نتایج جستجو برای عبارت :

فوق تخصص ارتوپدی

بخش ارتوپدي هم تموم شد و از شنبه بخش نوروسرجری شروع میشه . از نظر مادیات که امروزه برای همه مهم شده تخصص ارتوپدي واقعا پول آوره و همیشه و همیشه هم مریض هست . چه بیمار تصادفی چه زمین خوردن و یا کمردرد و افراد پیر و فرسوده و انواع و اقسام دست درد و پا درد . همیشه هم سرشون شلوغه . به قول دوستم پرستیژ بالایی هم داره که من مخالف این حرفم . تفاوت واضحی که نسبت به بقیه رشته ها داره معاینات بالینی و درگیر جراحی بودن و گچ گیری بود و البته زمان رو هم فاکتور ب
انواع پلاک های ارتوپدي
دسته‌بندی‌ها: ارتوپدي و شکستگی , تجهیزات اتاق عمل 29087 بازدید 12 دیدگاه . این پلاک ها را به همراه پیچ لگ برای افزایش فیکساسیون موضع .
انواع پیچ های ارتوپدي - شرکت تجهیزات پزشکی، محصولات
زیرا این پیچ‌ها در داخل بدن نصب شده و استفاده و حمل آنها مانند گچ‌های ارتوپدي سخت نیست همچنین این پیچ و پلاک‌های استخوانی می‌توانند به مدت طولانی .
 
آشنائی با انواع پیچ و پلاک ارتوپدي 
آشنائی با انواع پیچ و پلاک ارتوپدي عنوا
تخصص طب فیزیکی و توانبخشی
 تخصص طب فیزیکی و توانبخشی : ایران جزو اولین کشورهایی است که دارای تخصص طب فیزیکی و توانبخشی شده و اولین کشور خاورمیانه می باشد که متخصص طب فیزیکی داشته است. 
 
برای مشاهده متن کامل مقاله تخصص طب فیزیکی و توانبخشی روی لینک تخصص طب فیزیکی و توانبخشی کلیک کنید.
ادامه مطلب
امروزه تعاریف مختلفی از تخصص وجود دارد که همین تعاریف اهمیت آن را چند برابر نموده است. تخصص، دانش یا مهارت عمیقی است که به مدد مطالعه، آموزش یا تجربه به‌دست‌آمده است. تخصص اساس اعتبار فردی است که با توجه به مطالعه، تربیت یا تجربه‌اش، در حوزه یا موضوعی خاص آگاهی دارد. تخصص را مهارت یا دانش در حوزه خاصی تعریف می‌کنند. هم‌چنین، مهارت یا دانش تخصصی در یک زمینه خاص را تخصص می‌نامند. فرد متخصص فردی است که بدون توجه به شرایط محیطی در حوزه‌ی تخص
فیزیوتراپی یک متخصص پزشکی است که به افراد کمک می کند تا از صدمات جلوگیری کنند و یا در صورت وجود بیماریهای موجود ، آنها را درمان کند تا تحرک فرد به حالت عادی بازگردد. فیزیوتراپی ها ممکن است قسمت های مختلف بدن را کشش و ماساژ داده و یا ورزش دهند و یک برنامه سفارشی برای افزایش پیشرفت بیمار توصیه کنند. انجام فیزیوتراپی می تواند یک روش جایگزین برای جراحی یا اقدامات تهاجمی تر باشد.
فیزیوتراپی ها معمولاً از وسایلی مانند تردمیل ، دوچرخه و حتی استخرها
در این مقاله به چند تا از پرسش های شما از جمله ارتوپدي چیست ؟ ارتوپد کیست ؟ و درمان ارتوپدي می پردازیم.ارتوپدي یا Orthopedics شاخه ای از جراحی می باشد  که در حیطه سیستم حرکتی بدن فعالیت دارد.  سیستم حرکتی از جمله استخوان ها، مفاصل، عضلات و دیگر بافت هایی است که در اندام های حرکتی وجود دارند.
ادامه مطلب
مشکلات ارتوپدي در کودکان
تا چه اندازه با مشکلات و بیماری های زانو اگاهی دارید؟یکی از مشکلات رایج زانو ، مشکلات ارتوپدي در کودکان است با ما در ادامه همراه باشید تا به این مشکلات و راه حل های آن بپردازیم.ساختار سیستم اسکلتی کودکان از موقع تولد تا بلوغ دائماً در حال تغییر است، از طرف دیگر به علت توانایی بسیار بالای بدن کودکان در بهبود و ترمیم ضایعات، درمان بسیاری از آسیب‌های اسکلتی در سنین پایین راحت‌تر و موفقیت آمیزتر از بزرگسالان است.تشخی
مشکلات ارتوپدي در کودکان
تا چه اندازه با مشکلات و بیماری های زانو اگاهی دارید؟یکی از مشکلات رایج زانو ، مشکلات ارتوپدي در کودکان است با ما در ادامه همراه باشید تا به این مشکلات و راه حل های آن بپردازیم.ساختار سیستم اسکلتی کودکان از موقع تولد تا بلوغ دائماً در حال تغییر است، از طرف دیگر به علت توانایی بسیار بالای بدن کودکان در بهبود و ترمیم ضایعات، درمان بسیاری از آسیب‌های اسکلتی در سنین پایین راحت‌تر و موفقیت آمیزتر از بزرگسالان است.تشخی
انقدر تشنه ی یک فضای حقیقی و ماده و فعالیت بدنی و گرفتن نتیجه های واضح و کوتاه مدت بودم و انقد تشنه ی تخصص داشتن که با تمام وجود چسبیدم به طراحی الگو و بریدن و دوختن و حظ کردن از دیدن زحماتم در شمایل زیبا و برازنده!
مدت هاست از عالم غیب و مجاز دور شدم و هیچی برام لذت بخش تر از ثمر دادن پارچه ها نیست وقتی انقد با علاقه باغبونیش میکنم.
احساس میکنم خدا هم درکم میکنه و نیازمو میفهمه و میدونه تلاشم در راستای آثار تربیتی کاره.
امام علی ع : ارزش هرکس ب
محمدرضا دوست‌محمدی:هنرمندان انقلابی باید درصدد افزایش تخصص‌های هنری‌شان باشند و با حرف، ادعا و شعار نمی‌توان کار کرد و این تخصص‌ها باید به روز باشند هم‌چنین هنرمند انقلابی باید فعال و پُرکار باشد و خموده و افسرده نباشد.
از هر کار یا چیزی که لذت میبرید و خسته نمیشید اون عشق شماست.ممکنه یکی باشه ممکنه چنتا با یکی فقط میشه از زندگی لذت برد. صبر و عشق ترکیبی عجیب برای رسیدن به هرچیزیه که میخایید فقط کافیه دنبال عشقتون باشید بعد میبینید چه کارها و افرادی که تاحالا ندیدین میان سراغتون بعضی ها بهش میگن تخصص.اما اون عشقه که تخصص میاره.
درباره تخصص‌های ویژه سردار قآانی چه می‌دانید؟/ چرا سپاه قدس قطعا موفق‌تر از قبل خواهد بود؟! ♦️رمزگشایی از رجز عملیات جوانمردانه علیه آمریکا سپاه و به خصوص نیروهای قدس یک فرمانده کاریزماتیک و بی‌نظیر را از دست داده اند. موضوعی که از هر طریق به آن نگاه کنید، خلل غیاب حاج قاسم سلیمانی احساس می‌شود
ادامه مطلب
 
بیماری‌های کلیه کودکان؛ مثانه و مجاری ادرار در کودکان (نفرواورولوژی کودکان) از سال 1966 میلادی کودکان مبتلا به انواع بیماری‌های کلیه و مجاری ادرار در ایران تحت نظر و ویزیت نفرولوژیست‌ها قرار می‌گرفتند. از سال 1990 برنامه‌ریزی برای گرفتن دستیار فوق تخصص نفرولوژی کودکان آغاز شد.
ادامه مطلب
سلام!
از اون نوجوانی که آرزوش بود حس خوب داشته باشه و بالاخره در فضایی که حس راحتی داره، قرار بگیره، رسیدم به یه زنی که داره سعی می کنه از تخصص اش پول در بیاره. و الآن درک می کنم یاسِ تمام فارق التحصیلات دانشگاهی را که بیکار هستند با این که سال ها تلاش کردند برای آموزش تخصص شان. باید یاد خودم بندازم که من می توانم موفق شوم! من می توانم. تو هم می توانی. یادمون باشه.
بدرود.
خدایا میشه من سال دیگه اینموقع تو خونه خودم باشم؟برف بیاد؟همون سوییت منفی 60 که خواب پنجره اشو میبینم.میشه سال دیگه رزیدنت باشم تهران؟میشه 98 خیلی خوب شروع بشه؟لطفا
اول دبیرستان بودم که این برنامه رو نوشتم:
95 فارغ التحصیلی عمومی
98 شروع تخصص
32 سالگی ازدواج
34 و 36 و 38 سالگی بچه دار بشم
38 سالگی استاد دانشگاه و فوق تخصص
 
ارسال و پخش فیلم به جشنواره ها، تخصصی است مانند دیگر تخصص ها در دنیای فیلم و سینما، تخصصی که خیلی ها بویی از آن نبرده اند ولی خود را علامه‌دهر می نامند. این تخصص مانند تخصص های دیگر دست نیافتنی نیست، تنها نیاز به وقت دارد و استعدادی درونی. اما باید دانست که تخصص هایی که در سینما وجود دارد به سه دسته تقسیم می شوند. تخصص های اکتسابی، ذاتی و دسته‌ی معدودی از هر دو. علم ارسال و پخش فیلم به جشنواره ها در دسته ی سوم قرار می گیرد همچون کارگردانی که ن
روماتولوژی (Rheumatology) یک فوق تخصص در پزشکی داخلی و پزشکی اطفال است که به مطالعه و درمان بیماری‌های بافت همبند و استخوان‌های بدن انسان توجه دارد. به متخصص این رشته روماتولوژیست می‌گویند. بسیاری از بیماری‌های مورد توجه این تخصص ریشه سیستم ایمنی دارند و لذا روماتولوژی بیشتر به مطالعه ایمنی شناسی می‌پردازد.
روماتولوژیست، بیماری های عضلانی اسکلتی و خود ایمنی را تشخیص و درمان می کند. برخلاف ارتوپدي، روماتولوژیست ها برای درمان بیماری های مفص
نگذارید تخصص و خبرگیتان چشم شما را ببندد.
در این مقاله می آموزید که چگونه از افتادن در دام تخصص و تواناییهای خودتان نجات یابید.
نویسنده: سیدنی فینکلشتاین
منبع: هاروارد بیزنس ریویو https://hbr.org/2019/05/dont-be-blinded-by-your-own-expertise
به نظر می رسد تخصص در زمینه های حرفه ای یک کالای ارزیابی نشده است. شرکت ها آن را از لوازم کارایی بالا و توانایی رهبری می دانند و در هنگام استخدام یا انتصاب افراد به سمتهای کلیدی، به آن وزن زیادی میدهند. اما من طی یک دهه گذشته با مطال
تبلیغات پوشاک
مشاوره تبلیغاتی در زمینه پوشاک ، بازاریابی پوشاک و تبلیغات پوشاک می تواند یک کسب و کار را متحول کند. قطعا شما فردی هستید که در زمینه کسب و کار خود دارای مهارت ها و تخصص های زیادی هستید و به همین دلیل هم به دنبال مشاور تبلیغاتی بوده اید. 
فرایند مشاور تبلیغاتی همین است یعنی افرادی بسیار زیاد در زمینه های کاری خود مهارت و تخصص های زیادی کسب کرده اند. زمان زیادی لازم است تا کسی بتواند در یک زمینه به تخصص برسد. همه ی مشاغل نیاز به تخص
مراجعه به متخصص اطفال برای درمان بیماری های روحی و جسمی نوزادان بهترین گزینه محسوب می شود چرا که ما تخصص کافی در رابطه با بیماری و درمان های اطفال  را داریم. با توجه به اندام درونی نوزادان مسلما فوق تخصص اطفال بیشتر می توانند بیماری های احتمالی اطفال را که ناهنجاری های مادرزادی نمونه هایی از آنها محسوب می شوند را شناسایی و در جهت درمان آنها اقدامات لازم را به انجام برسانند. در ادامه بیشتر به معرفی وظایف این متخصصین خواهیم پرداخت.
متخصص اط
"اگه فقط یه بُعدی بودی، شاید می تونستی بگی من نیاز به دم و دستگاه دستوری ندارم. اما جسم یه چیزه، روح یه چیزه. چند جلد کتاب زیست خوندیم که فقط بدونیم بدن انسان چیه! آخرش هم تمام و کمال یاد نگرفتیم. هفت سال پزشکی می خونن، دو سال تخصص، دو سال فوق تخصص، دو سه سال هم پروفسوری. آخرش هم بگی یه انسان رو کامل به ما توضیح بده، می گه من فقط تو یه قسمت تخصص دارم. سیستم های عامل و غیرعاملش رو. بهت می گه من فقط جسم رو یاد گرفتم. اونم خیلی از چراهای مریضی ها رو نه.
سلام
من یک دختر مجرد زیر ۳۰ سال هستم، ساکن یکی از این شهرهای بزرگ، شرایط خواندن تخصص هم در تهران و هم شهر خودم را دارم. (عمومی را در شهر خودم خواندم). خواستم بپرسم کجا به نظرتون بهتره؟، آیا به رزیدنت ها خوابگاه میدهند؟، و خواندن تخصص در تهران ارزش دوری از خانواده را دارد؟، کلا اگر کسی در این مورد تجربه ای دارد ممنون میشم کمکم کند.
پیشاپیش تشکر 
بیشتر بخوانید .
کدوم یکی از رشته های پزشکی رو برای تخصص انتخاب کنم؟
بحث در مورد تخصص های پزشکی برای
با نگاه کلی به عملکرد دولتها در امر اشتغال زایی خواهیم یافت آمار بیکاران در کشور همیشه محسوس و نرخ بیکاری رو به افزایش می باشد. از طرف دیگر تقاضای کارفرمایان به استخدام نیروی کار همیشه موجود بوده است. پس حلقه گم شده این موضوع کجاست؟ بله قطعاً تخصص است. تخصص برگرفته از نظام آموزش یک کشور بوده و این مهم در کشور ما نادیده گرفته شده است.
ادامه مطلب
تخصص های یک برنامه نویس بک اند چیست؟
شخصی که می خواهد به عنوان یک برنامه نویس بک اند مشغول به کار گردد باید از تخصص ‌های بسیاری برخوردار باشد. در زیر برخی از مهارتهایی که لازمه تبدیل شدن به برنامه نویس Back End است را مشاهده می کنید:
تسلط بر زبان برنامه نویسی سمت سرورتسلط بر پایگاه داده هاتسلط بر مباحث پیشرفته زبان برنامه نویسیداشتن توانایی حل مسئلهداشتن مهارت سوال پرسیدن
ممکن است شما برای مشکب پیش آمده برای شما به پزشک مراجعه کرده باشید و پزشک برای درمان بیماری، شما را به متخصص غدد ارجاع دهد و شما میبایست برای درمان بیماری خود به فوق تخصص غدد خوب مراجعه کنید.
پزشک فوق تخصص غدد به بررسی بیماریهای غدد درون ریز و ارایه درمان یا کنترل این اختلالات میپردازد. غدد درون ریز در بزرگسالان شامل غدد تیرویید، فوق کلیوی، بخش درون ریز لوزالمعده و غدد لنفاوی میباشند. همچنین بررسی اختلالات رشد و کوتاهی قد و بررسی علل و درمان
⭕️ حاج اسماعیل قاآنی را مشهدی ها آقا اسماعیل ی ها مردسایه ها نظامی ها مغز متفکر صدا میزنند؛ ❗️ولی میان جهادی ها به نام دیگری معروف است، #سردارِ_شامی که اشاره به تخصص ویژه او در حوزه ی سرزمینی شامات دارد. بله درست فهمیدید؛ اسرائیل تخصص اصلی فرمانده ی جدید ماست #انتقام_سخت
 
#سردار_سلیمانی #قا سِم سُلیم #آنی #انتقام_سخت_در_راه_است #
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
 
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
به کمک کارت آبی اتحادیه اروپا صورت می گیرد. این کارت جهت مهاجرت به آلمان
از طریق تخصص همانند کارت سبز آمریکاست و به منظور جبران کمبود نیروی کار
در اروپا صادر می گردد و به متخصصان غیر اروپایی اجازه کار در کشورهای
اتحادیه اروپا به جز کشورهای انگلستان، دانمارک و ایرلند را خواهد داد.
برای برخورداری از روش مهاجرت به آلمان از طریق تخصص باید تحصیلات دانشگاهی
داشته باشید. پزشکان، مهندس
دکتر مهران آقامحمدپور بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان
کودکان و نوزادان در صورت داشتن مشکلات و بیماریهایی مانند اختلال خواب ، اختلال حرکتی ، اشکال در تکلم ، تشنج خواب ، صرع ، تشنج ، بیش فعالی ، افسردگی ، اضطراب ، فلج مغزی ، میکروسفالی ، بزرگ بودن دور سر نوزاد ، اتیسم ، میگرن ، سردرد ،نقص توجه ، هیپوکسی نیاز به معاینه و تشخیص سریع بیماری دارد تا در سنین پایین درمان لازم شروع شده و نتیجه مناسب را دریافت کرد .
دکتر آقامحمدپور بهترین فوق تخصص م
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
 
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
به کمک کارت آبی اتحادیه اروپا صورت می گیرد. این کارت جهت مهاجرت به آلمان
از طریق تخصص همانند کارت سبز آمریکاست و به منظور جبران کمبود نیروی کار
در اروپا صادر می گردد و به متخصصان غیر اروپایی اجازه کار در کشورهای
اتحادیه اروپا به جز کشورهای انگلستان، دانمارک و ایرلند را خواهد داد.
برای برخورداری از روش مهاجرت به آلمان از طریق تخصص باید تحصیلات دانشگاهی
داشته باشید. پزشکان، مهندس
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
 
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
به کمک کارت آبی اتحادیه اروپا صورت می گیرد. این کارت جهت مهاجرت به آلمان
از طریق تخصص همانند کارت سبز آمریکاست و به منظور جبران کمبود نیروی کار
در اروپا صادر می گردد و به متخصصان غیر اروپایی اجازه کار در کشورهای
اتحادیه اروپا به جز کشورهای انگلستان، دانمارک و ایرلند را خواهد داد.
برای برخورداری از روش مهاجرت به آلمان از طریق تخصص باید تحصیلات دانشگاهی
داشته باشید. پزشکان، مهندس
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
 
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
به کمک کارت آبی اتحادیه اروپا صورت می گیرد. این کارت جهت مهاجرت به آلمان
از طریق تخصص همانند کارت سبز آمریکاست و به منظور جبران کمبود نیروی کار
در اروپا صادر می گردد و به متخصصان غیر اروپایی اجازه کار در کشورهای
اتحادیه اروپا به جز کشورهای انگلستان، دانمارک و ایرلند را خواهد داد.
برای برخورداری از روش مهاجرت به آلمان از طریق تخصص باید تحصیلات دانشگاهی
داشته باشید. پزشکان، مهندس
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
 
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
به کمک کارت آبی اتحادیه اروپا صورت می گیرد. این کارت جهت مهاجرت به آلمان
از طریق تخصص همانند کارت سبز آمریکاست و به منظور جبران کمبود نیروی کار
در اروپا صادر می گردد و به متخصصان غیر اروپایی اجازه کار در کشورهای
اتحادیه اروپا به جز کشورهای انگلستان، دانمارک و ایرلند را خواهد داد.
برای برخورداری از روش مهاجرت به آلمان از طریق تخصص باید تحصیلات دانشگاهی
داشته باشید. پزشکان، مهندس
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
 
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
به کمک کارت آبی اتحادیه اروپا صورت می گیرد. این کارت جهت مهاجرت به آلمان
از طریق تخصص همانند کارت سبز آمریکاست و به منظور جبران کمبود نیروی کار
در اروپا صادر می گردد و به متخصصان غیر اروپایی اجازه کار در کشورهای
اتحادیه اروپا به جز کشورهای انگلستان، دانمارک و ایرلند را خواهد داد.
برای برخورداری از روش مهاجرت به آلمان از طریق تخصص باید تحصیلات دانشگاهی
داشته باشید. پزشکان، مهندس
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
 
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
به کمک کارت آبی اتحادیه اروپا صورت می گیرد. این کارت جهت مهاجرت به آلمان
از طریق تخصص همانند کارت سبز آمریکاست و به منظور جبران کمبود نیروی کار
در اروپا صادر می گردد و به متخصصان غیر اروپایی اجازه کار در کشورهای
اتحادیه اروپا به جز کشورهای انگلستان، دانمارک و ایرلند را خواهد داد.
برای برخورداری از روش مهاجرت به آلمان از طریق تخصص باید تحصیلات دانشگاهی
داشته باشید. پزشکان، مهندس
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
 
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
به کمک کارت آبی اتحادیه اروپا صورت می گیرد. این کارت جهت مهاجرت به آلمان
از طریق تخصص همانند کارت سبز آمریکاست و به منظور جبران کمبود نیروی کار
در اروپا صادر می گردد و به متخصصان غیر اروپایی اجازه کار در کشورهای
اتحادیه اروپا به جز کشورهای انگلستان، دانمارک و ایرلند را خواهد داد.
برای برخورداری از روش مهاجرت به آلمان از طریق تخصص باید تحصیلات دانشگاهی
داشته باشید. پزشکان، مهندس
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
 
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
به کمک کارت آبی اتحادیه اروپا صورت می گیرد. این کارت جهت مهاجرت به آلمان
از طریق تخصص همانند کارت سبز آمریکاست و به منظور جبران کمبود نیروی کار
در اروپا صادر می گردد و به متخصصان غیر اروپایی اجازه کار در کشورهای
اتحادیه اروپا به جز کشورهای انگلستان، دانمارک و ایرلند را خواهد داد.
برای برخورداری از روش مهاجرت به آلمان از طریق تخصص باید تحصیلات دانشگاهی
داشته باشید. پزشکان، مهندس
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
 
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
به کمک کارت آبی اتحادیه اروپا صورت می گیرد. این کارت جهت مهاجرت به آلمان
از طریق تخصص همانند کارت سبز آمریکاست و به منظور جبران کمبود نیروی کار
در اروپا صادر می گردد و به متخصصان غیر اروپایی اجازه کار در کشورهای
اتحادیه اروپا به جز کشورهای انگلستان، دانمارک و ایرلند را خواهد داد.
برای برخورداری از روش مهاجرت به آلمان از طریق تخصص باید تحصیلات دانشگاهی
داشته باشید. پزشکان، مهندس
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
 
مهاجرت به آلمان از طریق تخصص
به کمک کارت آبی اتحادیه اروپا صورت می گیرد. این کارت جهت مهاجرت به آلمان
از طریق تخصص همانند کارت سبز آمریکاست و به منظور جبران کمبود نیروی کار
در اروپا صادر می گردد و به متخصصان غیر اروپایی اجازه کار در کشورهای
اتحادیه اروپا به جز کشورهای انگلستان، دانمارک و ایرلند را خواهد داد.
برای برخورداری از روش مهاجرت به آلمان از طریق تخصص باید تحصیلات دانشگاهی
داشته باشید. پزشکان، مهندس
ما آدما اشتباهای زیادی میکنیم،گاهی انقدر کوچیک که به خودمون زحمت فکر کردن بهشونو نمیدیم و گاهی انقدر بزرگ نمیتونیم از عذاب وجدانشون رهایی پیدا کنیم.انقدر با خودمون کلنجار میریم که فقط دو راه برامون میمونه،یا بمیریم،یا جبرانش کنیم.و این حرفا شامل افرادی میشه که ذره ای وجدان دارن:)
کسی که وجدان نداره رو با هیچی نمیشه متوقفش کرد:)

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها