نتایج جستجو برای عبارت :

محمدحسين جماليزاده فولاد زرند

فولاد زرند آلاینده نیست
سهراب نژاد  روز دوشنبه 10 تیر در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه توسعه فضای سبز را در برنامه داریم اضافه کرد: ۱۰۰ هکتار فضای سبز در کنار کارخانه و ۲ هزار هکتار بیابان زدایی در اطراف کارخانه گندله و کک سازی فولاد زرند ایرانیان انجام شده است.
وی تاکید کرد: با اقدامات انجام شده، بنا به اذعان اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان، صنعت فولاد زرند جزو صنایع آلاینده قرار ندارد.
انتهای پیام /ایرنا 
مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان؛ اهتمام شرکت فولاد زرند ایرانیان، جذب سرمایه‌انسانی بومی است
 
درصد بالایی از سرمایه‌انسانی در کارخانه‌های کنسانتره و گندله‌سازی شرکت فولاد زرند ایرانیان، از نیروهای بومی شهرستان، با عملکرد بسیار رضایت بخش هستند.
مهندس سهراب‌نژاد مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان – از شرکت‌های هلدینگ میدکو- در دیدار با دکتر امیری نماینده مردم زرند در مجلس شورای‌اسلامی و همچنین خنجری فرماندار زرند ضمن بیان این م
اهتمام شرکت فولاد زرند ایرانیان، جذب سرمایه‌انسانی بومی است
می متا - مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان؛ اهتمام شرکت فولاد زرند ایرانیان، جذب سرمایه‌انسانی بومی است. 

به گزارش ندای زرند  درصد بالایی از سرمایه‌انسانی در کارخانه‌های کنسانتره و گندله‌سازی شرکت فولاد زرند ایرانیان، از نیروهای بومی شهرستان، با عملکرد بسیار رضایت بخش هستند.
مهندس ماشاالله سهراب‌نژاد مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان – از شرکت‌های هلدینگ میدکو - در د
وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد زرند شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز برای بازدید از معادن و مراکز صنعتی و حضور در نشست رفع موانع تولید شهرستان زرند وارد این شهرستان شد.
مهدی باصره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرن با بیان اینکه رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابتدای سفر خود به شهرستان زرند از مجتمع سنگ آهن جلال آباد پیت معدن بازدید می کند، اظهار کرد: در ادامه  پروژه آبگیری(بازیافت آب باطله) شرکت صنعتی فکور صنعت با اعتباری بال
واژگونی زانتیا با 2 کشته در محور زرند – کرمان
فرمانده پلیس راه زرند – یزد گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا در محور زرند – کرمان، چهار کشته و مجروح بر جای گذاشت.
به گزارش ندای زرند ، محمدحسین اثنی‌عشری اظهار داشت: بامداد امروز یک دستگاه سواری زانتیا با چهار نفر سرنشین از کرمان به طرف زرند در حال حرکت بود که در حوالی ریحان‌شهر از جاده منحرف و بر اثر واژگونی پی در پی راننده و یکی از سرنشینان در دم جان خود را از دست دادند و دو سرنشین دیگر به
رئیسااداره آب زرند:
رفع  قطعی آب شرب بعضی از شهرک های زرند 
در پی قطعی آب در برخی شهرک های شهرستان زرند در روزهای اخیر، رئیس اداره آب شهرستان زرند از رفع مشکل قطعی آب شرب شهرک های شهرک رزمندگان، زیتون و کشاورز در این شهر خبر داد. 

" تیمور رجایی  در گفتگو با ندای زرند با اعلام اینکه به دلیل شکستگی لوله، آب شرب شهرک های رزمندگان، زیتون و کشاورز زرند با مشکل روبرو شده بود، اظهارکرد: با پیگیری های انجام شده در حال حاضر با تقسیم فشار، آب شرب این من
پس از ۵۶ روز از دستور دادستان زرند
معدن سیلیس به زرند بازگشت
خبرگزاری میزان- معدن سیلیس با پیگیری‌های دادستان زرند به این شهرستان باز پس داده شد.
به گزارش ندای زرند ، معدن سیلیس در منطقه جرجافک زرند که بنا به اتفاقاتی خواسته و ناخواسته در سیستم اداری سال‌ها بود که با نام یکی از شهرستانهای مجاور شهر زرند در حال بهره برداری بود و منافع حاصل از آن در آن شهرستان خرج می شد با پیگیری های دادستان زرند این معدن به شهرستان زرند بازپس داده شد.
 
سیدمه
تلف شدن 14 نفر شتر در مسیر راه آهن زرند – سی‌ریز

برخورد لوکوموتیو قطار باربری در مسیر راه آهن زرند – سی‌ریز ، باعث تلف شدن ۱۴ نفر شتر شد.
مسئول امور عشایری جهاد کشاورزی زرند افزود : در این حادثه که در مسیر راه آهن زرند – سی‌ریز حوالی ایستگاه گل زرد رخ داد، ۱۴نفر شتر تلف شدند.
حسین ابراهیمی برخورد لوکوموتیو قطار باربری با ۱۴ نفر شتر  را علت این حادثه اعلام کرد وافزود: این شتر ها در مجموع به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیون تومان متعلق به یکی از عشایر من
زرند تمامی زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری را دارد
فرماندار زرند گفت: شهرستان زرند با وجود زیرساخت‌های کامل و آماده مربوطه همچون راه و راه آهن، نیروی کار متخصص و کارآمد آمادگی میزبانی از هرگونه سرمایه گذاری را در خود دارد.
 به گزارش ندای زرند ، حبیب الله خنجری فرماندار زرند گفت: تمامی مسئولین شهرستان نسبت به تأمین امنیت سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران، متعهد هستند.
وی ضمن اشاره به پتانسیل‌های بسیار بالقوه زرند در بخش‌های مختلفی از جم
شهرداری فاتح رقابت های هندبال جام رمضان زرند
رقابت‌های هندبال جام رمضان شهرستان زرند با قهرمانی تیم شهرداری پایان یافت.

حسن جعفری دبیر هیئت هندبال شهرستان زرند گفت: در اختتامیه رقابت‌های هندبال جام رمضان شهرستان زرند و در مسابقه نهایی، دو تیم شهرداری و راه آهن به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم شهرداری زرند با غلبه بر حریف خود قهرمان این مسابقات شد.
وی افزود: مسابقات هندبال جام رمضان شهرستان زرند با حضور ۵ تیم آغاز شد که در پایان بعد از
دادستان زرند:
پیگیر منافع مردم از معدن سیلیس زرند هستیم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با تاکید بر اهمیت توجه به منافع مردم اظهار کرد: منافع بهره‌برداری از معدن سیلیس منطقه جرجافک توابع این شهرستان باید به شهرستان زرند بازگردد.
به گزارش ندای زرند، "سیدمهدی قویدل" در حاشیه جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری زرند با اشاره به اینکه معدن سیلیس در حوزه شهرستان زرند واقع است، گفت: متاسفانه بهره‌برداری از این معدن هیچ منفعتی برای شهر
آب مورد نیاز فولاد زرند از پساب کرمان تأمین می‌شود
سهراب نژاد روز دوشنبه 10 تیر در نشست مطبوعاتی با بیان اینکه ظرفیت استفاده از پسآب کرمان و فولاد بوتیا را افزایش دادیم عنوان کرد: ۳۷ کیلومتر از فولاد بوتیا تا فولاد زرند را برای تأمین آب این شرکت، لوله کشی کردیم و اینک این خط لوله به کارخانه رسیده است.
وی افزود: لوله کشی به میزان یک کیلومتر در داخل کارخانه باقی مانده که تا یا یک ماه آینده نهایی و آماده بهره برداری می‌شود.
مدیرعامل شرکت فولاد ز
جمع آوری فیلتر‌های سیگار در زرند
فیلتر‌های سیگار پارک شهدا زرند توسط حامیان محیط زیست و مسئولین این شهرستان همزمان با روز جهانی بدون دخانیات جمع آوری شد.

به گزارش ندای زرند ، عصر امروز همزمان با ۳۱ مِی روز جهانی بدون دخانیات حامیان محیط زیست و مسئولین شهرستان زرند در اقدامی نمادین با حضور در پارک شهدا این شهر اقدام به جمع آوری فیلتر‌های سیگار کردند.
همچنین در پایان این برنامه از اِلمان "بیایید قلیان‌ها را گلدان کنیم" که توسط حامیان محیط
معابر  فرسوده شهر زرند به زودی آسفالت خواهند شد 
 معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند از آغاز فاز سوم آسفالت معابر شهر زرند ظرف دو هفته اینده خبر داد .
به گزارش ندای زرند  مهندس احسان نوذری با اعلام این خبرگفت:طی قراردادی که با پیمانکار در سال 97بسته شده بود توانستیم بیش از 260هزار متر مربع از معابر شهر را زیر پوشش آسفالت ببریم.
مهندس نوذری در ادامه به آغاز فاز سوم اسفالت معابرشهر زرند اشاره کرد و گفت: این طرح نیز به زودی و در معابر فرسوده شهر زرند
 فرماندار #زرند عنوان کرد:
 با راه اندازی بیمارستان سینا بخش قابل توجهی از مشکلات زرند حل خواهد شد.
به گزارش ندای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند  حبیب الله خنجری به همراه اعضای شورای تأمین شهرستان در بازدید از بیمارستان سینا  گفت : تاکنون ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، عملیات رنگ آمیزی چهار طبقه بطور کامل اجرا شده و نصب تجهیزات داخلی در حال انجام می باشد و همچنین محوطه بیمارستان یک لایه آسفالت شده است.
خنجری در حاشیه این بازد
جمعی از کارگران فولاد زرند به وضعیت استخدامی ها در این شرکت گلایه دارند
 بیش از 50 کارگر شرکت فولاد زرند ایرانیان در رابطه با خواسته های صنفی و وضعیت استخدامی ها دیروز(شنبه) مقابل دفتر مرکزی این شرکت در کرمان اجتماع کردند و نسبت به این وضعیت گلایه داشتند.
به گزارش پایگاه خبری ندای زرند به نقل از ایرنا ، این کارگران که برخی بیش از پنج سال سابقه فعالیت در شرکت فولاد زرند را دارند خواستار توقف برخی استخدام های غیر بومی و داشتن امتیاز نسبت به افر
فرماندار و دادستان زرند:
با افرادی که چهارشنبه سوری بدون مجوز در شن های روان برنامه برگزار کنند، برخورد می شود
ندای زرند _فرماندار و دادستان زرند از برخورد سخت و قانونی با افرادی که در شن های روان زرند بدون مجوز در چهارشنبه سوری برنامه و یا مراسمی در این رابطه برگزار کنند، خبر دادند.
سید "مهدی قویدل" دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در این رابطه اظهارداشت: در فضاهای مجازی زرند مشاهده شده است اطلاعیه ای تحت عنوان "برنامه چهارشنبه سوری در ش
موحد عنوان کرد:
کاهش 50 درصدی موجودی پرونده های قضائی در دادسرای زرند/79 درصد اوراق قضائی در شهرستان زرند به صورت الکترونیک ابلاغ می شوند
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: موجودی پرونده های دادسرای عمومی انقلاب شهرستان زرند در پایان سال 97 نسبت به ابتدای سال قریب 50 درصد کاهش داشته است .
به گزارش ندای زرند ؛ یدا. موحد در جلسه بررسی عملکرد دادگستری شهرستان زرند که با حضور جمعی از معاونین دادگستری استان و قضات شهرستان زرند برگزار گردید، اظهار دا
رئیس اورژانس کرمان خبر داد:
برخورد دو خودرو در زرند 5 مصدوم بر جای گذاشت  
رییس اورژانس کرمان از وقوع یک تصادف در شهر زرند خبر داد و گفت: امروز 7 تیرماه در ساعت 12 و 41 دقیقه یک دستگاه پیکان با یک دستگاه پژو 206 با یکدیگر برخورد کردند.
وی محل این حادثه را چهارراه شهید باهنر زرند اعلام کرد و افزود: در این حادثه 5 نفر در رده سنی 10 ماهه الی 25 ساله که 2 خانم و 3 آقا بودند ، مصدوم شدند.
وی خاطر نشان کرد : یکی از دو خودرو به علت نشت گاز در معرض انفجار قرار داشت ک
صادق زاده سرپرست فرمانداری زرند شد
دکترفدایی استاندار کرمان طی حکمی علی صادق زاده را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان زرند منصوب کرد. 

به گزارش ندای زرند، دکتر "محمد جواد فدایی" استاندار کرمان در احکام جداگانه ای آقای "علی صادق زاده" را به عنوان سرپرست فرمانداری زرند و آقای "سعید قائینی حصاروئیه" را به عنوان سرپرست فرمانداری شهربابک منصوب کرد. 
همچنین استاندار کرمان با صدور حکمی آقای حبیب الله خنجری فرماندار سابق زرند را به عنوان مشاور ا
بازدید کارشناسان، مسئولین فرهنگی و روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان از کارخانجات زرند

دیروز عصر کارشناسان، مسئولین فرهنگی و روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان از کارخانه های واگن سازی و فولاد زرند بازدید کردند.
به گزارش ندای زرند ، در هنگام بازدید مدیر عامل شرکت واگن سازی آقای کریمی نیک توضیحاتی در مورد ساخت واگن از ابتدا تا انتهای کار دادند تا کارشناسان با روند فعالیت کارخانه آشنا گردند و سپس از کارخانه فولا
بازدید وزیر صمت ازمجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند
وزیر صنعت معدن وتجارت در ادامه سفرش به استان کرمان امروز ازمجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند بازدید کرد.
 
مدیر طرح و برنامه مجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند در بازدید وزیر صمت از این واحد معدنی گفت این مجتمع در زمینی به وسعت 29کیلومتر مربع واقع و عملیات استخراج ارسال 83شروع شده ‌و تاکنون 141حلقه گمانه زنی بامتراژ42هزار متر حفاری اکتشافی انجام شده است.بازدید وزیر صمت ازمجتمع سنگ آهن جلال آباد زرند
 حسن ز
در سال 98 حدود 1.7 میلیون تن به ظرفیت تولید بیلت فولادی افزوده می شود
تا پایان سال جاری کارخانه فولاد سازی زرند افتتاح می شود و 1.7 میلیون تن به ظرفیت تولید بیلت فولادی افزوده خواهد شد .
 
 اسفند ماه امسال شاهد افتتاح پروژه فولاد در کرمان خواهیم بود که سالانه 1.7 میلیون تن بیلت فولادی از گندله سنگ آهن تولید می کند.
با بهره برداری از این پروژه علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی کشور صادارت مازاد نیز به کشورهای هدف صادراتی صورت می گیرد.
این کارخانه که ب
سُرنای گِلی زرند روی آنتن شبکه یک تلویزیون 
سُرنای گِلی زرند که یک هنر موسیقیایی اصیل زرندی است در جشنواره ثبت ملی سُرمه به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.
ندای زرند _ محمداسلامی رئیس میراث فرهنگی زرند با اشاره به اهمیت فرهنگ عامه و بومی هر منطقه در جذب گردشگری و رونق صنعت گردشگری گفت: ضمن آئینی در روستای شاه آباد سبلوئیه زرند بخشی از قابلیتهای دیده نشده شهرستان در قالب جشنواره و مراسم رونمایی از دومین تقویم جشنواره های زرند رسانه ای خواهد شد .
حادثه برق گرفتگی در هنگام نصب کولر آبی در #زرند 
 به گزارش ندای زرند، حادثه ی برق گرفتگی صبح دیروز پنج شنبه١۶خرداد باعث مصدوم شدن یک خانم در سیریز شد.
 این خانم در هنگام نصب کولر آبی دچار حادثه برق گرفتگی شد که توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ سیریز به بیمارستان امام علی(ع) زرند منتقل شدند .
مجتبی بنداد از پرسنل اورژانس ۱۱۵ سیریز: حال عمومی مصدوم مساعد است.

از همشهریان محترم تقاضا داریم با توجه به شروع فصل گرما و نصب کولر نکات ایمنی را رعایت و در نصب کو
تیم زرند مقام سومی مسابقات شطرنج دانش‌آموزان استان کرمان را کسب کرد 
مسابقات شطرنج قهرمانی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه استان با قهرمانی تیم ناحیه دو کرمان، دومی رفسنجان و سومی زرند در سالن شطرنج مجتمع ورزشی سعادت به کار خود پایان داد.
به گزارش ندای زرند  هاشم زاده تقی رییس هیئت ورزش دانش آموزی استان کرمان، گفت: مسابقات شطرنج قهرمانی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه استان کرمان با حضور شرکت کنندگانی از سراسر استان در سالن شطرنج مجتمع و
وجود بیش از ۵۰۰ کارگاه فعال صنایع دستی در زرند
سرپرست فرمانداری زرند گفت: وجود بیش از ۵۰۰ کارگاه فعال صنایع دستی در زرند نشان موفقیت بزرگ این بخش در ایجاد شغل است.

به گزارش ندای زرند  علی صادقزاده سرپرست فرمانداری زرند در همایش روز جهانی صنایع دستی گفت: تلاش خواهیم کرد تا ت‌های میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری که بخوبی در جامعه نمود و بروز دارد را شتاب بیشتری بدهیم چرا که معتقدم این سه حوزه می تواند تحولی بزرگ در هر منطقه‌ای ایجاد کند
برگزاری جشن زیر سایه خورشید در شهرستان زرند

جشن بزرگ زیر سایه ی خورشید به مناسبت دهه کرامت با استقبال بی نظیر مردم در آستان مقدس امام زاده حمزه زرند برگزار شد
 ناصر ایرانمنش دبیر و مسوول برگزاری مراسم زیر سایه ی خورشید در گفتو گو با خبرنگار ندای زرند گفت: جشن بزرگ زیر سایه ی خورشید همزمان با دهه ی کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع)با استقبال پر شور مردم در امام زاده حمزه برگزار شد
 ایرانمش عنوان کرد: از جمله برنامه های ما در این مراسم حضور
تولید روزانه ۱۱ تن ماهی در زرند
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند نیز گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری ۱۴ هزار قطعه ماهی گرمابی از استخرهای پرورش ماهی صید و بالغ بر ۱۱ تن ماهی روانه بازار مصرف شده است.
علی زارعی افزود: همچنین به منظور افزایش تولید، افزون بر چهار هزار و ۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای ۲ منظوره کشاورزی شهرستان زرند رها سازی شده است.
وی تصریح کرد: معمولاً سه نوع گونه ماهی کپور، قزل آلا و آمور در استخرهای پرورش ماهی در این منطقه پر
اعزام موکب اربعین شهرستان زرند به مناطق سیل‌زده
در راستای کمک‌رسانی، تامین غذای گرم و رفع نیازهای سیل‌زدگان موکب اربعین شهرستان زرند به مناطق آسیب دیده از سیل اعزام شدند.
به گزارش ندای زرند، در راستای کمک‌رسانی، تامین غذای گرم و رفع نیازهای سیل‌زدگان موکب اربعین شهرستان زرند عمود 202 صبح امروز با حضور فرماندار به مناطق آسیب دیده از سیل اعزام شدند.
سید رضا هاشمی مدیر موکب شهرستان زرند گفت: پیرو دستور سردارحاج قاسم سلیمانی مبنی بر فعال کر
نصب دوربین مداربسته در ورودی و خروجی روستاهای زرند
فرماندار شهرستان زرند در همایش شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند که صبح امروز در سالن سینما آزادی زرند برگزار شد از پیگیری نصب دوربین مداربسته در ورودی و خروجی روستاهای زرند خبر داد. 
به گزارش ندای زرند ، "حبیب الله خنجری" بیان داشت: یکی از آیتم های شهرستان زرند که از اهمیت بالایی برخوردار است، بحث جلوگیری از وقوع جرم است. 
وی با بیان اینکه برای کاهش جرائم پیگیر این هستیم تا در ورودی و
بازدید بیش از 46 هزار نفر از اماکن تاریخی و تفریحی زرند در ایام نوروز
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زرند از بازدید بیش از 46 هزار نفر از اماکن تاریخی و تفریحی زرند در ایام نوروز خبرداد.
محمد اسلامی با بیان اینکه از تاریخ 27 اسفند سال 97 تا دهم فرودین سال جاری 112 هزار و 880 نفر از مراکز تاریخی و تفریحی، طبیعی و دست ساز زرند بازدید کردند، اظهارکرد:  از این تعداد 46 هزار و 90 نفر از مراکز تاریخی و تفریحی، 40 هزار و 800 نفر از جاذبه های طبیعی و 25 هزا
نیروگاه زرند کرمان به شبکه سراسری برق متصل شد
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق زرند گفت: واحدهای این نیروگاه که با فرمان دیسپاچینگ و به‌دلیل عدم نیاز شبکه از مدار تولید خارج شده بود، دوباره وارد مدار شد.،
 "سام ایزدی" با اشاره به انجام تعمیرات پیشگیرانه و پیش‌بینانه در زمان خروج واحدهای نیروگاه افزود: با اتمام فعالیت‌های تعمیراتی در این دوره توسط متخصصان داخلی، شروع فصل گرما و پیک مصرف برق واحدهای نیروگاه راه‌اندازی و به شبکه سراسری متصل
اضافه شدن 7 هکتار فضای سبز به فضای شهر زرند
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهر زرند از ادامه اجرای کمربند سبز در بلوار یادگاران امام خمینی(ره) و اضافه شدن 7 هکتار فضای سبز به فضای شهر زرند خبرداد. 
به گزارش ندای زرند، مهندس احمد عبدالله زاده از ادامه اجرای کمربند سبز در بلوار یادگاران امام خمینی(ره) خبر داد، اظهارکرد: فاز اول اجرای این طرح با کاشت بیش از10هزار انواع نهالهای پهن برگ و سوزنی برگ به انجام رسیده است .
وی با اشاره به اجرای
مدیر جهاد کشاورزی زرند:
۴۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای کشاورزی زرند رهاسازی شد
مدیر جهاد کشاورزی زرند از رهاسازی چهار هزار و ۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای دو منظوره کشاورزی این شهرستان خبر داد.
علی  زارعی با اشاره به وجود ظرفیت های مناسب برای آبزی پروری در شهرستان زرند اظهار کرد: چهار هزار و ۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای دو منظوره کشاورزی این شهرستان رهاسازی شده است.
وی عنوان کرد: آب این استخرها برای آبیاری محصولات کشاورزی مورد استفاده قرا
صبح امروز ۱۰ فروردین ماه صورت گرفت:
بازدید فرماندار شهرستان از سیل بند شرقی زرند
با توجه به هشدارهای اخیر ستاد مدیریت بحران استان کرمان و پیش بینی بارش باران بصورت پراکنده و رگبار در آخرین روزهای تعطیلات سال نو و احتمال جاری شدن سیلاب در برخی از مناطق مستعد، حبیب الله خنجری فرماندار زرند از سیل بند شرقی شهر زرند در منطقه شهرک شهید باهنر (زرند نو) بازدید بعمل آورد.
به گزارش ندای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، در این بازدید که با ح
 وضعیت کنونی دشت زرند مناسب نیست.
معاون فرماندار زرند گفت: میزان برداشت آب در این شهرستان بیشتر از میزان ورود آب به سفره‌های زیرزمینی است و وضعیت کنونی دشت زرند قابل مقایسه با گذشته نیست.
 علی صادق‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای حفاظت منابع آب این شهرستان از خاموشی هشت روزه چاه‌های آب کشاورزی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در طول این مدت حدود ۴۰۰ میلیون متر مکعب آب صرفه‌جویی می‌شود.
وی با اشاره به طرح هوشمند کردن چاه‌های آب کشاورزی گ
پاکسازی حاشیه مسیر زرند_رفسنجان توسط دانش آموزان #زرند 
معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند از پاکسازی حاشیه مسیر زرند_رفسنجان توسط دانش آموزان شهرستان زرند خبر داد. 
به گزارش ندای زرند، فرهاد اسدی گفت: حاشیه مسیر زرند –رفسنجان توسط دانش آموزان دبیرستانهای دکترحسابی، علی ابن ابیطالب(ع)،  شهید علی عرب و شریعتی با مشارکت شهرداری و شورای شهر پاکسازی شد.
وی افزود: حفاظت از محیط زیست باید بصورت یک فرهنگ در دل هم
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.




















دریافت
تیزر ایام فاطمیه دوم 

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها