نتایج جستجو برای عبارت :

داستان سک س لوله کش ساختمان سرد وگرم

انواع لوله ها در لوله کشی و روش های آن
لوله ها و روشهای لوله کشی بسیار متفاوتی در لوله کشی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد و انتخاب هرکدام از آنها باتوجه به کاربرد و محل پیاده سازی می باشد. لوله هایی که در تاسیسات فاضلاب و اب استفاده می شوند با لوله هایی که در صنعت سرمایش و یا گرمایش استفاده می شوند متفاوت است با سازه کهن همراه باشید تا در مورد لوله کشی گاز بیشتر بدانید.

انواع لوله ها
لوله ها را به انواع مختلف از نظر جنس، کاربرد و روش اتصا
نکاتی راجع‌به لوله کشی فاضلاب لوله کشی فاضلاب یکی موضوعات کلیدی در تاسیسات هر ساختمان به شمار میاید . لوله کشی فاضلاب ساختمان می بایست بوسیله نیرو های کارشناس و با رعایت اصول و قانون ها لوله کشی صورت پذیرد تا دیگر نیازی به تعمیرات لوله کشی نباشد . 
ادامه مطلب
خدمات تاسیساتی بازار
خدمات لوله کشی تاسیساتی بازار 
 
تلفن دفترمرکزی : 09129352189-22537778 بدون تعطیلی
 
اجرا و تعمیرات لوله کشی بازار ,  پانزده خرداد , خیام , ابوسعید منیریه شاپور 
 
کلیه خدمات لوله کشی آب و فاضلاب گاز و شوفاژ گرمایشی .
 
عیب یابی و بازسازی تاسیسات لوله کشی ساختمان شبانه روزی .
 
نصب , لوله کشی و تعمیرات موتورخانه شوفاژ , پکیج دیواری و آبگرمکن .
 
نصب و تعمیر شیر مخلوط و تجهیزات سرویس حمام توالت .
 
نصب , لوله کشی و تعمیرات پمپ آب خانگی .
 
لوله بازکنی حمام در ونک:
گرفتگی لوله فاضلاب حمام اکثرا با وجود لوله هایی با قطر کم وجود چربی دچار مشکل میشوند.
برای باز کردن و رفع گیر لوله حمام این کار را به دست لوله های بازکن های ماهر و کاربلد شرکت دکتر لوله بسپارید.
لوله بازکنی آشپزخانه در ونک:
♦گیر لوله های سینگ آشپزخانه و لباسشویی اکثرا با داشتن چربی و رسوبات دخل لوله باعث کندتر رفتن آب میشود.
♦شرکت دکتر لوله برای گرفتگی های لوله آشپزخانه فنر لوله بازکنی را مورد استفاده قرار میدهد.
♦فن
لوله کشی فاضلاب ساختمان
برای لوله کشی فاضلاب سعی کنید از لوله های استفاده کنید که مرغوب باشد و در همان اوایل زندگی باعث مشکلات شکستگی ، نشتی ، خوردگی در لوله ها به وجود نیاید. برای لوله کشی ساختمان از یک فرد متخصص کمک بگیرید که آماتور نباشد با این کار خسارت خیلی بزرگی به ساختمان خود می زنید.
سعی کنید از لوله های استفاده کنید که دچار خوردگی و یخ زدگی نشود و لوله های غیر هم جنس را در کنار یک دیگر قرار ندهید که همین کار باعث نشتی و خوردگی لوله ها م
قیمت لولهکشی پکیج  98 با برگشت مستقیم، منصفانه ترین نرخ لولهکشی پکیج 98
در این روش آب برگشتی از دستگاه به‌طور مستقیم وارد لوله برگشت می‌شود به همین دلیل طول لوله‌های رفت‌وبرگشت به نسبت کم است و افت فشار کمتری در مسیر وجود دارد و درنتیجه آب در این سیستم بیشتر و راحت‌تر جریان می‌یابد. استفاده از شیر زانویی در مسیر برگشت آب اامی است زیرا باعث اعتدال در سیستم لولهکشی پکیج می‌شود که این خود باعث افزایش قیمت لولهکشی پکیج 98 می‌شود ولی
هرآنچه درباره لوله کشی گاز باید بدانیم:
برچیب زدن خطوط لوله
1- برچسب زدن خطوط شامل نام گاز ، جهت جریان و فشار است.2- لوله کشی انتقال بیش از یک گاز در زمان های مختلف باید علامت گذاری شود.برچسب زدن برای سیستم های لوله کشی باید در مکان های زیر باشد:- در هر فرآیند بحرانی کنترل دریچه - در منافذ دیوار ، سقف یا کف- در هر تغییر جهت- در یک حداقل 20 قوت در لوله کشی گاز ساختمان

 
طراحی/ مواد/ جزییات</h3> طرح لوله کشی که اندازه شاخه های مختلف ، تقاضای بار ، و مح
قیمت لوله گالوانیزه گرم با قیمت لوله گالوانیزه ساده و گلند ضد انفجارقیمت لوله گالوانیزه گرم با قیمت لوله گالوانیزه ساده و گلند ضد انفجار ، دارای هزینه مناسبی نسبت به کارایی لوله های گالوانیزه می باشد . گلند ضد انفجار قطعه ای مهم در محافظت از کابل ها در صنعت ساختمان سازی و الکتریکی است .
ادامه مطلب
نکات ایمنی لوله کشی گاز
خطوط لوله انتقال مواد قابل اشتعال یا مواد منفجره ، مانند گاز طبیعی یا روغن ، نگرانی های ویژه امنیتی را ایجاد می کنند. درباره لوله کشی گاز می توان گفت که خط لوله می تواند هدف خرابکاری و حتی حملات تروریستی باشد. به عنوان مثال ، از اوایل سال 2011 تا ژوئیه 2012 ، یک خط لوله گاز طبیعی که مصر را به اسرائیل و اردن وصل می کند 15 بار مورد حمله قرار گرفت. در سال 2019 ، یک خط لوله سوخت در شمال مکزیکو سیتی پس از سارقان سوخت در این خط منفجر شد.
گام های لوله کشی گاز
گام اول
لوله گاز مناسب و اتصالات برای این کار را بخرید. بیشتر خطوط گاز داخلی از ۱ / ۲ اینچ (۱.۲۷ سانتیمتر) استفاده می‌کنند در حالی که پروژه‌های بزرگ تجاری گاهی اوقات از اتصالات بزرگ‌تری تا ۸ اینچی استفاده می‌کنند. از ۱ / ۲ "تا ۱ ۱ / ۲" را به صورت یک تناسب با چیدمان دیگری تنظیم کنید که شما ۳ / ۴ را به آن اضافه می‌کنید.
 
گام دوم
گاز خانه خود را خاموش کنید. شیر در نورسنج شما در کنار خانه شما قرار خواهد داشت و باید کاملاً با یک چهار
سیستم لوله کشی آب
با کمک کارشناسان این قسمت در ابتدا نقشه لوله کشی آب ساختمان طراحی می شود و سپس مراحل اجرای آن به طور خیلی دقیق انجام می گردد. از کسانی کمک بگیرید که بعد از پایان کار لوله کشی آب ساختمان کار تست و آزمایش ان را انجام دهند.
ادامه مطلب
وسیله‌ای است که به عنوان یک پوشش محافظ هادی‌هایی که از درونش گذر داده شده‌اند در جهت جلوگیری از صدمه‌دیدن سیم یا عایق آن، و نیز محافظت افراد در برابر تماس ناخواسته با هادی استفاده می‌شود. استفاده از لوله‌های برق در ساختمان‌های تجاری و صنعتی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری، فروشگاه‌ها، تأسیسات زیرزمینی معمولاً لازم دانسته می‌شود اما ممکن است در سیم‌کشی ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها به کار گرفته نشود. 
لوله برق و لوازم مربو
روشهای انتقال گاز در خطوط
سه نوع خط لوله اصلی در طول مسیر حمل و نقل یافت می شوند که گاز طبیعی را از نقطه تولید به نقطه استفاده می رسانند.1- سیستم های لوله کشی جمع آوری گاز طبیعی خام از چاه های تولید و انتقال آن به خطوط لوله انتقال بزرگ کشورها. 2- سیستم های خط لوله انتقال گاز ، گازهای طبیعی را هزاران مایل از تجهیزات پردازش به بسیاری از مناطق منتقل می کنند.تاسیسات ساختمانلوله کشی گاز طبیعیلوله کشی گاز
سیستم های خط لوله توزیع گاز طبیعی در هزاران ج
توزیع لوله
لوله کشی باید مبرد ، آب گرم ، آب سرد ،  آب کندانسور ، روغن سوخت ، گاز ، بخار ، و زهکشی میعانات و  به طور مستقیم ، بی سر و صدا و از نظر اقتصادی به تجهیزات HVAC برگردید  تا حد ممکن. ویژگی های ساختاری ساختمان به طور کلی  برای قرارگیری نیاز به هماهنگی مکانیکی و برقی دارد  تله های P ، زهکش لوله ای از نقاط کم در سیستم و تهویه  از امتیازات بالا هنگام ارزیابی کاربرد توزیع لوله در هوا  توزیع ، نیاز به کف از کف به کف می تواند تأثیر بگذارد  سیستم لو
فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات: سلام
من این مقاله رو از سایت فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات آبمکان که نزدیک به 30 سالی هست در حوزه فروش لوله و اتصالات فعالیت داره در اختیار شما قرار میدم .
من اینجام تا به شما در خرید لوله و اتصالات ساختمان کمک کنم .
ساختمان شما احتمالا در مرحله ابتدایی خودش قرار داره که در این صورت در حال ساخت ساختمان جدید هستید یا اینکه در حال بازسازی آن هستید .
در هر حالت انتخاب درست لوله و اتصالات بسیار برای شما سازنده مح
خرابی لوله آب متاسفانه در بیشتر منزل ها فیس میدهد . عوارض آن را می شود به کیفیت یا این که کهن بودن لوله ها و شیرآلات ساختمانی اشاره نمود . ولی چه طور فساد لوله های آب را تشخیص دهیم؟ نکته ایست که در‌این نوشته ی علمی با ان اشاره خوا‌هیم کرد .
ادامه مطلب
فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات ساختمانی: سلام
من این مقاله رو از سایت فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات آبمکان که نزدیک به 30 سالی هست در حوزه فروش لوله و اتصالات فعالیت داره در اختیار شما قرار میدم .
من اینجام تا به شما در خرید لوله و اتصالات ساختمان کمک کنم .
ساختمان شما احتمالا در مرحله ابتدایی خودش قرار داره که در این صورت در حال ساخت ساختمان جدید هستید یا اینکه در حال بازسازی آن هستید .
در هر حالت انتخاب درست لوله و اتصالات بسیار برای شما
سیم کشی برق ساختمان های مسکونی در قالب pdfبرای استفاده و آموزش های اولیه شما آماده است
برای درک این که چگونه یک خط لوله الکترونیکی ساختمان وجود دارد ، باید توضیح مختصری از این فاز از سیستم الکتریکی ساختمان بدهیم و توضیح دهیم که چطور این خط لوله را انجام دهیم .ما نیاز به دانستن این مساله داریم که برای ساخت برق ، ما باید ترانزیستورهای جداگانه‌ای بسازیم و این transducers که برای لوله‌های الکتریکی ساخته شده‌اند ، باید حدود ۲ سانتیمتر از مبدل‌های لو
سیستم ها
اامات
اامات این بخش بر نصب تمام لوله‌های گاز متصل به هر خانه تولید شده نظارت خواهد کرد. سیستم تامین لولهکشی گاز باید برای فشاری طراحی شود که از 1.4 اینچ ستون آب(1.4 psi) و کمتر از اینچ باشد به اینچ نکند. سازنده باید در دستورالعمل‌های نصب مکتوب خود محدودیت‌های فشار طراحی برای عملیات ایمن و موثر سیستم لولهکشی گاز را نشان دهد همه ی اامات فهرست‌شده در این بخش باید برای لولهکشی به عنوان بخشی از دستگاه اعمال شود. تمام دریچ
باز کردن لوله فاضلاب
خدمات لوله بازکنی تهران در همه مناطق به صورت شبانه روزی در خدمت اهالی منطقه است. قیمت لوله بازکنی و قیمت تخلیه چاه فاضلاب دغدغه بسیاری از خانواده هایی است که با مشکل باز کردن لوله فاضلاب مواجه هستند. نرخ اتحادیه لوله کشی برای خدمات لوله بازکنی و قیمت لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان، معیار ارزیابی دستمزد چاه بازکن است.
ادامه مطلب
یکی از نکات مهم در عایق کاری ساختمان به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی و کاهش هزینه های ناشی از آن، عایق کاری لوله های آب می باشد. لوله های آب گرم و آب سرد هر دو عایق کاری می شوند، عایق کاری لوله های آب گرم به منظور جلوگیری از اتلاف حرارت می باشد و عایق کاری لوله های آب سرد معمولا برای جلوگیری از یخ زدگی آن ها در زمستان است.در تاسیسات گرمایشی باید تمام انرژی تولید شده صرف گرم شدن اتاق ها و ساختمان شود و از اتلاف آن ها جلوگیری شود، و این تنها از طری
مزایای لوله های نوین
از گذشته لوله های فی برای لوله کشی های ساختمان استفاده می شدند. چندین سال است که از 
لوله فولادی برای انتقال مواد شیمیایی استفاده می شود.با پیشرفت علم و تکنولوژی روند تولید لوله ها نیز پیشرفت کرده و از مواد جدید برای ساخت انواع لوله ها استفاده می شود. کاربرد مواد پلیمری به ویژگی ها و مزایای لوله ها می افزاید و سبب بالارفتن کیفیت و دوام آنها می شود. مثلا با کاربرد ماده پلیمری پلی وینیل کلراید در ساخت لوله پی وی سی ، مشک
خدمات تاسیساتی تهران و خدمات لوله کشی تهران دو خدمت بسیار با اهمیت و اساسی در شهر تهران است که با افزایش روز افزون جمعیت تهران و رشد ساخت و ساز ، نیاز به خدمات فنی و تاسیسات نیز بیشتر از قبل احساس می شود. گروه خدمت از ما در تلاش است که در جهت کسب رضایت مشتری های خود از بهترین تکنسین های لوله کشی ساختمان برای امور مختلف مانند خدمات فنی منزل ، لوله کشی آب سرد و گرم ، خرده کاری لوله کشی گاز و … بهره ببرد. خدمات لوله کشی تهران به طور خاص به زیر مجموع
 لوله کشی فاضلاب از جمله مهمترین کار های ساختمان است که اگر به نحوه صحیح صورت نگیرد می تواند پیمانکار را متضرر کند و قیمت لوله کشی فاضلاب 98 را برای آن چندین برابر کند.
عوامل موثر در قیمت لوله کشی فاضلاب 98
 
عوامل متعددی در تعیین میزان دستمزد لوله کشی فاضلاب 98 می تواند تاثیر گذار باشد که ما در زیر به توضیح چند مورد کلی از عوامل موثر در هزینه لوله کشی فاضلاب 98  می پردازیم :
 
1- حجم کار لوله کشی
 
حجم کار لوله کشی جزو اولین عوامل تاثیر گذار در میزا
لوله کشی آب در کرج
گروه تاسیسات ساختمانی واریان سرویس، در کلیه امور ساختمانی و تاسیساتی از قبیل تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی، لوله کشی ساختمان ،تعمیرات ساختمان و تعمیر پکیج و رادیاتور در کرج دارای افراد متخصص، متعهد و با تجربه می‌باشد.
امروزه برای لوله کشی ساختمان معمولا از لوله‌های آهنی و فولادی گالوانیزه، لوله‌های چدنی و لوله‌های پلاستیکی استفاده می‌شود.
لوله‌های گالوانیزه و آهنی به دلیل اینکه با سرعت بالایی دچار
خدمات تاسیساتی و لوله کشی حکیمیه 09122437371-22533080 شبانه روزی
اجرا و تعمیرات لوله کشی آب , شوفاژ و فاضلاب ساختمان
لوله کشی گاز , تعمیرات , انشعاب گیری و جابجایی لوله گاز
نصب و راه اندازی موتورخانه شوفاژ مرکزی
تعمیر و سرویس پکیج دیواری و کولر آبی وگازی اسپلیت
نصب و تعمیر شیرالات و لوازم بهداشتی, روشویی و توالت فرنگی
نصب رادیاتور شوفاژ
تشخیص ترکیدگی ولوله کشی روکار و توکار
آیا لوله بازکن آیت الله کاشانی شرکت دکتر لوله رعایت نکات بهداشتی را رعایت می کنند؟
بله 100% ما تمام خدمات خودر را با رعایت اصول بهداشتی انجام میدهیم.
لوله بازکن های ما در آیت الله کاشانی با ماسک و دستکش مخصوص لوله بازکنی تمام نکات بهداشتی را رعایت می کنند.
ویژگی لوله بازکن های آیت الله کاشانی نسبت به بقیه شرکت ها تمیز کردن محل گرفتگی در انتهای کار میباشد.
رفع بوی بد و نامطبوع از ساختمان و آشپزخانه در آیت الله کاشانیبازکردن گرفتگی لوله های کوچ
لوله آهنی درز دار شوفاژی
لوله آهنی درز دار شوفاژی جزء لوله های گازی به حساب می آید  که وظیفه ی گرمایش ساختمان است و کارش نیز گرم کردن ساختمان است . لوله شوفاژی با کمک لوله کشی از دو مسیر رفت و برگشت تشکیل می شود که آب در ساختمان به گردش در می آید و باعث گرم شدن آب میشود .
کاربرد های لوله آهنی درز دار شوفاژی
لوله آهنی درزدار شوفاژی جز لوله های جوشی درزدار است که در صنایع مختلفی مثل :
پتروشیمی
نفت و گاز
صنایع کشاوری و… می باشد .
انواع لوله کشی شوفا
لوله کشی
لوله کشی پیش از گاز طبیعی گزینه های بالقوه ای را برای خریداران منازل فراهم می کند تا راحتی ، راحتی و صرفه جویی در هزینه وسایل گاز طبیعی را به خانه جدید خود اضافه کنند. لوله کشی قبل از اتمام دیوارها می تواند ارزان و ساده انجام شود و نصب و راه اندازی وسایل گاز طبیعی مورد نظر خود را برای شما یا صاحب خانه آسان می کند.
 
از کجا می توانید لوله های گاز طبیعی را از قبل لوله گذاری کنید؟
پاسخ کوتاه این است که یک دستگاه گاز می‌تواند در این مکان ها
عمر نخستین تجربه های مصرف آب لوله کشی در شهر تهران، هنوز به صد سال نرسیده، اما این رخداد در تأمین رفاه انسان ها تحولی بزرگ ایجاد کرده است. لوله کشی ساختمان در ابتدا تنها شامل امکانات آبرسانی  می شد اما پس از چندین دهه شامل همه ی امکانات مورد نیاز در یک ساختمان گشت و با پیشرفت وسایل و تنوع امکانات رفاهی زندگی، لوله کشی ساختمان نیز دارای حوزه های متنوع و تبدیل به حرفه ای کاملا تخصصی شد. در ادامه ی مطلب توضیحات مفصلی در این باره به شما عزیزان ار
.

تو همه دراین تکاپو
که حضور زندگی نیست
به غیر آرزو‌ها
و به راه آرزوها
همه عمر
جست‌و‌جو ها.
من و بویه‌ی رهایی
وگرم به نوبت عمر
رهیدنی نباشد
تو و جست‌و‌جو وگرچند
رسیدنی نباشد.
                                                                شفیعی کدکنی
لوله بازکنی حمام در بهشتی:
گرفتگی لوله فاضلاب حمام اکثرا با وجود لوله هایی با قطر کم وجود چربی دچار مشکل میشوند.
برای باز کردن و رفع گیر لوله حمام این کار را به دست لوله های بازکن های ماهر و کاربلد شرکت دکتر لوله بسپارید.
لوله بازکنی آشپزخانه در بهشتی:
♦گیر لوله های سینگ آشپزخانه و لباسشویی اکثرا با داشتن چربی و رسوبات دخل لوله باعث کندتر رفتن آب میشود.
♦شرکت دکتر لوله برای گرفتگی های لوله آشپزخانه فنر لوله بازکنی را مورد استفاده قرار میدهد.
نصب لوله گاز
محل‌ جاگیری کنتور
برای اینکه به ارائه خدمات کنتورها بتوانیم راحت دست پیدا کنیم باید کنتور در بیرون قرار بگیرند. کنتورها بهتر است در یک مکان تایید شده توسط ناظر باشند همچنین ساختارهایی که برای محفاظت از کنتور گاز و لوله‌های اطراف آن در برابر آسیب‌های فیزیکی مانند افتادن، حرکت کردن یا یخ‌زدگی و برف طراحی شده داشته باشند. کنتورها زیر سقف شیب‌ دار یا بقیه فضاهایی که آب زیاد ، برف یا یخ ممکن است از سقف به داخل کنتور وارد شود و یخ
تاسیسات لوله کشی جزء مهمی از پروژه های ساخت و ساز است. در انواع ساختمان ها – بدون در نظر گرفتن نوع کاربری ساختمان – لوله کشی ساختمان، اهمیت مجزایی برای پروژه های ساخت و ساز ارائه می دهد. به طور کلی سیستم های لوله کشی در ساختمان با اهداف زیر در پروژه های ساخت و ساز اجرا می شود:
برای تامین آب مصرفی در تمام قسمت ها
لوله کشی برای انتقال فاضلاب و پساب در روی سطح زمین
سیستم لوله کشی مخصوص دفع فاضلاب به سمت مجرای اصلی فاضلاب یا سپتیک تانک
لوله کشی ساخ
لوله بازکنی مشکین دشت کرج و تخلیه چاه مشکین دشت کرج
تا حالا مشاهده کرده اید که لوله فاضلاب مشکین دشت کرج گرفته و آب به سختی و یا اصلا در آن عبور نمی کند و این جای سوال است که چرا این مشکل پیش می آید. و گرفتگی لوله های فاضلاب بیشتر به چشم میخورد که این لوله های فاضلاب موادی غیر از آب هستند که در آن جریان داشته و به مرور این مواد ته نشین شده و باعث گرفتگی جریان لوله شده و باعث کیپ شدن لوله می شود برای جلوگیری از این مشکل باید سعی شود غیر از آب چیز اض
لوله بازکنی مشکین دشت کرج و تخلیه چاه مشکین دشت کرج
تا حالا مشاهده کرده اید که لوله فاضلاب مشکین دشت کرج گرفته و آب به سختی و یا اصلا در آن عبور نمی کند و این جای سوال است که چرا این مشکل پیش می آید. و گرفتگی لوله های فاضلاب بیشتر به چشم میخورد که این لوله های فاضلاب موادی غیر از آب هستند که در آن جریان داشته و به مرور این مواد ته نشین شده و باعث گرفتگی جریان لوله شده و باعث کیپ شدن لوله می شود برای جلوگیری از این مشکل باید سعی شود غیر از آب چیز اض
خدمات فنی مهندسی گیل سرما
بمدیریت مهندس صفری نژاد
09111376298
مدارهای لوله کشی سیستم تبرید به سه بخش تقسیم می‌شود که عبارتند از:1-    لوله‌های مداری فشار2-    لوله‌های مدار مایع3-    لوله‌های مدار مکشالف) لوله‌های مدار فشاری- این قسمت از مدار شامل لوله خروجی کمپرسور تا کندانسور می‌باشد و باید در سایز و نوع این لوله دقت کافی شود زیرا زیاد شدن فشار در این لوله باعث از بین رفتن قدرت کمپرسور و همچنین کم شدن ظرفیت کندانسور می‌شود.ب) لوله‌ مدار مایع-
چگونه تشخیص دهیم لوله آب و فاضلاب دچار ترکیدگی شده است؟
لوله های آب و فاضلاب جزء مهمترین موارد تاسیساتی ساختمان ها هستند. که ایجاد ترکیدگی لوله آب و فاضلاب می تواند، مخاطراتی را برای پیکره اصلی ساختمان به همراه داشته باشد. لذا اینکه چگونه تشخیص دهیم لوله آب و فاضلاب دچار ترکیدگی شده است؟ بسیار اهمیت داشته و می تواند در رفع این ترکیدگی بسیار موثر باشد. البته با دانستن چندین مورد شناسایی محل ترکیدگی لوله به راحتی امکان پذیر می باشد.
 
چگونه ت

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها