نتایج جستجو برای عبارت :

قیمت مرغ در عراق

نویسنده : اشکان ارشادی از کرمانشاه 
عراق ، امروزه نام کشوریست. در گذشته به دو ناحیه مجزا اطلاق میشده :
۱. عراق عجم شامل کرمانشاهان و آذربایجان  و لر و بختیاری تا ری و اصفهان
۲. عراق عرب که شامل بصره و بغداد و بیابان بزرگ شمال شبه جزیره و کویت و پیرامون 
در شاهنامه زمان انوشیروان چهارمین ایالت محسوب شده و شامل تمامی نواحی کردستانات و بین النهرین و. بوده 
خیلی از جنگهای رومیان با ایران در عراق رخداده 
 پایتخت ایران چند میلیون کیلومترمربعی در ع
1/ رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر عراق: روابط ایران و عراق فراتر از روابط دو کشور همسایه است و دولت و ملت ایران، پیشرفت و سعادت عراق را به نفع خود میدانند/ آمریکاییها و سعودیها وقتی داعش، موصل را اشغال کرد، برای آنها پول و سلاح و تجهیزات ارسال میکردند و اکنون که عراق بر داعش غلبه پیدا کرده است، اظهار دوستی میکنند/ دولت عراق باید کاری کند که نظامیان آمریکایی هر چه زودتر از عراق خارج شوند.
نقش عربستان سعودی در بحران عراق: منابع آگاه از انتقال هزار کامیون‌ اسلحه و مهمات از مرزهای مشترک عربستان و عراق به خاک عراق تنها در پنج روز خبر می‌دهند. در میان اخبار جدید منابع آگاه از تحولات عراق، علاوه بر حمایت تسلیحاتی رژیم سعودی از جریان‌های تکفیری عراق، بر پایه پیگیری ارتباطات بعضی افسران…
ادامه مطلب
تنها راه نجات مردم عراق از بیکاری ، نا امنی و .  بستن سفارتخانه (جاسوس خانه) آمریکا و احتمال زیاد عربستان در این کشور می باشد. شاهد این مدعا آن است که آمریکا بزرگترین سفارتخانه اش را در عراق - با پول مردم عراق - ایجاد کرده است .
 
استاندار نجف اشرف تاکید کرد که به توصیه سازمان بهداشت جهانی و دولت عراق زیارت عتبات عالیات برای زائران داخل و خارج عراق تا زمان اتمام بحران شیوع کرونا ممنوع است.رسانه‌های عراقی هم روز سه شنبه به نقل از کمیته گذرگاه‌های مرزی عراق هم ازسرگیری سفر ایرانیان به عتبات عالیات عراق را رد کردند.
رومه المدی» عراق گزارش مفصلی از اتفاقات بازی ایران و عراق و حواشی این مسابقه منتشر کرده است.
طبق توافقی که بین کاتانچ و فدراسیون عراق صورت گرفته، این مربی در صورت باخت مقابل ایران از سمتش برکنار می شود ولی نتیجه تساوی و برد باعث می شود که کاتانچ در عراق به کارش ادامه بدهد.
این رومه مدعی شده کاتانچ در صورت باخت به ایران و اخراج از تیم عراق، ادعای مالی نخواهد داشت و مابقی پول قراردادش را نمی گیرد.
چهارشنبه ، ۲۲ ابان ۹۸@IrNews_24
[عکس 600×400]
م
یا حضرت مادر
با بغض خوشحالم
سپاه حملات راکتى به پایگاه هاى امریکا در عراق را آغاز کرده است. تا کنون ٤ موشک از غرب ایران و همچنین تعدادى راکت به سمت عراق شلیک شده. تعداد تلفات مشخص نیست.
هدف اصلى، ظاهرا پایگاه الأسد متعلق به ایالات متحده در عراق است.
سجده شکر نیاز است امشب
برنامه ۷ بندی مقتدی صدر برای خروج آمریکا از عراق
▫️رهبر جریان صدر عراق هفت بند را برای تحقق خروج کامل آمریکا از کشورش تعیین کرد.
۱ـ بستن تمامی پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق.
۲ـ‌ بستن مقر شرکت‌های امنیتی آمریکا و پایان دادن به فعالیت آنها در عراق.
۳ـ بستن حریم هوایی عراق بر روی پرواز هواپیماهای جنگی و اطلاعاتی اشغالگران (آمریکایی‌ها).
۴ـ لغو تمامی توافقنامه‌های امنیتی با اشغالگر، چراکه تعادل بین‌المللی در آنها رعایت نشده و در سایه حض
این مسابقه میان ایران و عراق در بار اولیه شیشه دوربین جهانی ۲۰۲۲ قطر که در امنیت پایتخت اردن برگزار شد، با حاصل ۲ بر ۱ به صرفه عراق طولانی شد. تظاهرکنندگان عراقی در راسته تحریر در مرز بغداد مانور را بوسیله طور زنده روی یک ورقه عرضه مبصر سیاحت می کردند. عکس روز: پیش از شکست شکست آویشن ملی مقابل عراق | چهار ورزش دو باخت
ترکان عراق که به خودشان ترکمن یا ترکمان می گویند، بین نیم تا یک میلیون نفرهستند و به لهجة ترکی آذربایجانی سخن می گویند. در شمال عراق از شهر تل عفر» تا قصبة بدره» در جنوب شرقی عراق در 16 شهر، قصبه و صدها روستا ست دارند. شهر کرکوک مرکز ترکان عراق است و به همین جهت نیز لهجة ترکان عراق را لهجة ترکی کرکوک نیز می گویند. تل عفر، اربیل، آلتین کوپرو، کرکوک، داکوک، کیفری، مندلی، قارانیه و خانقین مهمترین شهرهای ترکان عراق است. در استان موصل نیز عدة ز
مروری بر زیست ی مقتدی صدر و هادی العامری؛
دو چهره‌ای که قادرند آینده عراق را تغییر بدهند/ دوگانه یک شخصیت مرموز و فرمانده‌ای که وارد ت شد
توصیه مامور سیا به بوش در مورد صدر چه بود؟
 
به گزارش خبر فوری، شرایط عراق هر روز بدتر از دیروز می‌شود. هم اکنون تظاهرات و تجمعات مردمی در شهرهای بصره، کربلا، نجف و بغداد در جریان است. بسیاری گمان دارند کار عادل عبدالمهدی تمام است و او به زودی استعفا می‌دهد. اما نظام ی و حزبی عراق به چه صورت ا
صبح امروز در دیدار جمعی از موکب داران عراقی: از صمیم قلب خودم و ملت ایران تشکر میکنم؛ هم از شما موکب داران که در ایام اربعین، کرامت و مودّت را به منتهادرجه میرسانید، هم از ملت بزرگ عراق و هم از مسئولین عراق که امنیت و زمینه را فراهم کردند و بخصوص از علما و مراجع بزرگ عراق که فضای زیارت و برادری را بین آحاد مردم و دو ملت فراهم کردند
به گزارش میراث آریا به نقل از ایرنا، دفتر نخست وزیری عراق، در بیانیه ای از مصوبات نشست امروز شورای وزیران این کشور به ریاست عادل عبدالمهدی نخست وزیر، از حذف هزینه های صدور روادید ورود به عراق برای ایرانیان به شرط اقدام متقابل از سوی ایران خبر داد.
ادامه مطلب
 
طرح خروج نیرو‌های نظامی آمریکا، قرارداد‌های تجاری با اروپا و گسترش نفوذ ایران در عراق، ۳ نگرانی آمریکا درباره آینده عراق است.
 هوا که رو به تاریکی می‌رود، هواپیمای حامل یکی از مقامات آمریکایی آماده فرود در عراق می‌شود. پس از افشای هک پهپاد آمریکایی از سفر سال ۲۰۰۸ باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به عراق و انتشار تصاویر این سفر از سوی گردان‌های حزب‌الله عراق، مقامات آمریکایی برای حفظ جان‌شان به صورت مخفیانه و شبانه به عراق سفر
وزارت خارجه ترکیه کاردار سفارت عراق در آنکارا را فراخواند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وزارت خارجه ترکیه با احضار کاردار سفارت عراق تاکید کرد که این کشور به عملیات ضد تروریستی در خارج از مرزهای خود ادامه خواهد داد.

پیش از این، وزارت خارجه عراق در واکنش به حمله هوایی ترکیه به استان سلیمانیه از این کشور خواسته بود بمباران خاک عراق را متوقف کند و به حاکمیت این کشور احترام بگذارد.

عملیات نظامی ارتش ترکیه علیه مواضع پ‌ک‌ک دو سالی است که در من
حمل بار به کشور عراق
کشور عراق در همسایگی غرب ایران واقع شده و حدود 1485 کیلومتر خط مرزی میان ایران و عراق وجود دارد .ایران بین همسایگانش طولانی ترین مرز را با عراق دارد .
پایانه های مرزی میان ایران و عراق
. مهران
. شلمچه
. چذابه
. تمرچین
. باشماق
. خسروی
. پرویزخان
تبادلات تجاری
کشور عراق یکی از مهم ترین شرکای تجاری کشور ایران محسوب میشود.
عراق از لحاظ حجمی و همچنین ارزش کالا  سومین کشور پس از چین و اماران است که از ایران واردات کالا دارد
 
حمل بار
لغو پروازهای عراق کویت وافغانستان
 
عراق وکویت وافغانستان جزو اولین کشورهایی بودند  که مرزشان را بروی ایرانیان تا اطلاع ثانوی بسته وپروازهایشان را کنسل نمودند.
 
لغو پروازهای عراق کویت وافغانستان بعلت شیوع ویروس کرونا
 سازمان هواپیمایی کشوری عراق اعلام کرده امکان پرواز از ایران به این کشور وجود دارد؛ اما نمی‌تواند اتباع ایران را به عراق ببرد و صرفا باید حامل اتباع عراقی یا مقامات ی و دیپلمات‌ها و خانواده‌هایشان باشد؛ زیرا عراقی
قاسم سلیمانی از فرماندهان مبارزه علیه داعش در عراق و سوریه است.داعش گروهی سلفی بود که پس از سقوط صدام در عراق و خلاء قدرت در این منطقه،‌ پدید آمد. ایران برای حفظ امنیت و کنترل منطقه، مبارزه با این گروه را آغاز کرد. به نقل از خبرگزاری ایسنا، در سال ۲۰۱۱م نیروهای تحت فرمان سلیمانی از جمله لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون جهت مبارزه با داعش و نیروهای شورشی راهی سوریه شدند.
همچنین در سال ۲۰۱۴ شهر موصل به تصرف داعش درآمد و بغداد، پایتخت عراق نیز تا مرز
سید عمار طبیب رئیس جریان حکمت ملی عراقبعد از دیدارش با دیوید ساترفیلد کمک وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک گفت: عراق نمی پذیرد که سکویی برای حمله بوسیله سایرین باشد. وی افزود: عراق ت درهای باز را در قبال کشورهای منطقه و جهان دنبال می نرم و تلاش موکد دارد تا روابطی متوازن مبتنی بر منافع مشترک ایجاد نرم. حکیم گفت: عراق در سعی بخاطر تحکیم محرر در منطقه است و بر بی طرفی و استقلال تصمیم گیری خود تاکید دارد. وی همچنین پهلو وم استعمال ا
صادرات به عراق
عراق دارای دومین منبع نفتی جهان است . این کشور در امد خوبی از فروش محصولات نفتی خود دارد. نزدیکی مرز عراق نسبت به ایران سبب تسهیل صادرات محصولات ایرانی به کشور عراق شده است .
رقبای اصلی ایران صادرات به عراق کشورهای چین . امریکا و ترکیه هستند
16 اولویت صادراتی به عراق
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران . ناصر بهزاد رایزن بارزگانی ایران در عراق. در تشریح 16 گروه کالای ایرانی بهعنوان اولویت های صادرات اظهار کرد . این گروه
کارفرما عمار حکیم رئیس روند حکمت ملی عراقبعد از دیدارش با دیوید ساترفیلد دستیار وزیر خارجه آمریکا تو امور خاور نزدیک گفت: عراق نمی پذیرد که سکویی برای حمله به سایرین باشد. وی افزود: عراق ت درهای باز را در قبال کشورهای منطقه و جهان قفا می کند و تکاپو قطعی دارد تا روابطی متوازن مبتنی کنار منافع مشترک ایجاد کند. حکیم گفت: عراق در تکاپو بخاطر استقامت س در منطقه است و پهلو بی طرفی و استخلاص تصمیم گیری خویشتن تاکید دارد. وی نیز پیاده شدن
برگزاری نمایشگاههای عراق با عناوین:
1.صنعت برق و الکترونیک وصنایع نیروگاهی13 لغایت 16 اسفند.
2.موادغذایی و صنایع وابسته 20لغایت 23 اسفند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایتWWW.IIEXPO.IRمراجعه و یا با شماره های 05136010339 و09124585448 تماس حاصل نمایید.
شیخ علی الاسدی، رئیس شورای ی مقاومت اسلامی نُجَباى عراق گفت:
تظاهرات  مردم عراق، حرکتی مردمی جهت رسیدن به خدمات و حداقل‌های زندگی آبرومندانه است.
علت اصلی ناآرامی‌های عراق کم‌کاری تمداران طی ۱۶ سال گئشته در تأمین ضروریات زندگی و رفع اختلافات طبقاتی، و همچنین فساد مالی و اداری  است.
تظاهرات مردم با خواسته های به جا و به حق بوده اما متاسفانه دشمن از این موقعیت استفاده کرده و در جهت انتقام گیری از نیرو های مقاومت قدم برداشته است.
رس
کشتن وحشیانه و آویزان کردن جنازه یک نوجوان ۱۶ ساله بی گناه در عراق،  برای هشیاری مردم عراق کافیست تا بیش از این با پرپایی تجمعات اعتراضی زمینه را برای اغتشاش و شورش و نا امنی و کشتار مردم بی گناه توسط اراذل و اوباش و نفوذی های مزدوران وهابی آماده نکنند. 
همانطور که در ایران هم مزدوران با ایجاد نا امنی و آتش زدن بانک ها و مراکز تجاری متاسفانه با سوء استفاده از اعتراضات به حق مردم ، باعث ریخته شدن خون افراد بی گناه شدند. 
جا دارد مسوولان عراق و
صادرات به عراق
عراق دارای دومین منبع نفتی جهان است . این کشور در امد خوبی از فروش محصولات نفتی خود دارد. نزدیکی مرز عراق نسبت به ایران سبب تسهیل صادرات محصولات ایرانی به کشور عراق شده است .
رقبای اصلی ایران صادرات به عراق کشورهای چین . امریکا و ترکیه هستند
16 اولویت صادراتی به عراق
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران . ناصر بهزاد رایزن بارزگانی ایران در عراق. در تشریح 16 گروه کالای ایرانی بهعنوان اولویت های صادرات اظهار کرد . این گروه
چنان‌که می دانید، آمریکا حکومت صدّام را ساقط کرد و ادارۀ امورش را سپرد به گروههای انقلابی عراقی مخالف صدّام! گروههای انقلابی نیز تو این دوران 16 ساله کاری برای مردم عراق نکردند! اگر پیشتیبانی آمریکاییها و ایرانیها نبود، حکومت عراق سالها پیش سقوط می کرد!
هرچند نیروهای آمریکایی خُدشان قابل اعتماد نیستند، اگر از عراق بیرون بروند، راه برای بازگشت حزب بعث و داعش به عرصۀ ی عراق و تسلّط بر بغداد هموار خاهد شد!
نیز قطع ارتباط عراقیها با ایرانی
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، معاون رئیس جمهوری با تاکید بر افزایش همکاری های ایران و عراق در زمینه های میراث فرهنگی و صنایع دستی گفت: باید با لغو روادید بین دو کشور، تردد گردشگران ایرانی و عراقی را تسهیل کنیم.»

متن کامل خبر: لغو روادید بین ایران و عراق باید در دستور کار قرار گیرد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ابوعلی العسکری» مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق روز جمعه منتظر آغاز ثبت اشتهار برای عملیات شهادت طلبانه علیه نیروهای م تو عراق شد. وی گفت: دعوت می کنم تا مجالی برای ثبت نام مشتاقان شهادت به عزم انجام عملیات شهادت طلبانه دشت نیروهای گر باز شود.» ابوعلی العسکری افزود: باعث فخر من است که به عنوان اولین داوطلب ثبت نام کنم و چنانچه خدا بخواهد اولین مثال باشم.» کتائب حزب الله عراق از دسته
سحرگاه یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۵۲ عراق حمله گسترده‌ای را با نیت اشغال خوزستان آغاز کرد. لشگر عراق با صدها تانک روسی پیشرفته و چندین نفربر زرهی توانستند به مرز ایران تعرض کرده و قسمتی از خاک ایران را تصرف کنند.
بلافاصله جلسه فوق‌العاده‌ای میان سران ارتش و دولت برگزار شد. لشگر زرهی نیروی زمینی ارتش شاهنشاهی از اهواز وارد عمل شد و نیروهای عراقی را تار و مار میکند. واکنش ایران نسبت به عراق چنان سریع بود که ساعت ۹ صبح نماینده عراق در سازمان ملل
به گزارش رومه نگار مهر، تورنمنت چهارجانبه هندبالاصفهان با پیشگاه چهار تیم، هندبال مردان بزرگسال، فوتبال جوانان، محفل فولاد و تیم ملی عراق تو این شهر آغاز شده که درون دو دیدار نخست این رویداد تیم ملی اسب سواری کشورمان برابر آویشن جوانان و تیم ملی عراق به پیروزی رسید.  درون مانور عصر امروز پنجشنبه چهارم مهرماه، تیم ملی هندبال مردان کشورمان موافق آویشن ملی عراق ایستاد و توانست با نتیجه ۳۲ بر ۲۲ بوسیله پیروزی برسد. دومین دیدار بین آویشن
دبیرکل اتاق بازرگانی متشرک ایران و عراق از ممنوع شدن واردات ماست و دوغ به کشور عراق خبر داد.
سید حمید حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به گلایه برخی صادرکنندگان به عراق نسبت به افزایش تعرفه ورود برخی کالاها به این کشور و احتمال کاهش این تعرفه‌ها از سوی دولت عراق اظهار کرد: آنچه به نظر می‌رسد نشان می‌دهد بعید است که دولت عراق به سمت کاهش تعرفه‌های وارداتی پیش رود.

دبیرکل اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: ت کشور عراق در حال حاضر
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، میدل وقفه آی داخل گزارشی نوشت که منابع نظامی عراقی و آمریکایی گفته اند که آمریکا در یکی از سندیت های نظامی در عراق سامانه پدافند موشکی پاتریوت جماز کرده است. خبرگزاری فرانسه گزارش داده که هفته قبل یک سامانه پاتریوت در پایگاه هوایی عین الاسد مستقر شده است و درون حال آماده سازی است. ریشه الاسد گیرایی نظامی آمریکایی ها در عراق است که دی ماه گذشته در پاسخ به حمله تروریستی آمریکا که منجر به شهادت سپهبد
به گزارش میراث آریا به نقل از ایرنا، دفتر نخست وزیری عراق، در بیانیه ای از مصوبات نشست امروز شورای وزیران این کشور به ریاست عادل عبدالمهدی نخست وزیر، از حذف هزینه های صدور روادید ورود به عراق برای ایرانیان به شرط اقدام متقابل از سوی ایران خبر داد.
در این بیانیه به تاریخ اجرای این مصوبه و نیز جزییات بیشتری اشاره نشده است اما دو کشور در جریان سفر رسمی اسفندماه گذشته حجت الاسلام و المسلمین رئیس جمهوری اسلامی ایران به عراق، در بیانی
عکسهای دیده نشده از جنگ ایران و عراق
کد تو: در این نوشتار از بخش عکس پروفایل کد تو  از سایت پست تصاویر دیده نشده از جنگ ایران و عراق را آماده کرده ایم. عکسهای دیده نشده جنگ ایران و عراق بسیارند و خیلی از این عکس ها هنوز ناشناخته باقی مانده اند.
اطلاعات پروفایل جنگ ایران و عراف
زمان: ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ تا ۲۹ مرداد ۱۳۶۷ برابر با ۲۲ سپتامبر ۱۹۸۰ (میلادی) تا ۲۰ اوت ۱۹۸۸ (میلادی)
همچنین ببینید: فتوشاپ آنلاین
تصاویر دیده نشده جنگ ایران و عراق
تص
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که ایران در مجموع 2 درصد ظرفیت نیاز محصولات صنعتی 15 کشور همجوار را بر عهده دارد و 30درصد از نیاز بازار لبنیات عراق را تامین می کند.

متن کامل خبر: 30درصد از نیاز بازار لبنیات عراق توسط ایران تامین می شود
متن شبهه
‏ اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی تهران! 
باور کردنی نیست، ایرانی هرگز در تاریخ چنین تحقیر نشده بود. هشت سال با تحریک ارتش عراق، جنگی خانمان‌سوز را آغاز و ایران را ویران کردند. میلیون‌ها تن را به خاک سیاه نشاندند تا سی سال بعد، پرچم همان کشوری که جوانان ما را کشت، مجروح کرد و اسیر تخت آسایشگاه‌ها ساخت، در بزرگ‌ترین میدان تهران برافراشته شود. 
پاسخ خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان را چه می‌دهید؟ آیا خون شهیدان هشت سال جنگ را پای
وزیر خارجه آمریکا بعد از جراحی آیت ‌الله سیستانی در یک پیام توئیتری گفت که دعای من و میلیون ها عراقی که آیت الله سیستانی برایشان منبع روشنگری و الهام است، همراه ایشان است.»
مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه در توئیتر به زبان فارسی نوشت: شکرگزارم که جراحی حضرت آیت الله سیستانی امروز در عراق با موفقیت انجام شد. دعای من و میلیون ها عراقی که آیت الله سیستانی برایشان منبع روشنگری و الهام است، همراه ایشان است.»
وزیر خارج
 
استغاثه به امام زمان عج ************مخمس به غزل
حافظ
صلوات
این چو خرمهره که مانند گهر
میبینم
روز روشن ز شب تار بَتر
میبینم
زاغ و هدهد همه را تاج به سر
میبینم
این چه شوری است که در دور
قمر میبینم
همه آفاق پر از فتنه و شر
میبینم
 
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها