نتایج جستجو برای عبارت :

قیمت آپارتمان درشهرک اندیشه همدان بازدید ازآپارتمان

این آپارتمان مبله درهمدان و در بلوار کاشانی همدان در نزدیکی پارک لاله همدان قرار دارد.
شما با اجاره آپارتمان مبله در همدان میتوانید از امکانات خوب این سوئیت مبله همدان استفاده کنید.
این منزل مبله همدان دارای یک اتاق خواب است.اتاق خواب شامل سه تخت یکنفره میباشد. این آپارتمان مبله یکخوابه همدان در یک ساختمان سه طبقه بوده که طبقه اول آن حیاط و یکی از طبقات بالای آن تراس دارد. هر سه طبقه این منزل مبله همدان 80متر بوده و سیستم گرمایشی و سرمایشی آن
سلام ودرود بر همه اهالی شهر خوب همدان و ما در این مطلب میخاهیم به شما بهترین گروه تلگرام همدان رو معرفی کنیم و از شما درخواست کنیم که به عضویت گروه همدان در بیاین.
شما در گروه چت همدان میتوانید با دیگر دختر پسرای همدان چت کنید و دوستان خوبی را در گپ همدان پیدا کنید ویا اینکه تبلیغ لینک گروه خودتون رو به ما بدین تا براتون انجام بدیم.
کانال و گروه ما لینکدونی همدان هست و تبلیغات شما رو قبول میکنه.
سلام ودرود بر همه اهالی شهر خوب همدان و ما در این مطلب میخاهیم به شما بهترین گروه تلگرام همدان رو معرفی کنیم و از شما درخواست کنیم که به عضویت لینکدونی همدان در بیاین.
شما در گروه چت همدان میتوانید با دیگر دختر پسرای همدان چت کنید و دوستان خوبی را در گپ همدان پیدا کنید ویا اینکه تبلیغ لینک گروه خودتون رو به ما بدین تا براتون انجام بدیم.
کانال و گروه ما لینکدونی همدان هست و تبلیغات شما رو قبول میکنه.
اجاره خانه در انديشه فاز 1 شامل آپارتمان در متراژ های مختلف از 40 متر تا 150 متر می باشد . قيمت اجاره آپارتمان { انديشه } رهن بر حسب موقعیت و امکانات ملک { آپارتمان } متفاوت از 40 میلیون رهن می باشد .
البته قيمت رهن و اجاره آپارتمان در فاز های مختلف انديشه { فاز 1 - فاز 2 - فاز 3 - فاز 4 - فاز 5 - فاز 6 } متفاوت می باشد .
آپارتمان های فاز 1 انديشه اکثرا شخصی ساز هست 6 واحدی و 9 واحدی و مجتمع با تعداد واحد زیاد کم می باشد .
شما با اجاره سوئیت مبله در غرب تهران میتوانید از امکانات خوب این آپارتمان مبله درغرب تهران استفاده کنید.این آپارتمان در یک ساختمان ۵ طبقه تک واحدی دارای آسانسور و پارکینگ قرار دارد.متراژ این آپارتمان مبله درغرب تهران حدود ۱۵۰ متر است.
این آپارتمان مبله سه خوابه غرب تهران درشهرک غرب تهران (خیابان دادمان) قرار دارد.این آپارتمان مبله درتهران در یک ساختمان ۵ طبقه تک واحدی قرار دارد.این منزل مبله در تهران در فاصله ای در حدود ۱۰دقیقه تا نمایشگاه
خرید و فروش آپارتمان در انديشه در متراژهای مختلف از 35 متر تا 150 متر با سند شش دانگ بر حسب موقعیت ملک و امکانات ملک شامل { کابینت MDF - های گلاس و غیره پارکینگ اختصاصی - آسانسور - بالکن - رو به نما - شمالی - جنوبی و غیره } قيمت ها متفاوت می باشد .
قيمت آپارتمان نوساز و چند سال ساخت در انديشه فاز 1 با سایر فاز های انديشه { فاز 2 - فاز 3 - فاز 4 - فاز 5 - فاز 6 } فرق میکند .
امکانات رفاهی انديشه فاز 1 شامل درمانگاه - داروخانه - تاکسی و اتوبوس - مدرسه - آموزشگاه - مغازه
خرید آپارتمان در شهر جدید انديشه
خرید آپارتمان در شهر جدید انديشه

خرید آپارتمان در انديشه به عنوان یکی از شهرهای نوساز حاشیه تهران یک فرصت سرمایه گذاری خوب به شمار میرود .البته هر سرمایه گذاری ای نیاز به اطلاعات دارد و بدون اطلاعات کافی  یک سرمایه گذاری موفق غیر ممکن است .مشاورین مسکن کیان  با سالها تجربه در زمینه خرید و فروش آپارتمان در انديشه و با تسلط کافی بر منطقه  میتواند شما را در خرید ملک در انديشه و یا خرید آپارتمان در انديشه مش
خرید و فروش آپارتمان در شهر انديشه فاز ۱ و شهرک مریم 
خرید آپارتمان از متراژ ۳۰ الی ۲۰۰ متر 
با ۸۰ میلیون وام
با سند شش دانگ
پارکینگ اختصاصی
رو به نما
۸ واحدی
فروش آپارتمان ۵۵ متر شهرک مریم انديشه
بین ۸ و ۹ غربی
طبقه دوم
موقعیت اداری
آسانسور
کل مبلغ ۲۸۰ میلیون
۱۰۰ میلیون وام
۴۰ رهن
۱۴۰ میلیون نقد
۰۹۱۲۲۱۱۲۴۱۳ خزایی
 
 
 خرید آپارتمان، رشت منطقه 1، فلکه جهاد، شهرک فرهنگیان
مشخصات ملک
مساحت: 135 متر
تعداد اتاق: 3
وضعیت بنا: نوساز
طبقه: 1
پارکینگ دارد انباری دارد آسانسور دارد وام ندارد
توضیحات
سه خوابه نوساز درشهرک فرهنگیان رشت دارای نسقسه خوابه نوساز به مساحت 125 مترمربع مفیدساختمان 4 طبقه 9 واحدی، فول امکانات
املاک دلتا
شما برای رفتن به گروههای چت و گپ همدان نیاز دارید تا یک لینک یاب همدان داشته باشید و بعد از اینکه عضو این لینک یاب شدین میتونید به لینک های همدان دسترسی پیدا کنید.
ما هم در این برنامه قصد داریم تا این لینک یاب که به لینک یاب 8 معروف هست رو به شما معرفی کنیم تا بتونید به کمک اون به گروههای چت همدان برین و با دوستان همدانی خود یک چت و گپ دوستانه داشته باشید.
شما برای عضویت در گروه همدان به لینک یاب همدان برید.
برای عضویت در لینک یاب همدان روی عکس زی
این واحد در یکی از مناطق خوب شهر همدان و در نزدیکی اماکن دیدنی شهر همدان
واقع شده است این واحد مبله دارای کلیه امکانات از قبیل تخت ، آشپزخانه با
ظروف ، سیستم گرمایشی رادیاتورو سرمایشی ، سرویس فرنگی و ایرانی ، پارکینگ
اختصاصی و . می باشد.
قيمت اجاره : تماس بگیرید
تماس : 09188174116
لینک اجاره آپارتمان مبله را مشاهده کنید.
چاپ بنردر همدان حبیب حرم
چاپ بنردر همدان حبیب حرم
چاپ بنردر همدان حبیب حرم
ایرنا - شهید سردار سرلشکر حاج حسین همدانی با نام شناخته شده حبیب حرم» زمانی که احساس کرد که داعشی‌ها می‌خواهند به حرم حضرت زینب(ع) تعرض کنند دیگر آرام و قرار نداشت و جان خود را فدای دفاع از حرم آل‌الله کرد.
چاپ بنردر همدان حبیب حرم09182023477
 
مدیرکل راه‌آهن همدان با بیان اینکه میراث فرهنگی همدان در زمینه قطار گردشگری حرکت روبه جلویی ندارد، عنوان کرد: میراث فرهنگی همدان حرکت روبه جلویی ندارد که به سمت راه آهن بیاید درحالیکه قطار گردشگری همدان باید توسط یک شرکت چارتر شود.
 
 
مدیرکل راه‌آهن همدان با بیان اینکه همدان مرکز مهم ریلی در غرب کشور است، گفت: ایستگاه قطار درون شهری همدان و راه آهن همدان- ملایر تا دو سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
سیدسعید ابراهیم‌نژاد در گفت‌‎‌وگو ب
هتل آپارتمان مشهد
هتل آپارتمان مشهد , رزرو هتل آپارتمان مشهد , هتل آپارتمان های مشهد , قيمت هتل آپارتمان مشهد , رزرو هتل آپارتمان در مشهد  هتل آپارتمان پرنده سفید  مشهد یکی از هتل آپارتمان های نزدیک به حرم مطهر هست که از موقعیت مکانی مناسبی در مشهد الرضا برخوردار است. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا 5 با فاصله حدود 5 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد . هتل آپارتمان ثقلین  مشهد یکی از هتل آپارتمان های نزدیک به حرم مطهر هست که از موقعیت
در این مطلب میخام یک گروه تلگرامی مربوط به شهر همدان به شما معرفی کنم و از شما دختر پسرای خوب و با صفای همدانی دعوت کنم که به گروه همدان تشریف بیارین و با دوستان همدانی خودتون یک گپ دوستانه داشته باشین.
لینک گروه همدان که به گروه چت همدان هم معروف هست در زیر گزاشته میشه
https://t.me/joinchat/K0TP9xCoe0OWYbq1-WxHaQ
امروز می خواهیم به شما گروه تلگرام همدان رو به شما معرفی کنیم.گروه همدان از بهترین و شلوغ ترین گروه های تلگرام می باشد.
از شما دعویت می کنیم تا به گروه همدان بیاید و از این گروه نهایت استفاده رو ببرید.
این لینکدونی لینکدونی همدان می باشد.
هتل آپارتمان مثلث مشهد یکی از هتل آپارتمان خوب مشهد الرضا می باشد . این هتل آپارتمان تروتمیز و خوب با امکانات مناسب از هتل آپارتمان های اقتصادی مشهد می باشد .این هتل آپارتمان در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله کمی که تا حرم مطهر دارد , از این رو هتل آپارتمان مثلث مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد نزدیک به حرم به شمار آورد. این هتل آپارتمان مرتب دارای واحدهای دو تخته , اتاق سه تخته , آپارتمان یک خواب
هتل آپارتمان کربلا مشهد یکی از هتل آپارتمان خوب مشهد الرضا می باشد . این هتل آپارتمان تروتمیز و خوب با امکانات مناسب از هتل آپارتمان های اقتصادی مشهد می باشد .این هتل آپارتمان در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله کمی که تا حرم مطهر دارد , از این رو هتل آپارتمان کربلا مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد نزدیک به حرم به شمار آورد. این هتل آپارتمان مرتب دارای واحدهای دو تخته , اتاق سه تخته , آپارتمان یک خو
مجموعه مهندسی اوژن تنها مرکز تخصصی تولید و واردات و نصب و راه اندازی انواع سیستم های کنترل تردد هوشمند و انواع راهبند اتوماتیک در جمهوری اسلامی ایران , مفتخر است تا زین پس در خدمت هموطنان خون گرم همدانی عزیزمان باشدو بتواند خدمتی بسیار ناچیز به این عزیزان عرضه نماید. این مجموعه به عنوان تنها تولید کننده راهبندهای امنیتی در کشور آماده انجام پروژه های فوق امنیتی در سطح استان همدان در زمینه نصب انواع راه بند امنیتی می باشد.
این مجموعه به عنوا
فروش آپارتمان ۹۰ متری در انديشه فاز ۱ شهرک مریم
طبقه اول
دارای آسانسور
پارکینگ اختصاصی
دو خواب
۹ سال ساخت
کابینت فول ام دی اف
پکیج و رادیاتور
کف سرامیک
نقاشی و کاغذ دیواری
گاز رورمیزی 
و هود لمسی
قيمت :
۱۲۰ میلیون وام
۸۰ میلیون رهن
۲۵۰ میلیون نقد
شماره تماس : ۰۹۱۹۹۲۶۹۳۷۷ شعبانی
 
الان رسیده وقت گرما و موقع سفر به همدان شده.
هیچ زمانی مانند تابستان سفر به همدان جذاب نیست
به اکثر شهر ها نزدیک هست و جاهای دیدنی بسیار ناب و طبیعت بکری دارد.
آب و هوای این شهر در تابستان بسیار عالیست.
اگر خواستید بروید و نیاز به سوئیت داشتید این وبسایت عالیست : suitehamedan.ir
هتل آپارتمان گلاره مشهد

یکی از هتل آپارتمان های کیفیت خیلی خوب مشهد می باشد که در نزدیکی و
جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله بسیار
کمی که تا حرم مطهر دارد , از این رو هتل آپارتمان گلاره مشهد را می توان
از جمله هتل آپارتمان مشهد
نزدیک به حرم به شمار آورد.


این هتل آپارتمان دارای واحد های اتاق های دو تخته , اتاق سه تخته ,
آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته می باشد
.

هتل آپارتمان گلار
راهبند آکاردئونی مناسب کنترل ورود افراد به یک مکان خاص بوده و بیشتر در مراکزی که قرار است فستیوال یا جشنواره و یا کنسرت اجرا شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در یک راهبند آکاردئونی، هر لوکوموتیو قابلیت پوشش مسیر تا 40 متر را به صورت یکپارچه داشته و اگر عرض بیشتری باید مسدود گردد لازم است از دو لوکومتیو یا بیشتر استفاده گردد. 
شرکت نوین سازان پاسارگاد، بزرگترین تولید کننده انواع راه بندهای آکاردئونی در سراسر استان همدان، آماده ارائه خدمت به
خرید آپارتمان در انديشه 57 متری 

57 متر آپارتمان خاص در منطقه ی انديشه شهریار می باشد ، کف آپارتمان سرامیک بوده ، و نورگیر فوق العاده ای ملک باعث شده تا درون اپارتمان ایده آل تر به جشم برسد ، استفاده خاص از سنگ های آنتیک ، نورمخفی ، آشپزخانه با کابینت  mdf  ، 2 خواب بزرگ ، این ملک بسیار خوش پلن با طراحی ویژه ب فروش می رسد .
جهت خرید آپارتمان در انديشه با مشاورین املاک خانی در تماس باشید .
هتل آپارتمان سعدی مشهد یکی از هتل آپارتمان خوب مشهد الرضا می باشد . این هتل آپارتمان تروتمیز و خوب با امکانات مناسب از هتل آپارتمان های کیفیت بالای مشهد می باشد .این هتل آپارتمان در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله کمی که تا حرم مطهر دارد , از این رو هتل آپارتمان سعدی مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد نزدیک به حرم به شمار آورد. این هتل آپارتمان مرتب دارای واحدهای دو تخته , اتاق سه تخته , آپارتمان یک خ
هتل آپارتمان ملل مشهد

یکی از هتل آپارتمان های یک ستاره و کیفیت خیلی خوب مشهد می باشد که در
نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به
فاصله بسیار کمی که تا حرم مطهر دارد , از این رو هتل آپارتمان ملل مشهد را
می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد
نزدیک به حرم به شمار آورد.
این هتل آپارتمان دارای واحد های اتاق دو تخته , آپارتمان یک خوابه دو
تخته , آپارتمان دو خوابه چهار تخته , آپارتمان سه خوابه شش تخته می باشد و
در 10 طبقه س
هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد

یکی از هتل آپارتمان کیفیت عالی مشهد می باشد که در 6 طبقه با ظرفیت 80
نفر آماده خدمت رسانی می باشد این هتل آپارتمان در سال 1393 نوسازی شده
است و از فضای بسیار شکیل و آرامش بخشی برخوردار می باشد و همچنین در
نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله
بسیار کمی که تا حرم مطهر دارد , از این رو هتل آپارتمان نجف اشرف مشهد را
می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد
نزدیک به حرم به شمار آورد.
این هتل آ
استان همدان یکی از مناطق باستانی ایران زمین است. مرکز این استان شهر باستانی همدان ، که توسط پادشاه مادها دیوکس تاسیس شد به نام همگتانه معروف بود. در 550 پیش از میلاد، کوروش بزرگ پادشاه ماد را شکست داد و هگمتانه را به عنوان پایتخت خود تعیین کرد و در زمان اشکانیان هگمتانه پایتخت تابستانی بود. آب و هوای خوش کوهستانی همدان که ناشی از طبیعت غنی آن است، گردشگران بسیاری را جذب خود می کند. چه تا به حال به همدان سفر کرده باشید یا نه، احتمالا تا کنون اسم
پیش فروش آپارتمان فاز 5 انديشه - توضیحاتی در مورد شهرک انديشه فاز 5
مساحت این فاز ۱۹۴ هکتار
است. فاز ۵ در کنار جاده کرج- شهریار در قسمت شمالی فاز ۴ شکل گرفته‌است.
مانند سایر فازها دارای مجتمع‌های تجاری، مدارس، فرهنگسرای سعدی و مسجد
است.
خانه‌های مسی در این فاز به دو صورت آپارتمانی و ویلائی، با متراژ
بالاتر ساخته شده است و محله‌های آن به نسبت فاز ۱ و ۳ و… دارای فضای
آرامتری است.
هتل آپارتمان آلاله مشهد

یکی از هتل آپارتمان کیفیت خوب با درجه یک ستاره مشهد می باشد که دارای
12 واحد مجهز می باشد . این هتل آپارتمان در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت
امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله بسیار کمی که تا حرم مطهر
دارد , از این رو هتل آپارتمان آلاله مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد
نزدیک به حرم به شمار آورد.
این هتل آپارتمان دارای امکانات اختصاصی و محیطی تمیز و آرامش بخش در
واحد های مختلف اتاق دو تخته , آپارتما
اولین جلسه هم افزایی و تمرین مشترک مربیان و پیشکسوتان انجمن گ فوتوآ استان همدانهمراه با تجلیل از پیشکسوتان ارزشمند، اساتید غلامی ، ایرانپور ، بیات و قاسمی.   دراین دیدار صمیمی مربیان وپیشکسوتان توآ از شهرستانهای همدان ، کبودراهنگ ، ملایر و بهار حضور پیدا کردند . مسئول انجمن توآ استان همدان هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد انگیزه ، اتحاد وهمدلی بین مربیان وبرنامه ریزی جهت پیشرفت وتوسعه گ فوتوآ استان اعلام کرد.
( مجتمع خانه گ فو
هتل آپارتمان حسام مشهد

یکی از هتل آپارتمان کیفیت خوب مشهد می باشد که در نزدیکی و جوار حرم
مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله کمی که تا حرم
مطهر دارد , از این رو هتل آپارتمان حسام مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد
نزدیک به حرم به شمار آورد.
این هتل آپارتمان دارای واحد های دو تخته , سه تخته , آپارتمان یک خوابه
چهارتخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته می باشد مجموعا داری چهار طبقه
نوساز با ظرفیت 56 نفر
و
با امکانا
خرید آپارتمان 140 متری 


آپارتمان به صورت تک واحدی بوده و شامل طراحی دیدنی که در آن از نقاشی های هنری ، کاغذ دیواری ، گچ بری کلاسیک ، پرده و لوستر بهره جسته اند . این به جهت داشتن پنجره های قدی از نورگیر ایده آلی برخوردار می باشد ، کف آپارتمان از پارگت آلمانی استفاده شده ، و ملک از تراس بزرگی برخوردار می باش .مشاعات ملک بسیار پشم گیر بوده و شامل پارکینگ  اختصاصی و انباری می باشد . بازديد کنندگان محترم شما میتوانید پس از بازديد از سایت املاک خانی
دیگر برای پیدا کردن گروههای تلگرام همدانی ساعت ها معطل نشوید، چرا که لینک یاب همدان افتتاح شد، در این لینکدونی همدان شما میتوانید به سادگی به گروههای  تلگرام همدان دسترسی پیدا کنید.
میتوانید با همشهریای همدانی خودتون چت کنید و یک چت دوستانه داشه باشید.
شما هم اگر مدیر یک گروه تلگرام همدان هستید میتوانید لینک گروه خود را در این کانال تبلیغ کنید و شاهد آمدن همدانی ها به گروه تلگرام همدانی خودتون باشید.
برای عضویت درلینک یاب همدان میتوانید ر
هوالرزاق
=-=-=-=-=
آپارتمان در اصفهان
آپارتمان های سوپرلوکس و لاکچری اصفهان را از ما خرید نمایید
اکازیون ترین آپارتمان های مناطق لوکس اصفهان را ما به شما نشان می دهیم.
شماره تماس جهت ارتباط با ما:
09334444724

خرید پارتمان,خرید آپارتمان اصفهان,آپارتمان در اصفهان,خرید آپارتمان لوکس در اصفهان,لوکس آپارتمان,اپارتمان در اصفهان,اپارتمان لاکچری اصفهان
هتل آپارتمان اصفهانی مشهد

یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در نزدیکی و جوار حرم مطهر
حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله بسیار کمی که تا حرم
مطهر دارد , از این رو هتل آپارتمان اصفهانی مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد
نزدیک به حرم به شمار آورد.
این هتل آپارتمان دارای واحد های آپارتمان یک خوابه دو تخته و چهار
تخته و آپارتمان دو خوابه چهار تخته و شش تخته می باشد و در 5 طبقه ساختمان
مجموعا با حدود 18 واحد اقامتی
این سوئیت مبله درقشم درشهرک نریمان و در فاصله ای در حدود 5 دقیقه تا ساحل و 8 دقیقه تا بازار قرار دارد.این منزل مبله قشم دارای یک اتاق خواب می باشد. در اتاق خواب این منزل مبله یک تخت خواب دو نفره قرار دارد .همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیارشان قرار میگیرد.این منزل مبله در قشم چهار طبقه می باشد .از دیگر امکانات این آپارتمان مبله قشم می توان به مبلمان،تلویزیون،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز، اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کر
فروش آپارتمان نقلی در خیابان اباذر پیامبر
آپارتمان نوساز
طبقات مختلف قابل خرید
آپارتمان فول امکانات 
رو به آفتاب
سالن پرده خور
قيمت بسیار عالی و زیر قيمت منطقه !
کافی است یکبار بازديد کنید
کارشناس امور ملکی شما:
نوید 09128297909 
 
همین امروز درخواست خود را از طریق شماره تلفن بالا مطرح نمایید با توجه به نوسان قيمت در بازار نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برآورده می کنیم
گروه فروش یاب گروه تخصصی منطقه 5 تهران
 
 
 

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها