نتایج جستجو برای عبارت :

طرح درس خودشناسی کودکان

 در تعریف کودکان کار آمده است؛ کودکی که به صورت مداوم از او کار کشیده می‌شود. حمایت از کودکان کار یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد دغدغه‌مند به خصوص ساکنین کلان شهرهاست. چطور می‌توانیم از کودکان و خیابان در ایران حمایت کنیم، آدرس مدرسه کودکان کار و انجمن حمایت از کودکان کار را در اختیارشان قرار دهیم. در این یادداشت ما به شما خواهیم گفت که چگونه به کودکان کار کنیم.
ادامه مطلب
علل ریزش مو در کودکان و راه‌های درمانـی
  
علت ریزش مو در کودکان
 
یکی از مواردی که ممکن است برای کودکان اتفاق بیفتد، ریزش مو است. که باعث نگرانی بسیاری از والدین شده است و دنبال چرایی و همچنین راه درمان برای ریزش موی فرزندشان هستند. در این مقاله ما دلایل ریزش موی کودکان و همچنین روش های درمان ریزش موی کودکان را گردآوری نموده ایم با آگاهی بیشتر با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
دلایل درد دور ناف در کودکان
 
 

گاهی درد ناف در کودکان به علت عفونت مجاری ادراری ایجاد می شود
 
درد دور ناف در کودکان، بسیار متداول است و دلایل آن میتواند از استرس مدرسه تا یک بیماری جدّی، متغیر باشد.
درد دور ناف در کودکان
دلایل زیادی برای درد شکم در کودکان وجود دارد. بعضی از این دلایل کاملا جدّی و بعضی دیگر جزیی هستند. با این حال، با تشخیص درست و درمان مناسب، درد میتواند کاملاً و به سرعت بهبود یابد.
ادامه مطلب
فایل بررسی مقایسة هوش و هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان در دسته بندی #کامپیوتر در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------بررسی مقایسة هوش و هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان
دانلود فایل بررسی مقایسة هوش و هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان
عنوان فایل : بررسی مقایسة هوش و هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان
دسته بندی : کامپیوتر
برچسب ها:
بررسی مقایسة هوش و هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیاباننام فایل : بررسی مقایسة هوش
آبله مرغان در کودکان
 
 

آبله مرغان، بیماری ویروسی ای است که ویروس واریسلا زوستر آن را ایجاد می کند
 
یک یا دو روز پیش از پدید آمدن جوش های آبله مرغان، برخی از کودکان دچار تب ، درد شکم، گلو درد، سردرد شده یا احساس ضعف می کنند.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیمشادی کودکان یعنی شادی نسل‌های آینده، یعنی پرورش نسلی پرانرژی و آماده برای رسیدن به موفقیت. اما تعدادی از کودکان حتی به نیازهای اولیه جسمی همچون غذا، پوشاک و سرپناهی مناسب دست نمی یابند. نیاز کودکان علاوه بر این موارد به محبت و بهره‌مندی از آموزش مناسب نیز محدود نمی‌شود. بلکه کودکان ما نیاز مهم دیگری هم دارند که شاید کمتر شناخته شده و مورد توجه قرار گرفته باشد. نیاز به شادی!متاسفانه کودکان کار هر کدوم بسته به شرایط ک
بررسی علل ترس کودکان در سنین مختلف:
ترس در کودکان یا داشتن فوبیا نسبت به مسئله‌ای در کودکان ۱ تا ۶ سال می‌تواند تا حدودی طبیعی و بخاطر تجربه نکردن کودکان از کاری که انجام نداده می‌باشد. اما ممکن است فرزند شما مسئله‌ی جدی‌تری را داشته باشد و ترس او کمی نگران کننده برای والدین باشد.
ادامه مطلب
طبق تحقیقات انجام شده
کودکان اغلب ترس‌ها و فوبی‌های پدر و مادر را یاد می‌گیرند
و بعضی اوقات این ترس‌ها به شکل قوی‌تری در کودکان بروز می‌کند
مثلا مادرانی که از سوسک یا مارمولک می‌ترسند
معمولا فرزندانشان هم با این ترس بزرگ خواهند شد.
دانلود خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی + تست PDF
 این فایل، خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی نوشته سید عبدالله بنی‌هاشمی و حسین غلام‌زاده صفار به همراه نمونه سوالات تستی پیام نور(با .
 
جزوه روانشناسی کودکان استثنایی
دانلود رایگان جزوه و خلاصه درس کودکان استثنایی مناسب برای دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور آزاد و دولتی.
 
خلاصه کتاب روانشناسی کودکان استثنایی 
دانلود خلاصه کتاب روانشناسی کودکان استثنا
خوردن ناخن یکی از مشکلاتی است اغلب کودکان در برهه ای از زمان به آن دچار می شوند و عده ای ممکن است به مدت طولانی درگیر آن شوند. این مشکل در کودکان می تواند علل مختلفی داشته باشد. در ادامه در نیک صالحی می خواهیم چند علت ناخن جویدن کودکان را بررسی کنیم.

ادامه مطلب
راه های آموزش نظم به کودکان
 آموزش نظم به کودکان و تربیت کودک منظم برای والدین یک امر مهم است ولی اکثر آنها از اینکه کودکشان از نظم و انظباط زیاد استقبال نمی کنند گله مندند. در این بخش 8 اصل و راه مهم تربیت کودک منظم را خواهید خواند.آموزش نظم به کودکان
ادامه مطلب
نارساخوانی(دیسلکسی) اصطلاحیه که برای کودکانی که علی رغم هوش طبیعی قادر به خواندن نیستند به کار میرود. این کودکان ممکنه واژه های زیادی رو بدونن و حتی توی مکالماتشون هم استفاده کنند اما توانایی درک و شناسایی نشانه های چاپی یا نوشتنی رو ندارن. بعضی از این کودکان حتی میتونن واژه ها رو بخوانند اما مفهوم آن ها را درک نمی کنند(هیپرلکسی).یادتون باشه این کودکان رو در دسته ی کودکان دارای عقب ماندگی ذهنی رده بندی نمی کنیم.
 
شاید تا به حال درباره الهیات کودکان چیزی نشنیده باشیم
در حالی که آموزه های دینی اسلام به وفور در مورد کودکان سخن گفته است.
این موضوع به طور منظم و مدون در الهیات جدید مسیحی شکل گرفته و آثاری را به خود اختصاص داده است.
به نظر می رسد الهیات کودکان  دیدگاه دین درباره کودکان و نیز دیدگاه کودکان درباره دین باشد. این که خداوند در آموزه های دینی چه جایگاهی برای کودکان قایل است و درباره آنان چه وظایفی را برشمرده است؟ علاوه بر این کودکان در مورد خدا و
 
بیماری‌های کلیه کودکان؛ مثانه و مجاری ادرار در کودکان (نفرواورولوژی کودکان) از سال 1966 میلادی کودکان مبتلا به انواع بیماری‌های کلیه و مجاری ادرار در ایران تحت نظر و ویزیت نفرولوژیست‌ها قرار می‌گرفتند. از سال 1990 برنامه‌ریزی برای گرفتن دستیار فوق تخصص نفرولوژی کودکان آغاز شد.
ادامه مطلب
 سه پایه وینزوری کودکان ،برای کودکان یا معلولینی که توانایی ایستادن ندارن ،ویا مهد کودکانی که تمایل به آموزش نقاشی دارند ،طراحی شده است ،ارتفاع این سه پایه حدود ۸۵ سانتیمتر است ،و میتوان به عنوان سه پایه رو میزی نیز از آن استفاده کرد.
احساس های کودکان در مقابله با والدین سرعنوان پیشرفته WP & ESHARAT احساس های کودکان در مقابله رفتاری والدین-قسمت دوم احساس های کودکان در مقابله رفتاری والدین-قسمت دوم احساس های کودکان در مقابله با والدین چگونه است کودکان در دوره سنی خودشونتمام رفتارهای پدر و مادر شون رو کاملا آنالیز [.]
این نوشته احساس های کودکان در مقابله رفتاری والدین-ایجاد سایه ها-قسمت دوم برای اولین بار ظاهر می شود در Wpesharat & پرتال جامع علوم صوتی اشارت.
مشکلات یادگیری در کودکان ناشی از چیست؟
بخش سلامت کودک - آیا کودک شما در یادگیری مشکل دارد؟  این کودکان به تدریج درمی‌یابند که سایر کودکان از نظر وضع درسی بهتر از آنها هستند و احساس حقارت را تجربه می‌کنند
به ادامه بروید
ادامه مطلب
پرخاشگری کودکان زیر دو سال برای بسیاری از والدین نگرانی‌هایی را به وجود می‌آورد. کودکان زیر دو سال در یک دوره حساس رشدی هستند که نیازمند مراقبت و توجه بسیار زیاد از جانب والدین می‌باشند. سرعت رشد در این مرحله زیاد بوده و نیاز به امنیت و ثبات در کودکان بسیار برجسته می‌باشد. پرخاشگری کودکان در این سن حکایت از نیاز‌های برآورده نشده آن‌ها دارند. بنابراین والدین دلسوز سعی در شناسایی علل پرخاشگری کودکان خود می‌کنند و با یادگیری برخورد صحیح،
روانشناسی نقاشی کودکان
 
کودکان از طریق نقاشی های خود، نظرات و تفسیرهایشان را بیان می کنند‎
 
روانشناسی نقاشی کودکان و خردسالان بسیاری از حرفه ای ها را در زمینه آموزش و پرورش جذب کرده و علاقه مند می کند.
محققان، روانشناسان، معلمان و والدین تحقیقات مختلفی را برای روشن ساختن مفهوم و تفسیر نقاشی های کودکان انجام داده اند.
از طریق بررسی و تحلیل نقاشی کودکان ، می توان بینش آنها را در مورد توسعه اجتماعی / احساسی، فیزیکی و فکری هر کودک به دست آورد.
دانلود کتاب روش‌های اصلاح و تغییر رفتار کودکان 
روش‌های اصلاح و تغییر رفتار کودکان» نوشته دکتر علی مصطفایی(-۱۳۴۸) و حسن امین‌پور(-۱۳۵۸) از مجموعه کتاب‌های آموزشی دانشگاه پیام نور در رشته‌ی روان‌شناسی است.
نکات مهم و کلیدی در اصلاح رفتار کودکان
اصلاح رفتار کودکان و شیوه های درست اصلاح رفتار کودکان و نحوه اصلاح رفتار فرزندان و اصول و روشهای تغییر رفتار کودکان را در نمناک بخوانید.
روشهای اصلاح و تغییر رفتار کودکان و نوجوانان
روشهای
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی : والدین و مربیان کودک معمولا در مورد رفتار خود یی کودکان سوال های زیادی دارند و ممکن است نگران این رفتار کودکان بشوند. آیا خود یی در کودکان طبیعی است؟ در چه سنی بیشتر رخ می دهد؟ آیا خودیی نشانه یک اختلال روانی است؟
ادامه مطلب
 
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت بررسی موانع و شیوه های جذب کودکان بازمانده از تحصیل در مناطق روستایی و عشایری در 13 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
عناوین:
مقدمه
کودکان بازمانده از تحصیل به طور کلی دو گروه را شامل می شوند:
بررسی تحقیقات مختلف:
موانع بازماندن از تحصیل کودکان در مناطق روستایی و عشایری:
موانع اجتماعی بازماندن از تحصیل کودکان م
کتاب نقاشی کودکان: کاربرد تست ترسیم خانواده در کلینیک 
نقاشی کودکان: کاربرد تست ترسیم خانواده در کلینیک ~لوئیز کرمن، پریرخ دادستان (مترجم)، محمود منصور (مترجم) - نشر رشد - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب .
تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده بر اساس کتاب ل. کرمن
تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده بر اساس کتاب ل. کرمن (مربوط به درس روان شناسی بالینی کودک)
نقاشی کودکان-کرمن پریرخ دادستان-رشد فروشگاه اینترنتی 
نقاشی کودکان-کاربرد تست ترسی
بررسی علل ترس کودکان در سنین مختلف:
ترس در کودکان یا داشتن فوبیا نسبت به مسئله‌ای در کودکان ۱ تا ۶ سال می‌تواند تا حدودی طبیعی و بخاطر تجربه نکردن کودکان از کاری که انجام نداده می‌باشد. اما ممکن است فرزند شما مسئله‌ی جدی‌تری را داشته باشد و ترس او کمی نگران کننده برای والدین باشد.
ادامه مطلب
دانلود کتاب پرستاری کودکان ونگ
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
دانلود کتاب درسنامه پرستارى کودکان ونگ جلد اول: کودک سالم .www.ketabrah.ir › . › پرستاریTranslate this pageیکی از بهترین منابع پرستاری شیرخواران و کودکان که در سال 2015 به ویراست دهم رسیده، کتاب مرجع پرستاری کودکان ونگ می‌باشد. مریلین هاکنبری (Marilyn J .
دانلود کتاب درسنامه پرستارى کودکان ونگ جلد دوم: کودک بیمار .www.ketabrah.ir › . › پرستاریTranslate this pageیکی از بهترین منابع پرستاری شیرخواران و کودکان که در سال
دانلود کتاب پرستاری کودکان ونگ
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
دانلود کتاب درسنامه پرستارى کودکان ونگ جلد اول: کودک سالم .www.ketabrah.ir › . › پرستاریTranslate this pageیکی از بهترین منابع پرستاری شیرخواران و کودکان که در سال 2015 به ویراست دهم رسیده، کتاب مرجع پرستاری کودکان ونگ می‌باشد. مریلین هاکنبری (Marilyn J .
دانلود کتاب درسنامه پرستارى کودکان ونگ جلد دوم: کودک بیمار .www.ketabrah.ir › . › پرستاریTranslate this pageیکی از بهترین منابع پرستاری شیرخواران و کودکان که در س
 سه پایه نقاشی وینزوری کودکان ،برای کودکان یا معلولینی که توانایی ایستادن ندارن ،ویا مهد کودکانی که تمایل به آموزش نقاشی دارند ،طراحی شده است ،ارتفاع این سه پایه حدود ۸۵ سانتیمتر است ،و میتوان به عنوان سه پایه رو میزی نیز از آن استفاده کرد.
درج کاشت ایمپلنت یک روش توانبخشی در کودکان و نوجوانان محسوب می شود. با استفاده از این دوره شانس بیشتری میتوان برای موفقیت بعد از قرار دادن ایمپلنت در کودکان و نوجوانان ایجاد کرد هرچه هارمونی فیزیولوژیکی که در دندان ها ایجاد می شود و استخوان آلوئول رشد بیشتری داشته باشد، احتمال قرارگیری ایمپلنت موفقیت آمیز تری در کودکان داریم.

ادامه مطلب
اهمیت به کودکان
 
در سفر خود به وان نگران مشغول شدن کودکان و خرید برای آنها نباشید. وان ای وی ام با محیا کردن فضای مخصوص بازی و سرگرم کننده برای کودکان و همچنین چندین فروشگاه پوشاک و 2 فروشگاه جذاب اسباب بازی، مکان مناسبی برای خرید و تفریح فرزندان شما است. برندهایی نظیر ال سی وایکیکی ، پانچو ، ای-ببک ، کارتال یوواسی ، تویزشاپ و تورو اینترتینمنت، پوشاک و اسباب بازی کودکان را با کیفیت عالی ارائه داده اند.
 
منبع : تور زمینی وان از تبریز
 
برگزاری نخستین کارگاه اموزشی رفتار با کودکان خیابانی، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست» کشور در گیلان
با حضور مدیرکل و جمعی از کتابداران کتابخانه های عمومی استان گیلان نخستین کارگاه آموزشی رفتار با کودکان خیابانی، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست» کشور، ویژه کتابداران کتابخانه های عمومی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
"قصه گو" باید با استفاده از کنش ها و حرکت دست ها و اندام ها، کودکان را در داستان درگیر  کند و احساسات و عواطف قصه یا "ناغیل" را به کودکان انتقال دهد. در این هنگام از حرکات و توجهات کودکان به راحتی می توان پی برد که کودک در قصه یا "ناغیل" محو شده است.
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی : بی اختیاری مدفوع در کودکان یکی از شایع‌ترین مسائل مربوط به کودکان می‌باشد. این که کودک گاهی کنترل مدفوع و ادرار خود را از دست دهد، مشکل تلقی نمی‌شود و برای بسیاری از کودکان اتفاق می‌افتد اما زمانی که کودک به صورت مداوم اختیار خود را از دست می‌دهد و برای مدت
ادامه مطلب
مسعودی فرید» معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور :
زباله گردی کودکان ممنوع و پیمانکاران شهرداری موظف به انجام این کار در سطح شهر شدند.
۸۵ درصد کودکان کار اتباع خارجی هستند که باید سفارت‌های مربوطه از این کودکان حمایت کند.
پنج شنبه ، ۱۴ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 1000×667]
مشاهده مطلب در کانال
علت بروز وسواس در کودکان چیست؟ علائم وسواس دوران کودکی کدام‌اند؟ وسواس از جمله اختلالات روانی مشترک بین کودکان و بزرگسالان است که اغلب با ایجاد افکار و احساسات آزارنده، رنج روانی بسیاری را برای فرد فراهم می‌کند. از آنجایی که کودکان ظرفیت روانی کمتری برای تحمل اضطراب دارند ابتلا به وسواس می‌تواند منجر به مشکلات مضاعفی در آن‌ها شود و در نتیجه عملکرد بزرگسالی را نیز تحت تأثیر قرار دهد. آگاهی از نشانه‌ها و علل بروز وسواس در کودکان برای وال
دروغگویی در کودکان به چه علت رخ می‌دهد؟ چگونه می‌توان از دروغگویی کودکان جلوگیری کرد؟ بسیاری از والدین در تلاش‌اند با استفاده از روش‌های تربیتی از دروغگویی کودکشان جلوگیری کنند. اما باز هم با وجود رعایت تمامی نکات شاهد دروغگویی در کودکشان هستند. همه افراد از جمله کودکان ممکن است درمورد هر چیزی دروغ بگویند. دروغگویی کودکان می‌تواند دلایل مختلفی از جمله نفع شخصی، جلوگیری از آسیب و رؤیا پردازی داشته باشد. بسیاری از دروغ‌های کودکان کامل
هر چه دنیا را برای کودکان امن‌تر بکنیم
و ترس، اضطراب و دلهره را کمتر درون آن‌ها نهادینه کنیم،
کودکان بیشتر می‌توانند دوری پدر و مادر را برای ساعاتی تحمل کنند،
زیرا چنین کودکانی محبت والدین خود را در ذهن دارند
و دنیا را به خاطر این محبت، امن می‌بینند.
امروزه مردم برای خرید مایحتاج
خود به دنبال یک مرکز خرید کلی اختصاصی هستند.این موضوع به دلیل صرفه جویی
در زمان و هم برای دیدن محصولات متنوع است. مبلمان و صنایع چوبی از مهم ترین محصولاتی است که باید چنین مراکزی برای فروش آنها وجود داشته باشد. در هر شهری این مراکز فروش کلی وجود دارد که در تهران به دلیل وسعت زیاد تعداد این مراکز بیشتر از شهر های دیگر است. بازار مبل اداری جاجرود یکی از آنهاست .
این بازار یک بازار گسترده در 15 کیلومتری شرق تهران اس

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها