نتایج جستجو برای عبارت :

شماره خیرین استان کرمان

مدیرکل ثبت احوال استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه استان کرمان از نظر جمعیت در کشور رتبه نهم را دارد، گفت: بیشترین جمعیت استان در شهرهای کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت و بم و کمترین جمعیت در شهرهای کوهبنان، فاریاب، رابر، انار و ارزوئیه است.
ادامه مطلب
استان کرمان دارای غذاهای محلی و سنتی بسیار زیادی است که نام و آوازه این غذاها در تمام کشور پخش شده است. غذاهای سنتی کرمان دارای عطر و طعمی بی نظیر می باشند. استان کرمان دارای قدمت بسیار زیادی است و غذاهای آن نیز دارای تاریخچه هستند. در سفر به استان کرمان می توان از بهترین غذاهای سنتی کرمان میل کرد و یک خاطره خوب و بیاد ماندنی از این استان داشت. در غذاهای سنتی کرمان از ادویه های خاصی استفاده می شود که طعم این غذاها را چند برابر می کند.

ادامه مط
استان کرمان دارای غذاهای محلی و سنتی بسیار زیادی است که نام و آوازه این غذاها در تمام کشور پخش شده است. غذاهای سنتی کرمان دارای عطر و طعمی بی نظیر می باشند. استان کرمان دارای قدمت بسیار زیادی است و غذاهای آن نیز دارای تاریخچه هستند. در سفر به استان کرمان می توان از بهترین غذاهای سنتی کرمان میل کرد و یک خاطره خوب و بیاد ماندنی از این استان داشت. در غذاهای سنتی کرمان از ادویه های خاصی استفاده می شود که طعم این غذاها را چند برابر می کند.

ادامه مط
هفت شهرستان جنوبی استان کرمان، فاقد جایگاه CNGمدیرکل صمت جنوب کرمان با عنوان اینکه در ۷ شهرستان جنوبی استان کرمان جایگاه سوخت CNG وجود ندارد و به‌همین دلیل شاهد افزایش کرایه‌ها هستیم گفت: در جلسه تنظیم بازار هفته قبل استان این موضوع مطرح و مقرر شد در شهرستان‌هایی که جایگاه CNG وجود ندارند در مورد سهمیه
ادامه مطلب
هفت شهرستان جنوبی استان کرمان، فاقد جایگاه CNGمدیرکل صمت جنوب کرمان با عنوان اینکه در ۷ شهرستان جنوبی استان کرمان جایگاه سوخت CNG وجود ندارد و به‌همین دلیل شاهد افزایش کرایه‌ها هستیم گفت: در جلسه تنظیم بازار هفته قبل استان این موضوع مطرح و مقرر شد در شهرستان‌هایی که جایگاه CNG وجود ندارند در مورد سهمیه
ادامه مطلب
سوالات گزینش  مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان(سال 1398)
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان(سال 1398)با جواب
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان(1398)
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان(سال 1398) با پاسخنامه تشریحی
نمونه سوالات گزینش یا مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش کرمان (سال 98)
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان(سال ۱۳۹۸ کلیک کنید
پوشش کامل بارندگی در جاده‌های استان کرمان
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: خوشبختانه در حال حاضر همه راه‌های استان باز و تردد در آن‌ها برقرار است.
پوشش کامل بارندگی در جاده‌های استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان احسان عراقی زاده، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: در حال حاضر در سراسر استان شاهد بارش باران هستیم امام تمامی راه‌ه
نقشه GIS کرمان

دانلود نقشه شهر کرمان
کرمان یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان کرمان است. جمعیت این شهر طبق سرشماری سال ۹۵ معادل ۶۳۴٬۴۴۱ نفر بوده است. کرمان یکی از پنج شهر تاریخی ایران است.

نقشه GIS استان کرمان
دانش پژوهان گرامی در این قسمت نقشه GIS استان کرمان با کیفیت خوب در . در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

دانلود رایگان لایه های اطلاعاتی GIS شهرستان کرمان
 نقشه های جی ای اس شهرستان کرمان. نقشه های GI
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی و تولید انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر کشور و همچنین استان کرمان.
فروش انواع محصولات در استان کرمان و همچنین ارایه خدمات نصب و تعمیر به شرح زیر می باشد :
فروش انواع راه بند هیدرولیکی در کرمان
فروش انواع راه بند الکترومکانیکی در کرمان
فروش سامانه های کنترل تردد در کرمان
فروش فیاب دستی در کرمان
فروش سیستم پلاک خوان در کرمان
فروش آنتن برد بلند در کرمان
فروش سیستم گشت و نگه
به گزارش ایرنا، مرجان شاکری شبانگاه یکشنبه با اشاره به وجود کشتزار های غیرقانونی پرورش ماهی تیلاپیا تو برخی نقاط استان کرمان  افزود: این ماهی مردمان ایران تراشیدن و تحصیل و اضافه آن بوسیله دلیل احتمال تخریب ایستم از دید محیط زیست ممنوع است. وی با بیان این که چهار استان سرزمین مجوز پرورش و تکثیر ماهی تیلاپیا را دریافت کرده اند تصریح کرد: کرمان به دلیل ایستم و وجود رودخانه های دائمی در احصائیه این استان ها فراغت ندارد. مدیرکل حفاظت مح
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، در جلسه شورای استانکرمان که پنج شنبه ۳ بهمن ماه متشکل از روسای شورای شهرستان های استان تشکیل شد، انتخابات هیئت رئیسه شورای استان‌ برگزار و حجت الاسلام علی هاشمیان به اتفاق آراء به عنوان ریاست شورای اسلامی استان کرمان انتخاب شد .
یکشنبه ، ۶ بهمن ۹۸@IrNews_24
[عکس 736×800]
مشاهده مطلب در کانال
 هنرواره فرهنگی یادواره شهدا عشایر استان کرمان در جیرفت
ظهر امروز پوستر هنرواره فرهنگی اولین یادواره ۱۲۰۰ شهید عشایر استان کرمان با حضور سرهنگ مولایی معاون اجرایی سپاه ثارالله ، دکتر بصیری معاون ی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ، سرهنگ محمدی مسئول سازمان بسیج عشایری استان ، عطاپور فرماندار جیرفت، حجت
ادامه مطلب
سفر به کرمان و معرفی جاذبه های گردشگری دیدنی
 
سفر به کرمان و معرفی جاذبه های گردشگری دیدنی 
کرمان شهری هست که آثار باستانی زیادی را در خود دارد، همین طور باغ های زیبای از دوران قبل در این شهر خود نمایی می کنند. مسئولان کرمان درصددند تا گردشگری استان را رونق دهند و از هر فرصتی برای معرفی جاذبه‌های آن بهره گیری شود اما فعالان گردشگری می گویند شهر کرمان هتل مفید کم دارد.
کرمانی‌ها زمانی در کوچه و خیابان شهرهای خود گردشگران زیادی را می
*آماده‌باش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در هفت شهرستان جنوبی* 
مهندس مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان: **تمامی عوامل راهداری در قالب ۱۴۰ نفرنیروی راهدار و ۷۱ دستگاه راهداری در محورهای ارتباطی و شریانی جنوب کرمان به صورت آماده باش حضور دارند.*وی از مشخ
ادامه مطلب
نقشه GIS کرمان

جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود نقشه GIS کرمان



نقشه GIS کرمان کرمان یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان کرمان است. جمعیت این شهر طبق سرشماری سال ۹۵ معادل ۶۳۴٬۴۴۱ نفر بوده است. کرمان یکی از پنج شهر تاریخی ایران است.نقشه GIS استان کرمان دانش پژوهان گرامی در این قسمت نقشه GIS استان کرمان با کیفیت خوب در در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.دانلود رایگان لایه های اطلاعات
بازدید مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از روستای بن گرو چاه دادخدایحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با همراهی پیمان مدیر کمیته امداد امام خمینی ره قلعه گنج  به دور از هر گونه هیاهوی رسانه ای و تنها در قامت یک خدمتگزار در نظام جمهوری اسلامی در استانه دهه فجر راهی محروم ترین منطقه جنوب کرمان-مارز- در ۱۲۰ کیلومتری
ادامه مطلب
اول تیرماه زمان حذف قبوض کاغذی مشترکان برق
معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: طرح حذف قبوض کاغذی به منظور کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت انجام می‌شود.
  افتخاری معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: در صورت مراجعه مشترکان و ارسال نشدن پیامک، قبض کاغذی چاپ گرفته شده و به مشترک داده خواهد شد.
افتخاری گفت: مشترکان برق با مراجعه به پایگاه شرکت به نشانی WWW.Nked.CO.IR و نصب نرم افزار جامع خدما
24 کاروان از کرمان به حج تمتع اعزام می شود
 مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت : 24 کاروان حدود سه هزار و 500 زائر حج تمتع امسال از این استان به سرزمین وحی اعزام می شود.
24 کاروان از کرمان به حج تمتع اعزام می شود
 محمود عرب نژاد با بیان اینکه زائران سرزمین وحی استان کرمان امسال مدینه قبل هستند افزود: طول مدت اقامت زائران 27 تا 41 روز و میانگین 35 روز است.
وی تاکید کرد: پروازهای کرمان به حج تمتع امسال از 17 تیرماه در کشور آغاز می شود و تا 12 مرداد ادامه دارد.
آب دریا به زرند می آید 
 خط انتقال آب از دریا به استان کرمان تامین مالی شد .
به گزارش ندای زرند،محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم راور وکرمان گفت :با تامین این اعتبار، عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب از دریای عمان به استان های کرمان و یزد به سرعت در حال پیشروی است.
وی با بیان اینکه پروژه انتقال آب از دریا نیمه دوم سال 98 به استان کرمان خواهد رسید گفت: پروژه انتقال آب از دریا ابتدا به سیرجان و رفسنجان و پس از آن به کرمان می رسد با اتمام این پروژه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان؛ کارشناس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و خبرنگار آنا در کرمان برتر استان کرمان شد.
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار و از محمدحسین توکلی کارشناس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به عنوان خبرنگار برتر استان کرمان در زمینه انتشار اخبار و مطالب درباره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تجلیل شد.
ادامه مطلب
هشدار دامپزشکی کرمان و احتمال شیوع بیماری تب کریمه کنگو
مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: با آغاز فصل گرما احتمال شیوع بیماری تب کریمه کنگو وجود دارد.

به گزارش ندای زرند، رشیدی، مدیرکل دامپزشکی استان کرمان درخصوص راه‌های پیشگیرانه در برابر این بیماری فصل گرما احتمال شیوع بیماری تب کریمه کنگو مشترک بین انسان و دام گفت: بیماری تب کریمه کنگو از طریق کک منتقل می‌شود.
وی گفت:مردم از کشتار دام در فضای غیر کشتارگاهی خودداری کنند و همچنین به دامد
سلام ودرود بر همه اهالی شهر خوب کرمان و ما در این مطلب میخاهیم به شما بهترین گروه تلگرام کرمان رو معرفی کنیم و از شما درخواست کنیم که به عضویت گروه کرمان در بیاین.شما در گروه چت کرمان میتوانید با دیگر دختر پسرای کرمان چت کنید و دوستان خوبی را در گپ کرمان پیدا کنید ویا اینکه تبلیغ لینک گروه خودتون رو به ما بدین تا براتون انجام بدیم.کانال و گروه ما لینکدونی کرمان هست و تبلیغات شما رو قبول میکنه.
فوت بیش از هزار نفر در تصادفات استان کرمان در سال 97
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: یک‌هزار و 74 نفر طی سال گذشته در تصادفات استان کرمان جان خود را از دست دادند که 239 نفر در معابر درون شهری فوت کرده‌اند.

به گزارش ندای زرند، "یوسف نجفی" در شورای ترافیک استان اظهار داشت: یک‌هزار و 74 نفر طی سال گذشته در تصادفات استان کرمان جان خود را از دست دادند که 539 نفر در جاده‌های شمال، 296 نفر در جاده‌های جنوب و 239 نفر در معابر درون شهری فوت کرده‌
باسلام بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی، طی سه روز آینده در استان افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید رخ می دهد. وقوع طوفان شن در مناطقی مانند ریگان و فهرج دور از انتظار نمی باشد. اختلال تردد به جهت کاهش میزان دید افقی در جاده های مواصلاتی استان کرمان به استان های سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی پیش بینی می شود. همچنین روز دوشنبه و سه شنبه در نیمه جنوبی استان بارش رخ می دهد. صبح چهار شنبه کاهش محسوس دما در استان خواهیم داشت. خواهشمند اس
با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان صورت گرفت
آغاز به کار سی و هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و چهارمین دوره مسابقات فرهنگیان استان کرمان در شهرستان زرند

طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان سی و هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و چهارمین دوره مسابقات فرهنگیان استان کرمان در شهرستان زرند آغاز به کار کرد.
صبح سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۸ با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموز
دستور قاطع استاندار کرمان به فرمانداران در مواقع بحرانی امکانات لازم باید کرایه و اجاره شود و هزینه آن نیز توسط ستاد مدیریت بحران استان از محل بودجه حوادث پرداخت می شود.استاندار کرمان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان های جنوبی استان در قلعه گنج با ا
ادامه مطلب
‍ کار بازسازی و ترمیم اصولی محورهای خسارت دیده از سیلاب در شهرستانهای جنوبی استان کرمان به زودی انجام خواهد شد معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید از محورهای خسارت دیده وتخریب شده از سیل در شهرستانهای جنوبی استان کرمان گفت: بارش شدید باران سبب تخریب زیرساختهای راه دراستان سیستان وبلوچستان و جنوب کرمان شد که با حضور عوامل راهداری در حال حاضر کلیه محورهای ارتباطی کار بازگشایی انجام شده است و در برخی نقاط هم به جهت بالا ب
جیرفت/ اطلاعیه مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمانمرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان اعلام کرد با توجه به اطلاعیه صادر شده سازمان هواشناسی کشور م
ادامه مطلب
جیرفت/ اطلاعیه مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمانمرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان اعلام کرد با توجه به اطلاعیه صادر شده سازمان هواشناسی کشور م
ادامه مطلب
ملاقات ۹۵ نفر از مردم شهرستان زرند با رئیس کل دادگستری استان کرمان

- مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کرمان گفت: رییس کل دادگستری استان کرمان در سفر به شهرستان زرند که با همراهی معاون منابع انسانی، رئیس حفاظت اطلاعات و مسئول ارزشیابی و نظارت قضات دادگستری استان کرمان صورت گرفت با ۹۵ نفر از شهروندان زرندی ملاقات کرد.
 
مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کرمان گفت: رییس کل دادگستری استان کرمان در سفر به شهرستان زرند که با
هواشناسی استان اعلام کرد:
سیلابی شدن رودخانه‌های استان را پیش‌بینی نمی‌کنیم/وزش بادهای شدید در استان
رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: نقشه‌های فعلی هواشناسی سیلابی شدن رودخانه‌های استان را نشان نمی‌دهند اما مناطق غرب و جنوب غرب استان کرمان بارش‌های خوبی خواهند داشت.

به گزارش ندای زرند، "حمیده حبیبی" با اشاره به وضعیت جوی استان در روزهای آینده، اظهار کرد: ناپایداری‌های که از روزهای گذشته در سطح استان وجود داشته
شرکت صنایع سبز تولید کننده محصولات روشنایی ال ای دی در استان کرمان
شرکت صنایع سبز تولید کننده سیستم های نور پردازی ال ای دی در استان کرمان
برای کسب اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان ونحو فروش با ما در ارتباط باشید.کارشناس فروش:ستاریان 09135049183شماره ثابت:03435120ایمیل:greeninco.ir@gmail.comآدرس سایت شرکت:www.greeninco.irآدرس شرکت:کرمان-شرف آباد بلوار قائم7
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، مجید ارجونی اقرار کرد: رویه آهن کرمان در کنسلی حرکت این قطار نقشی نداشته است. با توجه بوسیله تاکیدات وزارت بهداشت مبنی به خشکی امدن اینکه درون وضعیت کنونی آدم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند، مردم این وعظ ها را موکد اندوهناک و از سفرهای غیرضروری خودداری می کنند. وی گفت: تا زمانی که قطارها مسافر نداشته باشند، حرکت نخواهند کرد. در هیچ کجای قلمرو قطارها سفرهای خود را به برهان عالمگیر ویروس کرونا ابطا
32 کشته در محورهای استان کرمان
از آغاز اجرای طرح نوروزی طی 13 روز ، 32 نفر در حوادث جاده ای استان کرمان جان باختند.
به گزارش ندای زرند، جانشین پلیس راه استان کرمان گفت: در 13 روز ابتدایی طرح نوروزی پلیس راه که از 25 اسفند آغاز شد، 28 نفر کشته و 235 مجروح که برخی از این مجروحان قطع نخاع و قطع عضو شدند.

سرهنگ رضایی افزود : 60 درصد حوادث جادهای را واژگونی وسیله نقلیه دانست و گفت: نیمی از علل این حوادث ناشی از بی توجهی به جلو ،خستگی و خواب آلودگی است.

وی به را
شریعت نیوز|قدردانی سفیر افغانستان از اداره کل اتباع  - معاون ی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: سفارت افغانستان در تهران از اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی این استان برای کمک‌های بشردوستانه نسبت به اتباع این کشور قدردانی کرد.
محمدصادق بصیری رو جمعه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سفارت افغانستان در تهران با انتشار پیامی مراتب تقدیر خود را از اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان به سبب توزیع کمک‌های بشردوستانه در ر
توسط راه وشهرسازی استان کرمان صورت پذیرفت؛
اختصاص بیش از 3600 تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان کرمان
عملیات بهسازی روکش آسفالت محور کرج - چالوس در دوسال گذشته بیش از 3600 تن قیر رایگان توسط اداره کل راه وشهرسازی استان کرمان به شهرداری های 5 شهر استان جهت آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری اختصاص یافته است.

به گزارش ندای زرند، "حاجی زاده" با اعلام این خبر گفت :‌ این میزان قیر برای آسفالت معابر محلات فیروز آباد و شهرک صنعتی در کرمان، آباده و
مسابقات فینال و رده‌بندی لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال کرمان
رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری رقابت‌های فینال و رده‌بندی لیگ‌های برتر و دسته یک فوتبال استان، طی روزهای ۴ و ۶ اردیبهشت جاری خبر داد.

عرفان امیرخسروی رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ندای زرند ، گفت: دو تیم شهدای سیریز زرند و دقیانوس جیرفت به فینال لیگ دسته یک فوتبال استان راه یافته
سامانه بارشی جدید وارد کرمان می شود
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان از ورود سامانه بارشی جدید طی روزهای آتی به این استان خبر داد.
به گزارش ندای زرند، "مریم سلاجقه" اظهار کرد: بر اساس نقشه های فعلی امروز پنجشنبه جوی آرام و پایدار در استان پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: از روز جمعه مجدداً ناپایداریهای جوی به صورت افزایش ابر، وزش تند بادهای لحظه ای و از اواخر وقت روز جمعه بارش پراکنده دربرخی مناطق استان آغاز می شود که به صورت متناوب تا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها