نتایج جستجو برای عبارت :

داستان با خادم مسجد

شب قدر مداح به مردم می گفت مسجد هزینه دارد مسجد خرج دارد خادم مسجد خرج دارد آب و برق و گاز مسجد هزینه دارد خواهشمندم فطریه روزه خود رابه این مسجد کمک کنید .
دراین حال خادم مسجد که خیلی از این حرف مداح ناراحت شده بود از انتهای مجلس داد زد ؛لامصب فقط خادم و خرج دارند چرا مداح رو نمی گی یعنی خودت خرج نداری؟همه مردم خندیدند ومداح که حسابی ضایع شده بود گفت یک صلوات بفرستید وشروع کرد به خواندن روضه .مجلس حسابی گرم شده بود یک خانوم به شدت
در مدینه هر کس برای پیامبر هدیه ای می آورد. مادر اَنَس بن مالک آمد و گفت: من چیزی برای پیشکش ندارم اما فرزندی دارم که او را به عنوان خادم شما پیشکش می کنم.
 انس ده سال خادم پیامبر بود، بعد از رحلت رسول اکرم از انس سوال کردند #پیامبر را چگونه یافتی؟ گفت مختصر بگویم یا مفصل؟ گفتند: مختصر. انس گفت: رفتار پیامبر در این ده سال بگونه ای بود که نفهمیدم من خادم او بودم یا او خادم من!
شعار امسال این دهه، مسجد پیشتاز در زمینه‌سازی گام دوم انقلاب»
انتخاب‌شده است. بر این اساس روز‌های این دهه با توجه به مناسبت‌های پیش رو
و اولویت‌های فرهنگی کشور و همچنین فعال شدن مساجد در کارکرد‌های اجتماعی
نامگذاری شده است.
براساس این گزارش، عناوین دهه تکریم و تعظیم مساجد به ترتیب مسجد،
زمینه‌ساز رونق تولید»، مسجد، پیشتاز در تحقق گام دوم انقلاب»، مسجد،
کانون مهرورزی و نشاط معنوی»، مسجد، محور اتحاد و همبستگی»، مسجد، بستر
تر
امروز بعد از ساعت اداری رفتیم.مراسم بود و منو فائزه هم دعوت بودیم.برای اولین بار تو عمرم،منو با عنوانی صدا زدن که هروقت بهش فکر میکنم حالم یه جور خوبی بد میشه!خادم گرامی قرآنخادم!خادم قرآن!من!چی شد خدایا!ایمان داشتم دوستم داری اما نه انقدر زیاد که چنین لقبی بهم بدی.من لایقش هستم!؟
 
در داستان این کتاب، گوهرشاد بیگم بانی ساخت مسجد گوهرشاد در مشهد، پس از هزار سال به این مسجد می‌آید و با ملکه‌ای روبرو می‌شود که می‌خواهد مسجد گوهرشاد را خراب کند.در کتاب اوسنه ی گوهرشاد» روایت‌هایی درباره مسجد گوهرشاد، دوران تجدد رضاخانی، واقعه کشتار مردم در این مسجد، شهر پاریس و … ارائه می‌شود و داستان‌هایی موازی در قرون گذشته و معاصر مقابل خواننده گذاشته می‌شود. 
 
سلام شاید شما تعجب کرده باشین که من فامیلم هندی زاده هست و واقعا هم هندی هستم ولی هندی بلد نیستم وگرنه بهتون زبان هندی رو اموزش میدادم ولی حالا انگلیسی تدریس میدم بعد جریان این هندی جریانش این هست که یک هندی مسلمان نبوده است بعد از امام رضا خیلی تعریف میشنود بعد با یارانشون به مشهد سفر میکند و بعد به حرم امام رضا میرود و بعد این هندی عاشق امام ررضا میشود بعد خودشان را از یارانشان قایم میشود بعد در حرم خوابش میگیرد و بعد میخوابد یک خادم می اید
به گزارش رسانه خادم الشهدا شهرستان داراب مراسم گرامیداشت سردار دل ها در پنجشنبه 19 دی ماه در مسجد نبی اکرم ص برگزار گردید.
که در این مراسم با سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج داراب،خادم الشهدا سرهنگ دوم پاسدار حسین هاشمیان در مورد سپهبد شهید قاسم سلیمانی بعد از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی همراه بود.
ادامه مطلب
مردی صبح زود از خواب بیدار شد تا نمازش را در مسجد بخواند. لباس پوشید و راهی خانه خدا شد. در راه به مسجد، مرد زمین خورد و لباسهـایش ڪثیف شد. او بلند شد، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت. 
مرد لباسهایش را عوض کرد و دوباره راهی خانه خدا شد. در راه به مسجد و در همان نقطه مجدداً زمین خورد!
 
 
ادامه داستان در ادامه مطلب.
ادامه مطلب
پیروز حناچی، شهردار تهران با درگاه در شهر نجف و محل اسکان خادم الحسین این شهر، با کارگران خدمات شهری حاضر در محل گفت و گو کرد و تو قضیه آخرین اقدامات رخساره اندوهناک درون بطرف خانه نجف صبر گرفت.   شهرداری تهران به منظور نظافت قریه نجف، ۳۵۰ نیروی خدمات شهری به همراه برگ را طی روزهای گذشته بوسیله این ولایت گسیل کرد.
 
در داستان این کتاب، گوهرشاد بیگم بانی ساخت مسجد گوهرشاد در مشهد، پس از هزار سال به این مسجد می‌آید و با ملکه‌ای روبرو می‌شود که می‌خواهد مسجد گوهرشاد را خراب کند.در کتاب اوسنه ی گوهرشاد» روایت‌هایی درباره مسجد گوهرشاد، دوران تجدد رضاخانی، واقعه کشتار مردم در این مسجد، شهر پاریس و … ارائه می‌شود و داستان‌هایی موازی در قرون گذشته و معاصر مقابل خواننده گذاشته می‌شود. 
 
باربری در خادم آباد | 02165297748
موسسه حمل و نقل البرز بار غرب

خدمات باربری در شهریار | ۰۲۱۶۵۲۹۷۷۴۸
خدمات باربری در اندیشه | ۰۲۱۶۵۲۹۷۷۴۸
خدمات باربری در تهرانسر | ۰۲۱۴۴۵۶۶۷۳۳
خدمات باربری در شهرک وائین | ۰۲۱۶۵۲۹۷۷۴۸
خدمات باربری در سعید آباد | ۰۲۱۶۵۲۹۷۷۴۸
خدمات باربری در خادم آباد | ۰۲۱۶۵۲۹۷۷۴۸
خدمات باربری در گرمدره | ۰۲۱۴۶۸۸۵۴۴۲
خدمات باربری در شهرک مریم | ۰۲۱۴۶۸۸۵۴۴۲
خدمات باربری در شهرک دانشگاه | ۰۲۱۶۶۳۷۴۰۶۷ | ۰۲۱۶۶۳۷۴۰۶۸
۰۹۱۲۶۳۸۲۸۲۶
۰۲۱۴۶
بهلول گروهى را دید که مسجدى مى سازند و ادعا مى کنند که براى خداست. او بر سنگى نوشت: بانى این مسجد بهلول است و آنرا شبانه بر در مسجد نصب کرد. روز بعد که کارگران سنگ را دیدند، به هارون الرشید ماجرا را گفتند. او بهلول را حاضر کرد و پرسید: چرا مسجدى را که من مى سازم به نام خودت کرده اى؟ بهلول گفت: اگر تو مسجد را براى خدا مى سازى، بگذار نام من بر آن باشد! خدا که مى داند بانى مسجد کیست، او که در پاداش دادن اشتباه نمى کند. اگر براى خداست چه نام من باشد چه نا
جمعه بود و مابرای خریدخیابان گردی می کردیم.حوالی منزل یک شهیدکه هردو میشناسیمشو اول خریدمانصحبت از ایشان شد.اذان ظهر شده بودخرید را رها کردیم.مساجد بخاطر نماز جمعه،بسته بودبی تاب شده بودم، همسرم دلگرمم می‌کرد به اینکه نماز ظهر جمعه تا ساعتی هنوز اول وقت استولی بی تاب بودممسیرمان را کج کردیم سمت مسجد.به امید اینکه باز باشدبه این فکر کردم که چطور نماز نخوانده برای زندگی ام خرید کنمدر فکر برکت بودم.مسجد بسته بود.خداوندااگر تا عصر مس
من اگر امام جماعت یک مسجد بودم، کارهای زیر را انجام می دادم :
1- باز نگه داشتن مسجد 
        فاز اول : بعد از نماز ظهر و عصر تا نماز مغرب 
        فاز دوم :  از 10 صبح تا 10 شب 
        فاز سوم : شبانه روز
2- اجرای طرح خادم یار
      دعوت افراد محل برای 2 ساعت خدمت در ماه در مسجد شامل هر کاری که تمایل دارند
3- برقراری نظام پیشنهادها
صندوق + فرم+ اعلام محور + بررسی هفتگی + تشکیل بانک اطلاعات + اعلام نتیجه به پیشنهاد دهنده + دبیرخانه و داوران برای بررسی و امتیا
صدف خادم دختر بوکسرور ایرانی متولد 3 بهمن سال 1373 در تهران است که تمام بوکسورهای زن دنیا او را می شناسند.
صدف خادم دختر بوکسور ایرانی ایرانی است که حرفه ای ترین بوکسورهای زن دنیا را به مبارزه می طلبد. صدف خادم یکی از دختران موفق ورزشکار ایرانی است که 25 سال سن دارد.
عکس های صدف خادم و بیوگرایف صدف خادم دختر بوکسر ایرانی
 

عکس صدف خادم
 
صدف خادم Sadaf Khadem در مورد بیوگرافی خود گفت : من متولد ٣ بهمن ماه ١٣٧٣ و متولد تهران هستم، کارشناسی مهندسی ورزش می
فرق خادم و خائن 
مردم عزیز میهن عزیز ما ایران اسلامی در تشیع شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش، به خوبی نشان دادن که آنقدر فهیم هستند که بین خادم و خائن به زیبایی و زیرکی فرق می‌گذارند و بخاطر خار و خاشاکی خائن دست از امام و رهبر جامعه و ارزش های انقلاب بر نمی دارند و همچنان قدر دادن خادمین و انقلاب اسلامی که ثمره به بار نشسته خون شهیدان است، هستند.
کسی که راضی به فعل و عمل گروهی باشد مثل آن است که در بین آنها بوده است، پس مردم ما نشان دادند ک
صدف خادم دختر بوکسرور ایرانی متولد 3 بهمن سال 1373 در تهران است که تمام بوکسورهای زن دنیا او را می شناسند.
صدف خادم دختر بوکسور ایرانی ایرانی است که حرفه ای ترین بوکسورهای زن دنیا را به مبارزه می طلبد. صدف خادم یکی از دختران موفق ورزشکار ایرانی است که 25 سال سن دارد.
عکس های صدف خادم و بیوگرایف صدف خادم دختر بوکسر ایرانی
 

عکس صدف خادم
 
صدف خادم Sadaf Khadem در مورد بیوگرافی خود گفت : من متولد ٣ بهمن ماه ١٣٧٣ و متولد تهران هستم، کارشناسی مهندسی
ماجرایی که میخوام تعریف کنم مربوط میشه به دو سه روز اول بعد آشنایی با محمد رضا در مورد گفتن یا نگفتنش خیلی کلنجار رفتم ولی به نتیجه ثابتی نرسیدم فقط احساس کردم کفه ی گفتنش سنگین‌تره حالا تعریف میکنم هرچند ممکنه بعد خوندنش بعضیا بگن دخترجون تا حالا واژه خجالت به گوشت خورده؟ اصلا چشیده ای درکش کرده ای؟
اوایل  آشنایی با محمدرضا اینقدر جذبش شده بودم و اینقد معنویتش  منو گرفته بود که از 12 شب تا 4 صبح در موردش سرچ میکردم یه جایی مادر عزیزش یه خاطر
 به گزارش رسانه خادم الشهدا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گردان امنیتی امام علی "ع" داراب، قرارگاه خادم الشهدا این شهرستان به منظور کمک های که  در امر پشتیبانی تجهیزاتی به عمل آورده بود با طراحی و اهدا پوستر"این سپایی که به آن می نازیم فوج فوج مالک اشتر دارد" از زحمات و همکاری های این فرمانده تقدیر به عمل آوردند.

ادامه مطلب
کتابمسجد طراز اسلامی از منظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری»، کتابی کاربردی برای اصلاح عملکرد و برنامه‌های همه افراد حاضر در مسجد است.
 
این کتاب در چهار فصل اهمیت و جایگاه مسجد»،چیستی مسجد طراز اسلامی»، چگونگی مسجد طراز اسلامی» و امام جماعت طراز اسلام» تنظیم شده است.
 
مساجد کرامت» امام حسن(ع)» و میرزا جعفر» شهر مشهد، در سال های 1350 تا 1353 شاهد هزاران نفری بودند که برای شرکت در نماز جماعت و سخنرانی‌های تفسیری و اعتقادی بعد از آن ب
.
باسمه تعالی
اما کن مقدس
مسجد کوفه
غزل۵
چارمین مسجد که مشهور است بین شیعیان
مسجد کوفه است از بین مساجد در جهان
هفت محراب است درمسجد محل سجده گاه
بس وسیع است و بود آرامگاه سالکان
مسجد کوفه پس از بیت خدا، آدم بساخت
می کند ترمیم بعدا، چون علی در آن زمان
می رود مولا علی در مسجدکوفه بسی
گاه می گوید ز قرآن و گهی بر مردمان
می شود تفسیر قرآن، می دهد علم لدن
می کند تدریس مولا بر کمیل و دیگران
هست مسجد پایگاه درس و علم و معرفت
می کند حضرت سخنرانی برای کو
باسلام
به اطلاع کلیه افراد علاقه مند جهت عضویت به عنوان خادم الشهید افتخاری می رساند جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک زیر به قرارگاه شهرستان خود مراجعه نمایند.
توجه:درنظر داشته باشند تمامی خادمین افتخاری باید در مرحله اول در سایت کوله بار به نشانی khademin.koolebar.irنام نویسی کرده باشند و بعد مدارک خود را تحویل قرارگاه خادم الشهدا نمایند.
بعد از مراحل تشکیل پرونده از فرد مصاحبه حضوری گرفته می شود و نمره مصاحبه در سایت کوله بار ثبت می گردد و فرد میت
 
این ماجرای واقعی در مورد شخصی به نام نظرعلی طالقانی استکه در زمان ناصرالدین شاه ،دانش اموزی در مدرسه ی مروی تهران بودو بسیار بسیار آدم فقیری بود.یک روز نظرعلی به ذهنش می رسد که برای خدا نامه ای بنویسد.نامه ی او در موزه ی گلستان تهران تحت عنوان "نامه ای به خدا" نگهداری می شود.مضمون این نامه :بسم الله الرحمن الرحیمخدمت جناب خدا !سلام علیکم ،اینجانب بنده ی شما هستم.از آن جا که شما در قران فرموده اید :"و ما من دابه فی الارض الا علی الله رزقها"هیچ
اعلام آمادگی نیروهای مردمی مساجد و بسیج شهرستان آبادان جهت مقابله با کروناویروس و ضدعفونی و پاک سازی اماکن عمومی، مناطق پر ترددمسجد حضرت ثامن الائمه عمسجد آیت الله طالقانی رهمسجد آیت الله منزوی رهمسجد حضرت حجت عج احمد آبادمسجد امام محمد باقر ع
موسسه فرهنگی هنری تفکرناب آینده اروندمسجد آیت الله شهید بهشتی رهمسجد فاطمیه کفیشه مسجد اهرا شهرک دریا مسجد امام خمینی ره حسینیه سامانی هامسجد سیدالشهدا ،روستای طره بخاخمسجد سیدالشهدا الشهدا
گزارش
*معرفی خادمین نماز در مسجد امیر المومنین (ع) بردخون کهنه*
حاج آقا مهدویان امام جماعت محترم روستای بردخون کهنه طی مراسمی، خادمین افتخاریِ نماز مسجد امیر المؤمنین(ع) را معرفی کردند.
 

ایشان بعد از تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و تبریک سالروز ایام الله دهه مبارک فجر افزودند: نماز ستون دین، نخستین سوال در قیامت و اقامه آن باعث بالندگی و رشد انسانیت در بشر استکه مهم ترین خروجی نماز و مسجد، برطرف شده مشکلات فردی و اجتماعی و رسیدن به سعادت ابدی
مردی صبح زود از خواب بیدار شد تا نمازش را در مسجد بخواند. لباس پوشید و راهی خانه خدا شد.
در راه مسجد، مرد زمین خورد و لباسهایش کثیف شد. او بلند شد، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت.
مرد لباسهایش را عوض کرد و دوباره راهی خانه خدا شد. در راه به مسجد و در همان نقطه مجدداً زمین خورد!
او دوباره بلند شد، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت. یک بار دیگر لباسهایش را عوض کرد و راهی خانه خدا شد.
در راه مسجد، با مردی که چراغ در دست داشت برخورد کرد و نامش را پرسید.
ادا
مسجد جامع سنندج (مسجد دارالاحسان) در گذشته جزء یکی از مهم‌ ترین دار العلم های دینی بوده است و بسیاری از علما در آن جا به کسب علم های مختلف پرداخته اند. در حال حاضر نیز به عنوان یک مسجد تاریخی از آن استفاده می کنند و جمعه ها نماز جماعت در آن جا بر پا می شود. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به آثارهای با قدمت و قدیمی به خصوص مساجد علاقه دارید، بهتر است هر چه سریع تر به سایت مستر بلیط مراجعه کنید و بلیط های سفرتان را برای بازدید از مسجد جام
بیاییم فرض کنیم داستانی که در مورد جناب مالک اشتر(علیه الرحمة و السلام) در یکی از کتاب‌های دین و زندگی دورانِ راهنمایی(متوسطۀ اول) نقل شده در زمانِ ما اتفاق می‌افتاد. اصل داستان این است که شخصی به مالک اهانت می‌کند و سبزی گندیده‌ای پرتاب می‌کند، بعد که می‌فهمد این شخص سردار لشکر امیرالمؤمنین است ننه غریبم بازی در می‌آورد و مالک اشتر هم بدون اعتنا به کارش به مسجد می‌رود و نماز می‌خواند و برایش استغفار می‌کند.
خب ما در بازسازی مدرن این د
مسئول اردویی و کمیته خادم الشهدای ناحیه بقیه الله در پایگاه حضور یافتند.ایشان اقدام به سخنرانی در مورد شهدا و مشکلات اجتماعی نوجوانان و راه حل آن از طریق اردوهای راهیان نور کردند.قبل از صحبتهای پاسدار قاسمپور،از یک بسیجی پایگاه نیز تقدیر به عمل آمد.
ادامه مطلب
تفاوتی میان غذای خادمیاران و خادمان امام رضا(ع) نیست/ امکان اسکان برای 100 هزار خادم‌یار فعال وجود ندارد
مدیر مرکز امور خادمی آستان قدس رضوی گفت: هر کسی در حرم خدمت می‌کند در ساعت خدمت خود از غذای تبرکی حرم میل می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، خادم‌یاری آستان قدس رضوی فرصتی است که بستر خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران امام رضا(علیه‌السلام) را برای افراد بیشتری فراهم کرده است.
برخی از خادم‌یاران امام مهربانی‌ها با مراجعه به سامانه ف
جبرئیل خادم امام رضا علیه السلام
ذهبی از علمای بزرگ اهل تسنن می‌نویسد:
وقتی از ابو نواس شاعر برجسته عرب می‌پرسند: تو راجع به همه چیز شعر سرودی، چرا راجع به علی بن موسی الرضا (علیهما السلام) شعر نمی‌گویی؟ می‌گوید:
فعلام ترکت مدح ابن موسی
و الخصال الّتی تجمّعن فیه
قلت: لا أستطیع مدح إمام
کان جبریلُ خادماً لأبیه
من دیدم راجع به همه چیز شعر سرودم ولی حرفی درخور شأن والای علی بن موسی الرضا (علیهما السلام) ندارم و بیان من در باره او جسارت در محضر
باسمه تعالی
اماکن مقدس
مسجد النبی
غزل۲
همبستگی احمد و اصحاب جدا نیست
آرامگه و مسجد و محراب  دو تا نیست
شد مسجد و ارکان بپا، بهر سعادت
آن مرکز علم است و عبادت که فنا نیست
گشته است بنا مسجد پیغمبر اعظم
در اول هجرت شده بر پا و خطا نیست
با گسترش مسجد و تخریب حواشی
آثار زیادی شده نابود و بها نیست
آنجاست زیارتگه و هم جای عبادت
چون خانه ی احمد بود و ظلم و جفا نیست
همراهی انصار و مهاجر شده باعث
در ساختن هر وجبش، فخر و ریا نیست
احمد چو دگر مردم آن کوچه و
یاد داری گفتمت یک داستان . قصه ای بود از زمانی باستان !
زآن همه همکار خوب و خوش سخن . از اداری گفتم و تولید و فن
صادقی و جانفدا را یادت است ؟ . زآن همه یاران بگو کی یادت است؟
از حسین سالم و هادی بگم زآن دو مانده یاد و یک دنیای غم
مابقی هستند و برخی رفته اند . بهر خود یار دگر بگرفته اند
گفت با من هر چه آمد بر دهان . آنکه رفت و شد ز آن نا محرمان
چون منافی جای رکنی را گرفت . طراحان فرمان تولید را گرفت
بخش مالی را اصیلی حاکم است . واحد ممتاز هم با خ
مسجد حضرت زینب مشهد
تماس : 09155156802 درصورت تمایل جهت رزرو مسجد حضرت زینب مشهد توسط تشریفات بهشت می توانید تماس بگیرید. مسجد حضرت زینب مشهد درمنطقه بهشتی ( کوهسنگی ) واقع شده است. این مسجد از مساجد نوساز مشهد محسوب می شود.
ادامه مطلب
از جمله مکان های معروف طرشت مسجد امام حسن عسگری که به مسجد پایین معروف است و مسجد امام علی معروف به مسجد بالا وحسینه طرشت که هم تاریخی و هم معروف است و هر ساله روز های شهادت به خاطر وقف بودن ان غدا می دهد که و فسنجان ان بسیار معروف است همه ساله عاشورا تاسوعا صف های طولانی تشکیل          می شود و بقعه شیخ طرشتی از قبرستان این محله می باشد 
نام کتاب: #گلدسته_و_سایه_ها | نویسنده: #محمود_دولت_آبادی | #موسسه_انتشارات_نگاه | ۱۰۹ صفحه.یادداشت من:این کتاب شامل دو داستان کوتاه از دولت آبادی به نام های "' #پای_گلدسته_امامزاده_شعیب " و " #سایه_های_خسته " است.داستان اول در مورد زنی به نام عذرا هستش که اهل روستاشون طردش کردن چون عادت به آواز خوندن داره و این کار پیش اون ها مقبول نیست. عذرا نیمه شب می ره امامزاده شعیب و به سیدی که اونجا خادم هست پناه می بره و در انتها می ره بالای گلدسته و شروع می کنه ب
-اللّه اکبر، اللّه اکبر، اللّه اکبر
السلام علیکم و رحمة الله و برکاته، انّ الله و ملائکته یصلّون علی النّبی یا ایّها الذین آمنوا صلّوا علیه و سلّموا تسلیماً
مردم سه صلوات فرستادند و یکی از پیرمردهای صف اول جماعت که خادم مسجد بود، میکروفن را گذاشت کنار جوانی که به تازگی دهه ی دوم زندگی اش را شروع کرده بود تا او تعقیبات نماز را بخواند.

ادامه مطلب
جوانی با چاقو وارد مسجد شد و گفت: بین شما کسی هست که مسلمان باشد ؟
همه با ترس و تعجب به هم نگاه کردند و سکوت در مسجد حکم فرما شد ،
 بالاخره پیرمردی با ریش سفید از جا برخواست و گفت : 
آری من مسلمانم.
جوان به پیرمرد نگاهی کرد و گفت با من بیا،
پیرمرد بدنبال جوان براه افتاد و با هم چند قدمی از مسجد دور شدند ،
جوان با اشاره. 
به گله گوسفندان به پیرمرد گفت : 
که میخواهد تمام آنها را قربانی کند و بین فقرا پخش کند و به کمک احتیاج دارد،
پیرمرد و جوان مشغول ق
روانشناسان، روانشناسی کودک والدین را در چگونگی تربیت کودک به سه دسته اساسی تقسیم می کنند:
• والدین مقتدر
این گروه از والدین از بهترین روش و صحیح ترین الگو تربیت کودک استفاده می کنند. با انعطاف پذیری و عنایت به احساسات کودک، او را در اتخاذ تصمیمات مربوط به خود، یاری می دهند. البته این امر به بیشتر شدن اعتماد به نفس کودک کمک می کند.
والدین آنچه را که از کودک می خواهند بطور واضح به او می گویند. برای پرورش شخصیت کودک برای او ارزش قائلند و در همه حا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها