نتایج جستجو برای عبارت :

مطالب آنلاین ی

سلام دوستان عزيز :
به زودي با مطالب جديد مي آييم .
نظرات وپشنهاد هاي شما در بهتر شدن اين وبلاک کمک زيادي مي کند .
صفحه هاي جديد با آزمون آنلاين وآدرس جديد همراه خواهد بود .
که البته بايد رمز ورود به آزمون داشته باشيد  .
 برا ي هر چه بهتر شدن مطالب منتظر نظر شما هستم .
جيمل من abcasan88@gmail.com
يکي از امکانات مفيد سرويس بلاگ بيان ، نشانه مطالب هست . شما با استفاده از نشانه مطالب مي تونيد يک سري از مطالب رو در يک جاي ديگري از وبلاگتون نمايش بديد !
مثلا شما يک سري مطالب داريد که دوست داريد بيشتر جلو چشم مخاطب باشه و داخل بخش جداگانه اي بنام مهمترين مطالب باشه ، استفاده از نشانه مطالب مشکل شما رو حل خواهد کرد .
اما براي استفاده تمام و کمال از نشانه مطالب بايد تا حدودي به زبان هاي نشانه گذاري مثل اچ تي ام ال و سي اس اس آگاهي داشته باشيد ولي
با عرض سلام
مطالب موجود در وبلاگ پس از مدتي از وبلاگ حذف مي‌شوند، منتها ليست مطالب در همين پست قرار داده خواهد شد و چنانچه نياز به مراجعه‌ي مجدد بود در قسمت نظرات اعلام کنيد، لينک مطلب در همينجا به اشتراک گذاشته مي‌شود ان‌شاء‌الله.
 اردبيل: گار گار
.
مطالب جالب و خواندني
.
تهران:قار قار
.
مطالب جالب و خواندني
.
اصفهان:قارس قارس
.
مطالب جالب و خواندني
.
شيراز:قارو قارو
.
مطالب جالب و خواندني
.
ابادان:چيه کا؟!!تا حالا عقاب نديدي؟!
.
مطالب جالب و خواندني
.
يزد:قر قر
.
مطالب جالب و خواندني
.
امارات:قارع قارع
.
مطالب جالب و خواندني
.
اسپانيا:قارينول قارينول
.
مطالب جالب و خواندني
.
ايتاليا:قارييانو قارييانو
.
مطالب جالب و خواندني
.
المان:قارش قارش
.
مطالب جالب و خواندني
.
فرانسه:کامينتال
وبلاگ آنلاين محتوا ثمره‌ي سال‌ها نياز به وجود مطالب واقعا کاربردي و تخصصصي در زمينه‌ي افزايش مهارت‌هاي مختلف مشاوران و مربيان محترم بيزنس‌هاي متفاوت است.
در وبلاگ آنلاين محتوا به چه مسائلي بيشتر خواهيم پرداخت؟
اغلب مطالب وبلاگ آنلاين محتوا ثمره‌ي سال‌ها تجربه و کار شبانه‌روزي در زمينه‌ي توليد محتواي تخصصي براي مربيان و مشاوران بيزنس‌هاي مختلف است و اين رَوند همچنان ادامه خواهد داشت.
در وبلاگ آنلاين محتوا مقالاتي به‌روز درباره‌
1- با توجه به شرايط خاص بوجود آمده و وم آموزش از راه دور، مطالب درس خلاصه تر و در قالب ويدئو و pdf در بخش "مطالب  درس مقاومت مصالح 1" و سامانه آفلاين آموزش مجازي دانشگاه قرار گرفته است.
2- اطلاعيه هاي درس را به طور مستمر از اين بخش سايت پيگيري کنيد.
3- تا اطلاع بعدي، يکشنبه هاي هفته هاي زوج، ساعت 10-11، جلسه آنلاين برگزار خواهد شد (حضور و غياب انجام خواهد شد). لينک ورود به جلسه: https://webinar2.qiet.ac.ir/rqwr7ldkvqcb
4- جلسات آنلاين اختصاص به تدريس قسمتي از مطالب درس ک
سلام ! 
اگر به هر طريقي رمز اين وبلاگ رو پيدا کردين و قصد خوندن مطالب رو دارين، بايد عرض کنم که اين وبلاگ به جز خاطرات شخصي و البته يکسري مطالب ديگه چيزي رو شامل نميشه.
به هرحال من از خوندن حتي يک خط از اين مطالب توسط هر فرد رضايت ندارم و ممنون ميشم که همين حالا اين وبلاگ رو ترک کنين.
با احترام.
1- با توجه به شرايط خاص بوجود آمده و وم آموزش از راه دور، مطالب درس خلاصه تر و در قالب ويدئو و pdf در بخش "مطالب  درس مقاومت مصالح 1" و سامانه آفلاين آموزش مجازي دانشگاه قرار گرفته است.
2- اطلاعيه هاي درس را به طور مستمر از اين بخش سايت پيگيري کنيد.
3- تا اطلاع بعدي، يکشنبه هاي هفته هاي زوج، ساعت 11:30-10، جلسه آنلاين برگزار خواهد شد (حضور و غياب انجام خواهد شد). لينک ورود به جلسه: https://webinar2.qiet.ac.ir/rqwr7ldkvqcb
4- جلسات آنلاين اختصاص به تدريس قسمتي از مطالب درس
مراجعه کنندگان عزيز در بعصي موضوعان مثل (آموزش برنامه نويسي c++‌) بخش ها از پايين به بالا هستد .
همينطور از شما مي خواهم حتما نظر بدهيد .   
و در بعضي قسمت ها به دليل زياد بودن مطالب شما در
پايين صفحه قسمت مطالب قديمي تر» را کليک کنيد تا مطالب اوليه به دست شما برسد .   
  با تشکر .
زمان سئو شدن مطالب و محتوا
اينکه چقدر زمان براي سئو شدن مي برد هيچ فردي نميتواند تخمين بزند اما با طراحي وب سايت چابک و درج مطالب و محتواي ارزشمند و مخاطب پسند زمان سئو شدن وب سايت در کلمات کليدي کاهش پيدا ميکند .
براي يادگيري بهتر زيست شناسي بهتر است اين درس در برنامه روزانه قرار گيرد.
سعي کنيد ابتدا رومه وار مطالب را بخوانيد تا چکيده اي از مطالب را به خاطر داشته باشيد.سپس براي بار دوم مطالب را عمقي تر و هايلايت شده بخوانيد.
ادامه مطلب
شايد شما هم دوست داشته باشيد که از مطالب سايت خود در مقابل کپي هاي بي وقفه کاربران دفاع کنيد. کاربران اينترنت با کپي کردن مطالب شما و قرار دادن در سايتشان باعث قرار گرفتن مطالب کپي شده از سايت
ادامه مطلب
بسياري از دبيران و مشاوران کنکور معتقدند که در دوران جمع بندي، نبايد مطالب جديد خوانده شود؛
زيرا از طرفي، مهلت کمي تا زمان برگزاري کنکور باقي مانده است و عملا با اين روش، حجم قابل توجهي از مطالب از قلم مي افتد، و از سوي ديگر، اين موضوع،هيچ اثري در نظم بخشي به مطالب مطالعه شده نداشته و تنها باعث سردرگمي داوطلب مي شود. عده اي از مشاوران نيز اعتقاد دارند که داوطلب مي تواند در زمان جمع بندي،مطالب جديد را هم مطالعه کند.
ادامه مطلب
دريافتعنوان: شيمي7- مطالب فصل3 کتاب- استاد عباسيحجم: 8.84 مگابايت 
اطلاعيه استاد عباسي:
اين مطالب ، يک سري مطالب تکميلي از فصل سوم کتاب درسي شما است و جهت مطالعه بيش‌تر شما دانش‌آموزان قرار داده شده، مطالب تحقيقي و آزمايش‌ها صرفا جهت مطالعه بوده و اامي به انجام آن‌ها نيست
يکي از امکانات مفيد سرويس بلاگ بيان ، نشانه مطالب هست . شما با استفاده از نشانه مطالب مي تونيد يک سري از مطالب رو در يک جاي ديگري از وبلاگتون نمايش بديد !
مثلا شما يک سري مطالب داريد که دوست داريد بيشتر جلو چشم مخاطب باشه و داخل بخش جداگانه اي بنام مهمترين مطالب باشه ، استفاده از نشانه مطالب مشکل شما رو حل خواهد کرد .
اما براي استفاده تمام و کمال از نشانه مطالب بايد تا حدودي به زبان هاي نشانه گذاري مثل اچ تي ام ال و سي اس اس آگاهي داشته باشيد ولي
بسمه تعالي
سلام
با عرض پوزش به علت تاخير بوجود آمده در بارگذاري مطالب (پرسمان حقوقي)به دليل؛کسالت و بيماري که عارض بنده گشته مدتي قادر به مطالعه و بارگذاري مطالب نيستم،لذا به محض اينکه از بيماري فارغ گردم سريعاً نسبت به ارائه مطالب حقوقي اقدام خواهم کرد.
متاسفانه برخي از بازديد کننندگان عزيز ما اقدام به کپي و نشر بدون مجوز برخي از مطالب وبلاگ ما نموده اند و پس از درج کامل مطالب وبلاگ  در انتهاي مطلب آدرس وبلاگ ما هم ذکر شده که طبق قانون کپي رايت اين عمل مجرمانه محسوب شده و پيگرد قانوني دارد . خواهش منديم هرچه زود تر اقدام به حذف مطالب نماييد . 
سلام خدمت همراهان گرامي وبلاگ روستاي تاريخي آلتين کش!به دلايلي بنده ديگر در فضاي مجازي اينستاگرام فعاليت ندارم و لطفا اگر مطلبي داريد در مورد روستا حتما در اين وبلاگ براي من ارسال کنيد.مخصوصا مطالب تاريخي که جنبه ي مطالعه داشته باشند.نوشتن مطالب در وبلاگ حداقل براي دانش آموزان و محققان ميتواند مفيد باشد.
با تشکر،
ادمين
در اين ويدئوي آموزشي طريقه جابجا کردن باکس هاي قالب پيش فرض بيان به نام: ستون از قبيل موضوعات ، کلمات کليدي ، مشخصات وبلاگ، پربازديدترين مطالب، محبوب ترين مطالب، پر بحث ترين مطالب، باکس هاي آرشيو و. رو ياد ميگيريد.
تضمين يادگيري: 100%
 
ادامه مطلب
               سلام بر دوستان عزيز وفرهيختهاز اينکه مطالب اين وبلاک  ونيز بنده ي حقير را مورد لطف وعنايت خود قرارداده ايد بينهايت سپاسگزارم و از اينکه بسيار با فاصله مطلب تقديمتان ميکنم عذر خواهي ميکنم.سعي خواهم کرد از اين پس مطالب بيشتري تقديم کنم.کليه مطالبي که در اين وبلاک درج ميشود کاملا دست اول و حاصل قلم وتحقيق بنده ميباشد.لذا از عزيزان خواهشمندم اگر از اين مطالب کپي برداري ميکنند منبع راهم ذکر بغرمايند.بهترينها را برايتان آرزومندم.ز
سلام
به دلايلي پايان عمر اين وبلاگ رسيده است و به زودي حذف مي‌شود!
مطالب قبلي و همچنين مطالب جديد‌تر در باب نويسندگي، به ياري خدا در اين وبلاگ (halazun.blog.ir) نوشته مي‌شوند؛ البته بعداز ماه مبارک رمضان.
اگر احساس مي‌کنيد که مطالب براي‌تان مفيد بود، مي‌توانيد آن وبلاگ را دنبال کنيد.
پايان
ضمن عرض سلام و خوش آمدگويي، توجه شما را به چند نکته جلب ميکنم
1. اين سايت در جهت پيشرفت روزافزون فرزندان شما در زمينه تحصيلي و تربيتي تشکيل شده است.
2. مطالب مطرح شده در سايت به صورت عمومي و خصوصي خواهد بود که مطالب عمومي در صفحه اول سايت قابل نمايش بوده و مطالب خصوصي با کليک بر روي نام دانش آموز در قسمت اسامي دانش آموزان (سمت چپ) و وارد نمودن رمز(4 رقم آخر کدملي دانش آموز) قابل نمايش است.
3. استفاده از سايت  به صورت اختياري است.
نوشتن مطالب قانع کننده و ارسال مقالات به آدرس الکترونيکي و ساير فهرست هاي مقاله مي تواند يکي از قدرتمندترين ابزارهاي جستجوگرها در زرادخانه شما باشد. امروز به رشد مشاغل کوچک و توربو کمک کنيد تا تلاش هاي بازاريابي آنلاين را شارژ کنيد. در اينجا برخي از مزاياي ايجاد و اشتراک گذاري مطالب عالي ذکر …The post 10 دليل خوب براي ارسال مقاله به ezines appeared first on باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب.
via باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب https://ift.tt/2YDVmxL
مشاهده مطلب در کانال
من اين وبلاگ رو ساختم تا شما رو بخندونم.
پس فقط بخندين.!
اگه از چيزي ناراحت هستين اين وبلاگ رو از دست ندين!!!!
اميدوارم که خوشتون بياد.! براي ديدن بقيه ي مطالب از آرشيو موضوعي استفاده کنين.!
راستي نظريادتون نره.
اما حتي اگرهم که نظر نميدين لايک رو حتما بدين.!!!!
مرسي.!
و يه چيز ديگه.
اگه مايل به تبادل لينک بودين سايت منو با اسم ☆مطالب طنز و خنده دار-خوارزم ☆  لينک کنين بعد بهم بگين که با چه اسمي لينکتون کنم.
اميدوارم که هميشه لبتون خندون با
سلام عزيزان. خيلي خوش اومدين.
ان شاء الله کم کم ، تمام مطالب خداشناسي از کتاب فوق العاده ارزشمند دانشنامه قرآن و حديث رو ميزارم رو سايت.
تمام مطلب اين وبلاگ ، نه يک واو کمتر و نه يک واو بيشتر ، از جلد 5 دانشنامه قرآن و حديث هست.
 
مطالب رو به ترتيب طبقه بندي موضوعي بخونيد.
طبقه بندي موضوعي پايين صفحه هست.
بر اساس شماره ، مطالب رو بخونيد.
باسلام خدمت شما بازديدکننده گرامي؛
اين سايت به تازگي آغاز به کار کرده است و بزودي مطالب جذابي پيرامون ازدواج ٬ خانواده و همسرداري بر روي آن بارگزاري خواهد شد.
همچنين بخشي به پاسخ سؤالات شما اختصاص مي يابد.
اگر شما بدنبال مطلبي به اين سايت آمده ايد و آن را پيدا نميکنيد ! ما به شما ميگوييم سياستمان اندکي فرق کرده است و بنابه دلايلي تعدادي از مطالب حذف شده اند !
اما به شما اين مژده را مي دهيم که با دنبال کردن ما و دادن نظرات خود مي توانيد مطالب م
سلام ! در اين بخش براتون مطالب مرتبط با پاورپوينت زبان دهم رو پيمان داديم ! ما براي 4 آموزه اين کتاب 4 تا پاورپوينت طراحي کرديم مخصوص آموزه هاي اول و دوم و سوم و چهارم ! با نما کاملا زيبا و مطالب بي اندازه کاربردي و بر پايه کتاب درسي ! اين پاورپوينت ها در شمار صفحات مناسب طراحي شده اند و هم براي دبيران و هم براي فرهنگ آموزان قابل استفاده هستند . شما ميتونين هر پاورپوينتي که خواستيد رو از قسمت ذيل اين دسته از سايت وب آموزه دانلود کنيد ! اين بخش دربر
به وبلاگ استاد بزرگ کامپيوتر خوش آمديد
در اين وبلاگ مطالب مرتبط با کامپيوتر و آموزشهاي آن قرار خواهد گرفت تا دوستاني که علاقمند به يادگيري علم رايانه و . داشته باشند بتوانند به زبان ساده مطالب را فرا گيرند.
منتظر نظرات و پيشنهادات شما خواهم بود.
با تشکر
به وبلاگ استاد بزرگ کامپيوتر خوش آمديد
در اين وبلاگ مطالب مرتبط با کامپيوتر و آموزشهاي آن قرار خواهد گرفت تا دوستاني که علاقمند به يادگيري علم رايانه و . داشته باشند بتوانند به زبان ساده مطالب را فرا گيرند.
منتظر نظرات و پيشنهادات شما خواهم بود.
با تشکر
سلام همراهان گرامي 
مدتي بود وبلاگ را به روز نکرده بودم و مطالب جديد در زمينه هاي حقوق بانکي اعم از راي دادگاه و بخشنامه هاي جديد بانک مرکزي و نظريات حقوقي در طرح و پيگيري دعاوي عليه بانکها در وبلاگ منتشر نکرده بودم اما در کانال دعاوي بانکي در تلگرام در خدمت هموطنان بودم زين پس سعي ميکنم همزمان با انتشار مطالب در تلگرام در وبلاگ هم مطالب منعکس گردد
ارادتمند _حميدرضا يوسفي نژاد
درود بر شما بازديدکننده عزيز و گرامي من در وبلاگ معلومات کده قصد دارم بهترين مطالب نت فارسي در مورد موضوعات مختلف و براي شما گردآوري کنم و از شما مي خوام همراه من باشيد و مطالب و به اشتراک بزاريد. ممنونم.
دانشجوي گرامي، آزمون پاياني مباني هندسه در شرايط ذيل صدق مي‌کند:
* مطالب فصل اول به‌طور کامل + خودآزمايي آخر فصل + تمرين تا پايان ص ۳۸
* فصل دوم همه مطالب غير از بخش صفحه تصويري و آفين تا ص ۶۸ + خودآزمايي آخر فصل + تمرين تا پايان شماره ۱۱ در ص ۷۱
* فصل سوم همه مطالب غير از ابتداي ص ۱۰۵ تا پايان ص ۱۰۹ + خودآزمايي آخر فصل 
* فصل چهارم همه مطالب غير از اثبات قضيه ص ۱۴۱ + خودآزمايي آخر فصل
* فصل پنجم به‌طور کامل + خودآزمايي آخر فصل
* فصل ششم از ابتدا تا اول
سلام به همگي
دوستان يه سريا همش ميپرسن که اوديشن فلان کمپاني چيشد کي مطالب اوديشن رو ميزاري و يه همچين چيزايي:"/
همه ي مطالب درخاستي و مطالب مربوط به اوديشن همشون پيشنويس شدن و ما اطلاعاتي ازشون پيدا کنيم اضافه ميکنيم
قطعا ميدونين که مطالبي مثل توضيحات دوران کاراموزي و اوديشن حضوري خيلي زياده و حتما هم بايد معتبر باشه
همينطور ما در کنار مطالب و پستاي اوديشن و کمپاني ها داريم خبرا هم ترجمه ميکنيم به جز اونا درس هم داريم
لطفا لطفا درک کنيد و ب
قبلا در مورد پيوند‌هاي روزانه باهم صحبت کرديم، اين چند وقت که فرصت خواندن بلاگر‌هاي عزيز کمتر به من دست داده است، اهميت يک ويژگي ديگر از وبلاگ‌هاي تراز را دريافتم؛ تحت عنوان آخرين مطالب»!
به خاطر ندارم که جعبه آخرين مطلب از چه زماني در کنار وبلاگ‌ها خود را نشان داد، البته مهم هم نيست، آنقدر مسائل تاريخي ديگر زمين مانده و آنقدر تاريخ پژوه کم داريم که سهمي به وبلاگ نمي‌رسد !! :(
وقت‌تان را نگيرم؛ وقتي نوشته‌هاي يک وبلاگ براي‌تان مهم باشد
به گزارش همشهري آنلاين، روابط اشتراکي و اطلاع رساني وزارت کشور با تکذيب نامه منسوب به دکتر رحماني فضلي وزير قلمرو که خطاب به حکيم نمکي وزير بهداشت جعل شده است پياده شدن پيگرد قانوني عاملين انتشار اين نامه جعلي و بازنشرکنندگان آن تاکيد کرد. در ادامه اين اطلاعيه آمده است: تو شرايطي که مردم و جريان هاي مختلف ديپلماتيک ناحيه بر آرامش و ثبات و پيشبرد منافع عمومي پافشاري مي کنند، از همه فعالين رسانه اي و علاقمندان به فضاي رمزي صداي زير مردانه م
با ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل مي توانيد از کاربران خود امتياز دريافت کرده و در بين نتايج گوگل نسبت به ساير رقباي خود در رده بالاتري قرار بگيريد.
ستاره دار کردن مطالب سايت در نتايج جستجو گوگل به افزايش بازديد سايت و اعتماد بيشتر کاربران کمک ميکند. با ستاره دار کردن مطالب در نتايج گوگل بيشتر در چشم کاربران هستيد و CTR شما بالاتر خواهد رفت بنابراين روي سئو سايت شما بسيار تاثيرگذار خواهد بود.
ادامه مطلب
 
به هيچ عنوان چه وبلاگ و چه وبسايت از مطالب کپي شده از منابع ديگر قرار ندهيد زيرا گوگل با هوش مصنوعي خود توانايي شناخت منبع و حتي درصد کپي شدن رو دارد و در نتيجه براي شما امتياز منفي داده مي شود و در صوورت تکرار بيشتر سايت پنالتي مي شود پس سعي شود در تواليد محتوا 
از صفر کار تايب رو انجام دهيد اين امر در مورد تصاويدر هم صدق مي کند .
 

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها