نتایج جستجو برای عبارت :

اولین معتبرترین با کیفیت ترین مجرب ترین عالی ترین در عین حال ارزانترین آموزشگاه صنایع دستی سنتی در تبریز

هفت برتری امیر المومنین علیه السلام در کلام حضرت پیامبر صلی الله علیه و آله (به روایت اهل تسنن)
حافظ ابی نعیم محدث و عالم بزرگ اهل تسنن روایت کرده است:
حَدَّثَنَا إِبْرَاهِیمُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ أَبِی حُصَیْنٍ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَضْرَمِیُّ، ثَنَا خَلَفُ بْنُ خَالِدٍ الْعَبْدِیُّ الْبَصْرِیُّ، ثَنَا بِشْرُ بْنُ إِبْرَاهِیمَ الْأَنْصَارِیُّ، عَنْ ثَوْرِ بْنِ یَزِیدَ، عَنْ خَالِدِ بْنِ مَعْدَانَ، عَنْ مُعَاذِ بْنِ
اصن چجورى باید راجبش حرف زد؟ پر حساى عجیب كه غیر از ما واسه بقیه آدما غیر قابل دركه و فقط اون میتونه ساده بفهمه پر قانون و منطقم اما بازم آخرش تابع قلبم میزارم رو مخم را بره عمدا كه غرق شیم توى رابطه كم كم صورتت مثه ماهه چقد من میدیدمت از این فاصله هرشب تـــو ، تنها دوم شخص مفرد منى به فرد من منحصر یعنى تو قرمز سبز زرد بنفش آبى نارنجیمى مكملمى تو جرات قبل گفتن حقیقتى و هنر دستى یا قدرت طبیعتى معتدل ترين زمین وسط دریا جزیرمى.
امام حسن علیه السلام شبیه‌ترين مردم به رسول خدا صلی الله علیه و آله
شیخ مفید رضوان الله علیه روایت کرده است که امام صادق علیه السلام فرمودند:
كانَ الحَسَنُ أشبَهَ النّاسِ بِرَسولِ اللّه ِ خَلقا و سُؤدُدا و هَدیا.
امام حسن علیه السلام در خلقت و سیرت و شرافت شبیه ترين مردم به رسول خدا بود.
الارشاد، تالیف شیخ مفید، جلد ۲، صفحه ۵، چاپ موسسه آل البیت لاحیاء التراث
پس از طی نمودن راهی طولانی ما با افتخار اعلام می کنیم که بهترين آموزشگاه زبان تهران هستیم و آن را در عمل ثابت می کنیم. چطور؟ در آموزشگاه زبان تهران شما هیچ مبلغی را برای دوره آموزشی زبان پرداخت نخواهید کرد. تنها پس از پایان دوره و در صورت رضایت شما از استاد زبان و کلاس زبان آموزشگاه زبان تهران مبلغ کلاس را پرداخت خواهید کرد. برای این است که ما معتقدیم که بهترين موسسه زبان تهران هستیم چون به کيفيت تدریس مان و استادان زبان مجرب موسسه زبان تهران
با ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای
متقاضیان محترم جهت ثبت نام در کلاسهای آموزشی طب سنتي اسلامی با تدریس پزشکان و متخصصین طب سنتي و همچنین اساتید مجرب این حرفه، می توانند بصورت حضوری به آدرس: میدان انقلاب خ کارگرجنوبی خ لبافی نژادغربی نبش کوچه سیمین پلاک یک، آموزشگاه تربیت مراجعه و با شماره های  ۶۶۵۹۵۱۸۲ و ۶۶۵۹۵۱۸۳ و یا شماره همراه ۰۹۱۲۷۰۱۸۴۳۱ آقای علی صوفیان تماس حاصل نمایند.
بسیاری معتقدند که در شهر تبريز  معتبر ترين و تخصصی ترين مرکز آموزش تعمیرات موبایل در تبريز همان آموزشگاه تخصصی سپیدار می باشد  در این زمینه البته سخنهای زیادی باید نوشته شود .
 اگرچه منطقه شهناز و شریعتی به عنوان نبض بازار موبایل تبريز شناخته میشود ولی اندکی دورتر  در خیابان امام خمینی تبريز ایستگاه تپلی باغی آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبريز وجود دارد که بیشتر فعالان و تاثیر گذاران بازار موبایل با آن اشنا هستند.
آموزشگاه سپیدار تبريز به
نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی
.
جشن پایان سال و پیشواز نوروز در آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارتاک
به امید سالی پر از خیر و برکت برای تمامی شما عزیزان
.
آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارتاک
برگزار کننده کلاس های هنری با اساتید مجرب
.
شماره تماس:
03136284263-5
09162040710
آدرس: اصفهان ، خیابان شریعتی ، جنب اداره برق
هماوین
    فروشگاه هماوین از جمله معتبرترين و با تجربه ترين شرکتهای ارائه دهنده محصولات به روز آپارتمانی در مشهد است که انواع درب آپارتمانی ضد سرقت و پنجره دو جداره و پروفیلهای UPVC را به ارزانترين قیمت در اختیار همشهریان عزیز قرار می دهد.
پروفیل UPVC در مشهد به ارزانترين قیمت و با عالي ترين کيفيت
آموزشگاه سرنا به عنوان یکی از آموزشگاه های معتبر موسیقی در کرج به ارائه انواع آموزش های موسیقی در کرج و استان البرز می پردازد و دارای اساتید مجرب و حرفه ای می باشد برای آنایی بیشتر با آموزشگاه موسیقی سرنا می توانید روی لینک های ذیل گلیک نمایید:
درباره آموزشگاه موسیقی سرنا
آموزش موسیقی در کرج
آموزش موسیقی به کودکان
در دسته بندی صنايع دستي ایران که توسط میراث فرهنگی و گردشگری ارائه شده
است ، صنايع دستي مسی جز صنايع دستي فی و هنر فکاری و زیرشاخه ی مسگری
تعریف شده است . اوج این هنر در دوره ی اسلامی و سلجوقیان بوده است.
محصولات این شاخه ی صنايع دستي به کشورهای زیادی مانند اسپانیا، ایتالیا،
اتریش،‌ کانادا نیجریه، ‌امارات، قطر، ‌ترکیه، ‌چین، ‌انگلستان، بلژیک،
کلمبیا، ، ‌عراق، ‌آلمان،‌ ‌نیوزلند، فرانسه و صادر می شود. بدون شک
صنايع دستي اصفهان
ادعای بهترين آموزشگاه زبان بودن، بسیار سخت و پرمسئولیت است. اما ما این را ثابت کرده ایم! در آموزشگاه زبان سخن برتر (موسسه فرهنگی هنری سرای اندیشه آسمان) شما هیچ هزینه ای در ابتدا پرداخت نمی کنید. در آموزشگاه زبان ما، شما پس از پایان دوره در صورت رضایت از کلاس زبان می توانید شهریه خود را پرداخت نمایید. این اثباتیست بر ادعای ما که آموزشگاه زبان سخن برتر، بهترين آموزشگاه زبان تهران است.
 
اعطای مدرک بین المللی از طرف سازمان آموزش فنی و حرفه ای
آموزشگاه صنايع غذایی لذت آشپری دوره های خود را تحت نظارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار کرده و تمامی استاندارد ها و سرفصل های تعیین شده از طرف این سازمان را اجرا میکند . هنرجویان پس از اتمام دوره میتوانند در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کرده و در صورت قبولی مدرکمربوطه را دریافت کنند . این مدرک دارای ارزش بین المللی بوده و دارنده آن میتواند در تمامی کشور های جهان از آن استفاده کند .
ب
آسفالت ریزی درتبريز
آسفالت ریزی در تبريز یکی دیگر از خدمات انجام شده توسط شرکت ما می باشد. شرکت ما در زمینه انواع آسفالت سرد، گرم و تراشه آسفالت با بهترين کيفيت و منصفانه ترين قیمت ها آماده خدمات رسانی به هم وطنان عزیز می باشد.
 شرکت ما همچنین دارای اکیپ مجرب برای آسفالت ریزی در تبريز  می باشد. آسفالت ریزی در تبريز توسط شرکت های زیادی انجام می شود که پیداکردن مطمئن ترين آنها کار ساده ای نیست. ما این نوید را به شما می دهیم که شرکت ما دارای استا
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعاليت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعاليت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است
ادامه مطلب
موسسه زبان شکوه انقلاب با بیش از ۳۰ سال تجربه درخشان به عنوان یکی از بزرگترين مراکز آموزش زبان در استان مازندران ارایه کننده دوره های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترين کيفيت می باشد. اساتید مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کيفيت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب در رده های متفاوت سنی و ارائه مدارک رس
آموزشگاه
سینمایی بازیگری میم در تبريز بهترين آموزشگاه بازیگری در تبريز و حومه با
مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و با
حضور اساتید مطرح و مجرب تئاتر، سینما و تلویزیون با دوره های متنوع آموزشی
همراه با اعطای گواهی معتبر آموزشی پس از گذراندن دوره ها در خدمت
علاقمندان به بازیگری و هنرهای نمایشی سینمایی میباشد.
دوره های آموزشگاه سینمایی بازیگری میم
آموزشگاه تخصصی هنرهای نمایشی میم برگزار کننده دوره های مخت
یک خبر خوب برای هنر دوستان
◀️ آغاز ثبت نام دوره های آموزشی آموزشگاه پارتاک در سال جدید
با اساتید مجرب و ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای
.
دوره آموزش هنرهای تجسمی
دوره آموزش هنرهای نمایشی
دوره آموزش موسیقی
دوره های آموزشی
برای کودکان و بزرگسالان
.
برای اطلاع از روز و ساعت کلاس ها لطفا با آموزشگاه تماس بگیرید.
.
آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارتاک
برگزار کننده دوره های #هنری با اساتید مجرب و ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای
.
شماره تماس:
03136284263-5
09162040710
آموزشگاه کامپیوتر در معالي آباد شیراز – آموزشگاه کامپیوتر در شهرک گلستان شیراز – مدرک icdl فوری در شیراز – اموزشگاه کامپیوتر چرخابی شیراز – کلاس های icdl در شیراز – تبلیغات آموزشگاه کامپیوتر
لیست بهترين آموزشگاه های کامپیوتر در شیراز
یادگرفتن علم کامپیوتر در دنیای امروز یک امر حیاتی و بسیار مهم می باشد.آموزشگاه های کامپیوتر شیراز شما را در این راه، همراهی می کنند در این آموزشگاه ها دوره های طراحی سایت، آموزش وردپرس، آموزشگاه تخصصی نرم اف
آریا تهران، معتبر ترين آموزشگاه کامپیوتر در تهران
در دنیای امروز آشنایی با مهارت های کامپیوتری و دنیای تکنولوژی یکی از مهم ترين وجوه تمایز بین افراد موفق و ناموفق در کسب و کار می باشد.
اگر بدنبال بهبود سطح دانش و مهارت های خود در راستای افزایش درآمد هستید اولين گام شرکت در دوره آموزش کامپیوتر می باشد.با شرکت در دوره های ICDL آریا تهران در کوتاه ترين زمان مدرک معتبر ICDL دریافت کنید.اگر بدنبال یک آموزشگاه کامپیوتر معتبر برای شرکت دوره های آی سی
در رابطه با آموزش صبحانه سلامت و ترویج غذاهای سنتي در طی سال تحصیلی دو برنامه صبحانه سلامت در آموزشگاه داشتیم و دانش آموزان در برنامه های آغازین توجیه شدند نسبت به صبحانه سلامت و غذاهای سنتي و در نماز خانه آموزشگاه با همکاری فاطمه دهقان کمیته بهداشت آموزشگاه و مدیر و معاونین و همکاران طرح صبحانه سلامت برگزار گردید و سفیران سلامت و کمیته بهداشت مسئول نظارت بر تغذیه دانش آموزان در زنگهای استراحت بودند.
اولين جلسه انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه در تاریخ 15 مهر ماه با شرکت بیش از 90نفر از اولیا در محل نمازخانه آموزشگاه برگزار گردید . مدیر آموزشگاه ضمن خوش آمدگویی گزارشی ار وضعیت مدرسه در سال تحصیلی گذشته و همچنین برنامه های سال جدید ارائه نمود و در اخر انتخابات انجمن برگزار گردید و اعضای جدید انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه در سال تحصیلی جدید معرفی شدند.
موسسه زبان شکوه انقلاب با بیش از ۳۰ سال تجربه درخشان به عنوان یکی از بزرگترين مراکز آموزش زبان در استان مازندران ارایه کننده دوره های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترين کيفيت می باشد. اساتید مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کيفيت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب در رده های متفاوت سنی و ارائه مدارک رس
صنايع دستي مسی اصفهان از زمانهای قبل تاکنون مورد توجه مردم جهان است ما این صنايع دستي اصل و دست ساز توسط استادکاران اصفهانی را در یک مجموعه با کيفيت تضمین شده و قیمت تولیدی برای شما گردآوری نموده ایم.
یکی از پر رونق ترين رشته های صنايع دستي مسی قلم زنی است که محصولات مسی را با نقوش خاصی می آراید ما این هنر را با تلفیق آبکاری نقره در صورت سفارش مشتریان انجام میدهیم.
از صنايع دستي مسی برای شب یلدا از سایت بصورت آنلاین خریداری نمایید ارسال به تم
 
اعطای مدرک بین المللی از طرف سازمان آموزش فنی و حرفه ای
آموزشگاه صنايع غذایی لذت آشپری دوره های خود را تحت نظارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار کرده و تمامی استاندارد ها و سرفصل های تعیین شده از طرف این سازمان را اجرا میکند . هنرجویان پس از اتمام دوره میتوانند در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کرده و در صورت قبولی مدرکمربوطه را دریافت کنند . این مدرک دارای ارزش بین المللی بوده و دارنده آن میتواند در تمامی کشور های جهان از آن استفاده کند .
ب
در میان همه ی آلات موسیقی موجود، سنتور در ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است. صدای دلنشین این ساز و همینطور تاثیری که در نوازندگی های گروهی دارد از جمله دلایل محبوبیت این ساز کهن و اصیل ایرانی است.
برای یادگیری نوازندگی این ساز باید از آموزش مقدماتی سنتور شروع کنید. بهتر است از همان ابتدای کار در انتخاب آموزشگاه خود دقت کنید چرا که شرایط محیطی و استاد، نقش بسیار مهمی در ایجاد انگیزه و علاقه مندی شما برای ادامه راه دارد.
بهترين آموزشگاه موس
آموزشگاه موسیقی شرق تهران
آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی
آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در سال ۱۳۸۲ فعاليت خود را در زمینه‌ی آموزش موسیقی ایرانی و کلاسیک آغاز نمود.این آموزشگاه با مدیریت حسین اعتمادی، نوازنده و آهنگساز همچنان به فعاليت خود در این زمینه ادامه می‌دهد.آموزشگاه نوای محجوبی ( آموزشگاه موسیقی در نارمک ) با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان و فعاليت درعرصه‌ی آموزش موسیقی، مفتخر است به آموزش و کشف استعدادهای نخبه در بستر موسیقی کلاسیک و
این روزها با توجه به بالا رفتن قیمت ها انتخاب یک لپ تاپ مناسب می تواند
کاری بسیار دشوار باشد . ما در کالاوفور سعی داریم با بررسی لپ تاپ های
مختلف و نظر کاربرانی که از این لپ تاپ ها استفاده کرده اند ،محبوب ترين و
ارزانترين لپ تاپ موجود در بازار را معرفی نماییم.در این مقاله به سه نمونه
از ارزانترين و پر فروش ترين لپ تاپ های ادامه مطلب
به نظر بهترين آموزشگاه آرایشگری دراصفهان ، شینیون بسته از مدل آرایش موهای پرطرفدار و جذاب در میان خانم ها است ، اما موهای بلند با شینیون باز و نیمه باز به ظاهر خانم ها جلوه ای متفاوت می بخشند لذا باید بر اساس فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان آن را انتخاب کنید. بسیاری از خانم ها دوست دارند موهای خود یا اطرافیانشان را شینیون کنند پس شما می توانید با ثبت نام در آموزشگاه آموده به این هدف خود برسید ، همچنین می توانید آموزش های دیگر آرایشگری را ب
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعاليت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعاليت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعاليت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعاليت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعاليت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعاليت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعاليت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعاليت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعاليت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعاليت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعاليت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعاليت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعاليت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعاليت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
اولين موضوعی که در آموزش هنر مهم جلوه می کنه ، اینه که کدام آموزشگاه بریم؟
فرزندمون رو به کلاس های کدوم آموزشگاه بفرستم که دده نشه؟
کدوم موسسه آموزش هنری اساتید بهتری داره؟
و سوالات اینچنینی که در این پست بهشون جواب میدیم.
.
انتخاب این که کدام آموزشگاه هنری برای من یا فرزندم مناسب تره در واقع کار آسونی نیست. معیارهای خیلی زیادی برای انتخاب بهترين آموزشگاه هنری وجود داه و باید ببینین که کدوم برای شما مهمتره؟
.
• محیط حرفه ای و صمیمی
کيفيت
آموزشگاه موسیقی سرنا

آموزشگاه موسیقی سرنا واقع در کرج، فعاليت حرفه ای خود را در سال 1390 با شیوه نوین آموزشی آغاز کرد و در طی این مسیر اساتید حرفه ای را به مجموعه اضافه نموده است که هریک از ایشان در زمینه کاری خود مسلط و به نام هستند.
برای آشنایی با اساتید آموشگاه موسیقی سرنا اینجا کلیک کنید.
علاوه بر اساتید مجرب آموزشگاه سرنا با شیوه های جدید آموزش و استفاده از آخرین متد های روز دنیا و با برگزاری ورک شاپ ها و کنسرت های مختلف توانسته دانشجویان
کشور متعلق به نسل جوان است
عزیزان من! کشور مال شماست؛ کشور متعلق به نسل جوان است؛ شما باید این کشور را بسازید؛ شما باید پایه‌های مجد و عظمتی را که این انقلاب و دست توانای معمار انقلاب بنا گذاشته است، حفظ کنید و بالا ببرید؛ شما باید با نیروی خود، با اراده خود، با دانش خود و با ایمان خود، عقب‌ماندگی‌های چندده‌ساله دوران قبل از انقلاب را جبران کنید.
۱۳۷۹/۷/۲۹-رهبر انقلاب
              

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها