نتایج جستجو برای عبارت :

صداقت نگاهم سنگ شد، محدود به تو بودن عجب تاوانی دارد

  شما چگونه فردی هستید؟ صادق یا بدجنس؟
صداقت همیشه بهترین ت است و بدون‌شک، صادق بودن،  یک کیفیت بسیار ارزشمند در زندگی است. صادق بودن  یکی از جنبه‌های تحسین‌برانگیز زندگی است. اما متاسفانه ، به نظر می‌رسد که مردم، بدجنسی را با "صداقت" اشتباه گرفته‌اند. 
ادامه مطلب
اولین باری که رفتم راهیانشاعر شدم.بارها و بارها.شاید عاشق هم شدمکه واژه واژهمی‌نوشتمو سکووووت.هیچ کسو هیچ جمعیخلوت منو بهم نزد.خلوت آرامش بخشیکه زندگیمو خیلی تغییر دادنگاهم رونگاهم رو.نگاهم رو عوض کرد.طلبم روخواسته هام روواقعا اون اردوی راهیان 93نقطه عطف زندگیم شد.*شعرهاواژه هاخاطره ها.
دریافت
صاف و یک‌دست بودن، صداقت داشتن و همه را درست دیدن، در این زمانه غدّار و جامعه فریبکار، اگرچه در باطن، خیر است و اصل و اساس هر فرد و جامعه، اما در ظاهر، گاه تبعاتی دارد پیچیده و دشوار. سلام سالم را، نگاه ساده را و کلام بی‌آلایش را چنان تعبیر و تفسیر می‌کنند و پیچ و تاب می‌دهند که خود می‌مانی از این همه غلّ و غشّ و پیچیدگی و فرومایگی. انگار نه انگار که صداقت و راستی، اصل است و اساس و یک‌دستی و زلالی، راه درست است و سبیل نجات. بعضی چنان رفتار می
اگر روی لنز دوربینت لکه‌ای باشد، یا اگر شیشه‌ی عینکت ترک داشته باشد، هر چه ببینی، هر تصویر که ثبت کنی دارای شکستگی و لک و رنگ است. فاصله دارد از واقعیتی که هست. نیست آنچه که باید.
صداقت و اعتماد هم اگر ضربه خورد، اگر شکست، اگر از زلالی و شفافیت دور شد، همه چیز، علی‌رغم صحت و راستی‌اش، جور دیگری دیده خواهد شد، وای به حالی که خالی باشد از صداقت و صحت.
از آرمان می‌نویسم.
آرمان همان واژه‌ای که با آ‌ن بزرگ شدیم.
چشم که به جهان گشودیم جهان هارمونی ارزش‌هایش را برایمان دیکته کرد.
آموخت ورای من و منیت من را.
آموخت می‌توانم همه را من ببینم یا من را همه.
آموخت از شادیِ همه، همه شاد بودن را. از دردِ همه، همه درد بودن را.
آموخت من نبودن را و همه بودن را.
ای کاش ما غرق در معنی بودیم، غرق در بودن بودیم.
ای کاش در لغت‌نامه‌هایمان واژه‌هایی برای شرمسار بودن از وجودشان نداشتیم.
ای کاش زنده بودیم به
آیا یک فرد دروغگو قابل احترام است؟ و آیا شما به کسی که مورد احترام تان است دروغ می گویید؟ قطعا اینطور نیست.اما صداقت چه تاثیری بر فرزندانمان دارد؟
اگر مرتکب اشتباهی شدید، آن را بپذیرید و عذرخواهی کنید زیرا این نوع رفتار به خصوص در مورد فرزندان کم سن تر بسیار با ارزش است زیرا در نظر کودکان این گروه سنی والدین موجوداتی کامل و مطلق هستند و اگر ببینند والدین شان هم ممکن است اشتباه کنند و در صورت بروز اشتباه، آن را می پذیرند و عذرخواهی می کنند، از
وقتی خسته ام و داغان ، و از یک بیرونِ پر هیاهو به آرامش خانه پناه می آورم ، با لبخند گرمی مواجه می شوم که ارزشش وصف ناشدنی است . یک نفر هست که در کنارش می توانم غصه هایم را فراموش کنم . اما گاهی غصه ها هردویمان را احاطه کرده است و سنگِ صبور بودن تبدیل می شود به یک دورِ باطل . یک نفر باید از خودگذشتگی کند و این دور باطل را بشکند .دیر وقت بود که به خانه رسیدم . همه خواب بودند . جز یک نفر که به انتظار نشسته بود . نه به انتظار یک لبخند ، یک محبت و یا یک آغوش
با سلام
مطلب امروز را به بزرگترین دغدغه روز دنیا اختصاص میدهم.
بله همان طور که از عنوان پیداست صداقت یکی از مهمترین مدال های  یک شخص می باشد. داشتن صداقت زمینه را برای دیگر فعالیت ها راحت تر می کند.
حال این صداقت می تواند در بین دوستان باشد یا در زمان صحبت امر مقدس ازدواج باشد و یا در انتخابات که کاندیداها باید با صداقت با مردم صحبت کنند.
صداقت عاملیست برای رسیدن به عدالت، بحث من در این مطلب اشاره به صداقت و گفتمان دو نفر در امر ازدواج می باشد.
آن شب هم مثل شب های دگر بود 
با همان نغمه و سوت 
با همان ساز سکوت
باران می بارید 
چتر احساس مرا خیس می کرد
من در ایستگاه تکرار ها
ودر آمد و رفت بی گمان قطار ها
در انتظار مسافری بودم؛جا مانده از قلبم
گاهی نگاهم به ساعت
گاهی نگاهم به شهر
و گاهی به ریل های قطار
اما به ناچار
انتظارم را در دل می خوردم
و خودم را دل خوش می کردم:
به نوازش های باران
به باد های روان
و به ابر های سرگردان.
آن شب هم مثل شب های دگر بود!
درد دارد توی تنم می‌پیچد. نیاز دارم که دردمند باشم. من با این احساس زنده ام و یا به این احساس نیازمندم. روزها و شب‌ها از پی هم می‌آیند. روزگار دارد از طریق میم همه‌ی وجودم را توی صورتم می‌پاشد. 
از خودم خسته‌ام، تاب خودم را ندارم و تحمل به دوش کشیدن کثافت درونم بسم بود دیگر چه نیاز بود اینجوری توی صورتم بخورد.
دارم می‌فهمم که زندگی از من بازیگر می‌خواهد، صادق باشم کثافتم و کثافت باشم به من باز می‌گردد این من. دارم بالغ می‌شوم، دارم فکر می
دیشب نقل قولی از نویسنده ای که اسمش فراموشم شده خواندم با این مضمون که اگر محتویات کیف یک زن را ببیند می تواند داستان زندگی اش را بنویسد. 
امروز صبح که داشتم با عجله آماده می‌شدم؛ یاد این جمله که افتادم، از عجله افتادم. 
چرا ؟ چون تمام محتویات کوله پشتی من این ها بود : جزوه های سنگین سلولی و ملکولی ام که نه در دفتر بلکه در برگه های A4 نوشته شده بودند. آن هم نه با خودکار های رنگی رنگی. با آبی ِ تک رنگ. کتاب تذکره اندوهگینان، قرآن جیبی ِ مشکی رنگم. ب
اولین باری که وبلاگ رو باز کردم و اولین پستی که اونجا خوندم، پست دست ها بود. درسته که اون پست من رو خشمگین و عصبانی کرد ولی درش پاکی و صداقت دیدم. میخواستم با چشمانی چرخان و دستانی مشت کرده از صفحه بیام بیرون که تصمیم گرفتم کامنت ها رو هم بخونم. توی کامنت ها افراد عصبانی مثل من زیاد بودن اما توی کامنت هاشون به یک چیز مشترک اشاره کردن بودن. اینکه اونقدر این پست های این وبلاگ رو دوست دارن که حاضرن این پست رو نادیده بگیرن.
پس صبر کردم.
پست های دیگه
نگاهم کنای غمزه ی پرخاشمرا از توسن سرکش نگاهت گریز نیست / منکوب توامنگاهم کنای موج کولاکمرا از ژرفای دریای نگاهت پرهیز نیست / مغروق توامنگاهم کنای معبود برملامرا از صلیب امتحان نگاهت گزیر نیست / مصلوب توامنگاهم کنای عشقای شهسوار چشمانت / مردآور شهزادگان فاتحای خمکده ی چشمانت / قبله گاه مستان مردای چشمانت چشم و چراغ ایل / در تاریکخانه ی شبمرا بنگرای سحر نگاهت رعشه ی شعربر باریک اندام واژگانم / ساحر منیمرا بنگرای تغزل نگاهتطلیعه ی الهام بر شب
بدون عشق دلسردم، کمی آقا نگاهم کنسرا پا غصه و دردم، کمی آقا نگاهم کن
درختی بی ثمر هستم، برایت دردسر هستمخزانم. شاخه ای زردم، کمی آقا نگاهم کن
نشستم با دو چشم تر، خجالت می کشم دیگرازین طرزِ عملکردم، کمی آقا نگاهم کن
نکن قلب گدا را خون، نگو سائل برو بیرونفقیرم. از همه طردم، کمی آقا نگاهم کن
ندارم بیم رسوایی، به امید تماشاییدم میخانه می گردم، کمی آقا نگاهم کن
برای وصل جنت نه، وُفور ناز و نعمت نهبه عشقت نوکری کردم، کمی آقا نگاهم کن
ز هجرانت نمر
چرا رهاورد نیرو پیشتاز در عرصه هوشمند سازی و ایمن سازی منازل می باشد ؟
استفاده از برترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها روز
بهره مندی از مهندسین و تکنسین های برجسته کشوری.
صداقت و درستی در انجام کار
سرعت عمل و وقت شناس بودن
هدف و تلاش ما رضایت واقعی شماست.
چرا رهاورد نیرو خوش‌قولی و صداقت در کسب و کار را در راس امور خود قرار داده است ؟
ما صادق و خوش‌قولیم چون به اخلاقیات و مسئولیت اجتماعی در حوزه کسب و کار نشانه افتخار ماست و سبب اعتماد سازی در بی
کارشناس مسئول هواشناسی اردستان گفت: وزش شدید باد و طوفان در اردستان به ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت رسید.
داود صداقت در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد:سامانه بارشی بهاره همراه با وزش شدید باد و رعدوبرق در اردستان وجود دارد.
وی افزود:وزش باد در اردستان به ۱۱۰کیلومتر بر ساعت رسید که در گاهی اوقات بارش باران را به همراه داشت.
صداقت، ضمن اعلام احتمال خفیف بارش پراکنده برف در ارتفاعات در اوایل صبح شنبه،تصریح کرد: این سامانه بارشی بامداد فردا از شهرست
وقتی غرق درونم میشوم تا نشانی از شما بیابم. می یابم بیرون را مستغرق خودتان کردید.شوق دیدارتان مرا شتابان به بیرون میکشاند، همین که در را باز میکنم تا نطاره کنم شما را و شهیدتان شوم، گویا قرنهاست که به درون رفته اید.
 و باز من میمانم و حوض وسط حیاط و انعکاس تصویر ماه در آب حوض.
حامل عشق تو
و مدتیست از پس این سعی بین درون و بیرون به این نقطه رسیده ام که:
اقتضاء دیدنِ این نگاهم، محو شدن شماست و اقتضاء ندیدنِ این نگاهم، پدیدار شدن شماست.
صداقت هم از آن نوع کلماتی است که حتی شنیدن اسمش آدم را به وجد می آورد. ابهتی دارد که نمی شود به ساده گی نگاهش کرد. مثل آقا بزرگم که وقتی وارد زورخانه می شد، بزرگ و کوچک به احترامش از جا بلند می شدند. مرشد هم زنگ زورخانه را به صدا در می آورد و با صدای دو رگه ی پهلوانی می گفت : بر صادقِ آل محمد صلوات.
 
واقعیت این است که صداقت هیچ وقت از بین نمی رود. حالا ممکن است گاهی به دلایلی کم رنگ بشود ؛ اما همیشه هستند آدم هایی که رفتار و عمل شان از صداقت موج می زن
Five ways to win your hearts
به قول شهرزاد منو همین جوری که هستم بپذیرید و علایق مشترک باهام داشته باشید، خوش اخلاق بودن و مهر و محبت که هر قلبی رو نرم می کنه :)، صداقت،لبخند و خیلی از چیرای کوچیکی که به چند تاشون تو سوال اول اشاره کردم مثلا گرفتن یه هدیه کوچیک مثل یه شاخه گل یاس.
یادت بمونه هیچ وقت هیچ چیزی بالاتر از صداقت و راستی نیست
دروغ همه چی رو نابود می کنه
راهِ درست اونیه که دروغ توش جایی نداشته باشه
تا با آدمِت روراست نباشی،دائم نگرانی و مضطرب،پس حواستو جمع کن
دروغ همه چی رو نابود میکنه
اعتمادش که از بین بره،بیچاره ای
پس از روز اول باهاش مثل آب،زلال و شفاف،برخورد کن تا نگرانی ای از این بابت نداشته باشی
زندگی اونقدرا هم طولانی نیست که تو همون مدت محدود هم عذاب بکشی

استارت ع.ا  ==> 15 اردی بهشت 98
شبیه شیشه بود؛ اما شکستن را نمی‌فهمید
تمام درد اینجا بود، او من را نمی‌فهمید
خودش با خنده‌هایی؛ تلخ بند کفش من را بست
وگرنه پای من؛ تردید ماندن را نمی‌فهمید
اگر تنها رفیقم هر کسی، غیر از صداقت بود
دلم اینقدر ارزشهای؛ دشمن را نمی‌فهمید
وجود شعر در دنیای؛ ماشینی غنیمت بود
وگرنه هیچ مردی؛ در جهان زن را نمی‌فهمید
سکوتم کوهی؛ از حرف و نگاهم خیس ماندن بود
ولی او فرق؛ شب با روز روشن؛ را نمی‌فهمید
من او را خوب فهمیدم، کمی عاقل‌تر از
قضیه چیه؟ قضیه اینه که کلی اتفاق داره می‌افته ولی من هیچ حسی بهشون ندارم. اکیدا هیج حس + یا - منفی ای ندارم به این همه اتفاقات اطراف. نمی‌پونم من سیب‌زمینی ام یا سیب‌زمینی بار اومده ام ولی می‌دونم که زاییده ام. وقتی حتی نمی رم مخالفت کنم با کسی.
 
این حدود ده روز از بیماری در حال مرگ بودم. جوری حالم بده که حد نداره سر درد ناتوانی بی انرژی بودن. امروز حساب کردم که ده روز حدود سه درصد یه ساله و مقدار زیادی به فنا رفته.
 
فردا بازم عددی دارم. و بازم
سلام به همه ی دوستان
صداقت تو زندگی و مخصوصا جلسه ی خواستگاری چقدر برای دختران مهمه؟، بعضی از دختران چرا این جوری هستن، وقتی پای صحبت هاشون میشینی ادعا میکنن طرفم باید صداقت داشته باشه و صداقت تو زندگی برام الویته. 
خودم هم آدم صادقی هستم، شایدم این صداقت زیادیم باعث میشه دیگران یه فکر دیگه ای بکنن!چندین مرتبه الان خواستگاری میرم، همین دیروز رفتم خواستگاری یه جایی به خانوم گفتم یه خرده از خودتون بگین، جالب اینجاست تا میپرسی از خودتون بگین
مجامع عمومی شرکت با مسئولیت محدود چگونه هستند






ماده 94 قانون تجارت شرکت بامسئولیت محدود را چنین تعریف کرده است :
" شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور
تجاری تشکیل شده و هر یک از شرکاء بدون این که سرمایه به سهام یا قطعات
سهام تقسیم شده باشد، فقط تا میزان سرمایه ی خود در شرکت مسئول قروض و
تعهدات شرکت است ".

اصل محدود بودن مسئولیت شرکا به میزان سرمایه خود، یکی از اوصاف بنیادین
شرکت های
"کودک را در جایگاهی ارزشمند، بزرگوار و محترم دریابید، گویی او افتخار هم‌گام شدن با خود را به شما داده‌است، هم‌پیمایی با کسی که یک عمر در آرزوی هم صحبت بودن با او بوده‌اید، آن‌قدر ارزشمند و بزرگوار."
به این نقل به مضمون فکر می‌کنم این‌روزها و این‌که چقدر این نگرش با این که فکر کنم کودک مخلوط‌کن بی‌در است و انسان غارنشین در نوع نگاهم به کودکم فرق دارد.
حتما شما هم تجربه کردین که برای چیزی خیلی تلاش میکنین اما یه چیزی که نمیدونین چیه مانع راهتون میشه.
این نیروی پنهان اغلب اوقات همون باورهای محدود کننده‌ی ما هستن. 
تو این مقاله ی زندان باورهای محدود کننده ، باورهای محدود کننده رو بهتر بشناسیم.
برای دانلود آهنگ کلیک کنید
اولویه صداقت قارا گوز
دانلود آهنگ ترکی اولویه صداقت به نام قارا گوز
Ulviyye Sedaqet – Qara Goz
دانلود آهنگ ترکی اولویه صداقت به نام قارا گوز
دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸و ۳۲۰
 
متن آهنگ ترکی اولویه صداقت به نام قارا گوز

.:( دانلود تمامی آهنگ اولویه صداقت ):.

کانال تلگرامی مدیس موزیک
https://t.me/medismusic
دانلود آهنگ جدید فارسی از سایت مدیس موزیک

.:( صفحه اصلی سایت ):.
دانلود آهنگ ترکی اولویه صداقت به نام قارا گوز
اهمیت صداقت در زندگی شویی چیست؟ آیا باید در تمام جنبه های زندگی مشترک صداقت داشت؟ وقتی صحبت از زندگی مشترک سالم می شود٬ صداقت بخش مهمی از ارتباطات شما را تشکیل می دهد. انسان های راستگو به دیگران احساس اطمینان و آرامش می دهند. لازمه صداقت در خانواده وجود صداقت میان زوجین است. چطور می توان از فرزندان زن و شوهری که با هم رو راست نیستند، انتظار صداقت با پدر و مادر را داشت. پس مهم است که این ویژگی را در خود افزایش دهید و با ابعاد آن آشنا باشید.
باید یاد بگیرم بتونم دروغ بگم
صداقت ب نفعم نیس
صداقت دیگه از سن ما گذشته
یهو بخودت میای میبینی دیگه ازعمرت معلوم نیس چقد مونده و تو هنوز اندرخم ی‌کوچه ای
پس دیگ مهم نی مسیرت چجوری طی میکنی،دیگه نتیجه مهمه.
ای زندگی کثیف،روحم و خیلی الوده و رنجور کردی
من و ازخودم دور کردی
این همه سال مقاومت بس نبود؟بالاخره من و تشنه خودت کردی
دیگه شدم یه پول پرست کثیف ی لا قبادیگه چشمم و بروی حقیقت وجودم بستم
حتی مستعد تن فروشی شدم 
دیگه بی ارزش شدم هم مادی هم
اگر میخواهید با فرد مقابلتان به طرز شگفت انگیزی ارتباط برقرار کنید و ارتباط عاطفی بی نظیری داشته باشید، نیاز است تا در مورد شفافیت عاطفی و احساسی تعهد داشته باشید یا عادتی از راست گویی را در خود بپرورید.
وقتی صحبت از این مورد می شود ممکن است با خود فکر کنید همیشه هم گفتن همه حقایق و یا در هر موردی راست گفتن ممکن است خود باعث دردسر شود.
اما اگر به درستی انجام شود، شفافیت احساسی می تواند خشم های پنهان از همدیگر را آزاد کند و قلب افراد را بگشاید و
اگر میخواهید با فرد مقابلتان به طرز شگفت انگیزی ارتباط برقرار کنید و ارتباط عاطفی بی نظیری داشته باشید، نیاز است تا در مورد شفافیت عاطفی و احساسی تعهد داشته باشید یا عادتی از راست گویی را در خود بپرورید.
وقتی صحبت از این مورد می شود ممکن است با خود فکر کنید همیشه هم گفتن همه حقایق و یا در هر موردی راست گفتن ممکن است خود باعث دردسر شود.
اما اگر به درستی انجام شود، شفافیت احساسی می تواند خشم های پنهان از همدیگر را آزاد کند و قلب افراد را بگشاید و
چند وقت پیش رفته بودم اتاق دوستم تا یکسرى جزوه رو ازش بگیرموارد اتاقش که شدم نگاهم به تخت دوم کنار تختش افتاد و گفتم من فکر میکردم تنها زندگى میکنى گفت "آره خبتنها زندگى میکنم."چیزى نگفتم و نگاهم به اطراف بود که ادامه داد"منتظرم یکى هم اتاقیم بشه اما فعلا کسى نیست" گفتم اما درخواست براى هم اتاق زیاده کهگفت "آره ولى گفتن سفید پوست ها نمیان اتاقمگفتن باید منتظر یکى مثل خودم باشم!اگر میتونستم خونه اجاره میکردممن آدم تنها زندگى کردن نیست
دیانت ،صداقت ، شجاعت و شرافت سردار سلیمانی را بگذارید در کنار دیانت ، صداقت ، شجاعت و شرافت کسانی که با مطرح کردن "دولت با تفنگ" ،سعی در تخریب سپاه داشتند!
بی شرافتی آنست که به شریف ترین رزمندگان کشور ،که عمری را در جبهه و خط مقدم مبارزه با دشمن گذراندند و امنیت را برای کشورشان به ارمغان آوردند، تهمت دولت با تفنگ بزنیم!
    استشهادیه
اینجانب …………………………. فرزند …………………. متولد ……………………. به شماره ملی …………………………………………
به علت عدم توان مالی و استطاعت کافی برای پرداخت یکجا و دفعتا واحده
مهریه خانم ……………………………… به شرح مندرج در سند رسمی ازدواج که شامل موارد
زیر است قادر به پرداخت نمی باشم لذا خواهشمندم با عنایت به مراتب شهادت
شهود مبادرت به صدور حکمی شایسته در حق اینجانب نمایید .
-۵۰۰سکه تمام بهار آزادی
-یک سفرحج تمتع
-یک جلد کلام ال
یادم نمیره فروردین ۹۵ که دعوتم کرده بودی تا داخل خونه‌ت. یادم نمیره لحظه‌ی آخر دوباره صدام کردی؛ برم گردوندی داخل سرداب؛ خدا بود، تو بودی و من بودم. اشکم جاری شد و لبم به سلام باز شد که: سلام علی آل یس، السلام علیک یا داعی الله و ربانیّ آیاته، السلام علیک یا باب الله و دیّان دینه.
پس چرا غافل شدم و تو رو که نه. خودمو گم کردم.؟ چرا مشغول شدم به غیر از تو.؟ بیا و بزرگی کن. بیا و ببخش. بیا و دوباره دست بکش روی سرم و برام دعا کن. سرتو بگیر سمت آسم
متن زیر، ترجمه‌ی پستی با همین عنوان از سایت writetodone است.
 
 
اسطوره‌ی نویسندگی بودن، کار آسانی نیست. در واقع، حتی یک نویسنده معمولی بودن هم دشوار است. نیاز به شجاعت، صداقت و بصیرت دارد. بیش‌تر از همه، نیاز دارد که شما انتقادپذیر باشید.چه چیزی شما را به یک نویسنده‌ی موفق تبدیل می‌کند؟ و چه درسی می‌توان از اسطوره‌های ادبی گذشته و حال یاد گرفت؟در این‌جا ۷ درس از بزرگان تاریخ ادبیات را با هم مرور می‌کنیم.
برای خواندن ادامه مطلب، روی عنوان پست
بدون هیچ نظم و ترتیب خاصی روبه‌روم نشسته بودن. زنده‌هاشون با پای خودشون اومده بودن، مرده‌هاشون رو هم من از قبر کشیده بودم بیرون. دیگه توان خوندن یه خط از نوشته‌هاشون رو نداشتم. جگر زلیخا چیه؟ تاروپود لاجونی که اسمش دل بود، از قلم این‌ها به این روز افتاده بود. اون وقت بعضی‌هاشون مبهوت داشتن اطراف رو نگاه می‌کردن، بعضی‌ها داشتن با هم پچ‌پچ می‌کردن و قشنگ معلوم بود من اصلاً جایی توی حرف‌شون ندارم، بعضی‌هاشون هم داشتن چرت می‌زدن. فکرش ر
باید اعلام‌کرد که نمی‌توان سینمای خانگی را به راحتی تعریف کرد . ولی در شرایطی که بخواهیم به صورت کلی بگوییم سینمای خانگی ترکیبی است از تعدادی اجزا که به مراد تکوین شم لذت تماشای یک فیلم در تالار نمایش زنده در کنار نیز توده آمده اند . زمانی که شما فیلمی را در سینمای خانگی تماشا میکنید , احساس غوطه وری در تجربه آن لحظات فیلم زیاد بیشتر از وقتی هنگامی که آنرا در یک تلویریون معمولی میبینید منتقل میشود . تعداد اجزای مهم یه خرده میباشند قیمت سینما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها