نتایج جستجو برای عبارت :

ماشین سنگین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از الحاق ۹ دستگاه ماشين آلات سنگين جدید به ناوگان راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان خبر داد و گفت: به زودی هشت دستگاه ماشين آلات سنگين دیگر به ناوگان راهداری اضافه خواهد.
---http://net3nter.blog.ir
مشاهده مطلب در کانال
کارت ویزیت ماشين و
کارت ویزیت لوازم یدکی، کارواش و با قی چیز هایی که به ماشين مربوط میشه خیلی زیبا و شیک مخصوصا در لمینت مات .
دریافت فایل
 , کارت ویزیت ماشين , کارت ویزیت ماشين های اداری , کارت ویزیت ماشين اسپرت , کارت ویزیت ماشين سنگين , کارت ویزیت ماشين آلات راهسازی , کارت ویزیت ماشين لایه باز , کارت ویزیت ماشين عروس , کارت ویزیت ماشين سازی , کارت ویزیت ماشين آلات کشاورزی , کارت ویزیت ماشين آلات , کارت ویزیت ماشين الات سنگين , کارت ویزیت اسپور
دسته ای از
خودرو ها شامل کامیون ها، تریلی ها و اتوبوس ها دارای ابعاد بزرگی بوده و برای
شستشو نیازمند زحمت و وقت زیاد هستند. از طرفی بعلت تردد روزانه و مستمر این وسایل
نقلیه در سطح خیابان ها و جاده ها، ضرورت انجام شستشوی و زدودن آلودگی از آن ها را
دو چندان می کند. بنابراین این وسایل نقلیه سنگين بایستی به وسیله وسایل کارواش حرفه ای و با کیفیت و در فواصل زمانی مناسب تمیز و عاری از آلودگی شوند. کارواش
اتوماتیک یکی از این تجهیزات است که به جهت سرعت
خدمات فنی مهندسی گیل سرما
بمدیریت مهندس صفری نژاد
09028919021
نمایندگی مجاز تعمیرات ماشين لباسشویی سامسونگ در رشت
نشانه های خرابی ماشين لباسشویی سامسونگ که اگر با آنها مواجه شدید تعمیر دستگاه و جلوگیری از خرابی بیشتر اامی است :
صدای بیش از حد ماشين لباسشویی
پمپ درون ماشين لباسشویی نمی چرخد
لرزش در ماشين لباسشویی
خشک کن ماشين لباسشویی درست کار نمی کند
ماشين لباسشویی پی در پی آبگیری می کند
از ماشين لباسشویی آب چکه می کند
روشن نشدن ماشين لباسشو
پایان نامه سیستم ترمز ماشين
فرمت فایل : WORD ( قابل ویرایش ) تعداد صفحات:97   مقدمه: همگی می دانیم که فشردن پدال ترمز ماشين، سرعت را می کاهد.اما چگونه؟چگونه ماشين نیروی پای شما را به چرخ ها منتقل میکند؟چگونه نیروی شما را چند برابر        می کند تا برای متوقف کردن جسمی به بزرگی یک ماشين کافی باشد؟             طرحی کلی از سیستم ترمز وقتی شما پدال ترمز را        می فشارید،ماشين نیروی پای شما را از ط .
دریافت فایل
 , سیستم ترمز ماشين , سیستم ترمز ماشی
 یکی از نشانه‌های زمان تعویض دیسک و صفحه زمانی است که ما ماشين را در دنده ۱ گذاشته و کلاچ را رها می‌کنیم. موتور و اتاق خودرو به لرزه می‌افتد و البته این لرزش کاملا متفاوت است. این یک نشانه واضح و کامل برای تعویض دیسک خودرو است.وقتی ماشين در حال س است دنده را در ۲ قرار داده و کلاچ را رها می‌کنیم اگر خودرو حرکت کرد و خاموش نشد دیسک و صفحه تمام شده است. ولی اگر خودرو سریع خاموش شد، هنوز زمان تعویض صفحه کلاچ فرا نرسیده است.
در سر بالایی نیمه شدی
دانلود مداحی سنگين محرم 98 برای ماشين و هیئت عزاداری
دانلود مداحی سنگين ، شور ، واحد و بیس دار فارسی و عربی از بهترین مداحان کشور
[ اختصاصی از شهر موزیک + آپدیت شده تا سال 98 ]
 
دانلود مداحی سنگين محرم 98
 
سوپرایز پایگاه شهر موزیک برای شما عزیزانگلچین بهترین مداحی های سنگين ویژه محرم 98
مداحی های جدید و قدیمی فارسی و عربی ویژه ماه محرمگلچین شده از بهترین مداح های کشور با بهترین کیفیتمداحانی همچون محمود کریمی ، جواد مقدم ، میثم مطیعیسید مجید بنی
کاملترین جزو تعمیر کار خودروهای ماشين های تجاری (سنگين ونیم سنگين )
    دانلود کاملترین جزو تعمیر کار خودروهای ماشين های تجاری (سنگين ونیم سنگين ) ویژه آزمون ادورای ،مراکز ، اموزشگاهای آزاد و. کد استاندارد 8-43/26/2/2   مجموعه شامل : 110صفحه جزو با شکل قطعات موتور با توضیح کامل می باشد.    قابلیت چاپ : دارد   نوع فایل : پی دی اف - PDF   نمونه تصویری از مجموعه     .دریافت فایل
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، باشگاه ماشين‌سازی تبریز را از 3 پنجره نقل و انتقالات محروم کرد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) رای خود را در خصوص پرونده لوسیانو پریرا مندز بازیکن سابق باشگاه ماشين‌سازی تبریز به شرح زیر اعلام کرد:
تیم ماشين‌سازی تبریز از ثبت قرارداد بازیکنان جدید (داخلی و بین‌المللی) از ابتدای شروع اولین پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل 99-98 (زمستانی) به مدت 3 پنجره نقل و انتقالات متوالی محروم اس
قطعه شوی گروه ماشين سازی صنعت مدرن یکی از بزرگترین و معتبرترین شرگت های تولید دستگاه قطعه شوی در سطح کشور می باشد.
دستگاه های قطعه شوی امروزه یکی از پرکاربردترین دستگاه های صنعتی در سطح کشور می باشد، که گروه ماشين سازی صنعت مدرن مفتخر است که توانسته است نیازهای شما در زمینه انواع دستگاه های قطعه شوی به نحو مطلوب برآورده سازد. در این مقاله به نمونه ای از دستگاه های قطعه شوی پرداخته و شما را با ویژگی آنها آشنا می کنیم.
دستگاه های قطعه شوی در ان
شستشو و نظافت
خودرو ها بخش مهمی از فرآیند نگهداری و مراقبت از وسیله نقلیه می باشد. این
اقدامات علاوه بر حفظ زیبایی و تمیزی خودرو، حس دلپذیری را به شهروندان منتقل می
نماید و ارزش مالی وسیله را تا حد قابل توجهی حفظ می نماید. ناوگان های حمل و نقل
عمومی با توجه به برخورداری از تعداد قابل توجهی اتوبوس، ون و یا مینی باس بایستی
برنامه منظم و مناسبی را برای شستشوی این وسایل بگیرند. از طرفی این وسایل دارای
ابعاد بزرگی هستند و شستشوی آن ها زمانبر و دشوا
فیلم مستند تولید فیلتر هوا و روغن ماشين
فراد بسیاری در پی این مطلب هستند که سرمایه خود را در چه زمینه ای صرف کنند و یا با سرمایه ای که در دست دارند چه کسب و کاری را شروع نمایند. آ یا تاکنون فکر کرده اید ابزار ، وسایل و یا محصولاتی که هر روز استفاده می کنید چگونه ساخته شده اند ؟ آیا قصد راه اندازی کارگاه و یا کارخانه تولید محصولی را دارید و می خواهید با نحوه تولید و ساخت آن محصول آشنا شوید ؟ آیا تصمیم به تولید محصولی را دارید ولی فرصت و امکان سرکش
 

درب لولایی آسانسور سنگين با کیفیت برتر و خرید و فروش با ارزان ترین قیمت ، عکس + تصاویر درب لولایی آسانسور سنگين توضیحات و مشخصات فنی و مقایسه انواع درب لولایی آسانسور سنگين  در بازرگانی آسانسور برزده
 
درب لولایی آسانسور سنگيندرب لولایی آسانسور سنگين با کیفیتدرب لولایی آسانسور سنگين قیمتدرب لولایی آسانسور سنگين جدیددرب لولایی آسانسور سنگين عکسدرب لولایی آسانسور سنگين تصویردرب لولایی آسانسور سنگين پخشدرب لولایی آسانسور سنگين خریددر
در صورتیکه با ماشين آلات صنعتی تولید اروپا کار کرده باشید حتما با بلبرینگ SKF محصول سوئد روبرو شده اید که بر روی بسیاری از ماشين آلات سنگين صنعتی نصب می شود. بلبرینگ SKF رینج متوسطی از بلبرینگ ها در سایز های ریز و متوسط را برای انواع ماشين آلات صنعتی، کشاورزی و معدنی تولید می کند. بلبرینگ Deep Groove SKF یکی از مهمترین قطعات در ماشين آلات مختلف به حساب می آید.بلبرینگ های شیار عمیق یکی از پر مصرف ترین انواع بلبرینگ می باشد.بلبرینگ های شیار عمیق با توجه
یک وقتهایی هست که اشتباهی توی یک زمان و مکان کاملا اشتباهی قرار نیگیریم و هیچ راه فراری هم نیست.
چند روز پیش توی خیابون :
ترافیک خیلی سنگين آقایی گوشی مبایل در دست پشت فرمان ماشين در حال رانندگی بود و من درست در لاین کنار همون آقا در حرکت بودم که ناگهان بمب آینه ماشين اون آقا خورد به آینه ماشين من .
من ☺
اون
باز هم من ☺
و اون ؟ و به اندازه نصف یک ماشين ازم دور شد .
چند ثانیا بعد من حرکت کرمو ناگهان بمب آینه من گرفت به آینه اون آقا .
آروم آینه رو
همانطور که میدانید ماشين لباسشویی وسیله ای برای شستن لباس‌های کثیف شده است و با فشار آب درون غلطتک های فی خود به الیاف لباس نفوذ کرده و لباس را تمیز میکند.
مجموعه پیک صنعت در خصوص تعمیر ماشين لباسشویی سامسونگ سال ها تجربه و تخصص دارند و هرگونه عیب و خرابی در ماشين لباسشویی را تشخیص داده و با نازلترین قیمت ها به تعمیر لباسشویی شما میپردازد.
عیوب متداول ماشين لباسشویی که اگر همچین مواردی را دیدید به تمیرکار ماشين لباسشویی زنگ بزنید تا در
بعد از خرید ماشين لباسشویی باید یک سری از نکات را رعایت کنید تا بتوانید دستگاه را سالم نگه دارید و عمر آن را طولانی تر کنید.1) درب ماشين لباسشویی را به آرامی باز و بسته کنید.
2) روی لباسشویی وسایل سنگين قرار ندهید.
3) بعد از هر بار استفاده از ماشين لباسشویی درب آن را باز گذاشته ، زیرا به علت مرطوب بودن فضای داخل ماشين لباسشویی امکان دارد محلی برای رشد قارچها و باکتریها شود.

4) درهنگام قرار دادن لباسها در داخل ماشين دقت نمایید . درصورت داشتن زیپ ،
متن غمگین و سنگين
بغض ها را گاهى باید قورت داد ،عاشقانه ها را از پنجره تف کرد و درها را به روى همه بست …گاهى هیچکس ارزش دچار شدن را ندارد !
****    ****    ****
مــهـــم نــیـــســـت چـــقـــدر بـــالایــــی،مـــهـــم ایـــنـــه که اون بــــالالاشــــخــــوری یــــا عقاب . . .
****    ****    ****
نوشته های پرمعنای سنگين
” ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯼ؟ “ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﯿﺸﻪﻭﻟﯽ ” ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻢ ” ﺧﻮﻧﺪﻩ ﻣﯿﺸﻪ …
بابا ماشينش رو فروخته .همون که عید کم مونده بود آتیشمون بزنه اگه من بودم عید میفروختمش.
حالا هر کی چپ میره راست میاد میگه بهار ماشين بخر.
من ماشين نمیخرم اصلا دوست ندارم ماشين بخرم از اون طرف اگر ماشين بخرم میشه یه چیزی تو مایه های بی آرتی و اتوبوس هر کی بگه ماشين بده باید بدم بره و اگر هم ندم میشم آدم بده .چرا باید پولی رو که ریال ریال جمع کردم و بدم یه جا چیزی رو بخرم که هیچ وقت رویای داشتنش رو نداشتم؟ دیگه دارن میرن روی اعصابم
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : رانندگی در برف یکی از چالش‌های زمستانی برای افرادی است که قصد سفر در جاده را دارند. سر خوردن لاستیک‌های ماشين روی جاده لغزنده، محدود بودن دید به دلیل وجود مه یا بارش برف سنگين، آب رفتن درون موتور ماشين و ده‌ها مورد مشابه دیگر از جمله مشکلاتی است که رانندگی در روزهای برفی به همراه دارد.
ادامه مطلب
یک وقتهایی هست که اشتباهی توی یک زمان و مکان کاملا اشتباهی قرار میگیریم و هیچ راه فراری هم نیست.
چند روز پیش توی خیابون :
ترافیک خیلی سنگين آقایی گوشی مبایل در دست پشت فرمان ماشين در حال رانندگی بود و من درست در لاین کنار همون آقا در حرکت بودم که ناگهان بمب آینه ماشين اون آقا خورد به آینه ماشين من .
من ☺
اون
باز هم من ☺
و اون ؟ و به اندازه نصف یک ماشين ازم دور شد .
چند ثانیا بعد من حرکت کردم و ناگهان بمب آینه من گرفت به آینه همون آقا .
آروم آینه
سمند نقره‌ای رنگ با سرعت زیاد از کنار آینه‌ی بغل عبور می‌کند._آخ آخ ببین عین گلوله میره !
_ ماشين شوتیه؛ این به هر کس بزنه کسی زنده ازش در نمیاد.
صدای آرامش از صندلی پشتی بلند می‌شود، هندزفری را از گوشش بیرون می‌کشد و می‌گوید : "از کجا فهمیدین ماشين شوتیه؟"
_مشخصه دیگه، پشتش رو ببین، پشت ماشين رو میارن بالاتر که وقتی بار میزنن و سنگين میشه خیلی نیاد پایین، ببین الان بار نداره پشت ماشين بالاست!
_ میگم! مگه امام جمعه نگفت اگه با سرعت مجاز برن پلی
وقتی من و همسرم با ماشين پرایدمون آخر شب میریم داخل شهر دور میزنیم و گله سگ رو میبینیم با ماشين میریم جلوشون و نگاهشون میکنیم . البته تا یکسال پیش که ماشين نداشتیم و با موتور دور میزدیم اگه حتی یک سگ رو میدیدیم میترسیدیم بریم جلو و سعی میکردیم مسیر رو عوض کنیم ولی حالا که ماشين پراید داریم راحتیم و حتی وقتی گله سگ رو میبینیم میریم جلو و ماشين رو نگه میدارم و سگها رو تماشا میکنیم .
 
 
شرکت حمل بار ایرانکس با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خودش ، اقدام به حمل و نقل بار یخچالدار با انواع ماشين های یخچالدار در کلیه سطوح کشور و به صورت بین المللی کرده است .
حمل مواد غذایی فاسد شدنی ، حمل لبنیات و مواد پروتئینی ، گوشت و فرآورده های گوشتی ، سبزیجات و گل و گیاه توسط ماشين های یخچالدار انجام می شود .
کرایه این گونه ماشين ها به دلیل وجود یخچال نسبت به سایر ماشين ها بیش تر است . زیرا این ماشين ها به دلیل وجود یخچال سوخت بیش تری مصرف می نماین
عویض میکروسوئیچ درب ماشين لباسشویی سامسونگ
میکروسویچ یا همان قفل درب ماشين لباسشویی سامسونگ وظیفه قفل کردن درب در حین کار کردن ماشين لباسشویی سامسونگ را بر عهده دارد تا از باز شدن ناگهانی درب و نشت آب به بیرون در حین کار ماشين لباسشویی جلوگیری نماید.
در صورت خرابی میکروسوییچ درب ماشين لباسشویی سامسونگ دستگاه شروع به کار نخواهد کرد. میکروسوییچ درب لباسشویی سامسونگ انواع مختلفی دارد و باید برای هر مدل از ماشين لباسشویی سامسونگ میکروسوییچ
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگين✔ وانت مسقف آقا✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت◀ سوء پیشینه لازم نیست .◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:⭕◀ وانت سبک و سنگين:✔ کارت ماشين یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔ نام ش
55 عدد عکس png ماشين آئودی- حجم: 25 مگابایت
این مجموعه شامل 55 عدد عکس بدون بکگراند ماشين آئودی در رنگ ها و زوایای مختلف می باشد .
دریافت فایل
 , عکس ماشين آئودی مشکی , عکس ماشين آئودی , عکس ماشين آئودی قدیمی , عکس ماشين آئودی a8 , عکس ماشين آئودی شاسی بلند , عکس ماشين آئودی r8 , عکس ماشين آئودی s8 , عکس ماشين آئودی تی تی , عکس ماشين آئودی ار 8 , عکس ماشين آئودی اسپرت , عکس ماشين ائودی آر 8 , عکس ماشين آئودی ایرانی , عکس ماشين آئودی ایران , عکس ماشين ائودی در ایر
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگين✔ وانت مسقف آقا✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت◀ سوء پیشینه لازم نیست .◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:⭕◀ وانت سبک و سنگين:✔ کارت ماشين یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔ نام ش
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگين✔ وانت مسقف
  آقا
✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت
◀ سوء پیشینه لازم نیست .
◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:
⭕◀ وانت سبک و سنگين:✔ کارت ماشين یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه
⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان
برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔
با اینکه وقتی شما از وزنه آزادها استفاده کنید مجبور به استفاده از تعداد زیادی عضلات تثبیت کننده هستید ولی زمانی که شما مبتدی بوده و تازه شروع به کار کرده‌اید استفاده از تجهیزات انتخاب شده (یک ماشين با پلیت‌های وزنه) برای یادگیری الگوی حرکت صحیح، بهترین روش است. علاوه بر آن برای افرادی که وقفه باشگاهی داشته یا اینکه بعد از آسیب دیدگی شروع به تمرین می‌کنند و تعادل و قدرت انجام طیف وسیعی از حرکت را ندارند، ماشين‌ها بسیار ایمن بوده و یک راه آ
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگين✔ وانت مسقف
  آقا
✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت
◀ سوء پیشینه لازم نیست .
◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:
⭕◀ وانت سبک و سنگين:✔ کارت ماشين یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه
⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان
برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔
نمایندگی مجاز ماشين لباسشویی سامسونگ در رشت
 
پمپ تخلیه ماشين لباسشویی سامسونگ وظیفه تخلیه آب داخل ماشين لباسشویی سامسونگ را بر عهده دارد. در صورت خرابی پمپ تخلیه ماشين لباسشویی سامسونگ آب داخل لباسشویی باقی مانده و دستگاه ارور داده و ماشين لباسشویی وارد مرحله خشک کن نمیگردد.
 وجود شی خارجی مانند سکه و گیره و . داخل جیب لباس ها میتواند باعث خرابی پمپ تخلیه ماشين لباسشویی سامسونگ گردد.
شما میتوانید جهت تعویض یا تعمیر پمپ تخلیه ماشين لباسش
قولنامه خام ماشين (نمونه قولنامه و قرارداد فروش ماشين) خام و قابل ویرایش
فایل زیر در قالب دو صفحه قولنامه خام ماشين A4 و یا یک صفحه A3 (نمونه قولنامه و قرارداد فروش ماشين) خام و قابل ویرایش در قالب یک فایل WORD  و قابل ویرایش و پرینت میباشد دارای تمامی مفاد و موارد قانونی و تمامی بند ها برای فروش قانونی و سالم و بدون مشکل انواع ماشين سواری و سبک و سنگين. .
دریافت فایل ,قولنامه خام ماشين,برگه خام قولنامه ماشين,برگ خام قولنامه ماشين,فرم خام قولنامه
بینایی ماشين یا Machine vision چیست و چه مفاهیمی دارد 
 بینایی ماشين یا Machine Vision (MV) فناوری مورد استفاده جهت ارائه تحلیل مبتنی بر تصویر، . مقاله بینایی ماشين · مقاله فارسی بینایی ماشين.
پاورپوینت بینایی ماشين‌ Machine Vision
پاورپوینت بینایی ماشين‌ Machine Vision 63اسلاید از میان همه شاخه‌های هوش مصنوعی، شاید کاربردی‌ترین آن‌ها کامپیوتری و مکانیزه کردن سیستم‌های بینایی باشد.
بینایی ماشين (Machine Vision) و بینایی کامپیوتر 
مقدمه آموزش توابع اولیه پردازش
یادمه توی دانشگاه که بودیم ، دانشگاه به هر دانشجو یک ماشين حساب کاسیو داد. اونوقت یکی از سرگرمی های تمام دانشجوها برنامه نویسی با این ماشين حسابها بود. خلاصه ما کارهایی با اون ماشين حسابها می کردیم که جای خالی کامپیوتر را برامون پر می کرد. یه جورایی مثل مسابقه بین دانشجوها بود که هر کسی یه کار محیر العقول تر می کرد با این ماشين حسابهای بدبخت، جلوتر میفتاد.
 
این هم یه خاطره ای بود که الان یادم افتاد
ماشين ظرفشویی یکی از مهمترین وسایل هر آشپزخانه‌ای به شمار می‌رود. امروزه ماشين ظرفشویی در مدل‌های مختلف ساخته شده و دارای قابلیت‌های متعددی هست. ماشين‌های ظرفشویی فارغ از قطعات و تکنولوژی که از آن برخوردارند گاهی در کارکرد خود دچار مشکلات و اختلال در عملکرد می‌شوند. 
ادامه مطلب
احبب حبیبک هوناً ما عسی ان ی بغیضک یوماً ما و ابغض بغیضک هوناً ما عسی ان ی حبیبک یوماً ما.(5)ترجمه :دوست دار دوست خود را دوست داشتنی بنرمی و مدارا - مراد آنکه افراط در محبت او مکن و او را بر جمیع اسرار خود مطلع مگردان - شاید آنکه گردد دشمن تو روزی از روزها و دشمنی کن با دشمن خود دشمنی به رفق و ملایمت - حاصل آنکه جای صلح باقی بگذار نه آنکه انواع دشمنی را با او بکار بری و از هر گونه فحش و بدگوئی بمیان آوری - شاید که او بگردد دوست تو روزی از روزها و

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها