نتایج جستجو برای عبارت :

شومینه بریقgo

سرویس و تعمیر شومينه رو به ما بسپارید .
یکی از خدماتی که ما به مشتریانمان ارائه میدهیم ، تعمیر شومينه است. ما با سال ها سابقه و تخصصی که داریم ، تمامی مشکلات شومينه مثل خاموش شدن ناگهانی شومينه و. را با بهترین کیفیت ارائه میدهیم.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
 رازجو   09128305042
همچنین شما میتوانید در صورت تمایل از فروشگاه شومينه و ابزار شومينه دیدین فرمایید.
https://aloogarma.ir
 
 
یک شومينه از آجر، سنگ یا ف ساخته شده است که حاوی آتش است، شومينه ها برای ایجاد آرامش و گرم کردن اتاق ها استفاده می شوند و بسته به طراحی، شومينه های مدرن در بازده حرارتی متفاوت هستند.
امروزه شومينه ها در طرح های متفاوت عرضه می شوند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. مانند تمام تغییرات دیگر در دکوراسیون خانه بهتر از قبل خرید و نصب شومينه کاملا درباره آن تحقیق کرده و بعد تصمیم بگیرید. به این منظور باید ابتدا نقشه خانه، تجهیزات و امکاناتی که
یک شومينه از آجر، سنگ یا ف ساخته شده است که حاوی آتش است، شومينه ها برای ایجاد آرامش و گرم کردن اتاق ها استفاده می شوند و بسته به طراحی، شومينه های مدرن در بازده حرارتی متفاوت هستند.
امروزه شومينه در طرح های متفاوت عرضه می شوند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. مانند تمام تغییرات دیگر در دکوراسیون خانه بهتر از قبل خرید و نصب شومينه کاملا درباره آن تحقیق کرده و بعد تصمیم بگیرید. به این منظور باید ابتدا نقشه خانه، تجهیزات و امکاناتی که د
شومينه های الکلی و شومينه اتانولی

استفاده از شومينه الکلی شما را از چندین مزیت بهره مند می کند. زیبایی ظاهری و رنگ شعله، پاک بودن سوخت مصرفی، در دسترس بودن سوخت مصرفی، نصب بسیار آسان، قابلیت جا به جایی و باز و بسته کردن مداوم شومينه، ایمنی بالا، عدم نیاز به دودکش و سایر موارد موجب شده اند تا شومينه های الکلی مورد انتخاب مشتریان زیادی باشند. این شومينه ها از سوختی سازگار با محیط زیست به نام اتانول استفاده می کنند و همین امر موجب شده تا به نام
ویژگی های محصول:
جنس: برنج
خرید با تخفیف ویژه محافظ شومينه مدل PGH60
دسته بندی محصول :
#خانه_و_آشپزخانه
برای خرید با تخفیف ویژه محافظ شومينه مدل PGH60 یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.محافظ شومينه مدل PGH60
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و تخفیف برای خریدنمشاهده مطلب در کانال
شومينه گازی و شومينه گازی دیواری
در موقعیت هایی که تامین گاز به عنوان سوخت شومينه میسر است، شومينه های گازی انتخابی مناسبند. این شومينه ها را میتوان درون شومينه های دیگری که غیرفعال کرده بودید قرار دهید تا از همان قالب قبلی استفاده کرده باشید. این شومينه ها از نظر هزینۀ مصرف انرژی بسیار مرقوم به صرفه ترند؛ زیرا برای روشن کردن شومينه های گازی میتوانید از گاز طبیعی شبکه گاز شهری استفاده کنید و یا کپسول حاوی پروپان به آن وصل کنید.

با این شومی
شومينه
شومينه به سازه ای در ساختمان ها گفته می شود که می توان در آنها آتش به پا کرده و جهت زیبایی و گرمای محیط خانه از آن بهره گرفت.بخش های مختلف این سازه که شامل منقل، کوره و دودکش می باشد، اغلب از جنس ف، سنگ و یا آجر ساخته می شوند تا مقاوت لازم در برابر گرما و آتش را داشته باشد. وجود آتش در کنار طراحی زیبای شومينه ها یکی از عناصری است که در معماری های مدرن به منظور ایجاد زیبایی و آرامش در محیط خانه از آنها استفاده می شود. 
انواع شومينه
شومی
شومينه برقی و شومينه برقی دیواری
از محبوب ترین انواع شومينه ها، شومينه های برقی می باشند. این شومينه ها سیم پیچ هایی دارند که با داغ شدن، اطراف را گرم می کنند و در بسیاری مدل ها یک فن داخل آنهاست تا این گرما را بهتر به بیرون شومينه انتقال یابد.
در واقع این شومينه ها شعله ای ندارند؛ ولی با روش های مختلف، ظاهر وجود شعله در آنها رعایت شده استو به جز شعله، معمولا هیزم های مصنوعی هم در آنها قرار دارد تا ظاهر نوستالژیک آنها را برایتان به ارمغان آورد.
پاورپوینت شومينه
تاریخچه: نمونه ای از هنر سنتی مردم خانیک ساخت شومينه با استفاده از گچ و گل است که در درون دیوار خانه ها تعبیه شده و برای گرم کردن و روشنایی از آن استفاده می کردند . و سوخت آن هم هیزم بوده است. شومينه: شومينه یک واژه خارجی است . با اینکه در کشورما در قدیم انواع شومينه مخصوصاً نوع چوبی آن زیاد استفاده می شده ما واژه خاصی برای آن سراغ نداریم و از همین لغت خارجی استفاده می کنیم . شومينه به معنای دودکش است و منظور از آن فضای اجاقی است
شومينه
شومينه به سازه ای در ساختمان ها گفته می شود که می توان در آنها آتش به پا کرده و جهت زیبایی و گرمای محیط خانه از آن بهره گرفت.بخش های مختلف این سازه که شامل منقل، کوره و دودکش می باشد، اغلب از جنس ف، سنگ و یا آجر ساخته می شوند تا مقاوت لازم در برابر گرما و آتش را داشته باشد. وجود آتش در کنار طراحی زیبای شومينه ها یکی از عناصری است که در معماری های مدرن به منظور ایجاد زیبایی و آرامش در محیط خانه از آنها استفاده می شود. 
انواع شومينه
شوم
شومينه گازی و شومينه گازی دیواری
در موقعیت هایی که تامین گاز به عنوان سوخت شومينه میسر است، شومينه گازی انتخابی مناسبند. این شومينه ها را میتوان درون شومينه های دیگری که غیرفعال کرده بودید قرار دهید تا از همان قالب قبلی استفاده کرده باشید. این شومينه ها از نظر هزینۀ مصرف انرژی بسیار مرقوم به صرفه ترند؛ زیرا برای روشن کردن شومينه گازی میتوانید از گاز طبیعی شبکه گاز شهری استفاده کنید و یا کپسول حاوی پروپان به آن وصل کنید.

با این شومينه  گرچه
شومينه ها زیبایی اکثریت دارند ولی جای آن ها در خانه مقاوم است و همش هم حضور دارند. ولی بخاری ها فقط در فصل سرما نصب می شوند. حدود 80 درصد از خانه های گران بها حتما شومينه دارند. به راستی هستی شومينه جز اقلام لوکس هر منزل ای است، جدا از این چه کسی از گرم شدن کناره یک شومينه با یک فنجان چای گرم خوشش نمی آید؟
وجود آن به زیبایی و ارزش خانه ی شما می افزاید؟ اما کل ی اینها به این معنی است که مصرف انرژی آن بهینه است؟ آیا وجود شومينه ی معنی تضمین گرما و راح
امروزه شومينه و بخاری نقش مهمی در جهت دکوراسیون و زیبایی منزل و محیط کار دارند بهترین روش جهت جلوه و زیبایی بخشیدن به این لوازم ضروری منزل رنگ امیزی با رنگ نسوز است.
 
امروزه شومينه و بخاری نقش مهمی در جهت دکوراسیون و زیبایی منزل و محیط کار دارند بهترین روش جهت جلوه و زیبایی  بخشیدن به این  لوازم ضروری منزل رنگ امیزی با رنگ نسوز است. رنگ نسوز سیلیی با تحمل دمایی ۴۰۰ الی ۸۰۰ درجه سانتیگراد جهت رنگ امیزی بخاری و شومينه بسیار مناسب می باشد.
بدون تردید امروز شومينه به یکی از اجزای اصلی برای تجهیز یک ساختمان به سیستم های گرمایشی محسوب می شود. این که آیا خانه شما از قبل دارای شومينه است یا شما به دنبال ساخت یک شومينه در فضای خود هستید، مهم است بدانید که انواع مختلفی از شومينه وجود دارد که شما می توانید آن را انتخاب نمایید. از سوی دیگر درست است که به نظر می رسد کل ساز و کار برای ساخت یک شومينه کار چندان سختی به نظر نمی رسد، اما لازم است شما با انواع شومينه آشنا شوید.
انواع شومينه
شومی
 
پاورپوینت شومينه
شومينه یک واژه خارجی است با اینکه در کشورما در قدیم انواع شومينه مخصوصاً نوع چوبی آن زیاد استفاده می شده ما واژه خاصی برای آن سراغ نداریم و از همین لغت خارجی استفاده می کنیم
مشخصات فایل

تعداد صفحات
79

حجم
11 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
معماری

توضیحات کامل
پاورپوینت شومينه
 
 
تاریخچه:
نمونه ای از هنر سنتی مردم خانیک ساخت شومينه با استفاده از گچ و گل است که در درون دیوار خانه ها تعبیه شده و برای گرم کردن و روشنایی ا
1 . استفاده از پرده های ضخیم و بلند اتلاف حرارت از منزل شما را کاهش می دهد.


2. سعی کنید از شومينه استفاده نکنید. در
صورت عدم استفاده از شومينه پوشاندن درب شومينه بسیار کمک کننده است. این
کار اثر دودکشی شومينه را شدیداً مهار میکند.







لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب
1 . استفاده از پردههای ضخیم و بلند اتلاف حرارت از منزل شما را کاهش می دهد.


2. سعی کنید از شومينه استفاده نکنید. در
صورت عدم استفاده از شومينه پوشاندن درب شومينه بسیار کمک کننده است. این
کار اثر دودکشی شومينه را شدیداً مهار میکند.







لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب
شومينه گازی خانگی
شومينه گازی خرید
شومينه گازی حیاط
چگونه شومينه گازی را روشن کنیم
شومينه گازی حیاطی
شومينه گازی طرح چوب
شومينه چدنی گازی قیمت
شومينه گازی چوب
شومينه گازی چوبی
شومينه گازی چیست
شومينه های جدید گازی
بخاری گازی شومينه جدید
قیمت شومينه گازی جهان کار
مدل شومينه گازی جدید
انواع شومينه گازی جدید
شومينه گازی جدید
شومينه گازی جنرال
شومينه گازی جبال
مرکز فروش شومينه گازی تهران
گازی شومينه تابان
شومينه گازی تکسان
شومينه گازی تهرا
 
فروش انواع بخاری گازی جهان افروز با بهترین قیمت و خدمات عالی ارسال به تهران و تمام شهرستان ها دارای گارانتی و خدمات عالی از جمله ویژگی های مهم بخاری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
 
مجهز به گاورنر
گازسوز
سیستم جرقه زن
مدل شومينه
دودکش دار
1 سال گارانتی اصلی
جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت به وبسایت فروشگاه اینترنتی بخاری ها مراجعه بفرمایید.
 
 
شومينه چوبی
شومينه آجری
شومينه آماده
شومينه سنگی
شومينه دیواری
شومينه هیزمی
شومينه مدرن
قیمت بخاری شومينه ای 24000
قیمت بخاری شومينه 24000 نیک کالا
قیمت بخاری شومينه 28000 نیک کالا
قیمت بخاری شومينه 26000 نیک کالا
قیمت بخاری شومينه 28000 ارنست جهان کار
قیمت بخاری شومينه هیزم دار 15000 پلار
قیمت شومينه های سنگی
قیمت شومينه هنر
قیمت شومينه هیزمی چدنی
قیمت شومينه های دیواری
قیمت شومينه های نیک کالا
قیمت شومينه های مدرن
قیمت شومينه های آماده
قیمت شومينه ه
شومينه های الکلی و شومينه اتانولی
شومينه های الکلی که به آنها شومينه های اتانولی نیز گفته می شود، از سال 2015 مورد اقبال بیشتری قرار گرفتند؛ زیرا آلایندگی بسیار پایین و تحرک پذیری بسیار خوبی دارند و از سمتی افراد را به استفاده از سوخت های زیستی تشویق می کنند. این شومينه ها بسیار سبک بوده و داخل خانه به راحتی قابل جا به جایی اند و حتی می توانید آنها را روی اشیای مختلف قرار دهید. در واقع هیچ زحمتی برای نصب این شومينه ها نخواهید داشت.

برعکس شومينه
 
شومينه ، شومينه که در زبان پارسی به آن " هیمه سور " می گویند ، نوعی سیستم گرمایشی است که در زمان قدیم از آن برای گرم کردن خانه و آشپزی استفاده می شد . امروزه شومينه ها کمتر جنبه ی گرمایشی دارند و بیشتر به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل به کار می روند . 
  
ادامه مطلب
شومينه سنگی
طراحی و جنس موادی که در ساخت شومينه سنگی استفاده می‌شود می‌تواند تأثیر به سزایی در زیبایی شومينه ها و دکوراسیون داخلی اتاق شما داشته باشد. از شومينه‌ هیزمی گرفته که شومينه‌ کلاسیک را شامل می‌شود تا شومينه‌ مدرن و امروزی جنس موادی که در طراحی و ساخت آن ها استفاده می شود می تواند از آجر و یا سنگ های مختلف، سرامیک، گچ، کاشی، سیمان سفید و حتی برنز و ورقه های آهن و… باشد. به هر حال جنس شومينه از هر چه که باشد باز هم شومينه هایی که د
شومينه الکلی و شومينه اتانولی

استفاده از شومينه الکلی شما را از چندین مزیت بهره مند می کند. زیبایی ظاهری و رنگ شعله، پاک بودن سوخت مصرفی، در دسترس بودن سوخت مصرفی، نصب بسیار آسان، قابلیت جا به جایی و باز و بسته کردن مداوم شومينه، ایمنی بالا، عدم نیاز به دودکش و سایر موارد موجب شده اند تا شومينه الکلی مورد انتخاب مشتریان زیادی باشند.
 این شومينه ها از سوختی سازگار با محیط زیست به نام اتانول استفاده می کنند و همین امر موجب شده تا به نام شومينه
شومينه ها زیبایی اکثریت دارند ولی جای آن ها در خانه مقاوم است و همش هم حضور دابخاری برقیرند. ولی بخاری ها فقط در فصل سرما نصب می شوند. حدود 80 درصد از خانه های گران بها حتما شومينه دارند. به راستی هستی شومينه جز اقلام لوکس هر منزل ای است، جدا از این چه کسی از گرم شدن کناره یک شومينه با یک فنجان چای گرم خوشش نمی آید؟
وجود آن به زیبایی و ارزش خانه ی شما می افزاید؟ اما کل ی اینها به این معنی است که مصرف انرژی آن بهینه است؟ آیا وجود شومينه ی معنی تضمین
دلایل انتخاب شومينه برقی برای زمستان سرد
در صورتی که تاکنون با موضوع شومينه برقی سر و کار نداشته اید و یا این که نخستین بار است که در این رابطه به فکر افتاده و قصد خرید شومينه برقی را دارا می باشید، ما در این جا و در همین مقاله قصد داریم تا این موضوع را برای شما باز نموده و به شما اطلاعات بیشتری در ارتباط با شومينه برقی و در حالت کلی مزایای آن ها ارائه دهیم تا از این طریق شما دلیلی موجه برای جلب نظر خود متقاعد ساختن خویش به منظور خرید شومينه برق
راهنمای خرید شومينه پارس خزر FL-1500
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
شومينه برقی پارس خزر مدلFL-1500W  با طراحی فوق العاده بسیارایمن و مطمئن می باشد و جهت مصارف خانگی کاربرد دارد.
در بزرگترین و معتبرترین فروشگاه آنلاین بخاری ها مشخصات فنی و بهترین قیمت ممکن و ارزان شومينه برقی پارس خزر مدل FL-1500W همراه با گارانتی معتبر و اصل جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه وهوشمند برای شما عزیزان ارائه گردیده است.
مشخصه های کلیدی شومينه برقی پارس خزر مدلFL-1500W
مجهز به  دو عدد Rocker Swi
 
گاهی با خودم فکر می کنم شعله های شومينه های خونه های قدیمی اگر زبون حرف زدن داشتن چه دعوا هایی که به راه نمی افتاد. فقط خودشون می دونن که چه آتیشی سوزوندن . چه عکس ها و نامه ها و خاطره هایی رو خاکستر کردن. من می گم آدم تا به بن بست نرسیده باشه گذشته ها و امروزش رو دود نمی کنه و نمی فرسته هوا. وگرنه مثلاً یه عکس دسته جمعی فامیلی وسط کوهپایه های دماوند از بین بردن داره؟! مگه اینکه یکی دو نفر باشن تو اون عکس که با زخم زبون های شون یه طایفه رو نصف کرده
شومينه کلاسیک چیست؟
از زمان های گذشته مردم برای پخت و پز و گرم کردن خانه هایشان روش های مختلفی را به کار می بردند که یکی از این روش ها استفاده از ساختار معماری در گوشه ای از اتاق در میان دیوار بود که به آن هیمه سوز می‌گفتند؛ شومينه کلاسیک در بالای خود دودکشی داشتند که دود و گاز حاصل از سوختن مواد سوختی که در ابتدا هیزم بود را به خارج از خانه منتقل می‌کرد. بعدها به مرور زمان که فنّاوری های گرمایشی پیشرفت کرد و اجاق های مدرن براثر صنعتی شدن جوا
شومينه دیواری که با گاز کار می کنند، بر خلاف شومينه های کوره چوب نا کار آمد و کثیف نیستند و این نوع مانند شومينه هایی که با چوب کار می کنند نیازی به دودکش های بزرگ ندارند  و خیلی سریع تر و راحت تر می توانید شومينه دیواری گازسوز را در ساختمان خود نصب کنید.
نصب شومينه دیواری
یک محل برای نصب انتخاب کنید. هنگام انتخاب محل شومينه دیوای حتما باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. شومينه دیواری باید طراحی و شخصیت اتاق را بالا ببرد، اما باید آن را نیز
چسب شومينه ۵۳۰ گرمی (Fireplace Sealant) بایسون یا چسب سیلی نسوز بایسون مناسب برای نصب ، تعمیر و ترمیم و آب بندی ترک ها و درزها (بند کشی های بین آجرها و ) در شومينه ، شومينه های چند گانه سوز (multi burners) ، فر خوراک پزی ، بخاری ، دودکش ها و درزبندی و نصب شومينه های سیمانی و بتنی و باربیکیو یا کباب پز . همچنین مناسب برای آب بندی و درزبندی موقت اگزوز ماشین و موتورسیکلت .
چسب نسوز شومينه بایسون قابلیت چسباندن آهن سنگ و بتن را دارد.
چسب مخصوص شومينه بایسن بهتری
سنگ اسلب و طراحی دکوراسیون دیوارهای خانه
خانه‌هایی که هوشمندانه طراحی شده باشند به استفاده از مواد منحصر به فرد و خارق العاده تمایل دارند. او اضافه می‌کند که استفاده از سنگ اسلب در طراحی بسیار مورد توجه است. با وجود اینکه استفاده ازسنگ مرمریت در طراحی داخلی همیشه جذاب بوده سنگ مرمریت اوشن ماربل و سنگ مرمریت اسپادانا سیلک با رنگ قهوه ای و طوسی آن نیز به مرور محبوب شده است.
 
سنگ اسلب در طراحی دکوراسیون دیوار تراس
اگر یک تراس مدرن و جمع و جور
امروزه فضای زندگی مردم کوچک تر شده است. بنابراین شومينه ال سی دی می تواند بهترین انتخاب برای مکان ها باشد. تنوع رنگ شعله ها و اندازه و ابعاد آن سبب شده که طرفداران زیادی داشته باشند. شومينه ها این قابلیت را دارند که برای اتاق های کوچک و بزرگ و حتی دفتر کار و … مورد استفاده قرار گیرد و هیچ گونه محدودیتی در مکانی که می خواهید نصب کنید برای شما وجود نخواهد داشت. همان طور که می دانید شومينه ها در انواع گوناگون و در سبک ها و رنگ های متنوع وجود دارن
متن ترانه کوهیار به نام برف

 
روبروم نشستی تو بازکنار همون پنجرهبیرونو ببین داره میاد برف از اسمونچقدر خوشگلهتک تک دونه های برف.نگاشون خیره شد به تواز اون بالا میان پایین تماشا کننروی ماهتووقتشه بزنیم بیرونبشینه برف روی شونمونبهم بگی دوسم داریمنو تنهانمیزاریتا خود جنونبمونه رد پاهامونبزاریم بازم یه نشونواسه بقیه عاشقاکه رد میان میشناز کنارمونبرف میبارهبازم یادمون میاره بشینیم کناره شومينهقشنگیش اینهذول بزنم به چشمای نازتو من عاشقی
اجزای مختلف شومينه می توانند اسم های متفاوتی داشته باشند. مجمر یا همان آتش دان قسمتی است که آتش در آن شعله ور می شود. فن شومينه ابزاری است که برای شعله ور کردن آتش ضعیف به کار برده شود و معمولا با نیروی دست کار کار کرده و فشاریست. خفه کن یا دمپر به ابزاری گفته می شود که در فصولی که شومينه مورد استفاده نیست، مسیر دودکش را ببندد تا آلودگی ها از بیرون وارد فضای داخلی نشوند.
مجمر (مِجمَر) یا آتش دان
به قسمتی گفته می شود که آتش در آن شعله ور است. فندک
زمستان دارد می اید و من رویای شیرینم!.دور از ادمهاروی بلند ترین قله هابا کلبه ای چوبیو یک تویی!که در میان بوران برف با هیزم هایی که میشکنمو غذاهایی که از شکار بدست میاورم .با دسپخت لذیذت انها را طبخ کنی و با اغوش گرمت کنار شومينه ی سرد،  سرما را سپری کنیم.حصاری بسازیم دور زندگیمان دور کلبه یمان از جنس دوستداشتن.که گرگهای حرامی نتوانند بر ما وارد شوند و جدایمان سازند.
#محمد_حامدزاده 
قدم زدن زیر بارون برا بچه خوشگلا و باکلاساست
ما زیر بارون موهامون فر میشه عین بره ناقلا میشیم کسی نگاهمون نمیکنه
دیگه مجبوریم جلو شومينه که نداریم جلو بخاری نفتی بشینیمو قهوه که باز نداریم شلغم بزنیم
 
من نمیگم دست نکنید  دماغتون من میگم میارید بیرون نگاش نکنید قرار نیست از تو دماغتون اورانیوم غنی شده بیاد بیرون که.
هر سری همونه
اگر به دنبال یک تغییر زیبا و کم هزینه برای خانه خود می‌گردید می‌توانید از شمع‌ها استفاده کنید.در گذشته‌های بسیار دور تنها منبع نوری مورد استفاده انسان‌ها نورهای طبیعی موجود در هستی مانند نور خورشید و ماه بود، اما بعدها با رشد اندیشه و ذکاوت انسان‌ها منابع نوری دیگری کشف شد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها شمع است.
شمع علاوه بر خاصیت اصلی خود که همان ایجاد نور و روشنایی است به زیبایی و شاعرانگی محیط خانه نیز می‌افزاید. در این گزارش قصد داریم تا
یادمه 
حدود دو سال قبل
یکی از بچه های ایرانی میگفت
که "اووووووووووووفففففففففف دنیا رو سخت نگیر
دو سال دیگه تو ازدواج میکنه و سه چهار سال دیگه یه بچه بغلته.
مطمئن باش که سال دیگه همین موقع در حالی که روی صندلی نشستی و شومينه پشتت داره گرم میکنه خونه رو، به این روزها میخندی."
میخوام بهتون بگم
که حرفای ادمها و مخصوصا ایرانیا و در راسش ایرانیای کانادا رو کلا جدی نگیرین.
nonsense زیاد میگن.
آخر هفته تون عالی :)
ازشلوغی و مهمونی های پی در پی بیزارم.
درونگرانیستم اما با تنهایی بیشتر خو گرفتم.
تو تنهاییم بهم خوش میگذره ، میتونم با تخیل هرجایی که میخوام برم.
تو تنهایی میتونم چشمامو ببندم وخودم کنار یه شومينه تصورکنم درحالی تو کنارم نشستی و فروغ میخونی برام.
تو تنهایی میتونم اهنگ محبوبم بارها گوش کنم و درتنهایی خودم با لذت آشپزی کنم
دنیای تنهایی من فقط متعلق به منه.

ادامه مطلب
*اشک های یخی*
بلور های یخ زده از آسمان ، با ناز و کرشمه ، روی سقف خانه می افتند . گویی هیچکدامشان در لوله دودکش نمیروند . چون در آن صورت ، شومينه ام نم برمیداشت . زمین نم کشیده ! اما ریشه ی درخت های باغ ، خیسی زمین را به شاخه هایش هدیه میدهد . هنوز سپیده به خیابان یخ بسته سلام نکرده . من زودتر از آدم برفی ها بیدار شدم . چراغ های قندیل بسته کم کم دارند آب میشوند . تلالو های خورشید آن ها را نوازش میکند . چراغ ها تا صبح بیدار بودند . خواب آلوده اند . تازه چ
تو را مثل شوق رسیدن به آخر هفتهمثل لذت چند دقیقه خوابیدن بعد صدای زنگ بیدار‌باش صبح
مثل عطر سنگک داغ کنار صبحانه دوست دارم.
تو را مثل عطر یک لیوان چای گرم
مثل حس نشستن کنار شومينه در یک شب سرد زمستانی
مثل کلبه ای دنج در انتهای جنگل دوست دارم.
تو را مثل خوابیدن زیر ستاره ها با پتویی مشترک
مثل حس لبخند زدن یک کودک
مثل قدم زدن زیر باران بدون چتر دوست دارم.
تو را مثل عطر شمعدانی های کنار حوض
تو را مثل شوق ذوب شدن برف ها و رسیدن بهار
مثل لذت کشف جه
     سه قاب چوبی ساده و کوچک خریدم و داخلش را با تمبر های یادگاری یاس پر کردم و آویزانشان کردم بالای شومينه و خودم اینقدر راضی بودم و به نظرم قشنگ شده بودند که عکسش را برای پیچ دکوری فروشی که قاب ها را برایم ساخته بود، فرستادم و تشکر کردم. یارو هم عکس ها را استوری کرد و نوشت: سفارش مشتری خوش سلیقه مون. خب نگفته پیداست که بنده ذوق مرگ شدممممممم تا اینکه دیدم برای بقیه ی استوری هایش هم همین را نوشته.
من امید دارم یک روزی،یک سالی،تو بگو هزار سال بعد میشینیم دور شومينه و از سال نود و هشت حرف میزنیم.من با خنده قاچی از هندوانه ی شب یلدا برمیدارم،به این روزهای بلاتکلیفی که گذشت فکر میکنم و به پیامکی که در اوضاع به هم ریخته ی دنیا، رسما پزشک شدنم را اعلام کرده بود:"همکار گرامی،خانم دکتر فلانی عضویت شما در سازمان نظام پزشکی با شماره ی فلان ثبت شد"من ایمان دارم اگر همه ی ما بخواهیم این روزها با درد کمتر میگذرن و مثل وقت هایی که پدرم از قحطی سال
معماری ویلای جنگلی گرین واتر آمریکا:
 
معماری دیدنی و چشم نواز ویلای جنگلی در گرین واتر آمریکا به عنوان معماری خاص و سبکی متفاوت از زمان ساخت آن همواره مورد توجه علاقه مندان به معماری و بخصوص عاشقان زندگی در محیط آرامش بخش طبیعت قرار گرفته است.این خانه در میان درختانی زیبا و در کنار روخانه ای نسبتا آرام ساخته شده و برای مالک آن مکانی بسیار روانتیک برای زمان استراحت ناشی از خستگی کاری آخر هفته خواهد بود.
معماری دیدنی و چشم نواز ویلای جنگلی در
استحکام بالا ( پخت در دمای 900درجه)
تحمل سرما و گرما
امکان استفاده در فضای داخلی و خارجی
تنوع طرح ( امکان ساخت هر نوع طرحی)
امکان استفاده در لابی هتل، ساختمان و سفره خانه، فضای بالای شومينه، قاب ها، لوح تقدیر ها، تندیس ها و …
امکان تطبیق با هر دکوراسیون و طراحی
تنظیم برجستگی تابلو سفالی نقش برجسته
مواد اولیه و متریال در دسترس
قیمت مناسب

ادامه مطلب
برای تعیین یک بخاری گازی مطلوب به چه چیزهایی می بایست دقت کرد؟بشر عاقل هیچ‌وقت 50نفر را به سوئیت 45متری‌اش میهمان نمیکند و بی‌دلیل نیز وسایلی که نو توی بازار راز و کله‌شان پیدا شده را نمی‌خرد ; هنگامی نیز خواست بخرد , از یکی که داده ها بیشتری دارااست میپرسد یا این که چه بسا می آید سبد خرید میخواند , ببیند وضع و اوضاع از چه قرار است . شرح این مفهوم را که گفتیم , در مطالب این ورقه میخوانید و دست‌تان می آید اوضاع و احوال بخاری گازی» از چه قرار است
خرید ویلا نوساز ساحلی
200 متر زمین + 170 متر بنا
 
جزئیات ملک
کد ملک : 494A
استان : مازندران
شهر : نوشهر
نوع ملک : ویلا
سند : بدون سند و جواز
مساحت : 200
زیربنا : 170
سن بنا : نوساز
اتاق خواب : 2
نمای ملک : آنتیک
کفپوش : سرامیک
گرمایش و سرمایش : شومينه
امکانات ملک : محوطه سازی, مبلمان
بهای ملک : 550000000
بها بحروف (تومان) : پانصد و پنجاه میلیون
وضعیت ملک : برای فروش
من برای تغییر دادن چیزهایی که خوشایندم نیستند تلاش نمی کنم.
من صرفا می گذارم می روم.
یعنی اساسا به عنوان یک اصل پذیرفته ام که هیچ چیز قرار نیست تغییر کند. جهان مثل دنیای سوپرماریو است. اگر نمیتوانی از روی این شومينه رد شوی هیچ راهی نیست که کجش کنی، خرابش کنی، دورش بزنی یا قلاب بگیری تا بالا بروی. چون هیچ کدی برایش ننوشته اند که بشود در محیط بازی تغییری ایجاد کرد. بپر روی لاکپشتی ابری چیزی، از آن طرف رد شو. یا اصلا کاستِ ماریو را در بیاور مایکل جک
شومينه برقی و شومينه برقی دیواری
آتش برقی در سال 1912 اختراع شد و در دهه 1950 به محبوبیت رسید. ولی بیشتر آتش های برقی با ظاهر شعله مانند خود از 1980 وارد بازار گشته و از همان زمان مورد استقبال مردم واقع شدند و در سال های بعدی از این شعله ها در شومينه ها نیز استفاده شد.
 اگرچه یک شومينه برقی ااما شعله الکتریکی ندارد؛ اما در اغلب مدل ها این جلوۀ نوستالژیک تعبیه می شود. از محبوب ترین انواع شومينه ها، شومينه برقی می باشند. این شومينه ها سیم پیچ هایی دار
از چشم که افتاده ای 
خیس و خسته چنان کهچتر اینگونه بیتابی میکندشومينه از پس سرما بر نمی آید تا دل آتش جلو رفته  با جراتی تمام خودسوزی میکند  اشک از من روی می تابد واز نگاهم خودداری میکند. 
به پای که مانده ای سرد و بیدار چنان کهشب احساس بیهودگی میکند یلدا پی در پی پرستار خماری های پنجرهبا انتحار مضمونش تب را خوب تاب میکند بر گی اندام افکارم رخوتی سخت باز فرود می آیدغم جوانه میزندزخم می زایدشعر عفونت میکند.
ادامه مطلب
     گروه خانوادگی فقط اونجاش که پسر خاله میاد تبلیغ جدیدترین کسب و کارش رو میکنه و اینقدر پوستر مغازه اش رو برات توی خصوصی میفرسته که از رو میری و میذاریش وضعیت. اونوقت اون وسط پسردایی چپ و راست ویدیوی شیرین کاری هاش رو میذاره و یه عده قربون بلا میرن و یه عده تهدید و ارعاب. در این حین و بین زن دایی که تازه عزیزی رو از دست داده یه پیام یه متری در مورد برزخ یا مرگ فوروارد میکنه توی گروه. من هم که تا عکس طبیعت میذارن هی یاداوری میکنم که واسم چند تا
لوله کشی
لوله کشی پیش از گاز طبیعی گزینه های بالقوه ای را برای خریداران منازل فراهم می کند تا راحتی ، راحتی و صرفه جویی در هزینه وسایل گاز طبیعی را به خانه جدید خود اضافه کنند. لوله کشی قبل از اتمام دیوارها می تواند ارزان و ساده انجام شود و نصب و راه اندازی وسایل گاز طبیعی مورد نظر خود را برای شما یا صاحب خانه آسان می کند.
 
از کجا می توانید لوله های گاز طبیعی را از قبل لوله گذاری کنید؟
پاسخ کوتاه این است که یک دستگاه گاز می‌تواند در این مکان ها
متن آهنگ حواس پرت آصف آریا
من یکم حواس پرتم تو بیا حواستو جمع کن به من فاصله زیاده فاصله رو کم کن یکم . نذار یخ کنه دستام تو شومينه رو روشن کن برام  یه پل چوبی میخواد تا باشی باهام . کاش بشه پیش همو بمونی پیش منو نه دیگه دیگه نرو این چشا میگه نرو حالا که وقتشه تو نذار سخت بشه عشقمون سرد بشه کاش بشه پیش همو بمونی پیش منو نه دیگه دیگه نرو این چشا میگه نرو حالا که وقتشه تو نذار سخت بشه عشقمون سرد بشه
در این مطلب قصد داریم شما را با انواع هود آشپزخانه اخوان از نظر کاربری آشنا کنیم.

هود آشپزخانه اخوان به پنج دسته کلی شومينه ای، زیرکابینتی، جزیره ای، مورب و مخفی تقسیم بندی می شوند.

هود آشپزخانه شومينه ای
هودهای شومينه‌ای دارای یک لوله‌ی بزرگ در قسمت بالایی هستند و مستقیما به دیوار نصب می‌شود. برای نصب و استفاده از این هودها نباید کابینتی بالای گاز نصب شده باشد. جنس این مدل هود غالبا از استیل می باشد.

هود آشپزخانه زیرکابینتی

هود زیرکابی
راهنمایی برای خرید هود آشپزخانهدر شرایطی‌که شما نیز قصد خرید هود داشته باشید حتما خواهید روئت کرد که هر که یه حیث و یک سفارش متعدد خواهد بخشید و شما به طور کامل سردر گم خواهید شد!ما به شما توصیه می‌کنیم پاره ای با خویش تصور کنید و مشاهده کنید تا به اکنون چند نفر را چشم اید که به صورت مداوم از هود آشپزخانه خویش به کار گیری کند؟ و یا این که میان هود هایی که تا به حالا چشم اید کدام یک تمام دودی که در هنگام آشپزی پخش میشود را مکش کند؟؟ در‌حالتی که
تو تاریکی اتاقم، توی تختم لمیدم. هوا ناجوونمردونه سرد شد یهو. شومينه و شوفاژ و لباس پشمی خلاصه. فردا امتحان عفونی دارم. اما از ساعت هفت و نیم کتابو بستم و فکر و شعر و سیگار و کتاب. شایدم همین روزا همشون رو ترک کردم. شاید همین روزا خیلی چیزا رو ترک کردم. شایدم نه. خلاصه که نه حالی برای نوشتن هست، نه خوندن، نه هیچی. اما من هنوز همونم، همون منِ من. فقط سردرگم و خسته، احتمالا کمی غمگین، بیشتر تنها و ساکت، در خود فرو رفته و منتظر
این مطلب گزینش از وبسایت اتاق می‌باشد. این مطلب در مورد موضوع زیباترین مدل آینه دکوری برای دکوراسیون منزل است. با ما همراه باشید.
به نقل از وبسایت اینترنتی اتاق: آینه از عناصر دکوراتیو دکوراسیون هستند که هیچگاه هیاهو و شلوغی در دکوراسیون خانه بوجود نمی آورد. از آینه می توان بعنوان عنصر تمام کننده برای دکوراسیون دیوار ویا تزیین مبلمان خانه استفاده کرد. در این مطلب به معرفی نمونه هایی از زیباترین و بهترین مدل آینه دکوری بعنوان عنصری دکوراتی
شومينه کانون توجه در نمای خانه شناخته می‌شود و با تزیین آن می‌توانید به دکوراسیون داخلی خانه هویت ببخشید.
شومينه وسیله ای گرمایشی است که در گذشته داخل آن هیزم می‌ریختند و آتش روشن می‌کردند. با گذشت زمان کاربرد آن تغییر یافت. انواع مدرن و بدون دودکش آن در خانه های امروزی به عنوان مرکز توجه شناخته و سایر لوازم با توجه به مکان قرارگیری شومينه، چیدمان می‌شوند. از این وسیله گرمایشی برای زیباسازی منزل استفاده می‌شود. ایده های زیادی برای تزیین
اجرای سنگ مالون ورقه ای لاشه کوهی قلوه کوبیک اجرای کارهای آبنما دیوار سون محوطه کف پله سون سر در شومينه باربیکیو و. با پیمانکاری کاظمی 09125874028.09106749801 یا به آدرس های http://peymankarikazemi.blog.ir/ http://kohnama.blog.ir/ https://sangelashe.farsiblog.com/ سربزنید
 
واتساپ 09125874028 تلگرام 09125874028 روبیکا 09102966714
تاریکی مطلقبخش دوم
خاموشی چراغ برای من هیچ منطقی نداشت تصمیم گرفتم ماشین را خاموش کنم و کمی بمانم تا صبح شود ولی ترس از تاریکی مانع از انجام اینکار شد ماشین را روشن نگه داشتم چند دقیقه ای گذشت همینطور به اطراف نگاه میکردم همه چیز سیاهی بود به رو به رویم نگاه کردم نور ضعیفی را دیدم عجیب بود که تا ان موقع متوجه ان نور نشده بودم تصمیم گرفتم به سمتش بروم چون دیدی نداشتم به اهستگی ماشین را در دل تاریکی جلو میبردم کمی گذشت احساس کردم کنترل ماشین از
اجرای سنگ مالون ورقه ای لاشه کوهی قلوه کوبیک اجرای کارهای آبنما دیوار سون محوطه کف پله سون سر در شومينه باربیکیو و. با پیمانکاری کاظمی 09125874028.09106749801 یا به آدرس های http://peymankarikazemi.blog.ir/ http://kohnama.blog.ir/ https://sangelashe.farsiblog.com/ سربزنید
 
واتساپ 09125874028 تلگرام 09125874028 روبیکا 09102966714
امروزه در تمامی آشپزخانه‎ها هودها دیده می‎شوند که نصب آن‎ها باعث حذف گازها و دودهای ناخواسته می‎شود.به نظر شما یک هود خوب چه ویژگی‎هایی دارد، ما در این مقاله به خرید یک هود خوب می‎پردازیم.
اگر شما هم قصد خرید هود داشته باشید حتما خواهید دید که هر کس یه نظر و یک پیشنهاد متفاوت خواهد داد و شما کاملا سردر گم خواهید شد!ما به شما پیشنهاد میکنیم کمی با خود فکر کنید و ببینید تا به حال چندین نفر را دیده اید که به طور مداوم از هود آشپزخانه خود استفا
شومينه
وی نسبت به خطر استفاده از بخاری ‌های بدون دودکش در مکان های بسته و به گزیده تر اطابخاری برقیق خواب‌ها آگاهی داد و با اشاره بهبخاری گازیبه کارگیری شومينه به عنوان وسیله گرمایشی منازل، افزود: حتی استانداردترین شومينه‌ها نیز ممکن است نتوانند انرژی گرمایشی کافی را برای پیرامون ایجاد کنند. رویهمرفته در ازای مقدار سوختی که برای گرم کردن منازل توسط شومينه مصرف می ‌شود، انرژی کافی گرمایی به دست نمی ‌آید. به این ترتیب مصرف سوخت اغلب به م
 
جشن کریسمس از جشن های زمستانی است. استفاده از یک جوراب طرح بابانوئل که ظاهری شبیه زمستان دارد می تواند زیبایی دو چندانی به جشن شما دهد. جوراب بابانوئل کریسمس کد 02 را معمولا روی درخت کریسمس، اطراف شومينه یا روی دیوار نصب می کنند و داخل آن را از شکلات یا کادوهای ریز پر می کنند. جنس این آویز جوراب از نمد بوده و دارای ابعاد 35 * 25 سانتی متر می باشد.
برچسب‌ها: جوراب بابانوئل, کریسمس
کاوه که از سر و صدای اون دوتا پایین اومده بود حالا تقریبا بپبرزخی در حالی که به سمتشون می یومد زل زده بود به اون دختر بچه که مظلومانه کنج شومينه کز کرده بودباقیافه تقریبا برزخی درحالی که به سمتشون میومد زل زده بودبه اون دختربچه که مظلومانه کنح شومينه کِز کرده بود.صداشو انداخت ته سرش وتقریباً داد زد:_اینجاطویله س؟چه خبرتونه؟درنا سرش روپایین انداخت و اومد ازصحنه یه جورایی فرارکنه که البته ازچشمای تیزبین کاوه دورنموندوباصدای کاوه سرجاش
هر ساله افراد زیادی بر اثر حوادث آتش سوزی جان خود را از دست می دهند یا مجروح می شوند. بسیاری از این حوادث دردناک در خانه ها و در فصل زمستان رخ می دهد در حالی که راه های زیادی برای پیشگیری از این گونه اتفاقات نا خوشایند وجود دارد که فقط نیازمند توجه و برنامه ریزی های دقیق است.
3 دلیل رایج آتش سوزی ها:
1 - اتفاقات یا حواس پرتی های هنگام آشپزی در آشپزخانه
2 - اتفاقات مربوط به وسایل گرمایشی مانند شومينه ها و بخاری ها
3 - نقص های الکتریکی و برقی
این بار میخواهیم هود کن مدل اطللس Atlas را به شما عزیزان شناسایی کنیم.
احتمالا کل ما حداقل یکبار نام هود کن را شنیده ایم. اولین کارخانه تولید کننده هود در ایران میباشد.
این کارخانه در بازار های خارجی فروش داشته و به کشورهای  عراق، افغانستان، ترکیه و آفریقا فرآورده صادر میکند.خرید قیمت و مشخصات هود کن مدل اطلس
دارای استاندارد ایزو 9001 و 24 ماه گارانتی پس از فروش میباشد.
هود کن مدل اطلس در دو سایز 60 سانتی متری و 90 سانتی متری تولید میشود 
جنس هود شوم
***طراحی اتاق نشیمن در سبک کلاسیک مجموعه ای بی نظیر از هماهنگی و قراردهی مناسب اشیاء تزیینی در کنار هم  است.1)به پرده، گچ کاری، مبلمان آنتیک دقت کنید."سعی کنید یک رنگ پایه قوی داشته باشید رنگ دیوار و بعد رنگ های دیگه رو بهش اضافه کنید.از رنگ طلایی غافل نشید.یک تابلو نقاشی میتونه جذابیت فضا رو خیلی بیشتر کنه"
2)به شومينه کوارتز، آینه، دیوار و سقف کار شده دقت کنید"لوستر دراین سبک یک اثر هنری محسوب میشه که با قراردادن لوستر درست در مرکز اتاق نور رو
هود آشپزخانه وسیله ایست برای مکش رایحه , دود و چربی آویزان در هوقیمت هودا نتیجه ها از پخت پز که بالای اجاق کار گذارده می شود . در حالتی‌که قصد خرید هودآشپزخانه را دارید خوب تر است نکاتی در رابطه گونه های هود آشپزخانه , میزان مکش , صدای آن , بها هود ونحوه حفظ از هودآشپزخانه بدانیدمطلب پیش رو راهنمای خرید هود آشپزخانه شماست .پیش از هر چیز اشکال هود آشپزخانه را به همراه مطالبی پیرامون میزان مکش و صدای هود ابلاغ کرده و آن‌گاه نکاتی اثرگذار در رابط
" عکس العمل "
داره زمستون میرسه جونم
دستاتو رو بازوم محکم کن
گرمات واسه هردومون بسه
شعله ی اون شومينه رو کم کن
غرق پریشونی موهاتم
وقتی تنت میل بغل داره
از قصد هی می بوسمت؛ وقتی
هر عملی عکس العمل داره
بالاتر از چشمات رنگی نیست
تاریکی اهل سازشت کرده
مشکیِ چشمای تو نایابه
انگار خدا آرایشت کرده!
جوری تو رگ هام جریان داری
حتی به بودن بی تو شک دارم
فریاد کن همراه من بانو
من با تو دردی مشترک دارم
بالاتر از چشمات رنگی نیست
تاریکی اهلِ سازشت کرده
مشکیِ
جورج اسمیت یکشنبه شب به قتل رسیده بود. ۵ نفر دیگر در خانه ی او حضور داشتند: همسر آقای اسمیت، آشپز مخصوصش، یک سرپیشخدمت، یک خدمتکار و یک باغبان. کاراگاه از همه ی آن ها خواست بگویند در زمان وقوع قتل مشغول چه کاری بودند:
 
خانم اسمیت در نزدیکی شومينه مشغول خواندن کتاب بود.
آشپز مشغول آماده کردن صبحانه بود.
سرپیشخدمت در اتاق نشیمن دستورات لازم را به کارگران می داد.
خدمتکار در حال شستن ظرف ها بود.
باغبان در گلخانه به گل ها آب می داد.
بلافاصله بعد از ا
قفسه های شناور چوب جامد بیشتراین پین و موارد دیگر را در خانه من توسط Cassie Thompson پیدا کنید .برچسب هاقفسه بندی چوبی روستاییقفسه های چوبی اصلاح شدهقفسه های الوارقفسه های چوبی انبارمبلمان چوبیقفسه های چوبی جامدچوب مجدداتاق خواب چوبقفسه های شناور چوبیآنچه دیگران می گویند4 ایده برتر: قفسه های شناور مربعی طراحی داخلی قفسه های شناور با چوب طناب. قفسه های جلدی با چراغ های سنگی شومينه های قفسه های شناور چوبی. قفسه های کف با میزهای کشو.7 ایده شگفت انگیز
روزی و روزگاری یک خانه عروسکی بسیار زیبایی در کنار شومينه اتاق قرار داشت .دیوارهای آن قرمز و پنجره هایش سفید بود . آن خانه پرده های توری واقعی داشت. همچنین یک درب در جلوی خانه و یک دودکش هم روی سقفش دیده می شد.
 
این خانه متعلق به دو عروسک بود. یک عروسک بلوند که لوسیندا نام داشت و صاحبخانه بود ولی هیچوقت غذا سفارش نمی داد. دیگری هم جین نام داشت و آشپز بود اما هیچوقت آشپزی نمی کرد چون غذاهای آماده از قبل خریداری شده بودند و در یک جعبه قرار داشتند.
#پارت_5
#متغیر
پشت میهارخوری داخل آشپزخانه نشسته بودم نظاره گر کارهای مام بودم زن عجیبیست گاهی خیلی زیر پوستی به من محبت میکند بیشتراوقات مرامیرنجاند روزهای دلگیربارانی اورا تنها میتوان کنار شومينه خیره به پنجره دید به آرامی قهوه ام را نزدیک لب هایم بردم جرعه ای ازآن نوشیدم سردشده بود ودیگرمیلی هم به نوشیدن قهوه نداشتم که بخواهم فنجان دیگری تهیه کنم فنجون قهوه در سینک ظرف شویی آبکشیدم درحال خروج ازآشپزخانه بودم که مام صدایم زد به سمتی
یک شومينه از آجر، سنگ یا ف ساخته شده است که حاوی آتش است، شومينه ها برای ایجاد آرامش و گرم کردن اتاق ها استفاده می شوند و بسته به طراحی، شومينه های مدرن در بازده حرارتی متفاوت هستند.
امروزه شومينه ها در طرح های متفاوت عرضه می شوند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. مانند تمام تغییرات دیگر در دکوراسیون خانه بهتر از قبل خرید و نصب شومينه کاملا درباره آن تحقیق کرده و بعد تصمیم بگیرید. به این منظور باید ابتدا نقشه خانه، تجهیزات و امکاناتی که
کلید رو تو قفل چرخوند و منتظر شد برم تو. پشت سرم اومد و در رو از پشت قفل کرد. زبونه ش خراب شده بود بدون قفل بسته نمی موند. شال و کیف م رو کنار کفشام رها کردم و مانتوم رو انداختم رو کاناپه و کنارش ولو شدم. شال و کیفم رو برداشت و گذاشت کنار شومينه رو فرش. نوشابه و دنت های شکلاتی رو گذاشت تو یخچال و کنترل و برداشت و نشست رو کاناپه کناریم نه اون یکیش. روشن کرد و گفت:
- چه خبر از امروز؟
گفتم:
+ خیلی خسته ام.
- فوتبال ساعت چنده؟ جواب تلفنمو ندادی!
+ شلو
چگونگی محاسبه رادیاتور گرمایشی
 
 ۰
 اشتراک‌گذاری
در فصول سرد سال نیاز به گرمایش و انواع وسایل گرمایشی مانند بخاری، شومينه، انواع رادیاتور و آبگرمکن ها چندین برابر افزایش پیدا می کند.
برای انتخاب این سیستم های گرمایشی معیارهای متفاوتی نظیر شرایط جغرافیایی محل، متراژ محیط، نوع سوخت مصرفی وجود دارد که با توجه به شرایط وسیله گرمایشی را انتخاب می نمایید. رادیاتور یکی از گزینه های انتخابی پیش روی هریک از ما می باشد.
ادامه مطلب
باغ ویلا ۳۰۰۰ متر مربع
۷۰ متر ویلا
دارای یک شومينه زیبا
مبله
درب ورودی ماشین رو
به شکل چشم نوازی دیزاین شده
قسمت اعظمی از این باغ ویلا متراژ بالا را درختان مثمر تشکیل داده اند
که علاوه بر بهره مندی از میوه های آنها، محیطی شاد و با طراوت را برای
ساکنین به ارمغان خواهد آورد.
استخر چهار فصل و سر پوشیده
میز شطرنج و دو جفت میز و صندلی
باربیکیوی کوچک
زمین بازی بزرگ برای بسکتبال
ادامه مطلب
سنگ های دکوراتیو ساختمان
انتخاب سنگ های دکوراتیو برای دکوراسیون منزل سبب می شود فضای منزل شما لوکس و مدرن به نظر بیاید. سنگ ها دارای طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع بوده و بر روی همه ی سطوح قابل اجرا می باشند. سنگ های دکوراتیو در طراحی نمای ساختمان و فضای محوطه حیاط و همچنین دکور داخلی منازل کاربرد زیادی دارند. برای اطلاع از کاربردهای مختلف سنگ های دکوراتیو در طراحی داخلی منزل با ما همراه باشید.اولین فضایی که در هنگام ورود به منزل شما به چشم می
هودهای مورب    راهنمای خرید هود آشپزخانهعملکرد هودهای مورب مانند به هود زیرکابینتی است، با این تفاوت که به جای زیر کابینت به دیوار متصل می شود و ظاهر متفاوت و شکیل‌تری دارد. هود مورب با زاویه ۴۵ درجه نسبت به صفحه گاز پیمان می گیرد. از آن‌جایی که هودهای ۴۵ درجه کاملا بالای اجاق گاز قرار نمی‌گیرند، امکان توزیع شدن بو در آن‌ها وجود دارد. با این حال بسیاری از افراد به خاطر ظاهر زیبا و متفاوت آن‌ها این هود را ترجیح می‌دهند. البته اگر موتور هود
ویلا مبله جاجرود دارای چهار اتاق خواب می باشد به طوری که در دو خواب آن یک تخت دونفره است و در دو خواب دیگر این ویلا مبله درجاجرود دو تخت یک نفره وجود دارد. که جمعا 8 نفر در این واحد دارای تخت می باشند. این ویلا مبله جاجرود دارای متراژ حدود 1000 متر زمین و 200 متر بناست .از دیگر امکانات این ویلا جاجرود میتوان به مبلمان، تلویزیون ، سرویس بهداشتی فرنگی ،آشپزخانه مجهز به اجاق گاز ،یخچال ،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.همچنین این ویلا لوکس جاجرود دارای آلاچی
تاسیسات شبانه روزی تهران
خدمات لوله کشی تهران با سابقه ای درخشان در امر اجرا ،
تعمیرات و خدمات تاسیساتی و  لوله کشی با ارایه خدمات گوناگون تاسیساتی درخدمت شماست.امید که بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم.
 
تلفن دفتر شرکت خدمات تاسیسات : 09129750376-22537778
 شبانه روزی،بدون تعطیلی
                        کلـــــــــی و جزیـــــــــــــی ، سراسر تهران 
خدمات لوله کشی آب،تعمیرات لوله کشی ساختمان،لوله کشی سردوگرم 
لوله کشی اب روکار و توکار
لوله کشی شوفاژ ر
آسانسورها هم در این دنیای خلاقیت و ایده از تیررس طراحان مخفی نمانده اند و اتفاقات جالب و گاها عجیبی برای آنها رخ داده.
مثلا هتلی در فلادلفیا در کابین خود شومينه نصب کرده تا سرمایی ها حتی در آسانسور هم خیالشان راحت باشد. یا اینکه یک نفر در آلمان به فکر مبله کردن آسانسور افتاده.
رستورانی هم در هتل شیکاگو کابین آسانسور خودش رو از شکلات ساخته تا رویای خانه های شکلاتی رو برآورده کرده باشه . اما یک کابین عجیب در مکزیک ساخته شده که بهتره فقط تنهایی ا
برای این که هود آشپزخانه درست شغل کند، باید از درون و بیرون تمیز شود. در ادامه مطلب به چند نکته در ارتباط با شیوه تمیز کردن هود اشاره می کنیم :
هود در آشپزخانه کاربردهای زیادی دارد. مهم ترین پیشه آن بیرون کردن بو، دود و بخاری است که در هنگام طباخی بلند می شود. به عبارت دیگر، هود گاز، نم و چربی معلق در هوا را به خارج از خانه می کشد و میزان رطوبت را در حد مناسبی مقاوم نگاه می دارد. در عین حال، چربی و رطوبت روی سقف و دیوارها نمی نشیند و طباخ خانه برای
از خوشایندترین نوع وسایل گرمایشی می توان به شومينه اشاره کرد. در واقع الهام گرفتن از شومينه تاثیر به سزایی در کوراسیون داخلی خواهد داشت که طراحی و انتخاب یک مکان مناسب لازمه این تاثیرگذاری می باشد. در این مقاله قصد داریم به چند ایده مناسب جهت استفاده از شومينه اشاره کرد تا جلوه ای خاص در دکوراسیون داخلی حاکم باشد.
لازم نیست یک شومينه حتما بخشی از خانه را اشغال کند. درواقع برخی از خانه های مدرن وجود دارند که شومينه به راحتی در دیواری سنگی جاس
متن اهنگ مسعود امامی به نام سردم شده
بی تو همیشه تک و تنهام گم توی رگبار زمستونهیزم توی شومينه بنداز منو بگیر از برف و بارونسینم پر از خش خش برگاس نپرس که چی شدم چطورمسردم شده به جای شالت دستاتو حلقه کن به دورمگم کرده بودمت عزیزم پشت روزای بی نشونمیه قهوه ی گرم و یه لبخند بسه که حس کنم تو خونمگم کرده بودمت عزیزم پشت روزای بی نشونمیه قهوه ی گرم و یه لبخند بسه که حس کنم تو خونمدستامو محکم تر نگهدار یه باد بومی ماهو بردهاز وقتی که تورو ندیدم شب ها
شما با اجاره ویلا مبله درآبعلی می توانید از دیگر امکانات این ویلا مبله در آبعلی از جمله مبلمان،آشپزخانه،تلویزیون و ماهواره، کولر ،شومينه استفاده نمایید.
از دیگز امکانات این منزل مبله آبعلی میتوان به مایکروفر و باربیکیو نیز اشاره کرد.
این ویلا مبله ارزان درآبعلی دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.
شما با اجاره ویلا مبله درآبعلی می توانید از جاذبه های گردشگری این منزل مبله درآبعلی دیدن فرمایید ازجمله:
آبْعَلی ( آه ) شهری است در استا
انتخاب صحیح میز تلویزیون می‌تواند فضای نشیمن شما را به کلی عوض کند.
یکی از عناصر مهم که در شکل گیری و زیبایی فضای نشیمن تاثیر دارد، میز تلویزیون است. وجود یک میز شیک و متناسب با فضا می‌تواند بر زیبایی فضای خانه‌تان بیفزاید و جلوه‌بخش دکوراسیون داخلی باشد. در این گزارش قصد داریم تا میزهای مختلفی را که می‌توانید در طراحی دکوراسیون داخلی منزل‌تان استفاده کنید، به شما معرفی کنیم.
اندازه‌ی میزهای تلویزیون بسته به بزرگی یا کوچکی فضای داخلی م
فرمول تولیدژل آتش زا
ژل آتش زا نوعی ماده سوختنی آسان و قابل دسترس است که برای تولید آتش و گرما و جایگزینی مطمئن و امن به جای  نفت،الکل و دیگر مواد آتش زا  می باشد . موارد استفاده ژل آتش زا : برای ایجاد شعله و نیز طبخ غذا در پیک نیک و سفرها برای تسریع و تشدید شعله در شومينه، باربیکیو، منقل و زغال و جایگزین بسیار مناسب الکل ،گازوییل ،نفت، و مشخصات: بدون بو،دود و اثرات زیان بخش دیگر مواد سوختنی حمل آسان ایمن دوست دار طبیعت    این فرمول در قالب
ویلا در نوشهر
ویلا شهرکی نوشهر
شهر
نوشهر به دلیل استقبال بالای گردشگران به یکی از بهترین مناطق توریستی و
رفاهی تبدیل شده است که این شهر را به منطقه ای مناسب برای خرید ویلا در
شمال تبدیل کرده است .
این بنای سند دار واقع در شهر نوشهر دارای
زمینی به مساحت 270 متر و بنایی به متراژ 120 متر است که دارای 2 اتاق خواب
بزرگ و 1 مستر می باشد .
قیمت اعلامی برای خرید این ویلا در شهر
نوشهر  250 میلیون تومان می باشد که بسته به نوع پرداخت نقد و اقساط شامل
تخفیفات
تو روابط رمانتیک چیزی که برام مهمه اینه که بفهمیم این رابطه داره شکل میگیره، ببینیم که آجرهاش داره دونه دونه روی هم گذاشته میشه. بفهمیم چرا، حسش کنیم که چرا. عشق تو یه نگاه؟ وابستگی به خاطر رنگ چشم؟ نه نه. اینا واقعیت ندارن. اون چیزیه که از یه جرقه شروع میشه و اروم اروم شعله میگیره. بعد یهو میبینی که از درون گرمی و یخ های اطرافت آب میشن. و بعد جرئت میخوای که این گرما رو توی اون هم حس کنی. 
این بهترین نقطه مثبتی بود که call me by your name برای من داشت. 
فیل
 
 

سرویس شومينه، تعمیر شومينه و نصب شومينه

 
 
اهمیت و ضرورت وجود سیستم‌های گرمایشی بر کسی پوشیده نیست. هیچ کدام دوست نداریم سرما را بدون بخاری، شومينه، شوفاژ، آبگرمکن، پکیج یا موتورخانه تجربه کنیم. افراد با توجه به نیازشان برای تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی موردنظرشان اقدام می‌کنند. سرویس پکیج و تعمیر پکیج، سرویس آبگرمکن و تعمیر آبگرمکن، نصب بخاری، سرویس و تعمیر بخاری، تعمیر شوفاژ، نگهداری و تعمیر موتورخانه، تعمیر و نصب حوله خشک ک
اقامتگاه بوم گردی ساسنگ کد 242
اقامتگاهی در ارتفاعات مینودشت برای تجربه زندگی در روستایی ییلاقی و همنشینی با مردمانی دوست داشتنی. اقامتگاه بوم گردی ساسنگ در ییلاقات شهر مینودشت در استان گلستان واقع گردیده است.این اقامتگاه در واقع خانه روستایی با قدمت بیش از 40 سال می باشد. روستای ساسنگ یک دهکده کوچک و آرام در دل جنگل های هیرکانی است و آبشارهای دائمی و پرآبی دارد که با یک پیاده روی نیم ساعته در مسیر جنگلی میتوان به آنها رسید. چشمه سارهای فراوا
فروش ویژه انواع هود آشپزخانه اخوان  انتخاب از فروشگاه مرکزی اخوانخرید انواع هود بی صدا در مدل های مخفی،مورب،شومينه ای،زیر کابنتی،جزیرهآلاینده های موجود در محیط آشپزخانه بر اثر فراینده پخت و پز میتواند باعث ایجاد مشکلات تنفسی در بعضی افراد شود و نیز در اطراف اجاق گاز بر اثر بخار حاصل از سرخ کردن مواد غدایی بر سطوح سرامیک و دکوراسیون آشپزخانه باعث ایجاد لایه ای از چربی و دوده شود.فیلترهای آلومینومی و ذغالی مخصوص , بیشترین جذب آلودگی و بوی
تلویزیون و قرار گرفتن درست آن در اتاق نشیمن، یکی از عناصر مهم در دکوراسیون منزل محسوب می‌شود. در ادامه مطلب چند نکته مهم درباره نحوه قرارگیری اصولی تلویزیون را شرح می‌دهیم.
محل قرار دادن تلویزیون و انتخاب بهترین مکان برای آن در فضای داخلی منزل، نکته ای مهم است که باید به آن توجه شود. در ادامه این مطلب از مجله دلتا اصول و نکات مهم برای چیدمان تلویزیون را شرح می‌دهیم.
تلویزیون را در  محل های پر رفت و آمد قرار ندهید
از قرار دادن تلویزیون در مکا
? گرما هزاری چند؟همیشه در روزهای سرد , بازار این وسیله گرم است البته به صورت کلی , قیمت‌ها در بازار بخاری مبتنی بر یک‌سری منطق معلوم تغییر می‌کنند که اصلی‌ترین آن ها , حجم بخاری و به نوعی توان تولید حرارت است . به صورت طبیعی هر چه بخاری بزرگ‌تر و قوی‌تر باشد , ورقه‌های فی به کار رفته و ضخامت رنگ نسوز در آن بیشتر بوده و به همین نسبت نیز گران‌تر می‌شود .غیر از این , اکثر زمان ها پول طراحی زیبا و متفاوت‌تر را نیز روی قیمت بخاری می‌کشند . ولی ب
تغییر دکوراسیون منزل همراه با تغییر فصل هم یک کار سرگرم کننده و مفرح است و هم سبب می شود بسته به فصلی که در آن هستید با تغییر دکور در مصرف انرژی هم صرفه جویی کنید. پس منتظر چه هستید؟ اگر دوست دارید حال و هوای زمستانی و گرم و نرم به منزلتان ببخشید با ما دست به کار شوید.
 
۱- از پارچه های گرم و نرم استفاده کنید
یکی از ارزان ترین و آسان ترین روش ها برای زمستانی کردن دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی استفاده از پارچه ها و پتوهای گرم و نرمی است که در منز
افتاده بودیم به بازی، عمو داد زد "اونو" و زن عمو سرش غر میزد که " داد نکش! ". من و دختر خاله داشتیم کارت هامان را حفظ میکردیم، پسرعمه حسابی گیج شده بود و هر دور یادش میرفت بگوید اونو. خلاصه سرمان گرم بود، مثل خانه ی مادربزرگ که شوفاژ نداشت، ولی اتش شومينه اش ابی و زرد زبانه میکشید و صدای ج وش ما را یاد بچگی هامان می‌انداخت، مادربزرگ روی صندلی گهواره ای و ما دور شومينه، سراپا گوش مینشستیم که امشب قصه کجا میرود، امشب مادربزرگ قرار است وقت گفتن
انواع سیستم گرمایشی ساختمان و نحوه عملکرد آن ها 
آیا تا حالا با خود فک کردید که انسان ها قرن ها پیش چگونه خانه ها خود را گرم می کردند؟ شومينه ها تنها گزینه برای گرم کردن خانه ها در گذشته بودند. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع سیستم گرمایشی ساختمان پا به دنیای انسان ها گذاشته و زندگی را برای آن ها راحت تر از قبل کرده اند. امروزه گرم کردن خانه ها بسیار ساده تر و سریعتر از قبل انجام می شود. انواع سیستم گرمایشی ساختمان، که با نام سیستم های HVAC نیز
شب است و باز چراغ اتاق می سوزددلم در آتش آن اتفاق می سوزد در این یکی دو شبه حال من عوض شده استو طرز زندگی ام کاملا عوض شده استصدای کوچه و بازار را نمی شنومو مدتی است که اخبار را نمی شنوماتاق پر شده از بوی لاله عباسیمن و دو مرتبه تصمیم های احساسیاتاق ، محفظه ی کوچک قرنطینهکنار پنجره ــ بیمار ــ صبح آدینهکنار پنجره بودم که آسمان لرزیددو قلب کوچک همزاد ، همزمان لرزیدچه ناگهانی و ناباورانه آن شب سردتب تکلف تقدیر زیر و رویم کردنگاه های شما یک نگاه
اقامتگاه بوم گردی ساسنگ کد 242
09114481870
اقامتگاهی در ارتفاعات مینودشت برای تجربه زندگی در روستایی ییلاقی و همنشینی با مردمانی دوست داشتنی. اقامتگاه بوم گردی ساسنگ در ییلاقات شهر مینودشت در استان گلستان واقع گردیده است.این اقامتگاه در واقع خانه روستایی با قدمت بیش از 40 سال می باشد. روستای ساسنگ یک دهکده کوچک و آرام در دل جنگل های هیرکانی است و آبشارهای دائمی و پرآبی دارد که با یک پیاده روی نیم ساعته در مسیر جنگلی میتوان به آنها رسید. چشمه سارها
اقامتگاه بوم گردی ساسنگ کد 242
اقامتگاهی در ارتفاعات مینودشت برای تجربه زندگی در روستایی ییلاقی و همنشینی با مردمانی دوست داشتنی. اقامتگاه بوم گردی ساسنگ در ییلاقات شهر مینودشت در استان گلستان واقع گردیده است.این اقامتگاه در واقع خانه روستایی با قدمت بیش از 40 سال می باشد. روستای ساسنگ یک دهکده کوچک و آرام در دل جنگل های هیرکانی است و آبشارهای دائمی و پرآبی دارد که با یک پیاده روی نیم ساعته در مسیر جنگلی میتوان به آنها رسید. چشمه سارهای فراوا
 
 

نصب پکیج یا نصب آبگرمکن؟

 
 
اهمیت و ضرورت وجود سیستم‌های گرمایشی بر کسی پوشیده نیست. هیچ کدام دوست نداریم سرما را بدون بخاری، شومينه، شوفاژ، آبگرمکن، پکیج یا موتورخانه تجربه کنیم. افراد با توجه به نیازشان برای تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی موردنظرشان اقدام می‌کنند. سرویس پکیج و تعمیر پکیج، سرویس آبگرمکن و تعمیر آبگرمکن، نصب بخاری، سرویس و تعمیر بخاری، تعمیر شوفاژ، نگهداری و تعمیر موتورخانه، تعمیر و نصب حوله خشک کن، سرویس و تعمی
 
 

تعمیر و نصب حوله خشک کن

 
 
اهمیت و ضرورت وجود سیستم‌های گرمایشی بر کسی پوشیده نیست. هیچ کدام دوست نداریم سرما را بدون بخاری، شومينه، شوفاژ، آبگرمکن، پکیج یا موتورخانه تجربه کنیم. افراد با توجه به نیازشان برای تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی موردنظرشان اقدام می‌کنند. سرویس پکیج و تعمیر پکیج، سرویس آبگرمکن و تعمیر آبگرمکن، نصب بخاری، سرویس و تعمیر بخاری، تعمیر شوفاژ، نگهداری و تعمیر موتورخانه، تعمیر و نصب حوله خشک کن، سرویس و تعمیر

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها