نتایج جستجو برای عبارت :

صوت درس برائت رسائل

#

#رسایل_جلد2برائتاز ابتدای جلد دومتا ابتدای خط 3 صفحه 215 یعنی تا مبحث شبهه محصوره : ابتدای عبارت "و ان ارید: ان الممنوع عنه عقلا"تعداد جلسات :152┄┅┅═❅❅❄️❅❅═┅┅┄ لینک دانلود از سایت:  soda96.ir/JM6n┄┅┅═❅❅❄️❅❅═┅┅┄♻️سال تدریس : حدود 1382 #استاد_حیدری_فسایی#برائت@soda96
#استاد_عبدالکریم_فرحانی رسائل / بخش اول / #قطع_و_ظن https://eitaa.com/soda96/1456 رسائل / بخش دوم / #برائت https://eitaa.com/soda96/1459 رسائل/ بخش سوم / #استصحاب https://eitaa.com/soda96/1472 کفایه / بخش اول /#مقدمهhttps://eitaa.com/soda96/1482 کفایه / بخش دوم /#مقدمهhttps://eitaa.com/soda96/1492 کفایه / بخش سوم https://eitaa.com/soda96/4878 #بدایه_الحکمه #نهایه_الحکمه تدریس کتاب #آموزش_فلسفه (آیت الله مصباح) #آشنایی_با_فلسفه (شهید مطهری)https://eitaa.com/soda96/2180دروس خارج فقهدروس خارج اصول
دروس خارج فلسفه
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖#استاد_حیدری_فسایی رسائل/ بخش اول / #قطع_و_ظنhttps://eitaa.com/soda96/73 رسائل/ بخش دوم / #برائتhttps://eitaa.com/soda96/310 رسائل / بخش سوم/ #استصحابhttps://eitaa.com/soda96/469 مکاسب /بخش اول / #محرمهhttps://eitaa.com/soda96/1804 مکاسب / بخش دوم / #بیعhttps://eitaa.com/soda96/1497 کفایه / بخش اول / #مقدمه_و_اوامرhttps://eitaa.com/soda96/660 کفایه / بخش دوم / #نواهی_مفاهیم_عام_و_خاص_مطلق_و_مقید https://eitaa.com/soda96/872 کفایه / بخش سوم / #قطع_و_ظن https://eitaa.com/soda96/1008 کفایه / بخش چهارم / #اصول_عملیه_و_تعارضhttps://eitaa.com/soda96/1080
✨﷽✨  ساعت برگزاری دروس در سال تحصیلی 97-98 دروس آیت الله حاج شیخ عبدالکریم فرحانی خارج اصول : ساعت 8 صبح خارج فقه: ساعت 8:30 صبح♻️ مکان: سالن اجتماعات مدرسه فیضیه〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰دروس استاد حیدری فسائی مکاسب۱ : ساعت 7 صبح مکاسب۲ از ابتدای کذب: ساعت ۸♻️ مکان : مسجد آیت الله جوادی خارج اصول :  ساعت ۹ کفایه۱ : ساعت ۱۰♻️ مکان: مسجد امام زین العابدین (علیه السلام)〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰دروس  استاد زنجیرزن حسینی رسائل ۵ _ مدرسه امام کاظم (ع) _ مدرس ۲۰
#استاد_علی_فرحانی الموجز فی اصول الفقهhttps://eitaa.com/soda96/2440 اصول فقه / پایه پنجمhttps://eitaa.com/soda96/2668 اصول فقه / پایه ششمhttps://eitaa.com/soda96/2678 #لمعه / فقه 1https://eitaa.com/soda96/4112 رسائل / بخش اول / #قطع_و_ظن https://eitaa.com/soda96/4892 رسائل/ بخش سوم / #استصحاب https://eitaa.com/soda96/4990 مکاسب / #محرمه https://eitaa.com/soda96/5146 مکاسب / #بیع https://eitaa.com/soda96/2162 مکاسب / #خیاراتhttps://eitaa.com/soda96/5219 #کفایه /ابتدای کتاب تا بحث ضدhttps://eitaa.com/soda96/2407 #بدایه_الحکمهhttps://eitaa.com/soda96/4068 #نهایه_الحکمهhttps://eitaa.com/soda96/2429 تدریس کتاب #م
به نام خدای شنهای طبس


محمود محتشمی پور، از اعضای با سابقه حزب مؤتلفه اسلامی و مبارزین انقلاب، صبح جمعه گذشته درگذشت.
 
مرحوم
محتشمی پور که پدر همسر مصطفی تاجزاده بود، در ایام فتنه سال‌های 88 و 89،
با صدور اطلاعیه ای، از رفتار کسانی که آنها را عامل آب به آسیاب ریختن
دشمن می دانست اعلام برائت کرده بود. به بهانه درگذشت این مبارز انقلابی،
اطلاعیه وی که در برائت از فتنه گران که مصطفی تاجزاده نیز جزو آنها بود،
در ادامه می‌آید.
 
اینجانب سید محم
پرویز رضایی، حقوقدان و کارشناس حقوق جزا در گفت‌وگو با فردا، درباره اعلام برائت حسین ان از سوی دستگاه قضایی و به‌کارگیری این اصطلاح از سوی دیگر مقامات رسمی و دولتی گفت: اصولا استفاده از عبارت برائت» در این‌گونه موارد که پرونده در دادسرا مورد رسیدگی و صدور قرار شده، نوعی تسامح در بیان است.
وی افزود: اقدام دادسرا پس از رسیدگی به پرونده، صدور یکی از قرارهای نهایی است که در دادسراها توسط دادیار پرونده و یا بازپرس صادر و با تأیید و موافقت
✨﷽✨  فهرست مطالب کانال پـــایه اول #صرف_سادهhttps://eitaa.com/soda96/7628 #صمدیهhttps://eitaa.com/soda96/3201 #بدایه_النحوhttps://eitaa.com/soda96/6735 #الهدایه_فی_النحو استاد آدینه وند:https://eitaa.com/soda96/7633 استاد مومنیhttps://eitaa.com/soda96/9017 #منطق (شهید مطهری) استاد هاشمیhttps://eitaa.com/soda96/7983➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖             پـــایه دوم #سیوطی1 استاد سید مهدی هاشمیانhttps://eitaa.com/soda96/3320 #سیوطی2 استاد سید مهدی هاشمیانhttps://eitaa.com/soda96/3449  #المنطق   استاد اسدپورhttps://eitaa.com/soda96/2867   استاد زنجیرزن حسینیht
اامات و ویژگی های آدکماده ۲: دادرسی کیفری باید 1.مستند به قانون باشد، 2.حقوق طرفین دعوی را تضمین کند 3.قواعد آن نسبت به اشخاصی که در شرایط مساوی به سبب ارتکاب جرائم مشابه تحت تعقیب قرار می گیرند، به صورت یکسان اعمال شود.مراجع قضائی باید در رسیدگی چه مواردی را رعایت کنند؟ماده ۳: مراجع قضائی باید با 1. بی طرفی و استقلال کامل به اتهام انتسابی به اشخاص 2. در کوتاه ترین مهلت ممکن، رسیدگی و تصمیم مقتضی اتخاذ نمایند و 3. از هر اقدامی که باعث ایجاد اختل
بعضی از حقوقدانان اصل برائت و یا اماره برائت را لازمه آزادی های اساسی در جامعه دانسته اند. موارد استناد به این اصل هم در امور مدنی و هم در امور کیفری به چشم می خورد. در اصل ۳۷ قانون اساسی آمده است : اصل، حکم برائت است و هیچکس از نظر قانون مجرم شناخته نمیشود مگر اینکه جرم او در دادگاه صالح ثابت گردد. بر مبنای همین اصل، در اصل ۱۶۶ قانون اساسی دادگاه‌ها موظف به صدور احکام مستدل و مستند به مواد قانون و اصولی که بر اساس آن حکم صادر شده، گردیده‌اند.
وجوب تبری و تولی در کلام امام صادق علیه السلام
شیخ صدوق رضوان الله علیه روایت کرده است که امام صادق علیه السلام فرمودند:
حُبُّ أولیاءِ الله والوِلایَةُ لهَمُ واجبَةٌ والبَراءَةُ من أعدائهم واجِبَةٌ و من الّذین ظَلَمُوا آل محمّدٍ علیهم السّلام و هَتَکوا حِجَابَه و أخَذُوا من فاطمةَ علیها السّلام فدک ، و مَنَعُوها میراثَها و غَصَبُوها و زوجَها حُقُوقَهُما ، و همَّوا بإحراق بیتِها و أَسَّسوا الظلمَ و غَیَّرُوا سُنَّة رسول الله صلی الله
به حریم خصوصی اشخاص جز به حکم قانون و با رعایت مقررات و تحت نظارت مقام قضایی مجاز نیست و در هر صورت این اقدامات نباید به گونه ای اعمال شود که به کرامت و حیثیت اشخاص آسیب وارد کند.
نکته 1:اصل برائت ، یکی از اصول تضمین کننده حقوق و آزادی های فردی است که مطابق آن،هر کس بی گناه فرض می شود مگر اینکه ارتکاب جرم توسط او،به اثبات برسد.
نکته 2:در جریان رسیدگی های کیفری ،متهم نیز،از این حق برخوردار است کع بی گناه فرض شودتا آنکه ارتکاب جرم منتسب به او ،به م
ولایت اهل بیت علیهم السلام و برائت از دشمنان ایشان شرط اصلی شناخت خداست
ثقة الاسلام کلینی قدس الله روحه الشریف روایت کرده است:
۱- الحسین بن محمد، عن معلى بن محمد، عن الحسن بن علی الوشاء قال: حدثنا محمد ابن الفضیل، عن أبی حمزة قال: قال لی أبو جعفر علیه السلام: إنما یعبد الله من یعرف الله، فأما من لا یعرف الله فإنما یعبده هكذا ضلالا قلت: جعلت فداك فما معرفة الله؟ قال: تصدیق الله عز وجل وتصدیق رسوله صلى الله علیه وآله وموالاة علی علیه السلام والا
بسم الله الرحمن الرحیم
رسائل2، فرائد الأصول، جلد 1، أما المجوزون
جلسه یکم (شنبه، 98.06.30ـ 21محرم1441)
ضمن تسلیت ایام عزای أباعبدالله الحسین7 و با استعانت از پروردگار و عنایت اهل بیت: خصوصا حضرت حجت  Qو حضرت معصومه3و با امید به کسب توفیق بر خشنودی قلب مقدس مولایمان در این سال تحصیلی بحث را آغاز می‌کنیم. ابتدا بیان دو نکته:
نکته اول: چگونگی إرتقاء سطح تعلّم رسائل
با توجه به اینکه امسال اولین سال آشنایی شما با کتاب فرائد الأصول مرحوم شیخ انصاری است، ت
در ابتدای کار خود مرحوم شیخ
چهار رساله نوشته بودند ـ لذا معروف به رسائل» شد ـ: یک رساله به‌نام حجّیّة
المظنّة»، یکی به عنوان رسالة فی البراءة‌ والاشتغال» (یا رسالة البراءة
والاشتغال»)، یک رساله هم در استصحاب‏ (الرسالة الاستصحابیّة»، یا رسالة‌
الاستصحاب») و یک رساله هم به‌عنوان تعادل و ترجیح». در حجّیّة المظنّة» هم بحثی
راجع به حجیت قطع دارند و بعد هم وارد حجیت شده‌اند.
این تعدیل فعلی ظاهراً بعدها
توسط خود شیخ انجام گرفته و رسائ
با استناد به سایت مشاوره حقوقی دینا ، رضایت نامه بیمار نوعی اعلام اعتماد به پزشک و تیم درمانی است که از طریق آن بیمار رضایت خود را اعلام می کند تا پزشک درمان مورد نظر خود را انجام دهد که قدری با برائت نامه متفاوت است . برائت نامه ، فرمی است که بیمار اعلام می کند در صورتی که پزشک با انجام همه ی اقدامات لازم موجب آسیبی به وی شد ، ادعایی نداشته باشد ، به همین لازم است از قبل با این مسائل آشنا باشیم و نمونه فرم رضایت نامه بیمار را مطالعه کنیم . برای
آیا اخذ رضایتنامه از بیمار قبل از عمل جراحی رافع مسئولیت پزشک می باشد؟
در سال های گذشته استفاده از فرم رضایتنامه مشکلات عدیده ای را برای کادر درمانی و دادسرا و هیات های بدوی و تجدید نظر و کمیسیون های مربوطه و همچنین پزشکی قانونی از بابت تشکیل پرونده های مختلف ایجاد کرده بود تا اینکه مسئولین قضایی و پزشکی قانونی –وزارت بهداشت و درمان و نظام پزشکی با تشکیل جلسات متعدد و با همفکری و اخذ نظرات متخصصین امر جهت تهیه یک فرم واحد و مشترک به توافق ر
#
رسایل_جلد2برائتاز ابتدای جلد دومتا ابتدای خط 3 صفحه 215 یعنی تا مبحث شبهه محصوره : ابتدای عبارت "و ان ارید: ان الممنوع عنه عقلا"تعداد جلسات :152♨️ لینک دانلود فایل فشرده جلسات (فایل زیپ):                                                                                               بخش 1: yon.ir/H7NT1                  بخش 2: yon.ir/JVbeg                  بخش 3: yon.ir/AnW3u                                                                       
متن ارائه شده، جزوه روزانه کلاسی است که بر اساس فهرست کتاب رسائل و به همان صورت جلسه بندی ارائه شده است.
 
2 نکته مهم قبل از شروع بحث
  
حجیت خبر واحد
     أدله حجیت خبر واحد (أما المجوزون)
          آیات (پنج آیه)
      >>>  آیه نبأ
                 نقد استدلال به آیه نبأ
                     دسته اول: اشکالات غیر قابل دفاع و نقد
                     دسته دوم: اشکالات قابل دفاع و نقد
ابن عربی ناصبی می‌گوید که خدا با صدای ابی بکر صلوات می‌فرستد!!!
ابن عربی اندلسی از بزرگان و بت‌های صوفیه و عرفان کذایی است که جایگاه بزرگی نزد آنان دارد و به شدت تحت تأثیر او هستند. عده‌ای از علمای صوفی مسلک ادعای تشیع ابن عربی کرده‌اند در حالی که اگر کمی بر کتب ابن عربی نظر کنیم متوجه می‌شویم که او نه تنها شیعه نبوده، بلکه از نواصب و مبغضین اهل بیت علیهم السلام و ارادتمندان متعصب دشمنان اهل بیت بوده؛ چنانچه در رسائل خود می‌نویسد:
فسبق الن
بسمه تعالی
 
مراسم حج سال 66، یکی از صفحات کتاب پر جنایت آل‌سعود است که در آن کشتار بیش از 270 نفر از شهروندان ایرانی که برای حضور در مراسم برائت از مشرکین» شرکت کرده بودند را رقم می‌زند. روز ششم ذی‌الحجه سال 1407 (مصادف با روز نهم مردادماه 1366 شمسی) یادآور مراسم برائت از مشرکین» زائران ایرانی خانه خدا و کشتار حجاج مظلوم ایرانی در مکه به دست حکام آل سعود است. مکان و زمانی که خون ریختن در آن حرام است و این حرمت تا جایی اهمیت دارد که اعراب جاهلیت اح
بله، اصول غیرتنزیلی در احکام
جاری می‌شوند؛ چراکه اصول غیرتنزیلی (کاری به حکم ندارند و) نمی‌گویند: این واجب
است، بلکه مثلاً می‌گویند: چون شک تو در اطراف علم اجمالی است احتیاط کن.
به نظر ما مفاد اصاله البراءه
این است که همین که دلیلی بر حرمتِ کاری پیدا نکردید، تنجز پیدا نمی‌کند، و وقتی
تنجز پیدا نکرد عقوبت ندارد. البته آقایان به حدیث رفع تمسک کرده و نامش را برائت
شرعی گذاشته‌اند. به اعتقاد ما حدیث رفع و غیر آن یا سنداً یا دلالتاً و یا از هر
دو
متن ارائه شده، جزوه روزانه کلاسی بوده که بر اساس فهرست کتاب رسائل و به همان صورت جلسه بندی ارائه شده است.
فایل کامل pdf با قابلیت کپی از روی متن را از اینجا دانلود کنید.
فهرست مطالب بر اساس فهرست کتاب رسائل (مباحث رسائل 3 ـ شبهه وجوبیه)
المقصد الثالث فی الشک
    الموضع الأول: الشک فی نفس التکلیف
       المطلب الأول: الشبهة التحریمیة
 »»»  المطلب الثانی: الشبهة الوجوبیة
            المسألة الأولی: الشبهة الوجوبیة من جهة فقدان النص
            المسأ
حالا برای بار نمیدانم چندم،به عنوان ایستگاهی رانده شده،برای خود کنج عزلتی اختیار کردم تا از آلودگی ذهنی که شما معترضان و معتقدان و صاحب نظران همیشه حاضر در صحنه برایم به ارمغان می اورید اعلان برائت کنم و به اشاعه ی هرچه بیشتر سرطانی که مغزم باشد بپردازم،فلذا سلام:)))
حالا برای بار نمیدانم چندم،به عنوان ایستگاهی رانده شده،برای خود کنج عزلتی اختیار کردم تا از آلودگی ذهنی که شما معترضان و معتقدان و صاحب نظران همیشه حاضر در صحنه برایم به ارمغان می اورید اعلان برائت کنم و به اشاعه ی هرچه بیشتر سرطانی که مغزم باشد بپردازم،فلذا سلام:)))
تقویم شیعه
چهاردهم رمضان
شهادت مختار رضوان الله علیه
در سال ۶۷ هجری قمری در چنین روزی مختار بن ابی عبیده ثقفی به شهادت رسید، و مزار او کنار مرقد حضرت مسلم علیه السلام در انتها مسجد کوفه است. 
مصعب بعد از به شهادت رساندن مختار، دستور داد همسر او را دستگیر کنند. او زنی مومنه به نام عمره دختر نعمان بن بشیر انصاری بود. مصعب گفت: برائت بجوی از شوهرت. او گفت: چگونه برائت بجویم از کسی که روزهای روزه و شب‌ها به نماز مشغول بود، و خون خود را برای خدا و پی
چگونه ممکن است کسی شیدای پروردگارش باشد و کینه‌ی بندگان او را در دل
داشته باشد. در آیین یکتاپرستی خداوند یگانه به بندگانش مهر می‌ورزد به‌طوری‌که با
هر قدم پیش رفتن بنده به سوی او، چندین قدم به او نزدیک‌تر می‌گردد.

در روح پاک‌بازان، دشمنی با
بندگان پروردگارشان راه نمی‌یابد از این‌رو برائت جستن از گمراهان به معنی کینه‌پروری
با بندگان خداوند نیست بلکه رهایی جستن از پلیدی‌ها و جلوگیری از فرمانروایی نادرستی‌هاست.

خشم یکتاپرستان به قه
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، رضایت نامه بیمار ، فرمی است که در آن بیمار اعتماد خود را نسبت به درمان پزشک و تیم درمانی اعلام می کند . از لحاظ حقوقی رضایت نامه و برائت نامه تفاوت هایی با یکدیگر دارند . اما در بیمارستان ها و مراکز درمانی در یک فرم توسط بیمار و یا ولی قانونی او و پزشک امضاء می شود . دو نفر شاهد نیز ، شهادت خود را در همان فرم تایید می کنند . پزشک در این فرم مراحل درمان و اثرات خوب و بد آن را ذکر کرده و بیمار تعهد می دهد که اگر علی ر
بسم الله الرحمن الرحیم. 
هرکه این سوره را بخواند رسول الله شفیع وی شود . نام های این سوره عبارتند از توبه . برائت .فاضحه. مخزیه.مشقشقه.سوره العذاب . مبعثه. مشرده. مثیره .حافه.منکله.مدمه.منفره .بحث 
اگر این سوره را همراه دارند از و سوختن ایمن شود .ثواب قرائت این سوره مثل انفال است .
جلسه چهاردهم (سه شنبه، 96.07.18)                                  بسمه تعالی
المسألة الثانیة: فیما اشتبه حکمه الشرعی. ج2، ص162
گفته شد در شبهه وجوبیه چهار مسأله اصلی مطرح است زیرا منشأ شک یا فقدان نص معتبر یا اجمال نص یا تعارض نصین و یا امر خارجی است. مسأله اول تمام شد و مرحوم شیخ فرمودند در شبهه وجوبیه با منشأ فقدان نص معتبر برائت جاری است.
مسأله دوم: شبهه وجوبیه با منشأ اجمال نص
قبل از توضیح مسأله یک مقدمه اصولی برای تبیین کیفیت اجمال نص بیان م
دل‌بستگی؛ برانگیزنده پویش به‌سوی
دل‌دار است. چگونه ممکن است کسی شیدای پروردگارش باشد و کینه بندگان او را در دل
داشته باشد. در آیین یکتاپرستی خداوند یگانه به بندگانش مهر می‌ورزد به‌طوری‌که با
هر قدم پیش رفتن بنده به سوی او، چندین قدم به او نزدیک‌تر می‌گردد.
در روح پاک‌بازان، دشمنی با
بندگان پروردگارشان راه نمی‌یابد از این‌رو برائت جستن از گمراهان به معنی کینه‌پروری
با بندگان خداوند نیست بلکه رهایی جستن از پلیدی‌ها و جلوگیری از فرم
برائت علنی حضرت ابی ذر غفاری قدس سره و شیعه شدن بسیاری از مردم شام به خاطر وی
علامه مجلسی رضوان الله علیه می‌نویسد:
ارباب سیر معتمده نقل کرده‌اند که: ابی ذر در زمان عمر به ولایت شام رفت و در آنجا بود تا زمان خلافت عثمان، و چون قبایح اعمال عثمان به سمع او رسید خصوصا قصه اهانت و ضرب عمار، زبان طعن و مذمت بر عثمان بگشاد و عثمان را آشکار لعن می‌فرمود و قبایح اعمال او را بیان می‌نمود، و چون از معاویه اعمال شنیعه مشاهده می‌کرد او را توبیخ و سرزنش م
راه های تقرب به خدا
۱- معرفت هر چه خدا بهتر و بیشتر بشناسیم، انبیاء و أئمه (ع) چنین بوده اند.
۲- انجام واجبات
۳- خدمت به مردم (صدقه نهان و آشکار و. .)
۴- دوری از گناه (نگاه، شکم، دامن، شهوت و. .)
۵- محبت به اهلبیت(ع) و برائت از دشمنانشان.
۶- کسب فضائل اخلاقی و ترک رذائل.
۷- انجام مستحبات
۸- 
واما من خاف مقام ربه و نهی النفس عن الهوی فان الجنةهی المأوی.          سوره مبارکه نازعات آیه ۴۰و ۴۱٪٪
 
برائت علنی حضرت ابی ذر غفاری قدس سره و شیعه شدن بسیاری از مردم شام به خاطر وی
علامه مجلسی رضوان الله علیه می‌نویسد:
ارباب سیر معتمده نقل کرده‌اند که: ابی ذر در زمان عمر به ولایت شام رفت و در آنجا بود تا زمان خلافت عثمان، و چون قبایح اعمال عثمان به سمع او رسید خصوصا قصه اهانت و ضرب عمار، زبان طعن و مذمت بر عثمان بگشاد و عثمان را آشکار لعن می‌فرمود و قبایح اعمال او را بیان می‌نمود، و چون از معاویه اعمال شنیعه مشاهده می‌کرد او را توبیخ و سرزنش م
دستور امام صادق علیه السلام به سب و برائت از ابو بکر و عمر
شیخ کشی رحمت الله علیه روایت کرده است:
۳۶۳- نصر بن صباح ، قال حدثنی إسحاق بن  محمد البصری، قال حدثنی محمد بن جمهور القمی، قال حدثنا موسی بن بشار الوشاء، عن داود بن النعمان ، قال دخل الکمیت فأنشده ، وذکر نحوه ثم قال فی آخره أن الله عز و جل یحب معالی الأمور ویکره سفسافها، فقال الکمیت یاسیدی أسألک عن مسألة و کان متکئا فاستوی جالسا وکسر فی صدره وسادة ثم قال سل فقال أسألک عن الرجلین فقال یاک
دربرائت نامه ، پزشک خود را از نتیجه منفی عمل جراحی بری می کند ، ولی در رضایت نامه ذکری از برائتِ ذمه پزشک نمی شود؛ بلکه فقط تاکید بر رضایت بیمار است .
نتیجه اینکه در برائت نامه بار اثبات تقصیر پزشک به عهده بیمار است ولی در رضایت نامه بار عدم تقصیر پزشک بر عهده خود پزشک است .
به عبارت دیگر در برائت نامه بیمار تلاش میکند که تقصیر پزشک را اثبات کند ولی در رضایت نامه پزشک تلاش میکند که اثبات نماید که خودش تقصیری مرتکب نشده است .
امروزه تمام فرمهای ب
تاریخ تولد: 1295
تاریخ شهادت: 66/05/09
محل تولد: بادرود
محل شهادت: مکه مکرمه
مزار شهید: امامزاده آقاعلی عباس(ع)
زندگینامه شهید:
در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد.
او
مرد حق بود و عاشق حق،مومن،مسلمان،متدین و شهره شهر به خوبی و نیک
نامی،اهل کار و زحمت کش و با روحی بلند و از متانت طبع برخوردار بود.
در بین فامیل و بستگان شخص مورد اعتماد و دارای فضایل اخلاقی و اسلامی بود.
در هر فرصتی پیگیر انجام مقدمات سفر به عتبات مقدسه به خصوص حرم پیغمبر و ائمه بقیع و تشرف
#سوال_شما و #پاسخ_مشاور ✳️چگونه گذشته را جبران کنیم؟❓ #سوال_شما با سلام خدمت شما. من امسال درس مکاسب و رسائل را آغاز میکنم اما اصول فقه و لمعه را در حد متوسط و معمولی آموخته ام و الان فرصت برای دوره کردن لمعه و اصول فقه با صوت های استاد را ندارم، از آن جا که استاد فرحانی فرمودند که رسائل و مکاسب کتاب آموزشی نظام مند نیست من الان چه کار کنم؟؟✅ #پاسخ_مشاور : حجت الاسلام قیلاویعلیکم سلام و رحمه اللهدر مورد سوالی که فرمودید قبل از ورود در اصل پاسخ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها