نتایج جستجو برای عبارت :

قرارمان باغ انگور

 
مواد لازم :انگور : ۶ کیلوگرمخاک کهنه : ۴ قاشق غذاخوریدستور تهیه :پس از گرفتن آب انگور، با صافی پارچه ای آب انگور را صاف می کنیم.خاک و با سه لیوان آب مخلوط می کنیم.آب انگور را روی شعله قرار می دهیم تا ولرم شود بطوریکه انگشت دست داخل آن گرم شود اما نسوزد، شعله را خاموش می کنیم.خاک را صاف کرده و داخل آب انگور ولرم می ریزیم و هم می زنیم.
ادامه مطلب
روزی یکی از دوستان بهلول گفت: ای بهلول! من اگر انگور بخورم، آیا حرام است؟ بهلول گفت: نه! پرسید: اگر بعد از خوردن انگور در زیر آفتاب دراز بکشم، آیا حرام است؟ بهلول گفت: نه! پرسید: پس چگونه است که اگر انگور را در خمره ای بگذاریم و آن را زیر نور آفتاب قرار دهیم و بعد از مدتی آن را بنوشیم حرام می شود؟….
ادامه در لینک زیر:
کلیک کنید
شهرستان ابهر با ۸ هزار و ۵۰۰ هکتار باغ انگور رتبه نخست تولید انگور در استان زنجان را دارد.
به گزارش گروه اقتصادی (شبکه اشراق) ؛ پیش بینی می‌شود امسال ۵۰ هزار تن انگور در این شهرستان برداشت و روانه بازار مصرف شود.
۷۰ درصد محصول تولیدی تیزآب و بقیه به صورت تازه خوری مصرف می‌شود.
 
ادامه مطلب
شیره انگور یکی از قدیمی ترین شیرین کننده های طبیعتی در دنیاست. در کشورمان هم از قرن ها پیش در رژیم غذایی مان حضور داشته است.
شیره چیست؟
شیره، نوعی شیرین کننده است که در فرآیند تولید قند، به عنوان یک فراورده ی جانبی تولید می شود. 
کیک شیره انگور
اگر تا حالا کیک شیره انگور نخورده اید پس مطمئن باشید یکی از خوشمزه ترین کیک هایی که قرار است طعم و مزه‌اش را تجربه کنید چشم به راه شماست. دستور پخت این کیک را می توانید در دوشو یاد بگیرید.
و اما یک دستور
دوشو چیست؟
دوشو در زبان محلی نام دیگر شیره انگور است. به همین خاطر ما این نام را برای برند خود برگزیدیم. دوشو را دوشاب هم می گویند.
وبلاگ دوشو؛ همه چیز درباره انگور و مشتقات آن
ما در وبسایت مان، همواره مطالبی خواندنی درباره محصولات مشتق از انگور را منتشر می کنیم. از خواص ها می گوییم، دستور پخت کیک و شیرینی و حلوا را در اختیارتان می دهیم و از انواع انگورها و وضعیت این صنعت در کشورمان حرف می زنیم. 
فروشگاه؛ انگور، مویز، کشمش و شیره انگور، هسته ا
انگور
سالانه بیش از ۷۲ میلیون تن انگور در دنیا تولید می شود. 
از قسمت های مختلف انگور (پوسته و هسته ) در ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده زیادی می شود.
شیره: شیره انگور از هزاران سال پیش چاشنی و در بعضی مواقع غذای اصلی مردم ناحیه های کوهستانی بوده است. انگور و مشتقات آن با فرهنگ این مردم عجین شده است. در صبحانه هایشان شیره انگور و دانه های مغذی کنجد را جای داده اند که یکی از مغذی ترین ترکیب هاست. 
تهیه شیره انگور
تفاوت عمده ای که در روش صنع
هیچوقت تا سخنان آب انگور گاز دار تمام نشده رهایش نکنید، بغضش می شکند و اشک های جاریش دامن کتاب های آنتونی هوروویتس را می گیرد و از آن روز شرلوک هلمز و موریاتی از خشم و نفرت بنفش چهره می شوند و شب ها روی میز آشپزخانه لم می دهند و بطری های آب انگور را پشت سر هم سر می کشند، احتمالا به دختری فکر می کنند که دل آب انگور گازدار را شکسته است. آه آب انگور عزیز، گوریل انگوری را شادمان کردی و برای مردمان بی شراب، فرصتی در اینستا فراهم آوردی تا با می قرمز در
روش‌های کشت انگور
با توجه به سهولت پرورش و کشت انگور و نیز سازگاری بالا با شرایط اقلیمی مختلف، کاشت این میوه در ایران رواج فروانی دارد.
نکته مهم در پرورش و کشت انگور وجود فضای لازم برای رشد و نمو شاخ و برگ درخت است؛ به طوری که چنانچه چنین فضایی امکان‌پذیر باشد، می‌توان کاشت انگور را در باغچه منزل از طریق یکی از روش‌های کشت انگور انجام داد. تکثیر و کشت انگور به طرق مختلفی میسر بوده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
ادامه مطلب
هیچوقت تا سخنان آب انگور گاز دار تمام نشده رهایش نکنید، بغضش می شکند و اشک های جاریش دامن کتاب های آنتونی هوروویتس را می گیرد و از آن روز شرلوک هلمز و موریاتی از خشم و نفرت بنفش چهره می شوند و شب ها روی میز آشپزخانه لم می دهند و بطری های آب انگور را پشت سر هم سر می کشند، احتمالا به دختری فکر می کنند که دل آب انگور گازدار را شکسته است. آه آب انگور عزیز، گوریل انگوری را شادمان کردی و برای مردمان بی شراب، فرصتی در اینستا فراهم آوردی تا با می قرمز در
به نام خدا
سلام به مخاطبین گرامی
شما می توانید در منزل خود خیلی راحت گلدانی از درختان انگور داشته باشید. به این صورت که یک گلدانی که ته آن سوراخ داشته باشد بردارید، کف آن را با چند دانه سنگ ریزه پر کنید بعد کمی خاک نرم روی سنگ ریزه ها بریزید بعد هسته های انگور سیاه را روی آن خاک نرم بریزید سپس کمی خاک نرم هم روی هسته های انگور بریزید و بعد باید با ظرف لبه دار مانند پارچ، آرام آرام از گوشه ی ظرف، گلدان را آب دهید. آب باید آنقدر باشد که گلدان را کام
طرح لایه باز شیره انگور طراحی شده با فتوشاپ
دسته: فایل های لایه باز و PSDبازدید: 1 بارفرمت فایل: zipحجم فایل: 1343 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 1
برچسب سه شیره طرح لایه باز شیره انگور طراحی با فتوشاپبرچسب شیره انگور لیبل شیره انگور طرح شیره انگور لایه باز شیره انگور شیره انگور psd
 
طرح لایه باز شیره انگور طراحی با فتوشاپ
اندازه 6*5.82 سانتی متر
رزولیشن 300
مناسب برای چاپ
فرمت فایل psd
 
 

برچسب ها : برچسب سه شیره , طرح لایه باز شیره انگور طراحی با فتوشاپ
شاید به نظر عجیب برسد ولی شیره ی انگور ملایر از بهترین و با کیفیت ترین در نوع خودش می باشد.این محصول شیرین و عسلی دارای خواصی است که در طب سنتی دنیا برآن تاکید فراوانی شده است، اگر در این خصوص اطلاعاتی می خواهید سری به کانال طب سنتی و اسلامی استاد خیراندیش در پیام رسان های داخلی و خارجی بزنید.هرچند سایر صاحب نظران و . مطالبی نیز بیان فرموده اند.
شیره انگور ملایر از انگور های باعات این شهرستان و با روشی یکسان و شیوه ای معمولی تهیه می شود و هیچ ن
پایگاه انگور
ایران یکی از تولید کننده های اصلی انگور در جهان است. در ایران انواع انگور سیاه، قرمز، سفید، کوچک و بزرگ پرورش داده می شود. شاید تا حالا درباره انگور خیلی شنیده باشید. اما همیشه چیزهایی هست که از قلم می افتند.
در وبسایت رسمی دوشو، همه چیز را درباره انگور و مشتقات آن خواهید فهمید.
خواص و فواید میوه ی انگور
انگور دارای ویتامین های B2، B1، B3، B5، B6، B9، E، C و K است. همچنین مواد معدنی کلسیم، آهن، منیزیم، منگنز، فسفر، پتاسیم، سدیم و روی در ا
انگور به دلیل محتوای بالای مواد مغذی و آنتی اکسیدان، دارای مزایای سلامتی است. در انگور، تعدادی از ترکیبات آنتی اکسیدان قوی وجود دارد. در حقیقت، بیش از ۱۶۰۰ ترکیبات گیاهی سودمند در این میوه شناسایی شده است. مطالعات متعددی که بر روی مزایای آن انجام شده است، نشان می دهد که رزوراترول(آنتی اکسیدان موجود در انگور) بدن را در برابر بیماری های قلبی محافظت می کند، قند خون را کاهش می دهد و از رشد سرطان جلوگیری می کند. انگور همچنین حاوی ویتامین C، بتا کا
این دهستان در زمانهای قدیم به علت وجود نهرهای زیاد یکی از زیباترین روستاهای شهرستان به شمار می رفت و به علت پرآبی در این روستا ، تاکستانهای بسیاری وجود داشت که این امر باعث گردیده بود نهرخلج را به نام تاکستان فریدن نیز بشناسند. البته مردم روستاهای اطراف به وسیله ی چارپایان خود در زمان برداشت انگور در این روستا حاضر می شدند و انگور زمستانی خود را نیز تامین می کردند که انگور را به کشمش یا غوره نیز مبدل می ساختند.
ادامه مطلب
شاید به نظر عجیب برسد ولی شیره ی انگور ملایر از بهترین و با کیفیت ترین در نوع خودش می باشد.این محصول شیرین و عسلی دارای خواصی است که در طب سنتی دنیا برآن تاکید فراوانی شده است، اگر در این خصوص اطلاعاتی می خواهید سری به کانال طب سنتی و اسلامی استاد خیراندیش در پیام رسان های داخلی و خارجی بزنید.هرچند سایر صاحب نظران و . مطالبی نیز بیان فرموده اند.
شیره انگور ملایر از انگور های باعات این شهرستان و با روشی یکسان و شیوه ای معمولی تهیه می شود و هیچ ن
راز میگویم و من سرزده و حیرانمباده عشق به من داد از آن عطشانم
فاش شد این که دو بال از سر جودش بخشیدحالیا میروم و در دو جهان پر رانم
سیر آفاق و عدم هر قدمش آگاهیستاو دمی داد که در رقص و طرب سییالم
گفت صوفی مگر این باده ی انگور نبودگفتم این باده نبودست در این بادیه من میدانم
این حلوا بدون شکر و یک نوع حلوای رژیمی است. کسانی که دیابت دارند هم می‌توانند استفاده کنند.
مواد لازم:
آرد دولیوانروغن یک سوم لیوانشیره انگور یک لیوانزعفران حل شده یک قاشق غذاخوریگلاب نصف استکان
 طرز تهیه:ابتدا روغن را در ظرف ریخته و آرد را در آن می‌ریزیم و با حرارت ملایم آرد را خوب تفت می دهیم.( طبق دستور حلوا که قبلن توضیح داده شده)
وقتی آرد خوب سرخ شد و رنگ آرد طلایی شد، شیره انگور را که قبلن با گلاب و زعفران مخلوط کردیم، داخل آرد می‌ریزیم.
فرعون خوشه ای انگور در دست داشت و تناول می کرد. ابلیس نزدیک او آمد و گفت: هیچ کس تواند این خوشه انگور تازه را مروارید سازد؟» فرعون گفت:نه!» ابلیس به لطایف سِحر آن خوشه انگور را خوشه مروارید ساخت. فرعون تعجب کرد و گفت:عجب استاد مردی هستی!» ابلیس سیلی بر گردن او زد و گفت: مرا با این استادی به بندگی قبول نکردند، تو با این حماقت دعوی خدایی چگونه می کنی؟»
برگرفته از جوامع الحکایات
 
روغن هسته انگور از زمان های قدیم به دلیل خاصیت دارویی اهمیت زیادی داشته است.بررسی های جدید نیز نشان می دهد که روغن هسته انگور در تنظیم قند خون و جلوگیری از سرطان و بیماری های قلبی موثر است. این روغن که سرشار از فلاوانوئید، بتاکاروتن، ویتامین ث و ای است خاصیت های زیادی دارد که در این مطلب این خواص را بررسی می کنیم.
روغن هسته‌ی انگور سرشار از بتاکاروتن و ویتامین‌های D، C و E است. همچنین اسیدهای چربی مانند پالمیتیک، استئاریک و لینولئیک دارد. ای
آی شهدا.
فکرنکنید حواسم نیست
سرم گرمِ روزگار است
ولی هنوز هم 
بی محلی های گاه و بی گاهتان را درک می کنم.
قرارمان چه بود؟!
من فراموشکارم یا شما؟!
من هنوزهم همان نازک نارنجیِ اشک دمِ مشکم!
غمگینم از دوریِ تان.
پژمرده م از هوای بی عطرتان.
امانم دهید به نگاهی و سراغی!.
برگ انگور
برگ انگور بخشی از ویتامین های مورد نیاز بدنتان را فراهم می کند. ویتامین های A,K که در چربی حل می شوند در آن وجود دارند. ویتامین A به سلول ها کمک می کند به شکلی مناسب و بدون خطا توسعه یابند. استخوان ها، پوست، سیستم هاضمه و سیستم بینایی همگی برای عملکردشان به ویتامین A نیاز دارند. ویتامین K گی خون را کنترل می کند. دریافت میزان مناسب از این ویتامین به شما اجازه می دهد که وقتی زخم می شوید و خونریزی می کنید، ه ی خون تشکیل شود و جلوی خونری
قصه از جایی شروع شد که برای اولین‌بار در زندگی‌م تنها سفر کردم. برای سال‌ها. امسال اما به هزاران دلیل متقن نباید بروم. 
خیابان‌گردی، آن سینما، آن کافه‌، آن پیکنیک‌ها و دروهمی‌ها؛ دلم برایتان تنگ‌شده‌است بچه‌ها و قرارمان باشد سالِ دیگر .
بسم الله
 
پاییز که آمد
مهر پرچم های مشکی را بوسید و گفت
تا محرم است من چرا باشم؟!
 محرم می شوم!
برای همین این روز ها
اینجا باد گرم میزند
مهر هوای کربلا کرده.❤❤
 
پ.ن: پاییزتون پر از عطر چایی عراقی
ببست و هشتمین روز ماه مهر محرم
قرارمان
هرجا که او باشد❤
مطالعات نشان داده اند مصرف انگور به شکل میوه، آبمیوه و عصاره میوه می تواند موجب ایجاد تعادل در قندخون، تنظیم بهتر انسولین و افزایش حساسیت انسولین شود.
به گزارش مهر، معمولا افراد مبتلا به دیابت در مورد مصرف میوه احتیاط می کنند. به نظر آنها، قند طبیعی موجود در میوه ها می تواند موجب افزایش سطح قندخون شان شود. آنها باید مواد خوراکی و میوه های را مصرف کنند که دارای شاخص گلوکز پایینی (GI) هستند. یکی از این میوه ها انگور است که سرشار از پلی فنول ها است
روزی ابلیس نزد فرعون رفت. فرعون خوشه‌ای انگور در دست داشت و تناول می‌کرد. ابلیس گفت: آیا می‌توانی این خوشه انگور تازه را به مروارید تبدیل کنی؟ فرعون گفت: نه. ابلیس به لطایف‌الحیل و سحر و جادو، آن خوشه انگور را به خوشه‌ای مروارید تبدیل کرد. فرعون تعجب کرد و گفت: احسنت! عجب استاد ماهری هستی. ابلیس خود را به فرعون نزدیک کرد و یک پس گردنی به او زد و گفت: مرا با این استادی و مهارت حتی به بندگی قبول نکردند، آن وقت تو با این حماقت، ادعای خدایی می‌کنی
 
سِرکه یک محلول آبی از اسید استیک و مواد شیمیایی دیگری است که می تواند ، شامل طعم دهنده ها باشد. معمولاً ۵ تا ۲۰ درصد از حجم سرکه‌ها، اسید استیک می‌باشد.معمولاً اسید استیک با تخمیر اتانول یا تخمیر قند توسط باکتریهای اسید استیک تولید می شود. سرکه‌های طبیعی، اسید تاتاریک و جوهر لیموی کمتری دارند.
سرکه انگور
این سرکه برای تسکین بیماری های پوستی مفید است. انستیتو Vinegar یک موسسه ی تجارت بین المللی است که اکثر تولیدکنندگان سرکه را که بی
و مثل همیشه، دو نفر دوست بودند. دو دختر با مقنعه و کوله پشتی و تشکیلات. خستگیِ یک روز طاقت فرسا در دانشگاه را با دو ظرف سیب زمینی با سس مخصوص از تن به در می کردند.  پشت یکی از میزهای کوچک فودکورت نشسته بودند و به یک موضوع فوق العاده بی مزه از ته دل می خندیدند. یکی شان درحالی که خودش را با برگه ی منو باد می زد، پرسید:
-ینی هیچ وقت از همدیگه خسته نمی شین؟!
دومی که هنوز لبخند به لب داشت سرش را محکم بالا انداخت و گفت:
-نچ. محال ممکنه. همیشه برام هیجان انگی
پاورپوینت کنترل آفات و امراض درختان انگور فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 97حجم فایل: 491 کیلوبایت قیمت: 36000 تومان 
دانلود پاورپوینت با موضوع کنترل آفات و امراض درختان انگور،
در قالب pptx و در 97 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
 
کرم خوشه‌خوار انگور
خسارت کرم خوشه‌خوار انگور در کشت دیم
کنترل زراعی کرم خوشه‌خوار انگور
کنترل شیمیایی کرم خوشه‌خوار انگور
سموم پیشنهادی برای مبارزه با کرم خوشه‌خوار انگور
آفت زنجره مو
زیست‌شناسی
حکایت‌هایی از امام سجاد علیه‌السلام


حکایت هایی از امام سجاد(ع)   

نماز  
روزی علی بن حسین(ع) به نماز ایستاده بود که ماری به سمت آن حضرت آمد. امام بدون توجه به آن مار مشغول نماز بود تا اینکه مار از میان دو پای آن حضرت رد شد، در حالی که آن بزرگوار اصلاً از جای خود تکان نخورد ورنگ چهره اش تغییر نکرد(1).
ازتو نمی ترسم  
روزی حضرت زین العابدین(ع) یکی از غلامان خود را برای انجام دادن کاری صدا زد، ولی او پاسخ نداد. امام خواسته خود را سه با رتکرار کرد،و
روغن هسته انگور یکی از سالم‌ترین و مغذی‌ترین روغن‌ها است.
روغن هسته انگور ، محصولی جانبی در تولید آب‌ انگور است. پس از گرفتن آب‌ انگور، هسته‌های انگور باقی می‌مانند و از این هسته‌های باقی‌مانده روغن استخراج می‌شود. همچنین، روغن هسته انگور یکی از محصولات زیبایی طبیعی و بسیار سالم است که در آشپزی نیز استفاده می‎شود. اگر مایلید از خواص روغن هسته انگور آگاه شوید، با ما همراه باشید.
خواص روغن هسته انگور برای سلامتی
به گزارش مجله دلتا؛ روغ
خواص روغن هسته انگور برای سلامتی و زیبایی










۰


اشتراک‌گذاری




روغن هسته انگور محصولی جانبی در تولید آب‌انگور است. پس از گرفتن
آب‌انگور، هسته‌های انگور باقی می‌مانند و از این هسته‌های باقی‌مانده روغن
استخراج می‌شود. روغن هسته انگور یکی از محصولات زیبایی طبیعی به شمار
می‌رود و روغن سالمی است که در آشپزی نیز کاربرد دارد و می‌توان از آن
به‌جای روغن‌نباتی استفاده کرد. ولی
تپش قلب را با آب انگور درمان کنید
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تپش قلب به ضربان نامنظم و قوی قلب می گویند. این پدیده در زن و مرد و در تمامی سنین دیده می شود. اگرچه این حالت برای چند ثانیه رخ می دهد اما اغلب مردم آن را با حمله قلبی اشتباه می گیرند. تپش قلب علت های متعددی دارد.
در این مطلب به علل، علایم و درمان خانگی آن می پردازیم.
ادامه مطلب
آرجی پلاس
آرژی پلاس تمام قدرت های موجود در ال آرژنین را فراهم می آورد و افزون بر آن،حاوی موارد ذیل نیز هست:
انار،عصاره انگور قرمز،پوست انگور،عصاره ی توت،ویتامین ث،ویتامین د۳،ویتامین ک ۲،ویتامین ب۶ و ب۱۲،فولیک اسید،پودر مویز،پودر الدربری،تمشک،پودر گیلاس،پودر شاتوت،پودر زغال اخته
محتوی ۳۰بسته ۱۰گرمی
 
 
روشهای پیوندی متفاوتی مانند اسکنه، نیمانیم، شکمی و چیپ
در انگور استفاده می شود اما یکی از بهترین روشهای پیوند انگور پیوند اسکنه سبز
انگور می باشد
پیوند اسکنه سبز انگور درصد گیرایی و موفقیت بالایی نسبت
به سایر روش های پیوند انگور دارد و انجام آن نیز آسان تر می باشد. این روش پیوند
نیازی به قطع کامل درختی که روی آن پیوند انجام شده ندارد بلکه می توان تا زمان
بالغ شدن پیوند، از درخت قدیمی محصول برداشت کرد.
برای دیدن توضیحات کامل و یا خرید پستی و
روشهای پیوندی متفاوتی مانند اسکنه، نیمانیم، شکمی و چیپ
در انگور استفاده می شود اما یکی از بهترین روشهای پیوند انگور پیوند اسکنه سبز
انگور می باشد
پیوند اسکنه سبز انگور درصد گیرایی و موفقیت بالایی نسبت
به سایر روش های پیوند انگور دارد و انجام آن نیز آسان تر می باشد. این روش پیوند
نیازی به قطع کامل درختی که روی آن پیوند انجام شده ندارد بلکه می توان تا زمان
بالغ شدن پیوند، از درخت قدیمی محصول برداشت کرد.
برای دیدن توضیحات کامل و یا خرید پستی و
حامد مظاهریان، رئیس دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی و معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مراسم اختتامیه نحستین دوسالانه مسابقات معماری و شهرسازی» ضمن اشاره به این‌که تشکیل دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی با شروع دولت یازدهم بوده، گفت: با توجه به خواست و پیگیری اهالی حرفه، ایجاد دبیرخانه دائمی را به آقای دکتری پیشنهاد دادم که ایشان نیز با توجه به توجهی که به معماری دارند استقبال کردند و به دستور ایشان دبیر

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها