نتایج جستجو برای عبارت :

صدای میلیون دلاری

مایکل جکسون خواننده معروف حدود یک دهه است که فوت کرده است. لوازم شخصی جکسون توسط دیلیو در طول همکاری با او جمع آوری شده است. جوراب های مایکل جکسون پنجاه مورد از لوازم دیگر او با قیمت چند ميليون دلاري طی روزهای آینده در حراج به فروش خواهد رسید. در قسمت زیر تصاویر جوراب مایکل جکسون را قرار داده ایم. برای دیدن این تصاویر جالب ما را در سایت نیک صالحی دنبال کنید.

ادامه مطلب
فروش 250 ميليون دلاري Aquaman در دومین هفته از اکران جهانی
سینمانیوز:
فیلم سینمایی ابرقهرمانی آکوامن که هنوز یک هفته تا آغاز اکرانش در آمریکا باقی مانده است در پایان دومین هفته از اکران
جهانی اش که بیشتر در شرق آسیا است توانست به فروش 250 ميليون دلاري برسد .
آکوامن در 42 کشور از 43 کشوری که این فیلم رو نمایش می دهند صدرنشین گیشه ها بود .
فروش این هفته این فیلم 126 ميليون دلار بود .
چین بیشترین مخاطب و فروش رو برای این فیلم داشته است به طوری که امار فروش ا
کرونا» صنعت فیلمسازی چین را مختل کرد/ ضررهای ميليون دلاري
بزرگ‌ترین استودیوی فیلمسازی جهان، یعنی هنگدیان ورلد استودیوز» چین اعلام کرد برای توقف انتشار ویروس کرونا، هر نوع فیلمبرداری این کمپانی تا اطلاع ثانوی متوقف می‌شود.فیلمی با بازی دانی ین با عنوان جستجوی قطبی و نجات» نیز که فیلمبرداری‌اش در کوه‌های چانگبی در دسامبر شروع شده بود، اعلام کرده کار را متوقف کرده است. این کار به معنی ضرر یک ميليون دلاري برای سرمایه‌گذار فیلم است زیر
نگهداری باتری موبایل یا تبلت درمواقع مهم وضروری
برای مصرف كم تر باتری در موبایل و تبلت بهتر است ابتدا روشنایی صفحه نمایش آن را بانرم افزار های مربوط به كاهش روشنایی صفحه به حداقل ممكن كاهش میدهیم. مانند night mode
صداهای صفحه كلید را خاموش میكنیم.
ویبره،صداي هشدار دهنده ، پیام، تماس، را كم كرده درصورت امكان قطع صدا می كنیم.
نرم افزار ها را از قسمت اصلی متوقف میكنیم.با نرم افزار های مربوطه میتوان با یك كلیك تمام نرم افزار ها را متوقف كرد.مانند نر
 
جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» به کارگردانی جی‌جی‌آبرامز در روز کریسمس، بازار سینما را در اختیار داشت و تنها در روز چهارشنبه ۳۲ ميليون دلار فروخت.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فروش ۳۲ ميليون دلاري فیلم جدید جنگ ستارگان» در روز کریسمس دومین فروش بزرگ روز کریسمس را پس از نمایش نیرو برمی‌خیزد» از همین مجموعه در سال ۲۰۱۵ رقم زد. آن فیلم در روز کریسمس ۴۹.۳ ميليون دلار فرش کرده بود.
ادامه مطلب
گزارش باکس آفیس 2019:شروع 350 ميليون دلاري Avengers: Endgame در آمریکا

سینمانیوز : قسمت چهارم مجموعه فیلم های انتقام جویان با عنوان : آخر بازی / توانست با فروش خیره کننده 350 ميليون
در اکران افتتاحیه در آمریکا و مجموع فروش 1.2 میلیارد دلاري در سراسر جهان پر فروش ترین فیلم تاریخ از نظر میزان فروش
اکران افتتاحیه باشد .
این
فیلم سه ساعته با اکران در ۴۶۶۲ سالن سینمایی آمریکا و با گذر از انیمیشن
من نفرت‌انگیز ۳» (۴۵۲۹ سالن)، دنیای ژوراسیک: قلمرو سقوط کرده» (۴
2651 - اسدالله علم» معتمد محمدرضا پهلوی» در خاطراتش می‌نویسد: "والاحضرت اشرف عریضه(ای) عرض کرده‌اند. (شاه) ملاحظه فرمودند و فرمودند (به او بگو) مگر دیوانه شده‌اید که می‌خواهید منزل چهار ميليون دلاري در نیویورک بخرید؟ از یک طرف می‌گویید پول ندارم و از من پول می‌خواهید و به این در و آن در می‌زنید، از طرف دیگر می‌خواهید منزلی بخرید و هیاهو در این آمریکای پر غوغا برپا کنید؟."منبع: خاطرات علم، جلد پنجم، ص433 ( 18بهمن 1354)
دانلود فایل اصلی
چطور درآمد دلاري در ایران داشته باشیم؟
روش های کسب درآمد دلاري که در ادامه می‌گویم، معتبرترین روش‌ها هستند. در واقع اینها ایده‌هایی هستند که همین حالا هم تعداد زیادی از ایرانی‌ها از طریق‌شان درآمد دلاري دارند. بعد از این بخش هم به طور خلاصه در مورد ایده‌های کم‌تر محبوب و نه‌چندان معتبر کسب درآمد دلاري صحبت می‌کنم.
نکته مهم:
دوستان، مطمئنا من نمی‌توانم کل مسیر به دست آوردن درآمد دلاري از یک ایده را در این مقاله توضیح بدهم. بنابراین فق
هنرمندان زیادی در جهان سعی در خلق صحنه ای زیبا و متفاوت در بوم های نقاشی دارند در نقاشی های این هنرمندان هزاران فلسفه و مفهموم نهفته است.قیمت این نقاشی های جالب و متفاوت به ميليون ها دلار رسیده است.نقاشی عددی اپالک که تا زمان مرگش به ۲۲۲ عدد رسید.در قسمت زیر تصاویر جالب از نقاشی های ميليون دلاري را قرار داده ایم.می توانید برای دیدن این تصاویر ما را در ساین نیک صالحی دنبال کنید.

ادامه مطلب
خیلی زودتر از چیزی که پیش‌بینی می‌شد، فیلم Joker توانسته به رکورد پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی R دست پیدا کند. فاصله کمی با فیلم Deadpool 2 (کم‌تر از 45 ميليون دلار) باقی مانده بود که هواداران جوکر به فیلم محبوبشان کمک کردند به آن دست پیدا کند. در حقیقت هنوز کمتر از دویست و پنجاه ميليون دلار لازم است تا Joker وارد باشگاه میلیارد دلاري‌ها شود. اگرچه درابتدا این فیلم در پیشبینی ها دست کم گرفته شده بود اما فروش بی‌نظیری پیدا کرد. صاحب رکورد بهترین افتتا
با سلام 
 
کسب درامد دلاري بدون نیاز به سرمایهکسب درامد دلاري بین ۹۰۰ تا ۲ ميليون دلار در سال
شما دوست عزیز میتوانید از طریق راه های زیر کسب درامد دلاري داشته باشید که نیازی به سرمایه گذاری ندارد و شما میتوانید با استفاده از سایت زیر و مصرف تایم کوتاهی درامدی خوب در سال داشته باشید
همانطور که میدانید منظور از درامد خوب درامدی قابل توجه در سال است که حدودا در سال میتوانید بدون زحمت زیادی ۹۰۰ دلار تا ۲ ميليون دلار درامد داشته باشید
البته به خ
برای تولد دوستم دنبال هدیه می‌گشتم.به ویترین یک جواهر فروشی در نیوزیلند رسیدم که چشمم به یک گردنبند مروارید افتاد.در بین تمام گردنبندهای صد دلاري داخل ویترین فقط این گردنبد برچسب ده دلاري داشت. وارد مغازه شدم. گردنبند را درخواست کردم.فروشنده بارکد را اسکن کرد.دیدم قیمت صد دلار روی صفحه کارت‌خوان ظاهر شد.
به فروشنده گفتم: فکر کنم اشتباه شده چون برچسب ده دلاري کنار این گردنبند بود.

ادامه مطلب
سلام
داشتم به این فکر میکردم که بعد از وضل شدن اینترنت یک سری مجموعه آموزش کایجاد درآمد دلاري رو شروع کنم. 
البته این بستگی داره به همراهی شما عزیزان و اینکه مایل هستید که در این زمینه وارد بشید؟ 
شاید این راه سختی هایی داشته باشه اما با توجه به پایین بودن ارزش پول ملی ,داشتن یک منبع دلاري میتونه وضعیت معیشتی مارا به راحتی تغییر بدهد
 
اگر مایل هستید چنین آموزش هایی را داشته باشید وبلاگ من را دنبال کنید. 
ممنون
بهSGHAROOOONSGHAROOOON گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر،هالیوود ریپورترنوشت: پرنسس آنا و ملکه السا با قدرت خواهری شان قلب ها را بار دیگر سحر و در سطح جهان فروشی ۳۵۰.۲ ميليون دلاري را ثبت کردند. یخ زده؛ فانتزی شیرین رویاها این انیمیشن داخل سه روز اول نمایشش در آمریکا ۱۲۷ ميليون دلار فروش کرد و با فروش ۲۲۳.۳ ميليون دلاري داخل دیگر کشورها، موفق شد تا فروشش در سطح جهان را به رقم ۳۵۰.۲ ميليون دلار برساند. یخ زده نم اسکار بهینه انیمیشن شد این بالاترین خر
بازسازی جان فاورو از انیمیشن شیر شاه» به نظر می‌رسد با افتتاحیه‌ای ۱۵۰ ميليون دلاري کار خود را در سینماها شروع کند. از این انیمیشن به عنوان یکی از پول‌سازترین فیلم‌های کمپانی دیزنی یاد می‌شود.
به گزارش مهر و به نقل از ورایتی، در حالی که بازسازی لایو اکشن از انیمیشن شیرشاه» از ۲۹ جولای (هفتم مرداد) راهی سینماها می‌شود، از این فیلم به‌عنوان یکی از پول‌سازترین فیلم‌های دیزنی یاد می‌شود.

در چند هفته‌ای که به اکران این فیلم باقی مانده
 
اگر درآمد ماهیانه‌تان کمتر از ۸ ميليون است
آیا کسب درآمد به دلار آسان است؟
بله، میتوانید از همین امروز درآمدتان را شروع کنید، این کار ااما نیاز به دانش خاص یا مهارت ویژه‌ای ندارد! جالب است بدانید خیلی از افرادی که در درآمد دلاري هستند، حتی مدرک دانشگاهی هم ندارند، اما از طریق یکی از روش‌های کسب درآمد دلاري(که در این دوره میگوییم) در حال کسب درآمدهای بیشتر از ۵۰ دلار در روز هستند.کسب درآمد روزانه 5 دلار
سرفصل‌هایی که در این دوره یاد میگ
فیلم تحسین شده #مریخی (The Martian) فیلمی در ژانر علمی - تخیلی، ماجراجویی و درام اثر کارگردان معروف بریتانیایی ریدلی اسکات (Ridley Scott) است که ۲ اکتبر ۲۰۱۵ انتشار یافت. فیلمنامه این فیلم که با بودجه تقریبی ۱۰۸ ميليون دلاري و فروش بیش از ۶۳۰ ميليون دلاري در کشور مجارستان تولید شده است، بر اساس رمانی با نام "مریخی" اثر اندی ویر (Andy Weir) به رشته تحریر در آمده است.
فیلم مریخی یکی از فیلم های موفق ژانر علمی‌ تخیلی طی سال‌های اخیر است که نقش اول آن را "مت دیمون"
کسب درآمد دلاري
اگر درآمدتان کمتر از 6 ميليون است شما زیر خط فقر قرار گرفته اید نگران نباشید ما برای شما راه حلی داریم دوره آموزشی کسب درآمد دلاري برای کسب درامد دلاري به چه مهارت هایی نیاز دارید؟ واقعیت این است که این کار ااما .
دریافت فایل

ادامه مطلب
Frozen (یخ‌زده) انیمیشنی ماجرایی و کمدی، محصول سال ۲۰۱۳ کشور آمریکا است. کارگردانی این انیمیشن بر عهده Chris Buck, Jennifer Lee بوده‌‌است و بازیگرانی چون کریستن بل، ایدینا منزل، جاناتان گروف، جاش گد، سانتینو فونتانا، آلن تودیک، ان هایندز و رابرت پاین در آن به صداپیشگی پرداخته‌اند. انیمیشن یخ‌زده که محصول مشترک کمپانی والت دیزنی پیکچرز و استودیوهای انیمیشن‌سازی والت دیزنی به حساب می‌آید، با بودجه ۱۵۰ ميليون دلاري ساخته ‌شده و در گیشه سینماهای
درون جاسوسی آمریکا یا همون پهپاد رو سپاه در خلیج فارسی زد و تنشهای ی منطقه رو افزایش داد. اما سوال اساسی من اینه مگه قرار نبود این درون غیرقابل ردیابی باشه؟
کمترین رقم اعلام شده برای این پهپاد 120 ميليون دلار است. حالا باید ببینیم ترامپ مگسی شده چه شربتی میخواهد بخوره؟
کمپانی تسلا آمار و ارقامی از وضعیت مالی خود در سه ماهه چهارم سال 2019 منتشر کرده است. این آمارها نشان دهنده  بازیابی تسلا و جذب سرمایه‌های کلان است. براساس آمار مزبور، بیشتر انتظارات و پیش‌بینی‌های صنعت خودروسازی در رابطه با کمپانی تسلا غلط بوده و این خودروساز آمریکایی به سرعت در حال بزرگتر شدن است.
نکته برجسته آمار سه ماهه چهارم سال 2019 در رابطه با کمپانی تسلا را باید سود 105 ملیون دلاري آن دانست که نسبت به سود 143 ميليون دلاري سه ماهه سوم سال 20
یکی در ماه چند ده ميليون یا میلیارد درآمد داره و روزی چندین ميليون خرج می‌کنه و پنج ميليون و ده ميليون واسش هیچی به حساب نمیاد، اون وقت من سه روزه زمین و زمان رو زیر و رو کردم و به این و اون رو انداختم برای چهار ميليون تومان ولی نیست که نیست.
برای ما بدبخت بیچاره ها چهار ميليون اندازه چهل یا چهارصد ميليون تومان ارزش داره.
 
 
تسنیم نوشت: سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که در اسبدوانی هم حضوری فعال دارد؛ به تازگی در استرالیا اقدام به خرید اسب برای شرکت در مسابقات کرده است.
سردار آزمون که فارغ از فوتبال در اسبدوانی هم حضوری فعال دارد و با داشتن چند اسب در داخل ایران زبانزد است، این بار در استرالیا برای شرکت در مسابقات اسبدوانی اقدام کرد.
مهاجم گنبدی تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه امروز (سه‌شنبه 19 فروردین‌ ماه) در حراج اسب‌های 18
سرمایه گذاری صد ميليون دلاري Wolkswagen بر روی باتری های solid state
امروزه استفاده از وسایل الکتریکی به شدت افزایش یافته است و بزرگترین چالش این وسایل الکتریکی، باتری-هاست که کاربرد این وسایل را محدود کرده است. وسایل حمل و نقل الکتریکی طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده که این باعث شده است که شرکت های مختلفی از جمله Toyota و BMW بر روی این نوع از وسایل الکتریکی، پول های زیادی را سرمایه گذاری کنند.
ادامه مطلب
سرمایه گذاری صد ميليون دلاري Wolkswagen بر روی باتری های solid state
امروزه استفاده از وسایل الکتریکی به شدت افزایش یافته است و بزرگترین چالش این وسایل الکتریکی، باتری-هاست که کاربرد این وسایل را محدود کرده است. وسایل حمل و نقل الکتریکی طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده که این باعث شده است که شرکت های مختلفی از جمله Toyota و BMW بر روی این نوع از وسایل الکتریکی، پول های زیادی را سرمایه گذاری کنند.
ادامه مطلب
گوگل بخش بزرگی از سلطه ی خود داخل بازار دستیارهای هوشمند دیجیتال را مرهون عرضه ی اسپیکر های هوشمندی است که با ارج م پایین راهی راسته کرده است. از جمله ی این اسپیکرها باید بوسیله گوگل هوم مینی اشاره کرد. دو سال پس از معرفی کردن هوم مینی، گوگل از نسل دوم اسپیکر هوشمند خویشتن خلال رویداد Made by Google 2019 رونمایی کرد، اما تفاوت اینجا است که جدیدترین تبار اسپیکر هوشمند کوچک گوگل مادون برند نست رونمایی شده و Nest mini معروفیت دارد. گوگل پیش از این تو ر
 
طبق اعلامیه ای مطبوعاتی ، بیل گیتس توسعه دهنده نرم افزار ، میلیاردر و نیکوکار سرشناس و بنیان گذار مایکروسافت ، هیئت مدیره این شرکت را ترک می کند.
 
وی که اکنون ۶۴ ساله است ، در سال ۱۹۷۵ با مشارکت پل آلن (Paul Allen) شرکت مایکروسافت را تأسیس نمود. این شرکت به طور قطع بیشتر به دلیل سیستم عامل رایانه ویندوز خود ، که برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ منتشر شد ، شناخته شده است.
 
مایکروسافت در پایان سال ۲۰۱۹ از راه اندازی یک سرویس مدیریت داده و توکن بلاکچین (bloc
 
شرکت نفتی آمریکایی اکسان موبیل» از ضرر ۶۱۰ ميليون دلاري این شرکت در پی سقوط قیمت نفت در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از اسپوتنیک، بازار نفت در ماه آوریل به دلیل افت تقاضا وتعطیلی موقت بسیاری از صنایع در سراسر جهان  با افت قیمت بسیار چشمگیری مواجه شد.
اکسان موبیل»، شرکت بزرگ نفتی آمریکا، روز جمعه از ضرر ۶۱۰ ميليون دلاري خود طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ میلادی خبر داد، در حالی که س
گوگل تصمیم گرفته است که ۱۵۰ ميليون دلار در زمینه توسعه انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر سرمایه‌گذاری کند.
 به گزارش ایسنا، بسیاری از شرکت‌های تکنولوژی و خودروسازی در سال‌های اخیر تلاش‌های مداوم و بی وقفه‌ای در راستای حفاظت از محیط زیست و کاهش میزان انتشار گازهای آلاینده به جو زمین کرده‌اند که از جمله مهم ترین غول های تکنولوژی که در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده‌اند، می‌توان به شرکت‌های آمریکایی اپل، گوگل، مایکروسافت و آمازون اشاره کرد.
شر
عضویت در NeoBux برای کسب درآمد دلاريخلاصه سایت نئوباکس :

درآمد از هر کلیک : ۰.۰۰۱ دلار.
حداقل پرداخت : ۲ دلار.
روش های پرداخت : پی پال، Skrill، AirTM، Neteller.
 
نقاط قوت : فعالیت از سال ۲۰۰۸ و پرداخت به موقع و سریع از آن زمان. بیش از ۱۲ ميليون دلار پرداخت تا به امروز. راههای مختلف درآمدزایی. افزایش میزان درآمد با افزایش فعالیت. سیستم ریفرال اجاره ای به صرفه و درآمدزا.
نکات برای افزایش درآمد از نئوباکس:
روزی چند بار به سایت سر بزنید ، زیرا تبلیغات در چند نوبت
 
بیتفینکس (Bitfinex) ، اکسچنج بزرگ کریپتوکارنسی و شریک شرکت استیبل کوین تتر (Tether (USDT در حال اضافه کردن صندوق پوشش ریسک (hedge fund) چند ميليون دلاري کرپتوکارنسی است.
 
این اکسچنج در تاریخ ۱۶ مارس اعلام کرد که صندوق پوشش ریسک مستقر در باهاما به نام، (Fulgur Alpha) که در حال حاضر ۲۸۰ ميليون دلار ارزش دارد را به اکسچنج اضافه کرده است.
 
به گفته بیتفینکس ، این صندوق که فقط در دسترس سرمایه گذاران حرفه ای است ، قصد دارد امسال دارایی های تحت مدیریت خود را افزایش ده
گوگل جزء بزرگی از سلطه ی خویشتن تو بازار دستیارهای هوشمند دیجیتال را مرهون عرضه ی اسپیکر های هوشمندی است که با قیمت بسیار پایین راهی راسته کرده است. از عموم ی این اسپیکرها باید به گوگل هوم مینی رمز کرد. دو سال پس از معرفی هوم مینی، گوگل از نسل دوم اسپیکر هوشمند خود هنگام رویداد Made by Google 2019 رونمایی کرد، اما تفاوت اینجا است که جدیدترین نسل اسپیکر هوشمند کوچک گوگل تحت برند نست رونمایی شده و Nest mini شهرت دارد. گوگل پیش از این در مراسم گوگل IO 2019 از اس
مایکروسافت با کنار زدن آمازون قراردادی 10 میلیارد دلاري با پنتاگون بست
وزارت دفاع دولت آمریکا تایید کرد که آن‌ها قراردادی ۱۰ میلیارد دلاري با مایکروسافت بسته‌اند تا این شرکت در قالب برنامه‌ای به نام زیرساخت مشترک دفاع سازمانی» (JEDI) برای ذخیره‌سازی اطلاعات، پردازش‌های هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و مدیریت عملیات‌های بحرانی برای پنتاگون خدمات ابری فراهم کند.
صداي تو که طنین خدا در آن جا داشتمرا از اینهمه دوری به خویشتن واداشتصداي تو که همه لطف و مهربانی بودغریو خستۀ موج و نوای دریا داشتصداي تو که به گوش دلم جنون آموختشباهتی به صداي لطیف لیلا داشتصداي تو که ز نای خدا برآمده بودشکستگی و غم ناله های مولا داشتصداي تو که مرا از خودم جدا می کردتداعی نی و سوز غروب صحرا داشتصداي تو که وجود مرا ز هم پاشیدهزار ندبه و عهد و فرج در آن جا داشتمریم عربلو
بهترین کانال سیگنال بیتمکس هست
عضو کانال بشید و از این تخفیف 5 دلاري استفاده کنید.
با 10 دلار شما 65 سیگنال ( تعداد باقی مانده ) دریافت خواهید کرد.فقط تا 1 فروردین 99 این تخفیف اعتبار داره.
کارنامه سیگنال ها در کانال موجو هست
https://t.me/bitmex_sig_vip
موفق و پر سود باشید
گوگل حصه بزرگی از تفوق ی خود در بازار دستیارهای هوشمند دیجیتال را مرهون نمایش ی اسپیکر های هوشمندی است که با قیمت بسیار پایین راهی میدان کرده است. از جمله ی این اسپیکرها باید بوسیله گوگل هوم مینی رمز کرد. دو سال پس از معرفی کردن هوم مینی، گوگل از سراب دوم اسپیکر هوشمند خود طی رویداد Made by Google 2019 رونمایی کرد، اما تفاوت اینجا است که جدیدترین دوده اسپیکر هوشمند کوچک گوگل کوچکتر برند نست رونمایی شده و Nest mini اشتهار دارد. گوگل پیش از این داخل عادات گ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها