نتایج جستجو برای عبارت :

سریال بگزاذ زندگی

گریم نسرین نصرتی بازیگر سريال پایتخت جدید
سريال پایتخت یکی از سريال های محبوب تلوزیون ایران بوده است این سريال چند سال است که تولید می شود.یکی از علت های علاقه مردم به این سريال سادگی زندگي بازیگران در این سريال است
مجله زیبا
سريال وایکینگ ها یکی از سريال های جالبی است که در حال دیدن آن هستم. دوستانی که علاقمند به دیدن سريال می باشند را به دیدن سريال های زیر توصیه می کنم:
- سريال وایکینگ ها
- سريال لیست سیاه
- سريال مرده های متحرک
 
واقعا این سريال ها جذاب هستند
# جو بو آه در سريال قهرمان عجیب من
# لی جونگ سوک در سريال ملکمل عاشقانه
# کیم سوهیون در  سريال تو از ستاره ها اومدی
# لیم جو اون  در سريال وارثان
# پارک مین یانگ در سريال وقتی هوا خوبه
# گونگ یو  در فیلم سکوت 
♻️ ادمین نوشت: روز معلم به همه معلم  و استاد ها عزیزم به ویژه مادر عزیزم که درس زندگي و معرفت به من یاد داد مبارک ^_^ 
زندگي درخشان من چند قسمت است؟
این سريال کره ای دارای 34 قسمت است. هر قسمت 1 ساعت و 17 دقیقه است.
اسامی بازیگران سريال زندگي درخشان من
سونگ هه کیو در نقش می را
گانگ دونگ وون در نقش ده سو
جو سونگ موک در نقش آئه روم
کیم سو جین در نقش خبرنگار کیم
بائک ایل سه اوب در نقش آقای جانگ
هو جون سوک در نقش سونگ چن
داستان سريال زندگي درخشان من

زن و شوهر جوانی در سن 17 سالگی یک فرزند پسر زیبا به دنیا می آورند اما فرزند آن ها به یک نقص ژنتیکی به نام سندرم Progeria مبتلا اس
سريال زیر همکف یکی از سريال های جدید است که قرار است به جای سريال به رنگ خاک پخش شود. در این قسمت بیوگرافی بازیگران سريال زیر همکف، عکس های سريال و اطلاعاتی در مورد این سريال را می خوانید.
بازیگران سريال همکف و داستان سريال
سریل زیر همکف از جمعه 22 آذر ماه از شبکه اول سیما پخش خواهد شد و جایگزین  سريال به رنگ خاک می شود.
داستان سريال
در خلاصه داستان سريال زیر همکف آماده است: زندگي قانون‌های زیادی داره، ولی به نظر من مهمترینش اینه که راحت، نه بگ
دوستان عزیز امروز قصد دارم نقد یک سريال بی نظیر براتون بازگو کنم سريالی که با فن گرل ها و ما کی پاپر ها بشدت همزاد پنداری میکند .
زندگي خصوصی او یک سريال عاشقانه _ کمدی ۱۶قسمتی ۲۰۱۹ است که اخیر از شبکه tvn پخش شده و یکی از پر مخاطب ترین سريال های کره جنوبی بوده است که در آن حضور بازیگران جوان و توانمندی از جمله پارک مین یانگ و کیم جائه ووک حضور دارن !
ادامه مطلب
دوستان عزیز امروز قصد دارم نقد یک سريال بی نظیر براتون بازگو کنم سريالی که با فن گرل ها و ما کی پاپر ها بشدت همزاد پنداری میکند .
زندگي خصوصی او یک سريال عاشقانه _ کمدی ۱۶قسمتی ۲۰۱۹ است که اخیر از شبکه tvn پخش شده و یکی از پر مخاطب ترین سريال های کره جنوبی بوده است که در آن حضور بازیگران جوان و توانمندی از جمله پارک مین یانگ و کیم جائه ووک حضور دارن !
ادامه مطلب
دانلود قسمت اول سريال زوج یا فرد (سريال)(کامل)| قسمت 1 سريال زوج یا فرد
قسمت اول سريال زوج یا فرد
داستان سريال زوج یا فرد
قصه اصلی سريال زوج یا فرد حول طرح ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان است که به صورت طنز و کمدی فیلمنامه شده و خوبی ها و نکات منفی این طرح شوخی شدهشخصیت اصلی این مجموعه، فردی در آستانه بازنشستگی است که اتفاقات مختلف زندگي او و طرح مزایا و معایب این مصوبه، جهان زوج و فرد و آدم‌های پیرامونش را می‌سازد.
ادامه مطلب
دیدن فیلم و سريال از تفریحات زندگي است . همه ی ما با دیدن صحنه های غم انگیز در فیلم ناراحت میشویم و گاهی گریه میکنیم . با صحنه های شاد خوشحال میشویم و میخندیم . به شخصیت های سريال وابسته میشویم و آن هارا دنبال میکنیم و حتی جستجو میکنیم و درباره ی زندگي شخصی و واقعی آن ها مطالعه میکنیم . در نتیجه فیلم و سريال نقش مهمی در زندگي افراد دارد . و اینکه خود را به تماشای چه فیلم و سريالی مشغول میکنید هم بسیار اهمیت دارد چرا که به طور مستقیم تاثیر زیادی بر
دانلود سريال مانکن 1 تا 10 
به زودی لینک ها گذاشته میشود با عرض پوزش که لینک ها کار نمیکند.
دانلود سريال مانکن قسمت 1
دانلود سريال مانکن قسمت 2
دانلود سريال مانکن قسمت 3
دانلود سريال مانکن قسمت 4
دانلود سريال مانکن قسمت 5
دانلود سريال مانکن قسمت 6
دانلود سريال مانکن قسمت 7
دانلود سريال مانکن قسمت 8
دانلود سريال مانکن قسمت 9
دانلود سريال مانکن قسمت 10
دانلود سريال مانکن قسمت 11
 
 تعداد قسمت های سريال تلخ و شیرین ، اخر قسمت سريال ترکی تلخ و شیرین کی هست ، تلخ و شیرین چند فصل است ، اخر سريال ترکی تلخ و شیرین چی میشه ، سريال تلخ و شیرین چند قسمت است
سريال ترکی تلخ و شیرین چند قسمت است 
حیات و مراد در سريال تلخ و شیرین و داستان قسمت آخر سريال تلخ و شیرین سريال تلخ و شیرین سریل ترکی با نام Hayat Bazen  محصول شال 2016 ترکیه است .دانلود قسمت آخر سريال ترکی تلخ و شیرین با دوبله فارسی
ادامه مطلب
بسیاری از کارگردان از روی کارتون آنشرلی فیلم ها و سريال های زیادی ساختند.از جمله سريال های معروف آنشرلی که اغلب با نام های متفاوت ساخته شدند عبارت اند از:آنه و یک ایی_آنه در گیرین گیب(جایی که آنه زندگي میکرد)_آنه و رویای سبز_آنه و گیلبرت.
سريال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1401 ساخته شده است. این سريال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سريال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.
داستان سريال آکتور درباره زندگي پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگي‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.
ادامه مطلب
سريال هیولا را میتوانیم به عنوان هفتمین همکاری ما بین مهران مدیری و پیمان قاسم خانی بدانیم که بعد از سريال هایی مانند شب های برره سريال پاورچین سريال نقطه چین سريال باغ مظفر سريال گنج مظفر و سريال هزار چهره انجام شده است. خلاصه داستان سريال هیولا به این صورت می باشد که  هوشنگ معلمی با شرافت و البته ساده که کاملاً به زندگي خود خانه است است و مال دنیا اهمیت چندانی برای آن ندارد آرد این شخص ناخواسته در مسیری قدم بر می دارد چه زندگي را برای با تغ
سريال هیولا را میتوانیم به عنوان هفتمین همکاری ما بین مهران مدیری و پیمان قاسم خانی بدانیم که بعد از سريال هایی مانند شب های برره سريال پاورچین سريال نقطه چین سريال باغ مظفر سريال گنج مظفر و سريال هزار چهره انجام شده است. خلاصه داستان سريال هیولا به این صورت می باشد که  هوشنگ معلمی با شرافت و البته ساده که کاملاً به زندگي خود خانه است است و مال دنیا اهمیت چندانی برای آن ندارد آرد این شخص ناخواسته در مسیری قدم بر می دارد چه زندگي را برای با تغ
دن، فینبرگ، از هالیوود ریپورتر در نقد این سريال می‌نویسد: هیچ جنبه‌ای از این سريال عمل نمی‌کند و هر جنبه بدی از آن مبتنی بر جنبه بد قبلی است و این به روشنی نشان می‌دهد که هیچیک از دست اندرکاران نمی‌توانسته اند درباره کیفیت این کار، دچار سوء تفاهم شده باشند. این سريال یکی از بدترین سريال‌هایی است که در عمرم دیده ام و در این مورد کارشان را به نحو احسن انجام داده اند.»
دانلود سريال سريال After Life راجب  بعد از مرگ غیر مترقبه ای که برای همسر تونی اتفاق می افتد، میباشد که این حادثه باعث میشود تا شخصیت قبلی تونی تغییر کند. او که قبلا آدم خوبی بوده است حالا تبدیل به انسانی بی خیال و سر به هوا و خوشحال شده است. این رفتار زندگي او را دگرگون می کند …برای دانلود سريال به ادامه ی مطلب بروید.
ادامه مطلب
از زمانی که پخش سريال Watchmen توسط شبکه HBO آغاز شده، تفاوت دیدگاه منتقدان و تماشاگران نسبت به سريال به جنجالی بزرگ تبدیل شده است. در جمع منتقدان، سريال اهمیت زیادی پیدا کرد اما بینندگان در سایت‌هایی که نظرشان را می‌نوشتند، اصلا از سريال راضی نبودند. آیا هواداران کامیک Watchmen واقعا باید از سريال آن بیزار باشند یا منتقدان سريال جدید HBO را به خوبی درک کرده‌اند؟ آیا این سريال قرار است جدیدترین قربانی نظرات ناامیدکننده بینندگان باشد؟
ادامه مطلب
دانلود سريال دومینو
سريال دومینو در سال 1398 ساخته شده است. این سريال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی واجتماعی می‌باشد در سريال نیکی مظفری، روزبه حصاری و خاطره حاتمی به هنرمندی پرداخته‌اند. پخش این سريال در روز های پنجشنبه و جمعه یعنی دو قسمت در هفته می باشد.
هنگامی که سريال Friends اولین بار در سال ۱۹۹۴ بر روی آنتن رفت، هیچ کس فکرش را هم نمی​کرد که روزی این چنین بزرگ و محبوب شود؛ همه فکر می​کردند با یک سريال عادی روبرو هستند، اما سريال Friends موفق شد به یکی از پرطرفدارترین سريال​های دهه ۹۰ و حتی همین امروز تبدیل شود، در حالی که همچنان در حال یافتن طرفداران بی​شمار دیگری در نقاط مختلف دنیاست.
ایرانی ها علاقه بسیاری به سريال دارند و همیشه سريال های کشور های مختلف را دنبال میکنند. این روز ها فیلم و سريال ترکی بسیار باب و مورد توجه همگان علی الخصوص ایرانیان قرار گرفته و طرفدار پر و پا قرص این سريال ها هستند.
یکی از این سريال ها که با هنرنمایی بازیگران معروفی همچون بیرجه آکالای ، کانبلات گرکم ارسلان و اوفوک اوزکان در شبکه استار تی وی ترکیه و در سال 2016 ساخته شده است، hayat bazen tatildir  است که معنی فارسی آن زندگي گاهی شیرین است یا سريال تلخ و ش
دیشب راضیه گفت فصل چهارم سريال This is us آمده است و کلی خوشحالم کرد. من خیلی فیلم و سريال خارجی ندیده ام، ولی از بین آنها که دیده ام، This is us یکی از بهترین ها بوده است. یک سريال قوی خانوادگی با شخصیت های دوست داشتنی. دخترخاله جان معرفی اش کرده بود و وقتی در سایت دکتر شیری هم تعریفش را خواندم مشتاق تر شدم به دیدنش. یک انتخاب خوب است برای پرمشغله ترین روزهای زندگي که می توان به راحتی به دیدن یک قسمتش اکتفا کرد و با آرامش ادامه اش داد:)
دانلودش همین ال
دانلود سريال دومینو : سريال ایرانی دومینو یکی از جدیدترین سريال های شبکه نمایش خانگی است که یک سريال اینترنتی بوده و قرار است در ۱۰ قسمت کوتاه پخش شود.
این سريال هر پنج شنبه و جمعه هر هفته پخش می شود.
بازیگران سريال دومینو
نیکی مضفری، موناصوفی، حامد احمدجو، ایلیاکیوان، حمیدفروغی، سامان صفاری، روزبه حصاری، فرانک تمنا و…
خلاصه داستان سريال ایرانی دومینو
سريال دومینو ویکی سريال
در شب عروسی یکی از شخصیت های این سريال به نام روزا یک اس ام اس ه
شنیدین سرور های تمام سایت های دانلود فیلم و سريال رو قطع کردن؟؟؟
یعنی امشب که این خبرو شنیدم دلم میخواست خون گریه کنم.خیلی دردناکه،خیلی
مخصوصا که به تازگی یه سريال خیلی جذاب رو شروع کرده بودیم به اسم outlander.
یعنی دیدن فیلم و سريال از معدود تفریحات زندگي ما معمولی ها بود که اونم ازمون گرفتن.ممنونم که روز به روز زندگي رو برامون تیره تر و تلخ تر میکنید.ممنونم که همون خوشی های کوچیک رو هم کوفت و زهرمارمون میکنید.خیلی ممنونم‌.
سایت سريال باز سایت تازه تاسیس در زمینه سريال های ایرانی میباشد که سعی دارد بهترین ها را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد
تیم سایت سريال باز همواره می کوشد که با رعایت حقوق عوامل تهیه کننده فیلم قامی مهم در راستای حفظ قانون کپی رایت بردارد
با سريال بازهمراه باشد
دانلود قسمت 12 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت دوازدهم
سريال سالهای دور از خانه، دانلود قسمت 12 سريال سالهای دور از خانه،
دانلود قسمت دوازدهم سالهای دور از خانه، دانلود قسمت دوازده سالهای دور از
خانه، دانلود قسمت ۱۲ سالهای دور از خانه، دانلود سريال سالهای دور از خانه
قسمت دوازدهم، دانلود سريال سالهای دور از خانه قسمت 12، دانلود قسمت 12
فصل 1 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت 12 فصل 2 سالهای دور از خانه،
دانلود قسمت دوازدهم فصل اول سالهای دور ا
دانلود قسمت 13 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزدهم سريال سالهای دور
از خانه، دانلود قسمت 13 سريال سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزدهم
سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزده سالهای دور از خانه، دانلود قسمت ۱۳
سالهای دور از خانه، دانلود سريال سالهای دور از خانه قسمت سیزدهم، دانلود
سريال سالهای دور از خانه قسمت 13، دانلود قسمت 13 فصل 1 سالهای دور از
خانه، دانلود قسمت 13 فصل 2 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزدهم فصل
اول سالهای دور از خانه
دانلود سريال The Oval با لینک مستقیمفصل اول سريال The Oval با کیفیت عالیقسمت 6 فصل اول قرار گرفت
دوبله فارسی
سريال درباره رییس جمهور جدید آمریکا و زندگي او با خانواده اش در کاخ سفید است و …شما می توانید این سريال را از یوز دی ال دانلود کنید.
منتشر کننده : یوز دی ال
کیفیت: 720p.480p
کشور سازنده: USA
ژانر: درام
بازیگران: Ed Quinn,Kron Moore,Ptosha Storey,Vaughn W. Hebron
برای مشاهده ادامه مطلب و دانلود کلیک کنید
دانلود قسمت 13 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزدهم سريال سالهای دور
از خانه، دانلود قسمت 13 سريال سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزدهم
سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزده سالهای دور از خانه، دانلود قسمت ۱۳
سالهای دور از خانه، دانلود سريال سالهای دور از خانه قسمت سیزدهم، دانلود
سريال سالهای دور از خانه قسمت 13، دانلود قسمت 13 فصل 1 سالهای دور از
خانه، دانلود قسمت 13 فصل 2 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت سیزدهم فصل
اول سالهای دور از خانه
دانلود قسمت 12 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت دوازدهم
سريال سالهای دور از خانه، دانلود قسمت 12 سريال سالهای دور از خانه،
دانلود قسمت دوازدهم سالهای دور از خانه، دانلود قسمت دوازده سالهای دور از
خانه، دانلود قسمت ۱۲ سالهای دور از خانه، دانلود سريال سالهای دور از خانه
قسمت دوازدهم، دانلود سريال سالهای دور از خانه قسمت 12، دانلود قسمت 12
فصل 1 سالهای دور از خانه، دانلود قسمت 12 فصل 2 سالهای دور از خانه،
دانلود قسمت دوازدهم فصل اول سالهای دور ا
سريال در برابر باد ، یا با نام Against The Wind سريال خاطره انگیز دهه شصتی ها است که در اوایل دهه ۶۰ از شبکه یک سیما پخش شد، این سريال درام محصول  ۱۹۷۸ استرالیاست. جان اینگلیش برای بازی در این مجموعه برندهٔ بهترین بازیگر تازه‌کار” جایزه لوگی در سال ۱۹۷۹ شد. حالا قرار است بعد از سالها دوباره این سريال بر روی آنتن رسانه ملی رود. در ادامه مطلب به معرفی این سريال و بازیگران آن و همچنین زمان پخش آن از صداوسیمای ملی را به اطلاع شما عزیزان می پردازیم. با م
سريال زیر همکف یکی از سريال های جدید است که قرار است به جای سريال به رنگ خاک پخش شود. در این قسمت بیوگرافی بازیگران سريال زیر همکف، عکس های سريال و اطلاعاتی در مورد این سريال را می خوانید.
بازیگران سريال همکف و داستان سريال
سریل زیر همکف از جمعه 22 آذر ماه از شبکه اول سیما پخش خواهد شد و جایگزین  سريال به رنگ خاک می شود.
داستان سريال
در خلاصه داستان سريال زیر همکف آماده است: زندگي قانون‌های زیادی داره، ولی به نظر من مهمترینش اینه که راحت،
دانلود فیلم و سريال ایرانی
سایت فیلمجو مرجع دانلود فیلم و سريال های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم.
معرفی کننده بهترین فیلم و سريال های ایرانی با موضوعات زیر:
عاشقانه
کمدی
اجتماعی
خانوادگی
درام
اکشن
کودک و نوجوان
جنایی
دفاع مقدس
هیجان انگیز
تاریخی
ورزشی
موزیکال
معمایی
فانتزی
ماجراجویی
زندگي‌ نامه‌
برای دانلود فیلم ها و سريال ها وارد سایت فیلمجو شوید و قانونی و با کیفیت بالا دانلود کنید.
 
سلام عزیزان . من فرزانه ام ، نویسنده ی وب . یه مدت فعال نبودم و تا دوماه دیگه هم فعال نخواهم بود . فقط اومدم همین پست رو بزارم و برم .

سريال جونگ میونگ از اول ماه رمضان داره از شبکه ی تهران پخش میشه هرشب ساعت ۲۳ . تکرار روز بعد ساعت ۱۰ و ۱۵ .


از نظر تاریخی این سريال رو میشه ادامه ی سريال اوک نیو دونست . پادشاهی که اوایل سريال میبینیم ( پدر جونگ میونگ ‌) ، در واقع پیری اون شاهزاده ای هست که در اواخر سريال اوک نیو به عنوان جانشین پادشاه تعیین میشه . به
سلام عزیزان . من فرزانه ام ، نویسنده ی وب . یه مدت فعال نبودم و تا دوماه دیگه هم فعال نخواهم بود . فقط اومدم همین پست رو بزارم و برم .

سريال جونگ میونگ از اول ماه رمضان داره از شبکه ی تهران پخش میشه هرشب ساعت ۲۳ . تکرار روز بعد ساعت ۱۵ .


از نظر تاریخی این سريال رو میشه ادامه ی سريال اوک نیو دونست . پادشاهی که اوایل سريال میبینیم ( پدر جونگ میونگ ‌) ، در واقع پیری اون شاهزاده ای هست که در اواخر سريال اوک نیو به عنوان جانشین پادشاه تعیین میشه . به عبار
سريال “منطقه گرگ و میش” نسخه ای به روز شده از یک سريال کلاسیک به همین نام است که شامل داستان های علمی تخیلی، ترسناک و معمایی می باشد. این سريال که سومین ریبوت مجموعه اصلی محسوب می شود، در قالب آنتولوژی پخش می شود؛ به این معنی که داستان و بازیگران بعد از هر قسمت یا هر فصل عوض می شوند. جوردن پیل که وظیفه توسعه و گسترش سريال را بر عهده داشته است، به عنوان راوی داستان در تمام قسمت های فصل اول حضور…
دانلود فیلم و سريال با لینک مستقیم
 
 
کِی به کشتن آرزوی وصلش از دل می‌رود؟روح من چون سایه از دنبال قاتل می‌رود.!
 
#مختار_نهاوندی
 
 
==================================
 
نازنینا! گوش کن؛ شعر حقیر تازه‌ای‌ستدر گلوی این نِیِ تنها، نَفیرِ تازه‌ای‌ست
 
شعر می‌گویم به امّیدی که می‌دانی خودتتا به آن مقصد رسم، این هم مسیر تازه‌ای‌ست
 
هر که می‌بیند مرا احوال‌پُرست می‌شودنام ما شاید مراعات‌النظیر تازه‌ای‌ست
 
من به خود می‌گویم "او"، او نیز می‌گوید به خوداین زبان اختصاصی را ضمیر تازه‌ا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها