نتایج جستجو برای عبارت :

فیلم های اکران شده سینماهای تهران

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، جان دار» یکی از فيلم هايی است که این روزها بر پرده سینماهاي کشور تو حال اکران است؛ فيلمی با ورزش ستارگانی زیرا که جواد عزتی، حامد بهداد، فاطمه معتمدآریا، باران کوثری و. که توانسته با وجود این که در گونه خنده دار نیست، سودا نیکوکاری را در گیشه سینماها تجربه کند. چهارشنبه شب هم یک اکران مردمی برای این فيلم برگزار شد که معتمدآریا و بهداد مهمانان ویژه آن بودند. جان دار» به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پور
خب بالاخره فيلم انتقام جویان: پایان بازی در سینماهاي دنیا اکران شد و فارغ از اتفاقاتی که افتاد می خواهیم اینجا درباره نظریه هايی که قبل از اکران فيلم گفته شده بگیم و بررسی کنیم که آیا درست از آب در آمدند یا خیر. اگر فيلم را ندیدید این مطلب را نخوانید زیرا داستان شروع و پایان فيلم را لو می دهد.
ادامه مطلب
عکسهاي متین ستوده بازیگر با تیپ جنجالی در اکران مسخره باز
مجموعه : عکس بازیگران
عکسهاي متین ستوده بازیگر
تیپ جنجالی متن ستوده در اکران فيلم مسخره باز این روزها در فضای مجازی دیده شده است و خانم ستوده بازیگر با پوشش نامتعارف ظاهر شده بود که عکسهاي متین ستوده بازیگر در اکران مسخره باز را در ادامه مشاهده خواهید کرد. عکسهاي متین ستوده بازیگر 34 ساله سینما و تلویزیون در اکران فيلم مسخره باز به کارگردانی همایون غنی زاده را در اینجا تهیه و تنظیم ک
مرتضی فرشباف درباره تصمیمیش برای اکران آنلاین این فيلم به ایسنا گفت: با شرایطی که وجود دارد و فيلمهاي زیادی که از سال ۹۷، جشنواره سال ۹۸ و تولیدی‌هاي غیرجشنواره‌ای سال گذشته در صف اکران هستند،
تصمیم گرفتیم فيلم تومان» را به صورت آنلاین اکران کنیم و احتمالا از دو هفته دیگر این کار انجام خواهد شد@cinemadaily
[عکس 1280×1280]
مشاهده مطلب در کانال
 
فيلم خانه پدری از امروز چهارشنبه 1 آبان در سینماهاي کشور اکران می شود.
 فيلم خانه پدری  به کارگردانی کیانوش عیاری از امروز چهارشنبه 1 آبان در سینماهاي ایران و همزمان در هنر و تجربه نیز اکران خواهد شد.
خبر به نمایش درآمدن این فيلم درحالی منتشر شده است که عیاری خانه پدری» را در سال ۱۳۸۹ تولید کرد و در سی و دومین جشنواره فيلم فجر نمایش داده شد. این فيلم در روزهاي چهارم و پنجم دی ماه ۱۳۹۳ در گروه هنروتجربه اکران شد، اما بعد از اولین روز نمایش
هم‌زمان با افزایش نگرانی‌ها در مورد احتمال خرابکاری عده‌ای در زمان اکران فيلم Joker، اداره‌ی تحقیقات فدرال آمریکا شروع به نظارت روی فضای مجازی کرده است .سرانجام فيلم جوکر (Joker) در سینماهاي آمریکا اکران شد؛ فيلمی که از همان اولین روزهاي تولید خود با سروصدای زیادی همراه بود و بعدها با واکنش مثبت منتقدان و تعریف و تمجیدهاي آن‌ها از بازی درخشان واکین فینیکس، توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند. ولی دراین‌میان عده‌ای هم نگران واکنش‌هاي نام
​​​ تیم کارشد، برای شما عزیزان برنامه اکران سینماهاي شیراز رو همراه با اطلاعات کامل مانند: هزینه بلیط، نام سینما، ساعت و تاریخ، تیزر و کاور فيلم، خلاصه داستان و اطلاعات تکمیلی هر فيلم و .  برای شما تهیه کرده است.
برنامه سینماهاي شیراز در سایت کارشد
 
 
 
تیزر فيلم هاي در حال اکران سینماهاي شیراز
کیانوش عیاری می گوید: همه فقط صحنه اول فيلم خانه پدری را دیدند و کسی به نی که آخر فيلم و در عصر حاضر در اجتماع فعال هستند، دقت نکرد.
 کیانوش عیاری می گوید: همه فقط صحنه اول فيلم خانه پدری را دیدند و کسی به نی که آخر فيلم و در عصر حاضر در اجتماع فعال هستند، دقت نکرد.فيلم سینمایی "خانه پدری" به کارگردانی کیانوش عیاری بعد از سه بار توقیف، اجازه یافت که برای دو هفته در سینماهاي سراسر کشور اکران شود. اما ما با کیانوش عیاری قبل از توقیف مجدد فيلم
به گزارش حوزه سینما از گروه فرهنگی هنری عصرحباد؛ آمار فروش فيلمهاي سینمایی تا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ نشان می دهد که فيلم سینمایی متری شش و نیم» ساخته سعید روستایی در صدر فروش گیشه قرار دارد.
متری شش و نیم»در۴۷روز اکران؛ ۲۲ میلیارد و ۳۵۰میلیون
چهارانگشت» در ۴۸ روز اکران؛ ۱۰میلیارد و ۱۵۰میلیون
تگزاس (۲)» در ۱۶ روز اکران؛ ۵میلیارد و ۷۰۰ میلیون
زندانی‌ها» در ۴۸ روز اکران؛ ۴میلیارد و ۳۰۰میلیون
ژن خوک» در ۴۷ روز اکران؛ ۳میلیارد و ۴۰می
مرتضی شایسته تهیه‌کننده‌ی فيلم سینمایی صد سال به این سال‌ها» (به کارگردانی سامان مقدم) به کات کفت: مدتی است در حال برنامه‌ی‌ریزی برای اکران اینترنتی صد سال به این سال‌ها» هستم تا سرانجام این فيلم توسط مردم دیده شود. به نظرم صد سال به این سال‌ها» هنوز زنده و سرحال است و هیچ مشکلی هم برای پخش و اکران ندارد. هرکس این سال‌ها این فيلم را دیده تعجب کرده از توقیف طولانی‌مدت‌اش.
شایسته در مورد پروانه‌ی نمایش صد سال به این سال‌ها» گفت: پرو
 
نگاهی به پرمخاطب‌ترین مستندهاي سال‌هاي اخیر گروه هنر و تجربه؛
گروه سینماهاي هنر و تجربه» تلاشی برای نمایش آن دسته از فيلمهاي با ارزشی در میان فيلمهاي غیرتجاری است که اکران‌شان می تواند جایگاه شایسته و درخور سازندگان آن‌ها را در جامعه سینمایی روشن کند.
اکرانهاي گروه هنر و تجربه روز به روز گسترده‌تر می‌شوند و هر سال تعداد افرادی که به تماشای محصولات این گروه سینمایی (اعم از مستند، درام و فيلم کوتاه و…) می‌نشینند، نسبت به سال قبل
سایت مجله نیویورک‌تایمز با انتشار عکس اصغر فرهادی اعلام کرد که فيلم همه می‌دانند» آخرین ساخته این فيلمساز برنده اسکار در ماه فوریه در سینماهاي امریکا به نمایش در خواهد آمد. اصغر فرهادی پیش از این دانلود همه می‌دانند را برای ایرانیان داخل مجاز دانست. 

ادامه مطلب
 
 فيلم‌ها
انتخاب سینماتصاویر اکران خصوصی فيلم ایده اصلی» با حضور چهره هاي مطرح سینمایی
اکران خصوصی فيلم سینمایی ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی با حضور چهره هاي مطرح سینمایی شب گذشته در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.ایده اصلی» فيلمی به کارگردانی آزیتا موگویی و نویسندگی امیر عربی است. این فيلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فيلم فجر به نمایش در آمد. این فيلم پر بازیگر که در چهار کشور ایران، قبرس جنوبی، اسپانیا و کا
دانلود فيلم روسی
روسی فيلمی به کارگردانی و نویسندگی امیرحسین ثقفی و تهیه‌کنندگی علی اکبر ثقفی محصول سال ۱۳۹۶ است.
این فيلم اثری پر بازیگر و پر لوکیشن که عوامل سازنده این فيلم در لوکیشن‌هايی واقع در لاهیجان، تهران، ساوه، قم، شهر ری، دیلمان، گرمسار، فومن، بندر کیاشهر، ورامین، جاجرود و… طی دو ماه، سرانجام در اسفندماه ۱۳۹۶ فيلمبرداری آن را به پایان رساندند. روسی در ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ در سینماهاي ایران اکران شده‌است.
فيلم جوکر» در هفته نخست اکران در آمریکا و گیشه بین‌الملل، فراتر از انتظارها عمل کرد و موفق به فروش چشمگیر ۲۳۴ میلیون دلاری در گیشه جهانی سینما شد.
به نقل از هالیود ریپورتر، فيلم جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس» سرانجام با درجه سنی (ویژه مخاطبان بالای ۱۷ سال=R) همزمان در سینماهاي آمریکا و سایر نقاط جهان اکران خود را آغاز کرد و توانست ۹۳.۵ میلیون دلار در ۴۳۷۴ سالن سینمای آمریکا و ۱۴۰.۵ میلیون دلار نیز در ۷۰ کشور دیگر جهان بفروشد. 
این فيلم به
جزئیات و تاریخ ا
کران فيلم سینمایی ما همه با هم هستیم

طی روزهاي اخیر شاهد اعلام تاریخ اکران فيلم
سینمایی ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی و بازی بازیگران
بیشماری بودیم. سینما دوستان این فيلم را یکی از شانس هاي جا به جایی رکورد
فروش در تاریخ سینمای ایران میدانند.از
جمله بازیگران فيلم ما همه با هستیم میتوان به مهران مدیری و محمدرضا گار
اشاره کرد که کمی پیش در فيلم رحمان 1400 با یکدیگر هم بازی بوده اند.
فيلم سینمایی ما همه با هم ه
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج از اکران 40عنوان فيلم کوتاه در قالب چهل و نهمین دوره از جشنواره فيلم رشد در سطح مدارس این شهرستان خبر داد.
به گزارش کهنوجیها به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهنوج، امروز شنبه  28 دی ماه 98 منصور دادور در حاشیه اکران فيلم هاي این جشنواره  با اعلام این خبر گفت : چهل و نهمین جشنواره بین المللی فيلم هاي رشد با موضوعات علمی، آموزشی، تربیتی و اخلاقی در م
ادامه مطلب
سی و یک نما _ فيلم سینمایی کروکودیل» به کارگردانی مسعود تکاور از ۲۷ شهریورماه در گروه سینمایی آزادی به نمایش عمومی در میاید.
قرارداد اکران این فيلم در شورای صنفی نمایش به ثبت رسیده و موارد تبلیغاتی آن از جمله نصب بیلبوردهاي شهری و. انجام شده است. پخش تیزرهاي تلویزیونی این فيلم نیز بزودی آغاز خواهد شد.در کروکودیل» که مضمونی پلیسی و اکشن دارد، کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، الهه حصاری، حسین مهری، رضا یزدانی، علیرضا مهران، رامین پرچم
   عکسهاي فریبا کوثری در اکران خصوصی فيلم رفتن
جدیدترین تصاویر فریبا کوثری در افتتاحیه فيلم رفتن در باغ کتاب

عکس فریبا کوثری در اکران خصوصی فيلم رفتن در باغ کتاب

عکسهاي فریبا کوثری در اکران خصوصی فيلم رفتن
گفتنی است که رفتن نخستین فيلم سینمایی نوید محمودی در مقام کارگردان
است که به نویسندگی و تهیه کنندگی جمشید محمودی تولید شده و محصول سال ۱۳۹۵
است.
این فيلم نماینده سینمای افغانستان در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار بوده است که اکران خود
برای درخواست اکران هاي عمومی مستندهاي معمای سی 130 و گزارش چند قتل در دانشگاه ها، حوزه ها، مساجد و . می توانید اینجا را کلیک نمائید و درخواست اکران خود را در سایت اکرانت ثبت نمائید.
همچنین شماره تماس برای درخواست اکران در سایت موجود می باشد. 
فيلم سینمایی طلا که از چهارشنبه به صورت اینترنتی در پلتفرم هاي فیلیمو و نماوا اکران شده بود هنوز نسخه قاچاقی از آن به بیرون نیامده.
فيلم سینمایی طلا دومین فيلمی است که به صورت اینترنتی اکران می شود قبل از این خروج ابراهیم حاتمی کیا هم به این صورت اکران شده بود که علارغم قاچاق فيلم در ساعات ابتدایی باز به فروش قابل توجهی رسید.
 
ادامه مطلب
علی الرغم اینکه هنوز اکران فيلم هاي 2018 ادامه دارد و دو ماه تا پایان سال باقیمانده و هنوز تعدادی فيلم در برنامه اکران امسال قرار دارند ولی برنامه اکران تعدادی از فيلم هاي 2019 از چند ماه پیش مشخص شده در این مطلب قصد داریم جذابترین این فيلم ها را معرفی کنیم :

کاپیتان مارول
انتقام جویان 4
ترمیناتور 2019
گودزیلا 
زن شگفت انگیز 2
آن یا IT قسمت 2
اسپایدر من 2019
ایکسمن دارک فونیکس
دراگون (چگونه یک دراگون را برانیم)
پرندگان عصبانی 2
شیرشاه 2019
فروزن 2
جنگ ستار
پس از اکران فيلم "خروج" در قالب سینمای آنلاین که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها مسیر تازه‌ای را در نمایش فيلمهاي سینمایی ایجاد کرده است، "طلا" به کارگردانی پرویز شهبازی دومین فيلمی است که این مسیر را ادامه می‌دهد. 
♦️با گذشت دو هفته از تجربه اکران آنلاین فيلم "خروج"، آخرین ساخته پرویز شهبازی به زودی راهی سینمای آنلاین می‌شود. این فيلم که "طلا" نام دارد و درامی اجتماعی به تهیه کنندگی مشترک رامبد جوان و محمد شایسته است، نامزدی دو
مطرب (مصطفی کیایی،با بازی پرویز پرستویی) با فروش ۳۸ میلیارد تومانی، پرفروش‌ترین فيلم تاریخ سینمای ایران در اکران نخست و بدون در نظر گرفتن نرخ تورم است.
 
در حال حاضر، مطرب (مصطفی کیایی، ۱۳۹۷) با فروش ۳۸ میلیارد تومانی، پرفروش‌ترین فيلم تاریخ سینمای ایران در اکران نخست و بدون در نظر گرفتن نرخ تورم است. همچنین اخراجی‌ها ۲ (مسعود ده‌نمکی، ۱۳۸۷) با ۵٫۳ میلیون بیننده، پربیننده‌ترین فيلم تاریخ سینمای ایران در اکران نخست است. (منبع: ویکی پدیا)
ش
فيلم احضار 3 سال 2020 را به عنوان تاریخ اکرانش دریافت کرد. این مجموعه که به اتفاقات ماورا در زندگی واقعی اد و لارن میپردازد اولین بار در سال 2013 اکران شد و توانست بین طرفداران فيلم هاي ترسناک محبوبیت خاصی را کسب کند.
ادامه مطلب
به گزارش مهر؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش  با رمز به جلسه امروز چهارشنبه یکم آبان این شورا گفت: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش مقرر شد تا فيلم سینمایی مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی از چهارشنبه ۸ آبان تو گروه سینمایی ایران اکران شود. وی ادامه عدالت: سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا ستاره در دسته سینمایی فرهنگ از پانزدهم آبان اکران می شود، همچنین فيلم تورنادو» به کارگردانی جواد هاشمی از پانزدهم آبان در گروه سینمایی آزاد و امتد
 
دانلود رایگان فيلم خانه پدری از آپلودبوی
کارگردان: کیانوش عیاری
ژانر: اجتماعی، خانـوادگی
سال تولـید: 1389
تاریخ انتـشار: 1398
مدت زمان: 94 دقیقه
نوع: سینمایی
مخاطب: بزرگسال
کیفیت ویدئو: WEB-DL
حجم: متفاوت با هر کیفیت
محصول ایران
تهیه کننده: کیانوش عیاری
 
درباره فيلم:خانه‌ی پدری فيلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کیانوش عیاری محصول سال ۱۳۸۹ ایران است و قصه اتفاق‌هاي یک خانه قدیمی را از سال ۱۳۰۸ (اوایل حکومت رضا شاه) تا ۱۳۷۹ روایت می‌کن
پانزدهم اسفند نود و هفت نوشتم؛ از فيلمی که دیده بودم و حس می کردم نهايتا تا نوروز اکران می شود ولی گویا تازه به اکران رسیده، وسط حجم عظیم فيلم هاي مزخرف وسط قرهاي میلیاردی و پست هاي اعتراضی اینستاگرامی باز هم می گویم آن بیست و سه نفر را قطعا ببینید.
در ادامه ی اکران هاي مردمی فيلم سینمایی شبی که ماه کامل شد ساخته نرگس آبیار ، سومین اکران مردمی فيلم در سینما آزادی تهران با حضور بازیگران فيلم برگزار شد .
در ادامه تصاویر الناز شاکردوست را در این مراسم مشاهده خواهید نمود .
ادامه مطلب
فيلم تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف برای اکران آنلاین آماده می‌شود.
تومان» فيلمی به تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که سال گذشته در جشنواره فيلم فجر حضور داشت و در پنج بخش نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین جشنواره شد که درآخر فقط جایزه بهترین فيلمبرداری را گرفت.
وضعیت این فيلم هم مثل دیگر فيلمهاي سینمایی پشت خط اکران بوده که در تعطیلی سینماها پس از همه‌گیری کرونا بلاتکلیف مانده‌اند ولی سازندگان تومان» تصمیم تازه‌ای برای فيلم خود گر
 
اکران پاییزی سینمای ایران با ۴ فيلم سینمایی از امروز آغاز می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، از امروز چهارشنبه ۲۷ شهریور ۴ فيلم سینمایی روی پرده سینما می رود، در اولین نوبت اکران پاییز فيلم هاي شاه کش»، مردی بدون سایه»، کلوپ همسران» و کروکودیل» نمایش خود را آغاز می‌کنند.
ادامه مطلب
معرفی مهم ترین فيلم هايی که در تابستان 2019 اکران می شود
سینمانیوز : با نزدیک شدن به فصل تابستان که فصل رونمایی از فيلم هاي پر فروش و مهم هالیوود است به معرفی
مهم ترین فيلم هايی که قرار است در تابستان 2019 اکران شوند می پردازیم

 
*فيلم Godzilla: King of the Monsters تایخ اکران 31 می 2019 محصولی از کمپانی وارنر بروس به کارگردانی و نویسندگی
Michael Dougherty می باشد .
*فيلم Rocketman  دیگر فيلمی است که در 31 می اکران می شود . فيلمی به کارگردانی Dexter Fletcher
*فيلم Dark Phoenix در تاریخ 7 ژوئن
فروش 250 میلیون دلاری Aquaman در دومین هفته از اکران جهانی
سینمانیوز:
فيلم سینمایی ابرقهرمانی آکوامن که هنوز یک هفته تا آغاز اکرانش در آمریکا باقی مانده است در پایان دومین هفته از اکران
جهانی اش که بیشتر در شرق آسیا است توانست به فروش 250 میلیون دلاری برسد .
آکوامن در 42 کشور از 43 کشوری که این فيلم رو نمایش می دهند صدرنشین گیشه ها بود .
فروش این هفته این فيلم 126 میلیون دلار بود .
چین بیشترین مخاطب و فروش رو برای این فيلم داشته است به طوری که امار فروش ا
 
کامران قدکچیان کارگردان فيلم سینمایی جانان» معتقد است این فيلم به طور مطلق در اکران شکست‌خورده چراکه مدیران سینمایی تنها به فکر پر کردن جیب سینماداران هستند!
کامران قدکچیان کارگردان فيلم سینمایی جانان» که مدتی است، روی پرده سینماها رفته در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط اکران این اثر گفت: این فيلم متاسفانه فروش خوبی ندارد و شکست خورده. واقعیت این است که جانان» در موقعیت بدی به نمایش درآمد البته برای فيلمهاي دیگر هم همین اتفاق ا
در این پست قصد داریم میزان فروش هفتگی فيلم ها در سینماهاي داخل کشور را با هم مرور کنیم.

در این هفته شاهد اکران فيلم جدیدی نبودیم و فيلم کمدی تگزاس 2 توانست
با عبور از 7 میلیارد تومان مجددا در صدر جدول قرار گیرد. فيلم متری شش و
نیم نیز توانست فروش خوبی داشته باشد و از 23 میلیارد تومان فروش بگذرد.
1. فيلم سینمایی تگزاس 2
فيلم کمدی تگزاس 2» در هفته سوم اکرانش توانسته فروش بسیار خوبی داشته
باشد و برای دومین بار در صدر جدول فروش قرار گیرد. این فيلم
فيلم مالیفیسنت 2
 
 
در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی اطلاعات جدیدی از فيلم Maleficent 2 (مالیفیسنت 2) را منتشر کرده است. در ابتدا دیزنی اعلام کرد تاریخ اکران دنباله فيلم Maleficent (مالیفیسنت) تغییر کرده و در یک اتفاق غیر معمول، اکران این فيلم ۷ ماه جلو افتاده است. حال فيلم Maleficent 2 قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) اکران شود که به طور معمول فيلمهاي هالووینی در این ایام اکران می‌شوند. با این حال، در سال ۲۰۱۸ شاهد فر
-
مرتضی شایسته: ۱۳ سال توقیف صد سال به این سال‌ها» جفا به فيلم بود / منتظر نتیجه درخواست اکران آنلاین هستیم
مرتضی شایسته، تهیه‌کننده فيلم صد سال به این سال‌ها» که ۱۳ سال در توقیف به سر برده، درباره شرایط اکران این فيلم به ایلنا گفت: درخواست اکران آنلاین صد سال به این سال‌ها» را به آقای طباطبایی‌نژاد که معاون سازمان سینمایی است، داده‌ام و اکنون ایشان و آقای فرجی که مدیرکل نظارت بر نمایش آثار بوده، در حال بررسی درخواست ما هستند اما هنوز

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها