نتایج جستجو برای عبارت :

فیلم صحنهدار انگلیسی

انگاشته ، فيلمی اکشن و مهیج محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی کریستوفر نولان و با هنرنمایی جان دیوید واشنگتن و رابرت پتینسون می‌باشد. انگاشته داستانی اکشن و حماسی دارد که اتفاقات آن در سراسر دنیا در جریان است. داستان رسمی این فيلم هنوز مشخص نشده است و…
دانلود Tenet 2020 + دانلود دوبله فارسی فيلم Tenet 2020 + دانلود دوبله فارسی فيلم تنت 2020 + دانلود رایگان فيلم Tenet 2020 + دانلود زیرنویس فارسی فيلم Tenet 2020 + دانلود فيلم Tenet 2020 + دانلود فيلم Tenet 2020 با زیرنویس فار
خودیی به انگليسي
خودیی و معنای آن
انگليسي استمنا
معنای استمنا
معنی
یادگیری خودیی صحیح و درست بدون ضرر
خودیی بدون عوارض و مشکلات
احساس گناه از خودیی
خودیی به زبان های دیگر
لغات جنسی به انگليسي
به انگليسي
فيلم سوپر به انگليسي
معنی فيلم سوپر چیست؟
چرا به فيلم های سوپر گفته میشود؟
فيلم سوپر چیست؟
خودیی و مفهوم آن
انواع خودیی ن
خودیی به روش درست و بدون درد
خودیی های روزانه
خودارض
آموزش زبان انگليسي با انیمیشن
آموزش زبان با انیمیشن despicable me یک بسته آموزشی بسیار مهیج برای فيلم دوستان و همینطور زبان دوستان میباشد. آموزش زبان انگليسي از طریق فيلم میتواند انقلابی باشد در یادگیری زبان انگليسي. دلیل این امر هم این است که زمانی که دانشجو در کشوری غیر از کشورهای انگليسي زبان در حال آموختن زبان انگليسي می باشد، هیچ گاه نمی تواند با اصطلاحات رایج، اسلنگ های پر استفاده و کلمات طبیعی آشنا شود.
۱۱ فایل ویدیویی
بیش از ۳۵۰ دقیقه فی
- کتاب هایی که قبلا خوانده اید را دوباره بخوانید .
- رومه خواندن یک راه مناسب برای یادگیری زبان انگليسي است . رومه ها به راحتی قابل فهم هستند و می توان به راحتی آن ها فهمید .
- شما می توانید فيلم های بدون زیر نویس را تماشا کنید . زیر نویس فيلم را خاموش نمایید و فيلم را تماشا کنید .
- با دوستانتان در چت ، ایمیل ، اسکایپ به زبان انگليسي صحبت نمایید .
- آواز خواندن یک راه بسیار مناسب برای یادگیری زبان انگليسي است . 
- بازهای MMO بازهای اینترنتی هستن
منامو گزیده هایی از فيلم های آموزشی ورزشی و سرگرمی را از سطوح ساده تا پیشرفته برای شما تهیه کرده است. هر فيلم دارای زیرنویس فارسی و انگليسي به طور همزمان است که می تواند در یادگیری ماندگار شما بسیار مؤثر باشد.
ادامه مطلب
واااای فيلم An Education» رو دیدین؟ چقد اینا خوب انگليسي حرف میزنن!!!
یعنی بریتانیایی اصیل
اصلا انگليسي‌ها (منظورم مردم کشور انگلیس هست) حرف زدنشون یه جور خاصی هست. من انگليسيم خوب نیست ولی به نظرم حرف زدنشون یه اصالت و هویت خاصی داره بر خلاف آمریکایی‌ها
آموزش زبان انگليسي در وبسایت خود آموز زبان اگر شما هم دنبال آموزش های رایگان آموزش زبان انگليسي  هستید میتونید به وبسایت خود آموز زبان مراجعه کنید آموزش زبان انگليسي در وبسایت خود آموز زبان دارای ویژگی های منحصر به فردیست که در ادامه قصد داریم این ویژگی های را برای شما بیان کنیم :
آموزش زبان انگليسي رایگان 
فيلم های آموزشی زبان انگليسي کاملا رایگان 
آموزش زبان بصورت کاملا رایگان 
 
فيلم ها می توانند به شما یاد دهند که به طور کاملا طبیعی و با لحجه صحیح به زبان انگليسي صحبت کنید. با این حال، برای یادگیری زبان با فيلم باید از تکنیک های درست و مناسبی استفاده کنید. بسیاری از اساتید و زبان آموزان سعی بر یادگیری زبان با مشاهده فيلم ها و برنامه های تلویزیونی دارند. تماشای فيلم به تنهایی بی تاثیر است زیرا شما بیشتر آنچه را می شنوید درک نخواهید کرد و عمیقاً یاد نخواهید گرفت. هدف از تکنیک های یادگیری زبان با فيلم، یادگیری عمیق است؛
آموزش زبان انگليسي با انیمیشن
آموزش زبان با انیمیشن despicable me یک بسته آموزشی بسیار مهیج برای فيلم دوستان و همینطور زبان دوستان میباشد. آموزش زبان انگليسي از طریق فيلم میتواند انقلابی باشد در یادگیری زبان انگليسي. دلیل این امر هم این است که زمانی که دانشجو در کشوری غیر از کشورهای انگليسي زبان در حال آموختن زبان انگليسي می باشد، هیچ گاه نمی تواند با اصطلاحات رایج، اسلنگ های پر استفاده و کلمات طبیعی آشنا شود.
 
۱۱ فایل ویدیویی
 
بیش از ۳۵۰ دقیقه
مخاطب: زبان آموزان سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته
فرمت: کتاب، صوت، پی دی اف
محصول انگليسي واقعی به سبک فرندز – شامل آموزشهای مربوط به اسلنگها و تلفظ انگليسي امریکن به همراه متن فيلم برای درک کامل فيلم های زبان اصلی
قیمت:149000تومان
برای سفارش در قسمت نظرات اعلام کنید.
خب من از کلاس چهارم زبانو شروع کردم اول مثل یه درس عادی سخت بود برام بعد کم کم باهاش خیلی دوست شدم فيلم انگليسي میدیدم اهنگ انگليسي علاقمو به زبان هزار برابر کرد میتونم بگم محبوب ترین موضوع درسی برام بود وهست .نمی تونم بگم چقد علاقه دارم با ادما توی سرزمینای دیگه در ارتباط باشم خب انگليسي تنها راه بود و تونستم  با خلیا چت کنم که مایل ها باهاشون فاصله داشتم. خب زیاد نوشتم میخوام بگم من onlinedictionary نصب کردم و روی محافظ صفحه موبایلم لغات انانگلیس
امروزه آموزش زبان های خارجی با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود. شما می توانید با استفاده از انتخاب بهترین روش یادگیری زبان به افزایش مهارت های خود در کوتاه ترین زمان ممکن کمک کنید. یکی از روش های مرسومی که امروزه از آن استفاده می شود، آموزش زبان انگليسي با فيلم و سریال است که به تقویت مکالمه و شنیدن شما بسیار کمک می کند.
ادامه مطلب
چرا یادگیری زبان انگليسي مهم است ؟
زبان انگليسي اولین زبان از نظر زبان مادری مردم در دنیا نیست.
این زبان ،زبان رسمی 53 کشور دنیا ست.
در حدود 400 میلیون نفر در دنیا به انگليسي صحبت می کنند.
این زبان معروف ترین زبان دوم دنیا ست.
زبان انگليسي ، زبان بازرگانی و تجارت دنیاست.
زبان انگليسي راه ارتباطی بازرگانی جهانی ست.
اکثر بازرگانیدهای سراسر دنیا به زبانانگليسي انجام می شوند.
این امر ثابت میکند که یادگیری زبان انگليسي دارای اهمیت بسیاری میباشد.
صحب
هر چیزی که درباره شرط ها در انگليسي باید بدانید را در این مطلب به زبان کاملا ساده برایتان بیان می کنیم. هر سوالی در این باره دارید در بخش نظرات با ما مطرح نمایید.
شرط انگليسي
ساختارهایی در زبان انگليسي وجود دارد که شرطی (conditional) نامیده می شوند و برای صحبت در مورد موقعیت های ممکن یا خیالی به کار می روند. یک شرط ” یک وضعیت یا چگونگی ” است.
به عنوان مثال:
If a certain condition is true, then a particular result happens.
(اگر شرط خاص درست باشد، نتیجه خاص اتفاق می افتد.)
حتما
تجربه من!
مدت طولانی است که از انگليسي استفاده می کنم و وقتی به کلمات فکر می کنم، به جای فکر کردن به زبان مادری ، به طور خودکار به انگليسي فکر می کنم. من عمداً سعی نمی کنم به انگليسي فکر کنم. این به طور خودکار اتفاق می افتد و دلیل آن هم این است که انگليسي را به بخش مهمی از زندگی روزمره ام تبدیل کرده ام.
 
تقریباً هر روز به پادکست ها و کتاب های صوتی انگليسي گوش می کنم. (این پادکست ها و این کتاب های صوتی)
تقریباً هر روز انگليسي صحبت می کنم.
تقریباً اغل
آموزش زبان انگليسي :اگر شما جز اون دسته از دانش آموزایی که دوست داری زبان انگليسي مثل آب خوردن یاد بگیری کافیه به وبسایت خود آموز زبان سر بزنی و مقالات و فيلم های رایگان وبسایت خود آموز زبان رو ببتی برای اینکار تنها یه راه ساده هست و اون اینه به وبسایت خود آموز زبان سر بزنی یکی از مقالات مهم و و پر بازدید ما آموزش زبان انگليسي همراه با رقصه یادت نره این مقاله ارزشمند رو از دست ندی و حتما حتما دنبالش کنی 
چند شب پیش فيلم A kid محصول سال 2016 رو نگاه کردم. فيلم ساخته کاناداست. (خطر اسپویل). داستان فيلم داستان مردیه که ساکن پاریسه و بهش خبر می‌دن پدرش در کانادا مرده و براش یه بسته گذاشته. این شخص که اسمش متیو هست به کانادا می‌ره که برادرهاش رو ببینه. ولی اتفاقات جالبی براش میفته.
فيلم کلاً به زبان فرانسه‌اس. وقتی می‌خواستم فيلم رو نگاه کنم متوجه شدم هیچ زیرنویس فارسی برای این فيلم وجود نداره و کسی ننشسته برای این فيلم زیرنویس فارسی تهیه کنه. خب اول
برای آن که بتوانید زبان انگليسي را سریع بیاموزید باید یک سری کارها را انجام دهید . 
یکی از ساده‌ترین کارهایی که می‌توانید برای یادگیری سریع زبان انگليسي انجام دهید این است که تا آنجا که می توانید بخوانید . 
کتاب هایی که قبلا خوانده اید را دوباره باز بخوانید .
رومه بخوانید . زیرا رومه ها دستور زبان بسیار خوبی دارند و به راحتی قابل فهم هستند .
فيلم به زبان انگليسي ببینید و زیر نویس آن ها را خاموش کنید تا بتوانید خودتان زبان را درک کنید .
ش
آموزش زبان انگليسي با انیمیشن
آموزش زبان با انیمیشن despicable me یک بسته آموزشی بسیار مهیج برای فيلم دوستان و همینطور زبان دوستان میباشد. آموزش زبان انگليسي از طریق فيلم میتواند انقلابی باشد در یادگیری زبان انگليسي. دلیل این امر هم این است که زمانی که دانشجو در کشوری غیر از کشورهای انگليسي زبان در حال آموختن زبان انگليسي می باشد، هیچ گاه نمی تواند با اصطلاحات رایج، اسلنگ های پر استفاده و کلمات طبیعی آشنا شود.
۱۱ فایل ویدیویی
بیش از ۳۵۰ دقیقه فی
اخبار کوتاه انگليسي همراه با متن پیاده شده دقیق انگليسي توسط مترجم حرفه ای 
فایل صوتی خبر با لهجه آمریکایی به مدت   5 دقیقه اخبار انگليسي  در قالب فایل MP3
همراه با متن پیاده شده در قالب فایل PDF در3 صفحه
مناسب برای دانشجویان مترجمی زبان انگليسي , آموزش زبان انگليسي , ادبیات زبان انگليسي 
جهت ارائه فعالیت های کلاسی 
جهت ارائه پروژه های پایان ترم
مناسب برای درس ترجمه نوار و فيلم و ترجمه شفاهی
 
 
دانلود فایل
First Text / اولین مطلب
This blog about movies and series in English and Persian. So you can use it for practice English or use it for choose what film you watch.
 
این وبلاگ در مورد فيلم ها و سریال ها به زبان فارسی و انگليسي است. شما می توانید از این وبلاگ استفاده کنید برای تمرین زبان انگليسي یا نقد و بررسی فيلم و سریال و آشنایی با آنها.
 یک دوره ای به شدت علاقمند بودم به خوندن انجیل و گیرم نمیومد. 
از دوستان و آشنایان مسیحی هم که سوال کردم گفتند فقط تو کلیسا هست! و تو نمیتونی داشته باشیش!! 
بخشهایی رو تو اینترنت پیدا کردم و خوندم (نسخه انگليسي)
تو همین سفر و وسط خیابون یک مادر و دختر انگليسي زبان، یک کتاب بهم دادند با عنوان عشق و ایمان» که بخشهایی از انجیل یوحناست
و پشت جلدش یک اس دی کارت داره که محتواش ایناس: انجیل (صوتی و نوشتاری)- داستان خدا- فيلم زندگی حضرت عیسی- فيلم آدم و ح
دیدن فيلم زبان انگليسي می‌تواند یکی از بهترین روش‌ ها برای یادگیری زبان انگليسي باشد. دست‌کم خیلی خیلی بهتر از خواندن کتاب‌های آموزش زبان انگليسي است. برای اینکه زبان انگليسي که در کتاب‌های درسی بکار رفته است، ساختگی و الکی است و روش‌های آموزشی به‌کاررفته کارایی زیادی ندارد (البته در پرانتز بگویم که منظور فقط کتاب های آموزشی مرسوم است وگرنه خواندن کتاب هایی مانند کتاب داستان، برای یادگیری زبان انگليسي بسیار مناسب است). ولی زبان انگ
آپوکالیپتو (به انگليسي: Apocalypto) یا آخرامان،نام فيلمی حماسی به کارگردانی مل گیبسون محصول ۲۰۰۶ آمریکا است. فيلم روایت‌گر انقراض تمدن مایا است و به زبان غیر انگليسي ساخته شده‌است.کیفیت پوشش و زندگی مردم مایا به سبک انسان‌های اولیه به تصویر کشیده شده‌است و توحش مردم و بیگانگی فيلم از مظاهر مدرنیته گواه بر این مدعاست.
فيلم انگل که اسکار گرفت رو هم نگاه کنی
 
یه خود فروختگی توش هست
 
کره ای هایی هم که سطح خوبی دارند ،
 
توی فيلم سعی میکنند عامریکایی باشند
 
زبان انگليسي میخونند ، از جنس های عامریکایی تعریف میکنند
 
تلاششون اینه که دانشگاه عامریکایی بخونن یا برن
 
اگه کسی از عامریکا اومده باشه توی فيلم با کلاس محسوب میشه
 
اینا رو که من نمیگم . توی فيلمه داد میزنن خودشون
اپلیکیشن اندروید EWA: Learn English Language با استفاده از فيلم، کاراکترهای معروف، رمان و داستان های معروف و به صورت متنی و صوتی به شما کمک میکنه که زبان انگليسي و یاد بگیرید . این اپلیکیشن توی 6 سطح مختلف تنظیم شده و برای مثال میتونید انگليسي در سفر و امتحان کنید . اگه دنبال یادگیری زبان انگليسي هستید هنوز دیر نشده .
ادامه مطلب
هلوووووو!
فيلم امشب یکم جنایی طور بود. امتیازش تو imdb اینه: 6.1/10
قضیه اینه ک شخص اول داستان آنکل جک عه ک خوانده اش ظاهرا توی ی قتل کشته میشن و ی تماس تلفنی مشکوک دریافت میکنه و .
اولش خیلی اروم پیش میره اما از وسطاش تقریبن (یا حتی قبل از وسطاش!) داستان سریع و جذاب میشه و اصلن عادم گذر زمان رو حس نمیکنه. یکی از خوبیاش هم اینه ک سورپرایز میشه عادم وسطش!
یه انگليسي روونی هم حرف میزنن، جوری ک با زیرنویس انگليسي عادم کااااااااامل متوجه میشه چی ب چیه.
فيلم (به انگليسي: Film) اصطلاحی است که به‌طور عام شامل تصاویر و عکس‌های متحرک و همچنین زمینه می‌گردد. فيلم در لغت به معنی نوار باریک» است و از آن جایی که برای اولین بار تصاویر متحرک روی فيلم ها ثبت می‌شدند و به این وسیله نمایش داده می‌شدند، این نام روی تصاویر متحرک ماند، البته امروز خود کلمه فيلم» به‌طور تخصصی فقط به تصاویر متحرکی گفته می‌شود که در سینما نمایش داده می‌شوند، اگر همین فيلم‌ها پس از آن که دوره اکرانشان تمام شود از تلویزی
آموزش زبان انگليسي با کارتون
موزش زبان با انیمیشن یکی از بهترین راه های آموزش زبان انگليسي میباشد. دلیل اهمیت این موضوع هم این است که زبان آموزانی که در خارج از یک کشور انگليسي زبان در حال آموزش هستند، نمیتوانند دقیقا مثل یک شخص native صحبت کنند.
در این بسته آموزشی…
۱۵ فایل ویدیویی
حدود ۵۰۰ دقیقه فيلم آموزشی
بیش از ۱۳۰۰ جمله آنالیز شده
ادامه توضیحات بالا.  کلیک کنید
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
نتایج وب
دانلود فيلم Kamikaze 2016 - آوا دانلود
www.avadl.ws › فيلم خارجی › اکشن

۲۹ آذر ۱۳۹۵ - Kamikaze (2016) HDRip 679MB. دانلود فيلم Kamikaze 2016 با کیفیت خوب. | به همراه لینک دانلود مستقیم و رایگان |. Kamikaze. نام فيلم : .
دانلود رایگان فيلم Kamikaze 2016 | دانلود فيلم جدید - آوا دانلود
www.avadl.ws/tag/دانلود-رایگان-فيلم-kamikaze-2016/
Kamikaze (2016) HDRip 679MB. دانلود فيلم Kamikaze 2016 با کیفیت خوب. | به همراه لینک دانلود مستقیم و رایگان |. Kamikaze. نام فيلم : Kamikaze. ژانر : اک
 
داستان فيلم روانی آمریکایی
روانی آمریکایی فيلمی در سبک کمدی سیاه و ترسناک به کارگردانی ماری هرون است. کریستین بیل و جرد لتو از بازیگران فيلم میباشند. این فيلم بر اساس رمانی به همین نام از برت ایستون الیس ساخته شده‌است. پاتریک بیتمن» (بیل) جوانی اهل نیویورک و معقول و خوش سر و لباس است. اما در پشت این چهره ی او، یک هیولا نهفته است…
 
سال ساخت : 2000
زبان : اسپانیایی ، انگليسي ، کانتونی
ساخت کشور : آمریکا ، کانادا
زمان فيلم : 104 دقیقه
ژانر :
تلفظ های خاص زبان انگليسي:
مقالات تفصیلی: تلفظ انگليسي و انگليسي تلفظ زبان خارجی.
اساویرایش
نمادها در لیست زیر هستند که از الفبای آوایی بین المللی به عنوان آنها برای رونویسی انگليسي (به جز در ایالات متحده) استفاده می شود توسط اکثر فرهنگ های لغت ، تخصصی یا نه ، از اواخر 1970s.
ادامه مطلب
داستان فيلم روانی آمریکایی
روانی آمریکایی فيلمی در سبک کمدی سیاه و ترسناک به کارگردانی ماری هرون است. کریستین بیل و جرد لتو از بازیگران فيلم میباشند. این فيلم بر اساس رمانی به همین نام از برت ایستون الیس ساخته شده‌است. پاتریک بیتمن» (بیل) جوانی اهل نیویورک و معقول و خوش سر و لباس است. اما در پشت این چهره ی او، یک هیولا نهفته است…
 
سال ساخت : 2000
زبان : اسپانیایی ، انگليسي ، کانتونی
ساخت کشور : آمریکا ، کانادا
زمان فيلم : 104 دقیقه
ژانر : 
پاورپوینت کتاب زبان تخصصی انگليسي تربیت بدنی دکتر رسول حمایت طلب
تعداد اسلاید:209
 
دانلود پاورپوینت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سریال عشق اورژانسی قسمت 69 پارت اول - سریال ترکی عطر عشق . iranimag.ir دانلود پاورپوینت زبان تخصصی انگليسي تربیت بدنیxپاورپوینت زبان تخصصی انگليسي تربیت بدنیxپاورپوینت کتاب زبان تخصصی انگليسي تربیت بدنیxپاورپوینت کتاب زبان تخصصی انگليسي ترب
 
چینگو جونی های گل
اومدم واستون یک عدد فيلم سینمایی معرفی کنم کف کنید
و واس خاطر اینکه به شدت خطر اسپویل وجود داره در ادامه مطلب، همینجا اعلام میکنم که اگر دوستندارید از ماجرا های فيلم باخبر بشید اصلا ادامه مطلب نروید!!
 
هانا. تول. ست
جیجیجینگ
 انگل اولین فيلم غیر انگليسي زبان برنده جایزه اسکار
ژانر: کمدی سیاه
نویسنده و کارگردان: بونگ جون هو
سال انشار: ۲۰۱۹
بازیگران: سونگ کانگ هو، لی سون کیون، چو یئو جئونگ، چوی وو شیک و پارک سو دام
 این
.فيلم آپارات فيلم های وحشتناک در حال بارگیری. - جسی google سوپرامریکایی google شاهکار ایران خودروبرای دانلود کلیک کنیدسوپرامریکایی google سوپرامریکایی google play دانلود آخرین ورژن و سوپرامریکایی google play تحمیل اخر اصدار و سوپرامریکایی google play تحمیل للموبایل و . سوپرامریکای - جستجوی google, سوپرامریکایی سوپر ۸ (به انگليسي: Super 8) فيلمی علمی-تخیلی و مهیج به نویسندگی و کارگردانی جی. فيلم های سوپری|فيلم سوپر ایرانی|فيلم سوپر|عکس . دانلود فيلم سوپ
▪️ کلاس‌های آموزشی دوازدهم اسفند شبکه آموزش پخش نوبت صبح
دانلود فيلم درس عربی پایه هفتم
yjc.ir/00UUWh
دانلود فيلم کلاس ریاضی پنجم ابتدایی
yjc.ir/00UUcr
دانلود فيلم کلاس فارسی سوم ابتدایی
yjc.ir/00UUcD
دانلود فيلم درس ریاضی اول ابتدایی
yjc.ir/00UUb8
دانلود فيلم درس عربی پایه هشتم
yjc.ir/00UUYI
دانلود فيلم درس زبان انگليسي پایه نهم
yjc.ir/00UUXh
▪️ کلاس‌های آموزشی دوازدهم اسفند شبکه آموزش پخش نوبت بعد از ظهر
دانلود فيلم کلاس حسابان ۲ پایه دوازدهم
yjc.ir/00UUdO
دانلود فيلم

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها