نتایج جستجو برای عبارت :

زیرسازی براکوره زغال

ماسک زغال چیست؟
اگر این روزها نگاهی به ترکیبات به کار رفته در محصولات زیبایی بیندازید، در بسیاری از موارد می‌توانید نام زغال را نیز مشاهده کنید. زغال فعال اخیرا به یکی از مهمترین مواد به کار رفته در محصولات آرایشی و بهداشتی تبدیل شده و از پاک کننده‌های صورت تا انواع ماسک زغال ، شامپو، صابون و اسکراب‌ها را در بر می‌گیرد.
ادامه مطلب
اول کنته سیاه. بعد محوش میکنم. نه خوب نشد!
اول زغال سفید بعد کنته سیاه. ای بابا اینجوری که همش پاک میشه!
حالا چیکار کنم؟
آها اول زغال خاکستری تیره بعد زغال سفید. واااای اینجوری که همش خاکستری نیمه روشن در میاد!
خب زغال خاکستری روشن رو میزنم بعد زغال سفید اه چقدر رنگش چرک شد!
چیکار کنم چیکار کنم چیکار کنم.
ادامه مطلب
 

زغال قالبی یا زغال فشرده چیست؟

زغال قالبی ، ماده ای سبک و سیاه رنگی می باشد که از باقی مانده سوختن چوب یا اندام های جانوری و گیاهی که بیش ترین قسمت آن تبدیل به کربن شده است تشکیل می شود . زغال انواع مختلفی دارد که به صورت زغال فشرده ( قالبی ) و زغال لیمو که مرغوبت ترین نوع زغال قلیان است استفاده می شودو توسط دستگاه تولید زغال در کوره زغال تولید می شود .
 

 
 

تولید زغال
دستگاه تولید زغال
زغال
طریقه تولید زغال
زغال بیومس
دستگاه تولید ذغال از
خمیر زغال چوب
جوزف بنکر، یک دندانپزشک در نیوجرسی می گوید: زغال چوب فعال یکی از جدیدترین اصطلاحات پر سر و صدای امروزی است زیرا فواید سم زدایی دارد. معلوم شده که این ماده، یک راه حل خانگی عالی برای سفید کردن دندانها نیز می باشد. او توضیح می دهد که این دانه ها، بسیار متخلخل هستند و قبل از اینکه باکتری، دندانها را لکه کند به باکتری می چسبند.
او می گوید: زغال چوب را با مقدار کمی آب مخلوط کنید و به آرامی روی تمام سطوح دندانها بمالید. بگذارید این زغال
زغال هایی که در طراحی استفاده می شوند در شکل های مختلف وجود دارند :
۱). به شکل چوب های فشرده شده:(compressed sticks):این نمونه از زغال می‌ توانند خیلی سخت باشند و رنگ خاکستری تولید کنند و یا این که بسیار نرم باشند که می توان با آن مشکی خیلی تیره را ایجاد کرد.
میزان چسب یا واکس استفاده شده در طول فرآیند تولید این نوع زغال ، روی سختی و نرمی آن تاثیر  می ‌گذارد . شدت سایه ها به وسیله فشار دست طراح تعیین می شود و از آن می توان برای طراحی های وسیع استفاده کرد.
۲)
فواید و خواص نوشابه برای سلامتی 
 
زغال اخته (Vaccinium myrtillus) انواع توت های کوچک و آبی آبی بومی شمال اروپا است.
آنها اغلب به عنوان زغال اخته اروپا شناخته می شوند ، زیرا از نظر ظاهری بسیار شبیه به زغال اخته آمریکای شمالی هستند (1 منبع معتبر).
گفته می شود که زغال اخته از قرون وسطی برای اهداف دارویی استفاده می شده است ، در حالی که آب آنها به طور سنتی برای رنگ آمیزی کتان و کاغذ استفاده می شده است (2).
امروزه ، اینها با مزایای مختلف سلامتی ، از بهبود بینایی
 

تولید زغال
برای تولید زغال چوب دو  راه  وجود دارد:
زغال سنتی: مقداری چوب و هیزم را روی هم انباشته، در هوای آزاد آتش می زنند. این شیوه قرن هاست که در جنگل های شمال اروپا به کار برده می شود. ولی اشکال این روش در این است که گازهای متصـاعد از چوب در هوا پراکنده شده و هدر می رود.زغال صنعتی: در این روش چوب ها جمع آوری شده و  با نقاله هایی به کوره های مخصوص هدایت می شود. در این حالت پس از برافروخته شدن، دریچه تنور بسته شده و آن گاه چوب ها در فضایی بسته،
اگر دنبال خط تولید زغال فشرده هستید باید بدانید که مزایای زغال فشرده چیست. مزایای زغال فشرده محدود به کارخانه های صنعتی و یا دیگ های بخار سوخت جامد شده است. در واقع در کشورهای صنعتی و پیشرفته که جمعیت بیشتری به زغال فشرده در انرژی و سوخت نیاز دارند، جایی است که نیاز ابتدایی به انرژی گرمایی و برای پخت و پز و گرم شدن، بیشتر می شود.  می توانید برای خواندن مطلب راهنمای انتخاب بهترین خط تولید زغال فشرده، به سایت مراجعه نمایید.
خط تولید زغال فشرده:
یکی از اولین درمان ها، استفاده از زغال چوب فعال است. به نظر وحشتناک می رسد. شاید فکر کنید توسط یک وبلاگ نویس فریب خورده اید تا دندان هایتان را به طور دائمی رنگ کنید اما بعد از شستشوی دهان متوجه می شوید که دندان هایتان سفید تر به نظر می رسند. زغال فعال ماده ای بسیار متخلخل است که به لکه های دندان می چسبد و باعث از بین رفتن آن ها می شود. علاوه بر آن مزایای دیگری هم دارد از جمله:
زغال فعال در تغییر ph و سلامت دندان مفید است و به همین دلیل در جلوگیری از
همانطور که می دانید در خط تولید زغال فشرده یکی از مهم ترین نکات نحوه استفاده از دستگاه تولید زغال می باشد.
نوع دستگاه هایی که در خط تولید زغال فشرده مورد استفاده قرار می گیرند از جمله مهم ترین عواملی است که باید مورد توجه قرار می گیرد.
در مطالب قبلی شما را با راهنمای تولید زغال در خط تولید زغال فشرده آشنا کردیم.
در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعاتی نیز در خصوص نحوه کار با دستگاه ها و همچنین اهمیت استفاده از زغال فشرده در اختیارتان قرار دهی
ماشین سازی متحدان

شرکت ماشین سازی متحدان یکی از برندهای فوق العاده در زمینه ماشین سازی دستگاه زغال ساز با خاک اره زغال ساز چینی هم چنین دارای خط تولید زغال فشره میباشد .
ماشین سازی متحدان یکی از نامبر وان های ایران در زمینه تولید زغال فشرده میباشد.یکی از اهداف بلند مدت این شرکت جلب رضایت مشنری میباشد در اصطلاح مشتری مداری .
در سال 96 ماشین سازی متحدان طی اقدامی موفق به ساخت اکسترود شده است .

خدمات ماشین سازی متحدان

ماشین سازی متحدان دارا
سلام.
دوستان عزیز شرکت زغال مرکزی اولین سازنده کوره های گردالقایی مخصوص تولید زغال درایران میباشد،
عزیزان مستحضر هستید که تمام کوره های تولید ذغال درکشوربصورت مکعب می‌باشد،ازاین روبنده
چندویژگیه کوره گردرانسبت به مکعب عرض میکنم
دوستان اگر یکم دقت کنید متوجه خواهید شد تمام ظروفی که برای پخت غذا استفاده میشود گرداستقابلمه.کتری.قوری.لیوان.ماهیتابه.ومهمتر
کوره های ذوب فات نیزگردمیباشد،دلیل این گردبودن فقط انتقال حرارت خوب ومصرف انرژ
اگر دغدغه های شما در رابطه با مشکلات تولید زغال فشرده می باشد می توانید جهت اطلاع از سود تولید زغال فشرده اطلاعات بیشتری کسب کنید تا با تمامی جوانب این کار آشنا شوید. 
قطعا می دانید که یکی از معایب تولید زغال فشرده که به صورت صنعتی تولید می شود این است که زغال های صنعتی باعث بروز مشکلاتی در بدن می شود که شایع ترین آن سردرد است.
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید درامد تولید زغال فشرده بالا می باشد و  یا عده ای فکر می کنند که سود تول
۱- زغال چوب
یکی از اولین درمان ها، استفاده از زغال چوب فعال است. به نظر وحشتناک می رسد. شاید فکر کنید توسط یک وبلاگ نویس فریب خورده اید تا دندان هایتان را به طور دائمی رنگ کنید اما بعد از شستشوی دهان متوجه می شوید که دندان هایتان سفید تر به نظر می رسند. زغال فعال ماده ای بسیار متخلخل است که به لکه های دندان می چسبد و باعث از بین رفتن آن ها می شود. علاوه بر آن مزایای دیگری هم دارد از جمله:
زغال فعال در تغییر ph و سلامت دندان مفید است و به همین دلیل در
روش ساخت زغال خودسوز کبابی

 .زغال خودسوز راحت فقط با یک جرقه روشن می شود دارای گواهینامه بین المللی Iso 14001 . خط تولید زغال فشرده،زغال مرکبات،زغال کبابی.
تصاویر برای روش ساخت زغال خودسوز کبابی
طرز تهیه انواع زغال کبابی
 شفاگاه در این مقاله در مورد زغال و طرز تهیه آن اطلاعات کامل و جامعی تهیه کرده است که دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.
زغال خودسوز کبابی اسان پخت

فروش زغال کبابی خودسوز بصورت عمده و خورده البته خورد فقط تهرا
روش ساخت زغال خودسوز و پر انرژی

روش ساخت زغال خودسوز و پر انرژی
این زغال به آسانی شعله ور شده و بسیار پر انرژی می سوزد. این زغال نیاز به استارتر والکل و. برای روشن کردن ندارد. فرمول تولید این زغال در یک صفحه
فرمولهای جادوئی فرمول تولید زغال خودسوز پر انرژی و با دوام

این فرمول برای تولید زغال قالبی یا بریکت مخصوص می باشد که براحتی شعله ور می گردد و به مدت طولانی و با انرژی زیاد می سوزد. روشن کردن این زغال نیازی به الکل .
فرمول ساخت زغال خودسو
فرایند تولید زغال فشرده
 
 
 فرایند تولید زغال فشردهذغال فشرده  از الیاف طبیعی مخصوصا خاک اره استفاده شده و خاک اره نباید حاصل از چوبهای صنعتی مانند نئوپان باشد و آن‌ها را توسط اسیاب خرد کرده و سپس خشک کرده و توسط دستگاههای فشار بالا به هم پرس کرده و بعد از این مرحله برای عملیات کربونیزاسیون آن‌ها را وارد کوره کرده که بسته به نوع کوره(صنعتی و سنتی) وجنس الیاف بکار برده شده (خاک اره؛پوست کردو؛ و غیره)12 تا 48 ساعت حرارت میدهند و سپس از کوره خار
 

زغال چینی

زغال چینی ترکیبی فشرده شده از خاک اره (خاک اره خشک و خاک اره مرطوب) خاک زغال و پوست گردو میباشد که در این مقاله با انواع مواد اولیه (خاک اره و پوست گردو و خاک زغال) اشنا میشوید و می آموزید یک زغال چینی خوب چه ویژگی هاییی دارد و چگونه تولید میشود.زغال چینیانواع خاک اره برای زغال چینی
    از نظر رطوبت خاک اره    از نظر اندازه خاک اره    از نظر جنس خاک اره
رطوبت خاک اره
به دو دسته خاک اره مرطوب (خاک اره ی چوب تازه) و خاک اره خشک ( خاک اره ی
زغال فشرده

زغال فشرده یا زغال قالبی، رایج‌ترین نوع بریکت سوختی است که با گرد زغال چوب ساخته می‌شود.برای ساختن این ماده، دو روش وجود دارد یکی با استفاده از خرده زغال چوب که آن را آسیاب کرده و گرد به دست آمده را با گونه‌ای چسب که معمولا چسب طبیعی است به همراه برخی افزودنی‌های دیگر درهم می‌آمی‌زند، سپس مخلوط به دست آمده را تحت فشار و گرما قرار داده و به شکل‌های گوناگون (معمولاً چهارگوش یا استوانه‌ای یا تخم مرغی) قالب‌گیری می‌کنند. در روش
میوه‌ها و سبزی های مفید برای قلب
از دیرباز تا کنون، انواع سبزی و
میوه‏ها ارزش و اهمیت زیادی در پیشگیری و درمان بیماری‏ها داشته و دارند.
در طول تاریخ هیچ‏گاه ارتباط گیاهان چه به عنوان ماده غذایی و چه به عنوان
ماده دارویی با بشر قطع نشده است و شاید بتوان گفت قسمت عمده‏ای از فرهنگ
تغذیه‏ای جوامع را تشکیل داده‏اند.
میوه ها و سبزی هایی که دوستدار قلب هستند عبارتند از:
زغال اخته
زغال اخته در جلوگیری از بیماری‏های قلبی سودمند است.
زغال اخته
دستگاه تولید زغال کبابی

دستگاه تولید زغال کبابی

زغال کبابی یکی از پرمصرف ترین نوع زغال است که در میان عموم افراد کاربرد داشته و تولید این نوع زغال میتواند برای تولیدکنندگان آن سودآور باشد. دستگاه تولید زغال کبابی می تواند به مقدار تولید شما کمک کرده و تولیدتان را افزایش دهید. چنانچه می خواهید اقدام به تولید زغال نمائی می توانید با شرکت ایران ذغال تماس بگیرید و اطلاعات خود را در این باره افزایش دهید. جهت اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگی
خبری موثر برای ذوباحمد زمانی مدیر عامل هلدینگ صنعتی و معدنی صدر تامین خبر از خرید 68.2 درصد از سهام شرکت فرآوری زغال پروده طبس داد وی گفت: استراتژی ما برای این مجموعه تکمیل زنجیره تامین و تولید ذوب آهن است و در این راستا اقدام به خرید سهام یکی از بهترین و مدرن ترین کارخانه های زغال سنگ کشور که هم ذخائر معدنی بسیار خوبی دارد و هم جز شرکت های با پتانسیل بالا است ، نمودیم و 68.2 درصد از سهام این مجموعه را خریداری کردیم. این شرکت توان تولید سالانه 1میل
دستگاه زغال ساز فشرده یا زغال چینی به نحوی طراحی شده که با خاک اره یا تراشه چوب کار کند. نحوه عمل به این صورت است که این مواد اولیه در دستگاه قرار داده شده و بالاترین کیفیت زغال فشرده را خارج می کند.تولیدکنندان در این فرآیند می توانند از سایر چوب ها با رطوبتی حدود ۱۰ درصد به عنوان مواد اولیه در این دستگاه زغال ساز استفاده نمایند. شایان ذکر است تمرکز اصلی در طراحی ، تولید و مهندسی این دستگاه زغال ساز بیشتر بر روی دوام محصول ، کارایی و کیفیت ز
دستگاه زغال ساز فشرده یا زغال چینی به نحوی طراحی شده که با خاک اره یا تراشه چوب کار کند. نحوه عمل به این صورت است که این مواد اولیه در دستگاه قرار داده شده و بالاترین کیفیت زغال فشرده را خارج می کند.تولیدکنندان در این فرآیند می توانند از سایر چوب ها با رطوبتی حدود ۱۰ درصد به عنوان مواد اولیه در این دستگاه زغال ساز استفاده نمایند. شایان ذکر است تمرکز اصلی در طراحی ، تولید و مهندسی این دستگاه زغال ساز بیشتر بر روی دوام محصول ، کارایی و کیفیت ز
 

خط تولید زغال فشرده
 

قیمت خط تولید زغال فشرده مناسب و به صرفه می باشد و جهت کاربری مواد دورریز و پسماند های گیاهان و درختان جنگلی، فرآیند تحت فشار قرار گرفتن آنها و انجام سایر عملیات ها در راستای تولید و ساخت زغال فشرده می باشد.
مواد اولیه پس از سرند و خرد شدن، با یکدیگر ترکیب شده و بعد به داخل دستگاه اکسترودر منتقل شده و در آنجا وارد قالب هایی به شکل مکعب مستطیل شده و تحت فشار قرار می گیرند و خروجی آن بریکت خام می باشد. در طول عملیات تولید
اولین و بزرگترین سازنده دستگاه ها تولید ذغال
 
 

شرکت ذغال کاسپین بواسطه ارتباطات تجاری و فنی رو به گسترش خود با بزرگترین شرکتهای تولید کننده دستگاه های صنعتی  در جهان، توانسته با استفاده از فن آوری های نوین، محصولات نوآورانه خود را جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان با بهترین قیمت تا کنون عرضه کند.ذغال کاسپین اولین و بزرگترین سازنده دستگاه های تولید ذغال در ایران میباشد لطفا جهت سفارش با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.
 

دستگا
چگونه کرن بری را فریز کنیمکرن بری در فصل پاییز و زمستان به فصل می رسد و زغال اخته های تازه به زیبایی منجمد می شوند. این که آیا شما برای تعطیلات کیسه های زیادی خریداری کرده اید یا تصمیم به انبار کردن آن گرفته اید ، یخ زدن به شما امکان می دهد در حالی که از خوردن دستور العمل های زغال اخته تازه در تمام طول سال لذت می برید ، طعم شیرین و رنگ روشن آن را ضبط کنید.کرن بری تازه می تواند تا چهار هفته در یخچال بماند. هنگامی که به طور صحیح در فریزر ذخیره شد ، م
نحوه تمیز کردن کرن بری تازه
کرن بری و عفونتکرن بری میوه ای کمی ترش است که ممکن است با پاییز در آن ارتباط داشته باشید. به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، یک نیم فنجان زغال اخته خام حاوی حدود 20 کالری ، 2 گرم فیبر رژیم غذایی و 10 درصد از ویتامین C مورد نیاز شما در روز است. زغال اخته یک میوه همه کاره است که می توانید از آن به صورت خام ، خشک یا استفاده در کالاهای پخته استفاده کنید. خشک شدن زغال اخته یک راه خوب برای حفظ میوه برای مصرف مدت ها بعد از پا
طرح توجیهی تولید زغال ( اولین و بزرگترین مجتمع تخصصی تولید زغال )
طرح توجیهی تولید زغال در مجتمع تخصصی تولید زغال فشرده / سکه‌ای و چینی … توسط شرکت او-تک به تیم مشاوران مدیریت ایران واگذار شد. این مجتمع تخصصی تولید انواع زغال برای اولین بار در ایران با ظرفیت تولید روزانه 98 تن از انواع زغال در یکی از استان‌های شمالی کشور ایجاد خواهد شد. طرح توجیهی مجتمع تخصصی تولید زغال برای جذب سرمایه‌گذار و نیز تعیین نقشه راه برای سرمایه‌گذاران کنونی ، نو
سلام
دوستان عزیز شرکت زغال مرکزی اولین سازنده کوره های القایی وگرددرایران میباشدکه باسه شعبه فعال در زمینه تولیدانواع ذغال 
بزرگترین گارگاههای تولیدرادرایران دارامیباشد،
عزیزانی که قصد خرید دستگاه تولید ذغال رادارنداگرکمی دقت کنندمتوجه میشوندکه تنهاشرکتی است که طرح کورهایش درکشورهای کامبوجویتنام.افریقاموجودمیباشد.
دوستان عزیز ب ای دریافت اطلاعات بیشتر لطفاً تماس بگیرید
09104513233ت
سلام.
دوستان عزیز شرکت زغال مرکزی اولین سازنده کوره های گردالقایی مخصوص تولید زغال درایران میباشد،
عزیزان مستحضر هستید که تمام کوره های تولید ذغال درکشوربصورت مکعب می‌باشد،ازاین روبنده
چندویژگیه کوره گردرانسبت به مکعب عرض میکنم
دوستان اگر یکم دقت کنید متوجه خواهید شد تمام ظروفی که برای پخت غذا استفاده میشود گرداستقابلمه.کتری.قوری.لیوان.ماهیتابه.ومهمتر
کوره های ذوب فات نیزگردمیباشد،دلیل این گردبودن فقط انتقال حرارت خوب ومصرف انرژ
 
 
 
سازنده خط تولید زغال فشرده

کاسپین زغال سازنده خط تولید زغال فشرده شرکت ذغال کاسپین بواسطه ارتباطات تجاری و فنی رو به گسترش خود با بزرگترین شرکتهای تولید کننده دستگاه های صنعتی  در جهان، توانسته با استفاده از فن آوری های نوین، محصولات نوآورانه خود را جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان با بهترین قیمت تا کنون عرضه کند.  تجهیزاتی که در ساخت خط تولید زغال فشرده استفاده میشود به شرح زیر است:
دستگاه خرد کن
دستگاه الک یا سرند
دستگاه مخزن گرم
دانلود فرمول ساخت چسب زغال با مواد طبیعی

شرکت شیمی آسیا گستر (شماره ثبت : 56816) ارائه دهنده فرمولاسیون و راه اندازی خط تولید انواع فرمول چسب. در تاریخ آمده است که رومیان باستان برای تولید کشتی ها خود از مواد چسبدار طبیعی بهره میبردند. . فرمول چسب زغال با بالاترین کیفیت .
پس از شستشن زغال ها، مواد آسیاب شده خشک می شوند و پس از خشک شدن با صمغ گیاهی که همان چسب زغال میباشد مخلوط میگردند و در این مرحله قالب گیری انجام می شود
فرمولهای جادوئی فرمول ت
مرگ یک کارگر معدن زغالسنگ هشونی بر اثر برق گرفتگی
منابع کارگری در معدن زغال سنگ هشونی طغرالجرد از مرگ یک معدنچی در اثر برق گرفتگی خبر دادند.
حادثه برق گرفتکی معدن زغال سنگ هشونی طغرالجرد در روز جمعه (۲۵ مرداد ماه) منجر به مرگ یک معدنچی شد.
به نقل از کارگرانی که در این معدن زغال سنگ مشغول کارند، گفته می‌شود که همکار فوت شده آنها متاهل و در زمان حادثه ۳۱سال سن داشته است.
به گفته کارگران معدن هشونی علی‌رغم اینکه به نظر می‌رسد عدم رعایت نکات ایم
آیا می توانید کرن بری تازه را بدون پختن آنها بخورید؟در حالی که ما اغلب کرن بری را به عنوان ماده ای در سس زغال اخته یا کالاهای پخته شده پاییز و زمستان فکر می کنیم ، در واقع می توانید کرن بری تازه و خام میل کنید. زغال اخته مزایای سلامتی زیادی دارد ، از جمله غلظت بالای آنتی اکسیدان ها.کاسه پر از کرن بریکرن بری تازه و خام می تواند یک افزودنی خوشمزه برای انواع وعده های غذایی باشد.اعتبار: Boris SV / Moment / GettyImagesنکتهزغال اخته های تازه و تازه حاوی بیشتر خوا
دمنوش زغال اخته
دمنوش گیاهی زغال اخته به عنوان موثرترین دمنوش گیاهی در کمک به دیابت برای کسانی که وابسته به انسولین نیستند، شناخته شده است؛ بنابراین عمدتا بحث ما مربوط به افراد با دیابت نوع دو است.دمنوش زغال اخته دارای ترکیب گلوکوکینین است که توانایی بالایی در کاهش سطح قند خون دارد.یکی دیگر از دلایلی که چرا دمنوش زغال اخته مانند یک داروی گیاهی خوب مورد توجه پزشکان قرار گرفته به دلیل آن است که اغلب برای درمان مشکلات چشم مانند نوروپاتی دیاب
(این نوشته پریشان گویی بیش نیست.)
 
- این آتش را خاموش کنید.این جمله را آهسته و با خونسردی کامل گفت.تا پیش از این همه دور آتش نشسته بودند، خود را گرم، سیخ وافور را داغ کرده و چایِ تلخ و سیاه قوری را گرم نگه داشته بودند و به واسطه ی آتش از نئشگی در آمده، به خلسه و سپس نشاط رسیده بودند.پس از این دیگری نیازی به آتش نبود و باید خاموش می شد.یکی مانده ی چایی تهِ استکانش را ریخت، دیگری خاکستر دور و اطراف زغال های گداخته را و سومی با آن دندان های زردش، از ف
دانلود پاورپوینت توضیحی بر انواع نما و نحوه اجرای آن,قابل ویرایش










تاریخ ایجاد


11/12/1397 12:00:00 ق.ظ

  
تعدادبرگ: 54 اسلاید
  قیمت: 2900 تومان
  

 تعدادمشاهده
 1



















آخرین مطالب

آخرین جستجو ها