نتایج جستجو برای عبارت :

عداستان بدنساز ها با زنم هانیهgo

خرید مکمل بدنسازی یکی از مهترین و اساسی ترین انتخاب های هر ورزشکار و بدنساز حرفه ای محسوب می شود.
بنابراین در ادامه تلاش دارم با استفاده از استدلال های درست بهترین انتخاب را معرفی کنم.
بهترین مکمل کدام است؟
بهترین مکمل برای یک بدنساز یا ورزشکار ، مکملی است که علاوه بر دربر داشتن نتیجه دلخواه ، بدون عوارض یا با کمترین عوارض ممکن برای بدن بدنساز یا ورزشکار باشد.
شرکت ATP science با استفاده از فرآیند ATP و استفاده از خط تولید حرفه ای و ویژه ی خود در اس
سان ، اکسپرس
به نقل از منابع نزدیک به رئال ، هازارد فصل آینده تو رئال شماره 7 میپوشه
پوگبا در حالی تعطیلاتش را سپری می کند که منتظر رئال مادرید است و انتظار دارد انتقالش در ماه ژوئن انجام شودمثل تمامی رسانه ها آس هم نوشت پوگبا درخواست زیدان است اما خرید او بسیار دشوار خواهد بود

ته به دنبال ربودن بدنساز رئال
آنتونیو ته مربی ایتالیایی جدید اینتر در نظر دارد که آنتونیو پینتوس بدنساز رئال را به خدمت بگیرد.
این بدنساز به شدت مورد علاقه زید
  کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز یکشنبه تمرینات ویژه‌ای را برای دو بازیکن سرخپوش در برنامه داشت.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، در شرایطی که سرخپوشان طبق برنامه، امروز صبح استراحت داشتند، کادر فنی برای دو بازیکن جوان پرسپولیس، برنامه ویژه‌ای را در نظر گرفت.
 
محسن سیدی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس برنامه‌ای را برای ابوالفضل درویش‌وند در نظر گر
اگر بدنساز هستید حتما این مطالب زیبا و شگفت انگیز در رابطه با بدنسازی را مطالعه کنید تا حیرت زده شوید.
نکته مهم راجب مکمل بدنسازی
مکمل بدنسازی و برنامه غذایی بدنسازی ✅ دو عنصر مهم برای کسانی می باشند که می خواهند بدنسازی را به طور حرفه ای انجام دهند و در آن پیشرفت کنند پس این مکمل بدنسازی زیر را ببینید.

ادامه مطلب
بخش اول: اساس برنامه غذایییک رژیم غذایی بدنسازی می تواند هر چیزی باشد اما باید ترکیبی از درشت مغذی هایی مانند پروتئین، کربوهیدرات و چربی باشد. بدنسازان برای اینکه تاثیر گذاری تغذیه شان را بالا ببرند، باید نسبت به مقدار گرم کربوهیدرات، پروتئین و چربی که روزانه مصرف می کنند، آگاه باشند.
مقادیر، انواع و نسبت درشت مغذی ها و اینکه چه زمانی باید مصرف می شوند، کافی بودن رژیم غذایی هر بدنساز را ارزیابی می کند. سایر مواد مغذی مانند آب و فیبر برای بد
هالتر یکی از وزنه‌های اصلی مورد استفاده در بدنسازی است. این وسیله دارای دسته‌ای از ۱ متر تا ۲.۵ متر است و وزن آن توسط وزنه‌های مختلف که در دو سر دسته‌ی آن بسته می‌شوند، تغییر می‌کند.
قطر دسته‌ی هالتر نیز معمولا از ۲۵ میلیمتر تا ۵۱ میلیمتر متغیر است و معمولا روی آن بصورت هاشورهای متقاطع حکاکی شده تا بدنساز بتواند براحتی آنرا در دستانش نگاه دارد.
هالتر استاندارد، دارای میله‌ای صاف است، اما احتمالا در باشگاه ورزشی‌تان با نوع دیگری از هالت
خواه یک ورزشکار، تمرین کننده‌ی قدرتی، بدنساز، تمرین کننده‌ی کراس فیت، و خواه تنها یک علاقه‌مند به تناسب‌اندام باشید، احتمالاً افزایش قدرت جزء اولین اهداف ورزشی شماست. قدرت فیزیکی ما بر جنبه‌های زیادی از زندگی ما، از ظاهر تا احساسمان، و نحوه‌ی انجام کارهای روزانه و وظایف شغلی ما تأثیر می‌گذارد. چه یک فرد تازه‌کار و چه یک وزنه‌بردار باتجربه باشید که به دنبال برتری رقابتی هستید، احتمالاً دوست دارید بدانید که چگونه می‌توانید بهره‌ور
سلام دوستان چربی سوزی به تور طبیعی یکی از فاکتورهای مهم در ورزش میباشد فقط واسه بدنساز یا فیتنس کاران نیس بلکه اکثر کسانی که در تمامی رشته های ورزشی فعالیت میکنن نیاز به چربی سوزی طبیعی دارن که تغذیه از راه طبیعی واسه ورزشکاران 
۱.زیره سبز(دمنوش دو الی سه وعده در شبانه روزبعد از خوردن غذا یا میان وعده اگراز مکمل پروتیین وی استفاده میکنن مصرف زیره برای آخر شب مناسب نیست اگر مکمل مصرف نمیشه ۱الی ۲ساعت قبل از خواب شبانه مصرف شود.
۲.روغن زیتون +
رئال مادرید پس از هفته ها کسب نتایج نه چندان خوب و به خصوص ارائه بازی خسته کننده، حالا به فرم خوب خودش بازگشته است.




به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از کسب دو
برد متوالی در لالیگا، در کوپا دل ری نیز جیرونا را در هم کوبید و مهمتر
اینکه شکل بازی های این تیم نیز نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است. به
عقیده آاس، بیش از همه این پینتوس، بدنساز رئال بوده که نقش اصلی را در
باز
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ فیفا رسما باشگاه استقلال را ترساندن کرد در صورتی که مبلغ وام خویشتن به مارتین فورکل را پرداخت نکند، مقابل قوانین با آنها برخورد خواهد کرد. فورکل در دوران حضرت شفر به عنوان مربی بدنساز استقلال فعالیت می کرد و اخیرا کمیته تعیین وضعیت فدراسیون جهانی فوتبال فقره رحم آبی ها ۲۰ هزار یورو به این مربی پرداخت کنند. نامه روز ۲۳ آپریل(۴ اردیبهشت ماه) از لفظ فیفا برای فدراسیون ارسال شده و فدراسیون اندوه آن را
بخش اول: پیدا کردن یک باشگاه خوب
۱-رقابت های محلی را پذیرا باشید زمانی که می‌خواهید بدنسازی را شروع کنید، باید به سمت باشگاه های محلی خود بروید و برای این کار چند دلیل وجود دارد. اول اینکه می توانید احساس راحتی داشته باشید و دوم اینکه خودتان را در معرض رقابت قرار می دهید. همچنین می توانید با مردان و خانم های آشنا در باشگاه صحبت کنید و در هنگام ورزش احساس تنهایی و غریبی نکنید. در این رقابت محلی، هدف اصلی این است که شبکه ای از دوستان را تشکیل ده
 رژیم‌های غذایی بدنسازان در طول زمان دستخوش تغییرات بسیاری بوده است و گاهی برخی مربیان اعتقاد داشتند به دلیل ایجاد کات عضلانی، نباید ورزشکار چربی مصرف کند . در صورتی که این رویکرد چندان درست نبود؛ چرا که اغلب نقش چربی در رژیم بدنسازی را نادیده می‌گرفتند!
برای ساختن ماهیچه و کم کردن چربی، نیاز به یک برنامه غذایی حرفه‌ای و سالم دارید که با دقت آن را دنبال کنید. مراحل ساختن ماهیچه با مراحل سوزاندن چربی متفاوت است، ولی با ایجاد تغییراتی در رژ
به گزارش سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی : تمرین تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی روز سه شنبه زیر نظر سرکار خانم مریم ایراندوست در زمین اختصاصی پیگیری شد. تمرین روز سه شنبه تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی به انجام تمرینات تاکتیکی اختصاص داشت. تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر بانوان کشور از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه میزبان تیم فوتبال سپاهان اصفهان خواهد بود. اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال بانوان
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از روابط اشتراکی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو درون دسته نسوان از ۱۷ تا ۲۲ دی ماه بوسیله میزبانیتایلند برگزار می شود. تیم ملی والیبال بانوان ایران روز شنبه (۱۴ دی) بوسیله ایالت ناخون راتچاسیما»، میزبان مسابقات انتخابی المپیک ن قاره آسیا رسید. میترا شعبانیان، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران پیش از اعزام، اسامی ۱۴ بازیکن اعزامی به این هم چشمی ها را اعلام کرد. فا
مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: بحران کرونا لیگ را تعطیل کرد و گرنه در صورت ادامه بازی‌ها چند پله در جدول لیگ صعود می‌کردیم.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، جابر انصاری جزو بازیکنان با تجربه لیگ برتر محسوب می شود مهاجمی که از پارسال به عضویت باشگاه پیکان در آمد و به دلیل مصدومیتی سنگین چند ماهی دور از میدان ماند.
انصاری در خصوص شرایط این روزهای کشور گفت: متاسفانه تمام دنیا تح
اگر به دنبال یک برنامه تمرینی بدنسازی و تغدیه برای تناسب اندام و پیشرفت در بدن سازی هستید مربی باشگاه بهترین انتخاب است.
 
بهترین برنامه برای تبدیل شدن به یک بدنساز حرفه ای
 
دیگه لازم نیست کلی هزینه کنید تا یک برنامه تمرینی روزانه همراه با برنامه غذایی مناسب داشته باشید. مربی باشگاه کار شما را انجام داده.
 
بهترین برنامه های تمرینی برای حجیم و یا لاغر و شش تیکه شدن بدن شما.
ادامه مطلب
هادی چوپان در دسته سنگین وزن ونکوور پرو به روی استیج می رود!
رقابتهای حرفه ای ونکوور با دو اتفاق جالب همراه است،اول اینکه هادی چوپان توانست با کسب ویزای کانادا به این مسابقات برسد و دوم اینکه نام او ابتدا در لیست دسته دویست و دوازده پوند قرار داشت اما او گویا برای دسته وزنی آزاد رقابت خواهد کرد
در لیست دسته سبُک وزن چهار ورزشکار رقابت خواهند داشت اما چوپان ترجیح داد تا سنگین وزن های این رقابت را به چالش دعوت کند.
دسته سنگین وزن با نوزده شرکت
از مهمترین نکات در بدنسازی رژیم درست است: چیزی که شما میخورید ارتباط مستقیم با حجم عضلاتی که می سازید و یا از دست می دهید دارد. در اینجا مواد غذایی را ذکر خواهیم کرد که از ضروریات یک رژیم بدنسازی مناسب هستند!
1. سفیده تخم مرغ
دلیلی وجود دارد که همه بدنسازان موفق در دنیا سفیده تخم مرغ را در رژیم های خود جا می دهند. نسبت پروتئین به چربی در سفیده تخم مرغ 60 به 1 است: سفیده تخم مرغ از خالص ترین منابع پروتئین در دنیاست.
این غذای خارق العاده عضله ساز ارزش
جمله‌ای را از یکی از بدنسازان بزرگ شنیدم که خیلی دوستش می‌دارم. می‌گوید که در بدنسازی، چیزی به اسم تمرین‌زدگی نداریم. هر چه که هست، تغذیه نامناسبت و عدم استراحت درست است. 
به نظرم به غایت جمله خوبی است. این که یک ورزشکار احساس کند از تمرین‌های خودش زده شده است، علت دارد. یا انرژی و ویتامین لازم به بدنش نرسیده و سریع خسته می‌شود. یا این‌که ارزش یک استراحت درست و حسابی را به خوبی درک نمی‌کند و استراحت و فراغت را، نوعی وقت تلف کردن می‌داند. 
اگر دارید روی عضله سازی کار می کنید، حتما خودتان می دانید که تنها ورزش های بدنسازی کافی نیستند و لازم است که تغذیه و رژیم خود را نیز تنظیم کنید. بدنسازان تلاش خود را بر این می گذارند که چربی بدنشان را پایین تر از حد نرمال نگه دارند: بین 3 تا 8 درصد برای مردان و 10 درصد برای ن. این کار برای ان است که عضلات دیده شوند و زیر لایه ای از چربی پوشانده نشوند. غذا خوردن مثل یک بدنساز به شما کمک خواهد کرد که عضله سازی کنید و از شر چربی های اضافه تان خلاص شو
 
فوتبال پرتغال
وقتی صحبت از تیم فوتبال پرتغال می شود،  اغلب ما به یاد اسطوره فوتبال پرتغال و جهان یعنی کریستیانو رونالدو می افتیم. بازیکنی که با خلاقیت ها و تکنیک های فردی و قدرت بالای فوتبال خود، ادبات تازه ای در دنیای فوتبال تولید کرد.
فوتبال پرتغال اما تنها به رونالدو خلاصه نمی شود. این کشور یکی از مهم ترین لیگ های فوتبال دنیا و اروپا را در اختیار دارد که اخیرا با حضور امیر عابدزاده و مهدی طارمی و یا حتی مهرداد محمدی در لیگ یک این کشور بی
فوتبال اسپانیا
محبوب ترین ورزش در اسپانیا بدون تردید فوتبال است و بعد از آن بسکتبال و تنیس قرار دارند.  فوتبال یک اشتیاق گسترده و بی مثال در بین مردم اسپانیا است.  فوتبال در اسپانیا به قدری محبوبیت دارد که عمده جوانان این کشور را به سمت خود سوق داده است و حتی فوتبال اسپانیا بین مرد و زن رواج زیادی دارد.
فوتبال اسپنیا در ابتدا به صورت منطقه ای به صورت حرفه ای شروع به کار کرد و مهم ترین تیم های فوتبال منطقه ای اسپانیاعبارت بودند از تیم های فوت
آیا شما جزو آن دسته از اشخاص هستید که با دیدن افراد قوی هیکل دلتان می خواهد شما هم مثل آنها دارای اندام ورزیده شوید؟ در این پست قصد داریم پرورش اندام را در قالب فایل pdf به شما آموزش دهیم. همچنین یک ویدئو از مسابقات بدنسازی را برای شما در ابتدای پست به اشتراک گذاشته ایم که می توانید بصورت رایگان آنرا دانلود و یا تماشا نمایید.
مقدمه :
پرورش اندام ، ورزش محبوبی است که خصوصاً در بین جوانان طرفداران زیادی دارد. در این ورزش، افراد با استفاده از تمرین
بدنسازی یا زیبایی‌اندام
بدنسازی یا زیبایی‌اندام (Bodybuilding)‏ عبارت است از ورزشی که در آن فرد با انجام تمرینات مختلف قدرتی و استقامتی بر روی عضلات خود، همچنین تغذیه مناسب و استراحت کافی به ساخت بدنی حجیم، کات شده و البته متناسب میپردازد. بدنسازان برای رسیدن به فرم مناسب از وسایل و تجهیزات مختلفی استفاده میکنند، اما نکته قابل توجه این است که بدنسازی ورزشی که در آن مقدار  وزنه ای که بلند میکنید اهمیت داشته باشد نیست. بلکه در این ورزش سعی میش
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
رشته فیتنس ورزشی دارای مزایای بسیار است که معایب آن در برابر مزایایش بسیار ناچیز هستند. فیتنس از لحاظ ‌سلامت جسمانی و روحی – روانی، تأثیرات مثبت و خوبی برای فرد به جا می‌گذارد.
این رشته ورزشی علاوه بر تاثیراتی که روی تناسب اندام خواهد گذاشت، باعث بهبود عملکرد فرد در طول فعالیت‌های روزمره خود نیز می‌شود. با ما همراه باشید.
آنچه در این مقاله از مجله فیت‌شیپ م
چاقی بیش از حد برای همه سخت است ، همه دوست دارند اندام ایده ال داشته باشند و لاغر شوند . اما لاغر شدن نیاز به عزم جدی و تمرین زیاد دارد . رژیم گرفتن برای لاغری همیشه یکی از ومات لاغر شدن بوده است . بعضی ها به دنبال رژیم لاغری سریع میگردند که در دو هفته تا 10 کیلو وزن کاهش دهند ! ، اما این یک فریب بزرگ است که به شما وعده سریع لاغر شدن را می دهند . قصد داریم در اینجا به شما چند وب سایت را معرفی کنیم که رژیم لاغری مناسب و با کیفیت می دهند .
 
1. رژیم لاغری
  مربی بدنساز پرسپولیس در گفتگو با یک رومه اسپانیایی درباره پرسپولیس صحبت کرد.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت پرسپولیس، اینیگو والنسیا مربی بدنساز پرسپولیس که برای انجام برخی کارهای شخصی از تعطیلات لیگ استفاده کرده و به اسپانیا رفته، مصاحبه‌ای مفصل با رومه ایالت ناوارا انجام داده و در آن از تجربه کار در پرسپولیس و نظرش درباره زندگی در ایران صحبت کرده است.
گزیده‌ای از این مصاحب
  ۲ دستیار استراماچونی که شب گذشته به تهران سفر کرده‌اند امروز از امکانات این تیم دیدن کردند


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، دو دستیار آندره‌آ استراماچونی پیش از ظهر امروز با حضور در ورزشگاه نفت تهرانسر از امکانات تیم استقلال دیدن کردند.
 
این دو مربی البته به ورزشگاه آزادی هم سر زده و از محل بازی‌های تیم استقلال در مسابقات لیگ برتر بازدید کردند.
 
سباستین ادورادو لتو بازیکن سابق لیورپول به عنوان مر
آموزش کامل پرورش اندام pdf
 
 
آموزش کامل پرورش اندام pdf
 
 
دانلود آموزش
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان بهترین کتاب پرورش اندام بصورت pdf - هنر فردیhonarfardi.com › . › آموزش بدنسازی و زیبایی اندام آقایان (تصویری)۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - در این پست قصد داریم پرورش اندام را در قالب فایل pdf به شما آموزش دهیم. همچنین یک ویدئو از مسابقات بدنسازی را برای شما در ابتدای پست به اشتراک .
(PDF) سیستمهای تمرین در پرورش ان
اگر به دنبال یک برنامه تمرینی بدنسازی و تغدیه برای تناسب اندام و پیشرفت در بدن سازی هستید مربی باشگاه بهترین انتخاب است.
 
بهترین برنامه برای تبدیل شدن به یک بدنساز حرفه ای
 
دیگه لازم نیست کلی هزینه کنید تا یک برنامه تمرینی روزانه همراه با برنامه غذایی مناسب داشته باشید. مربی باشگاه کار شما را انجام داده.
 
بهترین برنامه های تمرینی برای حجیم و یا لاغر و شش تیکه شدن بدن شما
 
اموزش حرکات با تصاویر
 
برنامه تمرینی روزانه برای حجیم شدن بدن شم
پزشک تیم سپاهان توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت دو بازیکن خارجی این تیم ارائه داد.

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم سپاهان چهارروز بعد میزبان پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی است و بازیکنان این تیم برنامه‌های سرمربی را برای تقابل با قهرمان لیگ برتر پیگیری می‌کنند.
در جمع بازیکنان سپاهان، تنها جلال الدین علی محمدی به دلیل کشیدگی در عضله چهارسر ران ممکن است بازی با پرسپولیس را از دست بدهد و کادر
برخی کارشناسان تغذیه در مورد مصرف ویتامینها به شکل مکمل هشدارمی دهند که ممکن است باعث بروز مسمومیت هایی در افراد شود .
 آیا این مسئله صحت دارد؟
ویتامینها تنها در صورتیکه در دزهای بیش از حد مجاز مصرف شوند می توانند باعث مسمومیت شوند . ما همواره توصیه کرده ایم از مکملهای مولتی ویتامین مینرال در دزهای مجاز استفاده برای اینکه هرگونه احتمال کمبود ویتامین یا مینرالی خاص در بدن را از بین ببرید ،ولی همزمان در مصرف هیچ ماده ای نباید زیاد روی کنید .ا
  اولین تمرین تیم فوتبال استقلال در کشور ترکیه برگزار شد.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 11:30 امروز در ترکیه برگزار شد. آندره‌آ استراماچونی پیش از شروع تمرین برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و سپس آنها را در اختیار بدنساز تیم قرار داد.
 
حسین حسینی امروز با پیراهن شماره یک استقلال در محل تمرین حاضر شد که این موضوع باعث جلب توجه شده است. حسینی بعد از جدایی رحمتی گ
آموزش شش تکه کردن شکم
آموزش شش تکه کردن شکم که توسط یکی از برترین ورزشکاران دنیا ارائه شده است در واقع دوره ای کاملاً علمی به منظور آموزش اصول علمی و تخصصی ورزش بدنسازی می باشد. علیرغم سایر دوره های بدنسازی و سیکس پک که در طول یک دوره کوتاه و بر اساس اطلاعات غیر علمی به دنبال شش تکه کردن شکم هستند، مجموعه آموزش شش تکه کردن شکم کاملاً تخصصی و بر اساس اصول علمی به آموزش بدنسازی با زبان انگلیسی پرداخته است.



این مجموعه آموزشی به صورت مرحل
آموزش شش تکه کردن شکم
آموزش شش تکه کردن شکم که توسط یکی از برترین ورزشکاران دنیا ارائه شده است در واقع دوره ای کاملاً علمی به منظور آموزش اصول علمی و تخصصی ورزش بدنسازی می باشد. علیرغم سایر دوره های بدنسازی و سیکس پک که در طول یک دوره کوتاه و بر اساس اطلاعات غیر علمی به دنبال شش تکه کردن شکم هستند، مجموعه آموزش شش تکه کردن شکم کاملاً تخصصی و بر اساس اصول علمی به آموزش بدنسازی با زبان انگلیسی پرداخته است.



این مجموعه آموزشی به صورت مرحل
آموزش شش تکه کردن شکم که توسط یکی از برترین ورزشکاران دنیا ارائه شده است در واقع دوره ای کاملاً علمی به منظور آموزش اصول علمی و تخصصی ورزش' >ورزش بدنسازی می باشد. علیرغم سایر دوره های بدنسازی و سیکس پک که در طول یک دوره کوتاه و بر اساس اطلاعات غیر علمی به دنبال شش تکه کردن شکم هستند، مجموعه آموزش شش تکه کردن شکم کاملاً تخصصی و بر اساس اصول علمی به آموزش بدنسازی با زبان انگلیسی پرداخته است.



این مجموعه آموزشی به صورت مرحله به مرحله در ب
دانلود مستند رونی کولمن: پادشاه Ronnie Coleman: The King 2018
فیلم مستند رونی کولمن: پادشاه ۲۰۱۸ با کیفیت 1080p & 720p
نام فیلم: رونی کولمن: پادشاه | ژانر: مستند، زندگینامه، ورزشی | تاریخ انتشار: سال 2018
زبان: انگلیسی | زیرنویس فارسی: دارد | مدت زمان: 93 دقیقه | کیفیت: WEB-DL
حجم: متفاوت | محصول شبکه نت فلیکس NETFLIX | امتیاز: 7.1 از 10
خلاصه داستان:این فیلم به زندگی و حرفه‎ی کاری رونی کلمن می‎پردازد. او با هشت بار قهرمانی در مسابقات مستر المپیا مشترکاً به همراه لی هنی به عنو

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها