نتایج جستجو برای عبارت :

عگس سگسی تربیتی

دانلود رایگان پاورپوینت روانشناسی تربيتي
دانلود رایگان پاورپوینت روانشناسی تربيتي روان شناسی پرورشی(تربيتي) شاخه ای از علم روان شناسی است که هدف آن کمک به پرورشکاران در امر پرورش است.
 
پاورپوینت روانشناسی تربيتي 
دریافت پاورپوینت روانشناسی تربيتي از شبکه آموزشی پژوهشی ایران – مادسیج هدف از ارائه این مطلب آشنایی با روانشناسی تربيتي یا همان .
 
پاورپوینت روانشناسی تربيتي کودک 
پاورپوینت روانشناسی تربيتي کودک شامل 36 اسلاید زیبا ک
روانشناسی تربيتي
برخی روانشناسی تربيتي را یک نظام مستقل علمی دارای روشها و نظریه‌های خاص خودش می‌دانند و برای آن دو هدف و وظیفه اصلی قائل‌اند: 1) درک و فهم فرایندهای تربيتي و آموزش 2) تهیه و گسترش راههای بهبود بخشیدن به این فرایندها، بلکین و گری (1977) در این باره گفته‌اند " سه عامل اساسی زیر موضوعهای اصلی روانشناسی تربيتي را تشکیل می‌دهند: یادگیرنده، مدرس و فرایندی که بین این دو واقع می‌شود. تمام مباحث اصلی روانشناسی تربيتي مشتقات این سه عا
بسم الله الرحمن الرحیماولاین اعیاد و هفته ی وحدت مبارکدوماگر هدف از کار تربيتي را سعادت افراد در دنیا و آخرت بدانیم یعنی میخواهیم دین را کامل اجرا کنیم چون دین سعادت را رقم میزند پس بواسطه ی قبض و بسط دین و حداقلی و حداکثری بودن دین و حدود نفوذ دین ، منظور از کار تربيتي فرق خواهد کرد . اگر دین را در همه ی امور نفوذ بدهیم کار تربيتي در همه ی امور نفوذ خواهد کرد پس حتی حکومت اسلامی هم درصدد کار تربيتي است ! پس انحصار کار تربيتي در کمترین حالت ممکن
نمونه سوالات روشهای تحقیق پیشرفته در علوم تربيتي
مجموعه نمونه سوالات روشهای تحقیق پیشرفته در علوم تربيتي با کد درس 1211202 شامل تمامی آزمون های پیام نور درس روشهای تحقیق پیشرفته در علوم تربيتي در یک .
 
 
دانلود جزوه درس روش تحقیق پیشرفته در علوم تربيتي 
دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه درس روش تحقیق پیشرفته در علوم تربيتي برگرفته از دو منبع کتاب روشهای تحقیق در علوم .
 
 
جزوه روش تحقیق پیشرفته در علوم تربيتي 
۱ مط
دانلود جزوه خلاصه کتاب روانشناسی تربيتي - علی اکبر سیف- علوم تربيتي پیام نور -pdf و پاورپوینت به همراه 20 دوره نمونه سوال
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب روانشناسی تربيتي دکتر سیف :: دانلود کتاب .bookpdfdownload3.blog.ir › دانلود-کتاب-روانشناسی-.این جزوه پاورپوینت درس روانشناسی تربيتي به تالیف دکتر علی اکبر سیف می باشد. . دانلود کتاب و حل المسائل ریاضی توماس . دانلود Pdf کتاب روانشناسی .
دانلود
سوالات ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربيتي + جزوه
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربيتي
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربيتي:
این آزمون در حال آپدیت می باشد. اطلاع رسانی از طریق کانال https://t.me/dabirfile
نمونه سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربيتي با 90 سوال
سایر محصولات این بسته
نمونه سوال روش تحقیق در علوم تر
دانلود مقاله روانشناسی تربيتي
 
 
دانلودفایل
 
 
 
مقالات ISI روانشناسی تربيتي : 93 مقاله انگلیسی + ترجمه .isiarticles.com › دسته بندی موضوعی مقالات ISI › روانشناسیمقالات ISI روانشناسی تربيتي : 93 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی. آشنایی با موضوع . Object-spatial imagery in fine arts, psychology, and engineering. دانلود مقاله.مقالات روانشناسی تربيتي با ترجمه - ترجمه فاhttps://tarjomefa.com › category › رشته-روانشناسی-تربيتيدانلود رایگان جدیدترین مقالات روانشناسی تربيتي Educational Psychology به زبان انگلیس
هدف آموزش و پرورش در فلسفه پراگماتیسمی
دیوئی در بحث از آموزش و پرورش و هدف آن می‌گوید: هدف‌های تربيتي هم مثل هدفهای سایر فعالیت‌های انسانی، متعدد و گوناگونند و هیچ‌یک نمی‌تواند بقیه را زیر بال بگیرد و همه فعالیت‌های تربيتي را رهبری کند.» یک هدف تربيتي مطلوب دارای خصایص و ویژگی‌هایی اینچنین است:
الف) هدف تربيتي در مورد هر کس باید بر فعالیت‌ها و احتیاجات اصیل او که شامل عادت‌های اکتسابی هستند، مبتنی باشد.
ب) هدف تربيتي باید با اوضاع و
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
 
کتاب آمار توصیفی در روان‌شناسی و علوم تربيتي حسن امین‌پور
آمار توصیفی در روان‌شناسی و علوم تربيتي» از حسن امین‌پور کتابی تخصصی است که روش تحقیق و کار با آمار توصیفی را برای دانشجویان رشته روان شناسی و علوم .
 
کتاب آمار توصیفی در روان شناسی و علوم تربيتي 
آمار توصیفی در روان شناسی و علوم تربيتي (رشته های روان شناسی و علوم تربيتي) ~حسن امین پور، علیرضا آقایوسفی (و
سوالات ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربيتي + جزوه
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسشته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربيتي
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربيتي:
این آزمون در حال آپدیت می باشد. اطلاع رسانی از طریق کانال https://t.me/dabirfile
نمونه سوال ضمن خدمت روش تحقیق در علوم تربيتي با 90 سوال
سایر محصولات این بسته
نمونه سوال روش تحقیق در علوم ت
خلاصه کتاب مکاتب فلسفی و آراء تربيتي
 
 
 
دانلودفایل
 
 
pipe94.blogfa.comTranslate this pageکتاب:مکاتب فلسفی و آراء تربيتي. Philosophical and Ideological Perspectives on Education. نوشته: جرالد، ال. گوتک (Gerald, L. Gutek). ترجمه: دکتر محمد جعفر .خلاصه آرائ تربيتي و مکاتب فلسفی. - amin nasirihttps://amnas.blogsky.com › post-19 › خلاصه-آرائ-ترب.Translate this pageخلاصه کتاب مکاتب فلسفی و ارای تربيتي. مکاتب فلسفی و آراء تربيتي . هدف کلی درس آشنایی با مکاتب فلسفی و آرای تربيتي فصل اول Curriculumفایل خلاصه کتاب مکاتب فلسفی و
دانلود جزوه خلاصه کتاب آمار توصیفی در روان شناسی 
دانلود جزوه خلاصه کتاب آمار توصیفی در روان شناسی و علوم تربيتي همراه فلش کارت و 20 دوره نمونه سوال ب | خرید اینترنتی با مناسبترین قیمت و ضمانت بازگشت .
 
دانلود PDF کتاب آمار توصیفی در روان‌شناسی و علوم تربيتي 
آمار توصیفی در روان‌شناسی و علوم تربيتي» از حسن امین‌پور کتابی تخصصی است که روش تحقیق و کار با آمار توصیفی را برای دانشجویان رشته روان شناسی و علوم .
 
جزوه درسی آمار توصی
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
آشنایی با فعالیت‌های تربيتي هدفمند: اجتماعی، عاطفی، عقلانی 
معرفی مختصر کتاب در کتاب حاضر سعی شده است روش، محتوا و فعالیت‌های تربيتي با توجه به هدف موردنظر آن ارائه شود. این نوع تدوین مطالب علاوه بر این‌که کمک می‌کند .
 
آشنایی با فعالیت های تربيتي هدفمند: اجتماعی، عاطفی ، عقلانی 
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه فایل آشنایی با فعالیت های تربيتي هدفمند: اجتماعی، عاطفی
Pdf روشهای تحقیق در روان‌شناسی و علوم تربيتي 
کتاب روش‌های تحقیق در روان‌شناسی و علوم تربيتينوشته ؛اسماعیل بیابانگرد تعداد صفحه 2ج. نشر دوران دانلود pdf شناسه رکورد : 781 عنوان : روش‌های تحقیق د.
 
دانلود جزوه کتاب روش‌های تحقیق در روان‌شناسی و علوم تربيتي‌ 
دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر شامل جزوه دستنویس کتاب روش‌های تحقیق در روان‌شناسی و علوم تربيتي‌ اسماعیل بیابانگرد جلد اول حاوی .
 
دانلود رایگان روشهای تحقیق در ر
روانشناسی تربيتي (معادل انگلیسی روانشناسی تربيتي = Educational psychology) بررسی نحوه یادگیری افراد که شامل موضوعاتی مانند نتایجی که دانش آموزان از تحصیل خود حاصل می کنند، فرآیند آموزشی، تفاوت های فردی در یادگیری، شاگردان با استعداد و عدم توانایی در یادگیری می شود را در بر می گیرد. قبلا در سایت روانشناسی ویکی روان اشاره کردیم که در هر جامعه اهمیت روانشناسی تربيتي بسیار واضح است چون موضوعات ریشه ای را هدف قرار داده است.
منبع : روانشناسی تربيتي چیس
 
توضیحات فایل
کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش دکتر شکوهی ppt
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل پاورپوینت های درس مبانی و اصول آموزش و پرورش برگرفته شده از کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش دکتر غلامحسین شکوهی با کیفیت عالی به شرح ذیل می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید.
پاورپوینت مبانی و اصول آموزش و پرورش در ۲۱ اسلاید شامل عناوین ذیل میباشد:
اصول مندرج در نظریه ی تربيتي کرشن اشتا
سوالات مصاحبه نمونه سوالات استخدامی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربيتي 99
شامل نمونه سوالات زیر:
سوالات مصاحبه استخدامی  نمونه سوالات استخدامی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربيتي 99 احکام ۲۸۲ سوال با جواب
سوالات مصاحبه استخدامی  نمونه سوالات استخدامی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربيتي 99 آشنایی با پیامبران ۲۶۸ سوال با جواب
سوالات مصاحبه استخدامی  نمونه سوالات استخدامی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربيتي 99 آشنایی ب
پاورپوینت روانشناسی تربيتي دکتر سیف
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبhttp://bibliographydownload.dawwat.ir/bibliographydownload.dawwat.ir › bibliographydownload › htmlپاورپوینت خلاصه کتاب روان شناسی تربيتي دکتر علی .۲۲ آبان ۱۳۹۸ - عبارت کلیدی: - شناسه در سایت: 4216 - کتاب روانشناسی تربيتي دکتر علی اکبر سیف, خلاصه کتاب روانشناسی تربيتي دکتر علی اکبر سیف, .https://www.iranprojhe.com/www.iranprojhe.com › پاورپوینت › 6-دانلود-پاورپوینت-کتاب-روان.دانلود پاورپوینت کتا
پاورپوینت روش تربيتي تمثیل
دانلود پاورپوینت با موضوع روش تربيتي تمثیل، در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: مبنای تربيتي درک بسیاری ازمعقولات و امور ذهنی برای انسان ها به آسانی میسر نیست. اصل تربيتي: محسوس سازی: به منظور آن که متربی توانایی ادراک
توضیحات فایل:
خلاصه کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربيتي پیام نور
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل خلاصه کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربيتي حسن امین‌پور در ۱۸ صفحه شامل هشت فصل حاوی نکات مهم و کلیدی منبع رشته روانشناسی و علوم تربيتي دانشگاه پیام نور مناسب جهت مرور سریع درس و آمادگی برای آزمون می باشد که با فرمت pdf با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است.
آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربيتي از حسن امین‌پور کتابی ت
 
 
دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر شامل نکات مهم و کلیدی درس نظریه های تربيتي مکاتب فلسفی به انضمام ۶۳۶ سوال از کتاب مکاتب فلسفی و آرای تربيتي و همچنین نمونه سوالات امتحانی تستی با پاسخنامه می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمائید.
نکات کلیدی و بسیار مهم نظریه های تربيتي مکاتب فلسفی در قالب فایل pdf
نکات کلیدی و مهم کتاب مکاتب فلسفی و آرای تربيتي
سوالات ک
 
خلاصه کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش دکتر غلامحسین شکوهی
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل پاورپوینت های درس مبانی و اصول آموزش و پرورش برگرفته شده از کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش دکتر غلامحسین شکوهی با کیفیت عالی می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید.
پاورپوینت مبانی و اصول آموزش و پرورش در 21 اسلاید شامل عناوین ذیل میباشد:
اصول مندرج در نظریه ی تربيتي کرشن اشتاینر
اصل سندی
 
فلش کارت درس نظریه های تربيتي مکاتب فلسفی همراه 
سرفصل های درس مکاتب فلسفی و نظریه های تربيتي: فلسفه و تعلیم و . در برنامه ریزی درسی. دانلود کتاب مکاتب فلسفی و آراء تربيتي pdf .
 
 
جزوه درس اصول و فلسفه تعلیم و تر
اصول و فلسفه تعلیم و تربیت یکی از درس های تربيتي مهم و ضروری متقاضیان حرفه ی معلمی است . فلسفه به تألیف و ترکیب نظریات مختلف می پردازد و برخی کار فلسفه را . فلسفی، مکاتب و روش های گوناگونی در رشته های علوم انسانی پد
جزوه جامعه شناسی آموزش و پرورش 
دانلود رایگان جزوه جامعه شناسی آموزش و پرورش برگرفته شده از کتاب علی علاقه بند منبع درسی دانشگاه پیام نور و دانشگاه دولتی و آزاد. . درس جامعه شناسی آموزش و پرورش یکی از دروس رشته های علوم تربيتي و آموزش ابتدایی و پیش دبستانی میباشد که .
 
دانلود خلاصه کتاب جامعه شناسی تربيتي دانشگاه فرهنگیان 
دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل جزوه درس جامعه شناسی تربيتي دانشگاه فرهنگیان ویرایش سال 13
نکات تربيتي فرزند
نکات تربيتي که بهتر است والدین آن را بدانند و بکار گیرند تا دوران خوبی را برای خود و کودکشان
به وجود بیاید. چون که سن کودکی مهم ترین سن تربیت کردن کودک است و این سن از حساس ترین
و پر اهمیت ترین دوران برای کودک است. می توان گفت روش های روانشناسی کودک موجب
شکل گیری شخصیت کودک می شود.
والدین موفق بهترین شنوندگان سخن فرزند خود هستند:
۱- حرف او را قطع نمیکنند
۲- در مقابل او حالت تهاجمی
۳- سر بچه ها داد نمی زنند
۴- مدام طعنه نمی زنند.
۵
 
سلام علیکم.
کانون فرهنگی تربيتي هزاردستان، اولین کانون غیردولتی تحت نظارت آموزش و پرورش در شهرستان ساری از تاریخ اسفند 1398 آغاز به کار نمود. این کانون به عنوان مکانی امن جهت تربیت شهروندانی هنرمند و هنردوست اقدام به برگزاری کلاس‌های مختلف هنری، ادبی و تربيتي نموده است. همراهی دانش‌آموزان عزیز و فرهیخته در این مسیر همواره موجب دلگرمی تیم کانون گردیده 
 است. در پست‌های بعد رشته‌های مختلف دایر در کانون به طور مختصر معرفی خواهدشد.
با سپاس
چندی پیش آقای محمدحسین اسلامی راد بعنوان مسئول قرارگاه فرهنگی تربيتي مسیر تکامل منطقه داریون توسط حجت الاسلام و المسلمین حمیدی نژاد امام جمعه این منطقه منصوب و معرفی شدند.  در ادامه ی این مطلب با مسئول جدید اولین قرارگاه تربيتي در منطقه داریون بیشتر آشنا می شوید.
ادامه مطلب
PDF کتاب روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربيتي دکتر دلاور
محصول مورد نظر شامل کتاب روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربيتي تالیف دکتر علی دلاور منبع رشته علوم تربيتي و روانشناسی دانشگاه پیام نور می باشد که در قالب فایل pdf مشتمل بر۲۸۱ صفحه تهیه و تدوین گردیده است.در صورت نیاز می توانید این محصول ارزشمند را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.
 
دانلود فایل
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
Search Results Web results دانلود رایگان روشهای تحقیق در روانشناسی و علوم تربيتيwww.pnueb.
توضیحات فایل
خلاصه کتاب مکاتب فلسفی و آرا تربيتي جرالد گوتک ترجمه پاک سرشت
کاربران گرامی ،در این بخش کتاب مکاتب فلسفی و آرا تربيتي جرالد گوتک ترجمه پاک سرشت بصورت خلاصه در حجم ۹۵ صفحه با کیفیت عالی برای دانلود قرار داده شده است.این کتاب برای دانشجویان رشته علوم تربيتي در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس مکاتب فلسفی و آراء تربيتي» به ارزش ۳ واحد تدوین شده است.
فهرست فصول خلاصه کتاب مکاتب فلسفی و آرا تربيتي:
فصل اول: فلسفه و آموزش و
 
 
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل خلاصه کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربيتي حسن امین‌پور در 18 صفحه شامل هشت فصل حاوی نکات مهم و کلیدی منبع رشته روانشناسی و علوم تربيتي دانشگاه پیام نور مناسب جهت مرور سریع درس و آمادگی برای آزمون می باشد که با فرمت pdf با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است.
آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربيتي از حسن امین‌پور کتابی تخصصی است که روش تحقیق و کار با آمار توصیفی را برای دانشجویان رشته روان
 
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل جزوه درس روش تحقیق پیشرفته در علوم تربيتي برگرفته از دو منبع کتاب روشهای تحقیق در علوم رفتاری رمضان حسن زاده و کتاب روش تحقیق در روان شناسی و علوم تربيتي علی دلاور با فرمت پاورپوینت و پی دی اف می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای فایل ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
روشهای تحقیق: تحقیق زمینه یابی
فصل ۸ حسن زا
تحقیق بررسی تاثیر ستادهای تربيتي مدارس در رشد تربيتي دانش آموزان
دانلود تحقیق رشته علوم تربيتي با موضوع بررسی تأثیرات ستادهای تربيتي مدارس در رشد تربيتي دانش آموزان از دیدگاه اعضای ستاد تربيتي و معلمین مدارس ابتدایی پسرانه دزفول، در قالب فایل word و در حجم 18 صفحه. از آنجایی که ستادهای تربيتي نقش تعیین کننده ای در تربیت و تعلیم .
 دانلود کتاب آمار توصیفی و استنباطی مجموعه علوم تربيتي و روانشناسی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فایل آموزشی جزوه آمار توصیفی و استنباطی مجموعه علوم تربيتي و روان شناسی. ذخیره فایل PDF . دانلود . پاورپوینت آشنایی با آمار توصیفی به همراه تحقیق مختصری از تاریخچه علم آمار | تحقیق سنجش خلاقیت دانشجویان کارشناسی سه رشته علوم . جزوه آمار توصیفی و استنباطی مجموعه علوم
 
 
همانطور که از نام این رشته پیداست، رشته علوم تربيتي به تعلیم و تربیت در دوره های مختلف زندگی مربوط است. رشته علوم تربيتي یکی از رشته های علوم انسانی است ولی با این حال داوطلبان سایر رشته های نظری همچون علوم تجربی نیز می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. این رشته به صورت با کنکور و بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیز ارائه می شود. بنابراین در صورتی که دوره تحصیلی و دانشگاه محل قبولی برای داوطلبان مهم است، می بایست در کنکور سراسری
1⃣اگر ماهیت جرم انجام شده و یا حرمت آن را درک نکنند و یا در رشد و کمال عقل آنان شبهه باشد به اقدامات تأمینی و تربيتي محکوم نمی شوند.2⃣ اگر ماهیت جرم انجام شده و یا حرمت آن را درک نکنند و یا در رشد و کمال عقل آنان شبهه باشد به اقدامات تأمینی و تربيتي محکوم می شوند.3⃣ به اقدامات تأمینی و تربيتي محکوم می شوند.4⃣ به تحمل هیچ مجازات و اقدام تأمینی و تربيتي محکوم نمی شوند.جواب در مواردی که طفل یا نوجوان مرتکب جرم تعزیری شود، صرفا در صورتی به مجازات یا
با سلام
به پیوست راهنمای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی  - تربيتي دانش آموزان مدارس ابتدایی جهت راهنمایی و اطلاع همکاران عزیز قرار داده شده است.
 
راهنمای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی - تربيتي دانش آموزان مدارس ابتداییحجم: 1.26 مگابایت 
 
محمد ابراهیم زاده کارشناسی سنجش
در حالی که در این آشفته بازار اقتصادی همه توقع دارند که از راه غیر قانونی و با ضربه فنی مشکلات را حل کنند، اما هیچ کس انگشت اتهام را به سمت مجلس دراز نمی کند. در حالی که بنی صدر هم با رأی به عدم کفایت مجلس کنار گذاشته شد و نه با ضربه فنی امام!
 
البته روشن است که از پشت صحنه کسانی که دارند روی فکر مردم کار می کنند، روی چیزی دست می گذارند که حساسیت زا باشد و بشود با آن مردم را به آشوب کشاند! وگرنه اگر ماهواره ها این مطالبه را در مردم ایجاد کرده بودند

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها