نتایج جستجو برای عبارت :

عبدالرب ادریس لیله

دانلود  تنزیل تحمیل الاغنیه 

 ليله لو باقی ليله بعمری ابیه اليله 
واسهر فی لیل عیونک وهی ليله عمر یالله یالله یالله وشکثر انتی جمیله  یالله یالله یالله وشکثر انا احب احلم احلم بک دایم جنبی وانا صاحی ونایم  یلی ایامی بدونک ماهی من العمر صوتک همسک بیتی وسفری  قمری و شمسک لیلی وفجری وانتی یا عیونی انتی قلبی وین ما کنتی یلی سواد عیونک افدیه العمر یالله یالله یالله وشکثر انتی جمیله  یالله یالله یالله شکثر انا احب 
با صدای مسعود ایرج
شب رغائب کی است سال 97 |  تاریخ ليله الرغائب سال 1397
شب رغائب کی است 97
تاریخ شب رغائب کی است سال 97
شب ليله الرغائب به معنی شب بخشش بسیار است. به نخستین ٔ ماه رجب گفته می‌شود. شب ليله الرغایب امسال روز پنج شنبه ۱۶ اسفند ۹۷ می باشد. در آموزه‌های اسلامی آمده‌است که در این شب فرشتگان بر زمین نزول می‌کنندتا رحمت الهی را به جامعه بشری عرضه نمایند.
بنا به نظر کلیه مراجع تقلید زمان ليله الرغائب در سال 97 ، 23 اسفندماه می باشد اما بنا بر احتیاط بهتر
پیامبر اکرم (ص) فرمودند : از اولین ماه رجب غافل نشوید که فرشتگان آن را نامگذاری کردند . برای بهره بردن از فضیلت های شب آرزوها اعمال ليله الرغائب را برای رسیدن به سعادت انجام دهید.

فضیلت و اعمال ليله الرغائب اولین پنجشنبه ماه رجب
اولین ماه پربرکت رجب را لیلة الرّغائب» گویند. رسول خدا (ص) در روایتی که فضیلت ماه رجب را بیان می کرد، فرمودند:از اولین ماه رجب غافل نشوید که فرشتگان آن را لیلة الرغائب» نامیدند.»
ادامه مطلب
سوال
با توجه به اینکه ليله الرغائب، اولین ماه رجب است، در صورتی که روز جمعه اول ماه رجب باشد ليله الرغائب کدام شب خواهد بود؟
پاسخ
همانطور که مستحضرید گفته شده است که اولین ماه رجب، لیلة الرغائب است که در مفاتیح اعمالی برای آن ذکر شده از جمله روزه گرفتن اولین پنجشنبه ماه رجب.
اما از طرفی ماه رجب امسال، اولین جمعه اش، روز اول ماه رجب است و طبیعتا پنجشنبه، روز آخر ماه جمادی الثانی است و جزو ماه رجب نیست. در حالی که شیخ عباس قمی در
امام عسکری علیه السلام و ادريس بن زیاد
علاّمه مجلسی از ادريس بن زیاد کَفَر توثایی» نقل کرده که وی می گفت: من از جمله افرادی بودم که در باره آنها غُلوّ می کردم. روزی برای دیدار با ابومحمّد عسکری علیه السلام روانه سامرّا شدم؛ وقتی که وارد شهر شدم، از فرط خستگی خود را بر پلّکان حمّامی انداخته و کمی به استراحت پرداختم. در این بین خواب چشمان مرا ربود؛ پس بیدار نشدم مگر با صدای کوبیدن آرامی که به وسیله چوب دستی که در دست امام عسکری علیه السلام بود.
قرآن درباره حضرت
عیسی(ع) میفرماید: آنان (یهود) حضرت عیسی را نکشتند و او را دار نزدند، بلکه شبیه
او را دار زدند.(۱) در آیه دیگر فرمود: ای عیسی! تو را میگیریم و به سوی خود بالا
میبریم.(۲) از این آیات استفاده کرده‏اند حضرت عیسی زنده و در آسمان‏ها است. گر چه
برخی از مفسران احتمال داده‏اند معنای آیات این نیست که حضرت زنده باشد، بلکه به
قرینه کلمه متوفیک او مرده است و نزد پروردگارش روزی میخورد.(۳) درباره حضرت الیاس
نیز گفته شده که به آسمان‏ها رفت. ا
رغایب چندم اسفند است سال 98 | شب ليله الرغائب 97 چه تاریخی است
تاریخ شب آرزوها ۹۷ ليله الرغائب سال 98 شب ليله الرغائب چه تاریخی است تاریخ شب آرزوها 97 ليله الرغائب سال ۹۷ ليله الرغائب 97
رغایب چندم اسفند است

در این مقاله از مجله اینترنتی اپ ناز مطلبی با عنوان شب شب ليله الرغائب چندم اسفند است قرار داده می شود. همچنین برای مشاهده مطالب مشابه از بخش امروز چه روزی است دیدن فرمایید
ماه
رجب یکی از ماه های پر برکت است که انجام بعضی از اعمال مانند روزه گ
#داستان_کوتاه
کولبر
صدای هراس‌آور گلوله بار دیگر در دل کوهستان پیچید. "ادريس"، کارتن سنگین ماشین‌لباسشویی را که باید می‌برد به دوش گرفته بود و زیر فشار بار، از راه مالروی باریکی گذشت. صدای آه و نالهٔ یکی از دوستانش پشتبند، صدای شلیک گلوله، بلند شده بود؛ امّا "ادريس" از ترس سقوط به دره جرأت نکرد، برگردد، که بفهمد کدام یک از کولبرها هدف تیر قرار گرفته است.چند نفر از کولبرها زخمی شده بودند. خون سرخشان، برف سفید کوهستان را آغشته کرده بود. تعدادی
  
  
."لَیلَةُ القَدرِ"
دقت کن! "لیل"، شب است. "ليله" هم شب است. اما در جهانِ سالکان، معنایِ وجودی این دو یکسان نیست. چه "لیل"، مذکر است و "ليله" مؤنث. و تمام داستان از همینجا آغاز می شود. در سوره ی قدر، "ليله" را بکار می بَرَد. مؤنث را. و این شبی است که آبستن حوادث شگرف است. چه تمام اتفاقات در وجود او می افتد. در "لیل"، که مذکر است، داستان، پوشندگی است. به تاریکی رفتن است، "وَ اللَّیلِ اِذا یَغشَی" ( قسم به شب آنگاه که می پوشاند). اما در "ليله"، داستان نزول
دعاء حضرت إدریس علیه السلام که از دعاهای عظیم الشان است شامل چهل اسم میباشد و معروف است به چهل اسم ادريسی
ابن طاوس علیه الرّحمه در مورد دعاى ادريس علیه السلام‏ – چهل اسم ادريسی گوید که منقول از حسن بصرى یافتم آنکه چون خداى تعالى ادريس علیه السلام را به (سوى‏) قوم او فرستاد این نامها را به او تعلیم و وحى کرد که این نامها را آهسته و در نفس خود بگوید و آنها را براى قوم خود ظاهر نکند و خدا را به این نامها بخواند و به برکت این دعا بود که خداى تعالى ا
ليله الرغائب چیست؟
شب ليله الرغائب به معنی شب بخشش بسیار است. به نخستین ٔ ماه رجب گفته می‌شود. شب لیلة الرغائب امسال روز پنج شنبه ۱۶ اسفند ۹۷ می باشد. در آموزه‌های اسلامی آمده‌ است که در این شب فرشتگان بر زمین نزول می‌کنند تا رحمت الهی را به جامعه بشری عرضه نمایند.

ادامه مطلب
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از گاردین ادريس آلبا روز دوشنبه ۲۶ اسفند داخل توئیتی در این باره نوشت: آزمایشکووید-۱۹ من امروز صبح مثبت شد. حالم خوب است. فعلا هیچ علامتی ندارم، اما به فکر کردن قرارگرفتن احتمالی ام در معرض ویروس ایزوله شده ام. مردم در خانه بمانید و عملگرا باشید. من بوسیله خبر رسانی درباره وضعیت سلامتم دنباله خواهم رحم. وحشت نکنید.» هفته پیش آشکار شد که البا در یک مراسم در لندن با سوفی گرگور ترودو، همسر جاستین ترودو، ش
امّا اصل بت پرستیدن میان خلق آن بود که به
روزگار آدم علیه‌السلام فرزندان وی همه مسلمان بودند مگر فرزندان قابیل که کافر
بودند. مسلمانان ایشان را مهجور داشتندی و ایشان را فراپیش پدر نگذاشتید تا آدم را
وفات آمد. فرزندان قابیل خواستند که فرا کالبد آدم آیند، مسلمانان نگذاشتند. ابلیس
ایشان را صورتی کرد مانند آدم و در میان ایشان بنهاد و ایشان آن را بپرستیدن گرفتند
تا به روزگار ادريس علیه السلام. چون ادريس برفت شاگرد وی که خلیفت وی بود، صورت
کرد ما
امام مهدی عجل الله فرجه خلیفه عدل‌گستر خداوند (به روایت اهل سنت عمری)
محمد ادريس کاندهلوی از علمای بزرگ اهل سنت عمری می‌نویسد:
در حدیث است که امام مهدی پس از خلیفه شدن سراسر روی زمین را که پر از ظلم و ستم خواهد بود به جامعه‌ای که مملو از عدل و داد باشد تبدیل می‌کند.
ظهور مهدی، تالیف محمد ادريس کاندهلوی، ترجمه ابراهیم ارباب، صفحه ‌۶
امام مهدی عجل الله فرجه خلیفه الله (به روایت اهل سنت عمری)
محمد ادريس کاندهلوی از علمای بزرگ اهل سنت عمری می‌نویسد:
در حدیث آمده است وقتی که امام مهدی (علیه السلام) از مدینه منوره به مکه مکرمه می‌آید مردم او را شناخته با او بیعت می‌کنند و ایشان را به عنوان پادشاه خویش بر می‌گزینند و آن وقت از غیب این آواز می‌آید: هذا خلیفة الله المهدی فاسمعوا و اطیعوا (پس صدای او را بشنوید و اطاعتش کنید).
ظهور مهدی، تألیف محمد ادريس کاندهلوی، ترجمه ابراهیم ا
رجعت اصحاب کهف در عصر ظهور و یاری امام مهدی علیه السلام (به روایت اهل تسنن)
محمد ادريس کاندهلوی از علمای بزرگ اهل تسنن می‌نویسد:
در حدیث آمده است که اصحاب کهف یار و مددکار حضرت امام مهدی (علیه السلام) می‌شوند و حضرت عیسی (علیه السلام) در زمان او نازل می‌شود و به همراهی وی برای کشتن دجال موافقت می‌کند.
ظهور مهدی، تالیف محمد ادريس کاندهلوی، ترجمه ابراهیم ارباب، صفحه ‌۲۳
ليله الرغائب نامش به اندازه‌ی کافی گویا هست که نیازی به توضیح نداشته باشد،اما فارسی را پاس میداریم و میگوییم شب آرزوها:)
گفتن شب ليله الرغائب 23 اسفند ماه هست ولی بنا بر احتیاط 16 اسفند هم اعمال این شب رو انجام بدین. کلمه بنابر احتیاط مثل نمره هایی هست که مینویسن 20 با ارفاق:)
الان احساس میکنم امشب اردوی مقدماتی و آمادگی ليله الرغائب محسوب میشه و بازی اصلی 23 اسفنده، یا مثلا مثل ماه رمضون نمیدونیم رفتم پیشواز یا اینکه امروز اول ماه رمضون حساب می
رجعت اصحاب کهف در عصر ظهور و یاری امام مهدی علیه السلام (به روایت اهل سنت عمری)
محمد ادريس کاندهلوی از علمای بزرگ اهل سنت عمری می‌نویسد:
در حدیث آمده است که اصحاب کهف یار و مددکار حضرت امام مهدی (علیه السلام) می‌شوند و حضرت عیسی (علیه السلام) در زمان او نازل می‌شود و به همراهی وی برای کشتن دجال موافقت می‌کند.
ظهور مهدی، تألیف محمد ادريس کاندهلوی، ترجمه ابراهیم ارباب، صفحه ۲۳
خداوند درباره‏ى حضرت عیسى مى‏فرماید: و رافعک الّى»(آل عمران، 55) و درباره‏ى حضرت ادريس مى‏خوانیم: و رفعناه مکاناً علیا»( مریم، 57) بنابراین، خداوند در قرآن علاوه بر پیامبر اسلام، براى پیامبران دیگر همچون؛ حضرت ادريس، عیسى، خضر و الیاس سفر آسمانى و معراج را مطرح کرده است.(تفسیر اطیب‏البیان، ذیل آیه 57 سوره مریم) 
البته احتمال دارد مراد از رفعنا» مقام و جایگاه معنوى باشد.
دوباره
وقت تمناست ليله القدر است
شب ضیافت مولاست ليله القدر است
دوباره دیده چو دریاست ليله القدر است
بساط عشق مهیاست  لیلة القدر است
نوای ادعیه بر پاست لیلة القدر است»
خداست
در پی آن که به ما ثواب دهد
به مردمان جهان حق انتخاب دهد
به شام تیره ی ما قدری آفتاب دهد
پی بهانه ی آن که به ما جواب دهد
به استجابت درخواست، لیلة القدر است»
شبی
که تا به سحر ابر دیده بارانی است
شبی که حال و هوایش، هوای قرانی است
شبی که تا به سحر رحمت و فروانی است
شبی که ب
دوباره
وقت تمناست ليله القدر است
شب ضیافت مولاست ليله القدر است
دوباره دیده چو دریاست ليله القدر است
بساط عشق مهیاست  لیلة القدر است
نوای ادعیه بر پاست لیلة القدر است»

خداست
در پی آن که به ما ثواب دهد
به مردمان جهان حق انتخاب دهد
به شام تیره ی ما قدری آفتاب دهد
پی بهانه ی آن که به ما جواب دهد
به استجابت درخواست، لیلة القدر است»

شبی
که تا به سحر ابر دیده بارانی است
شبی که حال و هوایش، هوای قرانی است
شبی که تا به سحر رحمت و فروانی است
شبی که
ریاحین :  این امر در روایت های متعددی ذکر شده است؛ در کتاب شریف کافی جناب کلینی باب مستقلی در اخبار انا انزلناه فی ليله القدر» دارد. آنجا تصریح دارد که ليله القدر، فاطمه زهرا(س) است.
شب قدر شبی است که رسول اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) به احیای این شب بسیار تاکید کرده اند. در روایات فراوانی وارد است که حضرت زهرا(س) به هر قیمتی که بود اجازه نمی دادند که فرزندانشان بخوابند، یعنی سعی داشتند تا فرزندان شب های قدر را بیدار بمانند چراکه این لیالی برای بید
فرشته سایه‌گستر بر امام مهدی علیه السلام (به روایت اهل سنت عمری)
محمد ادريس کاندهلوی از علمای بزرگ اهل سنت عمری می‌نویسد:
در احادیث نبوی چنین آمده است : مهدی موعود (علیه السلام) می‌آید ابر بر سر وی سایه گستر می کند در آن ابر یک فرشته وجود دارد که با صدای بلند فریاد می‌زند: این شخص مهدی است از او پیروی و متابعت کنید.
ظهور مهدی، تألیف محمد ادريس کاندهلوی، ترجمه ابراهیم ارباب، صفحه ‌‌‌‌‌‌۲۲
است
ارباب هوایت نکنم میمیرم.
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
ارباب
تو خودت قول بده کرببلا می بری ام
شب ليله الرغائب خدا کنه قسمت و دعوت.

پ ن:
شهریور ماه سال گذشته(1396)در صحن با صفایت بودم.دلم اونجاست هنوز.جامانده.خوش ب حال دل من مثل تو دارد آقا.
دلتنگ کرببلایم.
دل نوشته ای برای رمضان 
در عصر آهن و دود ، در گیر و دار گرفتاری ها ، در فضاهای مسموم ، با دل های تکیده و مجروح ،به دنبال یک هم نفس بودیم . در جستجوی  فضای عطر انگیز که دل هایمان را جلا دهد .
دل های زنگار گرفته ، دل های محجوب که از اصل خود دور مانده اند  . در این غربت باشکوه ،
رمضان از راه می رسد ، با کوله باری از معرفت و معنویت ، روز و شبش لبریز  عاطفه و مهر 
زلال وحی در لحظه هایش جاری است . دقایق و آناتش سرشار از تسبیح و ذکر حضرت حق 
بیایید با او دست د
اولین ماه پربرکت رجب را لیلة الرّغائب» گویند. رسول خدا (ص) در روایتی که فضیلت ماه رجب را بیان می‌کرد، فرمودند: از اولین ماه رجب غافل نشوید که فرشتگان آن را لیلة الرغائب» نامیدند.»

 
 لیلة الرغائب اولین ماه رجب است و در وصفش فضیلت های بسیاری را برشماردند.گویند در این شب درهای رحمت الهی به سوی زمینیان گشوده شده است و عرشیان همه آماده اند تا در بزم دعا و نیایش زمینیان حضور یابند.
رسول خدا (ص) در روایتی که فضیلت ماه رجب ر
امام مهدی علیه السلام فرمانروا و مالک سرتاسر زمین (به روایت اهل سنت عمری)
محمد ادريس کاندهلوی از علمای بزرگ اهل سنت عمری می‌نویسد:
حضرت ابن عباس رضی الله عنهما از رسول الله (صلی الله علیه و آله) نقل کرده است که فرمودند: چهار شخص بوده‌اند که فرمانروای و مالک سراسر روی زمین شده‌اند که از آن چهار شخص دو مؤمن و دو کافر هستند ذو القرنین و سلیمان از مؤمنین هستند و از کافران نمرود و بخت نصر هستند. پنجمین فرمانروای روی زمین یک شخص از اهل بیت من خواهد
چقدر این روزا جالبیم ما. تو شهر غوغاست. یه مرد با یه نایلون پر از لباسای توخونه ای و بچه گونه و . از مغازه ای بیرون میاد، یکی سر دو تا شلوار که 10 تومان اختلاف قیمت دارن دو دله، یه بچه تنهایی تو ماشین نشسته و گریه میکنه لابد بقیه رفتن خرید.اما تعداد کمی هم هستن که به فکر روزه ی فردا و نماز ليله الرغائب هستن.
خوشا بحالشون.
از نخستین ماه رجب غفلت نکنید چه آن شب را ملائکه شب رغائب» نامند و آن چنان است که چون ثلث شب بگذرد در آسمان‌ها و زمین ملکی باقی نمی ماند مگر اینکه در کعبه و حول آن جمع می‌شوند و خداوند به آنها خطاب فرموده.
 مرحوم حضرت آیت الله العظمی میرزا جواد آقا ملکی تبریزی در اعمال ماه رجب می آورد: اگر شب اول ماه » باشد، سزاور است که عمل ليله الرغائب را در آن به جای آورد و آن چنان است که از رسول اکرم(ص) روایت شده است که فرمود:از نخستین شب جمع
برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی ، روی تصویر بالا و یا اینجا کلیک کنید.
برای مشاهده تصویر در ابعاد بسیار بزرگ، اینجا کلیک کنید.
برای دریافت فایل لایه باز (psd) تصویر اینجا کلیک کنید.
تصویر خوشنویسی به کار رفته در این اثر:

سوره قدر
برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی ، روی تصویر بالا و یا اینجا کلیک کنید.
  ليله الرغائب ،شب اولین جمعه ماه رجب

شب اولین جمعه ماه رجب را ليله الرغائب می گویند. ترجمه کرده اند شب آرزوها !
نمیدانم چه سری دارد این شب عزیز اما همین قدر یادم می آید که چند سال قبل که برای اولین بار  اعمال این شب و ثواب آن را در مفاتیح الجنان خواندم  تصمیم گرفتم که نمازش را بجا بیاورم.
بین دو نماز مغرب و عشاء خوانده می شود و ۱۲ رکعت است . خلاصه من هم آن موقع تازه مسلمان !!! و کیفیت نماز را خیلی رعایت می کردم.  چند رکعتی که خواندم کم کم فضای دلم
حضرت صادق ع برای حفظ ونگهداری از چشم بلا ها فرمود کوزه تازه ای اب ندیده ای بگیر وان را اب کن سپس بر ان سوره انا انزلناه فی ليله القدر را سی بار بخوان سپس ان را اویزان کن واز ان بیاشام ووضو بگیر و هر چه بخواهنددر ان اب بیفزایند ان شالله  شرح یعنی هرگاه ار ان ر. باتمام رفت چناننچه اب روی ان بریزندهمان تاثیر و خاصیت را دارد و بنظر میرسد که عبارت چنین باشد  یز دادفیها مای ان شای ولفظ  الله در احر شای از اضافات نسخه نویسان باشد 
بسم الله الرحمن الرحیم
داشتم اسامی اش را میخواندم و از زیبایی هرکدام قلبم به وجد می آمد
تا رسیدم به الواجد.
معنی اش یابنده است
تکرار کردم الواجد الواجد الواجد
وباز غش و ضعفی که براش رفتم
ما از خدای گم شده ایم او به جستجوست
 
+دربساط آرزوها ليله الف تو جویم.
+عکس کاملا بی ربط:)
                                          
 
مجموعه
ابنیه تشکری ساختمانی با 100 متر مساحت است که در محله قدیمی سرشور و در خیابان
خراسانی قرار دارد. مجموعه ابنیه تشکری ساختمانی 2 طبقه است که قدمت آن به
اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی باز می گردد. این مجموعه قدیمی در کنار
گرمابه سعدی قرار دارد . همه این ساختمان قدیمی از موقوفات مرحوم تشکری است.
گردشگران پس از بازدید از مجموعه قدیمی ابنیه تشکری مشهد می توانند با رزرو هتل
ادريس مشهد و 
استفاده از تجهیزات مدرن هتل
ادريس که برای رفاه
مجموعه
ابنیه تشکری ساختمانی با 100 متر مساحت است که در محله قدیمی سرشور و در خیابان
خراسانی قرار دارد. مجموعه ابنیه تشکری ساختمانی 2 طبقه است که قدمت آن به
اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی باز می گردد. این مجموعه قدیمی در کنار
گرمابه سعدی قرار دارد . همه این ساختمان قدیمی از موقوفات مرحوم تشکری است.
گردشگران پس از بازدید از مجموعه قدیمی ابنیه تشکری مشهد می توانند با رزرو هتل
ادريس مشهد و 
استفاده از تجهیزات مدرن هتل
ادريس که برای رفاه
مجموعه
ابنیه تشکری ساختمانی با 100 متر مساحت است که در محله قدیمی سرشور و در خیابان
خراسانی قرار دارد. مجموعه ابنیه تشکری ساختمانی 2 طبقه است که قدمت آن به
اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی باز می گردد. این مجموعه قدیمی در کنار
گرمابه سعدی قرار دارد . همه این ساختمان قدیمی از موقوفات مرحوم تشکری است.
گردشگران پس از بازدید از مجموعه قدیمی ابنیه تشکری مشهد می توانند با رزرو هتل
ادريس مشهد و 
استفاده از تجهیزات مدرن هتل
ادريس که برای رفاه
فیلم سریع و خشمگین: هابز و شاو»
هنگامی که من از اسپین آف سریع و خشمگین که حاوی دوبله جانسون هابز و شاعر جیسون استاتهام است شنیدم ، فکر کردم جالب خواهد بود اما در همین مرحله آن را کنار گذاشتم. با دیدن تریلر در نقش ادريس البا ، کمی بیشتر علاقه مند شدم. من پمپاژ نشده ام ، اما تریلر قول داده است یک اکستراژانزا پر از اکشن پر از تمام اختلافات و تعقیب های ماشین. بعد از تماشای فیلم ، چقدر سرگرم کننده شگفت زده شدم.
 
 
 
ادريس البا ، شرور اساساً The Winter Soldi
لیلة الرغائب بین سنت و بدعت
 
ریشه و اساس این نامگذاری و این اعمال روایتی است که در برخی از کتاب های دعا و حدیث در اعمال ماه رجب به نقل از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نقل شده است. انجام اعمال ليله الرغائب در میان عوام اهل سنت و شیعه رواج داشته و دارد مخصوصا در سالهای اخیر با برنامه ها و تبلیغات گسترده صدا وسیما توجه عامه مردم به آن بیشتر شده است. در این گفتار کوتاه این روایت را از جهت متن و سند مورد بررسی قرار می دهیم:
 
اصل این حدیث در منابع
نماز مخصوص اعمال ليله الرغائب 
رسول خدا (ص) اعمالی را برای آن شب به این کیفیت بیان فرموده اند: روز پنج شنبه اول ماه رجب را در صورت امکان روزه می گیری . چون فرا رسید، میان نماز مغرب و عشاء 12 رکعت نماز می گزاری (هر دو رکعت به یک سلام) و در هر رکعت از آن، یک مرتبه سوره حمد» و سه مرتبه إِنَّا أَنزَلْنَاهُ» و 12 مرتبه قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ» را می خوانی. پس از اتمام نماز 70 مرتبه می گویی:أللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد النَّبِیِّ الاُْمِّی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها