نتایج جستجو برای عبارت :

طراحی مفهومی فرآیندی

هیوندای از خودروی مفهومي و الکتریکی پرافسی رونمایی کرد که از فناوری خودران بهره می‌برد و پیش‌نمایشی از تکامل زبان طراحي Sensuous Sportiness این برند است.
بنر ::‌ مهمان شوهیوندای با رونمایی از خودروی مفهومي جدید پرافسی (Prophecy)، مرحله‌ی بعدی از فرایند توسعه فلسفه طراحي خود را ارائه می‌دهد. رونمایی از این طرح مفهومي در ابتدا برای نمایشگاه خودرو ژنو برنامه‌ریزی شده بود که با لغو نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا اکنون این مدل به‌صورت اینترنتی رونما
 
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت کارگاه ارزشیابی فرآيندي در حجم ۷۹ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت کارگاه ارزشیابی فرآيندي ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۷
فرآيندي:
در این نوع ارزش یابی فعالیت های فراگیران در طول یک دوره آموزش مورد سنجش قرار می گیرند.به عبارت دیگر وسیله ای است جهت ثبت وقایع
اگر شما یک شمیدان و یا یک دانشجوی رشته ی شیمی باشید حتمآ این شرکت را می
شناسید و با دیگر محصولات آن از جمله نرم افزارهای HYSYS و Aspen Plus
آشنایی دارید.این نرم افزار ابزاری قدرتمند و بسیار پیشرفته برای طراحي و
شبیه سازی واحدهای فرآيندي، نیروگاهی و مخازن طبیعی نفت و گاز می باشد.
همچنین این نرم افزار خود شامل برنامه ها و ابزارهای مختلفی است که به صورت
یک پک در این نرم افزار گنجانده شده اند. به عبارت دیگر نرم افزارهای
موجود در این پک به دلیل پوشش اکث
کلیات خمس:
 
۱. نوع:
مفهومي کلی که بیانگر تمام ذات یا حقیقت شی است.
(مانند اسب نسبت به حیوان)
 
۲. جنس:
مفهومي کلی که بیانگر بخشی از حقیقت شی است.
(مانند حیوان نسبت به انسان و شتر)
 
۳. فصل:
مفهومي کلی است که یک نوع را از سایر انواع در یک جنس جدا می‌کند.
(مانند ناطق که انسان را در جنس حیوان از سایر انواع حیوان جدا می‌کند)
 
4. عرض عام:
مفهومي کلی است که خارج از ذات شی و در عین حال مختص به افراد آن نیست.
(مانند راه رونده نسبت به انسان یا شتر)
 
5. عرض خاص: مفه
روز 16 اسفند کمپانی چینی TCL از دو نمونه مفهومي خود در حوزه گوشی‌های هوشمند و تبلت رونمایی کرد که یکی از آنها گوشی تاشو دوگانه‌ای بود که از پهلو باز می‌شود.{لینک}
به گزارش کالاسودا، این گوشی همان طور که در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید، دارای طراحي استثنایی بوده که می‌تواند دیزاین آینده گوشی‌های هوشمند را متحول کند.
در این طراحي جسورانه صفحه دوم به صورت اسلایدی باز شده و پنل 6.75 اینچی تبدیل به 7.8 اینچ می‌شود.
فعلا این نمونه مفهومي با فشار یک دکم
 
تصویری از خودروی مفهومي شرکت هیوندای با نام Vision T. این خودرو مفهومي یا کانسپ است. خودروی مفهومي یعنی تنها برای نمایش عرضه شده و شرکت قادر به ساخت و تولید انبوه فعلا نیست؛ اما در آینده بعد از اصلاحات، آن را روانه بازار می‌کند.
 
برای دانلود والپیپر خودروی مفهومي Hyundai Vidion T کافی‌ست روی عکس بزنید.
 
خودروی مفهومي LF-30 لکسوس در توکیو رونمایی شد
شرکت لکسوس» به تازگی از خودروی الکتریکی مفهومي LF-30” به عنوان پیش نمایشی بر نسل آینده خودروهای الکتریکی خود در نمایشگاه توکیو رونمایی کرده است. بدون شک فارغ از طراحي اعجاب انگیز LF-30، جذاب ترین ویژگی خودرو استفاده از چهار موتور الکتریکی قرارگرفته در هر چرخ است که در مجموع، 536 اسب بخار قدرت تولید می کنند.استفاده از موتورهای الکتریکی در چرخ ها به لکسوس LF-30 فرمان پذیری خارق العاده ای را می بخشد که با
دانلود باحال ترین و قشنگ ترین و زیبا ترین و جذاب ترین عکس نوشته های مفهومي و سنگین با کیفیت های عالی و خوب
عکس نوشته های مفهومي و سنگین یا کیفیت های عالی و خوب ودانلود عکس نوشته های سنگین با لینک مستقیم
جدید ترین و بهترین و جذاب ترین عکس نوشت های خفن و دانلود عکس نوشته های مفهومي و سنگین
دانلود جدید ترین و بهترین عکس نوشته های مفهومي و سنگین با کیفیت های عالی و خوب و دانلود با لینک مستقیم
جدید ترین و بهترین و خفن ترین عکس نوشته های سنگین برای پ
قدمهای خوبی را برای نقد کاربرد این نظریه یعنی نظریه استعاره مفهومي در متون فارسی برداشته است اما متاسفانه یک اشتباه در فهم استعاره مفهومي دارد
  به نظر میرسد
استعاره مفهومي را به این معنا تلقی می کند که یک دسته از استعاره ها، مفهومي هستند
و یک دسته از استعاره ها سنتی و برای ذکر مثال استعاره های مفهومي از مثال عشق سفر
است استفاده کرده و برای استعاره سنتی از متون سنتی وکتابهای قدیمی
در حالیکه متون سنتی را می توان هم با
تعریف استعاره مفهومي و ه
اشکال و نشانه ها طراحي لوگو نقش بسیار زیادی در طراحي لوگوی مفهومي دارند و میتوان به وسیله ی اشکال تاثیر گذاری لوگو را چندین برابر کرد به شرطی که اصول آن رعایت شود هدف اصلی در طراحي لوگو ایجاد انعکاس و مفهومي از کار شرکت است که باید به درستی انجام شود استفاده از اشکال مضحک در طراحي باعث خدشه دار شدن محبوبیت یک شرکت میشود همچنین کپی برداری از نشانه های دیگر نیز باعث میشود لوگو خاصیت منحصر به فرد بودن خود را از دست بدهد نشانه ها عناصر گرافیکی هس
عنوانی که برای نوشته‌ام انتخاب کردم شاید تو نگاه اول خیلی مسخره به نظر بیاد، شاید هم تو نگاه اول آدم رو یاد نوشته های مفهومي بندازه! اما قضیه در اون حدی که فکرش رو می‌کنین نه مسخرست و نه مفهومي. شاید هم باشه! تصمیم گیریش با شما.
ادامه مطلب
از خانواده‌ام متنفرم. از اینکه نیاز دارم بنویسم و حرف بزنم هم متنفرم. آنقدر خشمگینم که جلوی بغضم را گرفته‌ام چون به نظرم مادرم لیاقتش را ندارد که برایش اشک بریزم. دقایقی پیش، از پشت تلفن عربده می‌کشیدم. سال‌ها مرا کتک زد. سال‌ها شاهد دعوای خودش با پدرم بودم. سال‌ها دعوا و فحش دادن فامیل را نظاره‌گر بودم. و حالا مادر نفهمم از من می‌پرسد تو که نزدیک 1 ساله داری تنها زندگی می‌کنی. دیگه برا چی عصبانی هستی؟!» انگار گهی که او و پدرم به زندگی‌ام
طراحي لباس .طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي لباس طراحي
ادامه مطلب
شیشه سکوریت یا میرال، که به عنوان شیشه های نشکن نیز از آن میتوان یاد کرد. این نوع شیشه طی فرآيندي خاص تولید و ساخته میشوند. مقاومت این شیشه حدود سه تا هفت برابری نسبت به شیشه های ساده باشد. مقاومت بالا سبب افزایش چشمگیر کاربرد شیشه های نشکن در صنایع مختلف شده است.
شیشه های سکوریت با استفاده از فرآیند شوک حرارتی تولید می شوند. این نوع شیشه نسبت به شیشه های معمولی در مواجهه با حرارت و ضربه مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند.
شیشه میرال در صورت شکس
شیشه سکوریت یا میرال، که به عنوان شیشه های نشکن نیز از آن میتوان یاد کرد. این نوع شیشه طی فرآيندي خاص تولید و ساخته میشوند. مقاومت این شیشه حدود سه تا هفت برابری نسبت به شیشه های ساده باشد. مقاومت بالا سبب افزایش چشمگیر کاربرد شیشه های نشکن در صنایع مختلف شده است.
شیشه های سکوریت با استفاده از فرآیند شوک حرارتی تولید می شوند. این نوع شیشه نسبت به شیشه های معمولی در مواجهه با حرارت و ضربه مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند.
شیشه میرال در صورت شکس
با توجه به مسائل و ظرفیت‌هایی که در ایدۂ شما موجود است، حال باید برای نحوۂ روایت داستان خود به استراتژی‌ای کلی برسید. این استراتژی کلی داستانی که در یک خط بیان می‌شود قاعدۂ طراحي داستان شما است. این قاعده به شما کمک می‌کند فرضیه۱ٔ خود را در ساختاری بسیار قوی بگسترانید.
نکتهٔ کلیدی: قاعدۂ طراحي همان چیزی است که داستان را یکپارچه می‌سازد. این قاعده منطق درونی داستان و چیزی است که بخش‌های داستان را به طرز سازمان‌یافته‌ای در کنار هم حفظ می
کلیات خمس:
میگویند هر کلی را که نسبت به افراد خود آن کلی در نظر بگیریم و رابطه اش را با افراد خودش بسنجیم از یکی از پنج قسم ذیل خارج نیست:
 
۱. نوع:
مفهومي کلی که بیانگر تمام ذات یا حقیقت شی است.
(مانند اسب نسبت به حیوان)
 
۲. جنس:
مفهومي کلی که بیانگر بخشی از حقیقت شی است.
(مانند حیوان نسبت به انسان و شتر)
 
۳. فصل:
مفهومي کلی است که یک نوع را از سایر انواع در یک جنس جدا می‌کند.
(مانند ناطق که انسان را در جنس حیوان از سایر انواع حیوان جدا می‌کند)
 
4. عرض
فراتر از رندرهای گرافیکی در بازی های کامپیوتری، لامبورگینی اقدام به طراحي و تولید تک نمونه ای اختصاص کرده است که در نسخه ی سال ۲۰۲۰ ورزش گرن توریسمو بخاطر کاربران پلی استیشن 4 ارائه خواهد شد.طراحي مدرن و مورد صندلی لامبو V12 ویژن گرن توریسمو، در کتاب محصولات لامبورگینی بی سابقه است. این مدل، تمرکز خاص ای پیاده شدن حضور راننده درون وسط و گشایش مانور خودرو تو پیست دارد. قرین دیگر ابرخودروهای مفهومي باریک شده برای بازی گرن توریسمو که سال های اخ
هیوندا از خودروی پرنده خود رونمایی می‌کند
خودرو سازی هیوندا قصد دارد در نمایشگاه CES 2020 از خودروی مفهومي پرنده خود رونمایی کند. هیوندا گفته است که طراحي وسایل نقلیه مذکور و قطب ترابری خود را با الهام از معماری و طراحي شهرهای آینده انجام می‌دهد. البته این خودروساز از ارائه جزئیات فنی بیشتر در این زمینه خودداری کرده است. 
 
 
عنصر سادگی در طراحي لوگو
 
بهتر است با خود رو راست باشیم و به این نکته دقت کنیم که به طور معمول زیبایی در سادگی است.
این قضیه شامل حال طراحي لوگو نیز می شود. هرگاه راجع به طراحي لوگو فکر می کنید، اصلا نگران این موضوع نباشید که حتما باید یک لوگوی پر زرق و برق طراحي بکنید و همیشه به این جمله فکر کنید که زیبایی در سادگی است ” .
در ضمن این موضوع را هم در نظر داشته باشید تجربه ثابت کرده است که کمپانی های معروف اغلب دارای لوگو هایی بسیار ساده و تک
طراحي و اجرای سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی در سازمان، تحت تاثیر عوامل مختلف به ویژه خطرات ایمنی مواد غذایی، فرآورده های فراهم شده و اندازه و ساختار سازمان قرار می گیرد. در سیستم ISO 22000، لازم است که سازمان ازیک رویکرد فرآيندي پویا و نظام مندبه منظور تکوین سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی استفاده نماید.
یه تیکه از روحم رو جا گذاشتم تو کویر. شب، بارون، ستاره ها و همسفر های به یاد موندنی. تنهایی زیبای مرنجاب و دنیایی که تک تک اتم هاش آرامش بود و راز و اشک. اشکی که از غم میاد اما غمگین نیست. غمی که عمیقه و از شکوه نشات می گیره. 
+از یه مراسم ازدواج میام. خوش گذشت. خوب بود. اما هیچ جوره نمی تونم بفهمم مفهومي که این قدر شخصیه و بااهمیت چرا باید این قدر عمومی برگزار بشه. اگر روزی قرار باشه ازدواج کنم ترجیح می دم مفهومي به این بزرگی توی جاده جشن گرفته بشه.
یش از نمایشگاه خودرو فرانکفورت، هیوندای تیزری از هاچ‌بک برقی و مفهومي خود منتشر کرده بود که آن را هیوندای 45EV می‌نامد. اکنون با افتتاح نمایشگاه فرانکفورت، هیوندای به‌طور رسمی از خودروی الکتریکی جدید خود رونمایی کرد و مسئولان خودروساز کره جنوبی می‌گویند این خودروی مفهومي نگاهی به طراحي آینده دارد که روی فناوری برقی و خودران متمرکز شده است.

خودروی مفهومي 45EV با الهام از مدل مفهومي هیوندای پونی کوپه (Hyundai Pony Coupe Concept) متعلق به سال ۱۹۷۴ م
نور تاریکی از پرده های کشیده شده اتاقم به داخل می امدذهن گیج و نامفهوم من به دنبال سرنخی برای زندگی میگشت
حتی نفس کشیدن هم سخت بود. 
حتی نفس کشیدن. 
درست مثل سلولی که همه ژن هایش بیان میشوند در عین حال هیچ مفهومي ندارد، هیچ مفهومي نداشتم
اصلا مفهوم چیست. من وجود داشتم؟ 
اینجا کجاست این قفس تاریک و بی اب و علف کجاست 
من اینجا زندانی شده ام 
به دنبال قطره  ابی خودم را به میله های این زندان خاکی میشکم
دریغ از حتی یک دست 
دریغ از ختی یک دست
وقتی میگویند ثابت قدم باشیم  نه اینکه لجوج و حق به جانب از کرده و ناکرده ی خود دفاع کنیم و همان راه همیشگی را ادامه دهیم  خیر ثابت قدم بودن به این سادگی ها هم نیست!    باید به مفهومي برسیم، مفهومي که مارا هنرمندانه به انصاف نزدیکتر کند.  و ثابت قدم بودن در اینراه مارا به مفهوم و تعریف بهتری سوق خواهد داد  چون دیگر برایمان مهم نگاه و نظر شخصیمان نیست  بلکه نکردن از حدود حق و حقیقت است! 
طراحي مفهومي برج های تقطیر
 
سمینار کارشناسی ارشد
174 صفحه
ارائه 1388
چکیده
فرآیندهای شیمیایی در صورتی که به فرآیندهای کوچکتر تقسیم شوند بسیار قابل درک تر خواهند بود،به عنوان مثال داگلاس یک فرایند جداسازی را به سه فرآیند کوچکتر : سیستم واکنشی (راکتور) ،سیستم جداسازی مایع و سیستم بازیابی گاز ( تقطیر ) تقسیم نمود. هر کدام از سیستم های کوچکتر نیز دارایپیچیدگی های خاص خود را دارا هستند و با شکستن هر کدام از این سیستم های کوچکتر میتوان بهاجزاء موج
طراحي مفهومي برج های تقطیر
 
سمینار کارشناسی ارشد
174 صفحه
ارائه 1388
چکیده
فرآیندهای شیمیایی در صورتی که به فرآیندهای کوچکتر تقسیم شوند بسیار قابل درک تر خواهند بود،به عنوان مثال داگلاس یک فرایند جداسازی را به سه فرآیند کوچکتر : سیستم واکنشی (راکتور) ،سیستم جداسازی مایع و سیستم بازیابی گاز ( تقطیر ) تقسیم نمود. هر کدام از سیستم های کوچکتر نیز دارایپیچیدگی های خاص خود را دارا هستند و با شکستن هر کدام از این سیستم های کوچکتر میتوان بهاجزاء موج
پاورپوینت طراحي سوالات مفهومي و استاندارد
دانلود پاورپوینت با موضوع طراحي سوالات مفهومي و استاندارد، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:   مقدمه اهمیت وضرورت تعریف سوالات مفهومي واستاندارد راهنمای سوالات مفهومي و استاندارد نکات قابل توجه برای افزایش روایی امتحان عوامل موثر در پایایی امتحان انواع سوالات قواعد تهیه سوالات تشریحی نکات پیشنهادی برای کیفیت نمره گذاری آزمونهای تشریحی قواعد تهیه سوالات کوتاه پاسخ آزمونهای عینی آزم
برای مدیریت تعریفهای گوناگونی از ابعاد مختلف ارائه شده است. اگر مدیریت فرآيندي باشد که میر برای تحقق هدفهای سازمان آن را پی می گیرد، تعریف فرآيندي ارائه می شود.
 مدیریت عبارت است از فرآیند برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و نظارت برکار اعضای سازمان و کاربرد کلیه منابع قابل دسترسی برای رسیدن به هدفهای تعیین شده سازمان
در جای دیگری مدیریت به صورت فرآیند دستیابی به هدفهای سازمانی با همکاری افراد، از طریق آنان و سایر منابع سازمانی تعریف شده است
 
در این پژوهش هدف اصلی نگاشت (ترسیم) شبکه تداعی‌های برند ایرانسل و همراه اول با بهره گرفتن از روش BCM می‌باشد. روش نقشه مفهومي برند شامل سه گام زیر است:
 
 
۱.استخراج: در این گام با پرسیدن سوالی باز از پاسخ دهندگان خواسته می‌شود آنچه با شنیدن نام تجاری شرکت در ذهن آن‌ها شکل می‌گیرد را بیان کنند. این تداعی‌های ذهنی در مرحله بعد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
 
۲.ترسیم نقشه: در این مرحله پاسخ دهندگان می‌بایست با بهره گرفتن از تداعی‌های به دست آ
ما برای زیبا ساختن پروفایل خود به دستاویز های مختلفی رو می آوریم، مثلا انواع عکس نوشته و عکس های پروفایل با موضوعات متنوع که انتخاب از میان این گوناگونی بسیار بر عهده سلیقه و روحیات خود فرد می باشد، ما تعدادی عکس پروفایل مفهومي زیبا برای تک تک شما عزیزان خوش سلیقه قرار داده ایم، که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد.
انواع عکس پروفایل مفهومي فاز بالا
ما بسته به سلیقه خود و مخاطبی که داریم می توانیم پروفایل های متنوعی در فضای مجازی برای خود
نمایشگاه CES 2020 از تاریخ هجدهم دی ماه شروع به کار می‌کند. در این نمایشگاه شرکت‌های زیادی با پروژه‌های جاه‌طلبانه خود حضور پیدا می‌کنند. هیوندای نیز در این نمایشگاه حاضر می‌شود و یک محصول منحصر به‌فرد را معرفی می‌کند. این شرکت کره‌ای در تاریخ هفدهم دی ماه از اولین خودرو پرنده مفهومي خود رونمایی خواهد کرد.
هیوندای علاوه بر اولین خودرو پرنده مفهومي خود، یک خودروی خودران و یک هاب برای مسافران را نیز در معرض دید عموم قرار می‌دهد. این شرکت کر
پل‌استار سوئد خودرو مفهومي و برقی پریسپت را رونمایی کرد. این خودرو در کلاس گرندتور چهاردر است و در ساخت آن، از مواد بازیافتی به‌وفور استفاده می‌شود.
بنر ::‌ مهمان شودر آستانه برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۰، پل‌استار (Polestar) جدیدترین خودرو مفهومي خود را رونمایی کرد. این خودرو پریسپت (Precept) نام دارد و به‌عنوان خودرو الکتریکی چهاردر گرندتورر معرفی شده است. مسئولان پل‌استار می‌گویند این خودرو بینشی از جهت‌گیری آینده‌ی برند سوئدی را نشان
با تمرکز بر طراحي سایت وردپرس خود در این نوشته ، هزینه طراحي یک وب سایت با وردپرس با قابلیت واکنشگرا Responsive به موبایل و موبایل طراحي کنید و بسازید. ما خواسته های شما را با هم خواهیم گذراند ، یک بازه زمانی با تاریخ های کارآمد ترتیب خواهیم داد و از طرح مفهومي تا شروع کار با پروژه خود همکاری خواهیم کرد.
سایت وردپرس شما همچنین یک سازنده صفحه کشیدن و رها کردن با کاربرد آسان دارد ، به گونه ای که می توانید سایت خود را با سهولت و پیشرفت ویدیویی ویرایش
در علوم مدیریت صنعتی با مفهومي مواجه می شویم به نام زنجیره تامین، این مفهوم به معنای مسیری است که مواد خام اولیه هر محصول طی می کنند تا به محصول نهایی تبدیل شده و به دست مصرف کننده نهایی برسد. به دلیل آنکه در مسیر طی شده طی هر مرحله بر ارزش مواد اولیه افزوده می گردد. به این زنجیره، زنجیره ارزش نیز گفته می شود. با این مقدمه قرار است در این مطلب نقش طراحي را در زنجیره تامین صنعت پوشاک بیان کنیم.
ادامه مطلب
·        هدف اصلی
1.     سنجش ارتباط بین عوامل محیطی و رقابت پذیری در شرکت های بیمه.
2.     سنجش ارتباط بین عوامل درون سازمانی و رقابت پذیری در شرکت های بیمه.
سنجش ارتباط بین عوامل ایجاد ارزش ادرکی و رقابت پذیری در شرکت های بیمه.·        اهداف فرعی
سنجش ارتباط بین عوامل محیطی خرد-ملی و رقابت پذیری در شرکتهای بیمه.سنجش ارتباط بین نگرش مبتنی بر منابع و رقابت پذیری در شرکتهای بیمه.سنجش ارتباط بین نگرش مبتنی بر بازار و رقابت پذیری در شرکت های بی
آیا تاکنون با خود فکر کرده‌اید در صورتی که رویای زندگی روی ماه تحقق یابد، شکل و شمایل وسایل نقلیه چگونه می‌شود؟ لکسوس این فکر را کرده و از همین رو ۷ مدل مفهومي از ماشین ماه نورد خود برای حمل و نقل در ماه رونمایی کرده است که در مجله داکیومنت ژورنال چاپ خواهد شد.
طرحی که برای چاپ در این مجله انتخاب شده است، شبیه یک موتور بوده که Zero Gravity» نام دارد. این طرح توسط یکی از ۵ هنرمند مسئول طراحي‌های لکسوس ارائه شده است. با این حال برخلاف طراحي موتور گو

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها