نتایج جستجو برای عبارت :

بسیاری از کشور ها این صنعت پویا را به عنوان منبع اصلی درآمد، اشتغال زایی رشد بخش خصوصی توسعه زیرساخت ها می دانند. فعالیت گردشگری بخش مهمی از زندگی امروز است. توسعه بخش های اصلی در تکنولوژی، حمل نقل کم شدن ساعات کار مردم را برای سفر ترغیب می کند.

بنام خدا


مسافرت
و صنعت جهانگردی به عنوان بزرگترین و متنوع ترین صنعت در دنیا به حساب مي آید.
بسياري از کشورها اين صنعت پويا را به عنوان منبع اصلي درآمد، اشتغال، رشد
بخش  خصوصي و توسعه ساختار زیربنایی مي
دانند. بویژه در کشورهای در حال توسعه که شکل های دیگر توسعه اقتصادی مثل تولید یا
استخراج منابع طبیعی، از نظر اقتصادی به صرفه نیست، یا نقش چندان مهمي در صحنه
تجارت و بازرگانی ندارد. به توسعه صنعت گردشگري توجه زیادی  مي شود. بنابراين تردیدی نیس
مای پس از سال‌ها سرمایه گذاری کلان در زمينه طراحی و توسعه زيرساخت ها، سامانه‌های حمل و نقل، فرودگاه ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی، مجتمع‌های تفریحی - تجاری، پارک‌های آبی و مرمت بافت‌های تاریخی حالا برای افزایش کسب درآمد از صنعت گردشگري که رتبه دوم بیشترین سهم تولید ناخالص ملی را تشکیل مي‌دهد،
 
 
"ماهاتیر محمد" در مراسم رونمایی از "لوگوی گردشگري ۲۰۲۰" گفت: با بکارگیری همه توانایی هایمان برای درآمدزايي یکصد ميلیارد رینگیت (معادل ۳۰۰ هزار
آپی توریسم ؛ گردشگري زنبور عسل
در اين مطلب نگاهی به وضعیت آپی توریسم ؛ گردشگري زنبورعسل در ایران مي اندازیم .
گردشگري زنبور عسل ، شکلی از گردشگري است که با فرهنگ و
سنت های جوامع روستایی سر و کار دارد و مي تواند
به عنوان یکی از پایدار ترین روش های توسعه گردشگري در نظر گرفته شود .
فعاليت های گردشگري زنبور عسل شامل بازدید از زنبورستان ها ،
موزه ها در هوای آزاد و موزه های زنبور عسل است
که در آن گردشگران فرصت مشاهده کار پرورش دهنده ی زنبور عسل ،
روش
کارخانه قهوه اصفهان 
کارخانه قهوه اصفهان تاسیس کارخانه تولید قهوه در اصفهان، مي‌تواند مزایای بسياري برای کارآفرینان و اقتصاد منطقه ایجاد کند. در زیر به برخی از اين مزایا اشاره شده است:
1. **ایجاد اشتغال**: تاسیس کارخانه قهوه اصفهان امکان ایجاد شغل برای افراد مختلف را فراهم مي‌کند، از جمله تولید، بسته‌بندی، بازاریابی و توزیع محصولات.
2. **توسعه صنعت محلی**: با ایجاد یک واحد تولید قهوه، صنعت محلی توسعه مي‌یابد و به ارتقاء اقتصاد منطقه کمک مي
 
کشورمان جزو ۱۰ کشور برتر در حوزه ظرفیت‎های گردشگري است و براساس آخرین گزارش مجمع جهانی اقتصاد، ایران در حوزه رقابت‎پذیری گردشگري رتبه ۹۷ را بین ۱۴۱ کشور دارد و اين نشان مي‎دهد تمرکز بر توسعه صنعت گردشگري یکی از ضرورت‎های رشد اقتصادی ایران است.
 
سمانه حسن‌خانی؛ هفته گذشته رئیس جمهور قانون تشکیل وزارتخانه ميراث فرهنگی، گردشگري و صنایع دستی را برای اجرا به نهاد ریاست جمهوری و سازمان اداری و استخدامي ابلاغ کرد.
تشکیل اين وزارتخانه مي
[contact_info title= "اهميت گردشگري بر اقتصاد کشور "] 
اقتصاد گردشگري
گردشگري نقش بسزايي در توسعه و کسب در آمد در آن کشور داد و مي توان یک از منابع اقتصادی دانست . باید گفت گردشگري بخش مهمي از اقتصاد است و درآمدی که از اين طریق کسب مي شود مي تواند به تمام افراد آن منطقه کمک کند به عبارت دیگر مبلغی که گردشگران در یک کشور هزینه مي کنند درآمد صنعت گردشگري آن کشور مي باشد . مردم برای داشتن روزهای غیر روتینگ زندگي ، سفر و گردشگري را انتخاب مي کنند تا هم به دانش
تولید و پرورش زالو
اهميت استراتژیک تولید و پرورش زالو ، تکثیر زالوی طبی
یکی از راه هایی که مي توان با تحریم مبارزه کرد اين است که بتوان بازار هایی تازه کشف کرد تا با وارد شدن به آن توانایی ها و ظرفیت های کشور را به کار گرفت.در شرایطی که توسعه صادرات غیر نفتی یک برنامه مهم اقتصادی است. طرح تولید و پرورش زالو مخصوصا پرورش زالوی طبی به لحاظ زود بازده بودن توجیه اقتصادی خواهد داشت .
در برنامه پنجم توسعه کشور، اهميت ویژه ای به درآمد های غیر نفتی
ایران یکی از کشورهای در حال توسعه خاور ميانه است که فرصت های سرمایه گذاری زیادی در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی و. در آن وجود دارد. درآمد اصلي ایران از فروش نفت حاصل مي شود اما در بخش های خصوصي هم درآمد های کلانی وجود دارد. برای مثال صنعت نساجی و تولید فرش ماشینی یکی از صنایع پردرآمد در حوزه داخلی و خارجی است و اشتغال زايي زیادی هم برای هموطنان در اين حوزه بزرگ تاکنون به وجود امده است. صنعت فرش ماشینی بیش از نیم قرن است که در ایران
 
گردشگري و توسعه پایدار
توریسم و گردشگري گسترده ترین صنعت خدماتی است که یقینا در آینده با سرعتی بیش از گذشته و امروز گسترش پیدا خواهد کرد
مشخصات فایل

تعداد صفحات
42

حجم
0 کیلوبایت

فرمت فایل اصلي
doc

دسته بندی
مدیریت هتلداری

توضیحات کامل
توریسم و گردشگري گسترده ترین صنعت خدماتی است که یقینا در آینده با سرعتی بیش از گذشته و امروز گسترش پیدا خواهد کرد(کی، چاک ،‌وای، 1382) از مزایای اين صنعت پر درآمد و پر ارزش مي توان به اين اشاره کرد که منبع مهم
به گزارش دفاع پرس از ایلام، سورنا
ستاری» معاون علمي و فناوری رئیس جمهور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه
استان ایلام اظهار داشت: هم اکنون جایگاه علمي ایران در منطقه و جهان
اسلام اول است و تلاش داریم سال آینده رتبه علمي به 15 جهان ارتقا یابد.
وی افزود: با ورود شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری به محیط
دانشگاه ها، اين مراکز علمي به محل تحولات علمي همراه با اشتغال و درآمد
زايي تبدیل شده اند.
ستاری بر وم توسعه علوم نوین تاکید کرد و
به گزارش دفاع پرس از ایلام، سورنا
ستاری» معاون علمي و فناوری رئیس جمهور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه
استان ایلام اظهار داشت: هم اکنون جایگاه علمي ایران در منطقه و جهان
اسلام اول است و تلاش داریم سال آینده رتبه علمي به 15 جهان ارتقا یابد.
وی افزود: با ورود شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری به محیط
دانشگاه ها، اين مراکز علمي به محل تحولات علمي همراه با اشتغال و درآمد
زايي تبدیل شده اند.
ستاری بر وم توسعه علوم نوین تاکید کرد و
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سید ابوالفضل رضوی در همایش ملی اقامتگاه های بوم گردی در توسعه پایدار روستایی با تأکید بر همکاری و همراهی وزارتخانه ها و سازمانهای مرتبط با توسعه روستایی و بوم گردی افزود: غذاهای محلی، لباس و پوشاک بومي و محلی و حتی گیاهان دارویی در بوم گردی درآمد زايي بالایی دارد که تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است. 
ادامه مطلب
مدل مفهومي با توجه
با توجه به مطالبی که تاکنون در اين مقاله به آنها اشاره شد و با توجه به ادبیات موجود در اين زمينه رابطه بین گردشگري الکترونیک و رشد اقتصادی در شهرهای شمالی ایران به صورت مدل مفهومي نوآورانه ارائه مي شود تا بتوان به سادگی رابطه اين دو متغیر (گردشگري الکترونیک و رشد اقتصادی) را نشان داد و برای ارائه راهکارهای مناسب از آن استفاده کرد.
ارائه راهکار وکیوم آبی پمپ وکیوم
نگاهی سریع به آنچه گفته شد، نمایان مي سازد که گردشگري الکتر
 
بار‌ها و به کرات به نقش تعیین کننده روستا‌ها در توسعه (به مفهوم کلان آن) اشاره شده و به واقع پیش نیاز توسعه شهری را باید در توسعه روستایی جستجو نمود و به تعبیر دیگر در صورت توسعه و پیشرفت مناطق روستایی، سیکل و پِیمایِشِ مسیر توسعه با سهولت و شتاب هر چه بیشتری عملیاتی خواهد شد.
 
 
نقش رونق گردشگري در توسعه اقتصادی هر کشوری بسیار نافذ و تعیین کننده خواهد بود و در اين ميان روستا‌ها، از مولفه‌ها و کانون‌هایی قابل توجه برای جذب گردشگر و پیشبُ
 
 عملیات اجرایی احداث یک واحد آموزشی چهار کلاسه در روستای زرشوران» از توابع بخش تخت سلیمان تکاب عصر امروز، یکشنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.
فرماندار تکاب در آئین کلنگ‌زنی اين مدرسه در جمع اهالی روستای زرشوران گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامي ایران امکانات و زيرساختهای مناسبی در روستاها وجود دارد که قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.
محمود زمانی افزود: بسياري از روستاها و مناطق دورافتاده کشور از جمله ت
فایل برنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشوربرنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشور در دسته بندی #کامپیوتر در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------برنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشوربرنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشور
دانلود فایل برنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشوربرنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشور
عنوان فایل : برنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشوربرنامه جامع توسعه تجارت الکترونیکی کشور
دسته بندی : کامپیوتر
برچس
رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت در پیامي به مناسبت فرارسیدن هشتم دی‌ماه روز ملی صنعت پتروشیمي، اين روز را به مدیران و کارکنان پرتلاش اين صنعت تبریک گفت.
 
متن پیام مدیرعامل بانک تجارت به شرح زیر است:
 
 
 
بسمه تعالی
 
صنعت پتروشیمي بهعنوان یک صنعت ارزش‌آفرین و عامل مهم توسعه پایدار، با استفاده از دانش متخصصان پرتوان ایرانی و همگام با استانداردهای جهانی، فرصت‌های طلایی را برای شکوفایی اقتصادی فراهم کرده است.
از امتیازات مهم صنعت پت
 
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با بیان اينکه در دنیا مرزنشینان و ساحل نشینان از سطح رفاه بالاتری نسبت به دیگر نقاط برخوردارند گفت : باید اين نگاه حتما در استان‌های مرزی و ساحلی اجرایی و عملیاتی شود .
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حسین مدرس خیابانی بعدازظهر امروز در نشست با فعالان اقتصادی و تجاری استان بوشهر با بیان اينکه بندر بوشهر به عنوان زيرساخت تجاری نقش مهمي در توسعه صادرات کشور دارد اظهار داشت : اين بندر عل
 
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با بیان اينکه در دنیا مرزنشینان و ساحل نشینان از سطح رفاه بالاتری نسبت به دیگر نقاط برخوردارند گفت : باید اين نگاه حتما در استان‌های مرزی و ساحلی اجرایی و عملیاتی شود .
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حسین مدرس خیابانی بعدازظهر امروز در نشست با فعالان اقتصادی و تجاری استان بوشهر با بیان اينکه بندر بوشهر به عنوان زيرساخت تجاری نقش مهمي در توسعه صادرات کشور دارد اظهار داشت : اين بندر عل
در آمد حاصل از صنعت گردشگري ترکیه با 17 درصد افزایش در سال گذشته، رکود جدیدی را ثبت کرد.
به گزارش مرکز آمار ترکیه، طی سه سال گذشته با افزایش تعداد گردشگران و درآمدهای حاصل از آن رکورد جدیدی در تاریخ کشور به ثبت رسید.
براساس اين گزارش، درآمد حاصل از صنعت گردشگري ترکیه در 2019 نسبت به سال 2018 ميلادی 17 درصد افزایش یافت.
درآمد کل گردشگري ترکیه در سال 2015 ميلادی که ميزبان 41 ميلیون 618 هزار گردشگر بود، به حدود 31 ميلیارد 465 ميلیون دلار رسید.
تعداد گردشگرا
نام برند: Behrizanتوصیف شرکت: شرکت بهریزان صنعت در سال 1373 با 6 نفر کادر متخصص خود که هر کدام سوابق طولانی در صنعت شیرآلات بهداشتی داشته اند تاسیس شد و هدف اولیه شرکت رشد و توسعه صنعت شیر سازی در کشور بوده که با تولید قطعات مختلف شیرآلات و فروش تکنولوژی به شرکتهای مختلف صنعت فوق را در کشور توسعه داده است در سال 1381 با گرفتن مهر استاندارد ملی ایران مونتاژ شیرآلات بهداشتی و اهرمي خود را شروع نمودهشرکت بهریزان صنعت از جمله شرکتهای شیرآلات بهداشتی اس
به طور کلی، اقتصاد به سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی تقسیم بندی مي شود که هر کدام از اين بخش ها گستره وسیعی از زیربخش ها را در بر مي گیرد.
بخش کشاورزی
بخش کشاورزی یکی از بخشهای اصلي فعاليتهای اقتصادی است که با وجود مزیتهای نسبی اقتصادی چشمگیر، از حیث توسعه اشتغال معمولاً بخشی فروکاهنده و دارای محدودیت ارزیابی مي شود. نگاهی به سهم اشتغال بخش کشاورزی درکشور نشان مي دهدکه طی چهار دهه گذشته سهم اشتغال بخش کشاورزی در کشور به طور قابل توجهی کاهش یاف
درآمد بالا با احداث گلخانه
در سالهای اخیر کشاورزان و کسانی که در صنعت کشاورزی در حال فعاليت هستند با ایجاد گلخانه های در ایران کمک بسياري به اين صنعت کرده اند . بدین ترتیب از تاریخ هزارو سیصد و نود و دو تعداد گلخانه ها به دویست درصد بالاتر رفته است . یعنی جمع مساحت تقریبی آنها از هشت هزار متر مربع  به شانزده هزار متر مربع تا ماه هفتم سال 1398 رسیده است .
با گسترش گلخانه های حجم استفاده از آب بسیار کم شده شدهاست چنانچه از تاریخ هزار و سیصد ونود و د
رئیس جمهور توسعه گردشگري را از جهت رونق اقتصادی، ایجاد فرصت های جدید اشتغال و افزایش نشاط اجتماعی، دوستی فرهنگ ها و جوامع فوق‌العاده مهم دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر در جلسه امروز هیئت دولت که ریاست آن را برعهده داشت، ضمن تأکید بر توسعه گردشگري با استفاده از جاذبه های گردشگري در پیرامون سدها و دریاچه ها، وزارت نیرو و سازمان ميراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگري را مأمور فعال سازی اين نوع از گردشگري کرد.
وی همچنین بانک
به گزارش ایسنا، سازمان جهانی جهانگردی در ساده‌ترین تعریف، گردشگر یا توریست» را کسی مي‌داند که به محلی غیر از شهر محل ست خود و با هدفی به غیر از کار و کسب درآمد سفر کند، دست‌کم یک شب در آن اقامت داشته باشد و هدف از اين ماندگاری کسب درآمد» نباشد و انگیزه هم سفر بیشتر گذراندن اوقات فراغت باشد.
بیشتر کشورها به توریست» ها نگاه تجاری دارند و آن‌ها را منبع کسب درآمد ميدانند.
اما مسافر» (Traveler) در تعریف ساده‌تری شخصی است که بین دو یا چن
 
فروپاشی شوروی سابق و ایجاد کشورهای تازه استقلال یافته و گرایش آنها به سمت نظام بازار، اين باور را در بعضی از افراد ایجاد کرده است که کشورها برای ارتقاء سطح اقتصاد خود نیاز به برنامه ریزی ندارند.
اما تاریخ اقتصادی جهان گواه آن است که هیچ کشور توسعه یافته ای بدون برنامه ریزی توسعه نیافته است.
واگذاری فعاليت های اقتصادی به بخش خصوصي و نظام بازار نیز مستم برنامه ریزی است.
 
برنامه ریزی توسعه با نظام برنامه ریزی متمرکز متفاوت است.
برنامه به م
رومه ابتکار 
صنعت توریسم و نقش آن در تحقق شعار سال چیست؟رونقِ تولید در سایه گردشگري جهان ورزش - تاریخ: ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ زهرا داستانیرونق تولید» عنوانی از سوی رهبری است که سال 98 با آن نام‌گذاری شده است، عنوانی که همانند نام‌های چند سال گذشته جنبه اقتصادی دارد و مهم‌ترین موضوعی که سال 97 با آن به اتمام رسید از گرانی آجیل گرفته تا نایابی پیاز. در اين ميان اما تنزل ارزش پول ایران در سال گذشته بیشترین رونق را نصیب گردشگري ایران کرد تا آنجا که بانک
در سفر طالبی به استان خوزستان به منظور نظارت بر اجرای طرحهای توسعه ای ۳۱ شهرستان کمترتوسعه یافته کشور دنبال شد؛
بررسی آخرین اقدامات انجام شده برای توسعه شهرستان اندیکا
به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ طالبی رئیس مرکز رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی وزارت کشور و دبیر کميته نظارت و بازرسی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده گفت : به دستور وزیر کشور بررسی شاخص های توسعه یافتگی ۳۱ شهرس
توسعه زيرساختهای زرند از منظر حوزه گردشگري
معاون ی اجتماعی فرماندار زرند گفت: زيرساختهای شهرستان زرند از منظر معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگري به ویژه گردشگريهای مبتنی بر طبیعت‌گردی و ایجاد خانه‌های بوم‌گردی موفق عمل کرده است.
توسعه زيرساختهای زرند از منظر حوزه گردشگري  
علی صادق‌زاده ظهر امروز در در مراسم جشن ثبت ملی " سُرمه زرندی" و رونمایی از دومين تقویم جشنواره‌های زرند با بیان اينکه سهم ایران از درآمدهای گردگشری
مدیریت کلان فن آوری اطلاعات و ارتباطات فرهنگی مذهبی mic
مشهد  و قم به عنوان  کلان شهر کشور سالانه پذیرای خیل عظیمي از زائران حرم دوست مي باشد و از دیر باز تا کنون،با ميزبانی از زائران و گردشگران از ادیان و فرق گوناگون، به نحوی که اين حضور موجب گشته تا در معادلات جهانی شهر مشهد را به عنوان اولین کلان شهر مذهبی دنیا به حساب آورند در همين خصوص راه کارهای جهت راه اندازی و سهولت خرید های فرهنگی به اين کلان شهر و سهولت در دسترسی زائران به مکان های مت
هرچند صنعت چاپ به گفته کارشناسان و فعالانش از ظرفیت اشتغالزايي بالایی برخوردار است اما واقعیت تلخ امروز اين صنعت؛ رکودی است که گریبان گیر واحدهای مرتبط با آن شده است، چه‌بسا با تعطیلی هر انتشاراتی، ده‌ها شغل دیگر از قبیل چاپ، صحافی،چاپ سررسید 99، کاغذ و کتاب‌فروشی هم تعطیل ‌شود.
به گزارش خبرنگار ایمنا، چاپ؛ صنعت بزرگ و با اهميتی است که در بیشتر کشورهای توسعه‌یافته جهان در بین پنج صنعت نخست جای گرفته است. اما به گفته کارشناسان و فعالان
روز جهانی گردشگري
روز جهانی گردشگري تاریخ 5 مهر یا 27 سپتامبر انتخاب شده است.علت انتخاب روز جهانی گردشگري به اين دلیل است که مردم به اين صنعت توجه بیشتری بکنند.روز جهانی گردشگري باعث رشد و رونق اين صنعت با ارزش شده است.هر سال در اين روز در بیشتر کشورهای بزرگ همایش هایی در مورد گردشگري برگزار مي شود و افراد معروفی حضور پیدا مي کنند و درمورد اين صنعت مهم اطلاعات زیادی به مردم مي دهند.در کشور ایران نیز در اين روز همایش هایی جهت آگاهی مردم برگزار م
امروزه گردشگري به یکی از بزرگ­ترین و سریع­ترین صنایع در حال رشد، تبدیل شده است. براساس پیش بینی سازمان تجارت جهانی تا سال 2020­ (1398) تعداد گردشگران در کل دنیا به رقمي بالغ بر 6.1 ميلیارد خواهد رسید و بیش از 50 درصد معضل اشتغال در کشورهای در حال توسعه از اين طریق قابل رفع خواهد بود. ایران براساس آمارهای جهانی به لحاظ جاذبه ­های گوناگون(فرهنگی، مذهبی، طبیعی و تاریخی) جزو ۵ کشور بالقوه توانمند در زمينه جذب گردشگر خارجی است؛ اما رتبه ایران در بین 141 ک
صنعت گل و گیاه اشتغال زا و ارزآور است
سرپرست فرمانداری زرند گفت:صنعت گل و گیاه هم اشتغالزا و هم ارز آور است.

صادق زاده؛ سرپرست فرمانداری زرند صنعت گل و گیاه را صنعتی پويا و با سودآوری مناسب دانست و گفت: از نظر اقتصادی و صادرات گل و گیاه هنوز موقعیت مناسبی در سطح دنیا نداریم درحالیکه ایران از لحاظ شرایط مساعد جهت تولید گل و گیاه جزو ۱۵ کشور اول جهان است.
نماينده عالی دولت در زرند از صنعت گل و گیاه به عنوان صنعتی اشتغال زا و ارزآور یاد کرد و از کا
اين روزها، برای توسعه یا ایجاد یک وب سایت، اولویت شما در کسب و کار شما در اينترنت است. طراحی و توسعه دو گام اميدوار کننده است که بسیار مهم هستند. زبان برنامه نویسی پی اچ پی به طور گسترده ای برای وب سایت و برنامه های کاربردی وب مورد استفاده قرار مي گیرد. اين یک هدف کلی، یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است که بر روی وب سرور اجرا مي شود و برای ایجاد صفحات و برنامه های پويا طراحی شده است. به عنوان گزینه خدمات وب توسعه امن، سریع و قابل اعتماد است که مزا
زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اينکه در روستاهای هدف گردشگري باید فعاليتهای اقتصادی منطبق با ظرفیت روستا تقویت‌ شود، گفت: در استان زنجان ۲۲ روستای هدف گردشگري انتخاب شده است.

سجاد صنعتی منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در بخش گردشگري روستایی برنامه ششم توسعه، توجه به روستاهای دارای قابلیت گردشگري جایگاه ویژه‌ای دارد که در اين راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامي استان نسبت به شناسایی روستاهای گردشگري و دارای بافت باارز
چگونه به یک توسعه دهنده موبایل موفق تبدیل شویم؟
موبایل هوشمند به جزئی جدایی ناپذیر از زندگي ما تبدیل شده است و به همين دلیل بسياري از شرکت های توسعه دهنده به دنبال راه های جدید و مبتکرانه طراحی اپلیکیشن موبایل و درآمدزايي بیشتر هستند. با رونق ساخت اپ موبایل و محبوبیت روزافزون برنامه نویسی در بین تمامي اقشار جامعه، از توسعه دهندگان موبایل انتظار مي رود با نگرش خلاقانه و استراتژی های جدید ایده های کارفرما را توسعه داده و در قالب اپلیکیشن ح
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 نقش ن روستایی در اقتصاد خانوارهای شهرستان فومن
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
اشتغال ن روستایی در صنعت
توسعه اقتصادی هر سرزمين, وابسته به کارایی, تلفیق و ترکیب بهینه بین بخشهای اقتصاد(کشاورزی, صنعت و خدمات ) مي باشد. زیرا اتکا به یک بخش از اقتصاد برای شکوفایی, کاری بیهوده خواهد بود.
هدف برنامه ریزان روستایی, ایجاد تنوع در اقتصاد روستایی و فراهم آوردن زمينه فعاليتهای غیرکشاورزی, همگام با کشاورزی, به ویژه صنای

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها