نتایج جستجو برای عبارت :

سختی آب در سماور کتری

سماور صنعتی به دو دسته سماور گازی و سماور برقی تقسیم می شوند، به دلیل ابعاد بزرگ این دستگاه به آن سماور بزرگ هم می گویند.
قیمت سماور صنعتی بر اساس ظرفیت، جنس بدنه و مکانیسم گرمایشی متعیر است، سماور صنعتی به لحاظ ابعاد و ظاهر با بقیه سماورها تفاوت دارد.
معمولا سماورهای خانگی کوچکتر و دارای ظاهری زیباتر هستند ولی سماور صنعتی ساده، بزرگ با بدنه مستحکم استیل است، از سماور صنعتی بیشتر در اماکنی همچون مساجد، حسینیه، هیئتی، شرکت و غیره استفاده می
جرمگیر سیمی کتري و سماور و چایساز ملیکا - کارتن 24 تایی 
 
 
حداقل خرید: یک کارتن
در صورت خرید 7 کارتن یک کارتن هدیه داده می شود
https://etmarket.org/
جهت اطلاعات بیشتر و یا سفارش انلاین به سایت عمده فروشی اینترنتی ای تی مارکت مراجعه نمائید
جرمگیر سیمی کتري و سماور و چایساز ملیکا - کارتن 24 تایی 
 
قیمت مصرف کننده : 9500 ت 
قیمت عمده: 7800 ت 
تعداد در کارتن: 24 عدد
حداقل خرید: یک کارتن
در صورت خرید 7 کارتن یک کارتن هدیه داده می شود
جهت اطلاعات بیشتر: 
به شماره زیر از طریق واتس اپ پیام بدید
09355784969
جهت اطلاعات بیشتر و یا سفارش انلاین به سایت عمده فروشی اینترنتی ای تی مارکت مراجعه نمائید
از بین بردن رسوب ضخیم کتري
تا حالا به راههای از بین بردن رسوب ضخیم کتري فکر کرده اید؟ چه روش هایی برای از بین بردن رسوب ضخیم کتري وجود دارد؟ کتري و سماور از پر استفاده‌ترین وسایل در آشپزخانه ایرانی هستند. استفاده طولانی مدت از سماور و کتري موجب ایجاد گچ و رسوب در آنها می‌شود. به‌همین دلیل است که توجه به نگهداری آنها و اطلاع از ترفندهای رفع رسوب کتري و سماور بسیار مهم است. با ما همراه باشید تا چند ترفند برای از بین بردن رسوب ضخیم کتري را به شم
آناتجهیز/تولید کننده انواع سماورهای گازی و برقی صنعتی استیلتولید شده در طرح ها و مدل های مختلففروش به صورت عمده و تکیساخت سفارشی انواع سماورهای صنعتی گازی صنعتی و برقیانواع سماورهای صنعتی 10 الی 120 لیتر توسط آناتجهیز تولید می شود.مناسب استفاده در رستوران ها ، آشپزخانه های صنعتی ، کیترینگ ها ، قهوه خانه ، سفره خانه و ادارهجهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
سماور صنعتی به دو دسته سماور گازی و سماور برقی تقس
پخش عمده جرمگیر پودری کتري و سماور ملیکا
هر کارتن شامل 24 بسته است
حداقل سفارش یک کارتن 
ارسال در تهران رایگان است 
کسانی که در شهرستان هستند ارسال تا باربری تهران رایگان است
 
جهت اطلاع از قیمت این محصول و سفارش لطفا به سایت ای تی مارکت مراجعه نمائید:
https://etmarket.org/
جهت تهیه و یا اطلاع از نحوه مصرف می توانید همچنین از عمده فروشی انلاین ای تی مارکت نیز اقدام نمائید
پخش عمده جرمگیر پودری کتري و سماور ملیکا
هر کارتن شامل 24 بسته است
حداقل سفارش یک کارتن 
ارسال در تهران رایگان است 
کسانی که در شهرستان هستند ارسال تا باربری تهران رایگان است
قیمت مصرف کننده هر بسته: 10000 ت 
قیمت فروش عمده : 8200 ت 
هر کارتن : 196800 ت 
جهت سفارش : لطفا در واتس اپ به شماره زیر پیام دهید: 
09355784969
جهت تهیه و یا اطلاع از نحوه مصرف می توانید همچنین از عمده فروشی انلاین ای تی مارکت نیز اقدام نمائید
آناتجهیز/تولید کننده انواع سماورهای گازی و برقی صنعتی استیل

تولید شده در طرح ها و مدل های مختلف

ارسال به سراسر ایران

فروش به صورت عمده و تکی

ساخت سفارشی انواع سماورهای صنعتی گازی صنعتی و برقی
انواع سماورهای صنعتی ۱۰ الی ۱۰۰ لیتر توسط آناتجهیزتولید می شود.

این نوع سماور صنعتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

مناسب استفاده در رستوران ها ، آشپزخانه های صنعتی ، کیترینگ ها ، قهوه خانه ، سفره خانه و اداره

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید با ش
 
آنا تجهیز تولید کننده سماور های صنعتی و نیمه صنعتی بشکه ای گازی و برقی در ظرفیت های مختلف از 15 لیتر تا 200 لیتر در سایز های مختلف از جنس استیل با ترموستات و قطع کن ( بدون آب به هیچ عنوان نمیسوزد! ) و در مدل های مختلف . مناسب جهت هیئت ها ، آشپزخانه ها ، مراکز توزیع نوشیدنی و .
ارتباط از تلگرام: anatajhiiz@لطفا با تلفن :09126706649 تماس بگیرید.
www.golabgiri.shopfa.com
www.abanshop.8n8.irقابل توجه مدیران محترم و مسئولین خرید هتلها مهمانسراها فرود گاهها ادارات بیمارستانها آپارت
حذف سختي آب

روش های سختي گیری آب

روش های کاهش سختي آب

جوشاندن آب جهت کاهش سختي آب

جوشاندن
آب جهت کاهش سختي آب تنها می تواند در صورتی که آب مصرفی دارای سختي موقت
باشد مفید واقع گردد ولی برای از بین بردن و یا کاهش سختي دائم نمی توان از
این شیوه بهره برد.
در جوشاندن آب، کربنات های هیدروژنی موجود در آب تبدیل به کلسیم نامحلول می شوند در نتیجه باعث رسوب سخت در کتري و سماور می گردند.
ادامه مطلب
 بازسازی ظروف تفلون چدن تابه دوطرفه ،بریان پز ،سینی کف، فرکف، اتو و. در ۱۰ رنگ متفاوت.قطعات صنعتی پذیرفته میشود.تعمیر انواع زودپز ایرانی و خارجی انواع سوت و واشر زودپز ایرانی و خارجی انواع دسته قابلمه و تابهشیر سماور و دسته سماور و کتري خرید وتعویض ظروف بلااستفاده شما (روحی.تقلون.چدن.مسی و ‌‌‌.) فروش انواع ظروف روحی تفلون مسی
حذف سختي آب
روش های سختي گیری آب
روش های کاهش سختي آب
جوشاندن آب جهت کاهش سختي آب
جوشاندن
آب جهت کاهش سختي آب تنها می تواند در صورتی که آب مصرفی دارای سختي موقت
باشد مفید واقع گردد ولی برای از بین بردن و یا کاهش سختي دائم نمی توان از
این شیوه بهره برد.
در جوشاندن آب، کربنات های هیدروژنی موجود در آب تبدیل به کلسیم نامحلول می شوند در نتیجه باعث رسوب سخت در کتري و سماور می گردند.
استفاده از روش شیمیایی جهت حذف و یا کاهش سختي آب
شیوه
دیگری که می
 
مقداری از پول مانده بود، به بقالی رفتم و چای و قند خریدم. به هم عروسم گفتم: سماور و قوری ات را به من قرض می دهی؟»
سماور و قوری را از او گرفتم و توی کوچه گذاشتم. چای دم کردم. لیوان های چای را پر می کردم و به رهگذران تعارف می کردم. آن روز مردم توی کوچه نشستند. چای خوردند و در شادی [هفتمین روز تولد فرزندم]، مهمان من شدند . پس از آن دعایم فقط این بود: یا امام رضا، این پسر غلام توست. کاری کن به پابوست بیایم».
 
رفتم پیش فامیل و گفتم بیایید برویم زیارت. م
خانه داری که در ذهن بسیاری از افراد پیش پا افتاده و سطحی است ، جزو سخت ترین کارهاییست که بازنشستگی ندارد و هنر آن نزد کدبانوی خانه است . خانم های خانه دار به مرور زمان در آشپزی و خانه داری ترفندهایی آموخته اند که سبب راحتی در آشپزی و خانه داری شده است .اگر می خواهید با ترفندهایی آشپزی آشنا شوید با این بخش از خانه داری نمناک همراه شوید تا شما را با چند ترفند آشپزخانه ای آشنا کنیم.
از بین بردن بوی فلفل
 
https://medium.com/@sadeghsb98/%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86
جمعه یه تونله تا چشم باز میکنی ذهنت شروع میکنه به تصویرسازی پیش خودت حساب میکنی الان چه سالی هست من چندسالمه امروز چندمه چه ماهی هست از در اتاق که بیرون میری قرار هست کیو ببینی چه صدایی بشنوی کی سفره صبحونه رو پهن کرده عطر چایی و صدای سماور قرار تو رو به چه زمانی ببره کی قراره بغلت کنه . جمعه یه تونل بدون چراغه که حسابی قراره کش بیاد
جوشانده دارچین:
 
تب‌بر سریع، مقوی سینه و حنجره، افزاینده فشارخون، رافع دلهره، ضدسرماخوردگی و بوی دهان. دو لیوان آب را روی چند تکه چوب آسیاب ‌نشده دارچین درون قوری فی بریزید. پس از جوشاندن محتویات، آن را دو تا سه ساعت روی سماور بگذارید تا با بخار دم بکشد.
ادامه مطلب
کارایی دستگاه سختي گیر تصفیه آب در خراسان: سختي آب که حاصل وجود یون های کلسیم و منیزیم در آب است به دو نوع زیر تقسیم بندی می شود سختي موقت یا سختي کربنات : این نوع از سختي آب را می توان با حرارت دادن از بین برد، نمونه بارز این سختي وجود لایه های سفید و گچی در ظروفی مانند سماورها و کتري ها می باشد.سختي دائم یا غیر کربنات : این حالت از سختي را نمی توان از طریق حرارت دادن از بین برد.

ادامه مطلب
کاربرد دستگاه سختي گیر تصفیه آب در خراسان: سختي آب که حاصل وجود یون های کلسیم و منیزیم در آب است به دو نوع زیر تقسیم بندی می شود سختي موقت یا سختي کربنات : این نوع از سختي آب را می توان با حرارت دادن از بین برد، نمونه بارز این سختي وجود لایه های سفید و گچی در ظروفی مانند سماورها و کتري ها می باشد.سختي دائم یا غیر کربنات : این حالت از سختي را نمی توان از طریق حرارت دادن از بین برد.

ادامه مطلب
فروشگاه اینترنتی لوترا | راهنمای کامل خرید چای ساز
مرسوم‌ترین
نوشیدنی و دمنوش گرم در کشور ما چای است. عطر و طعم چای دم‌کرده با زندگی
ما عجین شده است. برای نوشیدن یک لیوان چای تازه‌دم باید مدت نسبتا زیادی
منتظر ماند. ولی روال زندگی مدرن امروزی سریعتر از جوش آمدن آب در کتري یا
سماور است و به مرور زمان کتري‌ و سماور جای خود را به چای‌سازها می‌دهند.
بزرگترین مزیت چای‌سازها سرعت جوش‌آوری آب است. شاید هنوز افرادی تصور کنند
که عطر و طعم  واقع
کتري و قوری سرامیکی

این محصول کامل از سری محصولات سرامیکی فروشگاه ما می باشد که از خالص ترین سرامیک تهیه و تولید شده و همین امر باعث افزایش توان تحمل درجه حرارت بالا در این ست قوری و کتري شده است
در ضمن روکش سیلیی موجود بر روی دسته های این ست قوری و کتري سرامیکی باعث نسوز بودن دسته ها در برابر مواجه با حرارت مستقیم شده است
حجم این قوری و کتري خوش طرح به ترتیب 1 و 2.5 لیتر می باشد_بسته بندی محصول به گونه طراحی شده که مناسب کادو دادن به نزدیکانت
دیروز خیلی خوش گذشت.هرچند روزای اول 28 سالگی با غصه (شما بخونید غصه های بیخود) شروع شد؛ دیروز خیلی خوب بود.
صبح رفتم خرید. همونطور که حدس میزدم تنوع کیکا پایین بود تو ویترین. سعی کردم پا بذار رو دلم، یکیشو که بهتره بردارم. شمع رو عدد گرفتم. چون میخواستم تولد امسالم تا همیشه یادم بمونه. 
خونه ناهار خوردیم و عصر با خانواده رفتیم یه باغی که خیلی زیبا بود. یه چیز تو فرمت آلاچیق و کافی شاپ. با فضای سنتی و سرسبز.
تا می تونستم عکس گرفتم با کیکم!!
تا حالا تو
چند دقیقه بعد،رعنا توی اتاق خواب داشت وسایلش را جمع می کرد که برود خانه مادرش.بهمن دقیقا رو به رویش نشسته بود و هرچه رعنا را صدا می کرد،رعنا جوابی نمی داد. از جایش بلند شد و رفت در ورودی ساختمان را قفل کرد.می خواست با این کار مانع رفتن رعنا بشود،اما کارش احمقانه بود. هنوز مثل بچگی هایش فکر می کرد. یک بار هم که می خواست نگذارد مادربزرگ برود خانه شان،کفش هایش را قایم کرده بود توی انباری؛مادربزرگ با کفش دیگری رفت. اما این بار قصه کمی فرق می کرد؛ به
 
راه اندازی و مدیریت کافی شاپ ، بالواقع یک کار متنوع و دوست داشتنی و هیجان انگیز است درست کردن فضایی با دکوراسیون و چیدمان مورد علاقه تان ، پخش موسیقی هایی که دوست دارید ، ارائه نوشیدنی ها و غذاهایی با سبک خودتان و ایجاد فضای صمیمی و پیدا کردن مشتریان خوب که به مرور به دوستان و اجتماع مخصوص کافه تان تبدیل می شوند . خرید لوازم و تجهیزات کاملا به نوع منوی کافه تان و البته مکان و کلاس و سبک کافه تان بستگی دارد که این تجهیزات می تواند شامل موارد ز
قهوه آمریکانو ( Café Americano ) یکی از قهوه‌های پرطرفدار در سراسر جهان می‌باشد. این قهوه در واقع همان اسپرسو است که به آن آب جوش اضافه می‌شود.
اگر شما از طرفداران اسپرسو هستید اما ترجیح می‌دهید آن را با غلظت و تلخی کمتر مصرف کنید قهوه آمریکانو گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.
 
 در ادامه با طرز تهیه این قهوه و نکات مربوط به آن با شما خواهیم بود:
موادلازم جهت تهیه قهوه آمریکانو :
1 ) قهوه اسپرسو
2 ) آب جوش
3 ) ماگ یا لیوان بلند
4 ) شیر یا کف شیر ( دلخواه
کتري برقی مسافرتی
برای رفتن به مسافرت حتما باید وسایلی رو فراهم کرد که علاوه بر جاگیری کمتر کارایی سریع تری داشته باشد
این کتري کم جا با ظرفیت مناسب 0.5 لیتر آب گنجایش مطلوبی نسبت به حجم خود دارد
ویژگی های این محصول به اینجا ختم نمی شود این کتري برقی قابلیت جوشاندن آب در مدت 30 ثانیه داراست که مزیتی بزرگی به حساب می‌آید که در هزینه برق و زمان شما صرفه جویی را به همراه خواهد داشت
جنس این محصول فایبر گلاس ضد ضربه می باشد این نکته را در نظر داشته ب
دنیا یک خانه بزرگ است و آدمها هرکدام مانند یکی از وسایل خانه هستند بعضی کارد هستند تیز،برنده  وبیرحمبعضی کبریت هستند  و آتش به پا میکنندبعضی کتري هستند و زود جوش  میاورند بعضی تابلوی روی دیوار هستند  بود و نبودشان تاثیری در ماهیت خانه نداردبعضی قاشق چایخوری هستند و فقط کارشان برهم زدن است
بعضی رادیو هستند وفقط باید بهشان گوش کرد
بعضی تلویزیون هستند وبدجور نمایش اجرا میکنند اینها را فقط باید نگاه کرد
بعضی قابلمه هستند برایشان فرقی نمیکن
سختي گیر رزینی دستگاه آب شیرین کن در کرج: وجود برخی یونهای مانند کلسیم و منیزیم و همچنین وجود کاتیونهای دو ظرفیتی یا چند ظرفیتی در آب، علل اصلی ایجاد رسوب و نیز ایجاد کف خواهد بود. سختي بالای آب نیز به همراه خود سبب ایجاد ایرادات متعددی خواهد شد. استفاده از سختي گیر رزینی یک راه حل مرسوم جهت رفع این ایرادات محسوب میشود.
 
سختي گیر رزینی دستگاه آب شیرین کن در کرج
برخی از ایراداتی که رسوبات و سختي آب سبب آنها میشوند عبارتند از:
ایجاد کف که نتیج
با نزدیک شدن به ایام ماه محرم و برپایی هیئت های عزاداری استفاده از تجهیزاتی از حمله سیستم صوتی ، باند اکتیو، باند پسیو، میکروفون، اکو و سایر وسایل مورد نیاز : صندلی، دوربین، سماور و . را می توانید براحتی از سایت کلاب رنتر اجاره کنید.
کلاب رنتر پلتفرم اجاره کالا ست و شما با ثبت سفارش و رزرو برای روزهای مورد نظر به آسانی می توانید کالای مورد نظر را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.  
شاید اسباب کشی هم یه جور مرگ باشه. انتقال از خونه ای به خونه ی دیگه. از جهانی به جهان دیگه.
درسته که سکرات موت سخته، ولی به رفتن به یه جای بهتر می ارزه! (البته اگه بریم جای بهتر)
پ‌ن۱: از شب آرزوها، فقط خرس کشیِ یه سری رختخواب و سماور و دستگاه سبزی خرد کن و سطل زباله به ما رسید! نه روزه ای، نه نمازی، نه ذکری، نه دعایی. اینم از رجبی که آرزوشو میکردم! :(
پ‌ن۲: سه شبه که بی خانمانیم. شبی خونه ی داداش کارفرما پلاسیم، شبی خونه ی آبجی زهرا. و  این منم
 
  از یک گوشه شره می کند. آرام آرام راه باز می کند و از دیوار تازه رنگ شده پایین می آید. گاهی تند و گاهی کُند. پلک هایم سنگین می شود و دیگر سیاهی است و تاریکی .  
  سعی می کنم چشمهایم را باز نگه دارم . اما چقدر توان دارم ؟ تا چه مدت می توانم مقاومت کنم؟ گیج و گنگ صفحه ی مانیتور را نگاه می کنم و فقط دلم می خواهد بخوابم .
  سقف توالت چکه می کند. بالش ام خیس می شود. چکه های آب از گوشه ی چشمم راه می کشند رو به پایین .  مادر گریه کرده است . پدر شب به خانه نیامد
توضیح اجمالی محصول
 این ست کتري و قوری از جنس پیرکس بوده که برای افزایش دوام آن در برابر حرارت مستقیم اجاق گاز لعابی کاری شده و همین لعاب کاری سبب افزایش طول عمر محصول فوق شده است
از خصوصیات دیگر کتري و قوری لعابی می توان به ضد خش بودن آن اشاره که همین ویژگی هم بدلیل لعاب کاری ست می باشد
ظرفیت کتري این محصول 2 لیتر بوده که از سری کتري های با گنجایش بالا محسوب می شود
ظرفیت قوری 0.9 لیتر می باشد که گنجایش آن نسبت به حجم قوری فوق العادست
این ست در رن
امروز صبح کله پارچه خوشمزه خوردیم ، بعدش پروژه بانک رو کمی انجام دادم و رفتم سراغ یه تست محتوا. بعد الانم دارم بانک میخونم. یه موضوعی ذهنمو درگیر کرده؛ بین دو تا پالتو موندم کدوم رو بخرم! البته انتخابمو کردم یه پالتوی ستاره ای هست اما میترسم ستاره هاش کنده بشه. به خصوص اینکه ارزونم نیست که بگم طوری نیست اگه کنده شد. 
دیگه خیلی امتحانا پشت سر همه. باید بخونم و کارم دارم. پس برم فعلا.
ناهار هم جوجه خوشمزه بود و عصر‌ هم مامان سماور ذغالی رو اورد و
۱. چرخ گوشت
۲. سرخ کن
۳. غذاساز
۴. پلو پز
۵. آرام پز
۶. زود پز
۷. سماور
۸. کباب پز
۹. آب پرتقال گیری برقی
۱۰. لباسشویی
۱۱. یخچال ، فریزر
۱۲. قهوه جوش
۱۳. چرخ خیاطی
۱۴. توستر
۱۵. ضبط صوت
۱۶. بخارپز
۱۷. ساندویچ ساز
۱۸. ظرفشویی
۱۹. مایکروویو
۲۰. سبزی خرد کن
۲۱. جارو برقی
۲۲. تلوزیون
۲۳. جاروی شارژی
۲۴. تخم مرغ پزی
۲۵. بخار شور
۲۶. اجاق گاز
۲۷. چای ساز
۲۸. اتوی پرسی
۲۹.همزن برقی
۳۰. ویدئو سی دی
۳۱. گوشت کوب برقی
۳۲. کتري برقی
۳۳. پارچ بریتا
۳۴. فرش
۳۵. بوفه
۳۶. میز تلو
بسم الله الرحمن الرحیمسلام عصر موقع برگش از محل کار این موضوع به فکرم رسید و منم الان نوشتم.امیدوارم برسه به دست صاحبش. 
چند سال پیش که اسباب‌کشی می‌کردیم ، از ته انباری بالای قفسه یه کارتن بزرگ ، بسته بندی شده پیدا کردم . نسبت به حجمش وزن کمی داشت ، اما معلوم بود که وسایلی داخلش هست.آوردمش پایین و بازش کردم، یک عالمه اسباب بازی داخلش بود. با دیدنشون کلی خاطرات جلوی چشمم مجسم می‌شد.دوتا بی‌سیم ، مخلفات خاله بازی ، یه سماور کوچیک و .تهِ کارت
من پُرم از خاطرات و قصه‌ های کودکی این که روباهی چگونه می‌فریبد زاغکی! قصّه‌ی افتادنِ دندانِ شیری از هُما لاک‌پشت و تکّه چوب و فکرهای اُردکی! قصّه‌ی گاو حسن، دارا و سارا و امین روزِ بارانی، کتابِ خیسِ کُبری طِفلکی! تیله‌بازی در حیاط و کوچه و فرشِ اتاق! بر سرِ کبریت و سکه، یا که درب تَشتکی! چای والفجر و سماور نفتیِ کُنجِ اتاق مادرم هرگز نیاورد استکان بی‌نعلبکی! داستانِ نوک طلا با مخمل و مادربزرگ! در دهی زیبا که زخمی گشته بچه لک‌لکی! هاچ زنب
دستگاه ذرت مکزیکی



اجاق ذرت مکزیکی برای پخت ذرت به سبک مکزیکی مورد استفاده قرار میگیرد.
جنس اجاق ذرت مکزیکی از نوع استیل می باشد.
تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل پخت این توانایی را دارد که اجاق پخت ذرت مکزیکی را در ابعاد مختلف تولید نماید.
اجاق ذرت مکزیکی دارای یک سماور برای پخت ذرت با بخار بوده و یک عدد بن ماری در کنار سماور برای مخلوط کردن ذرت با مخلفات  می باشد.
سماور دستگاه ذ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها