نتایج جستجو برای عبارت :

مجوزهای شرکت تلفیق هنر

خب همونطور که پیش بینی کرده بودم 
و با این وجود که به بعضی از دوستان عضو این مجموعه هشدار داده بودم 
ولی قبول نکردند!
شرکت تلفيق و هنر که ادعای بازاریابی شبکه ای داشت اما در اصل شرکتی بود که در قالب سیستم هرمی سعی داشت مجوز بازاریابی شبکه ای بگیره، پلمپ شد!
این شرکت بدون اینکه مجوزهاي لازم رو بگیره سایت زده و بود و جلسات برگزار میکرد و اقدام به عضو گیری کرده بود و علیرعم هشدارهای فراوان نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در این رابطه، بسیاری از افراد
ثبت شرکت در غرب تهران
شرکت: به معنای یک انجمن یا نگاه یا یک شخص حقیقی و حقوقی است.
شرکت قراردادی است که براساس آن اعضا یا شرکا سود حاصل از سرمایه را تقسیم می کنند.
انواع شرکت ها :
شرکت سهامی خاص
شرکت سهامی عام
شرکت تضامنی
شرکت بامسئولیت محدود
شرکت های نسبی
شرکت مختلط سهامی
شرکت مختلط غیر سهامی
شرکت تعاونی
در راستای تامین مواد اولیه مورد نیازشرکت های عضو گروه صبا جهاد،با توجه به بازدید رسمی مدیر عاملو مدیر بازرگانی شرکت ناس فیشر از شرکت پیچک و مذاکرات صورت گرفته در دفتر مدیر عامل جبل دماوند صبا،شرایط خرید و تکمیل پروژه خرید ماهی وارداتی اسکیپ جک،تمایل شرکت هندی برای فروش و همچنین پیگیری های صورت گرفته معاونت بازرگانی شرکت در جهت انجام پروژه با رعایت قوانین و دستورالعمل های مرتبط اداری و اخذ مجوزهاي واردات مورد توجه و بررسی کاری قرار گرفت.
به‌طور کلی در قانون تجارت هفت گونه شرکت تجاری وجود دارد :
۱- شرکت سهامی (شامل شرکت سهامی عام و شرکت سهامی خاص)
۲- شرکت با مسئولیت محدود
۳- شرکت تضامنی
۴- شرکت مختلط غیر سهامی
۵- شرکت مختلط سهامی
۶- شرکت نسبی
۷- شرکت تعاونی تولید و مصرف
 
هیأت تخصصی اداری و امور عمومی دیوان عدالت
اداری رأی خود را در خصوص شکایت مؤسسات حقوقی برای ابطال مصوبه شماره
432/80 مورخ 15/2/1397 هیأت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزهاي کسب و کار
در تاریخ 8 خردادماه 1398 صادر کرد.بر اساس مصوبه مورد شکایت به شماره 432/80 – 15/12/97 به طور خلاصه مقرر شده است:
1-
ثبت و تأسیس شرکت‌ها و مؤسسات با موضوع فعالیت حقوقی منوط به کسب اجازه از
کانون‌های وکلای دادگستری یا مرجع دیگر نیست و همان رویه سابق ادامه
می‌یابد.
2- فعالیت مؤسسا
علی‌اصغر
یوسف‌نژاد نایب رئیس کمیسیون تلفيق بودجه 98 در گفت‌وگو با تسنیم، از
برگزار نشدن نشست عصر امروز(یکشنبه، 23 دی) این کمیسیون خبر داد و گفت: طبق
برنامه زمانبندی شده، قرار بود نشست کمیسیون تلفيق بودجه 98 عصر
امروز(یکشنبه، 23 دی) تشکیل شود، اما این نشست لغو شد.
 
وی در تشریح علت لغو جلسه عصر امروز
کمیسیون تلفيق بودجه 98، اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از کمیسیون‌های
مجلس، پیشنهادات خود را نسبت به لایحه بودجه 98 با تعلل به کمیسیون تلفيق
ار
ثبت شرکت در کرج ثبت شرکت در کرج و انجام امور ثبتی در این شهر با توجه به وسعت شرکت ها و کارخانجات اهمیت بالایی دارد. انجام خدمات ثبتی مانند:
ثبت شرکت در کرج
ثبت برند در کرج
ثبت طرح صنعتی در کرج
ثبت اختراع در کرج
ثبت ایده در کرج
ثبت تقاضای کارت بازرگانی
اخذ رتبه بندی پیمانکاری
ثبت شرکت
در سایت زیر شرکت هایی معرفی شده اند که در مورد برترین شرکت های سازنده تیزر های تبلیغاتی صحبت شده است. این شرکت ها، شرکت هایی از سراسر جهان می باشد که کی از این شرکت ها ایرانی بوده و در این لیست آورده شده است. چنانچه قصد دارید برای کاروکسب خود محتوای تبلیغاتی تولید کنید، پیشنهاد می کنم از سایت زیر بازدید نموده و شرکت مناسب را انتخاب نمایید.
 
شماره باربری در تهران
برای اسباب کشی و حمل بار و جابه جایی محل کار ، دفتر ، شرکت و یا منزل خود ، نیاز به یک شرکت باربری و اتوبار مطمون داریم ، بعضا در انتخاب این نوع از شرکت ها و اتوبارها ، کوتاهی هایی صورت میگیرد و به غلط شرکتی را برای حمل بارهای خود و اثاث کشی منزل خود انتخاب می نماییم که از کیفیت و مجوزهاي لازم باربری برخوردار نیستند ، ما در این پست به شما شماره باربری در تهران را که جزء یکی از بهترین باربری های در حال حاضر تهران است را معرفی
در راستای تامین مواد اولیه مورد نیازشرکت های عضو گروه صبا جهاد،با توجه به بازدید رسمی مدیر عامل و مدیر بازرگانی یک شرکت معتبر هندی از شرکت پیچک و مذاکرات صورت گرفته در دفتر مدیر عامل جبل دماوند صبا،شرایط خرید و تکمیل پروژه خرید ماهی وارداتی اسکیپ جک،تمایل شرکت هندی برای فروش و همچنین پیگیری های صورت گرفته معاونت بازرگانی شرکت در جهت انجام پروژه با رعایت قوانین و دستورالعمل های مرتبط اداری و اخذ مجوزهاي واردات مورد توجه و بررسی کاری قرار
سوالات ضمن خدمت تلفيق برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت تلفيق برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی می باشد: 
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت تلفيق برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
 
نمونه سوال ضمن خدمت
توی لابی شرکت نشستم برنامه نویس آقای ایمان سین رو دیده ام بهش گفتم همه ی ها قطع بهم گفت توی شرکت به اینترنت شرکت وصل شو درست میشه بعد گوشیمو گرفت و برام درست ش کرد!!!! بعث ون وصل من فکر کرده ام فقط روی سروی که من متصل ام اینجوری نگو روی سرورهای کلی شرکت این سرور رو ست کرده اند!!! بعد بهم گفت آخر وقت امشب بهش پیام بدهم تا برای یه شرکت روبرام بسازه تا بتونم استفاده کنم!
شرکت هوور (به انگلیسی: The Hoover Company) یک شرکت آمریکایی سازنده انواع جاروبرقی و تجهیزات تمیزکننده طبقات است که در سال ۱۹۰۸ و در کنتن شمالی در ایالت اوهایو بنیان نهاده شد. همچنین بخش عمده‌ای از این شرکت در انگلستان تأسیس شد و در اوایل و میانه قرن بیستم به نقطه‌ای رسید که در انگلستان و ایرلند به‌طور کلی جاروبرقی صرف نظر از نام تجاری آن با نام هوور شناخته می‌شد. شرکت هوور تا سال ۲۰۰۶ بخشی از شرکت ویلپول بود ولی بعد از آن به شرکت تکترونیک به مبلغ ۱۰
شرکت های زیادی به فروش بسته های افزایش فالوور اینستاگرام می پردازند. شما می توانید از طریق سفارش آنلاین و به تعداد مورد نظر بسته های افزایش فالوور را خریداری نمائید. جهت خرید فالوور واقعی اینستاگرام باید به این نکته توجه داشت که از شرکتهای معتبر دارای مجوزهاي مربوط به کسب و کار اینترنتی و دارای نماد اعتماد پرداخت آنلاین خریداری کنید. همچنین از وجود فالوور واقعی ایرانی و کاربران فعال اطمینان داشته باشید. پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته جهت بررس
شرکت‌های سهامی خاص آن دسته از شرکت‌های تجاری هستند که تمام سرمایه لازم برای تأسیس را از همان ابتدا، مؤسسان شرکت تامین می‌کنند. در این نوع شرکت‌ها هر کسی با توجه به میزان سهمی که دارد، در سود و زیان شرکت سهیم است. درواقع به همین دلیل است که به آنها سهامی خاص گفته می‌شود. برای تأسیس یک شرکت سهامی خاص، حداقل به 3 سهام‌دار و دو بازرس نیاز است.
https://soo.is/ft8bE
افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال ۹۹
افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال آینده
افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال ۹۹
هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفيق بودجه ۹۹ از افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال آینده خبر داد.
هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفيق بودجه ۹۹ با اشاره به رفع ابهامات شورای نگهبان نسبت به این لایحه در کمیسیون تلفيق، گفت: ابهامات شورای نگهبان نسبت به لایحه بودجه سال آینده در کمیسیون تلفيق رفع شده و در نامه
کتاب فیزیولوژی ورزشی تلفيق نظر و عمل 2 : تلفيق نظر و عمل برای بیان این که چگونه یک شخص میتواند با تمرین، عملکرد خود را ارتقا دهد تالیف شده است.
علم فیزیولوژی ورزشی علمی است که به فرآیندهای فیزیولوژیکی اصلی می
پردازد و درمورد سازگاری های ایجاد شده پس ازفعالیت ورزشی بحث می کند.
این کتاب هم چنین قصد دارد به دانشجویان کمک کند تا درک صحیحی از فواید
اصولی ورزش و تاثیر فعالیت بدنی بر سلامت درسرتاسر زندگی را برای گروه های
خاص به دست آورند. این راهنم
تعمیر پکیج بوتان در تهران
تعمیر پکیج بوتان در تهران، توسط شرکت فنی و مهندسی تاسیسات vip تهران ، نمایندگی اصلی تعمیرات پکیج و رادیاتور بوتان، در مناطق مختلف شهر تهران.
و با بکارگیری بهترین تعمیرکاران پکیج بوتان ، با بیش از ده سال سابقه در زمینه تعمیرات انواع پکیج های ایرانی و خارجی از جمله پکیج بوتان، که این شرکت با اخذ نمایندگی معتبر از شرکت بوتان در تهران، اقدام به تاسیس شعبات مختلف، در مناطق مختلف شهر تهران نموده است.
شرکت تاسیسات vip تهران
میکروتیک برای کاهش هزینه‌ها از مجوزهاي (به انگلیسی: License) مختلفی در بکارگیری دستگاه‌ها استفاده کرده‌است آنچه امروز قابل ارائه است مجوزهاي سطح سه، چهار، پنج و شش است. هرگاه شما دستگاه میکروتیک را خریداری می‌کنید بر روی آن دستگاه شما مجوز استفاده با یکی از سطوح سه، چهار، پنج یا ۶ را دارید. هر مجوز امکان مدیریت کاربران بیشتری را در شبکه به شما می‌دهد. بالاترین سطح مجوز که سطح شش است به شما امکان مدیریت در تمامی امکانات و کاربران نامحدود را
برای اینکه بتوانید در کشور دانمارک ثبت شرکت انجام دهید لازم است که مدارکی را از قبل تهیه کنید. مدارک لازم به صورت زیر هستند:
1- پر نمودن فرم ثبت شرکت در کشور دانمارک2- تهیه اساسنامه شرکت3- کپی پاسپورت سهامداران شرکت با اسکن از کپی پاسپورت مدیرعامل شرکت متقاضی4- ایجاد حساب بانکی برای شرکت ثبت شده در کشور دانمارک5- ارائه طرح توجیهی برای فعالیت اقتصادی در کشور دانمارک
6- ارائه نام شرکت توسط فرد متقاضی که اقدام به ثبت نمودن شرکت در دانمارک نموده است
سایت مهندس نیک مرجع تخصصی فروش محصولات کشاورزی اعم از کود، سم، خاک بسته بندی، انواع بذر ، انواع گلدان، لوازم و ادوات باغبانی، فروش گیاهان آپارتمانی، کاکتوس، بونسای، تراریوم و … در ایران می باشد.
فروشگاه آنلاین مهندس نیک با اخذ مجوزهاي لازم از جمله اینماد از وزارت صمت و درگاه امن پرداخت بانک ملی در خدمت شماست تا مجری رویای سبزتان باشد.
مهندس نیک در سال 1396 فعالیت خود را با دامنه mohandesnic.com شروع کرده است و در سال 1398 با ثبت شرکت توسعه اندیشان به
هلدینگ‌ها در چند شرکت که در یک زمینه مشترک فعال هستند سرمایه‌گذاری می کنند بطور کلی هر شرکتی که سهام مدیریتی یک یا چند شرکت دیگر را در اختیار داشته باشد هلدینگ است.
 
به عنوان مثال شرکت سیمان فارس و خوزستان هلدینگ صنعت سیمان است یا شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که یک هلدینگ پتروشیمی و شیمیایی است.
بطور ساده می‌توان گفت شرکت هلدینگ شرکتی است که یک یا چند شرکت دیگر را کنترل می‌کند.»
 
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: شرکت هلدین
شرکت سامسونگ را بشناسید
سامسونگ ( Samsung) یک شرکت کنگلومرا (خوشه‌ای) چند ملیتی کره جنوبی می باشد که مقر اصلی این شرکت به نام شهر سامسونگ (Samsung Town) به صورت یک مرکز اداری و پارک فناوری اطلاعات  در شهر  سئول، کره جنوبی واقع می باشد.
این شرکت دارای  چندین شرکت تابع و همچنین زیر مجموعه هایی در صنایع  مختلف می باشد،  که اکثر آنها تحت نام برند سامسونگ با هم متحد شده اند و این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت چایبول (شرکت کنگلومرای کره جنوبی)شناخته می شود.
ادا
براون، (به آلمانی: Braun)، نام شرکتی است که در تولید وسایل الکتریکی کوشا بوده و برندی جهانی است. این شرکت در سال ۱۹۲۱ توسط مکس براون و در شهر فرانکفورت، آلمان بنیان گذاشته شد.
سپس در سال ۱۹۶۷ توسط شرکت ژیلت خریداری گردید. در حال حاضر شرکت براون، از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت پروکتر اند گمبل محسوب می‌شود. دفتر مرکزی شرکت براون، در شهر کرونبرگ ایم تانوس، آلمان قرار دارد.
نمایندگی قطعات براون 02144269640
 
معرفی شرکت تکسو 
 
شرکت تلاش کاران سرمایه وزین که به اختصار "تکسو" نامیده می‌شود در سال 1388 تاسیس شد. در سال 1390 مجموعه تکسو بعنوان یکی از پیشگامان بازاریابی و فروش مستقیم در ایران تمامی مجوزهاي بازاریابی شبکه‌ای را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد. در سال 1394 و بلافاصله پس از تصویب آیین نامه اجرای چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب موضوع تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی، شرکت تلاش کاران سرمایه وزین موفق به اخذ پروانه کسب فعالیت بازاریابی شبک
رفع مشکلات نبود پزشک خانواده برای مناطق روستایی و عشایری با مصوبه کمیسیون تلفيق بودجه
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس، گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفيق بودجه ۹۹، ارائه‌ خدمت به روستاییان و عشایر در شرایط عدم دسترسی به خدمات پزشک خانواده بدون رعایت نظام ارجاع و پزشک خانواده و با مراجعه به مراکز دانشگاهی و تعرفه دولتی امکان‌پذیر شد.
احمد حمزه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در
ادامه مطلب
تفاوت شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود
1-. در شرکت با مسئولیت محدود حداقل شرکا 2 نفر است در حالیکه  در شرکت سهامی خاص حداقل 3 نفر سهامدار نیاز می باشد.
2- سرمایه اولیه در شرکت با مسئولیت محدود تنها در اساسنامه قید می گردد و
نیازی به افتتاح حساب و واریز وجه نمی باشد.در صورتی که در شرکت سهامی خاص
، سهامداران مکلفند که حداقل 35 % از سرمایه اولیه را به حسابی به نام
شرکت تودیع دهند و گواهی مربوطه به هنگام تشکیل شرکت ارائه گردد و 65 %
باقیمانده سرم
شرکت ها معمولاَ برای تاسیس نیازی به اخذ مجوز از دولت را ندارند مگر آنکه زمینه کاری شما یکی از موارد ذیل باشد که آن وقت مم به اخذ مجوزهاي لازم از وزارت خانه های مربوطه را دارید. شرکت های گردشگری : تاییدیه از مقامات گردشگری قطر سازمان های بهداشت و سلامت : تاییدیه از وزارت بهداشت موسسات آموزشی : تاییدیه آموزش و پرورش شرکت های حقوقی : تاییدیه از وزارت دادگستری شرکت های صنعتی : تاییدیه وزارت انرژی
پاورپوینت سرمایه گذاری بین شرکتها
دانلود پاورپوینت با موضوع سرمایه گذاری بین شرکتها، در قالب pptx و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، روش خرید اهرمی، روش های گزارش سرمایه گذاری در سهام سایر شرکتها، نتیجه اقتصادی تلفيق، روشهای ارزشیابی داراییها و بدهیهای شرکتها، روش خرید، ویژگی های روش خرید، دشوار ی حسابداری ترکیب واحدهای تجاری، رویکرد شخصیت حسابداری جدید، تلفيق نسبی، روش ارزش






دسته بندی
حسابداری

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
576 کیلو
پاورپوینت سرمایه گذاری بین شرکتها
دانلود پاورپوینت با موضوع سرمایه گذاری بین شرکتها، در قالب pptx و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، روش خرید اهرمی، روش های گزارش سرمایه گذاری در سهام سایر شرکتها، نتیجه اقتصادی تلفيق، روشهای ارزشیابی داراییها و بدهیهای شرکتها، روش خرید، ویژگی های روش خرید، دشوار ی حسابداری ترکیب واحدهای تجاری، رویکرد شخصیت حسابداری جدید، تلفيق نسبی، روش ارزش






دسته بندی
حسابداری

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
576 کیلو
پاورپوینت سرمایه گذاری بین شرکتها
دانلود پاورپوینت با موضوع سرمایه گذاری بین شرکتها، در قالب pptx و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، روش خرید اهرمی، روش های گزارش سرمایه گذاری در سهام سایر شرکتها، نتیجه اقتصادی تلفيق، روشهای ارزشیابی داراییها و بدهیهای شرکتها، روش خرید، ویژگی های روش خرید، دشوار ی حسابداری ترکیب واحدهای تجاری، رویکرد شخصیت حسابداری جدید، تلفيق نسبی، روش ارزش






دسته بندی
حسابداری

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
576 کیلو
الکترولوکس در جشن 100 سالگی شرکت از 3 لوازم خانگی جدید خود رونمایی کرد. این تولیدکننده لوازم خانگی که برای اولین بار در سال 1919 در سوئد شروع به کار کرده است، 3 دستگاه لوازم خانگی جدید پیشرفته در سنگاپور عرضه می کند که شامل یخچال چند درب مدل 617L NutriFresh Inverter، یخچال مدل 537L NutriFresh Inverter و ماشین لباسشویی مدل UltimateCare 900 می شود.
 
الکترولوکس، (به سوئدی: Electrolux) شرکت لوازم خانگی سوئدی و چندملیتی است، که در زمینه طراحی، ساخت و توزیع لوازم برقی خانگی و تجهیزات ا
همه چیز درباره رتبه بندی شرکت و اخذ گرید
درباره مقوله رتبه بندی شرکت و اخذ گرید گفتنی های بسیاری است. به واقع باید گفت امروزه برای اینکه شرکت ها بتوانند با سازمان ها و نهادهای دولتی قرارداد ببندند و همکاری کنند نیازمند اخذ رتبه مناسب هستند و بدون اخذ رتبه هیچ نهاد و سازمان دولتی نمی تواند با این شرکت ها همکاری کند و وارد معامله شوند.
در زیر با شرایط و مدارک و نحوه اخذ گرید شرکت ها بیشتر آشنا می شویم.
انواع رتبه بندی شرکت ها شامل:
رتبه بندی شر
آگهی تغییرات شرکت : ماده 7 قانون ثبت شرکت‌ها چنین مقرر می‌دارد: تغییرات راجع به نمایندگان شرکت و یا مدیران شعب آن باید به اداره‌ی ثبت اسناد (اداره‌ی ثبت شرکت‌ها) اطلاع داده شود.تا وقتی که این اطلاع داده نشده عملیاتی که نماینده یا مدیر سابق به نام شرکت انجام داده عملیات شرکت محسوب است ،مگر اینکه شرکت اطلاع اشخاصی را که به استناد این ماده  ادعای حقی می‌کنند از تغییر نماینده یا مدیر خود به ثبوت به رساند.
ادامه  
 
 
ادامه مطلب
1- در شرایط کنونی اساسنامه فرم چاپی است که در سایت اینترنتی اداره ثبت
شرکت ها در اختیار موسسین شرکت است و موسسین با توجه به موضوع شرکت که در
اساسنامه نیز تعیین شده است فرم چاپی مناسب را انتخاب و پر می نمایند. 2-
طبق قانون 1392 موارد عمومی اساسنامه شرکت که در بخش کلیات مورد تدوین
قرار گرفته است بر کلیه شرکت ها از جمله شرکت تعاونی قابل اعمال است. در
اساسنامه معمولاَ نام شرکت با قید کلمه تعاونی ، هدف ، موضوع ، نوع ، حوزه
عملیات ، مدت ، مرکز اصلی عم
وایت فلیپ (white philipe)
رئیس شرکت igi
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زبل سعید
یاقی لیبیایی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جک پری بوی (jack pryboy)
فروشنده اسلحه روسی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کویست روبرت (quest robbert)
یکی از کار کنان شرکت sas
ـــــــــــــــــــ
 
برای انواع ثبت شرکت باید بدانید که بتدریج با تخصصی تر شدن ثبت شرکت ها و تنوع در امور کسب و کار و فعالیت های مؤسسات تولید و خدماتی، برای نظم بخشیدن و رسمیت دادن به  فعالیت های شرکت های دولتی و خصوصی،وم قانونی نمودن و ثبت شدن رسمی آنها بیشتر احساس می شد.
به همین خاطر قوانین و مقررات خاصی برای ثبت انواع شرکت به مرحله اجرا درآمد.
 
معرفی شرکت تکسو 
 
تکسو یک مرکز تجاری چند وجهی است. فعالیت ما بعنوان یک تولید کننده محصولات و خدمات مصرفی مشتریان حاکی از توان تولیدی ملی دارد. بعنوان یک تولیدگر، تکسو در بستر تولید نوشیدنی‌های گرم مانند چای، دمنوش و قهوه، ادویه و چاشنی‌های خوراکی، عسل و مشتقات آن، مراقبت شخصی شامل: مراقبت از بدن، مراقبت از مو، مراقب از دهان و. فعالیت دارد.
هر فرآیند تولید، محصولات تکسو مطابق با استانداردهای جهانی پیاده‌سازی و با رعایت تمامی قوانین به

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها