نتایج جستجو برای عبارت :

شومینه بریق

سرویس و تعمیر شومينه رو به ما بسپارید .
یکی از خدماتی که ما به مشتریانمان ارائه میدهیم ، تعمیر شومينه است. ما با سال ها سابقه و تخصصی که داریم ، تمامی مشکلات شومينه مثل خاموش شدن ناگهانی شومينه و. را با بهترین کیفیت ارائه میدهیم.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
 رازجو   09128305042
همچنین شما میتوانید در صورت تمایل از فروشگاه شومينه و ابزار شومينه دیدین فرمایید.
https://aloogarma.ir
 
 
یک شومينه از آجر، سنگ یا ف ساخته شده است که حاوی آتش است، شومينه ها برای ایجاد آرامش و گرم کردن اتاق ها استفاده می شوند و بسته به طراحی، شومينه های مدرن در بازده حرارتی متفاوت هستند.
امروزه شومينه ها در طرح های متفاوت عرضه می شوند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. مانند تمام تغییرات دیگر در دکوراسیون خانه بهتر از قبل خرید و نصب شومينه کاملا درباره آن تحقیق کرده و بعد تصمیم بگیرید. به این منظور باید ابتدا نقشه خانه، تجهیزات و امکاناتی که
یک شومينه از آجر، سنگ یا ف ساخته شده است که حاوی آتش است، شومينه ها برای ایجاد آرامش و گرم کردن اتاق ها استفاده می شوند و بسته به طراحی، شومينه های مدرن در بازده حرارتی متفاوت هستند.
امروزه شومينه در طرح های متفاوت عرضه می شوند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. مانند تمام تغییرات دیگر در دکوراسیون خانه بهتر از قبل خرید و نصب شومينه کاملا درباره آن تحقیق کرده و بعد تصمیم بگیرید. به این منظور باید ابتدا نقشه خانه، تجهیزات و امکاناتی که د
شومينه های الکلی و شومينه اتانولی

استفاده از شومينه الکلی شما را از چندین مزیت بهره مند می کند. زیبایی ظاهری و رنگ شعله، پاک بودن سوخت مصرفی، در دسترس بودن سوخت مصرفی، نصب بسیار آسان، قابلیت جا به جایی و باز و بسته کردن مداوم شومينه، ایمنی بالا، عدم نیاز به دودکش و سایر موارد موجب شده اند تا شومينه های الکلی مورد انتخاب مشتریان زیادی باشند. این شومينه ها از سوختی سازگار با محیط زیست به نام اتانول استفاده می کنند و همین امر موجب شده تا به نام
ویژگی های محصول:
جنس: برنج
خرید با تخفیف ویژه محافظ شومينه مدل PGH60
دسته بندی محصول :
#خانه_و_آشپزخانه
برای خرید با تخفیف ویژه محافظ شومينه مدل PGH60 یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.محافظ شومينه مدل PGH60
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و تخفیف برای خریدنمشاهده مطلب در کانال
شومينه گازی و شومينه گازی دیواری
در موقعیت هایی که تامین گاز به عنوان سوخت شومينه میسر است، شومينه های گازی انتخابی مناسبند. این شومينه ها را میتوان درون شومينه های دیگری که غیرفعال کرده بودید قرار دهید تا از همان قالب قبلی استفاده کرده باشید. این شومينه ها از نظر هزینۀ مصرف انرژی بسیار مرقوم به صرفه ترند؛ زیرا برای روشن کردن شومينه های گازی میتوانید از گاز طبیعی شبکه گاز شهری استفاده کنید و یا کپسول حاوی پروپان به آن وصل کنید.

با این شومی
شومينه
شومينه به سازه ای در ساختمان ها گفته می شود که می توان در آنها آتش به پا کرده و جهت زیبایی و گرمای محیط خانه از آن بهره گرفت.بخش های مختلف این سازه که شامل منقل، کوره و دودکش می باشد، اغلب از جنس ف، سنگ و یا آجر ساخته می شوند تا مقاوت لازم در برابر گرما و آتش را داشته باشد. وجود آتش در کنار طراحی زیبای شومينه ها یکی از عناصری است که در معماری های مدرن به منظور ایجاد زیبایی و آرامش در محیط خانه از آنها استفاده می شود. 
انواع شومينه
شومی
شومينه برقی و شومينه برقی دیواری
از محبوب ترین انواع شومينه ها، شومينه های برقی می باشند. این شومينه ها سیم پیچ هایی دارند که با داغ شدن، اطراف را گرم می کنند و در بسیاری مدل ها یک فن داخل آنهاست تا این گرما را بهتر به بیرون شومينه انتقال یابد.
در واقع این شومينه ها شعله ای ندارند؛ ولی با روش های مختلف، ظاهر وجود شعله در آنها رعایت شده استو به جز شعله، معمولا هیزم های مصنوعی هم در آنها قرار دارد تا ظاهر نوستالژیک آنها را برایتان به ارمغان آورد.
پاورپوینت شومينه
تاریخچه: نمونه ای از هنر سنتی مردم خانیک ساخت شومينه با استفاده از گچ و گل است که در درون دیوار خانه ها تعبیه شده و برای گرم کردن و روشنایی از آن استفاده می کردند . و سوخت آن هم هیزم بوده است. شومينه: شومينه یک واژه خارجی است . با اینکه در کشورما در قدیم انواع شومينه مخصوصاً نوع چوبی آن زیاد استفاده می شده ما واژه خاصی برای آن سراغ نداریم و از همین لغت خارجی استفاده می کنیم . شومينه به معنای دودکش است و منظور از آن فضای اجاقی است
شومينه
شومينه به سازه ای در ساختمان ها گفته می شود که می توان در آنها آتش به پا کرده و جهت زیبایی و گرمای محیط خانه از آن بهره گرفت.بخش های مختلف این سازه که شامل منقل، کوره و دودکش می باشد، اغلب از جنس ف، سنگ و یا آجر ساخته می شوند تا مقاوت لازم در برابر گرما و آتش را داشته باشد. وجود آتش در کنار طراحی زیبای شومينه ها یکی از عناصری است که در معماری های مدرن به منظور ایجاد زیبایی و آرامش در محیط خانه از آنها استفاده می شود. 
انواع شومينه
شوم
شومينه گازی و شومينه گازی دیواری
در موقعیت هایی که تامین گاز به عنوان سوخت شومينه میسر است، شومينه گازی انتخابی مناسبند. این شومينه ها را میتوان درون شومينه های دیگری که غیرفعال کرده بودید قرار دهید تا از همان قالب قبلی استفاده کرده باشید. این شومينه ها از نظر هزینۀ مصرف انرژی بسیار مرقوم به صرفه ترند؛ زیرا برای روشن کردن شومينه گازی میتوانید از گاز طبیعی شبکه گاز شهری استفاده کنید و یا کپسول حاوی پروپان به آن وصل کنید.

با این شومينه  گرچه
شومينه ها زیبایی اکثریت دارند ولی جای آن ها در خانه مقاوم است و همش هم حضور دارند. ولی بخاری ها فقط در فصل سرما نصب می شوند. حدود 80 درصد از خانه های گران بها حتما شومينه دارند. به راستی هستی شومينه جز اقلام لوکس هر منزل ای است، جدا از این چه کسی از گرم شدن کناره یک شومينه با یک فنجان چای گرم خوشش نمی آید؟
وجود آن به زیبایی و ارزش خانه ی شما می افزاید؟ اما کل ی اینها به این معنی است که مصرف انرژی آن بهینه است؟ آیا وجود شومينه ی معنی تضمین گرما و راح
امروزه شومينه و بخاری نقش مهمی در جهت دکوراسیون و زیبایی منزل و محیط کار دارند بهترین روش جهت جلوه و زیبایی بخشیدن به این لوازم ضروری منزل رنگ امیزی با رنگ نسوز است.
 
امروزه شومينه و بخاری نقش مهمی در جهت دکوراسیون و زیبایی منزل و محیط کار دارند بهترین روش جهت جلوه و زیبایی  بخشیدن به این  لوازم ضروری منزل رنگ امیزی با رنگ نسوز است. رنگ نسوز سیلیی با تحمل دمایی ۴۰۰ الی ۸۰۰ درجه سانتیگراد جهت رنگ امیزی بخاری و شومينه بسیار مناسب می باشد.
بدون تردید امروز شومينه به یکی از اجزای اصلی برای تجهیز یک ساختمان به سیستم های گرمایشی محسوب می شود. این که آیا خانه شما از قبل دارای شومينه است یا شما به دنبال ساخت یک شومينه در فضای خود هستید، مهم است بدانید که انواع مختلفی از شومينه وجود دارد که شما می توانید آن را انتخاب نمایید. از سوی دیگر درست است که به نظر می رسد کل ساز و کار برای ساخت یک شومينه کار چندان سختی به نظر نمی رسد، اما لازم است شما با انواع شومينه آشنا شوید.
انواع شومينه
شومی
 
پاورپوینت شومينه
شومينه یک واژه خارجی است با اینکه در کشورما در قدیم انواع شومينه مخصوصاً نوع چوبی آن زیاد استفاده می شده ما واژه خاصی برای آن سراغ نداریم و از همین لغت خارجی استفاده می کنیم
مشخصات فایل

تعداد صفحات
79

حجم
11 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
معماری

توضیحات کامل
پاورپوینت شومينه
 
 
تاریخچه:
نمونه ای از هنر سنتی مردم خانیک ساخت شومينه با استفاده از گچ و گل است که در درون دیوار خانه ها تعبیه شده و برای گرم کردن و روشنایی ا
1 . استفاده از پرده های ضخیم و بلند اتلاف حرارت از منزل شما را کاهش می دهد.


2. سعی کنید از شومينه استفاده نکنید. در
صورت عدم استفاده از شومينه پوشاندن درب شومينه بسیار کمک کننده است. این
کار اثر دودکشی شومينه را شدیداً مهار میکند.







لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب
1 . استفاده از پردههای ضخیم و بلند اتلاف حرارت از منزل شما را کاهش می دهد.


2. سعی کنید از شومينه استفاده نکنید. در
صورت عدم استفاده از شومينه پوشاندن درب شومينه بسیار کمک کننده است. این
کار اثر دودکشی شومينه را شدیداً مهار میکند.







لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب
شومينه گازی خانگی
شومينه گازی خرید
شومينه گازی حیاط
چگونه شومينه گازی را روشن کنیم
شومينه گازی حیاطی
شومينه گازی طرح چوب
شومينه چدنی گازی قیمت
شومينه گازی چوب
شومينه گازی چوبی
شومينه گازی چیست
شومينه های جدید گازی
بخاری گازی شومينه جدید
قیمت شومينه گازی جهان کار
مدل شومينه گازی جدید
انواع شومينه گازی جدید
شومينه گازی جدید
شومينه گازی جنرال
شومينه گازی جبال
مرکز فروش شومينه گازی تهران
گازی شومينه تابان
شومينه گازی تکسان
شومينه گازی تهرا
 
فروش انواع بخاری گازی جهان افروز با بهترین قیمت و خدمات عالی ارسال به تهران و تمام شهرستان ها دارای گارانتی و خدمات عالی از جمله ویژگی های مهم بخاری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
 
مجهز به گاورنر
گازسوز
سیستم جرقه زن
مدل شومينه
دودکش دار
1 سال گارانتی اصلی
جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت به وبسایت فروشگاه اینترنتی بخاری ها مراجعه بفرمایید.
 
 
شومينه چوبی
شومينه آجری
شومينه آماده
شومينه سنگی
شومينه دیواری
شومينه هیزمی
شومينه مدرن
قیمت بخاری شومينه ای 24000
قیمت بخاری شومينه 24000 نیک کالا
قیمت بخاری شومينه 28000 نیک کالا
قیمت بخاری شومينه 26000 نیک کالا
قیمت بخاری شومينه 28000 ارنست جهان کار
قیمت بخاری شومينه هیزم دار 15000 پلار
قیمت شومينه های سنگی
قیمت شومينه هنر
قیمت شومينه هیزمی چدنی
قیمت شومينه های دیواری
قیمت شومينه های نیک کالا
قیمت شومينه های مدرن
قیمت شومينه های آماده
قیمت شومينه ه
شومينه های الکلی و شومينه اتانولی
شومينه های الکلی که به آنها شومينه های اتانولی نیز گفته می شود، از سال 2015 مورد اقبال بیشتری قرار گرفتند؛ زیرا آلایندگی بسیار پایین و تحرک پذیری بسیار خوبی دارند و از سمتی افراد را به استفاده از سوخت های زیستی تشویق می کنند. این شومينه ها بسیار سبک بوده و داخل خانه به راحتی قابل جا به جایی اند و حتی می توانید آنها را روی اشیای مختلف قرار دهید. در واقع هیچ زحمتی برای نصب این شومينه ها نخواهید داشت.

برعکس شومينه
 
شومينه ، شومينه که در زبان پارسی به آن " هیمه سور " می گویند ، نوعی سیستم گرمایشی است که در زمان قدیم از آن برای گرم کردن خانه و آشپزی استفاده می شد . امروزه شومينه ها کمتر جنبه ی گرمایشی دارند و بیشتر به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل به کار می روند . 
  
ادامه مطلب
شومينه سنگی
طراحی و جنس موادی که در ساخت شومينه سنگی استفاده می‌شود می‌تواند تأثیر به سزایی در زیبایی شومينه ها و دکوراسیون داخلی اتاق شما داشته باشد. از شومينه‌ هیزمی گرفته که شومينه‌ کلاسیک را شامل می‌شود تا شومينه‌ مدرن و امروزی جنس موادی که در طراحی و ساخت آن ها استفاده می شود می تواند از آجر و یا سنگ های مختلف، سرامیک، گچ، کاشی، سیمان سفید و حتی برنز و ورقه های آهن و… باشد. به هر حال جنس شومينه از هر چه که باشد باز هم شومينه هایی که د
شومينه الکلی و شومينه اتانولی

استفاده از شومينه الکلی شما را از چندین مزیت بهره مند می کند. زیبایی ظاهری و رنگ شعله، پاک بودن سوخت مصرفی، در دسترس بودن سوخت مصرفی، نصب بسیار آسان، قابلیت جا به جایی و باز و بسته کردن مداوم شومينه، ایمنی بالا، عدم نیاز به دودکش و سایر موارد موجب شده اند تا شومينه الکلی مورد انتخاب مشتریان زیادی باشند.
 این شومينه ها از سوختی سازگار با محیط زیست به نام اتانول استفاده می کنند و همین امر موجب شده تا به نام شومينه
شومينه ها زیبایی اکثریت دارند ولی جای آن ها در خانه مقاوم است و همش هم حضور دابخاری برقیرند. ولی بخاری ها فقط در فصل سرما نصب می شوند. حدود 80 درصد از خانه های گران بها حتما شومينه دارند. به راستی هستی شومينه جز اقلام لوکس هر منزل ای است، جدا از این چه کسی از گرم شدن کناره یک شومينه با یک فنجان چای گرم خوشش نمی آید؟
وجود آن به زیبایی و ارزش خانه ی شما می افزاید؟ اما کل ی اینها به این معنی است که مصرف انرژی آن بهینه است؟ آیا وجود شومينه ی معنی تضمین
دلایل انتخاب شومينه برقی برای زمستان سرد
در صورتی که تاکنون با موضوع شومينه برقی سر و کار نداشته اید و یا این که نخستین بار است که در این رابطه به فکر افتاده و قصد خرید شومينه برقی را دارا می باشید، ما در این جا و در همین مقاله قصد داریم تا این موضوع را برای شما باز نموده و به شما اطلاعات بیشتری در ارتباط با شومينه برقی و در حالت کلی مزایای آن ها ارائه دهیم تا از این طریق شما دلیلی موجه برای جلب نظر خود متقاعد ساختن خویش به منظور خرید شومينه برق
راهنمای خرید شومينه پارس خزر FL-1500
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
شومينه برقی پارس خزر مدلFL-1500W  با طراحی فوق العاده بسیارایمن و مطمئن می باشد و جهت مصارف خانگی کاربرد دارد.
در بزرگترین و معتبرترین فروشگاه آنلاین بخاری ها مشخصات فنی و بهترین قیمت ممکن و ارزان شومينه برقی پارس خزر مدل FL-1500W همراه با گارانتی معتبر و اصل جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه وهوشمند برای شما عزیزان ارائه گردیده است.
مشخصه های کلیدی شومينه برقی پارس خزر مدلFL-1500W
مجهز به  دو عدد Rocker Swi
 
گاهی با خودم فکر می کنم شعله های شومينه های خونه های قدیمی اگر زبون حرف زدن داشتن چه دعوا هایی که به راه نمی افتاد. فقط خودشون می دونن که چه آتیشی سوزوندن . چه عکس ها و نامه ها و خاطره هایی رو خاکستر کردن. من می گم آدم تا به بن بست نرسیده باشه گذشته ها و امروزش رو دود نمی کنه و نمی فرسته هوا. وگرنه مثلاً یه عکس دسته جمعی فامیلی وسط کوهپایه های دماوند از بین بردن داره؟! مگه اینکه یکی دو نفر باشن تو اون عکس که با زخم زبون های شون یه طایفه رو نصف کرده
شومينه کلاسیک چیست؟
از زمان های گذشته مردم برای پخت و پز و گرم کردن خانه هایشان روش های مختلفی را به کار می بردند که یکی از این روش ها استفاده از ساختار معماری در گوشه ای از اتاق در میان دیوار بود که به آن هیمه سوز می‌گفتند؛ شومينه کلاسیک در بالای خود دودکشی داشتند که دود و گاز حاصل از سوختن مواد سوختی که در ابتدا هیزم بود را به خارج از خانه منتقل می‌کرد. بعدها به مرور زمان که فنّاوری های گرمایشی پیشرفت کرد و اجاق های مدرن براثر صنعتی شدن جوا
شومينه دیواری که با گاز کار می کنند، بر خلاف شومينه های کوره چوب نا کار آمد و کثیف نیستند و این نوع مانند شومينه هایی که با چوب کار می کنند نیازی به دودکش های بزرگ ندارند  و خیلی سریع تر و راحت تر می توانید شومينه دیواری گازسوز را در ساختمان خود نصب کنید.
نصب شومينه دیواری
یک محل برای نصب انتخاب کنید. هنگام انتخاب محل شومينه دیوای حتما باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. شومينه دیواری باید طراحی و شخصیت اتاق را بالا ببرد، اما باید آن را نیز
چسب شومينه ۵۳۰ گرمی (Fireplace Sealant) بایسون یا چسب سیلی نسوز بایسون مناسب برای نصب ، تعمیر و ترمیم و آب بندی ترک ها و درزها (بند کشی های بین آجرها و ) در شومينه ، شومينه های چند گانه سوز (multi burners) ، فر خوراک پزی ، بخاری ، دودکش ها و درزبندی و نصب شومينه های سیمانی و بتنی و باربیکیو یا کباب پز . همچنین مناسب برای آب بندی و درزبندی موقت اگزوز ماشین و موتورسیکلت .
چسب نسوز شومينه بایسون قابلیت چسباندن آهن سنگ و بتن را دارد.
چسب مخصوص شومينه بایسن بهتری
سنگ اسلب و طراحی دکوراسیون دیوارهای خانه
خانه‌هایی که هوشمندانه طراحی شده باشند به استفاده از مواد منحصر به فرد و خارق العاده تمایل دارند. او اضافه می‌کند که استفاده از سنگ اسلب در طراحی بسیار مورد توجه است. با وجود اینکه استفاده ازسنگ مرمریت در طراحی داخلی همیشه جذاب بوده سنگ مرمریت اوشن ماربل و سنگ مرمریت اسپادانا سیلک با رنگ قهوه ای و طوسی آن نیز به مرور محبوب شده است.
 
سنگ اسلب در طراحی دکوراسیون دیوار تراس
اگر یک تراس مدرن و جمع و جور
امروزه فضای زندگی مردم کوچک تر شده است. بنابراین شومينه ال سی دی می تواند بهترین انتخاب برای مکان ها باشد. تنوع رنگ شعله ها و اندازه و ابعاد آن سبب شده که طرفداران زیادی داشته باشند. شومينه ها این قابلیت را دارند که برای اتاق های کوچک و بزرگ و حتی دفتر کار و … مورد استفاده قرار گیرد و هیچ گونه محدودیتی در مکانی که می خواهید نصب کنید برای شما وجود نخواهد داشت. همان طور که می دانید شومينه ها در انواع گوناگون و در سبک ها و رنگ های متنوع وجود دارن
متن ترانه کوهیار به نام برف

 
روبروم نشستی تو بازکنار همون پنجرهبیرونو ببین داره میاد برف از اسمونچقدر خوشگلهتک تک دونه های برف.نگاشون خیره شد به تواز اون بالا میان پایین تماشا کننروی ماهتووقتشه بزنیم بیرونبشینه برف روی شونمونبهم بگی دوسم داریمنو تنهانمیزاریتا خود جنونبمونه رد پاهامونبزاریم بازم یه نشونواسه بقیه عاشقاکه رد میان میشناز کنارمونبرف میبارهبازم یادمون میاره بشینیم کناره شومينهقشنگیش اینهذول بزنم به چشمای نازتو من عاشقی
اجزای مختلف شومينه می توانند اسم های متفاوتی داشته باشند. مجمر یا همان آتش دان قسمتی است که آتش در آن شعله ور می شود. فن شومينه ابزاری است که برای شعله ور کردن آتش ضعیف به کار برده شود و معمولا با نیروی دست کار کار کرده و فشاریست. خفه کن یا دمپر به ابزاری گفته می شود که در فصولی که شومينه مورد استفاده نیست، مسیر دودکش را ببندد تا آلودگی ها از بیرون وارد فضای داخلی نشوند.
مجمر (مِجمَر) یا آتش دان
به قسمتی گفته می شود که آتش در آن شعله ور است. فندک
زمستان دارد می اید و من رویای شیرینم!.دور از ادمهاروی بلند ترین قله هابا کلبه ای چوبیو یک تویی!که در میان بوران برف با هیزم هایی که میشکنمو غذاهایی که از شکار بدست میاورم .با دسپخت لذیذت انها را طبخ کنی و با اغوش گرمت کنار شومينه ی سرد،  سرما را سپری کنیم.حصاری بسازیم دور زندگیمان دور کلبه یمان از جنس دوستداشتن.که گرگهای حرامی نتوانند بر ما وارد شوند و جدایمان سازند.
#محمد_حامدزاده 
قدم زدن زیر بارون برا بچه خوشگلا و باکلاساست
ما زیر بارون موهامون فر میشه عین بره ناقلا میشیم کسی نگاهمون نمیکنه
دیگه مجبوریم جلو شومينه که نداریم جلو بخاری نفتی بشینیمو قهوه که باز نداریم شلغم بزنیم
 
من نمیگم دست نکنید  دماغتون من میگم میارید بیرون نگاش نکنید قرار نیست از تو دماغتون اورانیوم غنی شده بیاد بیرون که.
هر سری همونه

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها