نتایج جستجو برای عبارت :

قرارگاه مهندسی خاتم الانبیا چیتگر

به گزارش خبرگزاری تسنیم و سایت بازار پایه، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبيا(ص) سپاه پاسداران با اعلام آمادگی قرارگاه خاتمالانبياء برای گره‌گشایی از تولید هپکو اراک گفت: قرارگاه خاتمالانبياء آماده خرید ماشین‌آلات تولیدی هپکو است.
سعید محمد با اشاره به موضوع واگذاری شرکت هپکو به قرارگاه خاتمالانبيا اظهار داشت: مطابق ت‌های اصل 44 قانون اساسی قرارگاه سازندگی خاتمالانبيا سپاه اجازه ورود به بنگاه های اقتصادی را ندارد. وی افز
جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبيا(ص) گفت: عدم تمکین آمریکایی‌ها به قوانین بین‌المللی باعث شد بعد از بارها اخطار، هواپیمای آن‌ها مورد اصابت قرار گیرد و سرنگون شود.امیر سرتیپ قادر رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبيا (ص)، ساقط شدن هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را نتیجه خوی کارانه و بی‌توجهی آمریکا به حقوق دیگر کشورها دانست.

وی اعلام کرد: هواپیماهای آمریکایی به علت نقض مقررات بین‌المللی و عبور از خطوط تعیین شده
حضرت آیت الله ‌ای با صدور احکامی جداگانه امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم را با حفظ سمت فرماندهی کل ارتش به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبياء (ص) و امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد را به سمت فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش منصوب کردند.
 متن احکام فرمانده کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم
نظر به تفکیک امور پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از قرارگاه پدافند هوایی خاتم
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبياء (ص) گفت: تمامی تحرکات دشمنان را در عمق مرزها بصورت شبانه‌روزی مورد ارزیابی و بررسی قرار داده و رصد می‌کنیم.

امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبيا(ص) با حضور در سایت‌های راداری خلیج فارس،گنو، فرماندهی اطلاعات و شناسایی الکترونیک(فاشا)، گردان موشکی اس200 و سایت‌های موشکی جزایر بوموسی و سیری این یگان‌ها را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.
امیر صباحی‌فرد در این بازدید گفت:
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبياء(ص)گفت: یکی از حوزه های مهم در کسب موفقیت، شناخت دشمن و ابزار های آن»، توانمندی‌ها» و هماهنگی در ایجاد شبکه یکپارچه پدافندی» است.

 به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر علیرضا الهامی جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبياء(ص) در همایش فرماندهان مراکز فرماندهی و کنترل این قرارگاه با اشاره به موفقیت قرارگاه پدافند هوایی در حوزه عملیات، رزمایش جنگال، مقابله با ریزپرنده‌ها و دیگر رزمایش‌
مرجان شیخ الاسلامی ال اقا کیست | مرجان شیخ الاسلامی ال اقا همسر کیست
همسر مرجان شیخ الاسلامی ال اقا کیست
بیوگرافی مرجان شیخ الاسلامی ال اقا
شرکت نفت و گاز سپانیر وابسته به قرارگاه خاتم الانبيا ناآگاهانه مبادرت به عقد قرارداد با فردی مشکوک به نام مرجان شیخ الاسلام آل آقا کرده و این فرد با گرفتن پول های فراوان گویا از کشور متواری شده و به کانادا گریخته است.
از این جمله می توان به شرکت نفت و گاز سپانیر وابسته به قرارگاه خاتم الانبيا اشاره کرد
انواع قاب خاتم کاری
 
انواع قاب خاتم کاری سه گل
خرید قاب خاتم کاری
قاب عکس خاتم
خرید اینترنتی قاب خاتم
مدل قاب خاتم کاری
 
تخفیف قاب خاتم
 
آرت گرام
جهت مشاوره سفارش خرید فروش خاتم خاتم کاری در اصفهان ۰۹۹۲۷۵۴۰۳۸۶
با ما در ارتباط باشید
و دیدگاه خود را ثبت کنید
 
 
رییس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیامی، انتصاب امیر سرلشکر را به سمت فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبيا(ص) تبریک گفت.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در پیامی، انتصاب امیر سرلشکر را به سمت فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبيا (ص) تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم
با سلام و تحیات الهی؛
موافقت و حسن اعتماد فرمانده معظم کل ق
قاب خاتم کاری
 
قاب خاتم کاری دوگل
مدل قاب خاتم کاری
مدل قاب خاتم کاری
قاب عکس خاتم
خرید قاب خاتم کاری
مدل قاب خاتمخرید قاب عکس خاتم
فروش قاب خاتم
مدل قاب خاتم کاری
خرید اینترنتی قاب خاتم
خرید قاب خاتم کاری
 
آرت گرام
مشاوره سفارش خرید فروش قیمت خاتم خاتم کاری در اصفهان ۰۹۹۲۷۵۴۰۳۸۶
با ما در ارتباط باشید
و لطفا دیدگاه خود را بیان کنید
 
 
 
 
 
 
مرکز فرماندهی عملیات پدافند هوایی خلیج فارس با حضور امیر سرلشکر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبيا(ص) آغاز به کار کرد.
امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبياء(ص) با حضور در استان بوشهر از یگان‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه مستقر در عسلویه و جزیره خارگ بازدید کرد.با حضور و دستور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور، مرکز فرماندهی عملیات پدافند هوایی خلیج فارس» آغاز به کار کرد
دربارهٔ ابتکار کننده و مبتکر خاتم فی مابین خاتم‌سازان و هنرمندان احادیث گوناگونی موجود هست ولی آنچه اضطراری به ذکر است آن است که به صحت مشخص و معلوم نیست اولین دفعه خاتم‌سازی را چه کسی اختراع کرده‌است . اما روایتهای متعددی خواستگاه خاتم کاری را شیراز می دانند زیرا دیرین ترین اثرها خاتم کاری درین شهر دیده شده و استفاده از هنر خاتم کاری مربوط به منبر مسجد عتیق شیراز با قدمت بیش خیس از 1000 سال است . در دائرةالمعارف پارسی آمده‌است : زمان آغاز
خاتمالانبياخاتَم‌الانبياء یا خاتَم النبیین یا خاتم‌الرسل از لقب‌های محمد صلی الله علیه و آله و سلم ،  پیامبر اسلام است. این اصطلاح در آیهٔ ۴۰ سورهٔ احزاب آمده: ما کان محمد ابا احد من رجالکم و لکن رسول الله و خاتم النبیین و کان الله بکل شیء علیما».
خاتم در زبان عربی به معنای مُهر، انگشتری و پایان» است و این واژه هم به معنی واپسین پیامبران» .منبع
فؤاد افرام‌البستانی، فرهنگ جدید عربی - فارسی؛ ترجمهٔ منجدالطلاب، محمد بندرریگی، پانزدهم،
خرید اینترنتی انواع شکلات خوری خاتم کاری
شکلات خوری خاتم کاری شده ظرفی مسی است که سطح آن با هنر خاتم کاری تزیین شده و می تواند به عنوان نماینده ای تمام عیار از هنرهای اصیل صنایع دستی ایرانی روی میز پذیرایی تان قرار بگیرد .
شکلات خوری مسی خاتم کاری شده اثری زیبا و دوستداشتنی است که به سرعت جایش را درمیان ظروفتان باز می کند این شکلات خوری خاتم علاوه برجنبه ی دکوری اش بسیار کاربردی نیز می باشد .
اگر قصد خرید شکلات خوری خاتم کاری را دارید می توانی
به گزارش پایگاه معارفه رسانی سپاه،   سعید محمد» داخل عادات افتتاح و یکروز برداری از ۱۰۰۵ پروژه عمرانی محرومیت زدایی سپاه با حضور سرلشکر سلامی درون استان ایلام بیان کرد: توسعه آب و مزار یکی از بحث های مهم برای رونق تولید تو استان ایلام محسوب می شود. وی اظهار داشت: الحمدلله در پروژه طرح گرمسیری در مهران ۱۴هزار هکتار آماده کردیم و با تأمین مالی إن شاءالله بتوانیم آن را پایین تر کشت ببریم و انسان از این طرح که مقام معظم رهبری از اعتبارات صندوق
انتخابات قرارگاه استانی تبریز با حضور اعضای قرارگاه شهری و مسئولین استانی  اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان در محل اتحادیه تبریز برگزار شد.
در ابتدای مراسم آقای محمد زاده نکاتی پیرامون مسئولیت پذیری از نگاه قرآن و اسلام بیان کردند و بعد کاندیداهای محترم به بیان ایده ها و نظرات خود پرداختند.
در پایان رای گیری انجام شد و اتحادیه تبریز 5 نفر عضو قرارگاه استانی خود را شناخت.
گویند حاتم طایی برادری داشت بنام خاتم طایی. برخلاف حاتم، خاتم نه هنری داشت، نه ذوقی نه سخاوتی اما تا دلتان بخواهد خودبزرگ‌بین و تشنه آوازه و شهرتی مانند برادرش بود و از حسادت چشم دیدن موفقیت‌های برادرش را نداشت.
این موضوع مدت‌ها فکر او را مشغول کرده بود تا اینکه بالاخره روزی فکری به ذهنش رسید و بی‌درنگ تصمیم به عملی کردن آن گرفت.
ادامه مطلب
هنر خاتم کاری
 
هنر خاتم کاری در بام ایران

شیخ شبان روستایی که نگین خاتم‌کاری کشور است

هنر40 ساله پیرمرد شیخ شبانی
 
خاتم کاری، هنری با سبقه تاریخی و افسانه‌ای است که طبق مطالعات بسیاری از کارشناسان و خاتم کاران قدمت آن به بیش از 1000 سال می رسد، هنری که با تمام سختی هایش، خاتم‌کاران و هنرمندان بسیاری را گرفتار شگفتی طرح و نقش وزیبایی خود کرده است.

ادامه مطلب
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبياء(ص) در دیدار با فرمانده پدافند هوایی عراق، گفت: ما آمادگی داریم برای آموزش نیروی متخصص و همکاری‌های فنی و عملیاتی تخصص‌های پدافند هوایی با کشور عراق همکاری کنیم.

 امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبياء (ص) ارتش در دیدار با سپهبد جبار عبید کاظم حسن الدراجی فرمانده پدافند هوایی عراق با تاکید بر اینکه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبياء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران و پدافن
گویند حاتم طایی برادری داشت بنام خاتم طایی. برخلاف حاتم، خاتم نه هنری داشت، نه ذوقی نه سخاوتی اما تا دلتان بخواهد خودبزرگ‌بین و تشنه آوازه و شهرتی مانند برادرش بود و از حسادت چشم دیدن موفقیت‌های برادرش را نداشت.
ادامه مطلب
گلدان مس و خاتم ارتفاع 16 سانتی متر را می توان جزء محصولات پر فروش صنایع دستی اصفهان دانست. گلدان مس و خاتم می تواند زینت بخش نفیسی برای منازل شما باشد. کار انجام شده بر روی گلدان صراحی مس و خاتم اثر دست هنر مندان اصفهانی بوده که نتیجه سال ها تجربه خود را بصورت خاتم کاری روی مس برای شما خلق نموده اند. گلدان مسی خاتم کوب یکی از مصنوعات ارزشمند کار دست اصفهان و تحفه ایی پیشکش به تمام هنر دوستان ایرانی می باشد.
گلدان مس و خاتم ارتفاع 16 سانتی متر
ج
قندان پایه دار مسی خاتم کاری را می توان در گروه پر فروش ترین محصولات صنایع دستی نامبرد. قندان پایه دار مسی خاتم هم جنبه تزئینی و هم جنبه کاربردی دارد. قندان مسی خاتم کاری برای سرو قند , شکلات , نقل و انواع خوراکی های دیگر کاربرد دارد. قندان مسی پایه دار خاتم کوب موردی مناسب برای هدیه برای دوستان و اقوام تان می باشد. قندان پایه دار خاتم کوب اثر دست هنرمندان اصفهانی و پیشکشی به تمامی علاقه مندان هنرهای دستی در سراسر دنیاست.
قندان پایه دار مسی خ
چهارمین نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران با انتصاب امیر علیرضا صباحی فرد به فرماندهی نیروی پدافند هوایی از سوی حضرت آیت الله ‌ای فرمانده معظم کل قوا به صورت رسمی تشکیل شد.

حضرت آیت الله ‌ای فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه‌ای سرلشکر سید عبدالرحیم فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را با حفظ سمت به فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبياء(ص)‌ و امیر علیرضا صباحی فرد را به فرماندهی نیروی پدافند هوایی بعنوان چهارمی
چندی پیش آقای محمدحسین اسلامی راد بعنوان مسئول قرارگاه فرهنگی تربیتی مسیر تکامل منطقه داریون توسط حجت الاسلام و المسلمین حمیدی نژاد امام جمعه این منطقه منصوب و معرفی شدند.  در ادامه ی این مطلب با مسئول جدید اولین قرارگاه تربیتی در منطقه داریون بیشتر آشنا می شوید.
ادامه مطلب
شکلات خوری خاتم کاری شده
 
شکلات خوری پایه دارخاتم کاری شده 
شکلات خوری خاتم کاری شده را می توان نمونه زیبای صنایع دستی اصفهان نامید . شکلات خوری مسی تمام خاتم کاری شده هم جنبه تزئینی و دکوری دارد و هم جنبه کاربردی برای سرو شکلات , قند , نقل , آجیل و … شکلات خوری خاتم اعلا از بهترین کیفیت برخوردار است و ماندگاری بالایی دارد.  رنگ های بکار رفته در این شکلات خوری با یکدیگر هماهنگی خاصی داشته و مورد پسند اکثر مشتریان می باشد. شکلات خوری مسی خاتم ک
جلسه ای باحضور اعضای قرارگاه مردمی آتش به اختیار و شهردار محترم شهر دولت آباد در مکان دفتر شهردار برگزار گردید و پیرامون موضوعات همکاری فی مابین قرارگاه و شهرداری و واگذاری مکانی در  گار شهدای گمنام جهت تاسیس پایگاه فرهنگی بحث شد که در این جلسه شهرداری یک اتاق از آثار تاریخی واقع در پارک شهدای گمنام را به این قرارگاه واگذار کرد.
جا دستمال کاغذی خاتم کاری را می توان نمونه ایی از صنایع دستی کاربردی دانست. چرا که جادستمال کاغذی خاتم می تواند بر روی هر میزی قرار گرفته و زینت بخش آن باشد. جعبه دستمال کاغذی چوبی خاتم کاری را می توان با قیمتی مناسب تهیه نمود و خرید آن برای همه اقشار جامعه امکان دارد. جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری زیبایی و حس خاص سنتی را به دکوراسیون شما خواهد بخشید. شما می توانید جعبه جا دستمال کاغذی خاتم اعلا را به دوستان خود نیز هدیه دهید.  
جا دستمال کاغذی
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبياء(ص) از ایستگاه رادار شهید صالحی کرمان، مرکز پردازش اطلاعات منطقه شرق و سایت رادار بم بازدید کرد.
 به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبياء(ص) در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور، توان رزمی و عملیاتی بخش‌های مختلف گروه کرمان و سایت راداری بم را مورد ارزیابی قرار داد.وی در این بازدید در جمع کارکنان سایت رادار
خرید ظرف خاتم زعفران:
با خرید ظرف خاتم زعفران بهترین و ایده آل ترین خرید ظروف زعفران را خواهید داشت. و اما شاید سوال شما این باشد که قیمت ظروف بسته بندی خاتم چقدر است؟ و یا اینکه از کجا می توان ظروف خاتم را با قیمت عمده تهیه نمود؟ ظروف خاتم می تواند در کنار جعبه ی چوبی لاکچری ترین ظرف برای زعفران باشد که از آن می توان به عنوان سوغاتی یا هدیه به دوستان و آشنایان خود استفاده کرد. ظروف خاتم به دلیل نقش و نگار های سنتی و در عین حال شیک مورد توجه عموم
شکلات خوری خاتم کاری
 
 شکلات خوری پایه دار خاتم کاری
شکلات خوری تمام خاتم نمونه زیبایی از صنایع دستی خاتم کاری اصفهان می باشد. شما می توانیداز این
شکلات خوری خاتم کاری شده27 سانتی بر روی مس را درتزیین دکوراسیون منازل خود برای زیبایی نگه دارید و یا از آن بر روی میزهای پذیرایی ، میزهای مدیران شرکت ها برای سرو انواع تنقلات استفاده کنید

ادامه مطلب
ساعت دیواری مینا و خاتم یکی از صنایع دستی اصفهان است که بصورت پیش فرض ماهیت کاربردی دارد. ساعت دیواری خاتم کاری جلوه زیبایی از هنر های میناکاری و خاتم کاری اصفهان است. این ساعت دیواری خاتم خورشیدی را می توانید برای منازل , ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی استفاده کنید. زیبایی ساعت دیواری خورشیدی خاتم باع گشته تا مورد مناسبی برای هدیه دادن به دیگران باشد. در ساخت ساعت دیواری خاتم کاری هنرمندان زیادی دست داشته , که تکمیل آن نتیجه کار گروهی و
قندان مسی خاتم کاری شده با زیبایی خاصی که دارد در نگاه اول بسیاری از مشتریان را به خود جذب می کند. قندان مس و خاتم کاری نمونه ایی از کار گروهی صنعتگران اصفهانی است که با تجربه فراوان طی پروسه های مختلفی تولید می گردد. قندان خاتم کاری علاوه بر کاربرد تزئینی می تواند مورد استفاده نیز قرار بگیرد. قندان خاتم کاری اصفهان در سراسر ایران شناخته شده و هر کسی که بخواهد دکوراسیون منزل و یا محل کار خود را با فرهنگ ایرانی بیامیزد می تواند از قندان خاتم
تخته نرد و شطرنج خاتم کاری دالووری شکار برجسته زمینه رنگی
خانه > خاتم کاری > تخته نرد خاتم و شطرنج > تخته نرد و شطرنج خاتم کاری دالووری شکار برجسته زمینه رنگی
تخته نرد طرح شکار

تخته نرد و شطرنج از جنس چوب و خاتم کاری اعلی طرح دالووری شکار برجسته زمینه رنگی
ابعاد :۴۰*۴۰*۳ سانتیمتر
دارای ضمانتامه کتبی ۵ ساله
متعلقات : مهره صدفی خاتم و کاور ترمه

تخته نرد شطرنج خاتم کاری دالووری شکار برجسته زمینه رنگی
تخته نرد شطرنج خاتم کاری دالووری شکار بر
۱/ فرمان فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در زمینه مقابله با کرونا: با تقدیر از خدماتی که نیروهای مسلّح تاکنون در زمینه کرونا به مردم عزیز تقدیم کرده اند و با تاکید بر ادامه و گسترش هرچه بیشتر آن، لازم است سازماندهی این خدمات به شکل یک قرارگاه بهداشتی و درمانی بوده و علاوه بر درمان و ایجاد مراکز درمانی مانند بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه و غیره، به پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری با شیوه های لازم نیز بپردازد. تقسیم وظائف و مأموریت
شکلات خوری مس و خاتم را می توان نمونه زیبای صنایع دستی اصفهان نامید . شکلات خوری مسی خاتم کوب هم جنبه تزئینی و دکوری دارد و هم جنبه کاربردی برای سرو شکلات , قند , نقل , آجیل و . شکلات خوری خاتم اعلا از بهترین کیفیت برخوردار است و ماندگاری بالایی دارد. شکلات خوری خاتم کاری آقاجانی در سراسر ایران شناخته شده است و نشان این برند در زیر آن حک شده. رنگ های بکار رفته در این شکلات خوری با یکدیگر هماهنگی خاصی داشته و مورد پسند اکثر مشتریان می باشد. شکلا
نمونه شکلات خوری خاتم و مس
 
نمونه شکلات خوری خاتم و مس
خرید شکلات خوری خاتم
خرید اینترنتی شکلات خوری خاتم
فروش اینترنتی شکلات خوری خاتم
فروش شکلات خوری خاتم
 
 
 
قیمت شکلات خوری خاتم
خاتم کاری اصفهان
هدیه تبلیغاتی
شکلات خوری خاتم کاری شده
گز خوری خاتم
 
خاتم مرغوب
 
 
شکلات خوری خاتم یکی از زیباترین و کاربردی ترین ظروف صنایع دستی اصفهان است . شکلات خوری خاتم هم می تواند جنبه تزئینی و هم می تواند جنبه کاربردی داشته باشد. جنس چوبی شکلات خوری خاتم کاری گرمایی خاص به محیط شما خواهد داد و فضای دکوراسیون شما را متاثر از هنر ایرانی خواهد نمود. قیمت شکلات خوری خاتم کاری مناسب بوده و امکان تهیه آن برای اکثر افراد ممکن است. صنایع دستی اصفهان خاتم کاری جزء بهترین هاست و پیشکشی ناچیز ار طرف هنرمندان اصفهانی به مشتری
ساعت دیواری خاتم و میناکاری یکی از صنایع دستی زیبای ایرانی است که علاوه بر زیبایی بسیار کاربردیست. ساعت دیواری خاتم کاری با داشتن رنگ های شاد کارشده بر روی آن مناسب برای اکثر دیوارهای منازل و دفاتر کار می باشد. ساعت دیواری خاتم می تواند در هر جایی نصب شود و محدودیتی در استفاده از آن نیست. ساعت دیواری خاتم کاری اصفهان در سایزهای مختلف و با کیفیت های متفاوت طراحی و تولید می شود. در ساخت ساعت دیواری خاتم با صفحه مینا کاری شده سعی گردیده از هنره
گلدان مس و خاتم کاری جعبه مشبک ارتفاع 16 سانتی متر جزء پر فروش ترین محصولات مینا کاری اصفهان است. گلدان 16 مس و خاتم کاری به عنوان هدیه ایی مناسب برای دوستان , مدیران , پرسنل سازمان ها و ارگانها و . می باشد. گلدان خاتم کاری 16 سانتی متر قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های بزرگتر خود داشته و بین مشتریان محبوبیت بیشتری دارد. امکان درج پلاک های تبلیغاتی بر روی گلدان میناکاری با جعبه چوبی مشبک به محبوبیت آن بیش از پیش افزوده.
گلدان مس و خاتم کاری جعبه م

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها