نتایج جستجو برای عبارت :

سوابق بیمه با کد ملی

سوابق بيمه تامین اجتماعی از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سازمان تامین اجتماعی
برای مشاهده سوابق بيمه تامین اجتماعی اند راه بود دارد که در موضوع تحت با صورت آسان شرح داده شده. از مرورگر های مطمئن و نمایش مانند گوگل کروم و فایرفاکس استفاده رمز عبور وجود را سر فواصل زمانی خلاصه تبدیل به هدف سر بردن امنیت از صفحه.
ادامه مطلب
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید روانشناسی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
اطاعاتی در مورد بيمه
سایتی در مورد سوابق بيمه
سایتی در مشاهده سوابق بيمه با موبایل
راهنمای مشاهده سوابق بيمه خدمت سربازی
سایتی در مورد سوابق بيمه
اطلاعاتی در مورد سوابق بيمه سربازی
سایتی در مورد  آموزش مشاهده سوابق بيمه با موبایل
اطلاعاتی در مورد سوابق بيمه با موبایل
سوابق بيمه خدمت سربازی را شرح دهید
چگونگی مشاهده سوابق بیم
 
همه بيمه گذاران عمر پاسارگاد می‌توانند اطلاعات بيمه نامه عمر به همراه سوابق بيمه عمر شان را از طریقرسامانه بيمه عمر پاسارگاد مشاهده نمایند. برای این منظور شما باید شماره بيمه‌نامه عمر پاسارگاد و کد ملي بيمه گذاری را وارد نمایید.
هم چنین با دانلود نرم افزار استعلام بيمه عمر پاسارگاد می‌توانید اطلاعات کلی درباره بيمه عمر پاسارگاد به دست آورده و جدول بيمه عمر پاسارگاد را بر اساس هر سن و هر توان پرداختی و بر اساس انتخاب پوشش‌های مختلف اس
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید فناوری در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات فناوری کمک کند .
سایتی در مورد بيمه
سایتی در مورد قیمت خرید بيمه سربازی
 آموزش مشاهده سوابق بيمه با موبایل
 راهنمای مشاهده سوابق بيمه خدمت سربازی
اطلاعاتی در مورد سوابق بيمه
سایتی در مورد بيمه موبایل
 آموزش مشاهده سوابق بيمه با موبایل
اطلاعاتی در مورد بيمه سربازی
سایتی در مورد بيمه خدمت سربازی
اطلاعات مفیدی در مورد مشاهد
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید فناوری را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
 پوشه بندی عکس ها در آیفون چگونه انجام می شود ؟
سایتی در مورد گوشی آیفون
نحوه پوشه بندی عکس در آیفون
 چگونه با موبایل سوابق بيمه مان را مشاهده کنیم؟
آموزش فولدر بندی در آیفون
اطلاعاتی در مورد سوابق بيمه
فولدر بندی تصاویر در آیفون
چگونگی مشاهده سوابق بيمه با موبایل
نحوه مشاهده سوابق بيمه
سایتی در مورد  فولدر بندی عکس ها در آیفون
چگ
 
جهت دسترسی به اطلاعات بيمه عمر و تامین آتیه و مشاهده سوابق خود تنها کافی است از طریق شماره بيمه نامه خود که روی سند بيمه نامه و همچنین دفترچه اقساط بيمه نامه ثبت شده است و کد ملي بيمه گذار اقدام به مشاهده وضعیت بيمه نامه خود نمایید.
مثال شماره بيمه نامه : 48/30001/0/0/1394/123456
تکالیف بيمه چیست ؟
 
شرکت‌های بيمه نسبت به شخصی که بيمه شده(بيمه‌گذار) از زمانی که تحت پوشش بيمه قرار می‌گیرد موظف به انجام تکالیف و تعهداتی می‌باشد. در اینجا براساس قوانین و مقرارت بيمه به برخی ازحق و حقوقی که برای بيمه‌گذار تعیین شده اشاره می‌کنیم:• مشاوره بيمه یکی از مهم‌ترین خدماتی که بيمه‌گر به بيمه‌گذار ارائه می‌دهد تا با تمام قوانین و مقررات سازمان و چگونگی دریافت حق و حقوق خود آشنایی کامل پیدا کند.• هر کارگری باید از همان روز
فرمول محاسبه سوابق تحصیلی
فرمول محاسبه سوابق تحصیلی
نحوه محاسبه سوابق تحصیلی برای رشته‌های بدون آزمون  ۹۸ چگونه خواهد بود؟ 
بر مبنای اصلاحیه قانون سنجش و پذیرش دانشجو در سال ۹۵ ،
 سوابق تحصیلی عبارت است از نمرات تعدادی دروس سه سال آخر دوره متوسطه.
اکنون امتحان نهایی برای پایه دوازدهم است و چون در دو پایه دهم و یازدهم امتحان نهایی نداریم؛
 بنابراین ملاک و مبنای سوابق تحصیلی، امتحانات پایه نهایی دوازدهم است
 که معدل آن به دانشگاه‌های مج
امروز می خواهیم در خصوص چگونگی مشاهده سوابق بيمه با موبایل و از طریق روش های بیان شده صحبت کنیم ، به جرات می توان گفت راه افتادن این اپلیکشن های همراه تاثیر زیادی در صرفه جویی وقت و انجام سریع امور داشته است و غیر قابل چشم پوشی است ، برای مشاهده سوابق بيمه با موبایل و از طریق اپلیکیشن در نظر داشته باشید که حتما باید به عضویت سامانه در آمده و از قبل عمليات ثبت نام در سامانه بيمه تامین اجتماعی را انجام داده باشید ، زیرا بعد از نصب برنامه ، اطلاع
سامانه دریافت سوابق بيمه ای صندوق بيمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر
زیر نظر سازمان بيمه روستایی و عشایر کشور می باشد و جهت توزیع، جلوگیری از اتلاف
منابع تسریع در انجام کارها بيمه ای راه اندازی شده است و کلیه روستاییان و متقاضیان
زیر پوشش  بيمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند می توانند برای دریافتسوابق بيمه ای خود به این سامانه مراجعه کند
ابتدا به سایت:http://karnameh.roostaa.ir:8040    
مراجعه نمایید
و با وارد کردن کد ملي و شماره ش
اگر گذر شما به مراکز و شعب تامین اجتماعی و کارگزاری ها افتاده باشد ، حتما صف های طولانی تقاضای سوابق بيمه را مشاهده کرده اید ، بسیاری از شرکت ها ، ادارات و سازمان ها برای استخدام افراد نیز جز مدارک استخدامی و شروع به کار برگه سوابق بيمه را می خواهند ،  از طرفی عده ای از کارمندان و کارگران هم تمایل دارند که ماهانه سوابق بيمه را پیگیری کنند ، گاهی اوقات هم برای استفاده از خدمات تامین اجتماعی مانند کمک هزینه ازدواج و . نیاز به ارائه این مدارک هس
به اطلاع تمامی داوطلبان آزمون سراسری می‌رساند، مصوبات چهاردهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 97/08/14 درخصوص میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی و نحوه پذیرش به شرح ذیل است:
1-در آزمون سراسری سال 1398، میزان تاثیر سوابق تحصیلی، حداکثر 30 درصد و با تاثیر مثبت اعمال می‌شود به‌ طوریکه:
الف- آن دسته از دیپلمه‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود را سال 1398 و در نظام آموزشی جدید (3-3-6) اخذ نموده­ و امتحانات درو
 
جهت دسترسی به اطلاعات بيمه عمر و تامین آتیه و مشاهده سوابق خود تنها کافی است از طریق شماره بيمه نامه خود که روی سند بيمه نامه و همچنین دفترچه اقساط بيمه نامه ثبت شده است و کد ملي بيمه گذار اقدام به مشاهده وضعیت بيمه نامه خود نمایید.
مثال شماره بيمه نامه : 48/30001/0/0/1394/123456
اقساط وصول شده
اقساط معوق
برگه اقساط بيمه نامه
وام ها
سود مشارکت در منافع
بيمه درمان تکمیلی
پیرو تبصره های قبلی قانون بيمه شخص ثالث مصوب ۱۳۹۵، بيمه مرکزی در هشتم دی ماه ۱۳۹۹ طی بخشنامه شماره ۹۹/۴۰۱/۱۳۰۱۰۷ ، بخشنامه انتقال تخفیفات بيمه شخص ثالث، نحوه تعلق سوابق تخفیف عدم خسارت بيمه شخص ثالث را به شرح زیر تصویب نمود:
سوابق تخفیف عدم خسارت بيمه شخص ثالث به شخص انتقال دهنده تعلق دارد. به هیچ وجه امکان انتقال تخفیف عدم خسارت بيمه ثالث به مالک جدید خودرو(شخص انتقال گیرنده) وجود ندارد.
واحدهای صدور بيمه و سامانه‌های آنلاین خرید بيمه موظف
گرفتن سابقه بيمه از اینترنت یکی از مواردی است که ممکن است نیاز هر کسی باشد ، علی الخصوص برای استخدام ، درخواست کمک هزینه های تامین اجتماعی و پیش از این افراد برای دریافت سوابق بيمه تامین اجتماعی باید به نزدیکترین شعب و کارگزاری ها مراجعه می کردند. اما امروزه دیگر نیازی به مراجعه و صرف وقت بسیار نیست زیرا می توان به راحتی از طریق اینترنت سوابق بيمه تامین اجتماعی را در منزل ، محل کار و . مشاهده نمود و از آن نسخه چاپی تهیه کرد.
امکان گرفتن سا
دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (مرحله پذیرش سراسری - مهرماه سال 1398) از سوی سازمان سنجش منتشر گردید:
دریافت دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته صرفا سوابق تحصیلی سال 98حجم: 3.51 مگابایت
شرکت بيمه پاسارگاد در راستای ارائه خدمات نوین بيمه الکترونیک اقدام به راه اندازی سامانه پنل کاربری بيمه های عمر و تامین آتیه” کرده است.
بيمه گذاران بيمه های عمر و تامین آتیه می توانند از طریق شماره بيمه نامه و کد ملي بيمه گذار وارد پنل کاربری بيمه نامه خود شوند و اطلاعات بيمه نامه خود را مشاهده نمایند.
پنل اطلاعات بيمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد
 
ورود به صفحه مشاهده سوابق
مثال شماره بيمه نامه : 48/30001/0/0/1394/12345
ادامه مطلب
موضوع: اقدامات لازم جهت درخواست انتقال سوابق تحصیلی دانش آموز به کدملي جدید :1-درخواست کتبی ولی دانش آموز2-دریافت مستندات (اصل شناسنامه،تاییدیه ی ثبت احوال،نامه ی دادگاه،سوابق هویتی قبلی و سوابق تحصیلی قبلی دانش آموز)3- ثبت نام اولیه(نه قطعی) در مدرسه و حذف کدقبلی دانش آموز از سناد مدرسه(درصورت ثبت نام)4- نامه کتبی مدرسه به اداره آموزش و پرورش منطقه یا ناحیه ، مرقوم به متن ذیل:به: اداره آموزش و پرورشموضوع: تطبیق و تایید دانش آموز جهت انتقال
همانطور که می دانید تمام مردان بالای 18 سال ایرانی ، باید دوره خدمت سربازی عمومی را بگذرانند و این دوره برای تمام مشمولین اجباری است ، طول خدمت وظیفه در ایران 21 ماه و در مناطق محروم 20 ماه است و افرادی که در مناطق مرزی هستند 19 ماه باید خدمت کنند. موضوع صحبت امروز به قیمت خرید بيمه سربازی 98 و مشاهده سوابق بيمه خدمت سربازی اختصاص دارد ، مهم ترین نکته ای که وجود دارد این است که افرادی که می خواهند بيمه خدمت سر بازی را بخرند باید حتما در زمان تقاضا
شرکت بيمه پاسارگاد در راستای ارائه خدمات نوین بيمه الکترونیک اقدام به راه اندازی سامانه پنل کاربری بيمه های عمر و تامین آتیه” کرده است.
بيمه گذاران بيمه های عمر و تامین آتیه می توانند از طریق شماره بيمه نامه و کد ملي بيمه گذار وارد پنل کاربری بيمه نامه خود شوند و اطلاعات بيمه نامه خود را مشاهده نمایند.
پنل اطلاعات بيمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد
 
ورود به صفحه مشاهده سوابق
مثال شماره بيمه نامه : 48/30001/0/0/1394/12345
ادامه مطلب
 
 
لیست شرکت های بيمه ای در ایران    
 
 
بيمه آرمانبيمه آسماریبيمه آسیابيمه اتکایی ایرانیانبيمه البرزبيمه امیدبيمه ایرانبيمه ایران معینبيمه پارسیانبيمه پاسارگادبيمه تجارت نوبيمه خاورمیانهبيمه تعاونبيمه توسعهبيمه حافظبيمه دانابيمه دیبيمه رازیبيمه سامانبيمه سرمدبيمه سینابيمه کارآفرینبيمه کوثربيمه مابيمه معلمبيمه ملتبيمه میهنبيمه نوینشرکت بيمه متقابل اطمینان متحد قشمموسسه بيمه متقابل کیش
به اطلاع همکاران گرامی می رساند جهت انجام امور اصلاحیه اعم از مشخصات و سوابق تحصیلی حتما باید کپی برابر با اصل مستندات که توسط مدیر واحد آموزشی مهر شده باشد به آقای مریدی فرد تحویل داده شود تا از طریق سامانه دانا مجوز صادر گردد . در غیر این صورت از پاسخگویی معذوریم .
اگرچه کارشناسان بيمه، همیشه سعی داشتند که حق بيمه ثالث را وابسته به راننده نمایند و در هنگام ریسک سنجی آن در واقع نحوه رانندگی راننده را عامل اصلی قرار دهند؛ در مقالات گذشته نیز به تفصیل در مورد این مساله توضیح داده‌ایم که بيمه شخص ثالث، راننده محور است، نه خودرو محور. اگرچه، مدت‌های طولانی است که سیستم تعیین حق بيمه خودرو در دنیا بر اساس ویژگی‌های رفتاری راننده است، اما ساز و کارهای تعیین حق بيمه در ایران، به خوبی اجرا نشده است. در گذشته
چندین ساله که دانشگاه سراسری بر اساس سوابق تحصیلی هم دانشجو میگیره . انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن تو دو مقطع کاردانی و کارشناسی انجام میشه  پذیرش تو این مرحله فقط بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبا انجام میگیره .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1274/انتخاب-رشته-بر-اساس-سوابق-تحصیلی.html
 
داوطلبانی که مشمول سوابق تحصیلی در کنکور هستند به منظور دریافت کد سوابق تحصیلی خود از سایت دیپ کد به کد منطقه تحصیلی نیاز دارند . سازمان سنجش امسال نیز مانند سال های گذشته امکان دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی کنکور 99 را در سایت خود فرهم خواهد کرد . به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، داوطلبان به منظور دریافت سوابق خود از سایت دیپ کد علاوه بر کد منطقه ، کد دانش آموزی و سال تحصیلی خود را نیز باید وارد نمایند .
برای مطالعه متن کامل خبر بر ر
داوطلبان کنکور سراسری در صورتی که با یکی از مشکلات زیر مواجه شدند به صورت حضوری و با در دست داشتن برگ خلاصه سوابق تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی خود به سنجش ناحیه یک مراجعه و جهت رفع مشکل اقدام نمایند .
1- در صورتی که با پاسخ ( اطلاعات شما یافت نشد ) مواجه شوید .
2- در صورتی که نمره ترمیمی شما ثبت نشده باشد .
حسابرسی چیست؟
حسابرسی مالی فرایند بررسی سوابق مالی شرکت (یا فرد) برای تعیین اینکه آیا آنها دقیق و مطابق با قوانین قابل اجرا (از جمله استانداردهای پذیرفته شده حسابداری)، مقررات و قوانین را رعایت کرده اند.
حسابرسان خارج از سازمان برای بررسی سوابق حسابداری و مالی و ارائه نظر مستقل در مورد این سوابق هستند. قانون مورد نیاز است، که همه شرکت های دولتی صورتهای مالی خود را خارج از حسابرسی مورد بررسی قرار دهند.
ادامه مطلب
طبق اطلاعیه جدید سایت سازمان سنجش:
دین‌وسیله به اطلاع تمامی داوطلبان آزمون سراسری می‌رساند، مصوبات چهاردهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 97/08/14 درخصوص میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی و نحوه پذیرش به شرح ذیل است:
ادامه مطلب
داوطلبایی که قصد ثبت نام تو کنکور سراسری رو دارن و مشمول سوابق تحصیلی میشن باید کد سوابق تحصیلیشون رو تو فرم ثبت نام وارد کنن که یکی از اطلاعات لازم برای دریافت کد سوابق تحصیلی کد منطقه هستش ، به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، کد منطقه تحصیلی دانش آموزا بالای کارنامه اونا ثبت شده .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1026/کد-منطقه-برای-سوابق-تحصیلی.html
 
یکی از اقداماتی که داوطلبان کنکور سراسری قبل از ثبت نام باید انجام بدن دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور سراسری ۹۹ هستش . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو همه ی داوطلبایی که مشمول سوابق تحصیلی دیپلم ( نظام قدیم ، نظام جدید ) و پیش دانشگاهی هستن باید نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی 99 خودشون اقدام کنن .
 
 برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1021/دریافت-کد-سوابق-تحصیلی-کنکور-۹۹.html
 
 
سومین مرحله ثبت‌نام کنکور سراسری 99  دریافت کد سوابق تحصیلی از سامانه کد سوابق تحصیلی دانش آموزان  به نشانی dipcode.medu.ir می‌باشد. این کد به منظور تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 می‌باشد. وارد کردن آن اامی و در صورت اینکه در وارد کردن آن دچار مشکل شوید، قادر به انجام ثبت نام نمی‌شوید. متاسفانه در زمان ثبت‌نام کنکور سراسری 98 بیشترین مشکل داوطلبان آگاه نبودن از نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی می‌باشد.
چه افرادی نیاز به دریافت کد سوابق تحصیلی ندار
آیا تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 تغییر می کند  
در طی چند سال گذشته یکی از مهمترین دغدغه ها و چالش های داوطلبین کنکور سراسری، تاثیر سوابق تحصیلی بر روی نتیجه کنکور می باشد. از این رو در این مقاله قصد داریم به بررسی تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 و اینکه این تاثیر در سال 99 به چه صورت خواهد بود، بپردازیم تا دغدغه داوطلبین کنکور سال 99 تا حدی کاهش یابد و سبب افزایش آرامش آنها شویم. 
اطلاعاتی در رابطه با تاثیر معدل در کنکور 99
نظام آموزشی چند سال اخ
کلیه ی افرادی  که تا کنون در  صندوق های دولتی ثبت نام نشده اند   در صورت  داشتنن شریط ثبت نام  میتوانند در  این صندوق ثبت نام کنند.مزایای  عضویت :    مستمری بازنشستگی    مستمری ناشی از  فوت    مستمری از کار افتادگی    نقل و انتقال سوابق  بيمه ایمدارک لازم :-   اصل شناسنامه و کارت ملي سرپرست-   اصل شناسنامه همسر -   یک قطعه عکس 4*3 از سرپرست-   مبلغ حق بيمه ی سال جاری
(حق بيمه در 8 کد درامدی از 270 هزار تومان تا 660 هزار تومان  در یک  سال )مشاوره و ث
چرا باید بيمه شویم؟
آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که وضعیت اقتصادی شما در آینده چگونه خواهد بود؟ در زمانی که دیگر توان کار کردن نداشتید، یا به علت حادثه‌ای، امکان ادامه فعالیت اقتصادی و کسب درآمد برای شما میسر نبود، چگونه می‌خواهید از پس هزینه‌های زندگی خود و خانواده‌تان برآیید.
 
بيمه شدن نزد صندوق بيمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، راهکار پیشنهادی ما، برای آرامش اقتصادی شما، کشاورزان، روستاییان و عشایر عزیز کشور در آینده
کد دانش اموزی یکی از کد های مورد نیاز برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم هستش که به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبایی که قصد شرکت تو کنکور سراسری رو دارن و مشمول سوابق تحصیلی میشن یکی از اطلاعاتی که به اون برای دریافت کد سوابق تحصیلیشون احتیاج دارن کد دانش آموزی دیپلم و پیبش دانشگاهی هستش .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1027/کد-دانش-آموزی-سوابق-تحصیلی.html
 
سابقه بيمه
تا حالا دنبال سابقه بيمه خود بوده اید؟ آیا میدانستید که میتوانید سوابق بيمه خود را از طریق موبایل و یا کد ملي خود گرفت؟ ما قصد داریم در این مقاله نحوه ی گرفتن سابقه‌ی بيمه خود را به شما توضیح بدهیم. بيمه پیمانی است که بر پایه‌ آن شرکت بيمه (بيمه‌گر) تعهد می‌کند در برابر مقدار پولی که فرد یا شرکت دیگری (بيمه‌گذار) به او پرداخت می‌کند، زیان وارد شده به بيمه‌گذار را در پی رویدادی ناخواسته جبران کند. پولی را که بيمه‌گذار به بيمه‌گر
 نقل و انتقالات دانشجویی  اول تا 31 اردیبهشت
 انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری - سراسری»  اول تا 8 اردیبهشت
 ثبت نام کنکور با سوابق تحصیلی / ورودی مهر 98  تا 20مرداد 
 استخدام درجه داری نیروی انتظامی  اول تا 15 اردیبهشت
 مشاوره آزمون رغبت و توانایی اول  تا 15 اردیبهشت
 ثبت نام کنکور با سوابق تحصیلی کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد   اردیبهشت ماه
 ثبت نام کنکور با سوابق تحصیلی کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد »»»»  اردیبهشت ماه
 ثبت نام آزمون های آموزش
 
پرونده‌ای برای مسعود فراستی، منتقد سینما؛
مسعود فراستی منتقد سینما و سردبیر مجله فرم و نقد و منتقد ثابت برنامه هفت است. از او تالیفات و ترجمه‌های زیادی در حوزه سینما منتشر شده است که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به کتاب‌های دیالکتیک نقد، هیچکاک، همیشه استاد و کوروساوا: سامورایی سینما اشاره کرد.
مسعود فراستی بیش از هر چیز دیگری نان سوادش را می‌خورد. نگاهی به رزومه و سوابق تحصیلی اکثر منتقدان امروز نشان می‌دهد سوابق علمی فراستی یک سر

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها