نتایج جستجو برای عبارت :

لینک کانال رمان عاشقانه در واتساپ

لينک یاب واتساپ با هدف معرفی لينک گروههای واتساپ ایجاد شده و شما هم میتونید عضو گروهای واتساپ بشین و یا اینکه لينک واتساپ خودتون رو برای تبلیغ بدین تا در داخل لينک یاب بزارم.
اما این لينک یاب تونسته تا این لحظه بسیاری از گروههای واتساپ رو تبلیغ کنه و با تبلیغات خودش دنیا رو شگفت زده کرده و شما هم از این فرصت طلایی برای تبلیغات استفاده کنید.
این کانال هر روز در حال پیشرفت است و شما هم با این پیشرفت همراه بشید تا بتونیم مشکلات رو حل و فصل کنیم و
دانلود نرم افزار رمان ویژه گوشی اندروید

دانلود نرم افزار رمان های عاشقانه برای کامپیوتر
دانلود برنامه قصر رمان
دانلود برنامه رمان برای موبایل
دانلود رمان های عاشقانه 4


نصب قصر رمان
دانلود نسخه قدیمی رمان های عاشقانه
دانلود برنامه رمان خانه با لينک مستقیم
دانلود برنامه رمانسرا

دانلود برنامه لينک مستقیم
دانلود نرم افزار رمان ویژه گوشی اندروید

دانلود نرم افزار رمان های عاشقانه برای کامپیوتر
دانلود برنامه قصر رمان
دانلود برنامه رمان برای موبایل
دانلود رمان های عاشقانه 4


نصب قصر رمان
دانلود نسخه قدیمی رمان های عاشقانه
دانلود برنامه رمان خانه با لينک مستقیم
دانلود برنامه رمانسرا

دانلود برنامه لينک مستقیم
کاشان هم دارای گروه واتساپ شده و از همه دوستان که در شهر کاشان زندگی میکنند درخواست میکنم که به گروه واتساپ کاشان بیان و با دوستان کاشانی خودشون اشنا بشن.
این گروه و لينکدونی واتساپ کاشان برای معرفی گروهها و کانال های کاشان هست و اگر شما هم گروه و کانال داری میتونی در این لينکدونی تبلیغ کنی.
اما اگر گروه و کانال کاشان رو ندارید ، پس یکی درست کنید و به من بدین تا براتون تبلیغ کنم و به این وسیله ممبر گروهتون رو افزایش بدیم
خب.من نویسنده هستم و به پیشنهاد یکی از دوستهام که می گفت وبلاگ بزنم و رمان هام رو اونجا بنویسم،
این وبلاگ رو زدم.
در واقع من نویسنده رمانهای جنایی،پلیسی و ترسناک هستم و تا حالا عاشقانه ننوشتم.
اما این وبلاگ رو طراحی کردم تا فقط علاقه مندان رمان های ترسناک و جنایی رو در این وبلاگ جمع کنم.
شاید بگید رمان عشاقانه بهتره.
اما اینم بدونید که همه چیز،رمان عاشقانه نیست و این ژانر،کلا سبک خاص خودشو داره که من تا حالا تو اون بخشش نبودم.متاسفانه!
اما اگ
زیبا ترین و قشنگ ترین و خیال انگیز ترین رمان های سال رمان ملت عشق است.
دانلود بهترین و زیبا ترین و عاشقانه ترین رمان های ایرانی و خارجی رمان ملت عشق
دانلود هیجان انگیز و عاشقانه و دانلود رمان جدید ملت عشق در سال 1398
رمان های جدید و باحال و زیبا و رمان ملت عشق با فرمت apk
دانلود بهترین رمان قرن رمان ملت عشق با فرمت های pdf و apk

ادامه مطلب
واتساپ رو برای تبلیغات استفاده میکنند و افراد میتونند برای عضویت در گروههای واتساپی به لينکدونی واتساپ مراجعه کنید و عضو لينک گروه واتساپ شهر خودتون بشین.
به عنوان مثال شما اهل شهر اصفهان هستید و میخواهید به گروه واتساپ شهر اصفهان بروید و برای این منظور نیاز است که شما در لينکدونی شهر اصفهان و واتساپ اون عضو باشید و ما در اینخصوص به شما کمک میکنیم که به این کانال برید .
اما در خصوص لينکدونی واتساپ باید خدمت شما بگم که ما این لينکدونی رو در ت
دوستانی که به گروههای چت علاقه دارند و مخصوصا جنوبی های عزیز توجه داشته باشید که ما گروه واتساپ جنوبیا رو ایجاد کردیم ولی چون دیدم که امکان پاک کردن چت ها وجود نداره، گروه رو حذف کردم و بجاش یک کانال پر از گروه براتون آوردم.
شما میتونید به این کانال برید و با دوستان جنوبی خودتون چت و گپ دوستانه داشته باشید و از این چت دوستانه لذت ببرید و در کنار هم خوش باشید و ما رو هم از دعای خیرتون بی بهره نزارید.
اما گروه واتساپ جنوبی ها در تلاش هست تا بتونه
رمان‌های عاشقانه یکی از پرفروش‌ترین ژانرهای کتاب در سراسر جهان است که اغلب هم توسط ن خریداری می‌شوند. میزان محبوبیت این دست از کتاب‌ها به قدری بالاست که همزمان با رکود فروش کتاب‌های دیگر، رمان‌های رمانس با استقبال بسیار زیادی از طرف مردم روبه‌رو بود.
مرین فیشر»، روانشناسی است که به منظور یافتن پاسخ این سوال که چرا داستان عاشقانه می‌خوانیم، رمان‌های عاشقانه زیادی مطالعه کرده.
ادامه مطلب
اگر دوست دارید تا در گروههای واتساپ عضو بشین، یهترین گزینه رفتن به لينکدونی واتساپ و عضویت در گروههای هست که داخل این کانال گزاشته میشه.
این کانال مجموعه از بهترین گروههای چت واتساپی رو جمع آوری کرده و شما با توجه به شهری که زندگی میکنید و علاقه ای که دارید میتونید یکی از این گروه ها رو انتخاب کنید و در اون گروه عضو بشین.
شما میتوانید بهترین گروههای دوستیابی واتساپ رو در این لينکدونی واتساپ مشاهده کنید و دیگر دوستان خودتون رو هم به این کانال
نام رمان :آشوب قلبها 
نویسنده :شیدا خسروی
تعداد صفحات:۶۹۰
ژانر :تخیلی ،عاشقانه
خلاصه رمان :
دانلود رمان داستان ام رمان تقدیم به تو که به رسم جاده ها دوری ولی به رسم دل با تو فاصله ای نیست…من از دهه ی عشق ممنوع می آیم …از دهه ی نگاه ممنوع….زیبایی ممنوع….شعر ممنوع….و کلام ممنوع !من از جنس هیچ کس نیستم من عدد شناسنامه ام را انکار نمیکنم
 
دانلود با فرمت Pdf
DOWNLOAD
گروه یاب واتساپ مکانی برای چت و گپ و گفتگو است و شما برای پیدا کردن دوستان خوب میتونید از این گروه یاب استفاده کنید و عضو گروههای اون بشین.
این گروه یاب تونسته با کمک گرفتن از بهترین تکنولوژی روز دنیا به تبلیغ گروهها و کانال های واتساپی بپردازه و در این خصوص از هیچ قدرتی دریغ نمیکنه و شما هم با این لينکدونی واتساپ همراه بشین.
شما میتونید لينکتون رو به ما بدین و بعد شاهد افزایش ممبر اون باشید که معجزه میکنه ، همین که لينکتون رو میزارین کانال ما
لينکدونی واتساپ با هدف انتشار لينک گروه های چت و گپ واتساپ ایجاد شده است و شما میتوانید عضو گروه های واتساپ این لينکدونی شوید و یا لينک گروه خود را برای تبلیغ به لينکدونی واتساپ بدهید.
بله دوستان این لينکدونی بهترین لينکدونی در واتساپ می باشد و هر روز لينک گروه های چت و گپ واتساپ داخل این کانال گزاشته میشه و شما میتوانید با توجه به علاقه خودتون عضو گروه مورد علاقه خودتون در واتساپ بشید.

ضمنا از این لينکدونی میتوانید برای تبلیغ لينک گروه خود
دانلود رمان لرزیدن قلب یک پری | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان لرزیدن قلب یک پری با لينک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید
♦ نام رمان: لرزیدن قلب یک پری (جلد اول)
♦ زبان: فارسی
♦ ژانر رمان: عاشقانه، فانتزی و تخیلی
♦ تعداد صفحات: 401
♦ نوع فایل: pdf
♦ حجم کتاب رمان عاشقانه: 2.93 مگابایت
♦ نویسنده: pariafsa
♦ توضیحات:
روایت عاشقانه‌ای در اعماق اقیانوس، آنجا که انوار خورشید بی تابانه از میان امواج می گذرند تا شن های کف
گروه واتساپ مذهبی یکی از پرطرفدارترین گروههای واتساپ هست و ما هم تصمیم گرفتیم که این گروه رو در واتساپ ایجاد کنیم، اما ادمین نداشتم و از این کار صرفه نظر کردم و چرا که گروه مذهبی یک گروه حساس هست و باید خیلی مراقب بود.
متاسفانه بعضی از افراد در گروه مذهبی پیام میزارن و مدیر گروه نمیتونه این پیام رو پاک کنه و این جای تعجب داره که چرا واتساپ با این سطح از مشتریان زیاد این مشکلات رو برطرف نمیکنه.
مثلا الان ما یک گروه واتساپ مذهبی داشته باشیم و حا
دانلود رمان ابریشم زندگی من | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان ابریشم زندگی من با لينک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید
♦ نام رمان: ابریشم زندگی من
♦ زبان: فارسی
♦ ژانر رمان: عاشقانه
♦ تعداد صفحات: 323
♦ نوع فایل: pdf
♦ حجم کتاب رمان عاشقانه: 2.25 مگابایت
♦ نویسنده: یاس صبور
♦ توضیحات:
رمان از زبان پسری بیان میشود که زندگیش به دست روزگار دچار طوفان شده است، نمیدانم سرنوشت مادر و پدرم از کجا گره خورده بود که من اکن
به نام خدا، باسلام و عرض ادب خدمت کاربران محترم سایت رمان به رمانی بزرگترین سایت دانلود رمان خوش آمدید. افتخار داریم بار دیگر با معرفی رمان جدید در خدمت شما بزرگواران باشیم. رمان جدیدی که روبروی آن هستید، دانلود رمان لیانای من  با ژانر عاشقانه و اجتماعی است.که در ادامه به معرفی بخشی از آن می پردازیم که توسط  مهدیه مومنی کاربر انجمن رمان ایران به نگارش درآمده است. همچنین برای دانلود رمان می توانید به ادامه مطلب رجوع کنید. شما می توانید
دانلود رمان ابریشم زندگی من | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان ابریشم زندگی من با لينک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید
♦ نام رمان: ابریشم زندگی من
♦ زبان: فارسی
♦ ژانر رمان: عاشقانه
♦ تعداد صفحات: 323
♦ نوع فایل: pdf
♦ حجم کتاب رمان عاشقانه: 2.25 مگابایت
♦ نویسنده: یاس صبور
♦ توضیحات:
رمان از زبان پسری بیان میشود که زندگیش به دست روزگار دچار طوفان شده است، نمیدانم سرنوشت مادر و پدرم از کجا گره خورده بود که من اکن
دانلود رمان خارج از رحم | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان خارج از رحم با لينک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید
♦ نام رمان: خارج از رحم
♦ زبان: فارسی
♦ ژانر رمان: عاشقانه و اجتماعی
♦ تعداد صفحات: 80
♦ نوع فایل: pdf
♦ حجم کتاب رمان عاشقانه: 1.31 مگابایت
♦ نویسنده: دینه دار
♦ توضیحات:
اینکه با پدر و مادرت متفاوت باشی سخت است. سخت تر از آن، متفاوت بودن با تمام آدم های اطرافت است. در این میان جالب این است که نزدیک شدن به
زیبا ترین و جذاب ترین و باحال ترین رمان های خارجی با فرمت های pdf و apk و دانلود رمان عشق وحشی من
دانلود رمان عشق وحشی من با فرمت های pdf  apk و دانلود جدید ترین و بهترین رمان های ایرانی با لينک مستقیم
دانلود بهترین و جذاب ترین و عاشقانه ترین و دراماتیک ترین و زیبا ترین رمان ها و دانلود رمان عشق وحشی من
دانلود جدید ترین و جالب ترین و هیجان انگیز ترین و ترسانک ترین و کمدی ترین رمان ها و دانلود رمان عشق وحشی من
دانلود جدید ترین و بهترین و زیبا ترین رمان
دانلود رمان ویلان


نویسنده : دختر خورشید sun daughter
تعداد صفحات : ۱۳۰۱
ژانر : عاشقانه , اجتماعی
دانلود رمان ویلان
خلاصه رمان :
بنیامین بدیع ، سرگردون تر از این حرفهاست که بتونه برای زندگیش تصمیم درستی بگیره !
همه چیز گره خورده …
همه چیز گم شده …
هویتش… اسمش… زندگیش…
به بن بست رسیدن ساده تر از به مقصد رسیدنه!
دانلود
کانال تلگرام فیلم خارجی بدون سانسورwww.nuovak.com › vay › jjfiy › hj=کانا.کانال فیلم بدون سانسور. email protected] کانال در تلگرام کانال فیلم خارجی صحنه دار و دوبله شده در تلگرام خارجی,کانال تلگرام فیلم .کانال فیلم های صحنه دار خارجی بدون سانسورwww.nuovak.com › vay › jjfiy › hj=کانا.کانال تلگرام فیلم خارجی,کانال تلگرام فیلم خارجی صحنه دار,کانال فیلم های بدون سانسور. email protected] کانال در تلگرام کانال فیلم .کانال تلگرام دانلود فیلم های خارجی بدون .en.monee.co › .کا
اگر یکنفر بخواهد به گروههای واتساپ دسترسی پیدا کند، در درجه اول یک لينکدونی از گروه های واتساپی باید داشته باشد و بعد خوب اگر این لينکدونی را داشت، نکته ای که میتوان به آن اشاره کرد؛ گروههایی هس که داخل این لينکدونی موجود است.
این لينکدنی حاوی لينک هایی است که به انها لينک گروه واتساپ گفته میشود و این لينک ها کمک میکند تا شما به گروههای واتساپی دسترسی پیدا کنید.
شاید یکی از اهداف گروههای واتساپی چت کردن باشد که این لينکدونی در این خصوص خیلی
کانال تلگرام فیلم خارجی بدون سانسورwww.nuovak.com › vay › jjfiy › hj=کانا.کانال فیلم بدون سانسور. email protected] کانال در تلگرام کانال فیلم خارجی صحنه دار و دوبله شده در تلگرام خارجی,کانال تلگرام فیلم .کانال فیلم های صحنه دار خارجی بدون سانسورwww.nuovak.com › vay › jjfiy › hj=کانا.کانال تلگرام فیلم خارجی,کانال تلگرام فیلم خارجی صحنه دار,کانال فیلم های بدون سانسور. email protected] کانال در تلگرام کانال فیلم .کانال تلگرام دانلود فیلم های خارجی بدون .en.monee.co › .کا
نام رمان: منِ خیالی نویسنده: مائده حاجی حسینی ژانر: فانتزی، عاشقانه خلاصه:ماجرا از همان جایی آغاز می‌شود که سایا از دست آشوب درونیش به رویا ها و خیالاتش پناه می‌برد، دنیایی خیالی. اما نه! رویا ها فقط تا زمانی خوب هستند که طعم تلخ آنها هنوز فرا نرسیده، کسی برنده هست که پای قسمت های تلخ و شیرین آرزو هایش بایستد!
برای دنبال کردن این رمان به لينک پیوند رمان من خیالی بروید
امروز با معرفی یکی دیگر از گروههای خوب واتساپی در خدمت شما هستم و اون هم گروه واتساپ سنندج هس که دوستان سنندجی میتونند به این گروه بیان و با همشهریای سنندجی خودتون چت دوستانه داشته باشید.
کانال تلگرام
پس ممنون میشم که تو گروه به قوانین احترام بزارید و با دوستان خوب ما در واتساپ آشنا بشین، ما با بهترین برنامه ها در خدمت شما هستیم و از شما به بهترین وجه ممکن همراهی خواهیم کرد.
گروه چت واتساپ سنندجی ها در واقع میخواهد در این مسیر به موفقیت برسد
دانلود رمان تقدیر خورشید | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان تقدیر خورشید با لينک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید
♦ نام رمان: تقدیر خورشید
♦ زبان: فارسی
♦ ژانر رمان: عاشقانه
♦ تعداد صفحات: 287
♦ نوع فایل: pdf
♦ حجم کتاب رمان عاشقانه: 5.07 مگابایت
♦ نویسنده: زهرا مفیدی
♦ توضیحات:
داستان رمان درباره ی دختری است به نام خورشید که دست تقدیر او را گریبان گیر مشکلات می سازد و در حالیکه در یک قدمی ازدواج با پوریا است از ه
دانلود رمان تزویر | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان تزویر با لينک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید
♦ نام رمان: تزویر
♦ زبان: فارسی
♦ ژانر رمان: عاشقانه
♦ تعداد صفحات: 317
♦ نوع فایل: pdf
♦ حجم کتاب رمان عاشقانه: 1.94 مگابایت
♦ نویسنده: الف صاد
♦ توضیحات:
فرزاد پسر ساده ای است که در شهر کوچکی زندگی می کند و چون پدرش در آن شهر سرشناس است همیشه از جنس مخالف دوری کرده عاشق دخترخاله اش می شود ولی جواب منفی می گیرد، او خ
دانلود رمان آغوش غریب | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان آغوش غریب با لينک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید
♦ نام رمان: آغوش غریب
♦ زبان: فارسی
♦ ژانر رمان: عاشقانه
♦ تعداد صفحات: 575
♦ نوع فایل: pdf
♦ حجم کتاب رمان عاشقانه: 2.99 مگابایت
♦ نویسنده: زهرا سعیدی
♦ توضیحات:
در مورد دختریه که به دلیل انتقام اشتباه نقص عضو میشه و این نقص عضو زندگیشو دگرگون میکنه، اطرافیانش خیلی مواظبش هستن و بهش محبت میکنن اما اون این
نوع رمان : رمان عاشقانه – قابل اجرا بر روی موبایل و کامپیوتر نویسنده رمان : فاطمه همایون
چکیده ای از رمان :
سلام خانم دکترجونم چطوری؟ دلارام الان وقت شوخی کردنه؟
-مگه من چی گفتم؟ بیخیال بحث کردن بادلارام شدم اون همیشه یه جواب تو آستینش داره که بگه سالمه ورشته پزشکی درس میخونم
خیلی به دکترشدن علاقه دارم ۲۰من رهایزادان پناه هستم ولی خانوادم نمیزارن که من کارکنم چون میگن ماکه پول داریم توکارمیکنی که چی بشه؟
ادامه مطلب
نام رمان:تولد باران
ژانر:عاشقانه-درام
خلاصه:آراد سهرابی،دانشجوی دکتری حقوق در تهران است.او در بیمارستانی که مادربزرگش آنجا بستری ست،با محیا رو به رو می شود و .
مقدمه:دلم برایش تنگ می شود،یادگاری اش کافی نیست.
این رمان قبل از اتمام،به صورت آنلاین در همین وبلاگ پارت گذاری می شود.فایل نهایی و تکمیل شده ی آن فروشی خواهد بود.
 
ساری و واتساپ که با هم جمع شوند، تشکیل گروه واتساپ ساری را میدهند و شما بچه های خوب ساری میتوانید در این گروه واتساپی و در کنار هم جمع شوید و با هم چت کنید.
دورهمی واتساپ ساری میتونه به شما کمک کنه تا یک گروه خوبی رو تشکیل بدین و در کنار هم چت و گپ دوستانه داشته باشید و از بودن در کنار هم لذت ببرید.
چت و گپ ساری در واتساپ بسیار لذت بخش است و یک نوع سرگرمی هم می باشد که شما میتوانید از بودن در کنار هم لذت برده و روزهای خوشی را تجربه کنید.
ساری و چت دخ
نام کتاب: جرات یا حقیقت
ژانر :عاشقانه-کلکی
خلاصه رمان
دانلود رمان جرات یا حقیقت؟   دختری به اسمِ الناز از خانواده ای معمولی با دغدغه هایِ یک زندگیه عادی. سرِ یک دنده بودن، در یک بازی کودکانه راهی رو انتخاب میکنه که توش علامت سوال زیاد هست… پایان خوش رمان: جرات یا حقیقت ؟ نویسنده: nafas _me ژانر: عاشقانه / کلکلی
لينک دانلود:
دانلود با فرمت PDF
دانلود برای اندروید
دانلود برای ایفون
دانلود رمان جنایت و مکافات با فرمت های pdf  apk و دانلود رایگان رمان جنایت و مکافات با لينک مستفقیم
دانلود زیبا ترین و جذاب ترین و باحال ترین و خفن ترین رمان های ایرانی و خارجی با فرمت های مختلف رمان جنایت و مکافات
دانلود زیبا ترین و ترسناک ترین رمان های سال های اخیر و دانلود رمان جدید جنایت و مکافات با فرمت های pdf و apk
بهترین و جدید ترین و جذاب ترین و عاشقانه ترین و هیجان انگیز ترین و دانلود رمان جنایت و مکافات با فرمت pdf
دانلود بهترین و زیباترین
کتاب ملت عشق الیف شافاکمترجم: مریم صالحی

رمانی سراسر عاشقانه و جذاب که نویسنده ترکیه ای اثر #الیف_شافاک
با قدرت تخیل خویش ماجرای جذاب جستجوی شمس و مولانا
را با یک روایت عاشقانه امروزی در آمیخته و
در چهل فصل به بیان قصه پرداخته است.
در آخر هر فصل نویسنده پند هایی را به عنوان سرلوحه
رفتارهای اجماعی بیان میکند که به رمان رنگ و بوی عرفانی می دهد .
این رمان در دل هر فصل قصه هایی ناب و جدید را
مطرح می کند که این روایت ها در فضای مجازی دست به دست شده
دانلود رمان در حسرت دیدار تو آواره ام | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان در حسرت دیدار تو آواره ام با لينک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید
♦ نام رمان: در حسرت دیدار تو آواره ام
♦ زبان: فارسی
♦ ژانر رمان: عاشقانه
♦ تعداد صفحات: 299
♦ نوع فایل: pdf
♦ حجم کتاب رمان عاشقانه: 1.58 مگابایت
♦ نویسنده: نادیا عثمانی
♦ توضیحات:
آوا دختری آرام و زیبارویی است که برای پیدا کردن مادرش به ایران بر میگردد و به جست و جوی او می پردا
قابل توجه همشهریهای عزیز
شما هم همین حالا کانال/پیج یا گروه خودتون رو برای
 ما ارسال کنید تا در بخش پیوندها (ستون سمت راست وبلاگ) درج کنیم
منتظرشما هستیم.
شماره تلگرام ما:  ۰۹۹۰۳۴۵۵۳۱۰
شماره واتساپ ما: ۰٩۰١٧۴۰٧٨٧٧
(فقط درتلگرام و واتساپ ارسال کنید)
دانلود رمان
دانلود رمانسایت قصر رمان یکی از برترین سایت های رمان میباشد که در راستای فرهنگ کتاب خوانی تاسیس شدهیکی از معتبر ترین سایت های رمان و بروز ترین سایت جهت دانلود رمان سایت قصر رمان میباشد
جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت : دانلود رمان مراجعه کنید.
 
حسن
- ۱۰ دی ۹۷- در جمع وزیر، معاونان و مدیران وزارت نیرو گفت: برجام یکی از
خیرات دولت یازدهم است که حسنه آن مداوم بوده و برای همیشه باقی می‌ماند و مانند
کار خیری است که پایان ندارد اما نباید آن را تنها اقدام دولت یازدهم دانست.»
به
بهانه این اظهارنظر تأمل برانگیز رئیس جمهور، مرور کوتاهی داریم بر ۱۵ حسنه برجام»!
۱- صنعت هسته‌ای: به واسطه برجام، ۹۷۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده (از مجموع
۱۰ هزار کیلوگرم) که معادل ۹۷ درصد کل اورانیوم غنی ش

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها