نتایج جستجو برای عبارت :

طرح درس خودشناسی کودکانgo

کسی که می‌خواهد خودش را برای سه متر پرش بسازد، با کسی که سی هزار متر را در نظر دارد، طرز کارشان فرق می‌کند. با این دید و با این خودشناسي است که انسان می‌فهمد در جایی که هست نمی‌تواند بایستد و باید حرکت کند، همین باعث خودسازی او می‌شود. 
مراتب سیر و سلوک معلم و مربی: خودشناسي --> خودسازی --> دیگرسازی
خودشناسي _ شغلی
یکی از راه هایی که میتوانید در مورد استعداد و علاقه واقعی خود به آن پی ببرید اینست که ببینید از دوران کودکی تا به امروز چه دانش یا فعالیتهایی را سعی داشتید حداقل بصورت تفریحی به کرات انجام بدهید یا آنرا تمرین کنید.همینطور اینکه این فعالیت یا دانش را آیا بطور خلاقانه و اکتشافی تغییر میدادید یا اینکه بصورت روتین بوده. خلاقیت در انجام فعالیتی نشاندهنده علاقه خاص به کاری است. حتی اگر آن کار موردعلاقه شما نباشد این کمک میکند تا ب
پرسشنامه تست خودشناسي کتل فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 7حجم فایل: 992قیمت: 5000 تومانبخشی از متن:پرسشنامه تست خودشناسي کتل
تعداد سوالات : 40
فرم پرسشنامه

پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
فقدان عقل در جهان اسلام282- با کدام عقلی می توان کتابی را بجای خواندن و فکر کردن و فهمیدن، پخت و خورد و مالید و پاشید و بر در و دیوار نوشت تا بیمه کند. پس بدان که عقل کاملا تعطیل شده است یعنی درب رحمت بسته است بر این امتی که با کتابش چنین معامله ای کرده اند. پس اینک دریاب حق اینهمه آتش و عذابی که در جهان اسلام می بارد و روزافزون است و براستی همه دربهای جهنم گشوده شده است و مسلمانلن بدست خود خانه های خود را بر سر خود خراب می کنند بواسطه جنگهای فرقه ا
 در تعریف کودکان کار آمده است؛ کودکی که به صورت مداوم از او کار کشیده می‌شود. حمایت از کودکان کار یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد دغدغه‌مند به خصوص ساکنین کلان شهرهاست. چطور می‌توانیم از کودکان و خیابان در ایران حمایت کنیم، آدرس مدرسه کودکان کار و انجمن حمایت از کودکان کار را در اختیارشان قرار دهیم. در این یادداشت ما به شما خواهیم گفت که چگونه به کودکان کار کنیم.
ادامه مطلب
بهای انسان
خودشناسي، مهم ترین عامل خوشبختی انسان در دنیا و آخرت است. بزرگان علم
اخلاق، با توجه به روایات و آموزه های دینی، از خودشناسي به عنوان
سودمندترین علوم یاد کرده و آن را نخستین مرحله در سیر و سلوک اخلاقی
برشمرده اند و همانگونه که در روایات اسلامی آمده است، خداشناسی هم از
خودشناسي آغاز می شود.

آری! کسی که خود را شناخت و ارزش و بهای این روح ملکوتی که خداوند به او
عطا نموده است را فهمید و دانست که قابلیّت آن را دارد که در مقام اشرف
مخلو
بهای انسان
خودشناسي، مهم ترین عامل خوشبختی انسان در دنیا و آخرت است. بزرگان علم
اخلاق، با توجه به روایات و آموزه های دینی، از خودشناسي به عنوان
سودمندترین علوم یاد کرده و آن را نخستین مرحله در سیر و سلوک اخلاقی
برشمرده اند و همانگونه که در روایات اسلامی آمده است، خداشناسی هم از
خودشناسي آغاز می شود.

آری! کسی که خود را شناخت و ارزش و بهای این روح ملکوتی که خداوند به او
عطا نموده است را فهمید و دانست که قابلیّت آن را دارد که در مقام اشرف
مخلو
علل ریزش مو در کودکان و راه‌های درمانـی
  
علت ریزش مو در کودکان
 
یکی از مواردی که ممکن است برای کودکان اتفاق بیفتد، ریزش مو است. که باعث نگرانی بسیاری از والدین شده است و دنبال چرایی و همچنین راه درمان برای ریزش موی فرزندشان هستند. در این مقاله ما دلایل ریزش موی کودکان و همچنین روش های درمان ریزش موی کودکان را گردآوری نموده ایم با آگاهی بیشتر با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
خداشناسی از طریق خودشناسي
بهترین راه خودشناسي اینکه فکر کنید بدن شما چه جور کار می کند وفکر کردن به دونه دونه کار سلولها ی بدن خود به عظمت پروردگارتان  پی خواهید برد .
پس بدانید اولین چیزی که خداوند عنایت کرده عمر ما هست ،فرصت زنده بودن ماهست ،به ما جسم داده است از روح خودش در وجود ما دمیده وتا زمانی که ما قدر این ها را ندانیم هرگز نه خودمان را خوب خواهیم شناخت نه خدای خودمان را خواهیم شناخت.
دلایل درد دور ناف در کودکان
 
 

گاهی درد ناف در کودکان به علت عفونت مجاری ادراری ایجاد می شود
 
درد دور ناف در کودکان، بسیار متداول است و دلایل آن میتواند از استرس مدرسه تا یک بیماری جدّی، متغیر باشد.
درد دور ناف در کودکان
دلایل زیادی برای درد شکم در کودکان وجود دارد. بعضی از این دلایل کاملا جدّی و بعضی دیگر جزیی هستند. با این حال، با تشخیص درست و درمان مناسب، درد میتواند کاملاً و به سرعت بهبود یابد.
ادامه مطلب
گام ساده از دید فیدیبو برای خودشناسي و موفقیت در زندگی فردی    تا زمانی که خودتان را نشناسید، دستیابی به موفقیت امکان پذیر نخواهد بود؛ بنابراین هر فردی باید در راه شناخت خود قدم بردارد و سراغ راه هایی برود که به بهبود کیفیت زندگی و موفقیت بیشتر او منجر می شود.         در مطلب پیش رو، فیدیبو شما را با ۱۰ راه برای خودشناسي و موفقیت بیشتر در زندگی فردی آشنا خواهد کرد.۱.مراقب عادت ها باشیدرفتارهای ما مجموعه ای از واکنش ها و عادت های ما هستند و تا
فایل بررسی مقایسة هوش و هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان در دسته بندی #کامپیوتر در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------بررسی مقایسة هوش و هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان
دانلود فایل بررسی مقایسة هوش و هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان
عنوان فایل : بررسی مقایسة هوش و هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان
دسته بندی : کامپیوتر
برچسب ها:
بررسی مقایسة هوش و هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیاباننام فایل : بررسی مقایسة هوش
آبله مرغان در کودکان
 
 

آبله مرغان، بیماری ویروسی ای است که ویروس واریسلا زوستر آن را ایجاد می کند
 
یک یا دو روز پیش از پدید آمدن جوش های آبله مرغان، برخی از کودکان دچار تب ، درد شکم، گلو درد، سردرد شده یا احساس ضعف می کنند.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیمشادی کودکان یعنی شادی نسل‌های آینده، یعنی پرورش نسلی پرانرژی و آماده برای رسیدن به موفقیت. اما تعدادی از کودکان حتی به نیازهای اولیه جسمی همچون غذا، پوشاک و سرپناهی مناسب دست نمی یابند. نیاز کودکان علاوه بر این موارد به محبت و بهره‌مندی از آموزش مناسب نیز محدود نمی‌شود. بلکه کودکان ما نیاز مهم دیگری هم دارند که شاید کمتر شناخته شده و مورد توجه قرار گرفته باشد. نیاز به شادی!متاسفانه کودکان کار هر کدوم بسته به شرایط ک
بررسی علل ترس کودکان در سنین مختلف:
ترس در کودکان یا داشتن فوبیا نسبت به مسئله‌ای در کودکان ۱ تا ۶ سال می‌تواند تا حدودی طبیعی و بخاطر تجربه نکردن کودکان از کاری که انجام نداده می‌باشد. اما ممکن است فرزند شما مسئله‌ی جدی‌تری را داشته باشد و ترس او کمی نگران کننده برای والدین باشد.
ادامه مطلب
طبق تحقیقات انجام شده
کودکان اغلب ترس‌ها و فوبی‌های پدر و مادر را یاد می‌گیرند
و بعضی اوقات این ترس‌ها به شکل قوی‌تری در کودکان بروز می‌کند
مثلا مادرانی که از سوسک یا مارمولک می‌ترسند
معمولا فرزندانشان هم با این ترس بزرگ خواهند شد.
دانلود خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی + تست PDF
 این فایل، خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی نوشته سید عبدالله بنی‌هاشمی و حسین غلام‌زاده صفار به همراه نمونه سوالات تستی پیام نور(با .
 
جزوه روانشناسی کودکان استثنایی
دانلود رایگان جزوه و خلاصه درس کودکان استثنایی مناسب برای دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور آزاد و دولتی.
 
خلاصه کتاب روانشناسی کودکان استثنایی 
دانلود خلاصه کتاب روانشناسی کودکان استثنا
دانلود کتاب صوتی من کودک من (خودشناسي به کمک احیا، رشد و بالندگی کودک درون)
من - کودک - من (خودشناسي به کمک احیا، رشد و بالندگی کودک درون) فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 37 حجم کل فایل ها: 259 مگابایت زمان پخش: نویسنده: جان برادشاو مترجم: دکتر داود محب علی گوینده: طاهره رحمانی صدابرداران: مظاهر آقاجانی و بهرام حامدی گو دسته بندی: روانشناسی - کتاب .
دریافت فایل
دانلود کتاب صوتی من کودک من (خودشناسي به کمک احیا، رشد و بالندگی کودک درون)
من - کودک - من (خودشناسي به کمک احیا، رشد و بالندگی کودک درون) فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 37 حجم کل فایل ها: 259 مگابایت زمان پخش: نویسنده: جان برادشاو مترجم: دکتر داود محب علی گوینده: طاهره رحمانی صدابرداران: مظاهر آقاجانی و بهرام حامدی گو دسته بندی: روانشناسی - کتاب .
دریافت فایل
خوردن ناخن یکی از مشکلاتی است اغلب کودکان در برهه ای از زمان به آن دچار می شوند و عده ای ممکن است به مدت طولانی درگیر آن شوند. این مشکل در کودکان می تواند علل مختلفی داشته باشد. در ادامه در نیک صالحی می خواهیم چند علت ناخن جویدن کودکان را بررسی کنیم.

ادامه مطلب
راه های آموزش نظم به کودکان
 آموزش نظم به کودکان و تربیت کودک منظم برای والدین یک امر مهم است ولی اکثر آنها از اینکه کودکشان از نظم و انظباط زیاد استقبال نمی کنند گله مندند. در این بخش 8 اصل و راه مهم تربیت کودک منظم را خواهید خواند.آموزش نظم به کودکان
ادامه مطلب
نارساخوانی(دیسلکسی) اصطلاحیه که برای کودکانی که علی رغم هوش طبیعی قادر به خواندن نیستند به کار میرود. این کودکان ممکنه واژه های زیادی رو بدونن و حتی توی مکالماتشون هم استفاده کنند اما توانایی درک و شناسایی نشانه های چاپی یا نوشتنی رو ندارن. بعضی از این کودکان حتی میتونن واژه ها رو بخوانند اما مفهوم آن ها را درک نمی کنند(هیپرلکسی).یادتون باشه این کودکان رو در دسته ی کودکان دارای عقب ماندگی ذهنی رده بندی نمی کنیم.
 
شاید تا به حال درباره الهیات کودکان چیزی نشنیده باشیم
در حالی که آموزه های دینی اسلام به وفور در مورد کودکان سخن گفته است.
این موضوع به طور منظم و مدون در الهیات جدید مسیحی شکل گرفته و آثاری را به خود اختصاص داده است.
به نظر می رسد الهیات کودکان  دیدگاه دین درباره کودکان و نیز دیدگاه کودکان درباره دین باشد. این که خداوند در آموزه های دینی چه جایگاهی برای کودکان قایل است و درباره آنان چه وظایفی را برشمرده است؟ علاوه بر این کودکان در مورد خدا و
 
بیماری‌های کلیه کودکان؛ مثانه و مجاری ادرار در کودکان (نفرواورولوژی کودکان) از سال 1966 میلادی کودکان مبتلا به انواع بیماری‌های کلیه و مجاری ادرار در ایران تحت نظر و ویزیت نفرولوژیست‌ها قرار می‌گرفتند. از سال 1990 برنامه‌ریزی برای گرفتن دستیار فوق تخصص نفرولوژی کودکان آغاز شد.
ادامه مطلب
 سه پایه وینزوری کودکان ،برای کودکان یا معلولینی که توانایی ایستادن ندارن ،ویا مهد کودکانی که تمایل به آموزش نقاشی دارند ،طراحی شده است ،ارتفاع این سه پایه حدود ۸۵ سانتیمتر است ،و میتوان به عنوان سه پایه رو میزی نیز از آن استفاده کرد.
احساس های کودکان در مقابله با والدین سرعنوان پیشرفته WP & ESHARAT احساس های کودکان در مقابله رفتاری والدین-قسمت دوم احساس های کودکان در مقابله رفتاری والدین-قسمت دوم احساس های کودکان در مقابله با والدین چگونه است کودکان در دوره سنی خودشونتمام رفتارهای پدر و مادر شون رو کاملا آنالیز [.]
این نوشته احساس های کودکان در مقابله رفتاری والدین-ایجاد سایه ها-قسمت دوم برای اولین بار ظاهر می شود در Wpesharat & پرتال جامع علوم صوتی اشارت.
مشکلات یادگیری در کودکان ناشی از چیست؟
بخش سلامت کودک - آیا کودک شما در یادگیری مشکل دارد؟  این کودکان به تدریج درمی‌یابند که سایر کودکان از نظر وضع درسی بهتر از آنها هستند و احساس حقارت را تجربه می‌کنند
به ادامه بروید
ادامه مطلب
پرخاشگری کودکان زیر دو سال برای بسیاری از والدین نگرانی‌هایی را به وجود می‌آورد. کودکان زیر دو سال در یک دوره حساس رشدی هستند که نیازمند مراقبت و توجه بسیار زیاد از جانب والدین می‌باشند. سرعت رشد در این مرحله زیاد بوده و نیاز به امنیت و ثبات در کودکان بسیار برجسته می‌باشد. پرخاشگری کودکان در این سن حکایت از نیاز‌های برآورده نشده آن‌ها دارند. بنابراین والدین دلسوز سعی در شناسایی علل پرخاشگری کودکان خود می‌کنند و با یادگیری برخورد صحیح،
روانشناسی نقاشی کودکان
 
کودکان از طریق نقاشی های خود، نظرات و تفسیرهایشان را بیان می کنند‎
 
روانشناسی نقاشی کودکان و خردسالان بسیاری از حرفه ای ها را در زمینه آموزش و پرورش جذب کرده و علاقه مند می کند.
محققان، روانشناسان، معلمان و والدین تحقیقات مختلفی را برای روشن ساختن مفهوم و تفسیر نقاشی های کودکان انجام داده اند.
از طریق بررسی و تحلیل نقاشی کودکان ، می توان بینش آنها را در مورد توسعه اجتماعی / احساسی، فیزیکی و فکری هر کودک به دست آورد.
خودشناسي آیا من زشت هستم ؟
اگر حس می‌کنید که چهره خوبی ندارید و خودتان را زشت میدانید این مقاله را حتماً بخوانید زیرا بعد از خواندن این مقاله حس بسیار خوبی خواهید داشت خودشناسي گام بسیار مهمی در زندگی است شما با خودشناسي احساسات بهتری را تجربه می کنید و خودشناسي باعث موفقیت شما در تمام عرصه های زندگی می شود در این مقاله به این می پردازیم که چگونه با خودشناسي متوجه می شویم که چطور در مورد ظاهر خود اشتباه فکر میکنیم .

ادامه مطلب
دانلود کتاب روش‌های اصلاح و تغییر رفتار کودکان 
روش‌های اصلاح و تغییر رفتار کودکان» نوشته دکتر علی مصطفایی(-۱۳۴۸) و حسن امین‌پور(-۱۳۵۸) از مجموعه کتاب‌های آموزشی دانشگاه پیام نور در رشته‌ی روان‌شناسی است.
نکات مهم و کلیدی در اصلاح رفتار کودکان
اصلاح رفتار کودکان و شیوه های درست اصلاح رفتار کودکان و نحوه اصلاح رفتار فرزندان و اصول و روشهای تغییر رفتار کودکان را در نمناک بخوانید.
روشهای اصلاح و تغییر رفتار کودکان و نوجوانان
روشهای
ایرانیان سایبر جذابترین سایت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در کشور است که با تمرکز بر کودکان و نوجوانان 8 تا 18 سال توانسته رضایت قابل توجهی از خانواده ها را بدست بیاورد. در ابتدا یادگیری برنامه نویسی به کودکان 12 تا 18 سال در دستور کار ایرانیان سایبر قرار داشت. اما به مرور امکان برگزاری کلاس های آموزش برنامه نویسی برای کودکان 8 تا 12 سال نیز اضافه گردید. در حال حاضر کلاس های برنامه نویسی حتی برای کودکان زیر 8 سال نیز به صورت خصوصی برگزار م
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی : والدین و مربیان کودک معمولا در مورد رفتار خود یی کودکان سوال های زیادی دارند و ممکن است نگران این رفتار کودکان بشوند. آیا خود یی در کودکان طبیعی است؟ در چه سنی بیشتر رخ می دهد؟ آیا خودیی نشانه یک اختلال روانی است؟
ادامه مطلب
 
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت بررسی موانع و شیوه های جذب کودکان بازمانده از تحصیل در مناطق روستایی و عشایری در 13 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
عناوین:
مقدمه
کودکان بازمانده از تحصیل به طور کلی دو گروه را شامل می شوند:
بررسی تحقیقات مختلف:
موانع بازماندن از تحصیل کودکان در مناطق روستایی و عشایری:
موانع اجتماعی بازماندن از تحصیل کودکان م
کتاب نقاشی کودکان: کاربرد تست ترسیم خانواده در کلینیک 
نقاشی کودکان: کاربرد تست ترسیم خانواده در کلینیک ~لوئیز کرمن، پریرخ دادستان (مترجم)، محمود منصور (مترجم) - نشر رشد - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب .
تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده بر اساس کتاب ل. کرمن
تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده بر اساس کتاب ل. کرمن (مربوط به درس روان شناسی بالینی کودک)
نقاشی کودکان-کرمن پریرخ دادستان-رشد فروشگاه اینترنتی 
نقاشی کودکان-کاربرد تست ترسی
بررسی علل ترس کودکان در سنین مختلف:
ترس در کودکان یا داشتن فوبیا نسبت به مسئله‌ای در کودکان ۱ تا ۶ سال می‌تواند تا حدودی طبیعی و بخاطر تجربه نکردن کودکان از کاری که انجام نداده می‌باشد. اما ممکن است فرزند شما مسئله‌ی جدی‌تری را داشته باشد و ترس او کمی نگران کننده برای والدین باشد.
ادامه مطلب
دانلود کتاب پرستاری کودکان ونگ
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
دانلود کتاب درسنامه پرستارى کودکان ونگ جلد اول: کودک سالم .www.ketabrah.ir › . › پرستاریTranslate this pageیکی از بهترین منابع پرستاری شیرخواران و کودکان که در سال 2015 به ویراست دهم رسیده، کتاب مرجع پرستاری کودکان ونگ می‌باشد. مریلین هاکنبری (Marilyn J .
دانلود کتاب درسنامه پرستارى کودکان ونگ جلد دوم: کودک بیمار .www.ketabrah.ir › . › پرستاریTranslate this pageیکی از بهترین منابع پرستاری شیرخواران و کودکان که در سال
به دنبال کتاب های خودشناسي می گردید ؟ نوشته ها از قلب نویسنده بر می خیزد و به سادگی بر قلب آدم هم می نشیند. وقتی در مسیر خودشناسي قرار می گیریم نیاز داریم تا بتوانیم در خلوت های دیگران نشسته و به حرف های آن ها گوش کنیم. خوشناسی اتفاقی است که در درون خودمان می افتد، اما مسیر شناختِ خود از شناخت زندگی عبور می کند و در این راه لازم است حرف های دیگران را شنید. ما در این مقاله تلاش کرده ایم کتاب هایی را که در مسیر خودشناسي می تواند راهنمای مناسب تری ب
جستجوهای اضافی قانون رهایی در قران قانون منبع : www.fa-file.ir  رهایی نی نی سایت چگونه همه چیز را رها کنیم قانون رهایی در عشق نی نی سایت قانون رهایی استر هیکس قانون رهایی در ازدواج رها کن تا رها شوی قانون رهایی عباس منش تصاویر برای رها کن تا بدست آوری آوردن دل متن رها برگرداندن معشوق قآنون جذب موفقیت بازگشت معشوق برایان تریسی کتاب باور کپشنبرگشت معشوقبرگرداندن عشق این ۷ تا چیز رو رها کن رها کن تا رها شوی ببخش تا بخشیده شوی تقدیم کن تا منبع : www.fa-fi
دانلود کتاب پرستاری کودکان ونگ
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
دانلود کتاب درسنامه پرستارى کودکان ونگ جلد اول: کودک سالم .www.ketabrah.ir › . › پرستاریTranslate this pageیکی از بهترین منابع پرستاری شیرخواران و کودکان که در سال 2015 به ویراست دهم رسیده، کتاب مرجع پرستاری کودکان ونگ می‌باشد. مریلین هاکنبری (Marilyn J .
دانلود کتاب درسنامه پرستارى کودکان ونگ جلد دوم: کودک بیمار .www.ketabrah.ir › . › پرستاریTranslate this pageیکی از بهترین منابع پرستاری شیرخواران و کودکان که در س
 سه پایه نقاشی وینزوری کودکان ،برای کودکان یا معلولینی که توانایی ایستادن ندارن ،ویا مهد کودکانی که تمایل به آموزش نقاشی دارند ،طراحی شده است ،ارتفاع این سه پایه حدود ۸۵ سانتیمتر است ،و میتوان به عنوان سه پایه رو میزی نیز از آن استفاده کرد.
عقده روانی چیست؟ امروزه در اصطلاح عامیانه، فردی را که از گره‌های روحی رنج می‌برد و همزمان دنیای روحی دیگران را نیز مختل می‌کند، عقده‌ای می‌نامند؛ این واژه بار منفی سنگینی با خود به همراه دارد. این در حالی است که گره‌ها یا عقده‌ها در اصطلاح تخصصی و حقیقت وجودی خود، ابعادی دارند که پرداخت و بررسی آن‌ها می‌تواند جنبه‌های مختلفی از ظرفیت‌های روانی بشر را با همه اوج و فرودهایش به نمایش بگذارد. دنیای درونی انسان مثل یک جزیره گنج است؛ پر پ
انسان در قبال هیچ چیز ، هیچ سازمانی ، هیچ دینی یا حزبی مسئول نیست . یگانه مسئولیت انسان ،"شناخت خود "یا" خودشناسي "است .
خودشناسي چیست ؟ 
خودشناسي ؛ دقت کردن انسان به  احساسات ، گفتار و عملکرد خود و سعی در شناخت آن ها و دلیل بوجود آمدن آن ها است .انسان تنها موجودی است که می تواند بسیاری از چیز ها را در درون خود نگه دارد و واقعیت را آنطوری که هست نشان ندهد . رفتار انسان می تواند بنا به دلایلی باشد که از آن جمله می تواند ؛ تایید دیگران ، تمجید دیگران
درج کاشت ایمپلنت یک روش توانبخشی در کودکان و نوجوانان محسوب می شود. با استفاده از این دوره شانس بیشتری میتوان برای موفقیت بعد از قرار دادن ایمپلنت در کودکان و نوجوانان ایجاد کرد هرچه هارمونی فیزیولوژیکی که در دندان ها ایجاد می شود و استخوان آلوئول رشد بیشتری داشته باشد، احتمال قرارگیری ایمپلنت موفقیت آمیز تری در کودکان داریم.

ادامه مطلب
اهمیت به کودکان
 
در سفر خود به وان نگران مشغول شدن کودکان و خرید برای آنها نباشید. وان ای وی ام با محیا کردن فضای مخصوص بازی و سرگرم کننده برای کودکان و همچنین چندین فروشگاه پوشاک و 2 فروشگاه جذاب اسباب بازی، مکان مناسبی برای خرید و تفریح فرزندان شما است. برندهایی نظیر ال سی وایکیکی ، پانچو ، ای-ببک ، کارتال یوواسی ، تویزشاپ و تورو اینترتینمنت، پوشاک و اسباب بازی کودکان را با کیفیت عالی ارائه داده اند.
 
منبع : تور زمینی وان از تبریز
 
برگزاری نخستین کارگاه اموزشی رفتار با کودکان خیابانی، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست» کشور در گیلان
با حضور مدیرکل و جمعی از کتابداران کتابخانه های عمومی استان گیلان نخستین کارگاه آموزشی رفتار با کودکان خیابانی، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست» کشور، ویژه کتابداران کتابخانه های عمومی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
"قصه گو" باید با استفاده از کنش ها و حرکت دست ها و اندام ها، کودکان را در داستان درگیر  کند و احساسات و عواطف قصه یا "ناغیل" را به کودکان انتقال دهد. در این هنگام از حرکات و توجهات کودکان به راحتی می توان پی برد که کودک در قصه یا "ناغیل" محو شده است.
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی : بی اختیاری مدفوع در کودکان یکی از شایع‌ترین مسائل مربوط به کودکان می‌باشد. این که کودک گاهی کنترل مدفوع و ادرار خود را از دست دهد، مشکل تلقی نمی‌شود و برای بسیاری از کودکان اتفاق می‌افتد اما زمانی که کودک به صورت مداوم اختیار خود را از دست می‌دهد و برای مدت
ادامه مطلب
مسعودی فرید» معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور :
زباله گردی کودکان ممنوع و پیمانکاران شهرداری موظف به انجام این کار در سطح شهر شدند.
۸۵ درصد کودکان کار اتباع خارجی هستند که باید سفارت‌های مربوطه از این کودکان حمایت کند.
پنج شنبه ، ۱۴ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 1000×667]
مشاهده مطلب در کانال
یکی از گرایشهای فطری انسان حقیقت جویی است و یکی از تواناییهای انسان قدرت شناخت واقعیات است. شناخت خود و جهان پیرامون یا به عبارت دیگر خودآگاهی و دیگرآگاهی از ویژگی های انسان است. انسان با آگاهی از خویشتن، قادر می شود چیزهای دیگر را بشناسد و حتی خداشناس گردد. پیش از این، اهمیت خودشناسي را یادآور شدیم؛ اکنون تأکید می کنیم که خودشناسي مبدأ همه شناختهای ماست و کسی که خود را بشناسد: اولاً ضرورت شناختهای دیگر بر او آشکار می شود، زیرا به غایت وجودی
دانلود کتاب صوتی 4 اثر فلورانس اسکاول شین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول شین - نوارwww.navaar.ir › کتاب های صوتی › روانشناسی و خودشناسي رتبه: ۴٫۴ - ‏۱٬۵۲۴ رأیکتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول شین . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش نمایید.حجم دانلود‏: ‏478 مگابایت    ناشر صوتی‏: ‏نوارسال انتشار صوتی‏: ‏1397    تعداد فصل‏: ‏4
دانلود کتاب صوتی چهار اثر از
علت بروز وسواس در کودکان چیست؟ علائم وسواس دوران کودکی کدام‌اند؟ وسواس از جمله اختلالات روانی مشترک بین کودکان و بزرگسالان است که اغلب با ایجاد افکار و احساسات آزارنده، رنج روانی بسیاری را برای فرد فراهم می‌کند. از آنجایی که کودکان ظرفیت روانی کمتری برای تحمل اضطراب دارند ابتلا به وسواس می‌تواند منجر به مشکلات مضاعفی در آن‌ها شود و در نتیجه عملکرد بزرگسالی را نیز تحت تأثیر قرار دهد. آگاهی از نشانه‌ها و علل بروز وسواس در کودکان برای وال
دروغگویی در کودکان به چه علت رخ می‌دهد؟ چگونه می‌توان از دروغگویی کودکان جلوگیری کرد؟ بسیاری از والدین در تلاش‌اند با استفاده از روش‌های تربیتی از دروغگویی کودکشان جلوگیری کنند. اما باز هم با وجود رعایت تمامی نکات شاهد دروغگویی در کودکشان هستند. همه افراد از جمله کودکان ممکن است درمورد هر چیزی دروغ بگویند. دروغگویی کودکان می‌تواند دلایل مختلفی از جمله نفع شخصی، جلوگیری از آسیب و رؤیا پردازی داشته باشد. بسیاری از دروغ‌های کودکان کامل
کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول اوستین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول .fidibo.com › روانشناسی › خودشناسي و خودسازی رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۹۴ رأیخرید و دانلود کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول اوستین از شادن پژواک. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، .
دانلود پادکست خالی شدن از احساسات منفی - جول اوستین - .www.ketabrah.ir › پادکست › روانشناسی و موفقیتجول اوستی
هر چه دنیا را برای کودکان امن‌تر بکنیم
و ترس، اضطراب و دلهره را کمتر درون آن‌ها نهادینه کنیم،
کودکان بیشتر می‌توانند دوری پدر و مادر را برای ساعاتی تحمل کنند،
زیرا چنین کودکانی محبت والدین خود را در ذهن دارند
و دنیا را به خاطر این محبت، امن می‌بینند.
کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول اوسین    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول .fidibo.com › روانشناسی › خودشناسي و خودسازی رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۹۴ رأیخرید و دانلود کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول اوستین از شادن پژواک. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، .
دانلود پادکست خالی شدن از احساسات منفی - جول اوستین - .www.ketabrah.ir › پادکست › روانشناسی و موفقیتجول
کتاب صوتی هستی بایستی
238- من نخستین روان شناسی هستم که اعلان نمودم و به تحقیق و دلایل عینی و عقلی به وضوح ثابت کردم که همه امراض جسمانی و عصبی و روانی بشر که عذاب آفرین هستند چیزی جز عذاب حاصل از تکبر و انکار حقیقت نیست: ستم گری! یعنی اینکه هر انسانی علتی جز خودش ندارد. و بدین ترتیب اومانیزم کامل و واقعی را تحقق بخشیدم و بی مایگی و ریای اومانیزم غربی را نشان دادم. نشان دادم که طبابت حقیقی همان دین صادقانه است و جز من کسی این امر را محقق نکرده است
راه های اسباب کشی راحت با وجود کودکان در این مقاله سعی داریم راه های اسباب کشی راحت با وجود کودکان را برای شما توضیح دهیم ، تا بتوانید در تمامی مراحل اسباب کشی با خیالی راحت کارهای خود را انجام دهید. همه والدین درک می کنند که مراقبت از کودک در شرایط عادی چقدر […] راه های اسباب کشی راحت با وجود کودکان
منبع : سپند بار
ارتودنسی دندان کودکان معمولا برای جلوگیری از ارتودنسی در
بزرگسالی انجام می گیرد تا بیمار درد و ناراحتی کمتری را احساس کند. برای
انجام ارتودنسی دندان کودکان باید به متخصص ارتودنسی خبره مراجعه کنید تا هیچ آسیبی به دندان ها و لثه های کودکان وارد نشود.

ادامه مطلب
کودکان چقدر باید استامینوفن مصرف کنند
بخش سلامت کودک : برای کودکان یک تا ۲ سال از بین اشکال داروی مختلف استامینوفن، شربت پیشنهاد می‌شود؛ این کودکان باید یک قاشق مرباخوری شربت (محلول یا سوسپانسیون ۱۲۰ میلی‌گرم در پنج میلی‌لیتر) در شرایط عادی  استفاده کنند
به ادامه بروید
ادامه مطلب
با فراگیر شدن ویروس کرونا در جهان، کودکان همانند بزرگسالان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. طبق آخرین تحقیقات ویروس کرونا در کودکان مشکلات جسمانی ایجاد نمی‌کند و کودکان به ندرت به این ویروس مبتلا می‌شوند اما آنچه که اهمیت دارد جنبه روانی موضوع و استرس‌های زیادی است که برای کودکان در پی دارد. تعطیلی مدارس، مهدکودک‌ها، دور بودن از دوستان و فضای اضطراب آور جامعه منجر به این شده است که کودکان ساعت‌های طولانی را با خانواده‌ خود در
دانلود کتاب پرستاری کودکان ونگ
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب درسنامه پرستارى کودکان ونگ جلد اول: کودک سالم .https://www.ketabrah.ir › . › علوم پزشکی › پرستاریTranslate this pageکتاب درسنامه پرستارى کودکان ونگ جلد اول: کودک سالم اثر مریلین هاکنبری در ۲ بخش شامل . رشته پرستاری نوزادان و کودکان به دلیل توجه به سلامت نسل آینده و انجام .دانلود کتاب درسنامه پرستارى کودکان ونگ جلد دوم: کودک بیمار .https://www.ketabrah.ir › . › علوم پزشکی › پرستاریTranslate
دانلود کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول اوسین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول .fidibo.com › روانشناسی › خودشناسي و خودسازی رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۹۴ رأیخرید و دانلود کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول اوستین از شادن پژواک. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، .
دانلود پادکست خالی شدن از احساسات منفی - جول اوستین - .www.ketabrah.ir › پادکست › روانشناسی و موفقیت
دانلود کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول اوسین    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول .fidibo.com › روانشناسی › خودشناسي و خودسازی رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۹۴ رأیخرید و دانلود کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول اوستین از شادن پژواک. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، .
دانلود پادکست خالی شدن از احساسات منفی - جول اوستین - .www.ketabrah.ir › پادکست › روانشناسی و
اضطراب اجتماعی کودکان باعث می‌شود که کودک در موقعیت‌های اجتماعی گوشه گیر و خجالتی باشد. برخی والدین کودکان خود را کم و بیش خجالتی و کمرو یا اجتماعی و برون گرا توصیف می‌کنند. اما برخی کودکان ترس شدید از موقعیت‌های اجتماعی دارند تا حدی که فرا‌تر از کمرویی عادی است. اضطراب اجتماعی کودکان در صورتی که شناسایی و کنترل شود می‌تواند تا حد زیادی بهبود یافته و باعث پیشرفت اجتماعی کودک شود. مشاوره خانواده برای تشخیص و درمان می‌تواند به والدین ی
عشق مرد و زن103- ال عاشق لا است یعنی هو عاشق هی است یعنی مرد عاشق زن است و لذا معرف و هستی بخش اوست. زیرا هیچ زنی بدون عشق یک مرد دارای هویت و احساس وجودی نیست.
104- و زن ، عاشق این عشق مرد بخویش است و این را عشق می نامد و لذا خود را عاشق می خواند. و این اساس مالیخولیای زن در تاریخ بوده است. و مرد هم در عشقش به زن، قصد تصاحب و بندگی او را داشته است و بدین طریق از عشقش ساقط شده است زیرا به کامش نرسیده است.
 
از کتاب  خداشناسی امامیه ( شرح اسمای الهی) جلد اول
دانلودpdf کتاب پرستاری کودکان ونگ
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب درسنامه پرستارى کودکان ونگ جلد اول: کودک سالم .https://www.ketabrah.ir › . › علوم پزشکی › پرستاریTranslate this pageکتاب درسنامه پرستارى کودکان ونگ جلد اول: کودک سالم اثر مریلین هاکنبری در ۲ بخش شامل . رشته پرستاری نوزادان و کودکان به دلیل توجه به سلامت نسل آینده و انجام .دانلود کتاب درسنامه پرستارى کودکان ونگ جلد دوم: کودک بیمار .https://www.ketabrah.ir › . › علوم پزشکی › پرستاریTransla
چگونه خودمان باشیم ؟ سوالی که از ابتدای دوران بلوغ ذهن افراد را به خود درگیر می‌کند و تا زمانی که به پاسخ آن نرسند به آرامش درونی دست نمی‌یابند. هر چند صرف دانستن پاسخ کافی نیست و لازم است آن را در زندگی خود به کار ببرید. برای آنکه خودتان باشید در واقع باید اصیل بودن را یاد بگیرید. برخی‌ها به شما می‌گویند من اصلا نمی‌دانم از زندگی چه می‌خواهم و مجبورم همیشه برای دیگران فیلم بازی کنم». عدم خودشناسي و برای دیگران زندگی کردن، معضل بزرگیست ک
والدین به کودکان خود یاد می دهند باید از برخی چیزها بترسند و در مقابل خطرهای خاصی احتیاط کنند، مانند آتش یا رد شدن از خیابان. در این مثال ها اضطراب می تواند برای شما مفید باشد زیرا کمک می کند کودک از آسیب دیدن مصون بماند. با این وجود کودکان ممکن است از اشیا و موقعیت هایی ترس داشته باشند که اصلا نیازی به ترسیدن ندارد و بزرگترها آن را تهدیدکننده نمی دانند.

ادامه مطلب
امروزه فقدان و عدم اعتماد به نفس کودکان به امری عادی بدل شده . وجود اعتماد به نفس کاذب و اعتماد به نفس پایین میتواند به یک تندازه به افراد و به خصوص در کودکان آسیب زننده باشد . به شکل کلی مشکلات مرتبط با اعتماد به نفس یکی و دو تا نیستند و نبود و عدم اعتماد به نفس در نوجوانان و کودکان و حتی بزرگسالان میتواند تمام زندگی این افراد را درگیر کند و تحت فشار قرار دهد اما این عتماد به نفس چیست ؟ چه عواملی میتواند روی افزایش یا کاهش اعتماد به نفس افراد به
دانلود رایگان کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول اوسین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول .fidibo.com › روانشناسی › خودشناسي و خودسازی رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۹۴ رأیخرید و دانلود کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول اوستین از شادن پژواک. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، .
دانلود پادکست خالی شدن از احساسات منفی - جول اوستین - .www.ketabrah.ir › پادکست › روانشن
دانلود رایگان کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول اوسین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول .fidibo.com › روانشناسی › خودشناسي و خودسازی رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۹۴ رأیخرید و دانلود کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی اثر جول اوستین از شادن پژواک. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، .
دانلود پادکست خالی شدن از احساسات منفی - جول اوستین - .www.ketabrah.ir › پادکست › روانشناسی و مو
پس از جنگ جهانی کتابی به نام فانتزی های جنسی
مردان»، نوشته شد. به نظر نویسنده، سربازانی که جهان را در جنگ جهانی به آتش
کشیدند و آن جنایت ها را انجام دادند، محصول تربیت خشک، آمارنه و غلط آلمانی بودند
که مدام به زندگی کودکان می کرد. کودکان نیز انتقام گرفتند. فاشیسم، ارتباط
عمیقی با تربیت کودکان دارد. کسانی که به تربیت کودکان مشغولند، بالاترین وظیفه را
در آینده هر کشوری دارند. والدین و معلمان با مراوده و ارتباط درست با کودکان، می
توانند
از مراقبت ها و دخالت های بیش از
حد در زندگی کودکان اجتناب کنید.
 
وظیفه والدین و مربیان این است که
این قابلیت را در او زنده نگاه دارند
و به کودکان اجازه دهند بعضی
اوقات مطابق سلیقه خود اشیاء
را کشف کنند. 
مراقبت ها و دخالت های زیاد از
حد بزرگسالان در زندگی و رفتارهای
کودکان، قابلیت یادگیری مبتکرانه آنها
را تضعیف می کند.
 
این پاورپوینت در 17 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از علل زخم معده در کودکان،آزمایش های تشخیص زخم معده،انواع زخم معده،بررسی روش های درمان زخم معده کودکان و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد زخم معده کودکان از معتبرترین منابع پزشکی روز در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید 
 
 
 
دانلود فایل
 
زنگ خطرهای سلامت کودکانیکی از نشانه های والدین خوب سلامتی فرزندان شما است.زیرا بدن کودکان هنوز در حال قوی سازی سیستم ایمنی خود است.ممکن است آنها اغلب اوغات بیمار شوند و مراجعه به پزشک به یکی از کار های روزانه شما تبدیل شود.
ادامه مطلب
ترس از تاریکی در کودکان از جمله اختلالات اضطرابی است که کودک ترس شدید، افراطی و مداوم از تاریکی دارد. ترس از تاریکی به طور معمول در کودکان وجود دارد و ذهن آن‌ها در هنگام خاموش شدن لامپ این سوال را مطرح می‌کند که حالا چه اتفاقی قراراست بیافتد. خوشبختانه روش‌های درمانی موثری مانند درمان شناختی رفتاری برای این نوع از فوبیا وجود دارد. در ادامه مقاله به بررسی علل، نشانه‌ها و درمان فوبی تاریکی در کودکان خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مطلب با ما ه
استفاده کودکان از موبایل تا چه حدی مجاز است؟
استفاده
کودکان از موبایل مانند هر چیز دیگری باید تحت کنترل باشد نه کلا ممنوع و
نه کلا آزاد. در این بخش قصد داریم بر اساس دلایل علمی مشخص کنیم که بهترین
میزان و نوع استفاده کردک از تکنولوژی چگونه است.
ادامه مطلب
نقاشی ساده برای بچه ها با طرح های شیک و زیبا
- نقاشی ساده برای کودکان - نقاشی ساده برای کودکان 1402
| نقاشی ساده و زیبا آموزش نقاشی ساده و زیبا نقاشی کودکانه طراحی ساده حیوانات طراحی جدید نقاشی ساده از طبیعت نقاشی زیبا نقاشی ساده جدید نقاشی ساده برای کودکان نقاشی ساده برای کودکان 5 ساله نقاشی ساده برای کودکان پیش دبستانی نقاشی ساده برای 10 سالگی-
ادامه مطلب
سوالات ضمن خدمت آموزش و پرورش کودکان استثنایی
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در  ضمن خدمت آموزش و پرورش کودکان استثنایی.سوالات آموزش و پرورش کودکان استثنایی زیر می باشد: 
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت آموزش و پرورش کودکان استثنایی:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
 
نمونه سوال ضمن خدمت آموزش و
کتاب اعتماد به نفس کودک من: بخوانید برای تقویت اعتماد به نفس فرزندتان
کتاب اعتماد به نفس کودک من : محمدصادق فیاض، محمدرضا جهانگیرزادهموسسه آموزش و پژوهشی امام خمینی
معرفی:
در این کتاب خواهید خواند:راه های افزایش اعتماد به نفس کودکان و نوجوانانعوامل موثر در ضعف اعتماد به نفس کودکانتوصیه های پیشگیری و مقابله با ضعف اعتماد به نفس کودکراهکارهای عملی برای رشد اعتماد به نفس کودکان… .
بریده کتاب:
راهکارهای عملی برای رشد اعتماد به نفس کودکان:۱- آ
سن مناسب برای گفتار درمانی کودکان
در مقالات قبلی ما بصورت مفصل به موضوع اختلالات گفتاری و گفتار درمانی در کودکان، تکنیک ها و بازی های مناسب گفتار درمانی پرداختیم.
اما در این مقاله می خواهیم به موضوع سن مناسب برای گفتار درمانی کودکان بپردازیم، به همین دلیل شما می توانید از جدول زیر برای انتخاب حیطه مورد علاقه خود استفاده کنید.
شما با مطالعه این مقاله می توانید در انتهای آن سوالات مرتبط با این مبحث را پرسیده و پاسخ های مناسب را از مربیان و در
خاولنگم چون نگین در کوهسار استاده است،
همچو دل در سینة پاک دیار استاده است.
بی بقا چون پای ههای سربلند چلچنار،
در مرام خودشناسي استوار استاده است.
چون نشان حفریات از شهر منک باستان،
در نوار یاد مردم یادگار استاده است.
همچو خون جاری بود در شهرگش آب مزار،
گل فشان در نبض سبز روزگار استاده است.
چشمة سرشار مهرش در نگاه چشمها،
پاک چون آب زلال چشم هسار ایستاده است.
کودکان بی سرپرست کودکانی هستند که به هر دلیل والدین خود را از دست داده‌اند. والدین این کودکان، وما افرادی با عدم‌صلاحیت نمی‌باشند بلکه ممکن است در تصادف یا بلایای طبیعی جان خود را از دست داده باشند. این کودکان نسبت به دیگران، مشکلات بیشتری دارند و نحوه برخورد با آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. کودکان در مقابل آسیب‌ها و مشکلات بسیار آسیب پذیر هستند و تنها والدین می‌توانند در برابر مشکلات مختلف از آن‌ها محافظت کنند. در ادامه مقاله
پس از جنگ جهانی کتابی به نام فانتزی های جنسی
مردان»، چاچ نوشته شد. به نظر نویسنده، سربازانی که جهان را در جنگ جهانی به آتش
کشیدند و آن جنایت ها را انجام دادند، محصول تربیت خشک، امارنه و غلظ آلمانی بودند
که مدام به زندگی کودکان می کرد. کودکان نیز انتقام گرفتند. فاشیسم ارتباط
عمیقی با تربیت کودکان دارد. کسانی که به تربیت کودکان مشغولند بالاترین وظیفه را
در آینده هر کشوری دارند. والدین و معلمان با مراوده و ارتباط درست با کودکان می
توانند
دلیل سرماخوردگی مکرر کودکان چیست؟
دلیل
سرماخوردگی مکرر کودکان چه می تواند باشد؟ آیا مشکلی داخلی موجب این تکرر
در ابتلابه سرماخوردگی است یا اینکه که رفتار و عادتی غلط دلیل سرماخوردگی
زیاد کودکان است؟
مواردی که باید در مورد سرماخوردگی مکرر کودکان بدانید
 
ادامه مطلب
سلام.شبتون بخیر
اول کاری میخواستم یکم از ضرورت {خودشناسي} براتون بگم
همه ما ذاتا عاشق خودمون هستیم و برای خوشبختی خودمون حاضریم هرررکاری کنیم
ولی اگه یه نگاه به بشریت بندازیم چند درصدشون احساس خوشبختی دارن؟!چند درصد به ارامش واقعی (نه یه لذت و ارامش کاذب و زودگذر) رسیدن؟
هرروزی که میگذره به اختراعات و اکتشافات و پیشرفت صنعت و راحتی زندگی جوامع امروزی بشر اضافه میشه ولی.ولی بیاین ببینیم ادما تو این زمونه زندگی با ارامشی دارن یا صد سال دو
فهمیدم! مردم به اونکه خودشناسي بیشتری کرده و به حقیقت بیشتر دست پیدا کرده می گن باهوش.
یعنی هر چی بیشتر توی مسیر خداشناسی رفته باشی، چون از حقیقت های دنیا بیشتر سر در میاری، مردم بهت می گن باهوش.
پ.ن. : من چرا تو خونه نموندم کار کنم واقعا؟ اینجا هوا سردتره، نمی شه کار کرد درست.
در یک مطالعه، 7994 کودک 9 و 10 ساله به عنوان نماینده ای از کل کودکان آمریکا از نظر افکار و رفتار خودکشی بررسی شده اند:به صورت کلی8/4% از کودکان افکار خودکشی در گذشته یا حال را گزارش کرده اند.0.9% نیز برنامه برای خودکشی داشته اند.1.3% نیز تلاش برای خودکشی داشته اند.در این مطالعه مشخص شده که مهمترین عوامل پیش بینی کننده خودکشی در کودکان مشکلات روانپزشکی و اختلافاتِ خانوادگیِ گزارش شده توسط کودکان بوده است. 
علائم اوتیسم در کودکان چیست؟ اختلال اوتیسم از جمله اختلالات نافذ رشدی است که بررسی آن به صورت یک طیف رفتاری انجام می‌گیرد. افراد مبتلا به اوتیسم دارای نقص در تعامل اجتماعی، مشکلات زبانی و رفتارهای محدود و کلیشه‌ای هستند. والدین اولین افرادی هستند که متوجه تفاوت کودک خود با سایر کودکان می‌شوند. با این حال برای تشخیص این اختلال در کودکان به نظر روانشناس و متخصص نیاز است. ما در ادامه مطلب به بررسی بیشتر در زمینه علائم اوتیسم در کودکان خواهی
فهمیدم! مردم به اونکه خودشناسي بیشتری کرده و به حقیقت بیشتر دست پیدا کرده می گن باهوش.
یعنی هر چی بیشتر توی مسیر خداشناسی رفته باشی، چون از حقیقت های دنیا بیشتر سر در میاری، مردم بهت می گن باهوش.
پ.ن. : من چرا تو خونه نموندم کار کنم واقعا؟ اینجا هوا سردتره، نمی شه کار کرد درست.
پ.ن. 2: نمی دونم.
اختلال اضطراب فراگیر در کودکان ترس‌ها و نگرانی‌های شدیدی را ایجاد می‌کند. اضطراب کودکان در صورتی که شدید باشد می‌تواند در همه حوزه‌های درس، تکالیف، روابط با همسالان و خانواده مشکل ساز شود و حتی تا سال‌های بزرگسالی تاثیر گذار باشد. والدین می‌توانند با شناسایی نشانه‌های اضطراب و مشکلاتی مثل اختلال اضطراب فراگیر به کودکان دارای اضطراب کمک کنند و از دردسرساز شدن آن جلوگیری کنند. در این مقاله به اختصار درباره نحوه درمان اضطراب کودکان و
کنجکاوی و پرسشگری کودکان
گر چه کنجکاوی را می توان از جمله ویژگی هایی دانست که در اغلب کودکان دیده می شود اما این موضوع در سال های اخیر غفلت شده است. این که کنجکاوی کودکان چه تعریفی دارد و این کنجکاوی تا کجا طبیعی است و چه نقشی در رشد و پرورش کودک می تواند داشته باشد جای این سؤالات زیادی را برای ما ایجاد می کند برای پی بردن به کاربردهای بالقوه این نوع کنجکاوی لازم است درک صحیحی از کنجکاوی کودکان داشته باشیم.
 دیدگاه خانواده و معلمان به عنوان اف
تاثیر آموزش هنر بر خلاقیت کودکان
 
 
عنوان فایل : تاثیر آموزش هنر بر خلاقیت کودکان
دسته بندی : صنایع دستی
هنر,صنایع دستی,خلاقیت کودک,هنر و کودک,تحقیق صنایع دستی,مقاله صنایع دستی,مقاله ارزان صنایع دستی
 
تاثیر آموزش هنر بر خلاقیت کودکان
این متن شامل 30 صفحه می باشد  برای گذر از عصراطلاعات و ورود به دنیای آینده می بایستی کودکان را توانمند ، خلاق ،ارتباط گر و مسلط به فناوریهای جدید روز تربیت کرد ،آن چنان که دارای انگیزش بالا بوده و از شوق زندگی
نسخه‌های کاربردی آزمون وکسلر 5 
وکسلر، وکسلر 5، مقیاس هوش وکسلر، آزمون هوش، سنجش هوش وکسلر. . علمی و اجرایی آزمون، اقدام به ارائه نسخه 10 خرده‌آزمونی وکسلر 5 کودکان به‌صورت جداگانه کرده است. . درک مطلب نیاز به راهنمای اجرا و فرم ثبت اطلاعات است و برای اجرای سه خرده‌آزمون .
کتاب راهنمای آزمون هوش وکسلر کودکان (فرم تجدیدنظر شده)
کتاب راهنمای آزمون هوش وکسلر کودکان (فرم تجدیدنظر شده)اثر ابوالفضل کرمی، . موضوعات کتاب شامل آزمونهای
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی : کودکان کار کودکانی هستند که بالاجبار مجبورند برای کسب درآمد خانواده یا دیگر افراد به انجام شغل‌هایی بپردازند که سلامت جسمانی، روانی و حقوق اجتماعی آن‌ها را تهدید می‌کند. مشکل وجود کودکان کار تنها مربوط به ایران نیست بلکه میلیون‌ها کودک در سراسر جهان با این معضل مواجه هستند. افزایش آگاهی در مورد حقوق کودکان و نحوه برخورد با این کودکان به افراد جامعه کمک می‌کند تا بتوانند حتی‌الامکان از
آموزش زبان انگلیسی کودکانو خردسالان 
 آموزش زبان انگلیسی کودکان 3 سالدانلود پکیج آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان 2 تا 6جزوه آموزش زبان انگلیسی به کودکانکلیپ آموزش انگلیسی کودکان سطح 1آموزش زبان انگلیسی برای کودکان دانلود رایگانآموزش انگلیسی به کودک در منزلآموزش زبان انگلیسی برای کودکان 6 سالهآموزش زبان انگلیسی برای کودکان زیر 6 سال
 
بهترین روش آموزش زبان انگلیسی برای کودکان + دانلود پکیج
مهسا حسامیبه روز رسانی در: 19 بهمن 1401آموزش انگلیس
❌ ممنوعیت تماشای تلویزیون در کودکان تا 18 ماهگی 
 
 
مغز کودکان زیر ۱۸ ماه اینگونه برنامه‌ریزی شده است که با تعامل با دنیای اطرافش یاد بگیرد. کودک زمانی که تلویزیون نگاه می کند درحال هیچ تعاملی با دنیا نیست و این یعنی زمانی که کودک در حال تماشای تلویزیون است در حال تجربه کردن و لمس کردن و بازی نیست، بنابراین در حال یادگیری نیست. آنچه کودکان بیش از هر چیزی در این سن می بایست یاد بگیرند تعامل با آدم‌های اطرافشان است. 
ادامه مطلب
از چه سنی برای کودکان موبایل بگیریم؟
از
چه سنی برای کودکان موبایل بگیریم؟ آیا استفاده از موبایل و تبلت برای
کودکان در سنین پایین خطرناک است ؟ برای اینکه بدانید بهترین سن خرید تلفن
همراه و تبلت چه سنی است با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
سوختگی پای کودکان در اثر اسهال عارضه‌ای است که آرام‌ و قرار را از آنها می‌گیرد و پدر و مادرها را به دلهره می‌اندازد؛ بنابراین باید جدی گرفته شود. دو بیماری رایج در میان کودکان وجود دارد که اسهال یکی از علائمشان است. در بخش ابتدایی مطلب، اطلاعات کافی درباره این بیماری ها و روش‌های درمان و پیشگیری از آنها را در اختیارتان می‌گذاریم. بخش دوم مطلب را هم به درمان سوختگی پای کودکان در اثر اسهال اختصاص داده‌ایم و در آن، از راهکارهای درمانی مناس
علائم سرطان در کودکان
از علائم شایع سرطان درکودکان می توان به تب های پایدار و طلانی مدت که پاسخ به درمان نداشته باشند، کاهش وزن، بی اشتهایی شدید، تعریق، خارش شبانه، اختلال در دید، سردرد اشاره کرد که والدین باید از این علائم اطلاع کافی داشته باشند
  برای حمایت از کودکان سرطانی به کدام موسسه باید اعتماد کرد؟
همانطور که می دانید موسسه محک به عنوان بزرگترین موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان است. حال موسسات زیادی در تمامی استان ها بنا شده
درد و تورم زیر زانو در کودکان | بیماری اسگود شلاتر | علت، علائم، تشخیص و درمان درد و تورم زیر زانو در کودکان (اسگود شلاتر)

درد و تورم زیر زانو در کودکان که اسگود شلاتر نامیده می شود یکی از علل شایع درد زانو در کودکان بویژه سنین ۱۱ تا ۱۵ سالگی است و در پسربچه ها شایعتر است.
 


ادامه مطلب
پرخاشگری کودکان یکی از اختلالات رفتاری کودکان است که اغلب به مسئله‌ای مهم و نگران کننده‌ای برای والدین و معلمان تبدیل می‌شود. در واقع این رفتار نوعی از اضطراب، خجالت، شرم و حتی عصبانیت در والدین ایجاد می‌کند که باعث می‌شود گاها مستاصل شده و ندانند چگونه در مقابل آن برخورد کنند. پرخاشگری می‌تواند در جریان رشد طبیعی کودک ایجاد شود و بنابراین طبیعی تلقی شود ولی گاها از این محدوده طبیعی کرده و نیاز به توجه و بررسی والدین دارد. برای ک
درمان سریع و خانگی سرفه کودکان
سرفه
های خشک شبانه یا سرفه های شدید همراه با خس خس سینه در بچه ها باعث
نگرانی والدین می شود ، در این شرایط از روش های طبیعی و سریع درمان سرفه
کودکان غافل نشوید.
نشانه های سرفه کودکان و راههای درمان آن
ادامه مطلب
▫️موسسه ملی تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران:بررسی گزارش‌های همه‌گیری بیماری کرونا نشان می‌دهد کودکان نیز ممکن است به این بیماری مبتلا شوند اما میزان و شدت ابتلای آنها نسبت به بزرگسالان کمتر است 
▫️بر اساس مطالعات صورت گرفته روی بیماران مبتلا به ویروس کرونا، از بیش از ۴۴ هزار مورد تایید شده در چین، تنها ۴۱۶ مورد (کمتر از ۱ درصد)، کودکان نه ساله یا کمتر بودند
+ کودکان مبتلا به ویروس کرونا، اغلب علایمی شبیه سرماخوردگی مانند تب، آب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها