نتایج جستجو برای عبارت :

صیغه موقت در استان لرستان خرم آباد

 زمین لرزه استان‌های لرستان و ایلام را لرزاند
ایرنا نوشت:زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) حوالی چقابل در مرز استان‌های لرستان و ایلام را لرزاند.
 خسارتی از زله در لرستان گزارش نشده است
مهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: خسارتی از زمین لرزه امروز در شهرهای لرستان گزارش نشده است.
 زله بخش‌هایی از لرستان را لرزاند
مهر: دقایقی پیش زمین لرزه بخش‌هایی از استان لرستان را لرزاند.
 زله شول‌آبا
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی رسمی حافظان حریم سپاهان در مبحث طراحی و تولید سیستم های کنترل تردد در سراسر کشور. فروش انواع سیستم های کنترل تردد در لرستان و خرم آباد .
ارایه ۲ سال گارانتی تعویض محصول و ۱۰ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات.
فروش راهبند در خرم آباد
فروش گیت در لرستان
فروش راه بند در لرستان
فروش راه بند امنیتی در لرستان
فروش راه بند ضد انتحاری در لرستان
فروش سیستم حضور و غیاب در لرستان
فروش سیستم تشخیص مواد مخدر در لرستا
با توجه به زاویه ای نور خورشید به پنل های خورشیدی در لرستان، بهره وری گیاهان حداقل ۲۰ درصد بیشتر از استان های دیگر مانند کرمان و یزد است.
سرپرست شرکت برق ولایتی گفت :
نور خورشید باید به طور مستقیم به پنل های خورشیدی ضربه بزند و این یکی
از ویژگی های کلیدی است که استان لرستان را از دیگر مناطق متمایز می کند.”
تقاضای برق در ۱۲ شهر از راه دور در شهرستان خرم آباد و الیگودرز در استان لرستان به طور کامل با کمک نیروگاه های کوچک مقیاس فتوولتائیک تامین
زمین‌لرزه‌ای با بزرگی ۳/۸ ریشتر لحظاتی پیش در ساعت ۱۲:۵۱ ظهر امروز #خرم_آباد، #سلسله و برخی شهرستان‌های دیگر لرستان را به لرزه درآورد
این #زله در ۱۵ کیلومتری فیروز آباد، ۱۷ کیلومتری الشتر و ۳۸ کیلومتری خرمآباد رخ داد
این هفتمین زله در لرستان در پنج روز گذشته است.
#پلدخترنیوز@poldokhtarnews
مشاهده مطلب در کانال
نیروگاه سیکل ترکیبی خرمآباد
نیروگاه سیکل ترکیبی خرمآباد از نوع سیکل ترکیبی با ظرفیت تولید ۹۸۰
مگاوات مبیاشد. این نیروگاه در حال احداث و تکمیل می‌باشد و هنوز به
بهره‌برداری نرسیده است. و هزینه ساخت این نیروگاه بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد
تومان میباشد.
پتانسیل انرژی تجدید پذیر در لرستان
این منطقه پتانسیل زیادی برای کنترل انرژی خورشیدی و پیاده سازی فن
آوریهای امید بخش و مرتبط وجود دارد . استان لرستان سالهاست که تولید برق
را از طریق ۱۰۵ کیلو
باربری شهرستان کوهدشت 
حمل بار از کوهدشت  به تمامی شهرهای ایران و برعکس



رزو تلفنی

09300929126


رزرو آنلاین
شروع رزرو آنلاین باربری



حمل بار در کوهدشت
تخفیف ویژه ۳۵% اتوبار و باربری لرستان - باربری آینده
باربری تهران به کوهدشت و بلعکس اماده ارائه خدمات باربری اعم از حمل و نقل اثاث منزل و ادارات و شرکت ها و یا حمل لوازم سنگین و یا منجمد از مبدا تهران به مقصد کوهدشت با 
باربری تهران به کوهدشت با 35% تخفیف ویژه - باربری آینده
باربری-تهران-به-کوهدشت-ب
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، مأموران یگان حفاظت راه اندازی کل هوا زیست استان لرستان در نفس ماتم و کنترل در ارتفاعات اطراف خرم آباد، به سه گانه نفر متخلف زیست محیطی برخورد نموده که پس از تعقیب و گریز چند ساعته این متخلفان با وجود هشدارهای نیروهای یگان حفاظت محیط زیست رفتار به درگیری و تیراندازی بوسیله لفظ مأموران کردند. بایگانی این متخلفان زیست محیطی پس از انتظام صورتجلسه تخلف به مراجع قضایی انتقال و ادوات کشف شده از آنها تا
 
استان لرستان یکی از زیبا ترین  استان های ایران می باشد  که  جاذبه های تاریخی و طبیعی  بسیار زیبایی داره که در این مطلب به شما معرفی می کنیم 
جاذبه های استان لرستان :
قلعه فلک افلاک 
تنگه شیرز
دره خزینه 
دریاچه گهر
معرفی تور های لرستان گردی 
http://www.hamsafarbashim.com/home/Destination?id=7
 اسامی پژوهشگران و فناوران برتر استان لرستان اعلام شد.
 در روز چهارشنبه، 20 آذرماه 98، همزمان با هفته پژوهش و فناوری، با حضور دکتر سیدموسی خادمی، استاندار لرستان و رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان لرستان، دکتر خسرو عزیزی، جانشین ستاد هفته پژوهش و فناوری لرستان و مدیران استان در محل سالن اجتماعات شهید علیرضا فرجی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان، از پژوهشگران و فناوران برتر لرستان تجلیل شد.
برای مشاهده اسامی پژوهشگران و فناوران برتر اس
 اسامی پژوهشگران و فناوران برتر استان لرستان اعلام شد.
 در روز چهارشنبه، 20 آذرماه 98، همزمان با هفته پژوهش و فناوری، با حضور دکتر سیدموسی خادمی، استاندار لرستان و رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان لرستان، دکتر خسرو عزیزی، جانشین ستاد هفته پژوهش و فناوری لرستان و مدیران استان در محل سالن اجتماعات شهید علیرضا فرجی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان، از پژوهشگران و فناوران برتر لرستان تجلیل شد.
برای مشاهده اسامی پژوهشگران و فناوران برتر اس
صيغه زماندار و مهریه صيغه
صيغه یک روزه
-مهریه صيغه موقت -مهریه صيغه -آیا پرداخت مهریه در نکاح موقت اامی است ؟ -مدت و میزان مهریه در عقد موقت به چه صورت است؟ گروه وکلای یاسا-مطالبه مهریه در ازدواج موقت -پاسخ به شبهه -در چه صورتی در ازدواج موقت مهریه باید پرداخت شود و اگر پرداخت نشود چه -احکام عقد موقت-در صيغه و ازدواج موقت آیا تعیین مهریه لازم است؟ بدون مهریه عقد صحیح می -چگونه مهریه همسر موقت صحیح است؟ -حداقل مهریه در عقد موقت -فرارو -گرفتن مهر
دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی لرستان برگزار می کند:
اولین رویداد شتاب (استارت آپ) ملی گیاهان دارویی و بلوط لرستان
مکان: لرستان خرم آباد گلدشت غربی خیابان ارم دانشگاه علمی کاربردی 
زمان: 28 آذر ماه 1398
زمان ثبت ایده از 1 شهریور تا 15 آذر ماه
جهت ثبت نام و شرکت در رویداد به آدرس اینترنتی https://uastartup.uast.ac.ir/fa/form/184/oak  مراجعه نماید.
بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان لرستان با نزدیک به 50 غرفه، همچون نمایشگاه سال گذشته، در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان، برپا شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار لرستان، رئیس دانشگاه لرستان و سایر مدیران و هیئت همراه از غرفه های این نمایشگاه بازدید کرده و به گفتگو با مسئولان غرفه ها پرداختند.
دانشگاهها، مراکز آموزش عالی، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و بخش خصوصی استان در این نمایشگاه حضور دارند.
در است
رفع موانع استخدام مربیان قرآن پیگیری می‌شود
تاریخ انتشار: ٢٣ تیر ١٤٠٠ ٠ ٠

دسته بندی کلی:
اخبار استخدام و کاریابی

دسته بندی عنوان خبر:
بازارکار،جذب نیرو،اشتغال

کارواشتغال به نقل از ایسنا/لرستان :نماینده مردم خرمآباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر وم رفع موانع شغلی مربیان قرآن، گفت: در سطح مجلس شورای اسلامی مشکل استخدامی مربیان قرآن پیگیری می‌شود.
مهرداد ویسکرمی، در دیدار با اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی لرستا
باربری مشهد
باربری مشهد که با برند تجاری نتسان انواع بار و خرده بار و اثاثیه و کالا و محصول شما را با ارزان ترین قیمت از مشهد به خرم آباد مرکز استان لرستان حمل می کند. پایین ترین قیمت باربری نتسان در حالی است که انواع خودروهای پیشرفته و پرسنل با تجربه جهت خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز در نظر گرفته شده است.
بهترین باربری مشهد خرم آباد وانت نیسان خاور مسقف
چهارمین روز فروردین در حالی آغاز شده است که کولاک، برف، باران و مه گرفتگی مهمان اکثر جاده‌های کشور است.
هرچند همه مسؤولان بهداشتی کشور تاکید کرده‌اند که هموطنان باید در نوروز امسال از سفرهای غیر ضرور اجتناب کنند اما باز هم هستند عده‌ای که یا به دلیل شرایط خاص و یا عدم توجه به این توصیه‌ها پا به جاده می‌گذارند.
در این مطلب از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور مطلع خواهید شد.
 
11:15/ انسداد محور دیهوک - زنوغان
محور دیهوک ـ زنوغان در خرا
بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان لرستان با نزدیک به 50 غرفه، همچون نمایشگاه سال گذشته، در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان، برپا شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار لرستان، رئیس دانشگاه لرستان و سایر مدیران و هیئت همراه از غرفه های این نمایشگاه بازدید کرده و به گفتگو با مسئولان غرفه ها پرداختند.
دانشگاهها، مراکز آموزش عالی، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و بخش خصوصی استان در این نمایشگاه حضور دارند.
در است
جدیدترین لیست سایت های همسریابی که در ایران فعالیت دارند،شامل : بهترین سایت همسریابی ایران ، سایت همسریابی پزشک ، سایت همسریابی مذهبی ، برترین سایت همسریابی ، سایت همسریابی معتبر رایگان ، شلوغ ترین سایت همسریابی ، سایت رسمی همسریابی ایران ، سایت همسریابی ایرانیان خارج از کشو ، سایت رایگان همسریابی با عکس ، 1- سایت همسریابی شیدایی2- سایت همسریابی توران 813- سایت همسریابی بهترین همسر4- سایت همسریابی دوهمدم5- سایت همسریابی دوهمدل6- سایت همس
همزمان با هفته پژوهش و فناوری، با حضور دکتر سیدموسی خادمی، استاندار لرستان و رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری، دکتر خسرو عزیزی، جانشین ستاد هفته پژوهش و فناوری و رئیس دانشگاه لرستان، مدیران دانشگاهها، دستگاههای اجرایی و ادارات استان، از پژوهشگران و فناوران برتر استان لرستان در محل سالن اجتماعات شهید علیرضا فرجی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان تجلیل شد.
این تجلیل به مناسبت هفته پژوهش و فناوری استان لرستان صورت گرفت.
در این آیین، از پژوهشگ
سایت صيغه موقت
یک سایت همسریابی برای اینکه گزینه مورد قبول و معتبری برای ثبت نام در مورد ازدواج و صيغه موقت باشد باید دارای معیارهایی باشد از جمله این که به حفظ اسرار کاربران خود پایبند باشد و همچنین بستری را فراهم کند که افراد فرصت طلب نتوانند از آن در جهت اهداف ناشایست خود سواستفاده نمایند،سایت همسریابی عشق آنلاین پایبند به تهای حفط اسرار کاربران است و با راهکارهایی جدید از شما در مقابل افراد فرصت طلب محافظت خواهد کرد
برای ثبت نام د
هفته پژوهش و فناوری
بازدید استاندار لرستان از نمایشگاه پژوهش و فناوری لرستان

 استاندار لرستان از نمایشگاه پژوهش و فناوری استان لرستان بازدید کرد.
استاندار لرستان، دکتر سیدموسی خادمی، بعدازظهر روز سه شنبه، 27 آذرماه، از نمایشگاه پژوهش و فناوری استان لرستان که شامل 54 غرفه است، بازدید کرد.
این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری استان لرستان از 24 تا 30 آذرماه در محل سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان برپاست.
در این نمایشگاه، ادارات و
فرمانده نیروی زمینی ارتش از سوی امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم فرمانده کل ارتش به عنوان فرمانده عملیات در منطقه لرستان و غرب کشور منصوب شد.

امیرسرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: با حکم امیر سرلشکر فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی به عنوان فرمانده عملیات در منطقه لرستان و غرب کشور منصوب شد. 
وی افزود: با تشکیل یگان ترابری ویژه نیروی زمینی ارتش، امکانات خودروی زرهی و ب
توابع و روستاهای مسی شهرستان انار در حال حاضر عبارتند از :امین شهربیاض-لطف آباد-گلشن-احمد آباد-
اسدآباد-امین آباد-جمشیدآباد-ناصریهبشرآباد-تراب آباد-رسول آباد-داوودآبادصفاعیه-اکبر آباد-توکل آباد-عباس آبادده رئیس-علی آباد آقا حسن-قبان آباد-گلستاننوشهر-اسدآباد رهنما-شاهم آباد-بهشت آبادتوکل آباد نظری-حجت آباد-مهدی آباد امین-مهرآباد
گیتی آباد-محمدآباد ساقی
رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور از تبدیل لرستان به مقصد قطارهای گردشگری» خبر داد.
مونسیان تاکید بر اینکه یکی از جاذبه های جدی لرستان آبشار بیشه و همچنین راه آهن بوده که در این منطقه وجود دارد، گفت: تلاش خواهد شد تا قطارهای گردشگری که در چند نقطه کشور فعال شده، یکی از مقاصد آنها به سمت لرستان باشد.
اگر به دنبال آدرس خانه سالمندان استان لرستان هستید، بهتر است قبل از تصمیم گیری علاوه بر مکان‌ قرارگیری آن‌ها، به امکانات، نحوه برخورد پرسنل، برنامه های روزانه و.  دقت کنید. سالمندی دوره بسیار سخت و حساسی است و به دلیل شرایط جسمی و روحی خاص ن و مردان مسن، نگهداری از آنان در خانه کار راحتی نیست. از طرف دیگر سپردن والدین مسن به خانه سالمندان تصمیم بسیار سخت و پرچالشی است چرا که هم والدین و هم فرزندان به یکدیگر وابسته هستند و هیچ یک علاقه‌
آیا شوهرم میتونه صيغه کنه؟
-سوالات شرعی درباره صيغه موقت -احکام ازدواج موقت و صيغه آن -پاسخ به سوالات رایج در ازدواج موقت -الف -طلبه پاسخگو/ پرسش از شما پاسخ ازما -شرائط صيغه (عقد موقت) -آیا ازدواج موقت یا صيغه به مدت یک ساعت و بدون ثبت از نظر شرعی و -Videos-سوال درباره صيغه -ازدواج موقت -پاسخ به بیست سوال ازدواج موقت (صيغه) -احکام ازدواج موقت از نگاه آیت الله سیستانی -احکام ازدواج موقت از نگاه آیت الله سیستانی (1) -صيغه کردن -سوال در باره احکام , صيغه مو
خانه خوشنویسی خرم آباد باوجود اساتید برجسته ی خوشنویسی در تمام رشته های خوشنویسی پذیرای هنرجویان است.
هرسال دراین خانه  کارگاه هایی با حضور اساتید کشور نیز  برگزار می شود.
نشانی :لرستان ،خرم آباد،چهارراه فرهنگ ،کانون ادب 
مدیر:استاد نورالدین کرمی 
استان ایلام (Ilam) که به عروس زاگرس معروف است، یکی از استان های ایران پهناور است که تمدنی بسیار غنی دارد. استان ایلام تقریبا جنگلی است. شمال این استان اقلیمی کوهستانی و جنوبش دشت های وسیعی دارد. مرکز این استان شهر ایلام است. این استان از شمال با استان کرمانشاه، از جنوب با استان خوزستان، از شرق با استان لرستان و از غرب با کشور عراق همسایه است. استان ایلام از نظر نفت و گاز منابع بسیار زیادی دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر
کاربران عزیز برای شما یک فایلی در موضوع بانک شماره جدید ایرانسل استان لرستان آماده دانلود قرار داده ایم برای دریافت به لینک پایین صفحه مراجعه فرمایید
تک های این فایل
# شماره موبایل رایگان تلگرام لرستان
# بانک شماره تلگرام لرستان
# دانلود بانک شماره لرستان
# کانال بانک شماره لرستان
# دانلود رایگان بانک شماره موبایل لرستان
# بانک شماره موبایل لرستان رایگان
# ایرانسل استان لرستان
# بانک شماره لرستان
# بانک موبایل لرستان
# شماره های استان لرستا
جدیدترین نقشه سلسله مراتبی شهرستان های استان لرستان بصورت عکس با کیفیت بالا
نقشه ای که خواهی داشت نقشه سلسله مراتبی موقعیت شهرستان های استان لرستان  می باشه. این نقشه به صورت عکس  و فرمت آن jpg  هستش و کیفیتش بسیار بالاست،dpi اون 300 ، همچنین ابعادش هم 50*30  سانتیمتره. تعداد شهرستانهای لرستان 11  شهرستان  و تعداد استان ها 31 استانه  که نشون میده این نقشه ها کاملا جدید و بروزه. این عکس نقشه شامل سه قسمته: 1- نقشه موقعیت استان لرستان  در نقشه ا
پاورپوینت درباره معرفی استان لرستان پاورپوینت آداب و رسوم مردم اسلاید درباره لباسهای محلی لرستان اسلاید کامل درباره لرستان پاورپوینت کلاسی درباره لرستان پاورپوینت همراه با عکس لرستان تحقیق کامل درباره لرستان اسلاید کلاسی درباره لرستان پاورپوینت درباره لرستان اسلاید درباره آداب و رسوم لرستان جاذبه های گردشکری لرستان آداب محرم در لرستان اسلاید درباره رسم و رسوم شهرهای ایران




دسته بندی
پاورپوینت

فرمت فایل
pdf

حجم فایل
11861 کیلو بایت

ت
 
تنگه شیرز:
یکی از زیباترین  مناطق استان لرستان تنگه  شیرز می باشد  که در مرز تلاقی سه استان کرمانشاه و ایلام و لرستان قرارگرفته است طول این تنگه 5 کیلومتر می باشد  تنگه شیرز در 55کیلومتری شهر کوهدشت لرستان قرار دارد  شما یک روزه می توانید این دره را پیمایش کنید در بعضی از دیواره های تنگه شیرز شما نقاشی انسان های غار نشین را مشاهده می کنید 
در لینک زیر می توانید راهنمای سفر به تنگه شیرز را به همراه عکس و کلیپ هایی از این تنگه زیبا مشاهده کنید
برخی مکتب شیعه » را مکتب صيغه » معنا می کنند و زمانی که می خواهند راه رسیدن خود به خدا را معرفی نمایند، می گویند: ما پیرو مکتبی هستیم که در آن، ی موقت » مورد قبول است. » امید که جوانان نسل جدید به جای لکه دار کردن نام امامان معصوم (ع) » خود، راه حقیقی آنها را بپویند. اگر در قرآن کریم »؛ کتاب آسمانی مسلمانان، اسمی از صيغه موقت »، یافتید، انجام این عمل شنیع را به امامان (ع) » خود، نسبت دهید. بدانید همه آن آیاتی که به نام صيغه موقت »،
باربری رومشکان

حمل بار از رومشکان به تمام نقاط کشور و بلعکس
انواع کامیون ، خاور و نیسان

مشاوره رایگان
09300929126



باربری رومشکان
باربری های شهرستان رومشکان لرستان باربری و اتوبار شهاب › › باربری های شهرستان باربری و اتوبار در رومشکان لرستان حمل بار از شهرستان رومشکان لرستان به تمامی شهرهای ایران و برعکس رزو تلفنی و رزرو آنلاین تماس با درباره شرکت حمل و نقل باربری رومشکان حمل بار از › › تماس با درباره شر برای تماس با مدیریت و سفارش ماشین و ب
استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان – 9 اردیبهشت 99
در راستای تامین نیروی انسانی و ارائه خدمات به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان لرستان
در واحد های تابعه دانشگاه  توسط شرکتهای طرف قرارداد با دانشگاه تعداد 71
نفر نیروی از رشته های  درمانی ذیل  را از طریق برگزاری آزمون عمومی و
گزینش به صورت حجمی (شرکتی) از بین افراد واجد شرایط مذکور با در نظرگرفتن
شرایط مندرج در فایل آگهی بکار گیری می نماید.
توجه مهم:
کاربران گرامی این بخشی از
مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: ۴۵۰۰ نیروی نهضتی و حق‌التدریس در این استان وجود دارد که نیاز ما فقط ۵۰۰ نفر بود و به سایر استان‌ها اعلام کردیم در صورت تمایل می‌توانند از این نیروها برای جبران کمبود معلم استفاده کنند.
رضا زینی‌وند در پاسخ به این پرسش که "آیا استان لرستان باکمبود معلم مواجهه نیست که ۱۵۰۰ نفر از نیروهای حق‌التدریس و نهضتی را به شهرستان‌های استان تهران اعزام کرده‌اید؟" اظهار‌ کرد: در استان لرستان ۴۵۰۰ نیروی نهضتی، خ
صيغه موقت » هیچ موجودیتی در هیچ یک از ادیان؛ حتی اسلام »، نداشته و ارتکاب به آن، موجب معطل ماندن عده زیادی از ن و بی سر و سامان ماندن آنها، خواهد شد؛ به نحوی که همچون  فاحشگان »، صرفا، به ی شهوات مردان و دریافت پول برای نیازهای مادیشان، می پردازند و این یعنی فرهنگ فساد و فحشاء ». در واقع، صيغه موقت » سرپوش و  راه فراری است برای ارتکاب به ء ». ایران » را از ء »، پاک سازید؛ چرا که منشاء بسیاری از بلایای آسمانی، همین ز
09124864006
نقاشی ساختمان
09124864006
تزئینات و نقاشی ساختمان

گروه نقاشی ساختمان محمدی با اکیپی مجرب و متعهد در خدمت شما…
اجرای و رنگ آمیزی انواع رنگ های پلاستیک ، روغنی و آکرولیک رنگ بدون بو * بلکا – کاغذ دیواری – پتینه کاری – رنگ آمــــیزی انواع درب های چوبــــی و فی – اجـــــرای پوشش صنعتی اپوکسی – اجــــرای رنگ های فوری مخصوص چوب / سیلروکیلر / پلی استر / نیم پلی اســتر – اجرای رنگ های نما /رنگ نما / رولکس / کنیتکس – اجرای رنگ آمیزی استخر ها / رن

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها