نتایج جستجو برای عبارت :

مجتبی پسر ۱۳ساله ای که با خانواده اش در بوشهر زندگی می کند

اين گروه بوشهر مخصوص بچه هاي خوب شهر بوشهر هست و از همه شما دختر پسراي بوشهری دعوت ميشه به اين گروه بیان و با دوستان و همشهریاي دیگر شهر بوشهر گپ و چت داشته باشید.خوشحال ميشیم که اگر یک گروه بوشهر دارید به لینکدونی بوشهر بدین تا براي شما تبلیغ کنه و با اينکار ممبر گروه شما افزايش پیدا ميکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ بوشهر بیان
سفیر جنوب:با حضور تیم متخصص جداسازی در بوشهر، چهاردهمين اهداي عضو استان بوشهر در سال جاری انجام شد و قلب اين جوان با یک فروند جت به تهران ارسال شد.
علی باقری مسئول تیم فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰ اهداي عضو در استان بوشهر انجام شده است.
ادامه مطلب
فروش انواع راهبند هیدرولیک با دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش در بوشهر.
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگ ترین تولید کننده انواع راهبند اتوماتیک هیدرولیک و عامل نصب و فروش از برند هاي معتبر دنیا.
فروش راهبند هیدرولیکی فک در بوشهر 
فروش راهبند هیدرولیکی اوژن در بوشهر 
فروش راهبند هیدرولیک بی اف تی در بوشهر
فروش راهبند هیدرولیکی نايس در بوشهر
فروش راهبندهیدرولیکی بوشهر
مدیریت فروش:09130520455
 
خرید و فروش فیش حج در بوشهر
 
فیش حج عمره و تمتع استان بوشهر را با بالاترین قیمت خریداریم با مجوز انتقال از سازمان حج و زیارت
بهترین خریدار فیش حج عمره و تمتع در سراسر استان بوشهر
نمايندگی فعال دفتر ايران حج در استان بوشهر: برازجان، بندر کنگان، بندر گناوه
خورموج، اهرم، عسلویه، جم، بندر دیر، بندر دیلم، تنگستان، دشتی
دفتر ايران حج فیش حج عمره و تمتع را با نازلترین قیمت در استان بوشهر به فروش ميرساند،
لطفا جهت خرید و فروش فیش حج و مشاوره رايگان
شرکت نوین سازان پاسارگاد , بزرگترین تولید کننده انواع سیستم هاي کنترل تردد در سراسر استان بوشهر و ساير استان هاي دیگر آماده ازايه خدمت به تمامي هم ميهنان عزیزمان مي باشیم .
ارايه ۴ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامي محصولات , ضمانت کار ماست .
طراحی , تولید , فروش و واردات تمامي محصولات کنترل تردد و محصولات امنیتی به شرح زیر :
فروش راهبند در بوشهر
فروش راه بند در بوشهر
فروش گیت در بوشهر
فروش گیت تردد در بوشهر
فروش گیت مترویی در
فرود پرواز وزیر اقتصاد در شیراز به جاي بوشهر
دژپسند براي سفر یک روزه صبح امروز راهی بوشهر شده بود که به دلیل مه‌گرفتگی در بوشهر، در فرودگاه شیراز به زمين نشست
احتمالا سفر وی لغو نخواهد شد و ظهر امروز در بوشهر خواهد بود/ خلیج فارس
پنج شنبه ، ۲۸ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
 
عمارات ملک بوشهر یکی از اين بناهاي تاریخی است که صاحب آن یکی از تجار معروف شهر بوشهر است. اين عمارت در دوره قاجاریه ساخته شده است. اين عمارت زیبا در ۸ کیلومتری بوشهر و در کوچه ملک، واقع در خیابان ماهینی و محله بهمنی شهرستان بوشهر قرار دارد. عمارت ملک بوشهر یک مجموعه ساختمانی است که با داشتن یک قرن سابقه، اکنون یک عمارت تاریخی محسوب مي‌شود.
ادامه مطلب
همايش و مراسم‌هاي جايزه دوسالانه ادبی بوشهر به‌خوبی و خوشی برگزار شد و داوران و فعالان ادبی آمدند و رفتند، تصاویر سناتورهاي پهلوی در بوشهر نصب و جمع شد اما حواشی هاي آن باعث شد تا مردم پاسخگویی شهرداری بوشهر و مدیران زیرمجموعه را آن مطالبه کنند.

ادامه مطلب
یه سیبو بندازی هوا تا بیاد پايین هزار تا چرخ ميخوره. اينو دیشب به نامزد ميگفتم. ميگفتم درسته امریه‌م واسه شیراز اوکی شده و نتونستم بیام بوشهر و موقعیت هاي شغلیِ خوبِ بوشهر رو از دست دادم، ولی کی چی ميدونه که آینده چی ميشه. 
دیشب فکر ميکردم که قراره دو سالِ آینده رو به عنوانِ سرباز امریه داخل شیراز کار کنم. چون 99% کاراش صورت گرفته و فقط بايد اسکنِ یه مدرکی رو بفرستم که رسمي شه.
ولی امرور صبح از یه جاي دیگه باهام تماس گرفتن واسه امریه ی بوشهر. با
سلام عرض ميکنم به همه جنوبیا و مخصوصا بوشهریها که دوست دارند عضو گروه تلگرام بوشهر بشن.
من در اين مطلب به شما گروه تلگرام بوشهر رو معرفی ميکنم و از شما درخواست ميکنم که به گروه بوشهر بیان و در اين گروه عضوبشن.
تو گروه زیاد مزاحم دیگران نشین و سعی کنید که با دوستان خودتون مهربان بشید.
https://t.me/joinchat/BlxWJVkOX2-1aTPn2YrNfQ
سلام عرض ميکنم به همه جنوبیا و مخصوصا بوشهریها که دوست دارند عضو گروه تلگرام بوشهر بشن.
من در اين مطلب به شما گروه تلگرام بوشهر رو معرفی ميکنم و از شما درخواست ميکنم که به گروه بوشهر بیان و در اين گروه عضوبشن.
تو گروه زیاد مزاحم دیگران نشین و سعی کنید که با دوستان خودتون مهربان بشید.
https://t.me/joinchat/BlxWJVkOX2-1aTPn2YrNfQ
آدرس کلید سازی هاي بوشهر
شايد براي شما هم اتفاق افتاده باشد که کلید قفلی را گم کرده باشید و یا اينکه بخواهید از روی کلید، یک نسخه دیگر کپی کنید براي اينکارها احتیاج به بهترین کلید سازی در بوشهر دارید.در جدول زیر آدرس کلید سازی هاي بوشهر به همراه تلفن کلید سازی هاي بوشهر جمع آوری شده تا به راحتی بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.در بعضی مواقع شما احتیاج به کلید ساز سیار در بوشهر دارید تا بتواند در محل حظر پیدا کنددر بعضی مواقع ممکن است نصف
مراکز پلیس + 10 بوشهر کجاست؟
دفاتر پلیس +10 خدمات گوناگون و گسترده اي را ارائه مي دهند  و براي هر کدام از ما حداقل یکبار اتفاق افتاده که براي انجام خدمات خاصی به اين دفاتر مراجعه کنیم.در جدول زیر آدرس پلیس+10 بوشهر براي راحتی هرچه تمام تر شما، به همراه تلفن پلیس+10 بوشهر جمع آوری شده است
هزینه پروتز سینه در بوشهر
امروزه عمل هاي زیبايی در بین اقشار مختلف جامعه بسیار رايج شده است.یکی از اين نوع عمل ها عمل زیبايی سینه  در بوشهر مي باشد، بوشهر به دلیل داشتن بهترین جراح سینه افراد زیادی را براي اين عمل به خود جذب مي کند.هزینه پروتز سینه در بوشهر و لیفتینگ سینه در بوشهر به عوامل مختلفی مثل نوع عمل و مواد مصرفی در عمل زیبايی بسیار وابسته است.در جدول زیر آدرس جراح سینه در بوشهر و تلفن جراح سینه در بوشهر جمع آوری شده است.

رايج ترین روش
به نقل از بدانید ها: استان بوشهر از استان‌هاي جنوبی ايران و هفدهمين استان بزرگ کشور به لحاظ مساحت است که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد. مرکز اين استان بندر بوشهر ميباشد. اين استان به‌علت قرار گرفتن در ساحل استراتژیک خلیج فارس، صادرات و واردات دریايی، صنعت صیادی، وجود ذخاير نفت و گاز (پارس جنوبی و شمالی)، کشاورزی و نخلداری و وجود نیروگاه هسته‌اي از …
نوشته معرفی استان بوشهر اولین بار در بدانید ها. پدیدار شد.
باربری مشهد
باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین مسیر باربری با ارزانترین قیمت را از مشهد به بندر بوشهر ارائه مي دهد. حمل بار از مشهد به شهرهاي تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه اروميه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ايلام شهرکرد سمنان یاسوج و.
بهترین مسیر باربری ارزان مشهد بندر بوشهر
در تدوین نقشه راه استان بوشهر 50 جلد کتاب و 30 پايان نامه استفاده شده است. در راستاي اين اقدان از جوانان و نخبگان خواسته شده تا راهکارهاي خود را ارائه نمايند. تشکیل هفت کار گروه یا هفت بخش: " اقتصاد" "عدالت و مبارزه با فساد" "عزت ملی" "روابط خارجی" " مرزبندی با دشمن" " سبک زندگي" " علم و پژوهش" و " معنویت و اخلاق".
 
در واقع بیش از ۲ سال است که اعضاي شوراي عالی انقلاب فرهنگی و ستاد نقشه جامع علمي کشور بر روی اين سند کار کرده‌اند. کلیات سند توسعه دانش‌بنیا
آدرس صرافی هاي بوشهر
صرافی ها یکی از حساس ترین شغل هاي امروزی مي باشند. براي تبدیل پول خود به واحد پولی کشور هاي دیگر به صرافی ها مراجعه ميکنیم.هميشه پیدا کردن لیست صرافی هاي منتخب بانک مرکزی در بوشهر بسیار مهم بوده ازینرو برايتان بهترین صرافی هاي بوشهر  را در جدول زیری آماده کردیم که آدرس و تلفن آنها نیز موجود مي باشد
صرافی چیست؟
صرافی در لغت به معناي داد و ستد انواع پول است. پیدايش آن به عنوان یک حرفه را مي‌توان ناشی از نیاز مردم به تعیین و
در کمتر از یک هفته 6 کشته و در یک روز 5 نفر شامل 4 عضو از یک خانواده بر اثر تصادف در جاده ساحلی بوشهر به بندر دیّر (جاده مرگ) جان باختند. سرهنگ جابر پاپری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در اين سانحه که در جوار روستاي گلستان » شوتی ساحلی رخ داد تنها سرنشین خودرو پژو ۴۰۵ (خودرو هاي سواری که کالاي قاچاق حمل ميکنند)فوت کرد. وی بیان کرد: از چهار سرنشین پژو پارس نیز که از سمت بوشهر به دیر در حرکت بود چهار نفر کشته شد. پاپری یادآور شد:علت وقوع اين حاد
پینت بال چیست؟
همانطور که از اين اسم مشخص است پینت بال یک بازی با گلوله هاي رنگی مي باشد که درتفنگ هاي مخصوص قرار مي گیرد. اين بازی به صورت تیمي بوده و اعضائ هر تیم با شلیک گلوله به اعضائ تیم حریف بايد آنها را حذف کنند.
قیمت پینت بال در بوشهر
قیمت بلیط پینت بال بستگی به عوامل مختلفی دارد.معمولا در باشگاه هاي پینت بال بوشهر مبلغی به عنوان ورودی در نظر گرفته مي شود که اين مبلغ بستگی به تعداد نفرات و همچنین تعداد افراد شرکت کننده در بازی مي باشد.هم
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: مدل‌هاي پیش بینی فصلی نشان مي‌دهد که ميزان بارش در فصل پايیز در حد ميانگین خواهد بود.
به گزارش خلیج فارس»؛ فرج الله شکوهی پور در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر بیان کرد: بر اساس آخرین مدل پیش بینی فصلی که مربوط به هفته اول شهریور است، ميزان بارش پايیزی در استان، در حد ميانگین است.
به نوشته باشگاه خبرنگاران، او افزود: استان بوشهر از مهر پارسال یعنی آغاز سال آبی ۹۸-۹۷ تا کنون، ۳۶۲.۶ ميلیمتر بارندگی داشته
به گزارش رومه نگار همشهری آنلاين در اين ورزش که در روستا بوشهر برگزار مي شد علی علیپور تو دقايق 6 و 38 و وحید امير دردقیقه 26 براي تیم ميهمان گنی کردند.داخل نیمه نخست اين بازی عقاب بوشهر توان مقابله با همتاي خود را نداشت بیشتر در صد مالکیت توپ متعلق بوسیله پرسپولیس بود.
پولاد بیان کرد: در راستاي ویژه برنامه هاي ستاد هماهنگی کانون هاي فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در هفته وحدت و هفته کتاب تمامي کتابخانه هاي مساجد اهل سنت توسط اين ستاد در بوشهر تجهیز مي شود.
به گزارش  شریعت نیوز ، به نقل از خبرگزاری شبستان،علیرضا پولاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون هاي فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر روز چهارشنبه (22 آبان) در  بوشهر با تاکید بر اهميت کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه  اظهار داشت: دین مبین اسلام و کلام‌‌الله مجید بر
اي سر پناه دائم بی سر پناه هااي مقصد رئوف و پر احساس آه هااي مهربان امام سپید و سیاه هابر ذمه است گر چه تمام‌ گناه ها(حسین واعظی)
امام حسن مجتبي علیه السلام : بین حقّ و باطل به اندازه چهار انگشت فاصله است، آنچه با چشمت بینى حقّ است و چه بسا با گوش خود سخن باطل بسیارى را بشنوى.» (تحف العقول ص229)
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 مصادف با 14 رمضان 1440ه.ق از حدود ساعت 22:30 مراسم جشن باشکوه ميلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبي علیه السلام به توفیق خدا با سخنرانی حجه الا
مدیرکل ثبت اسناد و املاک بوشهر گفت: اجراي طرح کاداستر در استان بوشهر از سال ۹۵ شروع شده و قضازدايی، کاهش ورودی پرونده‌ها به محاکم قضايی و کاهش اختلافات حقوقی مردم از مهمترین اهداف اجراي طرح کاداستر است. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، سعید محوری مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضايی خبرگزاری ميزان، درباره اجراي طرح کاداستر تصریح کرد: تکميل کاداستر نیز مطابق برنامه سازمانی از اولویت‌ه
به همسر گفتم: ولی خوبیش اين بود که حداقل بعد چهل روز، چند ساعت حالمون خوب بود.
گفت: الانم حالمون خوبه، فقط یه کم ماشین نداریم!!!
یه کم؟! :)))
ماشینو که گرفتن تصميم گرفتیم به هیشکی نگیم چی شده. که هم نگران نشن و هم سرزنش نکنن!!! اصلا فکر نميکردیم اين همه طولانی بشه قصه! بابا چند باری به رومون آورد که "ميدونم یه چیزی شده و نميخواين بگین" ولی هی ما مقاومت کردیم بلکه حل بشه و مجبور نشیم بگیم! حالا هم من هم همسر به یه نتیجه مشترک رسیدیم: "تا به بابا اعترا
تا حالا چندین مرتبه به بوشهر سفر کردم 
هم خانوادگی و هم ماموریت
بدون تعارف بگم جز صفا چیزی ندیدم 
اين سفر آخر تابستان 97 هست که براي آزمون هاي جامع رفته بودم که البته موضوع 
سواد رسانه اي هم در دستور سفر بود که 
جلسه اي با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بوشهر هم داشتیم .
رضا اسمعیل پور - ميلاد شریفی - علی کدخدايی - علی خانزاده
و ساير همکاران 
پاورپوینت استان بوشهر فرمت فايل دانلودی: .pptxفرمت فايل اصلی: pptتعداد صفحات: 32حجم فايل: 5083قیمت: 10000 تومانبخشی از متن:آب‌ و‌ هواي بوشهر گرم و خشک و در نواحی ساحلی گرم و مرطوب است. دماي اين استان در روزهاي گرم تابستان به بالاي ۵۰ درجه‌ی سانتی‌گراد مي‌رسد و کمترین دمايی که تاکنون براي شهرهاي شمالی اين استان در زمستان ثبت شده، ۱- درجه سانتی‌گراد بوده است. بهترین فصل سفر به بوشهر، پايیز، زمستان و اوايل فروردین است.» فهرست مطالب:تاریخچهموقعیت ج
نماينده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،در شهر آب پخش حضور یافت و با مردم دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛شامگاه پنج شنبه آیت الله غلامعلی صفايی بوشهری نماينده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در شهر آب پخش،دفتر امام جمعه بخش و حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) اين شهر را افتتاح کرد و سپس در محل حسینیه و در حضور مردم به سخنرانی پرداخت.
ادامه مطلب
دانلود شیپ فايل رده هاي خاک استان بوشهر
رده هاي غالب خاک استان بوشهر عبارتند از: اينسپتی سل (Inceptisols)، انتی سل (Entisols) و آریدی سل (Aridisols). انتی سل ها، خاک هايی تازه شکل گرفته، اينسپتی سل ها، خاک هايی کمي توسعه یافته و جوان و آریدی سل ها، خاکهايی خیلی خشک که خاص مناطق با آب و هواي خشک و بیابانی مي باشند.
مژده‏ اى دل که به ما تاج سرى داد خداشب ما سوته دلان را سحرى داد خداسجده شکر به جا آر که از رحمت خویشتیر جانسوز دعا را اثرى داد خدا(ژولیده نیشابوری)
امروز پنجشنبه 31 مردادماه 1398 بمناسبت ولادت امام هفتم شیعیان امام موسی کاظم علیه السلام بزرگترین کیک تولد خامه اي در استان بوشهر به همت جمعی از خیّرین و محبان اهل بیت علیه السلام شهر بردخون تهیه و ميان مردم شریف بردخون توزیع شد.تقبل الله»
[Camera: SONY ALPHA a6400]
گزارش تصویری از پخت بزرگترین کیک تولد در بوش
باورم نميشه.امروز جواب آزمون نیروگاه اتمي بوشهر اومد و من ناباورانه در حالی که اصلا در شرايط جسمي و روحی خوبی آزمون نداده بودم ، دعوت به مصاحبه شدم.دعوت به مصاحبه به صورت سه برابر ظرفیت هست ، اين یعنی از هر سه نفر یک نفر مشغول به کار خواهد شد ، اميدوارم معجزه بشه و اين دفعه مصاحبم رو به خوبی انجام بدم.
خیلی خوشحالم.خییییلی.
بزرگترین تلویزیون شهری شمال استان بوشهر در شهر آب پخش افتتاح شد.
به گزارش سفیر جنوب؛در نهمين روز از دهه مبارک فجر،بزرگترین تلویزیون شهری شمال استان بوشهر با اندازه بیش از 12 متر مربع در گلستان خضراء شهر آب پخش با حضور مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
شهردار آب پخش در اين آئین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامي اظهار داشت:تلاش ما در مجموعه شهرداری،زیباتر نمودن سیماي عمومي شهر و فراهم نمودن امکانات رفاهی و توسعه مبلمان شهری و فعالیته
بوشهری هاي عزیز سلام و درود به شما، در گروه هاي واتساپ بوشهر، دختر و پسرهاي بوشهری وجود دارند که شما مي توانید در گروه هاي واتساپ بوشهر عضو بشید
و با هشمهری هاي جنوبی خودتون چت و گفت و گو کنید.
 
براي پیوستن به گروه واتساپ بوشهر روی لینک یر کلیک کنید.
 
https://t.me/itslinkdoni
 
 
فروش انواع راهبند امنیتی در استان زیباي بوشهر
نصب و تعميرات انواع راهبند در استان بوشهر
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین مجموعه در زمينه تولید سیستم هاي امنیتی و کنترل تردد در نظر دارد در راستاي ايجاد نظم و امنیت عمومي ارائه خدمات راهبندی راه دراستان زیباي ايلام  به حداکثر ارائه برساند . 
اين شرکت با در نظر گرفتن نیاز مبرم مردم الخصوص همشهریان عزیز بوشهر در نظر دارد تمامي محصولات خود از قبیل راهبند هاي امنیتی که امروزه توجه زیادی در زمين
در دیدار دست اندرکاران کنگره ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر که دوشنبه ۲۳ دی ۹۸ برگزار شده بود صبح امروز در بوشهر منتشر شد: کسی از دوستان ما ميگفت اگر شهید نادر مهدوی متعلّق به کمونیست ها بود، یک چگوارا از او درست ميکردند؛ یک چهر ه بین المللی مبارز. حضورش در منطقه خلیج فارس، آن درگیری اش با آمریکايی ها، بعد هم دستگیری و شکنجه و شهادتش/ رئیسعلی دلواری، آدم به اين عظمت، آدم کمي که نیست، در بین نسل جوان ما چند درصد او را ميشناسند؟ چند درصد اسم او را شنیده
به گزارش بوشهرنیوز؛ گفته مي شود افراز بهزادزاده در نشستی نیمه خصوصی با انتقاد از وضعیت موجود کشور اظهار داشته که تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی عمل به فرمايشات مقام معظم رهبری و بهره گیری از بیانیه گام دوم انقلاب است.
 
بهزادزاده همچنین در اين نشست اعلام کرده بود که مجلس آینده بايد در اختیار جوانان پايِ کار قرار بگیرد و کسانی نمايندگی مردم را به عهده بگیرند که خود را نوکر ملت بدانند نه ارباب.
 
همچنین وی در اين نشست که در منزل یکی از حامي
دوستان عزیز و محترم 
یه کانالی رو ميخوام بهتون معرفی کنم که هم مي تونید به درآمد برسید هم کتاب هاي ناياب خارجی که اصلا هیچ جا پیدا نميشه یا اگه پیدا شه با قیمت هاي خیلی خیلی بالا بفروش ميرسونن رو با قیمت پايین خریداری کنید
روی اينجا کلیک کنید.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها