نتایج جستجو برای عبارت :

شفای کودک درون

دانلود رایگان کتاب شفاي کودک درون
دانلود رایگان کتاب شفاي کودک درون pdf
معرفی کتاب:(شفاي کودک درون) کتاب شفاي کودک درون نوشته ی لوسیا کاپاچیونه raquo; و ترجمه ی گیتی خوشدل raquo; است.(شفاي کودک درون) این کتاب کمکتان می کند لغایت شادمانه گذشته را خلاص کنید و هوشیارانه در این لحظه حضور یابید.(شفاي کودک درون) درر بخشی ااز متن ااین کتااب می خواانید: همه ی ماا .
دریافت فایل
دانلود کتاب شفاي کودک درون - فوجی بوک https://fooji.ir › دانلود-کتاب-شفاي-کودک-درون دانلود
آسیب های دوران کودکی ، علاوه بر تأثیرات کوتاه مدت ، پیامدهای بلندمدتی بر زندگی افراد دارد به طوری که ممکن است تا آخر عمر افراد بر اساس احساسات حل نشده ناشی از کودکی ، تصمیمات مهمی برای زندگی خود بگیرند و در واقع این اتفاق به این معنی است که کودک درون آسیب دیده تصمیم گیرنده زندگی آن ها است . این مسئله نشان دهنده اهمیت درمان کودک درون است .
به نقل از سایت روانشناسی فردی فیلیا ، افراد با استفاده از روش های شفاي کودک درون از جمله صحبت با کودک درون
دانلود رایگان کتاب شفاي کودک درون pdf
معرفی کتاب:(شفاي کودک درون)
کتاب شفاي کودک درون نوشته ی لوسیا کاپاچیونه» و ترجمه ی گیتی خوشدل» است.(شفاي کودک درون) این کتاب کمکتان می کند لغایت شادمانه گذشته را خلاص کنید و هوشیارانه در این لحظه حضور یابید.(شفاي کودک درون) درر بخشی ااز متن ااین کتااب می خواانید: همه ی ماا درونمان کودکی دااریم که تقسیم ااحساسی و عاطفی وجود مااست.(شفاي کودک درون)ااین کودک، باازیگوش و شهودی و خلاق و خوداانگیخته ااست. ااگرچه ا
 
یک خانواده خوشحال چیزی جز یک بهشت زودرس نیست "برنارد شاو"
 
امروز در کتاب 99 راه برای شفاي کودک درون خواندم :
" از ته دل بخندید؛ خنده شفاي دردها و غذای روح است.
خنده به کودک درونتان اجازه میدهد تا ظاهر شود. "
معنای کودک درون را حال که فرزند خردسالی دارم بیشتر از بیش درک میکنم.
کودک من هم بازی میخواهد؛
توجه میخواهد؛
آغوش گرم میخواهد.
کودک درون اگر باشد؛اگر دوست داشته شود دنیا بی شک زیباتر میشود.
مگر نه این است که کودکان زیبایی این دنیا هستند.
حال ف
دانلود کتاب صوتی شفاي کودک درون اثر لوسیا کاپاچیونه
فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 10 حجم کل فایل ها: 111 مگابایت مدت زمان پخش: 1 ساعت و 54 دقیقه نویسنده: دکتر لوسیا کاپاچیونه مترجم: گیتی خوشدل زبان ترجمه: فارسی ناشر: پیکان سال انتشار: 1395 تعداد صفحات: 232 درباره کتاب: کودک درون، کودک خردسالی است که در درون همه ماست. این .
دریافت فایل
دانلود کتاب صوتی شفاي کودک درون اثر لوسیا کاپاچیونه
فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 10 حجم کل فایل ها: 111 مگابایت مدت زمان پخش: 1 ساعت و 54 دقیقه نویسنده: دکتر لوسیا کاپاچیونه مترجم: گیتی خوشدل زبان ترجمه: فارسی ناشر: پیکان سال انتشار: 1395 تعداد صفحات: 232 درباره کتاب: کودک درون، کودک خردسالی است که در درون همه ماست. این .
دریافت فایل
کودک درون برای بسیاری از بزرگسالان مفهومی مبهم و ناشناخته است. تقریبا همه‌ی آدم‌ها در دوران کودکی خود آرزوهای بسیار داشته و سرشار از رویاهای دور و دراز و حتی دست نیافتنی بوده‌اند. اکثر این امیال و رویا‌ها تحت تاثیر هنجارها و باید و نبایدهای دنیای بزرگسالی، سرکوب می‌شود. توقع انسان‌ها از خودشان و از زندگیشان پایین می‌آید و اسیر دنیای روزمره می‌شوند. برقراری ارتباط دوباره و احیا کردن کودک درون همان چیزی است که شما را از این روزمرگی‌ها
گوشه گیری کودک چه علتی دارد؟
بخش کودک- درون گرایی و گوشه گیری برای آینده کودک بسیار مضر است . اگر کودکی برون‌گرا بوده، اما حالا به طور ناگهانی گوشه گیر شده باید علت یابی شود که این مشکل از کجا آغاز شده است
به ادامه بروید
ادامه مطلب
برخی از افراد در کودکی ، آسیب هایی می بینند که آن ها را تا بزرگسالی همراه خود دارند . این افراد ، در کودکی برای مقابله با درد و رنج ها از یک سری راهکارهای مقابله ای استفاده می کردند که اگرچه در آن زمان کمکشان می کرد اما در بزرگسالی این راهکارها دیگر کارآمد نیست . در واقع، در این موارد کودک درون آسیب دیده برای زندگی آن ها تصمیم می گیرد .
به نقل از سایت روانشناسی فردی فیلیا ، دریافت احساس امنیت در کودکی ، زیربنای داشتن کودک درون سالم در بزرگسالی ا
_برنج، مرغ و سبزیجات: به خواست خودتان نوعی از سبزیجات را انتخاب کنید، آن را همراه تکه‌های کوچک مرغ درون آب بریزید تا پخته شود. سپس مواد پخته شده را از درون آب بیرون بیاورید و برنج را درون آب سبزیجات و مرغ بپزید. بعد از آماده شدن همه مواد می‌توانید آن‌ها را با هم بکوبید تا به صورت پوره در بیاید، با چنگال له کنید یا به صورت تکه‌های کوچک به کودک خود بدهید.
ادامه مطلب
 
امروز  رو صندلی نشسته بودم یهو یه خانوم حدودا دهه ی ۷۰ ایی اومد روبروم و به یه چند تا کتاب که دستش بود اشاره داشت و 
گفت : سلام خانوم شما کتاب نمیخواین ؟!
گفتم : سلام ، نه ممنونم :)
گفت : خانوم کتاب کودک دارم ها !! شما کودک ندارین ؟! کتاب ها رو ببرین بخونین دیگه ! راهنمای خوبی میشه برای کودک تون ها !
گفتم : نه مرسی  نمیخوام ممنونم ، نه کودک ندارم :)) کودکم کجا بود ؟!  من خودم کودکم :دی 
یهو خانوم جوان با ناراحتی داشت میرفت رو بهم کرد و داد زد و گفت : ولی خ
آیا سن تربیت کودک مربوط به دوره  خاصی است؟ همه پدر و مادرها می خواهند کودک خود را به بهترین شکل تربیت کنند و از همان اولین روزهای زندگی کودک به دنبال بهترین نحوه برخورد با کودک و پرورش او هستند. اما خیلی از والدین به درستی نمی‌دانند در چه سنی چه رفتاری با کودک مناسب‌تر است. آگاهی از سن مناسب برای تربیت کودک و چگونگی آن والدین مانند راهنمایی همیشگی برای پیشبرد رفتاری متناسب با درک کودک ارائه می دهد. 

ادامه مطلب
 
 
کودک درون 
کودک درون در واقع بیان کننده حالتی از روحیات ما است که با احساسات ما سرو کار دارد سن کودک درون تغییر نمیکند و ومنطق آن لذت ورنج است
شخصیت همه ی انسان ها برگرفته شده از : والد، بالغ ،کودک،
والد: امر ونهی ها باید ها و نباید ها پدرانه ومادرانه ی ما است ،افکاری که انسانها ازفرهنگ ،مذهب و عقاید کسب کرده اند
بالغ:در هر موضوعی کمک میکند که ابتدا جمع اوری اطلاعات بکنیم و بعد به تحلیل سود و زیان بپردازیم
کودک: تجربیات هر انسانی است که از ز
9 نکته ی تربیتی:
1- همیشه به کودک خود سلام کنید و به او احترام بگذارید2- زمانی با کودک بازی کنید که او مشتاق باشد
3- از زورگویی پرهیز کنید4- با کودک رفتار محبت آمیز داشته باشید
5- برای آموختن زندگی به کودک عجله نکنید و اجازه بدهید او از کودکی خود لذت ببرد6- ناکامی کودک را محترم بشمارید و او را از شکست نترسانید
7- کودک را برای خودش و بر اساس توانایی هایش پرورش دهیدو نه برای اینکه تصویری از آرزوهای شما باشند
8- با صبر و سکوت با کودک خود ارتباط برقرار کنی
این کلمه خیلی وقتها جاهای مختلف تکرار میشه و افراد مختلف برداشتهای گونگون دارن، من وقتی بچه بودم یعنی کودک، حالا بزرگتر شدم باز درون من کودک داشته باشه؟ نمیدونم. بعضی وقتها با بچه های دو سه ساله خواهر و برادرم بازی می کردم و گاهی خر میشدم تا سوارم بشن و از این جور چیزا، نمی دونم کودک درون دارم یا بزرگی می فهمه که با بچه باید بچه بود. نمی دونم الان چرا هوس کردم داستان شازده کوچولو را که سالهاست در گوشی دارم باز گوش کنم، در این وبلاگ فایلهایش ر
چراغ خواب کودک مدل بره ناقلا ، چراغ خواب دیواری وسیله ای بسیار مناسب و کاربردی جهت اتاق کودک محسوب می شود.کاربرد چراغ خواب دیواری ایجاد نوری ملایم و یکنواخت در اتاق کودک است به طوری که در خواب کودک اختلال ایجاد نکرده و بتوان آن را در تایم زمانی شب تا صبح روشن نمود. چراغ خواب دیواری کودک مدل بره ناقلا به گونه ای طراحی و ساخته شده که نور آن به هیچ وجه در خواب کودک خللی وارد نمیکند.منبع نور به طور کامل در درون چراغ خواب مخفی شده و نور کاملا بصورت
دانلود کتاب صوتی من کودک من (خودشناسی به کمک احیا، رشد و بالندگی کودک درون)
من - کودک - من (خودشناسی به کمک احیا، رشد و بالندگی کودک درون) فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 37 حجم کل فایل ها: 259 مگابایت زمان پخش: نویسنده: جان برادشاو مترجم: دکتر داود محب علی گوینده: طاهره رحمانی صدابرداران: مظاهر آقاجانی و بهرام حامدی گو دسته بندی: روانشناسی - کتاب .
دریافت فایل
زمانى که کودک شروع به گفتن "من،من" میکند یعنى خودم میخواهم انجام دهم به این معنیست که کودک در حرکت بسوى استقلال است .
مسلما در ابتدا همه کارها را اشتباه انجام میدهند و برخورد والدین تاثیر تعیین کننده ایى در اعتماد بنفس کودک دارد.
اگر به او بگوییم نکن، بده، بشین، دست نزن تو نمیتونى، به جاى آنکه به او بیاموزیم و مراقبش باشیم کودک به این نتیجه میرسد که من ناتوان و ابله هستم و نمیتوانم.
دانلود کتاب صوتی من کودک من (خودشناسی به کمک احیا، رشد و بالندگی کودک درون)
من - کودک - من (خودشناسی به کمک احیا، رشد و بالندگی کودک درون) فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 37 حجم کل فایل ها: 259 مگابایت زمان پخش: نویسنده: جان برادشاو مترجم: دکتر داود محب علی گوینده: طاهره رحمانی صدابرداران: مظاهر آقاجانی و بهرام حامدی گو دسته بندی: روانشناسی - کتاب .
دریافت فایل
رنگ سبز اتاق کودک و ترکیب آن با رنگ های مختلف تاثیرات فوق العاده ای بر روی احساسات ورشد عملکرد مغز کودک خواهد داشت.رنگ سبز اتاق کودک یکی از پرطرفدارترین رنگ های دنیا میباشد.برای فضاهایی که آرامش احتیاج داریم بهتر است از رنگ سبز استفاده کنیم.
رنگ سبز اتاق کودک استرس را کم , نشانگر شروع دوباره(برای روحیه بیماران نیز استفاده میشود) , کاهش دهنده تب و حرارت بدن میباشد
• استفاده از رنگ سبز اتاق کودک باعث افزایش تمرکز ویادگیری کودک میشود .پس اگر میخ
 بهداشت را رعایت کنید: قبل از اولین تغذیه، بطری ها را طبق دستور بسته بندی بشویید یا استریل کنید.
شیر را گرم کنید: برای گرم کردن شیر مادر یا شیرخشک از یک بطری گرم یا آب گرم استفاده کنید. (از ماکروفر استفاده نکنید). قبل از تغذیه کودک، کمی از شیر را روی قسمت داخلی مچ دست امتحان کنید.
به علاقه ی کودک خود اهمیت دهید: اگر کودک شما شیر گرم دوست ندارد ، می توانید آن را کمی سرد کنید یا دمای آن را به دمای اتاق برسانید.
کودک را در یک مکان راحت قرار دهید: یک مکا
آفت دهان کودک چه علائمی دارد و چطور درمان می‌شود؟
زمان مطالعه: 4 دقیقهآفت دهان کودکفهرست مطالب
آفت دهان کودک بیماری است که گریبان تعداد زیادی از کودکان را می‌گیرد و مشکلات زیادی را برای خود کودک و والدین او ایجاد می‌کند.
اگر شما والدین کودک‌های کم سن باشید احتمالاً با این چالش روبرو شده‌اید و یا خواهید شد. از این رو بهتر است از حالا اطلاعات لازم را در این‌باره جمع‌آوری کنید تا در صورت بروز چنین مشکلاتی برای کودک‌تان بتوانید خیلی آسان و
چراغ خواب کودک مدل اتوبوس مدرسه ،وسیله ای بسیار مناسب و کاربردی جهت اتاق کودک محسوب می شود.این چراغ خواب اتاق کودک به گونه ای طراحی و ساخته شده که نور آن به هیچ وجه در خواب کودک خللی وارد نمیکند.منبع نور به طور کامل در درون چراغ خواب مخفی شده و نور کاملا بصورت غیر مستقیم و کاملا یکنواخت در اتاق پخش می شود.
ادامه مطلب
رشد کودک: ماه اول تا سوم
در این ماه‌ها رشد قدی و وزنی کودک بسیار
سریع است. روند رشد کودک در این ماه‌ها مشابه رشد سریعی است که طی یک ماه
اول داشته است. در این ماه کودک بین 2.5 الی 3.8 سانت رشد قدی و در حدود
907 گرم رشد وزنی خواهد داشت. این اعداد تنها نشان‌دهنده میانگین مورد
انتظار هستند و امکان آن وجود دارد که روند رشد کودک شما آرام‌تر یا
سریع‌تر باشد و یا در مقطعی رشد او به طور ناگهانی زیاد شود. اگر در سن 6
هفتگی کودک شما بیش‌ازحد بی‌قرار است یا
جای تعجب نیست که کودکان وقت زیادی را در اتاق خواب خود می گذرانند. برای خوابیدن ، بازی کردن و کار کردن از آنها استفاده می شود ، بدین ترتیب فضای آنها باید منعکس کننده شخصیت های کمی آنها باشد. در دنیای فضای داخلی کودکان گم شدن آسان است. ازاتاق کودک شما می تواند. شیک باشد یا شاد،عملی ، سرگرم کننده و یا دنج و راحت. همه این موارد به انتخاب شما و شناختتان از روحیات کودک خود بستگی  دارد.
انتخاب ما از ایده های تزئین اتاق خواب کودکان باعث می شود بچه ها از
چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟
شغل والدین:
شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به پرستار کودک در منزل را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نو
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و
هنگام تشنج کودک چه کارهایی انجام بدهیم؟
پس از ترخیص از بیمارستان اگر دارویی برای کودک‌تان تجویز شده است، به منظور پیشگیری از تکرار تشنج آن را همیشه و به موقع به کودک تان بدهید
هنگامی که کودک دچار تشنج می‌شود، به هیچ وجه استرس نداشته باشید.
آرامش خود را حفظ کرده و کنار کودک خود بمانید.

ادامه مطلب
 
قانون ارتعاش چیست؟ | ارتعاش در قانون جذب | قانون ارتعاش | ارتعاش  | بالا بردن ارتعاش | ارتعاش فکری چیست؟
 
بهترین روانشناس کودک ارومیه | بهترین روانشناس کودک سنندج | بهترین روانشناس کودک کرمانشاه | بهترین روانشناس کودک ایلام | بهترین روانشناس کودک اهواز | بهترین روانشناس کودک خرم آباد
بهترین روانشناس کودک اصفهان | بهترین روانشناس کودک یزد | بهترین روانشناس کودک سمنان | بهترین روانشناس کودک اراک | بهترین روانشناس کودک همدان | بهترین روانشناس
یکی دیگر از عوارض اختلال در خواب کودک، پرخاشگری و خشک کودک است.زمانیکه کودکتان در زمان مناسب نخوابد، در کل روز بی حوصله است و به دلیل اینکه انرژی لازم را برای انجام کارهایش نداردبا کوچکترین چیزی دچار استرس و اضطراب می شود و پرخاشگری می کند.از این رو خواب کودک می تواند روی پرورش کودک تاثیر مثمر ثمری داشته باشد.
شمایی که در زمان جوانی عاشق بازی و خوشی و سبکسر بودید. همان کسی که شما آنرا با فردی بالغ، جدّی و دارای رفتار تکلیف گرا جایگزین کردید. کودک درون شما گم شده یا فراموش شده ولی هنوز هم در ناخودآگاه شما ساکن است.کودک درون همان بچه کوچکی است که علاقمند است تربیت شود، مورد توجه و مراقبت قرار گیرد و وی را دوست داشته باشند. روح آزاد، شیطان و بازیگوشی است که شما آنرا سر به راه نموده و کنترل می کنید، وی عاطفی و حساس است، شما وی را هدایت نموده و آرام می کنید
حضور موسسه کودک ایمن ـ ناجی فردا در هشتمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان
محورهای دورهمی هشتم:
۱. سخنرانی اساتید برجسته کودک و نوجوان
۲. ارائه فعالیت ها و اقدامات تعدادی از فعالان حوزه کودک و نوجوان
۳. رونمایی محصولات تولید شده اعضای دورهمی و کتاب دورهمی
۴. شبکه سازی و هم افزایی میان اعضا
                             کودک درون
.   کودکی درضمیر من خفته است کودکی داغدیده ومفلوک،کودکی درخلال  وهمی گنگ،و مسیری گرفته و مشکوکنه هوایی برای پروازی، نه فضایی نه وسعتی دلخواهمثل دوران کودکی خودم،کودکی بر سکوی قربانگاهمن به او گفته ام که خوشبختی،انس بستن به بندو زنجیراستجایگاه گلایه مسدوداست، اینکه جان میکنیم تقدیر استجایگاه ورفاه میخواهی،چاره اینست پست وبدباشیچاپلوسی،ریاو بی رحمی،بزدلی،هرزه گی بلد باشیکودکم جست وخیزها دارد،دائما
اگر چه بسیاری از کودکان تماشای کارتون و یا انجام بازی‌های ویدیویی را بیشتر دوست دارند اما برای ایجاد سلامت در کودک انجام فعالیت و ورزش توسط کودک بسیار مهم است. در سالهای رشد کودک، والدین باید اهمیت ورزش کردن در حفظ سلامتی را به کودک خود آموزش دهند. می‌توانید ورزش کردن را به شیوه ‌هایی سرگرم کننده به کودک خود آموزش دهید تا کودک با آغوش باز به ورزش کردن گرایش پیدا کند. ادامه مطلب را بخوانید تا با ۱۱ تمرین ورزشی که بدن و ذهن کودکتان را سالم و ق
گریه های زیاد کودک در شب چه علتی دارد؟
بخش کودک مجله زیبا - بیدار شدن کودک در خواب علت های مختلفی دارد.در این مطلب می خواهیم درباره علت های بیدار شدن کودک از خواب و گریه های شبانه با شما والدین عزیز صحبت کنیم
به ادامه بروید
ادامه مطلب
نشست ورشو محل  تجمع کودک کشان و حامیان کودک کشی: کودک کشان صهیونیستی  که رتبه اول کودک کشی در دنیا را دارند همراه سایر کودک کشان وهابی سعودی همراه حامیانشان برای فریب افکار عمومی دنیا، نشستی را  در لهستان برگزار کردند . یک کودک کش فقط با یک کودک کش دیگر می تواند دور یک میز بنشیند، اگر هدف این کنفرانس دروغین صلح و امنیت بود چرا از حقوق کودکان مظلوم فلسطین و یمن، از زکریا  کودک بی گناه عربستانی از کودکانی که به خاطر جدایی از والدینشان در آمریک
1چه بودیم؟ چه شدیم؟ #جشن_الله_اکبر
روزگاری جشنهای ما اینگونه بود. جشن ولیعهد دار شدن مردم. کسی که با کودتای آمریکا روی کار آمده پسر دار شده پسری که قرار است حاکمیت و پول کشور را به ارث ببرد. امروز آغاز چهل سال روی پای خودمان بودن ما است. امروز جشن ، #جشن_مردم است.خوب یا بد هر چه هستیم خودمانیم. خودمان.جشنهایی که عمقش عزا بود نابود شد. بعد پهلوی ها یاد گرفتیم هیچ اراده ای مانع اراده ما نیست. اراده پهلوی با همه قدرتهای پشت سرشاراده صدام با همه

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها