نتایج جستجو برای عبارت :

روانپزشک چوسان

قسمت 24 فصل اول اضافه شد
ژانر: درام | امتیاز: 8.9 از 10
در طی لشکرکشی دولت ایالات متحده (آمریکا) به چوسان در سال 1871 پسری از چوسان یک کشتی جنگی آمریکایی رو می‌سازه و به آمریکا میره. او به عنوان فردی بالغ و به عنوان یک سرباز آمریکایی مستقر در چوسان، به کشورش برمیگرده…
سرو مووی ؛ دانلود فیلم و سریال و موسیقی متن
سریال کره ای تفنگدار چوسان با زیرنویس فارسی
22 قسمت کامل با زیرنویس فارسی
مشخصات
ژانر:تاریخی،عاشقانه،درام
تعداد قسمت : 22
شبکه پخش :KBS2
حجم:200 مگابایت
سال تولید:2014
خلاصه داستان
داستان در قرن 19 چوسان می گذرد زمانی که چوسان به سمت روشنفکری به پیش می رود.پسری به نام پارک یون کانگ، پسر بهترین شمشیر زن چوسان است بعد از آنکه پدر و خواهرش کشته می شوند تصمیم می گیرد تا برای گرفتن انتقام آنها از تفنگ استفاده کند و.
ادامه مطلب
وظیفه یک متخصص روانپزشک چیست؟ آیا یک متخصص می تواند شما را از تمامی بیماری های روانی نجات دهد؟
در مطالب قبل شما را با هر آنچه در مورد یک متخصص روانپزشک باید بدانید آشنا کردیم.
در ادامه همراه ما باشید تا با دلایل مراجعه افراد نزد روانپزشک را با شما بررسی کنیم.
برخی از مهم ترین دلایل مراجعه افراد به متخصص روانپزشک
مشکلاتی که بعد از تغییر و تحولات اساسی و یا استرس زیاد در زندگی به وجود می آید.
اضطراب، ترس و نگرانی
افسردگی و منزوی بودن بیش از حد
اهمیت به روح و روان افراد یکی از مهم ترین بحث هایی است که همیشه توسط خود افراد نادیده گرفته میشود. روانشناس شخصی نیست که انسان ها از آن بیم داشته باشند. برخی از مردم هستند که روانپزشک را با روانشناس یا مشاور اشتباه میگیرند. این اشخاص کاملا باهم متفاوت هستند. اگر تمایل دارید بیشتر در این باب بدانید با ادامه این مقاله از وبسایت کلینیک اعصاب و روان هیربد همراه باشید.
اما قبل از این که این بحث آغاز شود برای آشنایی شما با ما به معرفی تیم خودمان م
همانطور که می دانید یک متخصص روانپزشک می تواند بسیاری از افسردگی ها و همچنین اختلالات شخصیتی و دو قطبی را تشخیص و همچنین درمان نماید.
در مطالب قبلی شما را با چند نشانه مهم افسردگی اساسی آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد اختلال دو قطبی و همچنین نشانه ها و علائم آن اطلاعات بیشتری به دست آورید.
در بسیاری از موارد ممکن است اختلال دو قطبی به راحتی تشخیص داده نشود.
در مورد بیماران مبتلا به اختلال دو قطبی ممکن است حقایقی را متوجه نشده
روانپزشک با روانشناس چه تفاوتی هایی دارد؟
عده ای از مردم گاهى اوقات نمی توانند کار روانپزشک را از روانکاو و روانشناس تفکیک کنند. از نظرآموزشی و  فرآیند تحصیلی در ابتدا روانپزشک باید مدرک پزشکی عمومی را دریافت کرده و سپس در زمینه روانپزشکی تخصص خود را اخذ نموده و در ادامه آموزش بیماری های روانی را دیده و متخصص روانپزشک شود اما روانشناس در رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و سپس دکتری مدرک خود را گرفته و سپس به کار مشاوره مشغول
 
روان‌پزشکی
در ایران تاریخ روان‌پزشکی قدمتی همچون طب دارد. . بیمارستان تهران که مبدأ تاریخچه روان‌پزشکی نوین ایران است به وجود آمد.
 
 
کلیات روانپزشکی
آشنایی با روانپزشکی (تعریف، همه گیری شناسی اختلالات روانی، پیشگیری، خدمات روانپزشکی). – تاریخچه روانپزشکی ( تاریخچه روانپزشکی ایران، تاریخچه .
 
نگاهی به تاریخچه وضعیت تخت‌های روانپزشکی در ایران
کمبود تخت‌های بیمارستانی برای بیماران روانپزشکی، مشکل دیرینه این . M B, Bagheri Yazdi H
سلام دوستان 
میخواستم نظر شما رو در مورد روانشناس ها بدونم، مثلا اینکه در صورت نیاز به مشاوره برای مشکلاتی که حاد نیستن ترجیح تون مراجعه به روانشناس هست یا روانپزشک، آیا بین روانشناس و روانپزشک ها در ذهن خودتون فاصله و فرق زیادی میبینید؟
کلا جایگاه اجتماعی شغل روانشناسی در جامعه رو چطور میبینید؟
مرتبط :
تاثیر تحصیل رشته روانشناسی روی زندگی شخصی
کار درستی می کنم که نمیذارم دخترم روانشناسی بخونه ؟
فرهنگ سازی برای مراجعه به روانپزشک ، روانش
این پست یک اعتراف نامه است:) من یک کمال گرا هستم، از نوع منفی نه مثبت! از آن نوعی که آدم را به اجتناب و اهمال کاری سوق می دهد. از آن آدمهایی که خودشان را صفر و یکی می بینند و مدام در حال سرزنش خودشان هستند.
البته بهتر است بگویم یک کمال گرای درحال درمان هستم.
در مراحل انجام پایان نامه ام به شدت از این موضوع ضربه خوردم و درنتیجه اضطراب های شدیدی را تجربه کردم. انتخاب موضوع و استادم یک سال طول کشید، پروپوزال دادنم یک سال، و این یک سالی هم که پایان نام
ارتباط از راه دور بین بیمار و پزشک موضوع جدیدی نیست . با وجود این که بعضی متخصصان این حوزه با شک و تردید به این موضوع نگاه می کنند اما از سمت بیماران با استقبال زیادی مواجه شده است .
روانپزشکان و روانشناسان می توانند از طریق اینترنت و به صورت آنلاین با بیماران خود ارتباط برقرار نمایند . این روش در بین مردم درمان اینترنتی و وب تراپی یاد می شود . درمانگران ، روانشناسان و روانپزشکان از ابزارهای مختلفی برای ارائه خدمات استفاده می کنند :
ایمیل
پیام
افراد دارای این اختلال نسبت به همه بی اعتماد و شکاک هستند . این افراد اکثرا خشمگین و تحریک پذیرند و بد رفتاری می کنند و اهل دعوا هستند . افراد دارای این اختلال حالت عاطفی محدودی دارند و در ظاهر فاقد هیجان و احساس می باشند . آن ها آدم های گرمی نیستند و به قدرت و به ثروت افراد توجه دارند و اگر کسی را ضعیف و بیمار ببینند، وی را تحقیر می کنند .  این افراد در موقعیت های اجتماعی افرادی فعال و کاری به نظر می آیند ولی اغلب فقط دیگران را می ترسانند و افراد
دانلود سریال  Flower Crew با لینک مستقیم
دانلود رایگان سریال کره ای Flower Crew
نام سریال : خدمه گل: آژانس ازدواج چوسان Flower Crew: Joseon Marriage Agency
زبان: کره ای (زیرنویس فارسی)
فرمت: MKV
حجم: ۶۰۰ مگابایت
محصول : ۲۰۱۹ – کره جنوبی
میانگین زمان : ۶۰ دقیقه
ژانر : عاشقانه | کمدی | تاریخی
امتیاز: ۶٫۲ از ۱۰
کارگردان: Kim Ga-Ram
بازیگران: Min-jae Kim, Seung-Yeon Gong, Seo Ji-Hoon
اطلاعات بیشتر : کلیک کنید
خلاصه سریال : لی سو (Seo Ji-Hoon) پادشاه جوانیست که در سن ۲۳ سالگی درحالی که یک آهنگر بود به طور ناگها
خدایا ناشکر نیستم ولی فکر میکنم یه عالمه شادی بهم بدهکاری!
من توی حالت عادی اگه غمگین نباشم شادم نیستم. هرروز با دادو بیداد از خواب بیدار میشیم نه اینکه دعوا باشه اما برای اینکه اثبات کنه آقای خونست و همه باید تحت فرمانش باشن صداشو انقدر بالا میبره که بعد چند ساعت خواب شبانه، به یه سردرد شدید دچار میشیم. اگه با داد کشیدناش بیدار نشیم شروع میکنه به نفرین و فحش! من معتقدم اون مریضه و داره کم کم همه ی مارو مریض میکنه. دلم برای مامانم کبابه که همه
ویروس کرونا از کشور چین آغاز شده است که مرکز آن شهر ووهان می باشد . این ویروس، بسیاری از کشورهای جهان را درگیر نموده است . تا کنون ویروس کرونا جان بسیاری از افراد را گرفته است .
این روزها با وجود ویروس کرونا استرس، اضطراب و حملات پانیک چندین برابر شده است . استرس و نگرانی زیاد سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند و اگر سیستم ایمنی بدن ضعیف گردد، توان مقابله با این ویروس را نخواهد داشت . بنابراین تا جایی که می توانید استرس و اضطراب را از خود دور نمایید .
نام سریال: افسانه دریای آبیتاریخ پخش: ۲۰۱۶ژانر:کمدی عاشقانه تاریخیشبکه پخش: sbsتعداد قسمت: 20بازیگران: leeminho/junjihyun────♡────خلاصه داستان: این سریال یه درامای فانتزی رمانس هست که موضوع اصلیش از اولین کتاب داستان تاریخ کره است که درباره یک پری دریایی یا مرد دریایی برگرفته شده. این کتاب تاریخی مربوط به دوره چوسانه. خود سریال تقریبا تا یک سومش هم تو دو دوره چوسان و دورهدمعاصر کره جنوبی روایت میشه.────♡────✔نظر ادمین: من اولش مردد بودم ک
قوانین کپی رایت :
**تمامی مطالب این وبلاگ توسط تیم تحقیقات از انواع وبسایت های ایرانی و خارجی جمع آوری شده و سپس توسط تیم ترجمه به زبان فارسی ترجمه می شوند و توسط تیم انتشار در وبلاگ انتشار داده میشوند.
**کپی برداری از مطالب وبلاگ تنها با ذکر منبع مجاز است و درصورتی که منبع ذکر نشود کاملا حرام و غیر قانونی است و در وقع فرد خاطی متهم به زیر پا گذاشتن حق کپی رایت است.
 
با تشکر ء امیر محمد پیلوار - مدیریت وبلاگ
 
 
قرص ایمی پرایمن یکی از داروهای ضد افسردگی است . این گونه داروها می توانند علائم افسردگی مانند کم خوابی و کم اشتهایی را برطرف نمایند . این قرص پس از مصرف به صورت کامل و به سرعت جذب می شود . نیمه عمر دارو 25-11 ساعت و زمان لازم برای شروع اثر ضد افسردگی 3-2 هفته است .
موارد تجویز قرص ایمی پرایمن :
- مفید در درد مزمن، میگرن و بی خوابی
- درمان افسردگی در بزرگسالان
- درمان شب ادراری در کودکان
افرادی که به بیماری های قلبی و عروقی، صرع، یبوست های مزمن، مشکلات
هر یک از ما در طول دوران زندگی خود به هر دلیلی افسردگی را تجربه کرده ایم . مثلا به دنبال فقدان یک چیزی یا شکست در رابطه عاطفی و یا هر چیز دیگری ما دچار افسردگی می شویم . اگر به صورت طبیعی بعد از چند روز این مشکل برطرف شد که هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد اما اگر نشانه ها ادامه پیدا کند، در این صورت باید به روانپزشک مراجعه نمود .
افراد افسرده همیشه نیمه خالی لیوان را می بینند، ممکن است که دچار بی اشتهایی یا پر اشتهایی شوند، در خواب رفتن مشکل دارند و اگر
نامهٔ این دختر خوبمان را، بدون کاستن و افزودن، منتشر می‌کنیم. ببینید چه خوب است:سلام به تمام اعضای کانال از زبان مشاور. همین الان که داخل این کانال هستید واقعا سعادت بزرگیه. خدا رو شاکر باشید.من یه دختر 28 ساله هستم و متاسفانه 12 سال مبتلا به خودیی بودم. قصد ادامه زندگی را نداشتم. از همه چیز ناامید بودم و به خودکشی فکر می‌کردم، که وارد کانال از زبان مشاور شدم و موضوع رو با آقای مظاهری در میون گذاشتم. واقعا خدا این کانال رو سرراهم قرار داد.
من و سپهر و مهدی کنار هم دراز کشیده ایم و سرمان تا گردن توی گوشی است که یک دفعه مهدی می گوید گلویش درد می کند. آن قدر هم با مسخره بازی و ادا درآوردن که ما اصلا باورمان نمی شد. خب گلویش درد می کرد ولی نه آن قدری که سعی می کرد نشان دهد و از آنجایی که مهدی صداقتی تر از خاله اش است، آن قسمتهایی که می خواست تظاهر به درد کند قیافه اش حسابی خنده دار می شد. من و سپهر و نوشین می مردیم از خنده و خود مهدی هم خنده اش می گرفت. 
رسید به آنجا که برگشت با حالت گریه و ص
من و سپهر و مهدی کنار هم دراز کشیده ایم و سرمان تا گردن توی گوشی است که یک دفعه مهدی می گوید گلویش درد می کند. آن قدر هم با مسخره بازی و ادا درآوردن که ما اصلا باورمان نمی شد. خب گلویش درد می کرد ولی نه آن قدری که سعی می کرد نشان دهد و از آنجایی که مهدی صداقتی تر از خاله اش است، آن قسمتهایی که می خواست تظاهر به درد کند قیافه اش حسابی خنده دار می شد. من و سپهر و نوشین می مردیم از خنده و خود مهدی هم خنده اش می گرفت. 

رسید به آنجا که برگشت با حالت گریه و
 که از دست این بیخوابی های شبانه راحت بشم 
این وبلاگ شده جایی که بتونم توش راحت حرفمو بزنمو هیشکی نشناسه یا حتی هیشکی نخونه که راهنماییم کنه
باید برم پیش روانپزشک ولی دوست ندارم از حالا قرص بخورم دوست دارم بااین مشکلم مقابله کنم ولی نمیتونم
کپسول دلوکستین برای درمان های روانپزشکی تجویز می شود و به راحتی از راه دستگاه گوارش جذب می شود . اغلب این دارو برای افراد مبتلا به افسردگی، درد نوروپاتی و فیبرومیالژیا تجویز می شود . البته برای درمان اختلالات اضطرابی نیز تجویز می شود .
مصرف برخی از داروها به صورت همزمان با دلوکستین عوارض جانبی را شدید تر نموده و سبب مشکلات دیگری می شود . بنابراین قبل از مصرف این دارو، داروهایی را که مصرف می کنید، به اطلاع  روانپزشک خود برسانید .
عوارض جانبی ق
نتفلیکس
تریلری از سریال کره‌ای جدیدش با نام Kingdom منتشر کرده است. در این اثر
با زامبی‌هایی متفاوت در دوران پادشاهی چوسان مواجه خواهیم شد.
سریال
پادشاهی (Kingdom) از جدیدترین مجموعه‌هایی است که نتفلیکس (Netflix) برای
مخاطبین خود تدارک دیده است؛ سریالی ساخت کره جنوبی که ماجراهای آن در
دوران پادشاهی چوسان اتفاق می‌افتد و این بار به جای زامبی‌های مدرن و
امروزی، شاهد حضور این موجودات ترسناک در سال‌ها قبل در کشور کره جنوبی
خواهیم بود.
داستان
سریا
با توجه به انجمن روانشناسی آمریکا، روانشناسی مطالعه ذهن و رفتار است.
این مطالعه ذهن، نحوه کارکرد آن و نحوه رفتار آن است.
APA اضافه می کند که آن را پذیرای همه جنبه های تجربه انسان، از توابع از مغز به اقداماتی که ملل، از رشد کودک به سالمندان مراقبت.”
روانشناسان و روانپزشکان برای کمک به افراد مبتلا به بیماری های روانی با یکدیگر همکاری می کنند ، اما آنها کاملا یکسان نیستند.
یک روانشناس از طریق روان درمانی بیمار را درمان می کند و به تغییر علائم ر
با توجه به انجمن روانشناسی آمریکا، روانشناسی مطالعه ذهن و رفتار است.
این مطالعه ذهن، نحوه کارکرد آن و نحوه رفتار آن است.
APA اضافه می کند که آن را پذیرای همه جنبه های تجربه انسان، از توابع از مغز به اقداماتی که ملل، از رشد کودک به سالمندان مراقبت.”
روانشناسان و روانپزشکان برای کمک به افراد مبتلا به بیماری های روانی با یکدیگر همکاری می کنند ، اما آنها کاملا یکسان نیستند.
یک روانشناس از طریق روان درمانی بیمار را درمان می کند و به تغییر علائم ر
امروز نوبت داشتم گفتم برم قبل مشهد که داروهام قطع نشه. 
یه
حرف جالبی زد. داشت داروهای جدید مینوشت یه دفع گفت اینارو برات مینویسم
کمتر اذیت بشی بی خیالت میکنه چون مشهد اگر باهات خوب باشه حالت خوبه اگرم
بی تفاوت باشه قطعا حالت بد میشه.
.
.
هه. ۴تا شد ۵تا. داره میره بالا همینجوری. اینجوری پیش بره توی تیمارستان پیدام میکنید چند سال دیگه.
#سرررررررررررردررررررررررد
#استرس
#جمعه_مشهد
#حلال_کنید
دکتر ازم پرسید اطرافیان شما رو بعنوان آدم عصبی میشناسن؟!؟!قبل از ازدواج چطور آدمی بودی؟شدت عصبانیتت؟؟من و کسی بعنوان یه ادم عصبی و افسرده نمیشناسه واقعااینطور نیست کسی بگه که مثلا آلاء عصبیِتا کاری به کارم نداشته باشن کاری به کارشون ندارمولی اگر کسی خشمگینم کنه خشمم و بروز میدمباز اون شخص هم بستگی دارهمثلا اگر مدیر مدرسه سرم و داد و هوار میکرد سرم و مینداختم پایینیا معلممحتی پدر مادرم و برادر بزرگترمهنوز هم همینطورمحد و حدود دارم برای خو
برخی از پزشکان می‌توانند در تشخیص و درمان بی خوابی به شما کمک کند. بسته به مدت زمان بروز و نشانه های بیخوابی شما، پزشک عمومی میتواند شما را به یک متخصص بیخوابی ارجاع دهد. به عنوان مثال، پزشک عمومی ممکن است شما را به یک متخصص مغز و اعصاب، روانشناس، روانپزشک یا متخصص طب جایگزین ارجاع دهد.
پزشک عمومی 
 افراد پس از اینکه متوجه علایم بی خوابی خود شوند، اغلب به یک پزشک عمومی یا پزشک خانواده مراجعه می‌کنند. این پزشکان ممکن است استراتژی های ساده ای
قرص دولوکستین یکی از داروهایی است که برای درمان اختلالات روانپزشکی استفاده می شود . این دارو به صورت کپسول است و به راحتی از طریق گوارش جذب می شود .
قرص دولوکستین را برای درمان افراد مبتلا به افسردگی، درد نوروپاتی و فیبرومیالژیا تجویز می کنند . مصرف این دارو به همراه داروهای دیگر می تواند عوارض جانبی را تشدید نماید یا این که مشکلات دیگری را به وجود آورد .
اگر باردار هستید حتما روانپزشک خود را مطلع نمایید . زیرا این دارو در شیر مادر ترشح می شود
مردک عوضی
واضحه که اینجا رو میخونی.
ولی اصلا مهم نیست برام  افکار و نظریاتت.
اره اگه خدا بخواد عشقمو پیدا میکنم
به تو ریطی نداره بهر حال.
بنظرم خودتک به یه روانپزشک چیزی نشون بده تا گند نزدی تو زندگیت.
 
بچه ها من شبها استعداد نقاشیم بیرون میزنه.
 
وقتی زیادی برا یه پسر دلتنگ میشم میفهمم باید به خودم بیشتر توجه کنم
چند تا استیک درست کردم برا اتاقم این یکی شون هست که براتون سعی کردم عکس بگیرم.
 
.
-این سخنرانیا به چه دردت می‌خوره؟
-این همه سخنرانی گوش می‌دی چرا به شعورت اضافه نمیشه؟
-یه کتاب بخون ترسو نباشی. تو یه بزدلی.
-جواب دوستات رو نمی‌دی بی‌شعوریت رو می‌رسونه، فکر نکن باشعوری.
-تو مثل اینایی که نماز می‌خونن نمی‌فهمن چی میگن. کتاب می‌خونی ولی نمی‌فهمی چی می‌خونی. سخنرانی گوش میدی ولی نمی‌فهمی چی می‌شنوی.
-چقدر جوش زدی! از ریخت افتادی!
-تو دیوونه‌ای، نیاز به روانپزشک داری.
 
این داستانِ یه روزه. اگه بگم بدترین حرفای زندگیم رو
این نوع ریزش مو که سکه ای گفته می شود، در اثر تنش های روحی و روانی و افسردگی ایجاد می شود که برای درمان آن باید به روانپزشک مراجعه کرد .
محمد رضوانی، متخصص پوست و مو گفت: ریزش مو سکه‌ای می‌توانند در هر نقطه‌ای از بدن رخ دهد، و در بسیاری از مواقع این مسئله در ابرو و موی فرد دیده می‌شود همچنین ریزش موی سکه‌ای ممکن است در روی دست و پای خود ایجاد شود. وی افزود: به فرم پیشرفته‌ی ریزش موی سکه‌ای در تمام نقاط بدن گری می‌گویند، گاهی اوقات ریزش موی سک
مرگ اختراع و کاتالیزور رشد و شناخت هستی است تصور کن اگه مرگ نبود و صرفا تولد جاودانه انسان بود کره زمین چه جور جایی می شد مرزهای رشد و تحول و اخلاق و دانایی و کشف و علم و اقتصاد و تاریخ همه چیز جابجا می شد و چه بلوایی بپا می شد بسیاری از دست و پا زدن ها در هستی بخاطر مرگ هست.مرگ آمده است تا هستی را تمام و کمال به ما معنا کند.در بسیاری از کتاب هایی که درباره فلسفه و معنای هستی نوشته اند مرگ را گرانیگاه معنا کردن هستی دانسته اند. اروین یالوم روانپزش
دختره با دوست پسرش و مادرش اومده دفتر که از دوست پسر قبلی شکایت کند .
هفته دیگه هم نامزدی با دوست پسر جدید بود 
یک نسخه وسیع از روانپزشک معروف شهر هم برای حال بد خودش داشت و راستش دختره ته خیلی چیزها بود 
فکر کردم چطوری می تونه اینقدر زرنگ باشه .یا شاید چقدر بلده یا شاید چطوری این قدر خوشبخت و دوست داشتنی است که طرف با علم به تمام اتفاقات عجیب گذشته می خواهد باهاش ازدواج کند . 
پ ن : قیافه اش معمولی بود 
امروز نهم آذر ماه 
و من بی حال و درگیر با خودم 
دیروزم با فیلم دیدن گذشت بدون لذت بدون هیجان 
جمعه این هفته امتحان دارم 
یک هفته کامل برای درس خوندن از دست دادم 
چند روز وقت دارم برای خوندن نه البته نمره اوردن زمان کمی است 
# احساس افسردگی دارم از چند ماه پیش تا الان 
قصد رفتن پیش یک روانپزشک را کرده ام 
#از این حالت زارم بیرون بیایم 
#خودم را فراموش کرده ام 
#برای چه کسی همه ی زندگیت را به آشوب زدی؟
کجاست؟ حواسش هست؟
 
خلاصه داستان سریال کره ای بقای چوسان
هان جونگ روک” زمانی بهترین بازیکن تیم ملی بود ولی بعد از مصدومیت از ورزش دور می شود و به کار دیگری مشغول می شود. لی هی جین” معشوقه قدیمی هان جونگ روک” است که در حال حاضر در مرکز توانبخشی مشغول به کار است. طی اتفاقاتی آن دو در زمان سفر میکنند و به سال ۱۵۶۲ در چوسان می روند. در آنجا با شخصی به نام کئوک جونگ” آشنا می شوند و…
 
مشخصات سریال کره ای Joseon Survival 2019
ژانر : تاریخی | عاشقانه | فانتزی
نام فارسی : بقا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها