نتایج جستجو برای عبارت :

قیمت پارکت دین

آیا به دنبال پارکت لمینت های مناسبی هستید؟ پیشنهاد ما استفاده از پارکت لمینت سه خط است. فروشگاه دکوراسیون سه خط با سال ها تجربه و با بهره گیری از نیرو هایی متخصص اماده ارائه خدمات نصب پارکت لمینت نیز می باشد.
شما مشتریان گرامی می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.
دکوراسیون سه خط قم
۱۰۱۴ پارکت لمینت لگوفلور کد ۱۰۱۴ 62,900 تومان هر بسته قيمت هر مترمربع 34000 تومان افزودن به س
پارکت که نوع متداولی از کف پوش ها می باشد، از جنس چوب ساخته می شود. تمیز کردن پارکت، باید به نحوی خاص انجام شود. زیرا چوب های به کار رفته در ساخت پارکت، ظریف هستند و به وسیله ی چسب پلی اورتان، درزهای موجود بین آن ها گرفته می شود. این ظرافت می تواند […] چگونگی تمیز کردن پارکت ها در خانه جدید
منبع : سپند بار
پارکت لمینت یکی از کفپوش های ساختمانی پرطرفدار است که استفاده از آنها در دکوراسیون مدرن و کلاسیک، جلوه زیبا و خاصی به محیط داده و طول عمر بیشتری را نسبت به دیگر پوشش های ساختمانی دارد. جهت ماندگاری و افزایش دوام پارکت لمینت باید در نگهداری و نظافت آن کوشا باشیم. در نظافت پارکت لمینت چندين نکته وجود دارد که باید رعایت شوند و با استفاده از شوینده های پارکت لمینت می توان به نتیجه ای که باید رسید.
ادامه مطلب
یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی داخلی مورد توجه قرار میگیرد کفپوش ساختمان است. و پارکت لمینت به عنوان یک کفپوش لاکچری و شیک با کاربردهای فراوان جایگاه خود را در سالهای گذشته به خوبی پیدا کرده است. این کفپوش چوبی که با روکش لمینت پوشیده شده است قابلیت های فراوانی دارد و علاوه بر عمر و دوام بالا قيمت آن نیز مناسب است. جهت خرید پارکت لمینت در کرج و تهران و مشاهده لیست قيمت و طرح های لمینت می توانید به سایت فروشگاهی معتبر دکوراسیون داخلی مراجع
با عرض خوش آمدگویی خدمت مشتریان گرامی به اطلاع می رساند که تمامی محصولاتموجود در این صفحه از برند معتبر وینیفلکس است و می توانید نسبت به خرید پارکت وینیفلکساقدام کنید.
برای خرید هر محصول روی آن کلیک نمایید.
پس از ورود به صفحه ی هر محصول می توانید برای سفارش یا خرید اقدام نمایید.
در صفحه ی هر محصول یک سری توضیحات در مورد نحوه خرید و مقدار هر بسته پارکتنوشته شده است.
حتما قبل از اقدام مستقیم به خرید پارکت وینیفلکس نکات مربوطه را مطالعه فرمایید
پارکت، نوعی کفپوش طبیعی است که از آن برای پوشش دهی کف بسیاری از مکان ها مانند منازل و رستوران ها استفاده می شود. امروزه پارکت و پارکت لمینت، جزء محبوب ترین و پر طرفدارترین کفپوش ها محسوب می شوند. خرید پارکت، دارای حساسیت هایی است که عدم توجه به آنها می تواند کیفیت کار را کاهش بدهد. به همین دلیل لازم است تا آگاهی خود را درباره انواع پارکت، ویژگی پارکت، قيمت پارکت، نحوه فروش پارکت و… افزایش دهید. این آگاهی و اطلاعات، به شما در خریدی راحت و ایمن
با مطلب پارکت آرتا با ما همراه باشید. این مطلب از فروشگاه اینترنتی ماهون برداشته شده است. برای مشاهده‌ی پارکت آرتا میتوانید به فروشگاه ماهون مراجعه کنید.
به نقل از فروشگاه ماهون:  شما هنگام خرید لمینت آرتا باید، فوم سایلت خریداری کنید. خرید این محصول ضروری می‌باشد. در صورتی که این لمینت را بدون فوم مخصوص نصب کنید، هنگام قدم زدن روی آن، یک صدای اضافی، تولید خواهد شد.
نحوه تمیز کردن پارکت لمینت آرتا به چه صورت است؟
شما برای پاکیزگی پارکت لمین
در این مطلب قرار است که در مورد بهترین پارکت آلمانی به گفتگو بپردازیم. برای مشاهده‌ی کامل بهترین پارکت آلمانی به لینکی که در متن گذاشته‌ایم کلیک کنید. با ما همراه باشید.
به نقل از فروشگاه اینترنتی ماهون: دلایل زیادی برای انتخاب پارکت لمینت برای خانه‌ی‌تان وجود دارد. لمینت خصوصیاتی چون: مقاومت در برابر آب، ظاهری جذاب، نگهداری و پاکیزگی راحت و از همه مهم‌تر با دوام بودن را در خود دارد. ما در این مقاله قصد داریم که تجربیاتی که طی این سالیان
کفپوش پارکت لمینت بخریم یا سرامیک ؟ یکی از انتخاب های ما برای پوشش کف اتاق ها در منازل مسی و اداره جات سرامیک بوده است که سالیان سال در بسیاری از ساختمان ها استفاده از آن را تجربه کرده ایم. این پوشش عمر نسبتا خوبی دارد و سطح آن به راحتی نظافت می شود . همچنین قيمت آن چندان بالا نبوده و مناسب است. کفپوش دیگری که ظاهری نسبتا لاکچری و طراحی طبیعی و گرم دارد پارکت لمینت ها هستند . این کفپوش ها نسبتا قيمت بالاتری داشته اما قابلیت ها و مزایای بی شما
گروه آذرخش دکور مجموعه ای فعال در حوزه ی طراحی داخلی و عامل فروش برترین برندهای تولید کننده متریال مورد نیاز در بازسازی ساختمان است. این مجموعه نمایندگی فروش برندهای پارکت لمینت مانند : پارکت های انزو، فرست وود، زدفور ، آرتا ،‌ویکتوریا فلور و . می باشد. 
 
تمامی پارکت لمینت های عرضه شده توسط این مجموعه دارای ۱۰ سال گارانتی نصب می باشند و توسط تیم مجرب شرکت آذرخش دکور به صورت رایگان نصب و اجرا می گردند.
 
برای سفارش و خرید لمینت ، کفپوش های پ
در این یادداشت قرار است که در مورد قيمت پارکت آرتا به صحبت بپردازیم.  شما نیز می‌توانید برای خواندن و بررسی قيمت پارکت آرتا به لینکی که در زیر گذاشته‌ایم بروید.
به نقل از فروشگاه ماهون: پرده زبرا محصولی زیبا، قابل شستشو است که در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار است. این محصول در مقایسه با پرده‌های دیگر، از محبوبیت بسیار زیادی در کشورهای اروپایی پیدا کرده است. این پرده از تنوع بسیار زیادی برخوردار می‌باشد که شاید انتخاب محصول نهایی را کمی
فروش پارکت در فروشگاه رونیا با بهترین قيمت در برج گلدیس صادقیه تهران در طرح ها و قيمت های متنوع، همچنین میتوانید با ورود به سایت فروشگاه رونیا انواع پارکت ها را مشاهده بفرمایید.
تلفن : 2 - 44288700 - 021
آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 17
پارکت لمینت یکی از بهترین پوشش های کف برای منازل و محیط های اداری که جلوه و نمای بسیار متفاوت و زیبایی دارد. مجموعه آذرخش دکور وارد کننده و پخش کننده انواع کفپوش های پارکت لمینت لمینت ترکیه ای ، ایرانی و آلمانی ، کفپوش های پی وی سی ، انواع کاغذ دیواری و سایر تجهیزات طراحی داخلی منزل مفتخر است که محصولات مورد نیاز را با کمترین قيمت ممکن در بازار برای شما عزیزان عرضه کند. 
 
برخی از معتبر ترین برندهای موجود در این فروشگاه اینترنتی 
 
پارکت لمی
محصول لمینت از موادی به نام HDF ساخته شده است، این لمینت در مقاومت سایشی‌های متوعی تولید و ساخته می‌شود، متداول ترین مقاومت سایشی پارکت لمینت می‌توان به AC3 و AC4 اشاره نمودمقاومت سایشی AC3 برای منازل مسی و مکان‌های تجاری کم تردد استفاده می‌شود، مقاومت سایشی AC4 برای منازل و مکان‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همچنین تفاوت پارکت چوبی و لمینت را مشاهده کنید.ضخامت اکثر پارکت لمینت‌ها 8 میلی مترمی‌باشد، از کیفیت‌های خوب پارکت لمینت
در این مطلب به موضوع پارکت آرتا میپردازیم، این مطلب از وبسایت اینترنتی ماهون گزینش شده است. از اینکه با ما همراه هستید بسیار متشکریم، همچنین اگر سوالی در مورد پارکت آرتا دارید، از ما دریغ نکنید.
به نقل از فروشگاه اینترنتی ماهون: پارکت لمینت آرتا در چه سالی فعالیت خود را آغاز کرد؟
پارکت لمینت آرتا فعالیت خود را در سال 1359 شروع به فعالیت کرد و هم اکنون به یکی از برند‌های شناخته شده در زمینه‌ی محصول پارکت لمینت تبدیل شده است. 
قيمت پارکت لمینت
در این مطلب به موضوع پارکت آرتا میپردازیم، این مطلب از وبسایت اینترنتی ماهون گزینش شده است. از اینکه با ما همراه هستید بسیار متشکریم، همچنین اگر سوالی در مورد پارکت آرتا دارید، از ما دریغ نکنید.
به نقل از فروشگاه اینترنتی ماهون: پارکت لمینت آرتا در چه سالی فعالیت خود را آغاز کرد؟
پارکت لمینت آرتا فعالیت خود را در سال 1359 شروع به فعالیت کرد و هم اکنون به یکی از برند‌های شناخته شده در زمینه‌ی محصول پارکت لمینت تبدیل شده است. 
قيمت پارکت لمینت
بهترین پارکت لمینت ایرانی | لمینت هانتر hunter
پارکت لمینت هانتر یکی از بهترین برندهای پارکت لمینت ایرانی است  که دارای کلیک هایی مقاوم و قوی بوده و همچنین می توان با سرعت زیادی و بدون ایجاد سر و صدای اضافی آن را نصب کرده و در صورت وم به سادگی می توانید در صورت جا به جایی این کفپوش را از مکانی به مکانی دیگر منتقل نمایید.  به کاربردن رنگ هایی زیبا در پارکت لمینت هانتر باعث شده است تا بسیاری از مشتریان بتوانند پارکت لمینت محبوب خود را از میان رنگ
آذرش دکور فعالیت خود را در دهه ی هشتاد در زمینه طراحی دکوراسیون های داخلی و فروش متریال های مورد نیاز آغاز کرد. این مجموعه نماینده فروش معتبر ترین برندهای پارکت لمینت ، کاغذ دیواری، سقف های کشسان و .می باشد. 
 
برخی از خدمات آذرخش دکور :
نصب و اجرای انواع پارکت لمینت
نصب و اجرای کفپوش
فروش و نصب پارکت 
فروش و نصب کاغذ دیواری 
طراحی نصب و فروش کابینت
طراحی و اجرای انواع آیینه های دکوراتیو
فروش و نصب درب های ضد سرقت
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفار
توجه داشته باشید که برای خرید یک پارکت لمینت مناسب که دوام و عمر کافی برای شما داشته باشد حتما با به قابلیت های و ویژگی های فنی آن توجه نمایید ، یکی از مهم ترین قابلیتهای این کفپوش ها روکش لمینتی است که با آن محافظت می شود و از خط و خش افتادن روی کفپوش جلوگیری می شود. این روکش ها کلاس های سایشی متفاوتی دارند و رایج ترین آنها کلاس AC3 / AC4 و AC5 است که هر چه عدد ان بیشتر باشد یعنی مقاومت بیشتری در برابر ساییده شدن و رفت و آمد دارد !‌
اطلاعات بیشتر در : 
دو محصول پارکت لمینت و کفپوش پی وی سی در قيمت های متفاوتی موجود می‌باشند، در ادامه‌ی این مطلب، با برخی برند کفپوش پی وی سی و پارکت لمینت آشنا خواهیم شد، با ما همراه باشید.
 
آشنایی با برخی برند پارکت لمینت
در این مطلب می‌خواهیم به معرفی پارکت لمینت‌های ارزان‌قيمت و مناسب بپردازیم.پارکت لمینت‌هایی که علاوه بر ارزان و مناسب بودن قيمت آن کیفیت قابل توجه و خوبی هم داشته باشند. برای مشاهده‌ی پارکت ایرانی کلیک کنید.پارکت لمینت‌ها دارای تنوع
پارکت لمینت hunter ساخت کشور ایران با رویه شفاف و مقاوم  است و با درجه سختی AC3 مناسب برای استفاده معمولی در منازل و مکانهای اداری با تردد کم است .
پارکت لمینت هانتر با کلیک های مقاوم و قيمت مناسب در رده پارکت لمینت های ارزان قيمت قرار گرفته است و نسبت به پارکتهای موجود در بازار از قيمت مناسبی برخوردار است.
ابعاد لمینت هانتر  1206x199x8 میلیمتر است و هر کارتن آن 1.84 مترمربع را پوشش میدهد.
این پارکت لمینت در 10 رنگ پرفروش به بازار عرضه شده که می تواند
پارکت چیست ؟
پارکت از لایه های تخت و مسطح که جنس آنها از چوب درختان متفاوتی و متعددی مانند : چوب بلوط ، چوب درخت کاج ، افرا و بامبو و. است ساخته میشود که برای پوشاندن کف منازل یا ساختمان ها مورد استفاده قرارا میگیرد. 
پارکت با توجه به ساختار و متریال مورد استفاده شده انواع مختلفی دارد.
هنگام انتخاب پارکت باید به چه مواردی دقت کرد؟
تنوع بسیار ممکن است باعث ایجاد سردرگمی شود. برای اجتناب از سردرگمی، چند نکته مهم که باید هنگام انتخاب پارکت مد نظ
پارکت لمینت امگا ساخت کشور ایران است و تحت لیسانس کشور آلمان که یکی از بهترین تولید کننده های پارکت لمینت است تولید می شود. این پارکت لمینت از استاندارد سایشی AC4 بهره مند است همین امر سبب شده تا در برابر ضربه و فشار به راحتی دچار مشکل خط و خش و یا شکستگی نشود.
بررسی مشخصات پارکت لمینت امگا
طراحی و ساخت کلیک های این محصول به گونه ای ساخته شده که مانع از نفوذ مایعات در بین آن می شود همین امر سبب طول عمر بیشتر این محصول می شود،از طرف دیگر با قرار گر
پارکت نوعی کفپوش است پارکت برای پوشاندن سطح زمین و از جنس چوب می باشد. یکی از عیب هایی که می توان برای پارکت ها ( پارکت اپشک ) عنوان کرد این است که پارکت ها نسبت به رطوبت حساس می باشند و رطوبت می تواند ایجاد تورم و برامدگی در سطح پارکت داشته باشد.یکی از زیباترین و چشم نواز ترین بخش های خانه کف ( پارکت اپشک ) آن می باشد. اگه دقت کرده باشین در خانه های قدیمی که نیاز به بازسازی هم دارند از موزاییک استفاده میشد که برای زیباسازی آن مالک خانه از موکت برا
مقایسه ی پارکت وسرامیک
هنگامی که کارهای اساسی یک ساختمان به پایان رسیده است ،افراد معمولا به فکر دیزاین داخلی منزل می افتند واین موضوع برایشان بسیار اهمیت پیدا می کند و در انتخاب انواع مختلف کفپوش ها مردد می شوند ،به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در بخشی از این مقاله به مقایسه دوتا از اصلی ترین کفپوش های مورد استفاده در عصر حاضر بپردازیم؛ در زیر می توانید مقایسه ی اجمالی سرامیک وپارکت  را مطالعه بفرمایید.
شباهت ها:
مورد اول :هر دو از نوع کفپوش
تفاوت جنس پارکت چوبی و لمینت :
بارز ترین تفاوت پارکت های چوبی و پارکت لمینت از نظر جنسی است که از آن تولید میگردد . با توجه به تکنولوژی های جدید تولید لمینت ار نظر شکل ظاهری کاملا شبیه چوب طبیعی میباشند.
برای تولید پارکت مستقیما از برش های چوب طبیعی از جمله چوب راش ، بلوط ، افرا ، زبان گنجشک و گردو استفاده میشود که با توجه به رنگ بندی چوب های طبیعی پارکت به دست آمده دارای رنگهای مختلف میباشند . البته با توجه به قيمت بسیار بالا و کمیاب بودن بسیار
اگر به دنبال یک کفپوش مقاوم هستید که جلوه چوب طبیعی را با قيمتی مقرون به صرفه ارائه دهد، پارکت لمینت یک انتخاب عالی است. کفپوش‌های لمینت برای زندگی‌های پرمشغله خانوادگی ایده‌آل هستند، در طیف وسیعی از طرح‌ها و رنگ‌ها برای مطابقت با خانه و دکوراسیون شما موجود هستند.
خرید پارکت لمینت
نصب ساده و سریع، پارکت لمینت یک انتخاب همه کاره، بادوام و کم هزینه برای خانه شما است. این کفپوش ساخته شده از ترکیب لایه‌های الیاف با چگالی بالا که با یک کاغذ
کفپوش طرح پارکت چیست؟
در جهان امروز برای هر مصرفی معمولا چندين جایگزین وجود دارد یکی از آن ها هم کفپوش هایی است که دربازار وجود دارد، در واقع برای پوشاندن کف چندين نوع جایگزین وجود دارد و شما حق انتخاب زیادی دارید و علاوه بر  این که محصولات متنوعی در بازار موجود است خود این محصولات نیز تنوع زیادی دارند و دامنه انتخاب ما را بزرگتر می کند.
پوشاننده های کف شامل،سرامیک،کاشی، مزاییک، پارکت،پارکت لمینت، کفپوش های مختلف و. می شود که افراد با سلی
پارکت آرتا : در طی سالیان متمادی که در زمینه طراحی و نصب انواع کفپوش و پارکت تحقیق کرده ایم و در طی پروژه های متفاوتی که برای ما تجارب متفاوتی را به همراه داشته است در نهایت به ضرورت وجود نوعی پارکت به نام لمینت آرتا پی بردیم چرا که در راستای این همه سال تجربه و نصب های مختلف در محل های متفاوت با سختی هایی در حین کار روبرو شدیم که تنها راه حل مناسب برای حل آ ن مشکلات استفاده از لمینت آرتا بوده است .
مشخصات پارکت لمینت آرتا
درادامه علت این ضرورت
 
پارکت لمینت امگا ساخت کشور ایران است و تحت لیسانس کشور آلمان که یکی از بهترین تولید کننده های پارکت لمینت است تولید می شود. این پارکت لمینت از استاندارد سایشی AC4 بهره مند است همین امر سبب شده تا در برابر ضربه و فشار به راحتی دچار مشکل خط و خش و یا شکستگی نشود.
بررسی مشخصات پارکت لمینت امگا
طراحی و ساخت کلیک های این محصول به گونه ای ساخته شده که مانع از نفوذ مایعات در بین آن می شود همین امر سبب طول عمر بیشتر این محصول می شود،از طرف دیگر با قرار
حتما تا به حال طرح های بی نظیر و زیبای کفپوش های پارکت لمینت را دیده اید ، بدون شک طرح های متنوع و طبیعی کفپوش های لمینت با رنگ های متنوع هر سلیقه ای را مجذوب خود می کند ،‌اما جدا از مزیت های ظاهری این کفپوش ، قابلیت های بی شماری در آن وجود دارد که بد نیست پیش از انتخاب و خرید به انها توجه کرد . در این بخش به برخی از این قابلیت های کلیدی اشاره خواهیم کرد.
لمینت ها کفپوش های ارزان تری نسبت به پارکت های چوبی هستند.
با توجه به لایه ی لمینتی که روی آن ر
پارکت های چوبی نوعی لایه های مسطح و تخت هستند که جنس آنها از چوب درختان است و برای پوشاندن کف منازل و یا ساختمان ها استفاده می شوند. استفاده از این کفپوش ها از قرنها قبل در اروپا رواج داشته و بعدها در سطح جهان مورد توجه قرار گرفته بطوریکه خرید و فروش آنها حتی به کشورهای دوردست جهان نیز رسیده است. در حال حاضر از چوب درختان متعددی جهت ساخت و تولید پارکت استفاده می شود. از جمله: چوب بلوط، چوب درخت کاج، زبان گنجشگ، بامبو و افرا. 
بعضی از مردم به اشت
قالیشویی در مشهد
 
بعضا دیگر از تفاوت‌های در میان پارکت و لمینت به شرح پایین میباشد:لمینت مقرون‌به‌صرفه و ارزان خیس از پارکت میباشد.حفظ و نظافت کردن لمینت سهل و آسان‌خیس میباشد.لیمنت ضایعات کمتر فضا زیستی داراست. (به جهت مواد تصنعی)پارکت مشقت بالایی نسبت لمینت دارااست.دوام و ارتفاع قدمت بوستان فراتر میباشد.پارکت قشنگ و گران‌قيمت میباشد و حس زنده بودن را منتقل می نماید.هر دو فارغ از لغزش (سُر میل کردن) می‌باشند، اما لمینت در قبال خراش یه
حتما تا به حال طرح های بی نظیر و زیبای کفپوش های پارکت لمینت را دیده اید ، بدون شک طرح های متنوع و طبیعی کفپوش های لمینت با رنگ های متنوع هر سلیقه ای را مجذوب خود می کند ،‌اما جدا از مزیت های ظاهری این کفپوش ، قابلیت های بی شماری در آن وجود دارد که بد نیست پیش از انتخاب و خرید به انها توجه کرد . در این بخش به برخی از این قابلیت های کلیدی اشاره خواهیم کرد.
لمینت ها کفپوش های ارزان تری نسبت به پارکت های چوبی هستند.
با توجه به لایه ی لمینتی که روی آن ر
پارکت لمینت مکس فلور یکی از برندهای برتر و نمونه در بین برندهای متفاوت پارکت لمینت است. از مشخصات پارکت لمینت مکس فلور دانسیته بالای مغزی آن است که باعث طول عمر آن می شود. کیفیت سایش آن AC5 است که قابلیت استفاده در مکان های پر رفت و آمد را دارد. تمام کلیک های نصب این پارکت لمینت مکس فلور آغشته به پارافین است که کیفیت آن را در برابر رطوبت ارتقا می دهد. و در آخر می توان گفت که رنگ بندی آن کامل و شامل 15 رنگ متنوع است که نظر همه مشتریان را تامین می کند.
خوب هرچی که در ادامه مینویسم نظر شخصی منهبرای تکمیل خونه به سفارش یک دوست که برای سومین بار داشتم ازش خرید میکردم رفتم سراغ یک مدل به نام راشحالا این دوستمون بعدا فهمیدم جنسی که یک سال یا شیش ماه اقساط فروش داشته رو نقدی بهم فروخته
کل 110 متر مربع پارکت آشغال کج و کوله لبه دار و غلط برش خورده از اب در اومد.نمایندگی اومد و گفت تعویض میکنم ولی اولش باید بری اصناف شکایت کنی!!!
حالا من دارم اجاره خونه میدم و میخوام هرچه سریعتر اثاث کشی کنم. 
یه چیزی
خوب هرچی که در ادامه مینویسم نظر شخصی منهبرای تکمیل خونه به سفارش یک دوست که برای سومین بار داشتم ازش خرید میکردم رفتم سراغ یک مدل به نام راشحالا این دوستمون بعدا فهمیدم جنسی که یک سال یا شیش ماه اقساط فروش داشته رو نقدی بهم فروخته
کل 110 متر مربع پارکت آشغال کج و کوله لبه دار و غلط برش خورده از اب در اومد.نمایندگی اومد و گفت تعویض میکنم ولی اولش باید بری اصناف شکایت کنی!!!
حالا من دارم اجاره خونه میدم و میخوام هرچه سریعتر اثاث کشی کنم. 
یه چیزی
آموزش نصب پارکت لمینت
لمینت نوعی پوشش برای کف می باشد که اشتباهاً به آن پارکت هم می گویند. جنس لمینت از HDF است که از 4 لایه فشرده تشکیل شده و برای کف منازل مسی ، تجاری و اداری می توان از آن استفاده کرد.مجموعه آموزش نصب پارکت لمینت(Laminate) بیش از 25 ساعت ویدئوی آموزشی مفید و کاربردی در رابطه با نحوه نصب و تعمیر انواع کفپوش و لمینت دارد که به زبان انگلیسی و آلمانی ارائه می شود. با تماشای این مجموعه آموزشی نحوه اتصال قطعات به یکدیگر، روش نصب ک

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها