نتایج جستجو برای عبارت :

شیخ عبدالرسول حسیندوست استان بوشهر شهرستان دشتی

خرید و فروش فیش حج در بوشهر
 
فیش حج عمره و تمتع استان بوشهر را با بالاترین قیمت خریداریم با مجوز انتقال از سازمان حج و زیارت
بهترین خریدار فیش حج عمره و تمتع در سراسر استان بوشهر
نمایندگی فعال دفتر ایران حج در استان بوشهر: برازجان، بندر کنگان، بندر گناوه
خورموج، اهرم، عسلویه، جم، بندر دیر، بندر دیلم، تنگستان، دشتي
دفتر ایران حج فیش حج عمره و تمتع را با نازلترین قیمت در استان بوشهر به فروش میرساند،
لطفا جهت خرید و فروش فیش حج و مشاوره رایگان
سفیر جنوب:با حضور تیم متخصص جداسازی در بوشهر، چهاردهمین اهدای عضو استان بوشهر در سال جاری انجام شد و قلب این جوان با یک فروند جت به تهران ارسال شد.
علی باقری مسئول تیم فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰ اهدای عضو در استان بوشهر انجام شده است.
ادامه مطلب
به نقل از بدانید ها: استان بوشهر از استان‌های جنوبی ایران و هفدهمین استان بزرگ کشور به لحاظ مساحت است که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد. مرکز این استان بندر بوشهر می‌باشد. این استان به‌علت قرار گرفتن در ساحل استراتژیک خلیج فارس، صادرات و واردات دریایی، صنعت صیادی، وجود ذخایر نفت و گاز (پارس جنوبی و شمالی)، کشاورزی و نخلداری و وجود نیروگاه هسته‌ای از …
نوشته معرفی استان بوشهر اولین بار در بدانید ها. پدیدار شد.
مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با رئیس دادگستری شهرستان دیلم دیدار کرد و موضوع اجرای دقیق طرح کاداستر مهمترین محور گفت‌و‌گوی آنها بود. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به گزارش خبرگزاری میزان، مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان بوشهر به مناسبت تودیع و معارفه رییس ثبت اسناد و املاک شهرستان دیلم با رئیس دادگستری شهرستان دیلم دیدار کرد. مهدی بهشتیان، رئیس دادگستری شهرستان دیلم از تعامل و همکاری تنگاتنگ بین دادگستری و ا
جناب آقای یداله شبانکاره
 
محل فعالیت : استان بوشهر - شهرستان دشتستان- شهر وحدتیه و حومه
 
مشاوره و ارائه کلیه خدمات بیمه ای ( عمر و تاین آتیه ، بیمه ثالث، بیمه بدنه و.)
 
شماره تماس :09176210619، 09177790910
 
.
چنانچه شما هم مایل به دریافت کد نمایندگی در استان ، شهر و روستای ود هستید می توانید مشخصات خود شامل نام ، نام خانوادگی و شماره همراه خود را به شماره 09178744414 پیامک نمایید و یا تماس حاصل فرمایید.
 
حجت الاسلام و المسلمین حاج شيخ عبدالباقی دشتي (معروف به شيخ عبداله دشتي) در سال 1323 هجری شمسی، در روستای ساحلی کَلات واقع در شهرستان تنگستان (استان بوشهر) چشم به جهان گشود.
مرحوم مغفور شيخ حسین دشتي (ره)
پدر حاج شيخ عبداله دشتي
(وفات 1326 شمسی ـ مدفون در قبرستان وادی السلام نجف اشرف)
پدرش شيخ حسین» (دارای دفتر ازدواج و طلاق) و مادرش مریم نمازی» هردو از خانواده های ، شناخته شده، متدیّن و مذهبی بودند.
در همان اوان کودکی و در حالی که بیش از سه
جدیدترین نقشه سلسله مراتبی شهرستان های استان بوشهر بصورت عکس با کیفیت بالا
نقشه ای خواهی داشت نقشه سلسله مراتبی موقعیت شهرستان های استان بوشهر  می باشه. این نقشه به صورت عکس  و فرمت آن jpg  هستش و کیفیتش بسیار بالاست،dpi اون 300، همچنین ابعادش هم 50*30  سانتیمتره. تعداد شهرستانهای بوشهر 10 شهرستان  و تعداد استان ها 31 استانه  که نشون میده این نقشه ها کاملا جدید و بروزه. این عکس نقشه شامل سه قسمته: 1- نقشه موقعیت استان بوشهر  در نقشه ایران 2-نق
این گروه بوشهر مخصوص بچه های خوب شهر بوشهر هست و از همه شما دختر پسرای بوشهری دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر بوشهر گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه بوشهر دارید به لینکدونی بوشهر بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ بوشهر بیان
شرکت نوین سازان پاسارگاد , بزرگترین تولید کننده انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر استان بوشهر و سایر استان های دیگر آماده ازایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان می باشیم .
ارایه ۴ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات , ضمانت کار ماست .
طراحی , تولید , فروش و واردات تمامی محصولات کنترل تردد و محصولات امنیتی به شرح زیر :
فروش راهبند در بوشهر
فروش راه بند در بوشهر
فروش گیت در بوشهر
فروش گیت تردد در بوشهر
فروش گیت مترویی در
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: مدل‌های پیش بینی فصلی نشان می‌دهد که میزان بارش در فصل پاییز در حد میانگین خواهد بود.
به گزارش خلیج فارس»؛ فرج الله شکوهی پور در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر بیان کرد: بر اساس آخرین مدل پیش بینی فصلی که مربوط به هفته اول شهریور است، میزان بارش پاییزی در استان، در حد میانگین است.
به نوشته باشگاه خبرنگاران، او افزود: استان بوشهر از مهر پارسال یعنی آغاز سال آبی ۹۸-۹۷ تا کنون، ۳۶۲.۶ میلیمتر بارندگی داشته
ارسال گوجه فرنگی به سایر استانها
چینش گوجه‌ در استان گرمسیری بوشهر شروع شده است که خسرو عمرانی اظهار داشت : شهر جم ، شهرستان دشتستان ، شهرستان کنگان، شهرستان دیر  پتانسیل بالایی در حوزه کاشت و برداشت محصولاتی نظیر گوجه فرنگی دارد . با استفاده از انواع کود کشاورزی میتوان برداشت محصولات در دسته صیفیجات ، مخصوصا گوجه فرنگی را افزایش داد.
جلوگیری از شیوع آفات مزارع
خسرو عمرانی معاون تولید جهاد کشاورزی بوشهر گفت :  در بخش احداث سد دولت به ما کم
در تدوین نقشه راه استان بوشهر 50 جلد کتاب و 30 پایان نامه استفاده شده است. در راستای این اقدان از جوانان و نخبگان خواسته شده تا راهکارهای خود را ارائه نمایند. تشکیل هفت کار گروه یا هفت بخش: " اقتصاد" "عدالت و مبارزه با فساد" "عزت ملی" "روابط خارجی" " مرزبندی با دشمن" " سبک زندگی" " علم و پژوهش" و " معنویت و اخلاق".
 
در واقع بیش از ۲ سال است که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستاد نقشه جامع علمی کشور بر روی این سند کار کرده‌اند. کلیات سند توسعه دانش‌بنیا
حجت الاسلام و المسلمین شيخ عبدالباقی دشتي در سال 1323 هجری شمسی، در روستای ساحلی کلات واقع در شهرستان تنگستان (استان بوشهر) چشم به جهان گشود.

پدرش شيخ حسین» و مادرش مریم نمازی» هردو از خانواده های ، شناخته شده، متدیّن و مذهبی بودند.
در همان آوان کودکی و در حالی که بیش از سه سال از عمر شریفش نگذشته بود، از نعمت پدر محروم شد.
در سنین نوجوانی بود که بنا به درخواست اهالی روستای کرّی تنگستان، به همراه خانواده (مادر، دو برادر بزرگتر و تعدادی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک بوشهر گفت: اجرای طرح کاداستر در استان بوشهر از سال ۹۵ شروع شده و قضازدایی، کاهش ورودی پرونده‌ها به محاکم قضایی و کاهش اختلافات حقوقی مردم از مهمترین اهداف اجرای طرح کاداستر است. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، سعید محوری مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، درباره اجرای طرح کاداستر تصریح کرد: تکمیل کاداستر نیز مطابق برنامه سازمانی از اولویت‌ه
 
عمارات ملک بوشهر یکی از این بناهای تاریخی است که صاحب آن یکی از تجار معروف شهر بوشهر است. این عمارت در دوره قاجاریه ساخته شده است. این عمارت زیبا در ۸ کیلومتری بوشهر و در کوچه ملک، واقع در خیابان ماهینی و محله بهمنی شهرستان بوشهر قرار دارد. عمارت ملک بوشهر یک مجموعه ساختمانی است که با داشتن یک قرن سابقه، اکنون یک عمارت تاریخی محسوب می‌شود.
ادامه مطلب
کتاب دستور زبان فارسی خیام پور
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsبارگیری دستور زبان فارسی» خیامپور - پارسی‌انجمنparsianjoman.org › .Translate this pageپارسی‌انجمن: دستور زبان فارسی» نوشته‌ی دکتر عبدالرسول خیامپور، استادِ پیشینِ زبانِ . (۱۳۵۳)؛ فرهنگ قواس؛ به کوشش نذیر احمد؛ تهران: بنگاه ترجمه و نشر کتاب.کتاب دستور زبان فارسی ~عبدالرسول خیام پور - نشر ستوده .https://www.adinehbook.com › productTranslate this pageدستور زبان فارسی ~عبدالرسول خیام پور - نشر ستوده - بزرگترین
سال خوب بانوی تیرانداز آب پخشی،با قهرمانی در لیگ استان بوشهر تکمیل شد.
به گزارش سفیر جنوب؛نوشین پی خسته بانوی شاخص و برجسته تیراندازی استان بوشهر و کشور،توانست با قهرمانی در لیگ استان،سال پربار خود را تکمیل نموده و موفقیتی دیگر را تجربه کند.
خانم پی خسته توانست در دومین دوره مسابقات لیگ تیراندازی استان با کسب امتیازات لازم،به مقام قهرمانی در بخش بانوان دست یابد.
ادامه مطلب
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از تقویت سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر وجود دارد.
به گزارش سفیر جنوب؛فرج‌الله شکوهی‌پور  اظهار داشت: با توجه به تقویت سامانه بارشی، شاهد تشدید بارندگی‌ها همراه با رعد و برق های شدید و وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه ای از  بعد از ظهر یکشنبه تا پایان روز دوشنبه خواهیم بود.
ادامه مطلب
هفت شهرستان جنوبی استان کرمان، فاقد جایگاه CNGمدیرکل صمت جنوب کرمان با عنوان اینکه در ۷ شهرستان جنوبی استان کرمان جایگاه سوخت CNG وجود ندارد و به‌همین دلیل شاهد افزایش کرایه‌ها هستیم گفت: در جلسه تنظیم بازار هفته قبل استان این موضوع مطرح و مقرر شد در شهرستان‌هایی که جایگاه CNG وجود ندارند در مورد سهمیه
ادامه مطلب
هفت شهرستان جنوبی استان کرمان، فاقد جایگاه CNGمدیرکل صمت جنوب کرمان با عنوان اینکه در ۷ شهرستان جنوبی استان کرمان جایگاه سوخت CNG وجود ندارد و به‌همین دلیل شاهد افزایش کرایه‌ها هستیم گفت: در جلسه تنظیم بازار هفته قبل استان این موضوع مطرح و مقرر شد در شهرستان‌هایی که جایگاه CNG وجود ندارند در مورد سهمیه
ادامه مطلب
دانلود شیپ فایل رده های خاک استان بوشهر
رده های غالب خاک استان بوشهر عبارتند از: اینسپتی سل (Inceptisols)، انتی سل (Entisols) و آریدی سل (Aridisols). انتی سل ها، خاک هایی تازه شکل گرفته، اینسپتی سل ها، خاک هایی کمی توسعه یافته و جوان و آریدی سل ها، خاکهایی خیلی خشک که خاص مناطق با آب و هوای خشک و بیابانی می باشند.
بزرگترین تلویزیون شهری شمال استان بوشهر در شهر آب پخش افتتاح شد.
به گزارش سفیر جنوب؛در نهمین روز از دهه مبارک فجر،بزرگترین تلویزیون شهری شمال استان بوشهر با اندازه بیش از 12 متر مربع در گلستان خضراء شهر آب پخش با حضور مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
شهردار آب پخش در این آئین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت:تلاش ما در مجموعه شهرداری،زیباتر نمودن سیمای عمومی شهر و فراهم نمودن امکانات رفاهی و توسعه مبلمان شهری و فعالیته
پاورپوینت استان بوشهر فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 32حجم فایل: 5083قیمت: 10000 تومانبخشی از متن:آب‌ و‌ هوای بوشهر گرم و خشک و در نواحی ساحلی گرم و مرطوب است. دمای این استان در روزهای گرم تابستان به بالای ۵۰ درجه‌ی سانتی‌گراد می‌رسد و کمترین دمایی که تاکنون برای شهرهای شمالی این استان در زمستان ثبت شده، ۱- درجه سانتی‌گراد بوده است. بهترین فصل سفر به بوشهر، پاییز، زمستان و اوایل فروردین است.» فهرست مطالب:تاریخچهموقعیت ج
بوشهر - استاندار بوشهر گفت: رئیس جمهور ۲۶ اسفند به استان بوشهر سفر می‌کند و در این سفر شاهد افتتاح چند طرح و پروژه مهم در سطح استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح چهار طرح در شهرستان کنگان اظهار داشت: رئیس جمهور ۲۶ اسفند به استان بوشهر سفر می‌کند که دیدار با مردم و افتتاح پروژه از جمله برنامه‌های ایشان است.
ادامه مطلب
پولاد بیان کرد: در راستای ویژه برنامه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در هفته وحدت و هفته کتاب تمامی کتابخانه های مساجد اهل سنت توسط این ستاد در بوشهر تجهیز می شود.
به گزارش  شریعت نیوز ، به نقل از خبرگزاری شبستان،علیرضا پولاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر روز چهارشنبه (22 آبان) در  بوشهر با تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه  اظهار داشت: دین مبین اسلام و کلام‌‌الله مجید بر
در کمتر از یک هفته 6 کشته و در یک روز 5 نفر شامل 4 عضو از یک خانواده بر اثر تصادف در جاده ساحلی بوشهر به بندر دیّر (جاده مرگ) جان باختند. سرهنگ جابر پاپری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این سانحه که در جوار روستای گلستان » شوتی ساحلی رخ داد تنها سرنشین خودرو پژو ۴۰۵ (خودرو های سواری که کالای قاچاق حمل میکنند)فوت کرد. وی بیان کرد: از چهار سرنشین پژو پارس نیز که از سمت بوشهر به دیر در حرکت بود چهار نفر کشته شد. پاپری یادآور شد:علت وقوع این حاد
شیپ فایل معادن استان بوشهر فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: boshehr_mine.shpحجم فایل: 86قیمت: 5000 تومانبخشی از متن:لایه نقشه معادن استان بوشهرمکانیابی دقیق محل معادننوع ماده معدنی استخراجیقابلیت اجرا و ویرایش در arcgis و اتوکد
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
شهردار آب پخش از آمادگی مجموعه شهرداری و شهروندان آب پخشی برای استقبال باشکوه از مهمانان نوروزی خبر داد.
اعظم صمصامی در گفتگو با سفیر جنوب اظهار داشت:شهر آب پخش،دومین شهر شهرستان دشتستان و هشتمین شهر استان بوشهر و با وجود نخلستان های زیبا و دل انگیز،به نگین سبز استان بوشهر معروف است.
وی افزود:وجود نهرهای روان آب و طبیعتی بکر و زیبا و قرار گرفتن در کنار نخل های باسق و سربه فلک کشیده،زیبایی دو چندانی به شهر آب پخش بخشیده است.
ادامه مطلب
شهرستان بویین میاندشت با وسعت 1000 کیلومتر مربع و جمعیت 35 هزار نفر از غربی ترین شهرستانهای استان اصفهان که از شمال با شهرستان خوانسار و از جنوب شهرستان فریدونشهر و از شرق با شهرستان فریدن و از غرب با استان لرستان و شهرستان الیگودرز هم مرز می باشد. شهرستان بویین میاندشت دارای آب و هوای کوهستانی با بارش حدود 400 میلیمتر بصورت برف و باران از دو شهر و پنج دهستان از پنج قوم ترک ، لر ، فارس ، ارمنی و گرج تشکیل شده است. بیشتر مردم و ساکنین شهرستان از طر
استان آذربایجان شرقی: نام مکان متبرکه
1- حضرت جرجیس(ع)، شهرستان جلفا، روستای دره شام ـ گلفرخ، کلید داغی
2- حضرت یونس (ع) شهرستان: مرند
3- ارمیای نبی(ع) شهرستان هریس، بدوستان غربی، روستای جیغه
استان اصفهان: نام مکان متبرکه
1- حضرت شعیا (ع): شهرستان اصفهان؛ هاتف
2- حضرت یوشع (ع): گلستان شهدا
3- دانیال پیغمبر (ع) شهرستان گلپایگان، گلشهر
4- حضرت صالح (ع) شهرستان گلپایگان، گلشهر
5- حضرت یحیی (ع) شهرستان گلپایگان روستای قالقان
استان تهران: نام مکان متبرکه
1- حض
بانوی ورزشکار آب پخشی،در مسابقات تیراندازی استان بوشهر با کسب بیشترین امتیازات،عنوان برتر را کسب کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛نوشین پی خسته بانوی تیرانداز آب پخشی توانست در مسابقات استانی بمناسبت دهه کرامت،مقام برتر را کسب نماید.

ادامه مطلب
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،در شهر آب پخش حضور یافت و با مردم دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛شامگاه پنج شنبه آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در شهر آب پخش،دفتر امام جمعه بخش و حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) این شهر را افتتاح کرد و سپس در محل حسینیه و در حضور مردم به سخنرانی پرداخت.
ادامه مطلب
فروش انواع راهبند هیدرولیک با دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش در بوشهر.
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگ ترین تولید کننده انواع راهبند اتوماتیک هیدرولیک و عامل نصب و فروش از برند های معتبر دنیا.
فروش راهبند هیدرولیکی فک در بوشهر 
فروش راهبند هیدرولیکی اوژن در بوشهر 
فروش راهبند هیدرولیک بی اف تی در بوشهر
فروش راهبند هیدرولیکی نایس در بوشهر
فروش راهبندهیدرولیکی بوشهر
مدیریت فروش:09130520455
 
فروش انواع راهبند امنیتی در استان زیبای بوشهر
نصب و تعمیرات انواع راهبند در استان بوشهر
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین مجموعه در زمینه تولید سیستم های امنیتی و کنترل تردد در نظر دارد در راستای ایجاد نظم و امنیت عمومی ارائه خدمات راهبندی راه دراستان زیبای ایلام  به حداکثر ارائه برساند . 
این شرکت با در نظر گرفتن نیاز مبرم مردم الخصوص همشهریان عزیز بوشهر در نظر دارد تمامی محصولات خود از قبیل راهبند های امنیتی که امروزه توجه زیادی در زمین
شهرستان چادگان در محدوده‌ای به مختصات ۵۰ درجه و ۱۳ دقیقه تا ۵۰ درجه و ۵۱ دقیقه طول شرقی و ۳۲ درجه و ۳۲ دقیقه تا ۳۲ درجه و ۵۸ دقیقه عرض شمالی واقع شده‌است. بنابراین شهرستان چادگان از طولی معادل ۸/۳۸ دقیقه یا ۹/۵۸ کیلومتر و عرضی معادل ۵۸/۲۵ دقیقه یا ۱/۴۷ کیلومتر برخوردار می‌باشد. مرکز شهرستان چادگان در فاصله تقریبی ۱۱۵ کیلومتری غرب مرکز استان واقع گردیده‌است و با مساحت ۱۲۰۰ کیلومتر مربع از سمت شمال و شرق با شهرستان تیران و کرون، از سمت شمال غر
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند درون جلسه شورای عشایری استان بوشهر افزود: باوجود همه اقدامات انجام شده خیر عزب داخل جامعه عشایری بلکه داخل جوامع روستایی و شهری همچنین کمبودهایی بود دارد و منکر آن ها نیستیم. وی تکثیر کرد: برطرف کردن مشکل آب موردنیاز جامعه عشایری از قاعده آب انبارها و تقویت سیستم ارتباطی محدوده های عشایر نشین استان بوشهر باید موردتوجه قرار گیرند. استاندار بوشهر گفت: هرچند فردی اعتباری بود دارد اما
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از محکومیت ۳ میلیارد ریالی پرونده قاچاق کاغذ دیواری در شهرستان دشتستان خبر داد.
به گزارش ایوان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، زهرا افضلی نیا در رابطه با این پرونده اظهار کرد: مامورین انتظامی ایستگاه شهید صلاحی در حین کنترل محور مواصلاتی استان بوشهر به فارس به یک دستگاه خودرو کامیون کشنده حاوی محموله‌ای از کاغذ دیواری مظنون و پس از بازرسی و تشخیص عدم مطابقت قسمتی از کال

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها