نتایج جستجو برای عبارت :

مراحل توفیق پلاک خودرو

پلاک خودروهای امروز در کشور ما که به پلاک ملی مشهور است، دارای رنگ های مختلفی همچون
سفید، زرد، سبز، قرمز و دو نوع رنگ آبی است، که هرکدام نماد مختلفی هستند و نشان دهنده نوع مالکیت خودرو ها هستند. تمامی پلاک های زیر توسط مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی تهران صادر می شوند. این پلاک ها برای مشخص کردن نوع کاربری این خودرو ها طراحی شده اند و می توانند تا حدودی نمایانگر نوع سرنشین های آنها باشد.

ادامه مطلب
طاها پلاست تولید کننده انواع قاب پلاک خودرو از جمله قاب پلاک طلق دار ،قاب پلاک استیل ،قاب پلاک پلاستیکی،قاب پلاک برجسته ،قاب پلاک تبلیغاتی و. میباشد.
قاب پلاک طلق دار طاها پلاست  با کیفیت عالی و قیمت مناسب  عرضه کننده و مرکز پخش قاب پلاک طلق دار طاها پلاست  به سرتاسر ایران.
قیمت ویژه و مناسب قاب پلاک طلق دار  برای همکاران و همچنین قیمت بسیار مناسب تک فروشی قاب پلاک طلق دار طاها پلاست  برای مصرف کنندگان گرامی.
طاها پلاست  بهترین کالاها ب
یکی از مراحل اولیه معامله ماشین تعویض پلاک خودرو  می باشد. اگر قصد دارید ماشین بخرید یا خودرو خود را بفروشید باید ابتدا به یکی از مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده و با ارائه مدارک ، مراحل فک پلاک و دریافت پلاک جدید را انجام دهید. اگر خریدار هستید باید مدارکی مانند شناسنامه ، کارت ملی و قبض برق به نام خود یا پدرتان را همراه داشته باشید. فروشنده هم باید شناسنامه ، کارت ملی ، کارت شناسایی وسیله نقلیه ،  سند مالکیت خودرو ، بیمه نامه شخص ثالث ، سند فرو
استعلام خلافی خودرو با شماره پلاک از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سایت پلیس راهور ناجا
سوال خلافی خودرو از کار vin سوال آنلاین و ستاندن تعداد خلافی خودرو به حساب پلاک کوچک خلافی ماشین اس ام اس sms پیامک بازدادن . دیدار سردار سید تمام هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا و هیات دوست با اهل بیت شهید راهور رییس مرکز شماره گذاری راهور فقط مالک خودرو گذرموقت اجازه رانندگی با متعلق را تعداد  وضعیت پلاک   پرسش نمره منفی  شماره گذاری.
ادام
پلاک خودروهای امروز در کشور ما که به پلاک ملی مشهور است، دارای رنگ های مختلفی همچون
سفید، زرد، سبز، قرمز و دو نوع رنگ آبی است، که هرکدام نماد مختلفی هستند و نشان دهنده نوع مالکیت خودرو ها هستند. تمامی پلاک های زیر توسط مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی تهران صادر می شوند. این پلاک ها برای مشخص کردن نوع کاربری این خودرو ها طراحی شده اند و می توانند تا حدودی نمایانگر نوع سرنشین های آنها باشد.


 استعلام و پرداخت جریمه و خلافی خودرو از
برای تعویض پلاک سال 98 باید به یکی از مراکز تعویض پلاک استان خود مراجعه کرده و با ورود به پارکینگ برگه نوبت دریافت کنید. در این برگه شماره نوبت و باجه شما درج شده است . در مرحله بعد بر اساس این شماره به غرفه مورد نظر در ساختمان اداری مراجعه کنید و مدارک تعویض پلاک خودرو را ارائه دهید. سپس به همراه خریدار یا فروشنده مراحل تنظیم و انتقال برگ سبز و تحویل خودرو را انجام داده و در نهایت برگه ای برای فک پلاک دریافت کنید. در نهایت به پارکینگ مراجعه کنید
 
تشخیص پلاک زوج و فرد
از زمانی که بحث طرح ترافیک مطرح شد، داشتن پلاک زوج و فرد نیز دغدغه ی بسیاری از رانندگان شده است. برای تشخیص زوج و یا فرد بودن پلاک خودرو، رقم آخر قسمت سه رقمی پلاک، مد نظر است. به عنوان مثال با توجه به عکسی که در پایین آورده ایم، عدد 9 که با رنگ قرمز مشخص شده است، نشان دهنده ی فرد بودن پلاک بوده و در صورتی که به جای عدد 9  ارقام زوج آورده می شد، در این صورت پلاک مشخص شده، زوج به حساب می آمد.
 
 
مطلب پیشنهادی ما: جریمه های سنگ
پیگیری کارت خودرو از طریق پلیس 10 از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سامانه رهگیری مرسولات سازمانی
سامانه پیگیری وضعیت فیش هوشمند نفت خودرو نوع و شماره پلاک خودرو آیا می دانید به پیامک نیز می توانید به روی آنی از وضعیت فیش هوشمند نفت بود . به همین موبایلی که در دست دارید می‌توانید انواع خدمات مناسب ارائه در نقاط اصلی یکی از راه ‌ها این است که به نزدیکترین مرکز پلیس 10 رجوع کنید ولی خب یک راه آسان خیس آهنگ دارید تعقیب فیش ن
طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، هر کس در ارقام و مشخصات پلاک وسایل نقلیه موتوری زمینی، آبی یا کشاورزی تغییر دهد، یا پلاک وسیله نقلیه موتوری دیگری را به آن نصب کند یا برای آن پلاک تقلبی بکار برد یا چنین وسایلی را با اعلام به تغییر و یا تعویض پلاک تقلبی مورد استفاده قرار دهد و همچنین هرکس به نحوی از انحاء در شماره شاسی، موتور یا پلاک وسیله نقلیهموتوری و یا پلاک‌های موتور و شاسی که از طرف کارخانه سازنده حک یا نصب شده بدون تحصیل مجوز از راهنم
نخست: مدارک لازم فروشنده و خریدار برای تعویض پلاک خودرو 
مدارک فروشنده شامل موارد زیر است
اصل سند فروش کارخانه سازنده
اصل کارت شناسایی خودرو
اصل سند مالکیت خودرو که توسط ناجا صادر گردیده است
اصل شناسنامه و کارت ملّی
اصل بیمه ­نامه شخص ثالث معتبر
 اصل کارت معاینه فنی معتبر.
مدارک خریدار خودرو شامل موارد زیر است
شناسنامه و کارت ملّی
قبض برق به نام خریدار خودرو یا پدر خریدار
مدارک
احراز ست خریدار در صورت نبودن قبض برق ( از قبیل اجاره ­نامه
روش های گوناگونی برای احراز هویت خودروها وجود دارد که مناسب ترین آن ها شماره پلاک خودرو میباشد.
سامانه های هوشمند تشخیص پلاک خودرو سامانه هایی خودکار برای نظارت و مدیریت کنترل عبور و مرور خودروها هستند که با عکس برداری از پلاک خودرو توسط دوربین های مخصوص و با استفاده از الگوریتم های پیشرفته ،پلاک خودرو را استخراج کرده و در سیستم پایگاه داده ثبت میکند. 
این سامانه یکی از کم هزینه ترین روش ها برای احراز هویت خودرو هاست چرا که به هیچ تجهیز خاص
آموزش برق خودرو در شیراز
آموزشگاه فنی وحرفه ای دماوند
آموزش برق خودرو
با حضور عملی کارآموز روی خودرو
آدرس : فارس شیراز – خیابان ملاصدرا – ابتدای اردیبهشت غربی – جنب بانک رفاه کارگران – پلاک 228
 
موسسه فنی و حرفه ای علم وصنعت
آموزش دوره برق خودرو شامل مباحث: آموزش کامل مبانی برقخودروآشنایی با نمادها، کابلها و فیوزها آشنایی با باطری و ساختار آن آشنایی با سیستم شارژینگ و استارتر تهویه مطبوع نقشه خوانی کامل مدارات برقی خودرو و چراغ های ا
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، سردار سیدکمال هادیانفر اظهار داشت: با توجه به کاهش نسبی مراجعان بوسیله مراکز تعویض پلاک، اجرای طرح فاصله گذاری و مدیریت درون ادخال خودروها به پارکینگ ها با هدف جلوگیری از تجمع داخل سالن های مراکز تعویض پلاک با تکریم کامل پروتکل های بهداشتی عمل می گیرد. رئیس پاسبان راهور ناجا افزود: درون همین راستا محدودیت ارائه خدمات تعویض پلاک بر اساس  فرد و زوج بودن پلاک خودروها از روز شنبه کتاب ۹۹.۰۲.۲۷ بطلان و  
انواع پلاک های ارتوپدی
دسته‌بندی‌ها: ارتوپدی و شکستگی , تجهیزات اتاق عمل 29087 بازدید 12 دیدگاه . این پلاک ها را به همراه پیچ لگ برای افزایش فیکساسیون موضع .
انواع پیچ های ارتوپدی - شرکت تجهیزات پزشکی، محصولات
زیرا این پیچ‌ها در داخل بدن نصب شده و استفاده و حمل آنها مانند گچ‌های ارتوپدی سخت نیست همچنین این پیچ و پلاک‌های استخوانی می‌توانند به مدت طولانی .
 
آشنائی با انواع پیچ و پلاک ارتوپدی 
آشنائی با انواع پیچ و پلاک ارتوپدی عنوا
شرکت ایران خودرو با هدف تسریع در واگذاری خودروهای آماده و همچنین در پی تقاضای مشتریان مبنی بر دریافت هرچه زودتر محصولات ثبت‌نامی طرح تحویل حضوری خودرو در شرکت را اجرایی کرد.
این طرح در راستای سرعت بخشیدن به فرآیند تحویل خودرو به مشتریان، علاوه بر روش های معمول که به صورت حمل ریلی و تریلی های خودروبر استفاده می شود، مدیریت تحویل و لجستیک شرکت ایران خودرو همه روزه از ساعت 7 صبح الی 9 شب به صورت حضوری در حال تحویل خودرو به مشتریانی که خودرو آنه
مقدمه
در دهه های اخیر، استفاده از دوربین های مداربسته به عنوان یکی از مهمترین ابزارها در حفظ امنیت و نظارت بر محیط های عمومی و خصوصی افزایش یافته است. با این حال، یکی از مشکلاتی که هنوز برای دوربین های مداربسته وجود دارد، تاری تصویر در محیط هایی با نور کم است. تاری تصویر می‌تواند بر روی کیفیت نهایی تصویر تأثیر مهمی بگذارد و عملکرد دوربین را تحت تأثیر قرار دهد. ما در این مطلب به مهمترین سرویس سامانه نهان نما که رفع تاری و تشخیص پلاک می‌باشد،
روش های گوناگونی برای احراز هویت خودروها وجود دارد که مناسب ترین آن ها شماره پلاک خودرو میباشد.
سامانه های هوشمند تشخیص پلاک خودرو سامانه هایی خودکار برای نظارت و مدیریت کنترل عبور و مرور خودروها هستند که با عکس برداری از پلاک خودرو توسط دوربین های مخصوص و با استفاده از الگوریتم های پیشرفته ،پلاک خودرو را استخراج کرده و در سیستم پایگاه داده ثبت میکند. 
این سامانه یکی از کم هزینه ترین روش ها برای احراز هویت خودرو هاست چرا که به هیچ تجهیز خاص
همانطور که احتمالا می دانید اگر قصد خرید یا فروش خودرویی را داشته باشید باید قبل از مراجعه به دفتر اسناد رسمی برای تعویض پلاک اقدام کنید. در این مرحله طرفین قرارداد باید به مراکز مربوطه مراجعه کرده و با ارائه مدارک خود درخواست فک پلاک کنند تا پلاک جدیدی برای خریدار نصب شود. برای این کارخریدار باید مدارکی مانند شناسنامه ، کارت ملی و قبض برق به نام خود یا پدر را همراه داشته باشد. همچنین فروشنده نیز باید شناسنامه ، کارت ملی ، کارت شناسایی وسیله
سامانه های هوشمند تشخیص پلاک خودرو سامانه هایی خودکار برای نظارت و مدیریت کنترل عبور و مرور خودروها هستند که با عکس برداری از پلاک خودرو توسط دوربین های مخصوص و با استفاده از الگوریتم های پیشرفته، پلاک خودرو را استخراج کره و در سیستم پایگاه داده ثبت میکند. این سامانه یکی از کم هزینه ترین روش ها برای احراز هویت خوردو هاست چرا که به هیچ تجهیز خاص دیگری برای نصب بر روی خودرو از جمله گیرنده های رادیویی نیاز ندارد.
قابلیت کنترل چراغ راهنمایی
از
امروزه نقل و انتقال خودرو، یکی از رایج‌ترین معاملات افراد جامعه محسوب می‌‌شود و این خرید خصوصا در خودرو های کارکرده، با نکات و ظرایفی همراه است که چنانچه فرد خریدار به آن توجه نکند ممکن است با مشکلاتی همراه بوده و فرد را با ضررهای جبران ناپذیری روبرو کند.
 
مواردی اعم از عدم انجام تعهدات توسط فروشنده مانند حضور نیافتن بموقع جهت تعویض پلاک یا تنظیم سند رسمی انتقال، بدهی به شرکت سازنده در موارد خرید ودیعه‌ای، در رهن بودن سند خودرو نزد بانک
مراحل صدور پلاک، مدارک مورد نیاز برای تعویض پلاک که پیش نیاز های نقل و انتقال خودرو هستند و همچنین آدرس مراکز تعویض پلاک از جمله مطالبی است که به صورت دقیق و مفصل در این مطلب آسمونی مطالعه خواهید کرد.
 در صورتی که شما به تازگی اقدام به خرید وسیله نقلیه نموده باشید و یا تصمیم داشته باشید وسیله نقلیه را به نام فرد دیگری بزنید، برای ثبت سند نیازمند دریافت پلاک خودرو هستید.
 
شرایط و مدارک لازم جهت نقل و انتقال خودرو
 
1- حضور متعاملین (خریدار و فر
در نقل و انتقال خودرو  مانند  سایر معاملات، فروشنده و خریدار باید قرارداد داشته باشند که در آن طرف های  قرارداد، مشخصات کامل خودرو و زمان تنظیم سند به طور کامل و دقیق مشخص  شود. در این قرارداد باید کلیه نکاتی که منافع هر دو نفر ایجاب می‌کند و  نیز هر آنچه که ممکن است عدم درج آن در آینده باعث بروز اختلاف شود ذکر  گردد.
  
فک پلاک خودرو یکی از مراحلی است که در انتقال خودرو انجام می‌شود. و قوانین و ضوابط مخصوص به خود را دارد. به گزارش مجله دلتا ی
شش رنگ پلاک خودروها در ایران را بشناسیدپلاک وسایل نقلیه علاوه بر عدد، دارای رنگ‌ها و حروف مختلفی است که کمتر به آن توجه کردیم، اما هرکدام نشان‌گر مورد خاصی است که دانستنش در برخی موارد به افزایش اطلاعات عمومی کمک می‌کند.
به گزارش ایسنا، پلاک خودروها در کشور که به پلاک ملی مشهور است دارای شش رنگ‌ مختلف است که بر اساس مالکیت خودروها، نوع و . دسته‌بندی شده است.
پلاک سفید
بیشترین تعدادی پلاکی که در کشور تردد می‌کند مربوط به همین رنگ است. خود
اجاره ماشین امروزه با استقبال عموم مواجه شده است.
اجاره ماشین مراحل و قوانین خود را به همراه دارد. در موسسات مختلف اجاره خودرو معمولا مراحل و قوانین، مشخص و مشترک است. موسسه اجاره خودرو رنتینال نیز یکی از این موسسات قدیمی فعال در تهران می باشد که سابقه درخشانی در اجاره خودرو به مشتریان خود دارد.
یکی از مواردی که ممکن است برای خودروها پیش بیاید تصادف کردن خودرو است که بسیاری از مردم از آن می ترسند و به همین دلیل از اجاره کردن خودرو صرف نظر می ک
 دانلود قالب آماده پلاک خودرو
 
لینک دانلود و خرید محصول در پایین همین صفحه
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات : 1
قابل ویرایش و آماده چاپ
 
  اخیراً در شهرهای شاهد تردد خودروهای بدون پلاکی هستیم که مالکان آنها، این خودروها را از خودروسازان داخلی و یا نمایندگیهای برندهای وارداتی تحویل گرفته اند. این خودروهای پلاک نشده به راحتی ساعتها در شهر می‌چرخند، بدون اینکه کوچکترین نگرانی از تخلفی که مرتکب شده‌اند، داشته باشند. مطمئناً شما هم روزانه چند م
اگر نگاهی به خیابان ها بیندازید متوجه می شوید که خیابان ها پر شده از خودروهای سفید و سیاه یا نهایتا رنگ های نقره ای ، ماشین هایی با رنگ های خاص مثل آبی ، قرمز و. کمتر به چشم ما می خورد. البته این موضوع به این دلیل است که خودرو هایی با رنگ های خاص اگر دچار آسیب شوند ، ترمیم کردن آن ها دشوار تر از تعمیر خودروهایی با رنگ ها معمولی است. به همین دلیل خودرو سازان بیشتر به دنبال ساخت خودروهای سفید و سیاه هستند . البته این امکان وجود دارد که رنگ خودروی خ
کاربران عزیز برای شما یک فایلی در موضوع پایان نامه آماده در مورد تشخیص پلاک خودرو با استفاده از متلب آماده دانلود قرار داده ایم برای دریافت به لینک پایین صفحه مراجعه فرمایید
تک های این فایل
# تشخیص پلاک خودرو با c#
# پروژه تشخیص پلاک خودرو با سی شارپ
# مقاله تشخیص پلاک خودرو با متلب
# سورس کد تشخیص پلاک خودرو با متلب
# تشخیص پلاک خودرو با پایتون
# دانلود برنامه تشخیص پلاک خودرو
# دیتاست پلاک خودرو
# پاورپوینت تشخیص پلاک خودرو
# تشخیص پلاک خودرو ب
در هنگام خرید خودروی دست دوم نکات بسیار مهمی وجود دارد که به صورت خلاصه به ۱۲ مورد از مهم ترین آنها اشاره می کنیم:
۱ بررسی کنید که خودرو مشکل سند نداشته باشد و سند به نام فروشنده باشدوتمام اسناد مالکیت خودرو را به کمک فردی متخصص بررسی کنید.
۲ قولنامه خرید به صورت بنگاهی تنظیم شود و در غیر اینصورت، سه نفر شاهد قولنامه را امضاء نمایند.
۳ در قولنامه صراحتا مشخص کنید که عوارض و مالیات‌ها را فروشنده پرداخت خواهد نمود.
۴ پرداخت تمامی جرائم و خلافی
خدمات و تعمیرات خودرو در شیراز
 
این
روزها در هر خانه و خانواده ای حداقل یک خودرو دیده می شود. داشتن خودرو و
استفاده ی مداوم از آن نیز ممکن است آن را با مشکل مواجه کرده و خودرو
نیاز به مراکز خدمات و تعمیرات خودرو پیدا کند. بی شک یافتن یک مرکز خدمات و
تعمیرات که خدمات با کیفیتی ارائه دهد بسیار مهم است. چرا که تعمیر بی
کیفیت خودرو ممکن است مشکلات جدی را برای ما به همراه داشته باشد و بسیار
پر خطر است.
شرکت های معتبر و
به نام خدمات و تعمیرات خودرو
خدمات و تعمیرات خودرو در شیراز
 
این
روزها در هر خانه و خانواده ای حداقل یک خودرو دیده می شود. داشتن خودرو و
استفاده ی مداوم از آن نیز ممکن است آن را با مشکل مواجه کرده و خودرو
نیاز به مراکز خدمات و تعمیرات خودرو پیدا کند. بی شک یافتن یک مرکز خدمات و
تعمیرات که خدمات با کیفیتی ارائه دهد بسیار مهم است. چرا که تعمیر بی
کیفیت خودرو ممکن است مشکلات جدی را برای ما به همراه داشته باشد و بسیار
پر خطر است.
شرکت های معتبر و
به نام خدمات و تعمیرات خودرو
خدمات و تعمیرات خودرو
امروزه خدمات و تعمیرات خودرو بسیار مهم می باشد و مراکز بسیاری در این زمینه فعالیت دارند مانند سایپا و ایران خودرو و مدیران خودرو و .
امداد خودروی خوب در شیراز هم فراوان هستند و سرویسهای خوبی مثل تعمیر و تعویض قطعات خودرو و برطرف کردن مشکلات برق خودرو در محل را انجام می دهند.
همیشه خرید و فروش ‌وسایل نقلیه دست دوم یا صفر، نکته ها و ریزه کاری هایی دارد که همه فروشنده ها یا خریداران به آن توجه کافی ندارند و ممکن است بر اثر همین بی توجهی، متحمل زیان های مالی زیادی شوند.
 
اما اگر پیش از انجام هر معامله ای با افراد باتجربه و ماهر در این زمینه م کنیم یا درباره هر خرید و فروشی چه مراحل قانونی و حقوقی آن، چه روند پیدا کردن خودرو یا خریدار و فروشنده اطلاعات کافی داشته باشیم می توانیم خرید یا فروش خوبی انجام دهیم که همر
درباره ردیاب خودرو چه میدانید ؟
آیا میدانید ردیاب خودرو چیست ؟
ارزانترین ردیاب خودرو کدام است ؟
ردیاب خودرو آهنربایی
ردیاب خودرو دیجی کالا
لیست قیمت ردیاب خودرو
نصب ردیاب خودرو
همین این مطالب را میتوایند در سایت gear-box.ir پیدا کنید
انواع ردیاب خودرو و شرکت های اولید کننده ردیاب خودرو در ایران استفاده از ردیاب ماشین به جای گیر 
برای تعویض پلاک مدارکی لازم است و مدارکی که باید هنگام تعویض پلاک به همراه داشته باشید شامل این موارد است: 1- اصل اسناد هویتی مانند شناسنامه و کارت‌ ملی 2- کارت خودرو 3- برگ تسویه‌ حساب جرایم راهنمایی و رانندگی که فروشنده باید آن را تسویه کند و به خریدار بدهد مگر شرط خلافی باشد 4- نشانی دقیق پستی و کدپستی خریدار
پیچ و رول پلاک
معمولا از پیچ و رول پلاک به این خاطر استفاده میکنیم برای محکم سازی سنگ نما  بسیار مطلوب و مناسب و بصرفه میباشد  باعث استحکام بخشیدن به سنگ نماهایی با قدمت چند ساله میباشد. این حرفه نیاز به تخصص و تبحر بسیار دارد ، اگر به برای پیچ و رول پلاک به دنبال شرکتی با تخصص حرفه ای و معتبر هستین شرکت دلتا در تهران با کادری حرفه ای و مجرب ، میتواند با ارائه خدمات حرفه ای شما رو به بهترین شکل و سریعترین زمان ممکن به مقصود برساند.
 
https://www.deltacove
۲۲ بهمن،سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مبارک باد!!!
شاید همه ی ما الان از ت و دولت و وضعیت جامعه ناراضی باشیم و حتی مجبور نیستیم بریم راهپیمایی و شعار بدیم ولی.
*** زنده باد ایران ***
*** ایرانی ام ***
(((معراجی ها.)))
 
یه پلاک که بیرون زده از دل خاک
روی اون اسمیه از یه جوون
یه پلاک از دل خاک
یه پوتین فقط مونده از یه جوون که خوابید روی مین
استخون یه کلاه با یه عکس وصیت نامه ی غرق خون
یه جوون که پدر شد و پر زد و دخترکش رو ندید
دختری که پدر رو ندید و آغوش پ
امداد خودرو, یدک کش ماشین, خودرو بر نیسان, جرثقیل یدک کش
حمل انواع خودرو به تمام نقاط بدون آسیب زدن به سپر و جلوبندی با کمترین قیمت
یدک کش امداد خودرو نیسان جرثقیل 24 ساعته شرق تهران
یدک کش مطمئن09198689329
یدک کش با سیستم چرخ گیر
یدک کش با سیستم چرخ گیر یکی از مطمئن ترین و بی خطرترین سیستم های حمل خودرو و یدک کشی می باشد که امدادخودرو امیر با تجهیز خودروبر های خود به این سیستم سعی داشته است کمترین نیتی و آسیبی برای مشتری و خودروی حمل شده ایجاد ن
من اول از همه به کلاس آمدم ولی کسی نبود و من به پنجره رفتم بعد از چند دقیقه عساکره به کلاس آمد و گفت : باید کلاس رو تعطیل میکردند .سپس سهیل به کلاس آمد و گفتم : به کلاس ما بیا کسی امروز نمیاد ! . ولی راضی نشدبعد از چند دقیقه به ترتیب سهرابی ، صمیمی ، مطوری آمدند و سهیل به کلاس آمد و درباره فوتبال ، فیفا و پی اس حرف زدیم . 5 دقیقه بعد براتی آمد و بهش گفتیم که الان قرآن داریم و 
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها