نتایج جستجو برای عبارت :

سختی آب در سماور کتریgo

سماور صنعتی به دو دسته سماور گازی و سماور برقی تقسیم می شوند، به دلیل ابعاد بزرگ این دستگاه به آن سماور بزرگ هم می گویند.
قیمت سماور صنعتی بر اساس ظرفیت، جنس بدنه و مکانیسم گرمایشی متعیر است، سماور صنعتی به لحاظ ابعاد و ظاهر با بقیه سماورها تفاوت دارد.
معمولا سماورهای خانگی کوچکتر و دارای ظاهری زیباتر هستند ولی سماور صنعتی ساده، بزرگ با بدنه مستحکم استیل است، از سماور صنعتی بیشتر در اماکنی همچون مساجد، حسینیه، هیئتی، شرکت و غیره استفاده می
آناتجهیز/تولید کننده انواع سماورهای گازی و برقی صنعتی استیلتولید شده در طرح ها و مدل های مختلففروش به صورت عمده و تکیساخت سفارشی انواع سماورهای صنعتی گازی صنعتی و برقیانواع سماورهای صنعتی 10 الی 120 لیتر توسط آناتجهیز تولید می شود.مناسب استفاده در رستوران ها ، آشپزخانه های صنعتی ، کیترینگ ها ، قهوه خانه ، سفره خانه و ادارهجهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
سماور صنعتی به دو دسته سماور گازی و سماور برقی تقس
آناتجهیز/تولید کننده انواع سماورهای گازی و برقی صنعتی استیل

تولید شده در طرح ها و مدل های مختلف

ارسال به سراسر ایران

فروش به صورت عمده و تکی

ساخت سفارشی انواع سماورهای صنعتی گازی صنعتی و برقی
انواع سماورهای صنعتی ۱۰ الی ۱۰۰ لیتر توسط آناتجهیزتولید می شود.

این نوع سماور صنعتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

مناسب استفاده در رستوران ها ، آشپزخانه های صنعتی ، کیترینگ ها ، قهوه خانه ، سفره خانه و اداره

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید با ش
 
آنا تجهیز تولید کننده سماور های صنعتی و نیمه صنعتی بشکه ای گازی و برقی در ظرفیت های مختلف از 15 لیتر تا 200 لیتر در سایز های مختلف از جنس استیل با ترموستات و قطع کن ( بدون آب به هیچ عنوان نمیسوزد! ) و در مدل های مختلف . مناسب جهت هیئت ها ، آشپزخانه ها ، مراکز توزیع نوشیدنی و .
ارتباط از تلگرام: anatajhiiz@لطفا با تلفن :09126706649 تماس بگیرید.
www.golabgiri.shopfa.com
www.abanshop.8n8.irقابل توجه مدیران محترم و مسئولین خرید هتلها مهمانسراها فرود گاهها ادارات بیمارستانها آپارت
جرمگیر سیمی کتری و سماور و چایساز ملیکا - کارتن 24 تایی 
 
 
حداقل خرید: یک کارتن
در صورت خرید 7 کارتن یک کارتن هدیه داده می شود
https://etmarket.org/
جهت اطلاعات بیشتر و یا سفارش انلاین به سایت عمده فروشی اینترنتی ای تی مارکت مراجعه نمائید
جرمگیر سیمی کتری و سماور و چایساز ملیکا - کارتن 24 تایی 
 
قیمت مصرف کننده : 9500 ت 
قیمت عمده: 7800 ت 
تعداد در کارتن: 24 عدد
حداقل خرید: یک کارتن
در صورت خرید 7 کارتن یک کارتن هدیه داده می شود
جهت اطلاعات بیشتر: 
به شماره زیر از طریق واتس اپ پیام بدید
09355784969
جهت اطلاعات بیشتر و یا سفارش انلاین به سایت عمده فروشی اینترنتی ای تی مارکت مراجعه نمائید
پخش عمده جرمگیر پودری کتری و سماور ملیکا
هر کارتن شامل 24 بسته است
حداقل سفارش یک کارتن 
ارسال در تهران رایگان است 
کسانی که در شهرستان هستند ارسال تا باربری تهران رایگان است
 
جهت اطلاع از قیمت این محصول و سفارش لطفا به سایت ای تی مارکت مراجعه نمائید:
https://etmarket.org/
جهت تهیه و یا اطلاع از نحوه مصرف می توانید همچنین از عمده فروشی انلاین ای تی مارکت نیز اقدام نمائید
پخش عمده جرمگیر پودری کتری و سماور ملیکا
هر کارتن شامل 24 بسته است
حداقل سفارش یک کارتن 
ارسال در تهران رایگان است 
کسانی که در شهرستان هستند ارسال تا باربری تهران رایگان است
قیمت مصرف کننده هر بسته: 10000 ت 
قیمت فروش عمده : 8200 ت 
هر کارتن : 196800 ت 
جهت سفارش : لطفا در واتس اپ به شماره زیر پیام دهید: 
09355784969
جهت تهیه و یا اطلاع از نحوه مصرف می توانید همچنین از عمده فروشی انلاین ای تی مارکت نیز اقدام نمائید
حذف سختي آب

روش های سختي گیری آب

روش های کاهش سختي آب

جوشاندن آب جهت کاهش سختي آب

جوشاندن
آب جهت کاهش سختي آب تنها می تواند در صورتی که آب مصرفی دارای سختي موقت
باشد مفید واقع گردد ولی برای از بین بردن و یا کاهش سختي دائم نمی توان از
این شیوه بهره برد.
در جوشاندن آب، کربنات های هیدروژنی موجود در آب تبدیل به کلسیم نامحلول می شوند در نتیجه باعث رسوب سخت در کتری و سماور می گردند.
ادامه مطلب
 بازسازی ظروف تفلون چدن تابه دوطرفه ،بریان پز ،سینی کف، فرکف، اتو و. در ۱۰ رنگ متفاوت.قطعات صنعتی پذیرفته میشود.تعمیر انواع زودپز ایرانی و خارجی انواع سوت و واشر زودپز ایرانی و خارجی انواع دسته قابلمه و تابهشیر سماور و دسته سماور و کتری خرید وتعویض ظروف بلااستفاده شما (روحی.تقلون.چدن.مسی و ‌‌‌.) فروش انواع ظروف روحی تفلون مسی
 
مقداری از پول مانده بود، به بقالی رفتم و چای و قند خریدم. به هم عروسم گفتم: سماور و قوری ات را به من قرض می دهی؟»
سماور و قوری را از او گرفتم و توی کوچه گذاشتم. چای دم کردم. لیوان های چای را پر می کردم و به رهگذران تعارف می کردم. آن روز مردم توی کوچه نشستند. چای خوردند و در شادی [هفتمین روز تولد فرزندم]، مهمان من شدند . پس از آن دعایم فقط این بود: یا امام رضا، این پسر غلام توست. کاری کن به پابوست بیایم».
 
رفتم پیش فامیل و گفتم بیایید برویم زیارت. م
از بین بردن رسوب ضخیم کتری
تا حالا به راههای از بین بردن رسوب ضخیم کتری فکر کرده اید؟ چه روش هایی برای از بین بردن رسوب ضخیم کتری وجود دارد؟ کتری و سماور از پر استفاده‌ترین وسایل در آشپزخانه ایرانی هستند. استفاده طولانی مدت از سماور و کتری موجب ایجاد گچ و رسوب در آنها می‌شود. به‌همین دلیل است که توجه به نگهداری آنها و اطلاع از ترفندهای رفع رسوب کتری و سماور بسیار مهم است. با ما همراه باشید تا چند ترفند برای از بین بردن رسوب ضخیم کتری را به شم
جمعه یه تونله تا چشم باز میکنی ذهنت شروع میکنه به تصویرسازی پیش خودت حساب میکنی الان چه سالی هست من چندسالمه امروز چندمه چه ماهی هست از در اتاق که بیرون میری قرار هست کیو ببینی چه صدایی بشنوی کی سفره صبحونه رو پهن کرده عطر چایی و صدای سماور قرار تو رو به چه زمانی ببره کی قراره بغلت کنه . جمعه یه تونل بدون چراغه که حسابی قراره کش بیاد
جوشانده دارچین:
 
تب‌بر سریع، مقوی سینه و حنجره، افزاینده فشارخون، رافع دلهره، ضدسرماخوردگی و بوی دهان. دو لیوان آب را روی چند تکه چوب آسیاب ‌نشده دارچین درون قوری فی بریزید. پس از جوشاندن محتویات، آن را دو تا سه ساعت روی سماور بگذارید تا با بخار دم بکشد.
ادامه مطلب
حذف سختي آب
روش های سختي گیری آب
روش های کاهش سختي آب
جوشاندن آب جهت کاهش سختي آب
جوشاندن
آب جهت کاهش سختي آب تنها می تواند در صورتی که آب مصرفی دارای سختي موقت
باشد مفید واقع گردد ولی برای از بین بردن و یا کاهش سختي دائم نمی توان از
این شیوه بهره برد.
در جوشاندن آب، کربنات های هیدروژنی موجود در آب تبدیل به کلسیم نامحلول می شوند در نتیجه باعث رسوب سخت در کتری و سماور می گردند.
استفاده از روش شیمیایی جهت حذف و یا کاهش سختي آب
شیوه
دیگری که می
دیروز خیلی خوش گذشت.هرچند روزای اول 28 سالگی با غصه (شما بخونید غصه های بیخود) شروع شد؛ دیروز خیلی خوب بود.
صبح رفتم خرید. همونطور که حدس میزدم تنوع کیکا پایین بود تو ویترین. سعی کردم پا بذار رو دلم، یکیشو که بهتره بردارم. شمع رو عدد گرفتم. چون میخواستم تولد امسالم تا همیشه یادم بمونه. 
خونه ناهار خوردیم و عصر با خانواده رفتیم یه باغی که خیلی زیبا بود. یه چیز تو فرمت آلاچیق و کافی شاپ. با فضای سنتی و سرسبز.
تا می تونستم عکس گرفتم با کیکم!!
تا حالا تو
چند دقیقه بعد،رعنا توی اتاق خواب داشت وسایلش را جمع می کرد که برود خانه مادرش.بهمن دقیقا رو به رویش نشسته بود و هرچه رعنا را صدا می کرد،رعنا جوابی نمی داد. از جایش بلند شد و رفت در ورودی ساختمان را قفل کرد.می خواست با این کار مانع رفتن رعنا بشود،اما کارش احمقانه بود. هنوز مثل بچگی هایش فکر می کرد. یک بار هم که می خواست نگذارد مادربزرگ برود خانه شان،کفش هایش را قایم کرده بود توی انباری؛مادربزرگ با کفش دیگری رفت. اما این بار قصه کمی فرق می کرد؛ به
 
راه اندازی و مدیریت کافی شاپ ، بالواقع یک کار متنوع و دوست داشتنی و هیجان انگیز است درست کردن فضایی با دکوراسیون و چیدمان مورد علاقه تان ، پخش موسیقی هایی که دوست دارید ، ارائه نوشیدنی ها و غذاهایی با سبک خودتان و ایجاد فضای صمیمی و پیدا کردن مشتریان خوب که به مرور به دوستان و اجتماع مخصوص کافه تان تبدیل می شوند . خرید لوازم و تجهیزات کاملا به نوع منوی کافه تان و البته مکان و کلاس و سبک کافه تان بستگی دارد که این تجهیزات می تواند شامل موارد ز
سختي گیر رزینی دستگاه آب شیرین کن در کرج: وجود برخی یونهای مانند کلسیم و منیزیم و همچنین وجود کاتیونهای دو ظرفیتی یا چند ظرفیتی در آب، علل اصلی ایجاد رسوب و نیز ایجاد کف خواهد بود. سختي بالای آب نیز به همراه خود سبب ایجاد ایرادات متعددی خواهد شد. استفاده از سختي گیر رزینی یک راه حل مرسوم جهت رفع این ایرادات محسوب میشود.
 
سختي گیر رزینی دستگاه آب شیرین کن در کرج
برخی از ایراداتی که رسوبات و سختي آب سبب آنها میشوند عبارتند از:
ایجاد کف که نتیج
با نزدیک شدن به ایام ماه محرم و برپایی هیئت های عزاداری استفاده از تجهیزاتی از حمله سیستم صوتی ، باند اکتیو، باند پسیو، میکروفون، اکو و سایر وسایل مورد نیاز : صندلی، دوربین، سماور و . را می توانید براحتی از سایت کلاب رنتر اجاره کنید.
کلاب رنتر پلتفرم اجاره کالا ست و شما با ثبت سفارش و رزرو برای روزهای مورد نظر به آسانی می توانید کالای مورد نظر را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.  
شاید اسباب کشی هم یه جور مرگ باشه. انتقال از خونه ای به خونه ی دیگه. از جهانی به جهان دیگه.
درسته که سکرات موت سخته، ولی به رفتن به یه جای بهتر می ارزه! (البته اگه بریم جای بهتر)
پ‌ن۱: از شب آرزوها، فقط خرس کشیِ یه سری رختخواب و سماور و دستگاه سبزی خرد کن و سطل زباله به ما رسید! نه روزه ای، نه نمازی، نه ذکری، نه دعایی. اینم از رجبی که آرزوشو میکردم! :(
پ‌ن۲: سه شبه که بی خانمانیم. شبی خونه ی داداش کارفرما پلاسیم، شبی خونه ی آبجی زهرا. و  این منم
 
  از یک گوشه شره می کند. آرام آرام راه باز می کند و از دیوار تازه رنگ شده پایین می آید. گاهی تند و گاهی کُند. پلک هایم سنگین می شود و دیگر سیاهی است و تاریکی .  
  سعی می کنم چشمهایم را باز نگه دارم . اما چقدر توان دارم ؟ تا چه مدت می توانم مقاومت کنم؟ گیج و گنگ صفحه ی مانیتور را نگاه می کنم و فقط دلم می خواهد بخوابم .
  سقف توالت چکه می کند. بالش ام خیس می شود. چکه های آب از گوشه ی چشمم راه می کشند رو به پایین .  مادر گریه کرده است . پدر شب به خانه نیامد
خانه داری که در ذهن بسیاری از افراد پیش پا افتاده و سطحی است ، جزو سخت ترین کارهاییست که بازنشستگی ندارد و هنر آن نزد کدبانوی خانه است . خانم های خانه دار به مرور زمان در آشپزی و خانه داری ترفندهایی آموخته اند که سبب راحتی در آشپزی و خانه داری شده است .اگر می خواهید با ترفندهایی آشپزی آشنا شوید با این بخش از خانه داری نمناک همراه شوید تا شما را با چند ترفند آشپزخانه ای آشنا کنیم.
از بین بردن بوی فلفل
 
https://medium.com/@sadeghsb98/%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86
امروز صبح کله پارچه خوشمزه خوردیم ، بعدش پروژه بانک رو کمی انجام دادم و رفتم سراغ یه تست محتوا. بعد الانم دارم بانک میخونم. یه موضوعی ذهنمو درگیر کرده؛ بین دو تا پالتو موندم کدوم رو بخرم! البته انتخابمو کردم یه پالتوی ستاره ای هست اما میترسم ستاره هاش کنده بشه. به خصوص اینکه ارزونم نیست که بگم طوری نیست اگه کنده شد. 
دیگه خیلی امتحانا پشت سر همه. باید بخونم و کارم دارم. پس برم فعلا.
ناهار هم جوجه خوشمزه بود و عصر‌ هم مامان سماور ذغالی رو اورد و
بسم الله الرحمن الرحیمسلام عصر موقع برگش از محل کار این موضوع به فکرم رسید و منم الان نوشتم.امیدوارم برسه به دست صاحبش. 
چند سال پیش که اسباب‌کشی می‌کردیم ، از ته انباری بالای قفسه یه کارتن بزرگ ، بسته بندی شده پیدا کردم . نسبت به حجمش وزن کمی داشت ، اما معلوم بود که وسایلی داخلش هست.آوردمش پایین و بازش کردم، یک عالمه اسباب بازی داخلش بود. با دیدنشون کلی خاطرات جلوی چشمم مجسم می‌شد.دوتا بی‌سیم ، مخلفات خاله بازی ، یه سماور کوچیک و .تهِ کارت
من پُرم از خاطرات و قصه‌ های کودکی این که روباهی چگونه می‌فریبد زاغکی! قصّه‌ی افتادنِ دندانِ شیری از هُما لاک‌پشت و تکّه چوب و فکرهای اُردکی! قصّه‌ی گاو حسن، دارا و سارا و امین روزِ بارانی، کتابِ خیسِ کُبری طِفلکی! تیله‌بازی در حیاط و کوچه و فرشِ اتاق! بر سرِ کبریت و سکه، یا که درب تَشتکی! چای والفجر و سماور نفتیِ کُنجِ اتاق مادرم هرگز نیاورد استکان بی‌نعلبکی! داستانِ نوک طلا با مخمل و مادربزرگ! در دهی زیبا که زخمی گشته بچه لک‌لکی! هاچ زنب
دستگاه ذرت مکزیکی



اجاق ذرت مکزیکی برای پخت ذرت به سبک مکزیکی مورد استفاده قرار میگیرد.
جنس اجاق ذرت مکزیکی از نوع استیل می باشد.
تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل پخت این توانایی را دارد که اجاق پخت ذرت مکزیکی را در ابعاد مختلف تولید نماید.
اجاق ذرت مکزیکی دارای یک سماور برای پخت ذرت با بخار بوده و یک عدد بن ماری در کنار سماور برای مخلوط کردن ذرت با مخلفات  می باشد.
سماور دستگاه ذ
خیلی وقت ها غبطه می خورم به حال همین پیرمرد روضه ای ها که نمی دانند مقتل معتبر و نامعتبر چیست و نمی دانند عاشورا پژوهی دیگر چه صیغه ای ست و نمی دانند آسیب شناسی با سین است یا صاد و از خط کشی های ی و باندی مداحان و منبری ها و مجالس بی خبرند، اما همان پای سماور یا دم کفش کن تا السلام علیک یا اباعبدالله» به گوش شان می رسد اشک شان به پهنای صورت جاری می شود.
 
+ کآشوب - دبیر مجموعه: نفیسه مرشدزاده
نگاه به حالایمان نکن!
ماهم خوب می‌شویم، باران می‌بارد و با حالی خوش، زیر باران قدم می‌زنیم و می‌رقصیم.
اسفند است و باران‌هایش و بی‌خیالی، اسفند است و یک قلپ چای وآرامش.
هرچند که این روزا کمی خسته‌ایم و حالمان خوب نیست، ولی هنوز هم می‌شود لابه‌لای تمام دلهره‌ها به صدای باران و قل قل سماور گوش داد و آرام شد.
می‌شود به صلابت ساقه‌های گیاه نگاه کرد و استحکام گرفت.
نگاه به حالایمان نکن عزیزم! قرار نیست همیشه از پشت شیشه باران را تماشا کنیم
نگاه به حالایمان نکن!
ماهم خوب می‌شویم، باران می‌بارد و با حالی خوش، زیر باران قدم می‌زنیم و می‌رقصیم.
اسفند است و باران‌هایش و بی‌خیالی، اسفند است و یک قلپ چای وآرامش.
هرچند که این روزا کمی خسته‌ایم و حالمان خوب نیست، ولی هنوز هم می‌شود لابه‌لای تمام دلهره‌ها به صدای باران و قل قل سماور گوش داد و آرام شد.
می‌شود به صلابت ساقه‌های گیاه نگاه کرد و استحکام گرفت.
نگاه به حالایمان نکن عزیزم! قرار نیست همیشه از پشت شیشه باران را تماشا کنیم
خدمات فنی 
آریا
نصب و سرویس انواع آبگرمکن های دیواری و زمینی .
آبگرمکن بوتان،ایران شرق،سوزان ،بخاری ،  سماور و کولر و شستشوی آلگرمکن با دستگاه مکانیزه،لوله بازکنی با دستگاه
ارائه سرویس به تمام نقاط کرج
 
آدرس:کرج ، کمالشهر،خیابان امام خمینی(ره)،میعاد۱۰،ساختمان ملت
 
  شماره تماس        
۰۲۶-۳۴۷-۲۵۱۱۴
۰۹۰۳۸۵۶۳۰۸۹
۰۹۱۲۸۵۹۹۲۹۵
برای خرید دستگاه تصفیه آب مناسب برای خود ابتدا باید به نکاتی توجه کنید از جمله وضعیت آب مصرفی خود تا بر اساس آن دستگاهی با سیستم مناسب تهیه کنید. از نشانه های آب نا سالم داشتن بوی نامطبوع ، طعم بد ، رسوب کولر و وسایل آبی، رسوب سماور ، استفاده از آب های زیر زمینی و . است . باید توجه داشته باشید که آب ناسالم وما بو و یا طعم نا مطبوع ندارد بلکه می تواند دارای سمومی باشد که نه با چشم دیده می شود و نه طعم و بو دارند.نمایندگی دستگاه تصفیه آب سلامت  ب
عوامل موثر زیادی در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی که در انتخاب این دستگاه تاثیر می گذارد وجود دارد. در صورتی که منبع آب مصرفی شما چاه، رودخانه و امثال این ها باشد، دستگاهی که برای این منظور استفاده می شود باید شامل فیلترهای مناسب و سیستم تصفیه قدرتمندتری نسبت به دستگاه های خانگی باشد. چون دستگاه های مخصوص این نوع آب مصرفی توانایی بهتری برای تصفیه آب دارند. برای این منظور، دستگاه تصفیه آب خانگی صنعتی و نیمه صنعتی بسیار مناسب هستند که ال
خانه های قدیمی را دوست دارم چونکه. 
چایی همیشه دم بود
روی سماور
توی قوری. 
در خانه همیشه باز بود
مهمانی ها دلیل و برهان نمی خواست. 
غذاها ساده و خانگی بود
بویش نیازی به هود نداشت
عطرش تا هفت خانه می رفت
کسی نان خشکه نداشت
نان برکت سفره بود. 
مهمانِ ناخوانده، آب خورشت را زیاد می کرد
بوی شب بو ها و خاک نم خورده حیاط غوغا میکرد
خبری از پرده های ضخیم و مجلسی نبود، نور خورشید سهمی از خانه های قدیم بود!
دلخوری ها مشاوره نمی خواست
دوستی ها حساب و کتاب
اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران
ارزان
مبله متخصص در اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره آپارتمان مبله در
تهران منطقه اندرزگو با امکانات فوق عالی. واحد مبله ۱ خوابه به مساحت ۶۵
مترمربع بسیار زیبا. با وسایلی کامل آماده اجاره به شما عزیزان می باشد.
این واحد اجاره آپارتمان مبله در تهران واقع در منطقه اندرزگو دارای امکانات رفاهی مناسبی مانند : اجاره روزانه خانه مبله در اندرزگو
سرویس خواب کامل
تلویزیون ۴۲ اینچ ال ئی دی سامسونگ
دراور و آینه
خب باید به عرض برسانم که من عمه شدم:)
عمه ی یک نی نی زشتو:)
که قرار است من را عمه آیه صدا کند:)
البته نی نی یک ماه توی این مستطیل های شیشه ای بود 
و من هم یک هفته ای ۸ ساعت از شهرمون دور شدم که نیروی کمکی برادرم باشم
وقتی ساعت ۱۲ شب میشد با خستگی تمام میرفتم توی اتاق و توی رختخواب زیر پنجره دراز می کشیدم
ساعت ۱۲:۱۵ صدای خش خش، خش خش از توی کوچه می اومد
صدای خش خش جاروی مرد نارنجی پوش
صاحب صدا رو ندیدم
ولی شب های اول ک حال دلم خوب بود
این صدای خش خش حال د
جوون بود. هم سن و سال خودم. شوهرش مریضه! قبل ازدواج هم مریض بوده و بهش نگفته بودند. روز به روز حال شوهرش بدتر می شه و الان، حتی گاهی اوقات کنترل دفع خودشم نداره. اما زن، زندگی رو می گردوند، کار می کرد، با نشاط. یه رستوران کوچولو توی یه روستا! به چهره اش نگاه کردم. بهشتی بهشتی بود. یادم به حدیثی افتاد که می گه کسی که ایثار می کنه، خدا جهنم رو بهش حرام می کنه و بهش می گه هر جای بهشت که دوست داری مستقر شو! آره! شوهرش حتما دوست داشتنیه! پله ی بهشت این زنه.
رفته بودیم مسجد، چون عمه اینا روضه داشتن. تقریبا همه روستا هم اومده بودن، به استثنای دو سه تا خانواده. رفتیم نشستیم اون ور با دخترعموها و دخترعمه ها. حرف زدیم و اینا. موقع نماز، همه رفتن نماز بخونن، ولی من و عین و الف و میم نرفتیم، چون هیچ کدوممون وضو نداشتیم:)
بعد نماز، رفتیم ناهار بخوریم. الف خل، سفره رو صاف انداخته بود جلوی بخاری. از این بخاری قرمز گنده ها که مثل کولر باد می زنن. حقیقتا داشتیم بالا می آوردیم هممون، گلاب به روتون. بعد ناهار اوم
اجاره سوئیت روزانه در تهران
ارزان
مبله کارشناس در اجاره سوئیت مبله در تهران , اجاره آپارتمان مبله در
شهران با تجهیزات فوق خوب . واحد مبله ۲ خوابه به مساحت ۸۰ مترمربع مضاعف
زیبا . با وسایلی بی نقص فراهم اجاره به شما دوستان عزیز می‌باشد .

این واحد اجاره سوئیت مبله در تهران بنا شده در ناحیه شهران دارنده تجهیزات رفاهی قابل قبولی مثل : اجاره سوئیت روزانه در تهران
سرویس خواب بی نقص
تلویزیون ۴۲ اینچ ال ئی دی سامسونگ با رزولیشن بالا
دراور و آینه
غذ
رسم هر سالۀ اینجا، جمع شدن سر سفرۀ افطار خانۀ پدری همسرم ست. هر شب دعوتیم به نان تازه و پنیر و سبزی و چای و خرما. نان تازه را مردها می‌آورند، سبزی را هم هماهنگ می‌کنیم که هرکس بتواند، هر روز، به قدر نیاز بخرد. سفرۀ ساده و دلچسبی‌ست و به قول مادر همسرم بی‌هیچ تکلّف و سختي، هر شب میزبان روزه‌داران‌ست و به خودش می‌بالد و آشکارا ذوق می‌کند و حاضر نیست میزبانی را به ما یا برادر همسرم واگذار کند.
نشسته بودیم سر سفرۀ افطار. میزبان حواسش به همۀ مه
با چشمانت ذکر باران بگیردلت گرفت اگرو مرا به یاد آراز یاد رفتهاز یاد رفتهاز یاد رفته.شب‌هاهمیشههمین ساعتخوابم نمی‌بردگاهیهمین ساعت‌هااز خواب می‌پرمزنِ محبوبِ مندست‌های کوچک سفیدی داشتکه خوابِ درختِ کهنسالِ کوچه را نمی‌آشفتدوستم داشته باشمن از پله‌های زندگیبارها افتاده‌امو حال دست و پاهایمکبود، خونین، زخمی.مادر گریه می‌کرد آن شب.
چرا نوشتم دوستت دارم؟از تویی که می‌گفتی تمام حقیقت بازی بود.تمام حقیقت بازی بود؟پس من کدامین ز
اجاره روزانه آپارتمان تهران
ارزان
مبله متخصص در اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره آپارتمان مبله در
تهران منطقه تهرانپارس با امکانات فوق عالی. واحد مبله ۱ خوابه به مساحت ۶۰
متر مربع بسیار زیبا. با وسایلی کامل آماده اجاره به شما عزیزان می باشد.
این واحد اجاره آپارتمان مبله در تهران واقع در منطقه تهرانپارس دارای امکانات رفاهی مناسبی مانند : اجاره روزانه آپارتمان تهران تهرانپارس
سرویس خواب کامل
تلویزیون ۴۲ اینچ ال ئی دی سامسونگ با رزولی
خدمات فنی:
البرز
انجام کلیه کارهای فنی از جمله:
سرویس و نصب:
انواع آبگرم کن های دیواری، انواع بخاری، انواع کولر های آبی،انواع سماور های گازی،و.
شماره تماس:09038563089
شماره تماس:09128599295
شماره دفتر:02634725114
لینک کانال خدمات فنی البرز:
@Tamizkaran_zarin-alborz
بوی بِهار دَپیته اَمه دیار 
وَنوشه بَچینِم خاطرِ نگار 
تشی سِمبارِ او ره بیارم جوش
دَم هادِم وَنوشه بِرای دلدار
ترجمه فارسی
بوی بهار تمام محله‌ی ما را خوشبو کرد 
به صحرا بروم و برای نگارم بنفشه بچینم 
آب سماور آتشی را به جوش بیاورم 
تا برای دلدارم دمنوش بنفشه دم کنم 
دوستعلی علیخانی / اسفند نود و هفت 
پیست اسکی سهندپیست اسکی سهند در جنوب شرقی تبریز , از پلیس منش تبریز - تهران حدودا ( ۲۷ کیلومتر مسافت داراست . این پیست از امکاناتی همچون تله اسکی , مکتب اسکی برای خانوم ها و آقایان , لانه برف کوب , 12دستگاه بالا بر , هتل حیاط دار , خدمت های بهداشتی و اماکن ورزشی بین راهی شامل است که حدود 6 ماه از سال گردشگران و ورزشکارن متعددی را جهت تفریح , ورزش و اسکی به خویش جذب می نماید .تا کنون علاوه بر این‌که پیست اسکی سهند تبریز ناحیه ای بر
  ناظم پیر روزهای اخر کارش بود، دیگر می خواست بازنشسته شود کاغذی برداشت و روی پایش گذاشت و نوشت خدایا اگر بازنشسته شوم حقوقم نصف می شود و دیگر نمی توانم پول شهریه پسرم را بدهم تو همیشه حواست به من بود میدانم بازهم کنارم هستی پس دلم خوش است به بودنت بعد کاغذ را تاکرد و گذاشت درجیب من اخرمن یک جیب کوچک داشتم که پنهان بود و مدیر مدرسه برایم دوخته بود . هرکسی روی کاغذ چیزی می نوشت و درجیبم می گذاشت من راز همه رامی دانستم و فقط سکوت می کردم مدیر می خ
اجاره منزل مبله ارزان نیاوران
اجاره منزل مبله ارزان نیاوران ارزان مبله متخصص در اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره سوئیت روزانه در تهران نیاوران با امکانات فوق عالی. واحد مبله ۲ خوابه به مساحت ۸۰ مترمربع بسیار زیبا. با وسایلی کامل آماده اجاره به شما عزیزان می باشد.
این واحد اجاره آپارتمان مبله در تهران واقع در منطقه نیاوران دارای امکانات رفاهی مناسبی مانند :
سرویس خواب کامل
تلویزیون ۴۳ اینچ ال ئی دی سامسونگ با رزولیشن بالا
دراور و آینه ب
با توجه به اینکه که آب های درون لوله کشی های شهری وجود دارند بسیار پایین است چون مواد، املاح و آلودگی هایی نظیر: فات سنگین، زنگ لوله، کلر، نیترات، شن، ماسه و … در این لوله کشی ها وجود دارند. اگر این آب ها به صورت طولانی مدت مصرف شوند باعث بروز بیماری می شوند.اما راه حلی نیز برای جلوگیری از ورود این عارضه ها به آب های مصرفی وجود دارد و آن استفاده از دستگاه های تصفیه آب می باشد. نکته مهم در مورد این دستگاه ها این است که هنگام خرید باید به نوع آن
اجاره سوئیت روزانه در تهران
ارزان
مبله کارآزموده در اجاره آپارتمان مبله در تهران ،اجاره سوئیت روزانه
مرزداران کرایه آپارتمان مبله در تهران ناحیه مرزداران با امکانات فوق
عالی. واحد مبله ۱ خوابه به مساحت ۶۹ مترمربع زیاد زیبا. با وسایلی کامل
حاضر اجاره به شما عزیزان می باشد.
این واحد اجاره سوئیت روزانه در تهران واقع در منطقه مرزداران دارای امکانات رفاهی مناسبی مانند :
سرویس خواب کامل
تلویزیون ۴۲ اینچ ال ئی دی سامسونگ با رزولیشن بالا
دراور
قهوه آمریکانو ( Café Americano ) یکی از قهوه‌های پرطرفدار در سراسر جهان می‌باشد. این قهوه در واقع همان اسپرسو است که به آن آب جوش اضافه می‌شود.
اگر شما از طرفداران اسپرسو هستید اما ترجیح می‌دهید آن را با غلظت و تلخی کمتر مصرف کنید قهوه آمریکانو گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.
 
 در ادامه با طرز تهیه این قهوه و نکات مربوط به آن با شما خواهیم بود:
موادلازم جهت تهیه قهوه آمریکانو :
1 ) قهوه اسپرسو
2 ) آب جوش
3 ) ماگ یا لیوان بلند
4 ) شیر یا کف شیر ( دلخواه
کاربرد دستگاه سختي گیر تصفیه آب در خراسان: سختي آب که حاصل وجود یون های کلسیم و منیزیم در آب است به دو نوع زیر تقسیم بندی می شود سختي موقت یا سختي کربنات : این نوع از سختي آب را می توان با حرارت دادن از بین برد، نمونه بارز این سختي وجود لایه های سفید و گچی در ظروفی مانند سماورها و کتری ها می باشد.سختي دائم یا غیر کربنات : این حالت از سختي را نمی توان از طریق حرارت دادن از بین برد.

ادامه مطلب
کارایی دستگاه سختي گیر تصفیه آب در خراسان: سختي آب که حاصل وجود یون های کلسیم و منیزیم در آب است به دو نوع زیر تقسیم بندی می شود سختي موقت یا سختي کربنات : این نوع از سختي آب را می توان با حرارت دادن از بین برد، نمونه بارز این سختي وجود لایه های سفید و گچی در ظروفی مانند سماورها و کتری ها می باشد.سختي دائم یا غیر کربنات : این حالت از سختي را نمی توان از طریق حرارت دادن از بین برد.

ادامه مطلب
دنیا یک خانه بزرگ است و آدمها هرکدام مانند یکی از وسایل خانه هستند بعضی کارد هستند تیز،برنده  وبیرحمبعضی کبریت هستند  و آتش به پا میکنندبعضی کتری هستند و زود جوش  میاورند بعضی تابلوی روی دیوار هستند  بود و نبودشان تاثیری در ماهیت خانه نداردبعضی قاشق چایخوری هستند و فقط کارشان برهم زدن است
بعضی رادیو هستند وفقط باید بهشان گوش کرد
بعضی تلویزیون هستند وبدجور نمایش اجرا میکنند اینها را فقط باید نگاه کرد
بعضی قابلمه هستند برایشان فرقی نمیکن
تهیه و تولید زغال در قدیم تا حدود دهه ۴۰ در نراق یک شغل و حرفه اصلی بود ولی با توجه به اختراع گاز و نفت و . این حرفه هم کم کم منسوخ و به بوته فراموشی سپرده شد. در صورتی که مصرف زغال کماکان ادامه داشت به طوری که تهیه و تولید آن دیگر به عنوان یک شغل در شهر نراق مقرون به صرفه نبود. در این مقاله سعی شده است به چگونگی تولید زغال به روش سنتی، نحوه مصرف و کاربرد آن پرداخته شود.
زغال چیست؟زغال ماده ای است سبک و شکننده و سیاه رنگ، باقی مانده از نیم سوختن چو
تهیه و تولید زغال در قدیم تا حدود دهه ۴۰ در نراق یک شغل و حرفه اصلی بود ولی با توجه به اختراع گاز و نفت و . این حرفه هم کم کم منسوخ و به بوته فراموشی سپرده شد. در صورتی که مصرف زغال کماکان ادامه داشت به طوری که تهیه و تولید آن دیگر به عنوان یک شغل در شهر نراق مقرون به صرفه نبود. در این مقاله سعی شده است به چگونگی تولید زغال به روش سنتی، نحوه مصرف و کاربرد آن پرداخته شود.
زغال چیست؟زغال ماده ای است سبک و شکننده و سیاه رنگ، باقی مانده از نیم سوختن چو
میان پیچ من         تا پیچ گردون
تفاوت از زمین  تا آسمان است
که با این در اگر      بند در ماند      در ماند
آقای همساده دعوای با عزیزم ببخشید
 
فوت قایم تو سماور بکنم یا نکنم
می خوای بکن   می خوای نکن
چای از بهر شما دم بکنم یا نکنم
می خوای بکن   می خوای نکن
آش دوغی برایت بپزم یا نپزم
می خوای بریز  می خوای نریز
روغنش رو دوبرار بریزم یا نریزم
می خوای بریز   می خوای نریز
 
ای حبیب من    ای طبیب من
عشق روی تو    شد نصیب من
 
حالا لای لالا لای  لای   لای
چای کله مورچه ای شهرزاد مدل Kenya مقدار 500 گرم 
 
برند : Shahrzad
برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
 
نقد و بررسی تخصصی
چای یکی از نوشیدنی‌های محبوب ایرانی‌هاست که بیشتر اوقات برای پذیرایی از مهمان استفاده می‌شود. غیر از چای سیاه، امروزه انواع چای با عطر و طعم مختلف تولید می‌شوند. علاوه بر تنوع در مدل‌های چای، نحوه تهیه آن و ظروفی که برای دم کردنش استفاده می‌کنند هم متفاوت است. عده‌ای سماور زغالی، برخی سماور برقی، کتری و قوری، چای‌ساز و سای
تو این هوای گرم آب خونه اندازه یه شیر سماور میاد و گاهی هم قطع میشه کلا.باید مدام به کولر آب رسانی کنیم تا بچه هامون از گرما هلاک نشن.جدیدا قطعی برق هم اضافه شده.صبح دو ساعت و عصر هم یه ربع بیست دیقه ای قطع شد.نت خونه مشکل داره و سرعتش افتصاح شده.با اینکه کلی پول دادیم و اینترنت پرسرعت نامحدود گرفتیم.زنگ میزنیم پشتیبانی کسی جواب نمیده و با یه صدای ضبط شده مواجه میشیم! تلگرام فیلترینگش شدیدتر شده و دیگه حتی با انواع پروکسی ها هم وصل نمیشه.چرا؟چو
این سه کس را هرگز از یادت مبر # کرده ام تحقیق باشد معتبر
آنکه در سختي تو را یاری نمود # بوده هر دم بهر تو او خوش خبر
آنکه در سختي رهایت کرد و رفت # آندم او حتی نبود آن دور و بر
آنکه در سختي تو را سختي نمود # زندگی را بر تو کرد زیر و زبر
این سخن را حلقه بر گوشت بکن # گرجی اینها را نموده خود زبر
توی بالکن کوچیک خونه‌ی فتح خدا و بانو، روی قفسه‌ی فی نصب شده به دیوار یه کبوتر تپلی لونه کرده و دوتا تخم کوچولو گذاشته؛ هر دفعه می‌رم سرش می‌زنم سرشو کج می‌کنه و برام از ته گلوش صدا در میاره، یکی دوبار حتی چهارپایه گذاشتیم و رفتیم از نزدیک نگاهش کردیم ولی ت نخورد.مادر بزرگی می‌گه اینجا فضله هم ننداخته تا حالا!
گمانم جَلد شده. مثل من که جلد چایی تازه دم سماور همیشه روشن مادربزرگی و بوی تنباکو خوانساری که پنجشنبه ‌ها فتح خدا به یاد م
سختي گیر مغناطیسی یکی از انواع سختي گیر های موجود در بازار است که مانند همه ی محصولات موجود در بازار مزایا و معایبی دارد
 
مزایای استفاده از سختي گیر مغناطیسی
نصب آسان سختي گیر مغناطیسی
یکی از مزایای سختي گیر مغناطیسی نصب اسان آن بر روی سیستم ها از جمله الکتروموتور ها لوله های چاه آب کشاورزی و هم چنین انواع چیلر ها می باشد به طوریکه در نوع فلنجی آن کافیست که بر روی لوله نصب گردد 
قیمت پایین سختي گیر مغناطیسی
سختي گیر مغناطیسی به دلیل مکانیزم
تلخی آب تصفیه
جهت مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید.
تماس با ما
09179191344
09177881703
07138239775
تلخ شدن آب تصفیه شده از علل عمده ی نیتی مصرف کنندگان دستگاه تصفیه آب است، هر چه کیفیت قطعات دستگاه و مخصوصا کیفیت فیلترهای  دستگاه تصفیه آب پایین تر باشد آب تلخ تر است.
از عوامل دیگر این مشکل عدم تنظیم کردن دستگاه تصفیه آب هنگام نصب و سرویس توسط سرویسکار است .
هر دستگاه تصفیه آب خانگی که بتازگی نصب شده باشد و یا در حال نصب باشدابتدا باید توسط س
سختي گیر چیست؟
سختي گیر توسط شرکت  pfaudller permutit برای اولین بار تولید و مورد استفاده قرار گرفت که دارای ابعادی نسبتا بزرگ بود   
سختي گیر وسیله ای است برای نرم کردن آب سخت و حذف یون های کلسیم و منیزیم موجود در آب تا سختي کل TH به مقدار زیادی کاهش یابد و به مقدار زیر 17 برسد . 
انواع سختي گیر
سختي گیر دارای انواع مختلفی می باشد:
سختي گیر رزینی 
سختي گیر الکترومغناطیسی
سختي گیر الکترونیکی
سختي گیر رزینی
این سختي گیر از دو جنس فایبرگلاس و فی تولید و
لیوان چای داغ است.نمی شود لب رویش گذاشت. تمثیل مقصود و سختي راه و سختي های راه عشق به فکرم می زند. داغی غیر قابل تحمل جام، سختي فوق انسانی را می نمایاند. فوق انسانیش اندوهگینم می کند. انگار با سرشت انسانیم ناسازگار است. این جرقه دلم را گرم می کند. حسم می گوید تمثیل‌هامان از آن ور بوم احساس افتاده. دل‌گرم کننده ی روزهای سختي خودش باعث سختي ست. دقیقا همین جا بیهودگی اش را می توانید اعلام کنید! می پندارم واقع‌گرایی بیش‌تری نیاز است. یعنی که بنای ت
سختي گیر رزینی
این سختي گیر از دو جنس فایبرگلاس و فی تولید و راهی بازار می شود که از 30 کیلوگرین تا 2000 کیلوگرین موجود می باشد و برای ظرفیت های بزرگتر از سختي گیر دوبلکس استفاده می کنیم .
ضخامت بدنه مخازن سختي گیر فی با توجه به ظرفیت سختي گیر طراحی می شوند. مخازن سختي گیر برای فشار طراحی 10 بار و فشار عملیاتی 5 بار طراحی می شود . برای ساخت مخازن سختي گیر از ورق های فولاد مبارکه که درون آن سه لایه رنگ اپوکسی به ضخامت 120 میکرون زده می شود تا از فرسا
لیوان چای داغ است.نمی شود لب رویش گذاشت. تمثیل مقصود و سختي راه و سختي های راه عشق به فکرم می زند. داغی غیر قابل تحمل جام، سختي فوق انسانی را می نمایاند. فوق انسانیش اندوهگینم می کند. انگار با سرشت انسانیم ناسازگار است. این جرقه بدلم را گرم می کند. حسم می گوید تمثیل‌هامان از آن ور بوم احساس افتاده. دل‌گرم کننده ی روزهای سختي خودش باعث سختي ست. دقیقا همین جا بیهودگی اش را می توانید اعلام کنید! می پندارم واقع‌گرایی بیش‌تری نیاز است. یعنی که بنای
اجاره روزانه خانه در تهران
ارزان مبله متخصص در اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره خانه مبله در تهران
محمودیه با امکانات فوق عالی. واحد مبله 2 خوابه به مساحت 100 مترمربع
بسیار زیبا. با وسایلی کامل آماده اجاره به شما عزیزان می باشد.

این واحد اجاره آپارتمان مبله در تهران واقع در منطقه محمودیه دارای امکانات رفاهی مناسبی مانند : اجاره خانه مبله در تهران محمودیه
سرویس خواب کامل
تلویزیون 42 اینچ ال ئی دی سامسونگ با رزولیشن بالا
دراور و آینه بزر
کاری ندارم متاهل هستین یا مجرد.
تصور کنید:
همسرتون ازتون بخواد یه استکان چای براش بیارید.
1_بعد چای هم آماده باشه. فقط باید برید تو آشپزخونه و چای بریزید.
میرید؟.
2_ حالا فرض کنید چای آماده نیست. باید سماور رو روشن کنید و الی آخر.
انجام میدید؟
3_حالا فرض کنید خونه تون چای ندارید. باید برید بخرید و بیارید دم کنید.
انجام میدید؟
4_حالا فرض کنید توی شهرتون هم چای پیدا نمیشه. باید همسرتون رو ببرید 500 کیلومتر اون طرف تر از شهرتون و براش چای تهیه
بسم الله الرحمن الرحیم ./
سه شنبه اخر ماه بالاخره مرخصی هم جور شد ، چهار پنج روزه رفتیم شمال . اینجا که هستیم زود به زود دلمان لک میزند برای خانه ی بابا . توی راه چقدر برف بود :) هم موقع رفتن و هم برگشتن . اما مسیر برگشت خیلی خیلی زیباتر شده بود . محو بودم ! محو پاکی و سپیدی . محو لباس عروسی که بر تن درختان بود ! محو کوه . محو جاده . مخلوقی چنین زیبا از خالقی بر می آید که خود کمال زیبایی ست . موقع رفتن و برگشتن مسافر داشتیم ، یکی از همکارهای آقای دلب
سختي گیر چیست؟
سختي گیر توسط شرکت  pfaudller permutit برای اولین بار تولید و مورد استفاده قرار گرفت که دارای ابعادی نسبتا بزرگ بود   
سختي گیر وسیله ای است برای نرم کردن آب سخت و حذف یون های کلسیم و منیزیم موجود در آب تا سختي کل TH به مقدار زیادی کاهش یابد و به مقدار زیر 17 برسد . 
انواع سختي گیر
سختي گیر دارای انواع مختلفی می باشد:
سختي گیر رزینی 
سختي گیر الکترومغناطیسی
سختي گیر الکترونیکی
 سختي گیر رزینی
این سختي گیر از دو جنس فایبرگلاس و فی تولید و
اجاره خانه مبله در تهران
ارزان
مبله متخصص در اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره آپارتمان مبله در
تهران منطقه شهرک نفت با امکانات فوق عالی. واحد مبله ۱ خوابه به مساحت ۸۷
مترمربع بسیار زیبا. با وسایلی کامل آماده اجاره به شما عزیزان می
باشد.اجاره خانه مبله در تهران شهرک نفت
اجاره آپارتمان مبله تهران
این واحد اجاره آپارتمان مبله در تهران واقع در منطقه شهرک نفت دارای امکانات رفاهی مناسبی مانند : اجاره خانه مبله در تهران شهرک نفت
سرویس خواب ک
۱. چرخ گوشت
۲. سرخ کن
۳. غذاساز
۴. پلو پز
۵. آرام پز
۶. زود پز
۷. سماور
۸. کباب پز
۹. آب پرتقال گیری برقی
۱۰. لباسشویی
۱۱. یخچال ، فریزر
۱۲. قهوه جوش
۱۳. چرخ خیاطی
۱۴. توستر
۱۵. ضبط صوت
۱۶. بخارپز
۱۷. ساندویچ ساز
۱۸. ظرفشویی
۱۹. مایکروویو
۲۰. سبزی خرد کن
۲۱. جارو برقی
۲۲. تلوزیون
۲۳. جاروی شارژی
۲۴. تخم مرغ پزی
۲۵. بخار شور
۲۶. اجاق گاز
۲۷. چای ساز
۲۸. اتوی پرسی
۲۹.همزن برقی
۳۰. ویدئو سی دی
۳۱. گوشت کوب برقی
۳۲. کتری برقی
۳۳. پارچ بریتا
۳۴. فرش
۳۵. بوفه
۳۶. میز تلو
سختي گیر مغناطیسی یکی از انواع سختي گیر های موجود در بازار است که مانند همه ی محصولات موجود در بازار مزایا و معایبی دارد
اولین بار به جهت مشاهده سختي کم اب عبوری از روی صخره هایی با خاصیت مغناطیسی پی به این نکته برده شد که میتوان با قرار دادن میدان مغناطیسی در اطراف مسیر گذر اب از سختي آب کاست و به همین صورت اولن سختي گیر مغناطیسی ساخته شد جنس هسته ی سختي گیر های مغناطیسی اغلب از نیکل کبالت و. می باشد
 
مزایای استفاده از سختي گیر مغناطیسی
نصب
سختي گیر چیست؟
سختي گیر توسط شرکت  pfaudller permutit برای اولین بار تولید و مورد استفاده قرار گرفت که دارای ابعادی نسبتا بزرگ بود   
سختي گیر وسیله ای است برای نرم کردن آب سخت و حذف یون های کلسیم و منیزیم موجود در آب تا سختي کل TH به مقدار زیادی کاهش یابد و به مقدار زیر 17 برسد . 
انواع سختي گیر
سختي گیر دارای انواع مختلفی می باشد:
سختي گیر رزینی 
سختي گیر الکترومغناطیسی
سختي گیر الکترونیکی
سختي گیر رزینی
این سختي گیر از دو جنس فایبرگلاس و فی تولید و
سختي گیر رزینی چیستقبل از اینکه بخواهیم بازی بدون سختي گیر رزینی چیست بهتر از توضیح مختصری در مورد سختي آب و چگونگی ایجاد سختي آب را بیان می کنیمسختي آب به وسیله رسوبات کلسیم و منیزیم روی آب می باشد که درمان سیستم های سرمایشی و گرمایشی ایجاد رسوب میکند که این سوال از دید اکثر مردم به عنوان داخل لوله آیا سماور و کتری به همگان می شناسند وجود این املاح گچی مانند درونه آب  باعث زیان های جبران ناپذیری به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی می شود.از این
اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران
اجاره آپارتمان مبله در تهران اشرفی اصفهانی
ارزان مبله متخصص در اجاره آپارتمان مبله تهران ، اجاره سوئیت روزانه
در تهران اشرفی اصفهانی با امکانات فوق عالی. واحد مبله ۲ خوابه به مساحت
۱۰۰ مترمربع بسیار زیبا. با وسایلی کامل آماده اجاره به شما عزیزان می
باشد.اجاره آپارتمان مبله اشرفی اصفهانی
این واحد اجاره روزانه خانه در تهران واقع در منطقه اشرفی اصفهانی دارای امکانات رفاهی مناسبی مانند :
سرویس خواب کامل
توی خانه صدای رشید بهبودف می ­پیچد، کوچه­ را آبپاشی کرده، سماور را پرآب و قندها را شکسته و گذاشته توی قندان نقره ­ی براق. من اما، نشسته ­ام روی مبل و زل زده ­ام به پنجره و منظره ­ی ساختمان چهارطبقه ی روبرو؛ و پرت شده ­ام وسط یک خانه ­ی شلوغ.توی حیاط خانه، دخترعموها حلقه زده ­اند دور عمه و دستور پخت کوکوی قارچ یادداشت می ­کنند. دخترعمه ­ها روسری بر شانه، تناژ رنگ موی هم را بررسی می­ کنند. عروس ­ها فلان پیج اینستاگرام را به هم معرفی می ­کنند و  ا
مفهوم سختي آب چیست؟ 
آب سخت دارای مواد  آلی و فات محلول در آب است  که دارای مواد معدنی بیشتری در مقایسه با  آب نرم است که با نفوذ سنگ آهک و گچ درون آب باعث به وجود آمدن ترکیباتی همچون آهن ، منگنز ، استرانسیم ، آلومینیوم و به الخصوص کلسیم و منیزیم که سبب سخت شدن آب می شود.
در آب های طبیعی معمولا غلظت کلسیم نسبت به منیزیم دو برابر  می باشد .
پس سختي کل آب به طور کلی به مجموع یون های کلسیم و منیزیم موجو در آب گفته می شود .
انواع سختي آب
سختي موقت
یه چیز خوشمزه بگم؟ :  
-کشک و بادمجون دلپذیر! 
- باقالا قاتوق دلپذیر!!!
آقا؟؟
یه دونه عالیس بدید؟ 
دوغشو بدم هولوشو بدم؟؟؟
همه شو بده!:) (راستی هنوز برای این جوک نساختن؟)
ضمیرناخودآگاه ما رو پر کردن با این اراجیف!:) 
منم که خوره رادیوی ماشین!! یهو حواسم پرت میشه بزنم یه کانال دیگه! فقط خوشحالم که حداقل سروش جمشیدی افتاد تو کار تبلیغات!
اون سریال مسخره ی سروش صحت که دیگه حال آدمو بهم میزنه!
 حداقل سروش جان میخوای انواع روشهای مخ زدن رو آموزش بدی(
دمنوش گیاهی گـل گـاو زبـان و سنبل الطیب:
ترکیبات: گل گاوزبان، ۲ قاشق غذاخوری؛ سنبل طیب، ۱ قاشق مرباخوری؛ لیموعمانی،۱عدد.
خواص: گل گاو زبان، طبیعتی گرم و تر و ضد سودا و صفرا دارد و آرام بخش اعصاب، خواب آور و مسکن سردردهای عصبی و دردهای کلیوی و کاهش دهنده فشار خون است.
سنبل طیب هم با طبیعت گرمی که دارد؛ ضد قولنج و اسپاسم های عضلانی و مفید در درمان تشنج و صرع بوده؛ قوه باه (میل جنسی) را نیز تقویت می کند.
روش تهیه:
ترکیبات را به همراه دو لیوان آب سرد
 گل گاوزبانگل گاوزبان دارای طبیعت گرم و اثر نشاط آور، مقوی تمام بدن و آرامش بخش است. برگ های این گیاه به عنوان تصفیه کننده خون بسیار موثر هستند.این دمنوش ورم و التهاب کلیه ها را درمان و کلیه ها را تقویت می کند، ادارا آور است و در تنظیم اختلالات ادراری و تعریق، موثر است. برگ های تازه گل گاوزبان دارای مقدار زیادی ویتامین C است و درمان سرماخوردگی تنگی نفس و گلودرد، مفید است؛ به ویژه زمانی که با عسل طبیعی مخلوط شود.برای درمان افسردگی ها، یا افزایش
سختي گیر | قیمت و محاسبه ظرفیت سختي گیر
طرز کار سختي گیر رزینی
عملکرد سختي گیر رزینی به این صورت است  که آب از ورودی وارد سختي گیر می شود و با رد شدن از رزین کاتیونی یون های منفی جای خود را با یون های مثبت داخل رزین تعویض می کنند. این عمل به صورت مکرر تکرار می شود تا اینکه رزین خاصیت خود را از دست بدهد حال برای بکواش به تانک نمکی احتیاج داریم تا با عبور محلول نمک از داخل رزین دوباره حالت اولیه خود را پیدا کند و در مدار قرار گیرد.
هر سختي گیر دارای
صبح مامان و بابا رفتن بیرون. حوالی ساعت ١٠ برگشتن. مامان گریه میکرد عین آسمون امروز؛ پاش پیچ خورده بود. لحظه به لحظه دردش زیادتر و ورمش بیشتر شد. ١١:١٥ رفتن کلینیک رو به روی خونه مون که رادیولوژی هم داره. عکس گرفتن و بله شکسته!
١٢:٣٠ برگشتن. من غذا رو آماده کرده بودم. داشتم میز رو میچیدم که یه خونه خیلی خفیف ت خورد. مامان داشت با دکتر نمیدونم کی صحبت میکرد و بابا هم ام. ت خفیف برای این خونه ی قراضه عادیه، ماشین سنگین گاهی با سرعت که ر
 هر چه به زمان عقب بر می گردیم به اسناد و نوشته های قدیمی برمی خوریم ومی بینیم که در زمان های دور مردم کهن شهر نراق چه زندگی ساده و ارزشمندی داشته اند.
حتی به صورت پاگیره های قدیمی با قدمت بالا ۵۰ سال که ابتدایی ترین وسایل زندگی نوعروسان در آن به چشم می خورد ، وسایلی که حتی شنیدن نام آنها هم برای نسل امروزی تازگی دارد. این وسایل اگرچه امروزه کارایی سابق را ندارند ولی به عنوان اَنتیک زینت بخش دکورهای منازل ما شده اند تا بیشتر به سبک زندگی مردم ن
تکثیر عروس هلندی مازن پاروت
نحوه #آماده سازی #سرلاک
☆☆☆☆☆▪️▪️▪️▪️▪️☆☆☆☆☆
۱. از آب جوشیده  یا آب جوش سماور که به دمای حدودا ۱۰۰ درجه رسیده است استفاده کنید .
۲.ابتدا سرلاک را داخل ظرف ریخته،سپس آب جوش اضافه کنید و خوب بهم بزنید.
توجه داشته باشید حتما سرلاک را با آب در حال جوشیدن مخلوط کنید تا بهتر حل شده و هضم آن برای جوجه راحت تر باشد.
سرلاک شما بعد از مخلوط کردن آب جوش باید ولرم یا رو به خنکی رفته باشد تا قابل استفاده برای طوطی خود ب
اگر شما هم در منزلتان از دستگاه تصفیه آب خانگی  استفاده می کنید، می توانید  خدمات سرویس و نگهداری دستگاه تصفیه آب خود را به کارشناسان فنی شرکت یزد تهویه بسپارید اگر سیستم تصفیه آب منزلتان دچار مشکل شده است، تکنسین های مجرب ما با تجهیزات کامل و قطعات اورجینال می توانند مشکلات فنی دستگاه شما را رفع کرده و آب تصفیه شده با کیفیت بالاتری را برای شما و خانواده تان فراهم آورند. برای مشکلاتی مانند:
•پمپ دستگاه شما یکسره کار می کند•دستگاه تصفیه آب
ساختمان
وزیری یزد با زیر بنای60۰ متر مربع که موقوفه آقای وزیری است، شامل دو بخش موزه و
کتابخانه می باشد که کتابخانه وزیری یزد در سال ۱۳۳۴ توسط آقای وزیری تأسیس و
افتتاح شد. پس از آن در سال ۱۳۴۸ موزه وزیری یزد متعلق به آستان قدس رضوی در یزد
تشکیل شد و اشیاء آنتیک و قدیمی از خانه های یزد خریداری یا به موزه وزیری اهدا
شد. هزاران اشیای با ارزش از چراغ های آویزی، قباله‌ها، چفت و بست قدیمی، سکه،
لاله مرقعات خط، خط استاد میر عماد، خط استاد نی ریزی، خط
ساختمان
وزیری یزد با زیر بنای60۰ متر مربع که موقوفه آقای وزیری است، شامل دو بخش موزه و
کتابخانه می باشد که کتابخانه وزیری یزد در سال ۱۳۳۴ توسط آقای وزیری تأسیس و
افتتاح شد. پس از آن در سال ۱۳۴۸ موزه وزیری یزد متعلق به آستان قدس رضوی در یزد
تشکیل شد و اشیاء آنتیک و قدیمی از خانه های یزد خریداری یا به موزه وزیری اهدا
شد. هزاران اشیای با ارزش از چراغ های آویزی، قباله‌ها، چفت و بست قدیمی، سکه،
لاله مرقعات خط، خط استاد میر عماد، خط استاد نی ریزی، خط
نحوه عملکرد مخزن تصفیه آب خرید در کرج: دستگاه تصفیه آب با روش اسمزمع سرعت کمی در تولید آب دارد. برای حل این مشکل در دستگاه ‌های تصفیه آب یک مخزن تحت فشار تعبیه شده است.این مخزن دو بخش دارد: در یک بخش آب تصفیه شده و آمده مصرف ذخیره می‌گردد و در بخش دیگر هوای فشرده، یک جداره انعطاف پذیر این دو بخش را از یکدیگر می‌کند. هنگامی که شما شیر مصرف آب تصفیه شده را باز میکنید، فشار هوا از طریق دیافراگم به آب داخل مخزن وارد می‌شود و باعث میگردد که آب ب
9
کی گفته بعد از هر سختي، آسانی ست؟
کی گفته غم نمیمونه؟
همه اینارو روی چرخش روز و شب میگن فکر کنم!
آره چشم هاتو ببندی تاریک میشه مثل شب و هیچی نیست که ببینی فکر میکنی نمونده ولی وقتی مجبوری چشم هاتو باز کنی مثل روز و همه چی رو میبینی میفهمی که همه چی سرجاشه و انقدر مونده که کهنه و عمیق شده و نمیشه حتی به زور از بین بردش.
دروغه همه اش هم سختي پشت سختي میاد هم غم موندگاره.
 
بزرگ ترین معایب سختي گیر رزینی
یکی از بزرگ ترین معایب سختي گیر رزینی قیمیت بالای آن نسبت به سختي گیر های الکترونیکی و مغناطیسی است در کنار هزینه ی بالای تهیه آن هزینه نگهداری سختي گیر رزینی نیز به نسیبت بقیه سختي گیر ها بسیار بالاست
از دیگر معایب آن می توان به  این موضوع اشاره کرد که برای استفاده از آب خروجی برای مصارف اشامیدنی باید از نو ع خاصی از رزین استفاده شود
 
نگهداری سختي گیر رزینی
پس از مدتی از استفاده سختي گیر رزینی به دلیل کاهش ک
معرفی سختي گیر دستگاه تصفیه آب در بابلسر: سختي گیر سیستمی است که بواسطه عبور دادن آب سخت و دارای املاح از درون رزین تحت فشار 6 بار با بدنه ای فی و یا فایبرگلاس به تصفیه آب و حذف آهک یا سفیدک کمک می کند.به منظور طراحی ظرفیت سختي گیر ضروری است دبی آب در گردش، سختي کل آب منطقه و مدت زمانی که از سیستم استفاده می گردد به یکی از پرسنل شرکت اعلام شود.ما بر حسب فرمول محاسبه ظرفیت و تجربه نسبت به محاسبه ظرفیت سختي گیر اقدام نموده و شما را در امر خرید راه
ساختمان
وزیری یزد با زیر بنای60۰ متر مربع که موقوفه آقای وزیری است، شامل دو بخش موزه و
کتابخانه می باشد که کتابخانه وزیری یزد در سال ۱۳۳۴ توسط آقای وزیری تأسیس و
افتتاح شد. پس از آن در سال ۱۳۴۸ موزه وزیری یزد متعلق به آستان قدس رضوی در یزد
تشکیل شد و اشیاء آنتیک و قدیمی از خانه های یزد خریداری یا به موزه وزیری اهدا
شد. هزاران اشیای با ارزش از چراغ های آویزی، قباله‌ها، چفت و بست قدیمی، سکه،
لاله مرقعات خط، خط استاد میر عماد، خط استاد نی ریزی، خط
یکى از شاگردان مرحوم علّامه طباطبایی مى گوید:
 زندگى خانوادگى او بسیار با صفا و صمیمیت بود. در فوت همسرش برخلاف انتظار ما بسیار اشک مى ریخت و محزون و متأثر بود. روزى به ایشان عرض کردم: ما صبر و بردبارى و تحمل مصائب را باید از شما بیاموزیم چرا این چنین متأثر هستید؟ در جواب فرمود:
 مرگ حق است. همه باید بمیریم، من براى مرگ همسرم گریه نمى کنم، گریه من از صفا و کدبانوگرى و محبت هاى خانم است، من زندگى پر فراز و نشیبى داشته ام، در نجف اشرف با سختى های
سپرده به زمین
طاهر آوازش را در حمام تمام کرد و به صدای آب گوش داد. آب را نگاه کرد که از پوست آویزان بازوهای لاغرش با دانه‌های تند پایین می‌رفت. بوی صابون از موهایش می‌ریخت. هوای مه شده‌ای دور سر پیرمرد می‌پیچید. آب طاهر را بغل کرده بود. وقتی که حوله را روی شانه‌هایش انداخت احساس کرد کمی از پیری تنش به آن حوله بلند و سرخ چسبیده است و واریس پاهایش اصلاً درد نمی‌کند. صورتش را هم در حوله فرو برد و آنقدر کنار در حمام ایستاد تا بالاخره سردش شد. خود
کی گفته بعد از هر سختي، آسانی ست؟
کی گفته غم نمیمونه؟
همه اینارو روی چرخش روز و شب میگن فکر کنم!
آره چشم هاتو ببندی تاریک میشه مثل شب و هیچی نیست که ببینی فکر میکنی نمونده ولی وقتی مجبوری چشم هاتو باز کنی مثل روز و همه چی رو میبینی میفهمی که همه چی سرجاشه و انقدر مونده که کهنه و عمیق شده و نمیشه حتی به زور از بین بردش.
دروغه همه اش هم سختي پشت سختي میاد هم غم موندگاره.
فروش سختي گیر رزینی استیل تصفیه آب در همدان:در بسیاری از کارگاه ها و کارخانه های محصولات بهداشتی، غذایی و دارویی از سختي گیر استیل به دلیل بالا بودن بهداشت استفاده می شود.تنها تفاوت نمونه استیل با دستگاه حذف سختي فی در جنس بدنه و گران قیمت بودن استیل نسبت به گالوانیزه و همچینین زنگ نزدن استیل می باشد.اصولا برای ساخت سختي گیر رزینی استیل از استیل 304 استفاده می شود.

ادامه مطلب
سختي گیر آب سختي گیر رزینی قیمت
طرز کار سختي گیر رزینی
عملکرد سختي گیر رزینی بدین گونه می باشد که آب از ورودی وارد سختي گیر می شود و با گذشتن از رزین کاتیونی یون های منفی جای خود را با یون های مثبت داخل رزین عوض می کنند. این عمل بارها و بارها تکرار می شود تا اینکه رزین خاصیت خود را از دست بدهد حال برای احیا و بازگرداندن رزین به تانک نمکی احتیاج داریم تا با عبور محلول نمک از داخل رزین دوباره حالت اولیه خود را پیدا کند و در مدار قرار گیرد.
هر سختي گ
سختي گیر آب :
سختي گیر آب یک دستگاه تصفیه وپالایش آب می باشد از طریق فرآیند تبادل یونی موجب حذف سختي آب می گردد.سختي های موجود درآب همان یونهای کلسیم ومنیزیم با بار منفی می باشند که در ارتباط با رزینهای کاتیونی سدیم با بارمثبت،بارخودراازدست داده واز آب حذف می گردند. اما بسته به نوع سختي گیر آب ومیزان سختي آب وحجم وظرفیت آب دارای درصنایع ازانواع سختي گیر استفاده می شود ولیکن باید گفت رایج ترین سختي گیر مورد استفاده دربخشهای صنعتی وخانگی سختي
اطلاعات مورد نیاز برای محاسبه ظرفیت سختي گیر:
مقدار سختي آب همواره با TH یا سختي کل بدست می آید واحدی که برای سنجش سختي آب مورد استفاده قرار می گیرد در کشور های مختلف متفاوت است. در کشور ایران مقدار سختي آب بر حسب ppm نمایش داده می شود.
هر چقدر مقدار ppm  بیشتر باشد سختي کل نیز بیشتر است که بدین معنا است که مقدار املاحی چون کلسیم و منیزیم موجود در آب بیشتر می باشد.
برای انتخاب سختي گیر مناسب حتما باید مقدار دبی آب و مقدار سختي آب بر حسب ppm مشخص شود تا
اطلاعات مورد نیاز برای محاسبه ظرفیت سختي گیر:
مقدار سختي آب همواره با TH یا سختي کل بدست می آید واحدی که برای سنجش سختي آب مورد استفاده قرار می گیرد در کشور های مختلف متفاوت است. در کشور ایران مقدار سختي آب بر حسب ppm نمایش داده می شود.
هر چقدر مقدار ppm  بیشتر باشد سختي کل نیز بیشتر است که بدین معنا است که مقدار املاحی چون کلسیم و منیزیم موجود در آب بیشتر می باشد.
برای انتخاب سختي گیر مناسب حتما باید مقدار دبی آب و مقدار سختي آب بر حسب ppm مشخص شود تا
سختي‌ها را جدی نگیر.!
اصلا بگذار از این همه خونسردی‌ات تعجب کند. بگذار بداند تو بیدی نیستی که با این بادها بلرزی! اصلا
تا بوده این چنین بوده، سختي‌ها همین را می‌خواهند؛ می‌خواهند جدی
بگیریشان، آن‌وقت دست بگذارند بیخ گلویت و نگذارند آب خوش از گلویت پایین
برود!اما تو مثل همیشه آرام باش، مثل همیشه بخند، سخت باش، اما سخت نگیر.بگذار سختي با تمام وجودش احساس کند، که هنوز هم کسی در این گوشه از دنیا، سخت تر از خودش پیدا می شود. تو قوی باش. فقط
فروشگاه اینترنتی لوترا | راهنمای کامل خرید چای ساز
مرسوم‌ترین
نوشیدنی و دمنوش گرم در کشور ما چای است. عطر و طعم چای دم‌کرده با زندگی
ما عجین شده است. برای نوشیدن یک لیوان چای تازه‌دم باید مدت نسبتا زیادی
منتظر ماند. ولی روال زندگی مدرن امروزی سریعتر از جوش آمدن آب در کتری یا
سماور است و به مرور زمان کتری‌ و سماور جای خود را به چای‌سازها می‌دهند.
بزرگترین مزیت چای‌سازها سرعت جوش‌آوری آب است. شاید هنوز افرادی تصور کنند
که عطر و طعم  واقع
به جمله زیر دقّت کن
"یزد حدود بیست و پنج ساله که رتبه اوّل قبولی در دانشگاه ها رو به خودش اختصاص داده و قطعاً اگر مادران این افراد خانه دار نبودند ما این رتبه را نمی آوردیم پس چه اصراری به اشتغال بانوان داریم؟"
وات دِ فاز؟
این جمله رو جناب آقای بیوکی، نماینده شهر یزد در مجلس شورای اسلامی در جلسه دیروزِ (سی شهریور 98) شورای برنامه ریزی و توسعه استانداری یزد بیان فرمودند که من و الهه هم برای ارائه سند تدوین شده ارتقای بانوان و خانواده اونجا
سختي گیر موتور خانه 
یکی از مشکلاتی که در بیشتر موتورخانه ها وجود دارد رسوب گذاری املاح داخل آب در لوله ها و تجهیزات موجود در موتورخانه می باشد که در این صورت باعث کاهش راندمان تجهیزات و همچنین گرفتگی لوله های می شود که  برای رفع این مشکل و جلوگیری از مخارج اضافی برای تعمیر و نگهداری موتورخانه از سختي گیر که یکی از تجهیزات مهم در موتورخانه  می باشد استفاده می شود .
عملکردی که  سختي گیر در موتورخانه دارد بدین گونه است که سختي موجود در داخل آب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها