نتایج جستجو برای عبارت :

ساعت کاری کتابخانه عمومی

به مناسبت شانزدهمین سال تاسیس نهاد کتابخانه های عمومي کشور، دومین دوره کتابخانه گردی کتابخانه های عمومي شهرستان زهک در کتابخانه تازه تاسیس فدک واقع در روستای قلعه نو در روز شنبه 18 اسفند ساعت 9 صبح برگزار می شود.
ادامه مطلب
به مناسبت پانزدهمین سال تاسیس نهاد کتابخانه های عمومي کشور، دومین دوره کتابخانه گردی کتابخانه های عمومي شهرستان زهک در کتابخانه تازه تاسیس فدک واقع در روستای قلعه نو در روز شنبه 18 اسفند ساعت 9 صبح برگزار می شود.
ادامه مطلب
به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومي کشور، که (17 اسفند هر سال) می باشد. برای دومین سال متوالی، کتابخانه گردی در کتابخانه های عمومي شهرستان زهک، در کتابخانه عمومي فدک در روستای قلعه نو برگزار شد که که کتابداران کتابخانه عمومي شهیدطباطبایی به این مناسبت در کتاب عمومي فدک حضور بهم رساندند.
ادامه مطلب
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.
در خصوص اعلام ساعت کاري کتابخانه ها، نظر به تغییر فصل و نزدیک شدن زمان برگزاری آزمون های سراسری، بدینوسیله ساعت کار کتابخانه ها در شش ماهه اول سال جاری به شرح ذیل اعلام می گردد:
1- ساعت کاري نوبت اول: 8 لغایت 14:30 (پنجشنبه ها 8 لغایت13:30)
2- ساعت کاري نوبت دوم: 13:30 لغایت 20
بنا بر اعلام نهاد کتابخانه های عمومي کشور مبنی بر تعطیلی کتابخانه های عمومي سراسر کشور تا پایان سال 98، کتابخانه عمومي میرجعفری به علت شیوع کرونا تا پایان سال 98 تعطیل است. پس از پایان ایام تعطیلی خدمات کتابخانه از سر گرفته خواهد شد و اعضای محترم می توانند کتاب های امانتی خود را بدون هیچ مشکلی به کتابخانه برگردانند.
با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، کتابخانه عمومي میرجعفری ضدع
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.دریافت ساعت کار
در مرحله نخست که از ۲۹ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، کتابخانه‌ها در یک نوبت کاري از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر بدون حضور اعضاء و با هدف انجام امور کتابخانه ای و ارائه خدمات بازگشایی می شوند و کتابداران به صورت یک روز در میان در کتابخانه حضور خواهند یافت.
با تلاش و پیگیری کارشناس فناوری استان جناب آقای صوفی در خصوص کسب مجوز تهیه و به کارگیری مودم های 4g اینترنت همراه، و با مساعدت همکاران اداره کل توسعه کتابخانه و مشارکتهای نهاد کتابخانه های عمومي کشور 4 کتابخانه عمومي  روستایی مهتاب و فجر در شهرستان ایرانشهر، شهید ا. بخش  ایرندگانی روستای ایرندگان شهرستان خاش و کتابخانه مرحوم حجت الاسلام  رحمان بامری روستای گز کر شهرستان دلگان  به سامانه مدیریت کتابخانه های عمومي (سامان) متصل گردیدند و با
به مناسبت روز کتابخانه گردی مراسم شاهنامه خوانی در کتابخانه عمومي جدیدالتاسیس هشت بهشت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کتابخانه های عمومي شهرستان چناران ، مریم نوروزی با اعلام این خبر عنوان داشت در این مراسم که به همت سرکار خانم هاشمی زاده ، مسوول کتابخانه عمومي هشت بهشت گلبهار و به مناسبت روز کتابخانه گردی برگزار شد ، حسنا شریعت زاده از اعضای خردسال کتابخانه اقدام به قرائت بخش های از شاهنامه و شاهنامه خوانی در حضور اعضای کتابخانه
همزمان با طرح کتابخانه گردی و تاسیس نهاد کتابخانه های عمومي کشور آقای بهزاد کاویانی عضو شورای اسلامی شهر اندیشه از کتابخانه عمومي ایثار بازدید و با آقای علی افسری رئیس اداره کتابخانه های عمومي شهرستان شهریار گفتگو کردند.
ساعت فعالیت کتابخانهعمومي زنده یاد همتی شهر خالدآباد در ایام عید نوروز 98 
  

ساعت فعالیت کتابخانهعمومي در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ 6،5 و7 فروردین 98  از ساعت 8:30 الی 14:30 خواهد بود.
ساعت فعالیت کتابخانه‌  عمومي در روز پنج‌شنبه مورخ 8 فروردین  از ساعت 8:30 الی 13:30 خواهد بود.
ساعت فعالیت کتابخانهعمومي در روزهای شنبه و یک‌شنبه مورخ 10 و 11 فروردین 98 از ساعت 8:30 الی 14:30 خواهد بود.
 در روز پنج‌شنبه مورخ 15 فروردین کتابخانه عمومي زند
به گزارش روابط عمومي اداره کتابخانه های عمومي شهرستان چناران ، مریم نوروزی عنوان داشت در مراسمی که  به مناسبت روز کتابخانه گردی در کتابخانه عمومي جدیدالتاسیس هشت بهشت گلبهار با حضور تنی چند از مسوولان شهرستان برگزار شد از جاب آقای معشوقی ، بخشدار گلبهار با اهدای لوح تقدیر ، تشکر و قدردانی شد.
رئیس اداره کتابخانه های عمومي شهرستان چناران با اعلام این خبر عنوان داشت این تقدیر با توجه به نقش ویژه و حمایت های بخشداری گلبهار از حوزه فرهنگی و ع
دومین کارگاه تربیت فرزند، با همکاري کانون فرهنگی شهید حمید سیاهکالی در محل کتابخانه عمومي مهر بهادران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کتابخانه های عمومي شهرستان مهریز، مریم منگلی، از برگزاری دومین کارگاه تربیت فرزند با حضور والدین اعضاء کودک کتابخانه خبر داد و گفت: این کارگاه با تدریس حجت الاسلام والمسلمین احسان اکبری به مدت 2 ساعت و با موضوع روش های صحیح برخورد با فرزندان برگزار شد.
نخستین کارگاه آموزشی خلاقیت مادر و کودک» با هدف پرورش خلاقیت در کودکان در کتابخانه عمومي سمسار روستای عصمت آباد مهریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کتابخانه های عمومي شهرستان مهریز، اکرم دهقان عصمت آبادی، مسئول کتابخانه عمومي سمسار با اعلام این خبر گفت: این کارگاه، در فضایی شاد و با حضور بیش از 50 نفر از مادران و کودکان برگزار شد.
اکرم دهقان، در ادامه اظهار داشت: این کارگاه با کارشناسی آذر شفیع و با آموزش مهارتهایی از قبیل: تقویت حو
به گزارش روابط عمومي و کتابخانه ملی کتابخانه های عمومي ، طبق بخشی که مصوب چهارشنبه 15 اردیبهشت توسط دبیرکل و کارکنان شرکت است ، کتابخانه های عمومي در سراسر کشور – پس از حدود سه ماه رعایت اورژانس با قوانین و مقررات بهداشتی و درمانی ، اورژانس را آغاز خواهد کرد. دارن کار میکنن.طبق راهنما ، در مثال اول ، بخش های بهداشتی موظفند مطابق با تعداد کتابخانه ها و کتابخانه ها ، مراکز بهداشتی از جمله سپر صورت ، ماسک ، دستکش یکبار و ضدعفونی کننده دست را تأم
ضمن تبریک هفته کتاب از سوی نهاد کتابخانه های عمومي کشور شنبه مورخه 25آبان بعنوان روز عضویت رایگان در کتابخانه های عمومي سراسر کشور در نظر گرفته شده است لذا از عموم مردم تقاضا میشود جهت عضویت رایگان در کتابخانه های عمومي در تاریخ فوق با همراه داشتن مدارک شناسایی به کتابخانه مراجعه نمایند.
ساعت فعالیت کتابخانه عمومي زنده یاد همتی شهر خالدآباد در شش ماهه اول سال جاری

به اطلاع همشهریان و دوستداران کتاب و کتابخوانی می رساند ساعت کاري کتابخانهعمومي زنده یاد علی همتی شهر خالدآباد، نظر به تغییر فصل ، در شش ماهه  اول سال جاری ،  :  8 لغایت 14/30(ساعت کار پنجشنبه ها 8 لغایت 13/30) می باشد.
مرحوم آیت الله هادی علاقه وافری به کتاب و کتابخوانی داشتند. با توجه به استفاده عموم پژوهشگران و طالبان علم ازکتابخانه حوزه خاتم الانبیاء(صدر) و همچنین عدم وجود کتابخانه عمومي مناسب در سطح شهر بابل ، آن مرحوم به فکر احداث یک کتابخانه عمومي بزرگ برآمدند تا جوابگوی خیل مراجعه کنندگان و مشتاقان علم و دانش باشند.
کتابخانه عمومي آیت الله به همت والای مرحوم آیت الله شیخ هادی در سال 1373 بنا و در سال 1378 تاسیس گردید.این کتابخانه 
معاون توسعه کتابخانه و
کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومي کشور از تلاش این نهاد برای تبدیل
کتابخانه‌های عمومي از یک پایگاه عضویت و امانت کتاب به یک پاتوق فرهنگی و
اجتماعی خبر داد.
 به
گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه سمنان، محمد اللهیاری در حاشیه گردهمایی مولفین
و خادمان کتاب استان سمنان اظهار کرد: تلاش نهاد بر این است که به سمتی
حرکت کنیم که کتابخانه‌های عمومي، علاوه بر ارائه خدمات در حوزه امانت
کتاب، پاسخگوی بسیاری از دیگر نیا
با حضور جمعی از نونهالان پیش دبستانی دنیای غنچه ها و به همت مسئول کتابخانه عمومي مهر بهادران نشست قصه گویی در بخش کودک این کتابخانه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کتابخانه های عمومي شهرستان مهریز، مریم منگلی، مسئول کتابخانه عمومي مهربهادران از بازدید نونهالان پیش دبستانی دنیای غنچه ها خبر داد و گفت: در این بازدید ضمن معرفی کتابخانه به کودکان و آشنایی نونهالان با فعالیت های کتابخانه، قصه گویی از کتاب شنل قرمزی و گرگ بدشانس» نوشته
در این پانسیون‌ها فضایی مجهز شده تا دانشجویان به‌طور اختصاصی بوسیله مطالعه، تحقیق و پژوهش‌ بپردازند. کتابخانه معصوم علی(ع) داخل منطقه ۲۲ عزب کتابخانه عمومي پهنه مغرب پایتخت است که با راه‌اندازی پانسیون مطالعاتی توانسته مخاطبان زیادی جذب یواش. خال قوت این پانسیون مطالعاتی استراحت ستاندن در کتابخانه‌ای عمومي است که باعث شده است دانشجویان و دانش‌آموزان بتوانند برای تحقیقات و پژوهش‌های خود از کتاب‌های قفسه امام علی(ع) که زیاد از ۱۳ هزا
در قالب سی امین سفر استانی؛دبیرکل نهاد به دیدار کتابداران کتابخانه‌های عمومي استان خراسان جنوبی می آیددبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومي کشور روز چهارشنبه دهم مهرماه با سفر به استان خراسان جنوبی با کتابداران این استان دیدار و گفتگو می‌کند.به گزارش پایگاه‌ اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومي کشور، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومي کشور روز چهارشنبه دهم مهرماه با سفر به استان خراسان جنوبی از نزدیک با کتابداران این استان
پیرو نامه مورخ 98/1/19 نهاد کتابخانه های عمومي کشور درخصوص ساعت
کار کتابخانه های روستایی، بدینوسیله ساعت کار تمامی کتابخانه های روستایی
استان به شرح ذیل اعلام می گردد:
روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه
بعدازظهرها از ساعت 12 لغایت 18/30 عصر

روزهای سه شنبه ، چهارشنبه ، پنجشنبه
صبح ها از ساعت 8 لغایت 14/30 عصر
پیرو نامه مورخ 98/1/19 نهاد کتابخانه های عمومي کشور درخصوص ساعت
کار کتابخانه های روستایی، بدینوسیله ساعت کار تمامی کتابخانه های روستایی
استان به شرح ذیل اعلام می گردد:
روزهای زوج(شنبه ،دوشنبه ،چهارشنبه) :
بعدازظهرها از ساعت 12 لغایت 18/30 عصر

روزهای فرد(یکشنبه،سه شنبه،پنجشنبه):
صبح ها از ساعت 8/30 لغایت 15 عصر
به گزارش روابط عمومي اداره کتابخانه های عمومي شهرستان گلبهار ، مریم نوروزی عنوان داشت به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومي کشور و روز کتابخانه گردی کتابخانه جدیدالتاسیس هشت بهشت گلبهار امروز میزبان عموم علاقه مندان  به مطالعه و کتابخوانی و مدیران شهرستان بود.
رئیس اداره کتابخانه های عمومي همچنین اظهار داشت از جمله برنامه های برگزار شده در این روز می توان به استقبال از مراجعه کنندگان به کتابخانه ، برش کیک ویژه سالروز تاسیس نها
با سلام و عرض ادب خدمت مراجعین و اعضای محترم کتابخانه ی سعدی
کلاس قصه گویی و خلاقیت هر هفته در کتابخانه ی سعدی برای رده ی سنی کودکان برگزار می شود. در این کلاس که به مدت یک ساعت در بخش کودک کتابخانه برگزار می گردد، بر اساس یک برنامه ی مدون، کتاب های ادبیات فاخر ایران، نظیر قصه های شاهنامه، کلیله و دمنه، حکایت های سمک عیار، داستان های هزار و یک شب و . برا کودکان خوانده می شود و بر اساس داستان و بسته به خلاقیت کودکان نمایش، کاردستی و . ساخته می ش
به گزارش روابط عمومي اداره کل کتابخانه های عمومي خراسان شمالی، محمد
عباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومي شهرستان جاجرم از اجرای برنامه های متنوع
فرهنگی برای گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب توسط کتابخانه عمومي شهید
مطهری خبر داد.
ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومي اداره کتابخانه های عمومي شهرستان مهریز، ایمان مطهری نیا، مسئول کتابخانه عمومي شهید مطهری با اعلام خبر برگزار کلاس های تابستانی در کتابخانه گفت: این کلاس ها علاوه بر پر کردن اوقات فراغت با هدف پرورش خلاقیت، نوآوری و تقویت حس اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومي کشور، در هفته سوم
آبان‌ماه کتابخانه‌های عمومي کشور با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی
پذیرای اعضای کتابخانه‌ها و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی خواهند بود.
ادامه مطلب
✨بازدید دانش آموزان دبستان دخترانه پروین اعتصامی  از کتابخانه عمومي شهر پیشین / چهار شنبه٩٨/٠٩/٢٠✨
برگهای سبز با رگبرگهای سفید، باعث میوه دادن درخت می شوند ؛
و برگهای سفید با رگبرگهای سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها …
بسمه تعالی
در این بازدیدی که دانش آموزان داشتند  هدف از این بازدید آشنایی آنان با کتابخانه ، روش مطالعه و گسترش فرهنگ مطالعه ، افزایش سرانه مطالعه می باشد که به مدت ١ ساعت به مطالعه کتاب مورد نظر خود پرداختند و چند نفر از آنها کتا
امیر علی نیک بخش مدیر کل کتابخانه های عمومي استان به مناسبت بیست هفتمین دوره هفنه کتاب و کتابخوانی  ، و به منظور قدردانی از زحمات کتابداران کتابخانه های عمومي استان ، به همراه ایرج صادقی معاون امور کتابخانه های عمومي و جواد سلیمی رئیس اداره کتابخانه های عمومي شهرستان سلطانیه ، با حضور در کتابخانه عمومي علوی روستای یوسف آباد با سرکار خانم فرزانه نصیری مسئول کتابخانه دیدار و ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی  با اهدای گل از زحمات ارزشمند شان
صبح زنگ زدم کتابخانه. خانم مسئول، پشت تلفن گفت تا ساعت ۷:۳۰ هستیم. اگر اشتباه نکنم، ۱۶ جلد کتاب را چپاندم توی کوله‌پشتی و بعد رفتم کیف دستی‌ام را از احسان گرفتم. نیمی از کتاب‌ها را گذاشتم توی آن و راهی کتابخانه شدم. رفتم طبقۀ دوم. همه‌چیز عوض شده بود. در را که باز کردم، هرچه خاطره بود به یادم آمد. از خرداد ٩١ تا آخرین باری که به آن‌جا رفته بودم. انگار هنوز میثم و امیرمحمد آن‌طرف نشسته بودند. آقای مسئول گفت کتاب‌هایی که به‌درد کتابخانه بخور
✨*خواندن کتاب های خوب مانند گفتگو با بهترین ذهن های قرن های گذشته استرنه دکارت”*✨جلسه انجمن کتابخانه عمومي پیشین در جهت بررسی مشکلات کتابخانه و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه با محوریت و موضوع هفته کتاب با حضور مسئولین شهرستان و بخش در محل بخشداری برگزار گردید.✨وبلاگ کتابخانه:pishinlb.blog.ir✨
سرپرست کتابخانه‌های عمومي استان مرکزی از کتابخانه عمومي آیت الله اراکی فرهنگسرای آیینه شهر اراک بازدید کرد.
سرپرست کتابخانه‌های عمومي استان مرکزی ضمن گفتگو با کتابداران این کتابخانه، در خصوص مسائل و مشکلات کتابخانه بحث و تبادل نظر کرد و با بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه، در جریان فعالیت‌های فرهنگی و اقدامات کتابخانه عمومي آیت الله اراکی قرار گرفت.
جناب حاج آقای رضایی مدیر کل محترم نهاد کتابخانه های استان خراسان جنوبی مورخه 98/10/4 از کتابخانه های شهرستان زیرکوه بازدید کردند . همچنین هیات همراه ایشان جناب آقای حاجی و جناب آقای نارمنجی بودند که از ساختمان در حال تکمیل کتابخانه نیز بازدید کردند و اظهار امیدواری کردند که انشاالله تا پایان سال 98  کتابخانه شهدای غزه در ساختمان اصلی مستقر شود. 
رئیس اداره کتابخانه های عمومي شهرستان مهریز همزمان با فرا رسیدن ایام تابستان، از آغاز کلاس های تابستانی در کتابخانه های این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومي اداره کتابخانه های عمومي شهرستان مهریز، سعید قریشی اظهار داشت: کلاس های اوقات فراغت تابستانی در 11 کتابخانه عمومي شهرستان از اول تیرماه آغاز و تا نیمه شهریور ادامه دارد.
رئیس کتابخانه های عمومي شهرستان مهریز، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی، پر کردن اوقات فراغت کودکان و ن
تعطیلی کتابخانه های عمومي سراسر کشور تا پایان سال ۱۳۹۸

با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی تا پایان سال، کتابخانه های عمومي سراسر کشور نیز تا پایان سال تعطیل هستند.
لازم به ذکر است بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه های عمومي و با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه های عمومي کشور آغاز شد تا پس از اخذ م

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها