نتایج جستجو برای عبارت :

سریال آفتاب همیشگی من

باد به آفتاب گفت: من از تو قوی ترم، آن پیرمرد را می بینی؟ شرط می بندم زودتر از تو کُتش را از تنش در می آورم. 
آفتاب در پشت ابر پنهان شد و باد شروع به وزیدن گرفت. هرچه باد شدیدتر می شد پیرمرد کت را محکمتر به خود می پیچید. سرانجام باد تسلیم شد. 
آفتاب از پس ابر بیرون آمد و با ملایمت بر پیرمرد تبسم کرد و طولی نکشید که پیرمرد از گرما عرق کرد و کتش را از تن درآورد. 
آفتاب گفت: محبت قوی تر از خشم است. در مسیر زندگی گرمای مهربانی و تبسم از طوفان خشم و جنگ، را
گوستاو عزیزم، من عاشق روزهایی‌ام که پیش از طلوع، برف انبوه روی زمین را می‌پوشاند و بعد با آمدن آفتاب، همه‌اش رودهای پر آبی می‌شود، جاری کف خیابان‌ها و یک‌عالمه برکه‌ی کوچک در پیاده‌روها و آبشارهای ریزان از سایه‌بان مغازه‌ها.
دانلود قسمت 3 سريال آفتاب پرست با لینک مستقیم
 
و رسمی با کلیک بر روی لینک انتهای مطلب امکان پذیر است. نسخه های دانلودی قسمت سوم سريال آفتاب پرست با بالاترین کیفیت و جدید به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود می باشد.
ادامه مطلب
مثل تکرار یک لبخند در آیینه.مثل تکرار موج های دریا.مثل تکرار طلوع هر روزه ی خورشید.
تو در تکراری.تو در چرخشی.تو جاری در لحظه هایی.
آرام و هميشگي.مهم و لازم.زیبا و دل انگیز.
تو.ای آفتاب پشت آفتاب.ای ماه پشت ماه.ای دورِ نزدیک.ای نزدیکِ دور.
اینجا کسی دلش تنگِ نگاهت است.
روزی باد به آفتاب گفت: من از تو قوی ترم. آفتاب گفت: چگونه؟ باد گفت آن پیرمرد را می بینی که کتی بر تن دارد؟ شرط می بندم من زودتر از تو کتش را از تنش در می آورم. آفتاب در پشت ابر پنهان شد و باد به صورت گردبادی هولناک شروع به وزیدن گرفت. 


ادامه مطلب
قسمت 8 سريال آفتاب پرست منتشر شد. برای دانلود قسمت هشتم سريال آفتاب پرست در ادامه با ما همراه باشید. این قسمت در روز دوشنبه 21 شهریور ماه سال 1401 در شبکه نمایش خانگی پخش شد.
دانلود قسمت 8 سريال آفتاب پرست
اگر از دنبال کنندگان سريال آفتاب پرست هستید دانلود قسمت هشتم سريال آفتاب پرست را از دسن ندهید چرا که لحظات شاد و مفرحی در انتظارتان خواهد بود.
برای دانلود قسمت 8 سريال آفتاب پرست (قسمت هشتم) با حجم نیم به روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود قسمت 8 آفتاب
"چهارده خورشید ویک آفتاب "گنجینه ای است ازنکات مهم  ومطالب نغز و خواندنی ازحیات پرپرکت معصومین علیهم السلام.
جلدهای هفتم ،نهم ،یازدهم به ترتیب باعناوین "آفتاب دانش" ،آفتاب درمحاق"،وآفتاب در حصار .روایت هایی بسیار کوتاه ازابعاد گوناگون زندگی و امامت امام باقر ،امام کاظم ،وامام هادی علیهم السلام است.
" زمان عشق، زمان کوتاهی است. طلوع و غروب خورشید فقط زیبا نیستند، بلکه تو را در نور امنی می برند، ولی ظل آفتاب توان تو را می گیرد و عشق ظل آفتاب است. وقتی طلوع آفتاب را ستایش می کنی باید یاد ظل آفتاب هم باشی.عشق ثابت نیست. در یک وضعیت نمی ماند. مدام در حال تغییر است. واقعیت این است عشق را نمی شود مدیریت کرد. عشق توعی ناکامی جبری همراه خودش دارد.اگر این را پذیرفتی، به عنوان یک نشئه و خلسه ی بسیار لذت بخش می توانی از آن لذت ببری. همه ی هنرت باید این با
حفاظت از آفتاباشعه‌ ماوراء بنفش خورشید تاثیر مخربی بر سطح پوست می‌گذارد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض خورشید منجر به آفتاب سوختگی، پیری زودرس پوست، چین و چروک و مشکلات دیگر می‌گردد. چنین خساراتی می‌تواند به کمک کرم زینک اکسید پیشگیری گردد. آیا واقعا به عنوان ضد آفتاب عمل می‌کند؟. هنگامی که شما این کرم را بر روی پوست اعمال می‌کنید، جذب پوست نمی‌گردد، بلکه بر روی سطح پوست به شکل یک سد محافظتی عمل کرده که می‌تواند مانع از نفوذ اشعه‌ی ماور
چگونه بدون آفتاب برنزه شویم








 
 
امروزه بسیاری از افراد (به ویژه کسانی که پوست روشن دارند) مایل هستند
پوست خود را برنزه کنند. در گذشته این کار با قرار گرفتن در معرض نور آفتاب
یا استفاده از تخت ها یا سولاریوم هایی که به طور مصنوعی اشعه فرابنفش را
به پوست می تاباندند، صورت می گرفت.
ادامه مطلب
ضد آفتاب گیاهی چند کاره ترنجان
ضد آفتاب گیاهی چند کاره ترنجان
کرم ضد آفتاب ترنجان اولین کرم ضد آفتاب گیاهی ایرانی می باشد که در عین داشتن پوشش شیمیایی دارای پوشش فیزیکی نیز می باشد. فرمولاسیون کرم سبک بوده و برای پوست های حساس به آفتاب بسیار مناسب می باشد و با توجه به اینکه خاصیت ذاتی شیرین بیان، روشن کننده می باشد این ضد آفتاب باعث طراوت و روشنی پوست می شود.
کرم ضد آفتاب گیاهی ترنجان علاوه بر محافظت پوست در مقابل اشعه های UVA و UVB خاصیت ضد
پنل ال سی دی و ال ای دی که از چند لایه پلاستیک شفاف و کریستال مایع تشکیل شده است گاهی به هم می چسبند و تصویر تار می شود 
که با گرم کردن دستگاه توسط نور مستقیم  و یا غیر مستقیم  یکدست آفتاب و حرارت آن برطرف می شود .
نور غیر مستقیم آزمایش شده است.
از کرم های ضد آفتاب بدون چربی، با فاکتور محافظت در برابر نور خورشید (SPF)30 استفاده کنید تا از رسیدن طیف وسیعی از اشعه فرابنفش نور آفتاب به پوست جلوگیری نمایید.
حتما کرم بدون چربی بخرید تا منافذ پوست را مسدود نکند و منجر به بروز آکنه های پوستی نشود.
کرم ضد آفتاب را هر دو ساعت یک بار مجددا استفاده کنید.
اپیلاسیون کار سیار - شماره تماس برای خانم ها: 09140848217
ایجاد مزاحمت از طرف آقایان پیگرد قانونی دارد.
روغن نارگیل یک روغن طبیعی و مفید برای پوست است که می توانید به راحتی جذب پوست شود. استفاده از روغن نارگیل برای درمان آفتاب سوختگی یک روش قدیمی و کار آمد است. قرار گرفتن در مقابل اشعه ی ماوراء بنفش خورشید برای مدت طولانی می تواند موجب آفتاب سوختگی های دردناک پوست شود. روغن نارگیل به عنوان یک درمان خانگی برای آفتاب سوختگی توصیه شده است. اما آیا این روش کار آمد است؟ در ادامه به مزایای روغن نارگیل برای آفتاب سوختگی بیشتر اشاره شده است.

ادامه مطلب
روزی که تورا ترک کنم ، دیگر چیزی برای از دست دادن نخواهم داشت .
اما تو ، کسی را از دست میدهی ، که دوماه ، فکرش را جایی در غرب ، پادگانی در کرمانشاه گذاشته بود و جسمش ، زانوهایش را در شهری کوچک زیر آفتاب سوزان جنوب ،بغل گرفته بود تا برگردی .
تو مرا از دست خواهی داد بی وفایم .‌‌
در
بررسی‌های انجام شده مشخص شد در مدت زمان چهار روز استفاده از کرم‌های ضد
آفتاب، سطح ترکیب‌های شیمیایی موجود در این کرم‌ها در جریان خون افزایش
چشمگیری داشته است.

سازمان غذا و داروی آمریکا درباره استفاده زیاد از ضدآفتاب‌ها هشدار
داد. میزان نفوذ ترکیب‌های موجود در کرم‌های ضد آفتاب به جریان خون به
اندازه‌ای زیاد است که کارشناسان سلامت را درباره آثار مسموم کننده آن
نگران کرده است.
در بررسی‌های انجام شده مشخص شد در مدت زمان چهار روز ا
آفتاب،همیشه در دسترس
شبکه اینترنتی آفتاب به عنوان یکی از اولین سایت های فارسی زبان کشور از سال 1380 تاکنون در حال خدمت رسانی به علاقه مندان بخش خبری در فضای مجازیست. امیدوارم در این بلاگ مارو همراهی کنید و نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بذارید
دانلود سريال در انتظار آفتاب دوبله فارسی

سال انتشار »2013
ژانر »درام
محصول »ترکیه
زبان »دوبله فارسی_ترکی
زمان »2 ساعت
امتیاز »6.8 از ۱۰
کیفیت »کیفیت بالا 1080 720
کارگردان »
نویسنده »
بازیگران »Kerem Bursin Yagmur Tanrisevsin Ismail Ege Sasmaz Emre Kinay
در انتظار آفتاب سريالی محصول سال 2013 ترکیه است . دمت که مادر زینب است به همراه زینب در شهر گلیازی زندگی میکند . دمت در شغلش شکست میخورد و او همه چیزش را از دست میدهد . در آن هنگام یکی از دوستان قدیمی اش به نام ژاله به آنها کمک
ضد آفتاب کودک
اسپری ضد آفتاب آلوئه : این ضد آفتاب به دلیل ترکیبات خاص طبیعی برای کودکان بسیار مفید و موثر است و پوست نازک و حساس آنها را از اشعه های مضر نور مستقیم خورشید محافظت میکند.
روش استفاده:
15 دقیقه قبل از خروج از منزل روی پوست کودک ماساژ داده شود. هر 3 تا 4 ساعت یک بار دوباره بزنید. این ضدآفتاب سریع جذب پوست می شود و احساس راحتی را برای کودکان به همراه دارد.
ادامه مطلب
ضد آفتاب کودک
اسپری ضد آفتاب آلوئه : این ضد آفتاب به دلیل ترکیبات خاص طبیعی برای کودکان بسیار مفید و موثر است و پوست نازک و حساس آنها را از اشعه های مضر نور مستقیم خورشید محافظت میکند.
روش استفاده:
15 دقیقه قبل از خروج از منزل روی پوست کودک ماساژ داده شود. هر 3 تا 4 ساعت یک بار دوباره بزنید. این ضدآفتاب سریع جذب پوست می شود و احساس راحتی را برای کودکان به همراه دارد.
ادامه مطلب
کرم ضد آفتاب آقایان cinere SPF 45
تخفیفی
کرم ضد آفتاب سینره به گونه ای طراحی شده است که به سرعت جذب می شود و اثر سفیدی از خود باقی نمی گذارد. بهره گیری از فیلترهای مؤثر جهت مقابله با پرتوهای UVAو UVB؛ از آفتاب سوختگی، تیره شدن پوست و ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.کرم ضد آفتاب سینره دارای ساختاری سبک است و بر روی پوست حالت چرب و براق ایجاد نمی کند. وجود مواد ضد التهاب و ضد آلودگی با منشاء دریایی علاوه بر جلوگیری از ایجاد التهاب و مقابله با اثر آلودگی هو
نور آفتاب منبع ویتامین D طبیعی است که بدن‌مان برای حفظ تناسب و سلامتی به آن نیاز دارد. برای حفاظت از گونه‌های مختلف روی زمین شامل گیاهان و انسان‌ها نور آفتاب ضروری است. اما، وقتی این پرتوهای آفتاب به شدت سوزان می‌شوند به خصوص در ماه‌های تابستان، می‌تواند زیان آور باشد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض گرمای سوزان تابستان می‌تواند برای سلامت عمومی ما، از جمله پوست‌مان، مهلک باشد.
ادامه مطلب
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبروش صحیح استفاده از ضد آفتاب - آرایشگریhttps://www.arayeshgari.com › سلامت پوستروش صحیح استفاده از ضد آفتاب، روش استفاده از ضد آفتاب، نحوه صحیح استفاده از ضدآفتاب، ضد آفتاب، فواید ضد آفتاب بر پوست، فواید ضد آفتاب، SPF در ضد .۱۴ تصور غلط در استفاده از ضد آفتاب - بیتوتهhttps://www.beytoote.com › cuticle › misconceptions-using-sunscreen۲- خود را بی نیاز از ضد آفتاب تلقی کردن صرفا به دلیل داشتن پوست تیره و سبزه: . ۵-نادیده گرفتن تاثیر استف
سلام
لطفا خانم های شاغل و بقیه خانم های باتجربه پاسخ بدن.
من قبلا از شاغل شدنم هر وقت بیرون میرفتم  فقط ضد آفتاب، یا  گاهی ضد آفتاب پنکیک میزدم، بعد از یک چند ساعت خونه بودم یا اگر مدت طولانی بیرون بودیم جای رسمی نبود و میشد ضد آفتاب رو تجدید کرد. نمیخوام به هیچ عنوان از کرم پودرهای سنگین استفاده کنم چون سلامت پوستم برام مهمه و مثل قبل کرم پودر و وفونداسیون بذارم واسه مهمونی و عروسی .
اما سوالی که دارم اینه که من از صبح که میرم ضد آفتاب میزنم و
امروز این عبارت را جایی خواندم:
دلم همچو آینه‌ای است شکسته شکسته که آفتاب پر مهرتان هزار باره می‌شود در این قاب»
داشتم فکر می‌کردم که چقدر زیبا نوشته، دل را به یک آینه خرد شده مثال زده که موجب می‌شوذ تا آفتابی که به آن می‌تابد با تلالؤ بیش‌تر هزار برابر شود. بعدش به ذهنم رسید، دلم من چطور است؟ دلم شکسته اما آیا آینه بوده یا نه؟ اگر آینه نباشد که جلوه آفتاب را نمی‌توان در آن دید. اگر سنگ باشد که .
این چند مدت اخیر متوجه تغییرات ناخوشآیندی
سلام 
خیلی سردرگم هستم و بحث سلامتی در میون هست. میخواستم از دوستان بپرسم بین ضد آفتاب کرم پودری گارنیر و ضد آفتاب رنگی جیبلی ۳۰ درصد کدومش بهتره و راضی هستین ازش؟ 
من پوستم معمولیه و میخوام فاقد چربی و سبک باشه، رنگش هم خیلی روشن نباشه و بشینه روی پوست.
مرسی کمکم کنین
مرتبط:
م در مورد خرید کرم ضد آفتاب
راهنمای خرید کرم ضد آفتاب رنگی
معرفی ضد آفتاب کرم پودری
یاهو
نگاه کن که غم درون دیده ام 
چه قطره قطره آب می شود
چگونه سایه سیاه سرکشم
اسیر دست آفتاب می شود
*
به راه پر ستاره می کشانی ام
فراتر از ستاره می نشانی ام

آرومتر شدم.سبک تر.
باز مسیر زندگیم و تغییر خواهم داد؟ یه بهتر تغییر خواهد کرد؟(سهم ناخوداگاه خیلی بیشتر از خوداگاه ه!)
سلام دوستان
کسی یه ضد آفتاب خوب برای پوست مختلط که تعرق زیاد می کنه سراغ داره؟ البته نمیدونم اینجا میشه اسم یه محصول رو آورد یا نه؟
باید oil free باشه یا خیر؟ 
مرتبط:
معرفی ضد آفتاب یا پنکیک برای آرایش در محل کار


ضد آفتاب کرم پودری گارنیر یا ضد آفتاب رنگی جیبلی ۳۰ درصد ؟
م در مورد خرید کرم ضد آفتاب
راهنمای خرید کرم ضد آفتاب رنگی
معرفی ضد آفتاب کرم پودری
کرم ضد آفتاب SPF30 moisturizer آموس وان
کاربرد : آقایان وبانوان با پوست خشک و حساس
محافظت قدرتمند در برابر آفتاب - بافت سبک - بدون چربی - روشن کننده وضد لک - عدم ایجاد حساسیت و التهاب
       شماره بهداشت سیب سلامت :  56/23583
حجم : 30 میلی لیتر
 

ادامه مطلب
در فضای باز مدت طولانی راه رفتید ، استخر یا دریا رفتید و بعد متوجه شدید که دچار آفتاب سوختگی شده اید، پس این کارها را بعد از آفتاب سوختگی انجام ندهید:
_دوش آب گرمدوش آب گرم، روغن‌های طبیعی پوست‌تان را از بین برده و به آن آسیب بیشتری می‌زند. در نتیجه روند درمان سوختگی شما بیشتر به طول می‌انجامد
_عطر زدنقبل از رفتن به زیر آفتاب، از عطر زدن خوداداری کنید. عطر‌ها به دلیل موادی که دارند، بر شدت سوختگی شما می‌افزایند.
_لباس تیره رنگزمای که زیر نو
دیوارنویسی الو تبلیغ آمل ، برج آفتاب 
سایت الوتبلیغ alotablighi.ir
 
کار ما تبلیغات محیطی اعم از دیوار نویسی ، نقاشی و زیبا سازی مدارس ، سفید کاری و نقاشی ساختمان ، پخش تراکت ، بیلبورد های سطح شهر، دیوار نویسی شامل : دیوار های بزرگ در کل ایران که به دست خطاط های ماهر انجام می شود .
 دیوار نویسی به صورت کلیشه ای که اندازه های از قبیل 2*1.5و2*2و2*4 که اندازه های معمول کار ما هستند.
 
ساخت و طراحی کلیشه نیز بر عهده گروه الو تبلیغ هست.
 
تمامی کار های نقاشی منظر
ضد آفتاب ها
 
 
مواد تشکیل دهنده کرم های ضد آفتاب به دو روش از پوست محافظت میکنند آنها یا پرتوهای ماورای بنفش را منعکس و متفرق میکنند کرم های ضد آفتاب بر اساس میزان توانایی آنها در جذب و دفع پرتوهای ماورای بنفش درجه بندی میشوندکه میزان حفاظت در برابر خورشید یا spf نام دارد.
 
 
درجه spf نشان دهنده این امر است که مصرف کننده آن قبل از اینکه دچار آفتاب سوختگی بشود تا چه حد می تواند زیر نور آفتاب بماند برای مثال شما می توانید بدون استفاده از کم ضد آفت
آن صبح که آمدیشعری قشنگ بودی بر پاهایش ایستادهآفتاب با تو وارد شد و بهار نیزورق های روی میز بُر خوردندفنجان قهوه که پیش رویم بودپیش از انکه من از آنها بنوشم ،مرا نوشیدندو اسب های تابلو وقتی تو را دیدندبه سویت چهار نعل تاختند.
 
"نزار قبانی"
ساقی مراجام بنوشان پرازشرابتابسپری مرا سوی وادی التهابازدیده خون فشانم ودل رارهاکنمدرجای جای وادی مستی واضطرابفارغ زدرد عالم وآدم شوم دمیبرخویشتن نظرکنم ولطف بی حسابدرجسم خود بجنبم وشوری به پاکنمتاجرعه ای بنوشم ازاین جام آفتابازکوچه های سرد غروبم گذرکنمدل رابه صبح سپارم و آفتاب
بهترین کرم های ضد افتاب :
خلاصهاگر پوست حساسی دارید ، احتمالاً از این گیرنده آگاه هستید:
پوست شما از پرتوهای UV خورشید تحریک می شود ، اما بسیاری از کرم های ضد آفتاب پوست شما را نیز تحریک می کنند.
برخی از افراد با پوست بسیار حساس ممکن است متوجه شوند که به ضد آفتاب حساسیت دارند ، اگرچه این معمولاً واکنشی است به ترکیباتی که در ضد آفتاب های شیمیایی یافت می شود.
مسدود کننده های اشعه ماوراء بنفش UV که در بسیاری از کرم های ضد آفتاب موجود است می توانند بر
ترکی دختران آفتاب با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
با کیفیت های HD720P و HQ480P - با زیرنویس چسبیده هاردساب + Srt - Idx

جهت دانلود سريال + توضیحات به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

5.4/10 از 349 رای
ژانر : درام
زبان : ترکی
کیفیت : HDTV
فرمت : MKV
شبکه : Kanal D
سال تولید : 2015
حجم : 550 مگابایت
محصول : ترکیه
ستارگان : Emre Kinay, Evrim Alasya, Tolga Saritas, Burcu Özberk
کارگردان : Metin Balekoğlu


خلاصه داستان : گونش سی و پنج ساله است. سه بچه داره . اهل ازمیر است گونش معلم ادبیات است گونش با شخصیتی که اختلاف
 ساحل رو ها هنگامی که با لوسیون های محافظ بدن خود را در اقیانوس شستشو می دهند، به طور فزاینده ای از اثرات مضر بالقوه فیلترهای ضد اشعه ماوراء بنفش ناشی از ضد آفتاب ها بر روی مرجان و سایر موجودات دریایی آگاه می شوند.
 
ادامه مطلب
پوست های حساس چه نوع ضدافتابی استفاده کنند ؟
اگر پوست حساسی دارید ، احتمالاً از این گیرنده آگاه هستید:
پوست شما از پرتوهای UV خورشید تحریک می شود ، اما بسیاری از کرم های ضد آفتاب پوست شما را نیز تحریک می کنند.
برخی از افراد با پوست بسیار حساس ممکن است متوجه شوند که به ضد آفتاب حساسیت دارند ، اگرچه این معمولاً واکنشی است به ترکیباتی که در ضد آفتاب های شیمیایی یافت می شود.
مسدود کننده های اشعه ماوراء بنفش UV که در بسیاری از کرم های ضد آفتاب موجود ا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها