نتایج جستجو برای عبارت :

وصیت نامه شهید سعید زقاقی

مادرم !
زمانی که خبر شهادتم را شنیدی ، گریه نکن.
زمان تشییع و تدفینم گریه نکن.
زمان خواندن وصيت نامه ام ، گریه نکن.
فقط زمانی گریه کن که مردان ما غیرت را فراموش میکنند ، و ن ما عفت را.
وقتی جامعه ما و بی حجابی فرا گرفت ، 
مادرم گریه کن که اسلام در خطر است!
(وصيت نامه شهيد سعيد زقاقي)
 
مادرم
زمانی که خبر شهادتم را شنیدی گریه نکن.
زمان تشییع و تدفینم گریه نکن .
فقط زمانی گریه کن که مردان ما غیرت را فراموش می کنند و
ن ما عفت را. وقتی جامعه مارا و بی حجابی گرفت ، مادرم گریه کن که
اسلام در خطر است.
 وصيت نامه شهيد سعيد زقاقي
بی‌تردید دفاع مقدس ملت ایران برگرفته از نهضت انسان‌ساز عاشورا است و بر این اساس، رزمندگان اسلام همواره با تاسی از حضرت سیدالشهداء(ع)
وجب به وجب از خاک میهن اسلامی دفاع کردند و همین تاسی از آن حضرت را در
نوشته‌هایشان به ویژه وصيتنامه‌هایشان به وضوح مشاهده می‌کنیم.
یکی از تاکیدات بسیاری از شهيدان در وصيتنامه‌هایشان حفظ حجاب در ن و غیرت در مردان است. در ادامه بخشی از وصيت نامه شهيد سعيد زقاقي به مادرش را می‌خوانید:
مادرم زمانی که خبر
                گوشه ای از وصيت نامه شهيد کربمداد غلامپور
وصيت نامه شهيد کریمداد غلامپور 
دوست عزیز برای دریافت بخش کوچکی از وصيت نامه شهيد کریمداد غلامپور بر روی عکس مودد نظر کلیک کنید چنانچه رمز عبور از شما خواست با مدیر سایت در تماس باشید* انتهای پیام*98/7/8
 برای دریافت بخشی کوچکی از وصيت نامه شهيد غلامپور کلیک کنید
اقسام وصيت نامه  
وصيت نامه
١.وصيت نامه خودنوشت یا عادی
٢ـوصيت نامه رسمی
٣.وصيت نامه. سری
وصيت نامه عادی یا خودنوشت که به صورت عادی در صورتی معتبر است که تمام آن به خط موصی(وصيت کننده) نوشته شده و دارای تاریخ(روز و ماه و سال) بوده و به امضای او رسیده باشد.
وصيت نامه رسمی باید در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شود.
افراد بی سواد می توانند به صورت رسمی وصيت نامه تنظیم کنند.
وصيت نامه سری ممکن است به خط موصی (وصيت کننده) یا به خط دیگری باشد ولی در هر صورت بای
هر سال در عید فطر وصيت نامه تجدید میشود
فایل ورد آن که در یک سی دی ذخیره شده از پلمب خارج شده و تغییرات احتمالی اعمال میگردد .سپس پرینت جدید و دوباره پلمب میشود و در ساک آخرت قرار میگیرد.
این ساک که جای آن رادهمه اعضای خانواده میدانند و دم دست است  شامل موارد زیر می باشد : 
کفن ، تربت ، احکام دفن ، متن تلقین ، برگه های پرینت شده و آماده با مضمون تقاضای از بازماندگان و نمازگزاران مسجد محل برای قرائت نماز لیله الدفن ، وصيت نامه ، حسابهای خمس و .
وص
⬅️ وصيت نامه رسمی:سند رسمی است و در دفتر اسناد رسمی تنظیم می شود. اعتبار بالایی دارد و البته هزینه آن هم از دو نوع دیگر بیشتر است.⬅️ وصيت نامه سری:سند رسمی نیست و می تواند به خط هر کسی باشد، اما باید به امضا وصيت کننده برسد. حتما باید در اداره ثبت اسناد به امانت گذاشته شود.⬅️ وصيتنامه خود نوشت:سند رسمی نیست و توسط خود فرد نوشته می گردد و در صورتی معتبر است که تمام آن را وصيت کننده با خط خود نوشته، تاریخ (روز/ماه/سال) زده و امضا نموده باشد.
وصيت نامه حاج قاسم را امشب خواندم و خب امشب هم و شب زیارتی امام حسین(ع) است.
به نیابت از شهيد حاج قاسم سلیمانی و یاران پاکشان سلامی عرض میکنیم محضر آقایمان امام حسین (ع):
السلام علیک یا اباعبدالله
در باره وصيت نامه فقط می توانم بگویم پر از عشق و احساس و منطق و بیداریست که خواهش میکنم حد اقل یکبار آن را بخوانید.
در انتهای همین پست فایل pdf آن را برایتان قرار دادم حتما دانلود کنید و بخوانید
 
دریافتحجم: 474 کیلوبایتتوضیحات: وصيت نامه شهيد سپه
دیروز در خیابان‌های تهران ویلان‌سیلان بودم که وقت نماز ظهر شد. اولین مسجدی را که دیدم، رفتم داخل. بعد از نماز، نظر کردن به تمیزی و پیراستگی مسجد؛ من را برد به خاطره‌های روزگاری دور از شهر اجدادی‌ام، کاشان. اما در این میان، دیدن تصویر یک شهيد به همراه متن وصيتنامه‌اش من را میخکوب کرد. با آن‌که درجایی خیلی دورتر از شرق تهران بودم، عکس شهيد محمد عبدی و تصویر وصيتنامه‌اش روی دیوار نصب بود. بعدازاین مواجهه، یاد محمدحسین محمدخانی و خاطرات
محسن حججی در سال ۱۳۷۰ در شهر نجف‌آباد اصفهان به دنیا آمد و از جمله رزمندگان دلاور مدافع حرم بود که در خاک سوریه به شهادت رسید.



محسن حججی از جهادگران و اعضای فعال مؤسسه شهيد احمد کاظمی بود که در عملیاتی مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد و پس از دو روز به‌دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
داعش چندی پس از انتشار فیلمی که ادعای به اسارت درآوردن محسن حججی را داشت، اعلام کرد که وی را به قتل رسانده است
 
وصيت نامهبسم الله الرحمن الرحیمپس از شهادتم چشم های مرا باز بگذارید تا بدانند که این راه را با آگاهی و چشم باز انتخاب کرده ام و دستهایم را بیرون بگذارید تا بدانند به خاطر دنیا به این راه نرفته ام و دنیا پرستان بدانند که چیزی با خود نبرده ام و مشتانم را گره کنید تا ظالمان و کافران و منافقان بدانند که جسم بی جان من نیز لحظه ای آرام نخواهد بود .یاورمعروف خانی
 
 
گروه جهاد و حماسه: بابک نوری‌هریس، شهيد مدافع حرم متولد ۲۱ مهر سال ۷۱ بود که ۲۸ آبان سال ۹۶ در دفاع از حرم مقدس حضرت زینب(س)، توسط نیروهای تکفیری داعش به شهادت رسید.
بابک نوری متولد ۱۳۷۲ در استان گیلان که به جمع مدافعان حرم در سوریه پیوست و توسط گروه داعش به شهادت رسید. این شهيد بزرگوار از اعضای سپاه قدس بوده که برای دفاع از حرم مقدس حضرت زینب(س) به سویه می‌ر‌ود و در روز شهادت امام رضا (ع) توسط نیروهای تکفیری داعش به شهادت رسید.
 
بابک نوری هری
در بخش جدیدی که به وبسایت اضافه کرده ایم مداحی و نوحه های جدید و قدیمی را به صورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.
همچنین در بخش وصيت نامه شهدا میتوانید به صورت متنی وصيت شهدا را تماشا کنید.
شما میتوانید با کلیک بر روی اینجا و یا در صحفه اصلی بخش مداحی را انتخاب کنید.
شما میتوانید با کلیک بر روی اینجا و یا در صحفه اصلی بخش وصيت نامه شهدا را انتخاب کنید.
 
در بخشی از وصيت نامه شهيد آمده است؛
وعده شهيد سجاد زبرجدی» به زائران مزارش
سجاد زبرجدی»، شهيد مدافع حرم در قسمتی از وصيتنامه‌اش آورده است: اگر درد و دل داشتید و یا خواستید م بگیرید، بیایید سر مزارم؛ به لطف خداوند حاضر هستم.
پاسدار سجاد زبرجدی» در دفاع از حرم عمه‌ی سادات به دست نیروهای تکفیری وهابی در سوریه به شهادت رسید.
پیکر این شهيد مدافع حرم با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و عموم مردم منطقه خانی آیاد تهران تشییع و در قطعه 50 گ
شخصی به پسرش وصيت کرد که پس از مرگم جوراب کهنه ای به پایم بپوشانید،میخواهم در قبر در پایم باشد. وقتی که پدرش فوت کرد و جسدش را روی تخته شست و شوی گذاشتند تا غسل بدهند، پسر وصيت پدر خود را به به عالم اظهار کرد، ولی عالم ممانعت کرد و گفت: طبق اساس دین ما ، هیچ میت را به جز کفن چیزی دیگری پوشانیده نمی شود! ولی پسر بسیار اصرار ورزید تا وصيت پدرش را بجای آورند، سر انجام تمام علمای شهر یکجا شدند و روی این موضوع م کردند، که سر انجام به مناقشه انجامی
به تاریخ 5/10/94 ساعت 23 و نیم شب، چند سطری وصيت نامه مینویسم، علی وار
زیستن و علی وار زندگی کردن را و حسین وار زیستن و حسین وار زندگی کردن و
حسین وار شهيد شدن را دوست می دارم.
شهادت در قاموس اسلام کاری ترین ضربات را بر پیکر ظلم، جور، شرک و الحاد می
زند و خواهد زد. ببین ما به چه روزی افتاده ایم و استکبار جامعه را به
لجنزار کشیده است ولی چاره ای نیست، این ها سد راه اسلام شده اند و باید
برداشته شوند تا راه تکامل طی شود.
مادر جان و پدر جان شما را قسم می
وقتی مهدی عزیزی و رضا کارگر برزی که باهم شهيد شدن ,یک هفته دنبال کارهاشون بود . شهيد کارگر برزی که کرج بود ;فقط دنبال بنرو عکس و اینجور کارهاش بود .یه عکسی هم داره که با بلوز سفید زیر تابوت شهيد کارگر رو گرفته. دفعه آخر که داشت می رفت سوریه یه آمادگی عجیبی پیدا کرده بود . هر وقت میرفت منطقه می گفت نمیتونم وصيت نامه بنویسم .سخته . چی بگم .ولی بار آخر گفت که ;وصيت نامه مو نوشتم .به ماهم. همش می گفت منو تو گار شهدای بهشت زهرا سلام الله علیها دفن کنید.گ
بخشی از وصيتنامه  شهيد روزبه هلیسایی
همسرشهيدجاویدالاثر روزبه هلیسایی:
متاسفانه وصيت نامه همسرم به دست ما نرسیده است ، گویا متن وصيت نامه در زمان شهادت  در جیب لباس حاج آقا بود و به همین دلیل به دست ما نرسید.ولی از توصیه های زبانی حاج آقا به ما این بود که پیرو ولایت فقیه باشیم
 سعی کنیم اعمالمان  طوری باشد که دل امام زمان (عج) شاد بشود و سعی کنیم با اعمالمان به امام عصر(عج) خدمت کنیم.
 در مورد رعایت حجاب خیلی به ما توصیه می کردند می گفت مراقب
 
امام خمینی (ره) درباره وصيتنامه شهدا ، فرمودند:
این وصيتنامه‌هایی که این عزیزان می‌نویسند، مطالعه کنید. ۵۰ سال عبادت کردید، خدا قبول کند، یک روز هم یکی از این وصيتنامه ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید.” 
… بدانید که لذت دنیا در برابر خوشیهای آخرت اندکی بیش نیست. با درود و سلام فراوان به کلیه‌ی شهدای صدر اسلام تاکنون …از اینکه متعهد شدم در جنگ شرکت کنم یک وظیفه‌ی دینی خود دانستم و به والله قسم همیشه قلبم برایش می‌تپید چون ب
وصيتنامه شهيد مدافع حرم سردار حسین همدانی
از امام و مولایم حضرت آیت‌الله‎العظمی سیدعلی ‌ای (مدظله‌العالی) که نتوانستم سرباز خوبی باشم عذرخواهی و کوتاهی مرا ان‌شاالله به لطف و بزرگواری خودشان ببخشند.
ادامه مطلب
 گزیده‌ای از وصيتنامه شهيد سپهبد قاسم سلیمانی خدایا برای دفاع از دینت، دویدم و افتادم و بلند شدم. خدایا ثروت دستانم وقتی است که سلاح برای دینت به دست گرفتم. خدایا ثروت چشمانم گوهر اشک دفاع از مظلوم است. خدایا سپاس که مرا از اشک بر فرزندان فاطمه(س) بهره‌مند نمودی.
ادامه مطلب
دانلود کتاب درس هایی از وصيت نامه امام خمینی (ره)
دانلود کتاب درس هایی از وصيت نامه امام خمینی (ره) مازندرانی+ پاورپوینت نکات مهم + نمونه سوال
عنوان فایل : دانلود کتاب وصایای امام ndash; درس هایی از وصيت نامه امام خمینی (ره) نوع فایل : pdf حجم فایل : ۲.۵ مگابایت تعداد صفحات : ۱۳۶ مولف : محمد شفیعی مازندرانی برای دانلود این فایل با 50% تخفیف به لینک زیر مراجعه کنید لینک : دانلود کتاب درس هایی از وصيت نامه امام .
دریافت فایل
درسهایی از وصيت نامه امام خمینی
دوم مرداد سالروز میلاد سردار شهيد حاج احمد کاظمی گرامی باد.
فرازی از وصيت نامه شهيد
خداوندا فقط میخواهم شهيد شوم شهيد در راه تو، خدایا مرا بپذیر و در جمع شهدا قرار بده.خداوندا روزی شهادت میخواهم که از همه چیز خبری هست الا شهادت، ولی خداوندا تو صاحب همه چیز و همه کس هستی و قادر و توانایی.
 
بعضی وقتا همین اسامی معمولی شهدا ما رو با اطلاعات جدید و جالبی آشنا می کنند. فقط کافیه بریم مثلا اسم شهيد سرکوچه مون رو (که معمولا هیچ شناختی ازش نداریم) سرچ کنیم و ببینم عضو کدام لشکر بوده، فرمانده اون لشکر کی بوده؟ شهيد توی کدام منطقه‌ی جبهه حضور داشته یا وصيتنامه شهيد رو پیدا کنیم (سایت هایی هستن که وصيت نامه شهدا داخلشون جمع آوری شده). اسم شهيد محله ی ما شهيد گاراپیدی هست که من اسمش رو سرچ کردم(شما هم اسم شهيد کوچه یا محله تون رو سرچ کنید
وصيتنامه شهيد سلیمانی به عنوان واحد درسی:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: وصيتنامه شهيد سلیمانی از ابعاد مختلف مورد تفحص و بررسی قرار گیرد و به عنوان یک واحد درسی تدوین شده و در دانشگاه‌ها تدریس شود.
به گزارش خبرینو از  شهرستان آزادشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری ظهر امروز در دومین سالگرد شهدای گمنام تدفین شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اظهار کرد: شهدا به وظیفه خود که همان حفاظت از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و ولایتمدا
ولایت امیر المومنین علیه السلام واجبی که ترک شد
شیخ مفید رضوان الله علیه روایت کرده است:
قال: أخبرنی أبو الحسن علی بن بلال المهلبی قال: حدثنا عبد الله بن راشد الاصفهانی قال: حدثنا إبراهیم بن محمد الثقفی قال: أخبرنا إسماعیل بن صبیح قال: حدثنا سالم بن أبی سالم المصری، عن أبی هارون العبدی قال: كنت أرى رأی الخوارج لا رأی لی غیره حتى جلست إلى أبی سعيد الخدری رحمه الله فسمعته یقول: أمر الناس بخمس، فعملوا بأربع وتركوا واحدة، فقال له رجل: یا أبا سعيدم
… فعلاً انقلاب ما همچون تیر زهرآگینی برای تمام مستکبران در آمده است و یاوری برای همه مستضعفین جهان .
.
… در چنین میدان وسیع واین هدف رفیع انسانی و الهی جان دادن و مال دادن و فداکاری امری بسیار ساده و پیش پاافتاده است . و خدا کند که ما توفیق شهادت متعالی در راه اسلام را با خلوص نیت پیدا کنیم …
 
بخشی از وصيت نامه شهيد حسن باقری
,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ایران داک,دانلود پایان نامه های دانشگاه تهران,دانلود پایان نامه روانشناسی,دانلود پایان نامه مدیریت,دانلود پایان نامه های خارجی,دانلود پایان نامه خارجی,دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد,دانلود پایان نامه ادبیات انگلیسی,دانلود پایان نامه های دانشگاه شهيد بهشتی,دانلود رایگان پایان نامه در ایرانداک,دانلود پایان نامه از ایرانداک,دانلود پایان نامه های ایرانداک,پایان نامه در ایرانداک دانلود,دانلود رایگان
وصيت نامه شهيد محمود دایه علی
بسم الله الرّحمن الرّحیم و لا تحسبن الّذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیا عند ربّهم یرزقون گمان مبرید کسانیکه در راه خدا کشته می شوند، مرده اند بلکه زنده اند و نزد خدا روزی می خورند. من محمود دایه علی وصيت نامه ی خود را به نام خدا و در راه تداوم انقلاب اسلامی به رهبری زعیم عالیقدر امام امت خمینی روح خدا شروع می کنم، ای مردم مسلمان و مستضعف ایران این انقلاب را به رهبری امام امت ادامه دهید ما ملت ایران خیلی خون
  << تحلیلی بر زندگی نامه و وصيت نامه ی پاسدار شهيد عزت الله ساتیاروند >>
محل تولد: شهرستان پلدختر روستای ولیعصر (عج)تاریخ تولد:1344/6/15تحصیلات: اول دبیرستان اولین سال حضور داوطلبانه در جبهه‌ها ی حق علیه باطل: 1360عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: 1362تاریخ شهادت (مفقودالاثر): 1362/12/8محل شهادت: جزایر مجنون عملیات خیبر تاریخ رجعت و تفحص پیکر مطهر: 1375/3/15 مصادف با عاشورا حسینی
قسمتی از وصيت نامه شهيد عزت الله ساتیاروند :
<< خدایا اکنون که احت
فرا رسیدن سیزدهم جمادی الثانی روز وفات بانوی مکرم ام البنین (س) تسلیت بادمادر چهار شهيد:با شهادت چهار فرزند ام‏ البنین علیهاالسلام در کربلا، این بانوی شکیبا، به افتخار مادر شهيدان بودن نائل آمد و درکنار همسر شهيد بودن، افتخاری دیگر بر صفحه افتخاراتش افزوده شد.به همین دلیل این روز را روز تكریم مادران و همسران شهدا نامیدند.با ذکر صلوات یاد تمام مادرانی که فرزندبرای خدمت به اسلام تربیت کردند  را گرامی بداریم
انجمن رزمندگان و جانبازان زیر
انجام پایان نامه کرج
مشاوره پایان نامه کرج
پایان نامه کرج 
مشاوره پایان نامه ارشد کرج 
مشاوره پایان نامه دکتری کرج 
انجام پایان نامه ارشد کرج 
انجام پایان نامه دکتری کرج
تحلیل پایان نامه کرج
تحلیل پایان نامه ارشد کرج
تحلیل پایان نامه دکتری کرج
نگارش پایان نامه کرج
تحلیل آماری پایان نامه کرج
مشاوره پایان نامه مدیریت
انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی
انجام پایان نامه مدیریت صنعتی
انجام پایان نامه مدیریت mba
https://pay97.blogspot.com/
https://t.me/pay96
گروه هم
مشاوره انجام پایان نامه
انجام پایان نامه ارشد و انجام پایان نامه دکتری برای بسیاری از دانشجویان یک دغدغه اصلی در دوران تحصیلات تکمیلی به شمار می آید، بسیاری از دانشجویان در مسیر انجام پایان نامه خود نیاز به همراهی و مشاوره متخصصین این حوزه پیدا می کنند.
این مشاره شامل مراحل مختلفی می باشد از قبیل:
انتخاب موضوع
فصل اول پایان نامه
فصل دوم پایان نامه
فصل سوم پایان نامه
تحلیل آماری پایان نامه
نتایج پایان نامه و غیره
شیخ فضل‌الله محلاتی، از سوی ستاد مرکزی راهیان نور حوزه، به‌عنوان شهيد شاخص جامعه ت در سال ۹۸، اعلام شد.
با آغاز سفرهای نوروزی راهیان نور، شهدایی از جامعه ت، بانوان، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، جهاد و مدافعان حرم به‌عنوان شهيد شاخص معرفی می‌شوند تا ضمن تبیین ابعاد زندگی آن‌ها برای جوانان، الگو گیری از شهدا سرمشقی برای همگان باشد.
فرازی از وصيت نامه:
در وصيت نامه اش خطاب به فرزندانش نوشته است: سه چیز را اگر نداشته باشید، من از
سست نشوید و مرد عمل باشید.لحظه ای فکر کنید و بسوزید و لحظه ای بیاندیشید و پرواز کنید.نگذارید روح تان در عالم ماده زندانی باشد.با اشک و ناله های شب و قرائت قران در این زندان را باز کنید.روح تان را به عالم معنا عروج دهید.چرا همین طور نشسته اید و ماتتان زده؟حرکت کنید،به دنبال دین خدا بروید و در راه خدا ثابت قدم باشید.
ای بسیجی،ای طلبه،ای دانش جو،مواظب باشید که عملی انجام ندهید که غیر حق باشد و حق جلوه کند که این بزرگترین خسران است.
(( شهيد سید علی
سست نشوید و مرد عمل باشید.لحظه ای فکر کنید و بسوزید و لحظه ای بیاندیشید و پرواز کنید.نگذارید روح تان در عالم ماده زندانی باشد.با اشک و ناله های شب و قرائت قران در این زندان را باز کنید.روح تان را به عالم معنا عروج دهید.چرا همین طور نشسته اید و ماتتان زده؟حرکت کنید،به دنبال دین خدا بروید و در راه خدا ثابت قدم باشید.
ای بسیجی،ای طلبه،ای دانش جو،مواظب باشید که عملی انجام ندهید که غیر حق باشد و حق جلوه کند که این بزرگترین خسران است.
(( شهيد سید علی
روستای حسن رود با اینکه وسعت و جمعیت چندانی ندارد اما آرامگاه ۶ تن از شهدای بزرگوار دفاع مقدس به نامهای زیر میباشد.
 
۱- شهيد محمود ثابتکردار
۲- شهيد ابراهیم نوروزپور
۳- شهيد محمدحسن پورمقدم
۴- شهيد حسن صفایی
۵- شهيد احمدعلی یگانه
۶- شهيد حسین علی خلیل پور
 
برای مشاهده وصيت نامه و توضیحات بیشتر ادامه مطلب را مشاهده نمایید.
ادامه مطلب
 وصيت نامه برای من مجلس عزا نگیرید چون من به چیزی که می‌خواستم رسیدم و برای امام حسین (علیه السلام) و حضرت زهرا (سلام الله علیها ) مجلس بگیرید و گریه کنید. پشت سر ولی فقیه باشید و با بصیرت، چون همین ولی فقیه است که باعث شده ایران از مشکلات بیرون بیاید. از خواهران می‌خواهم که حجابشان را مثل حجاب حضرت زهرا رعایت بکنند نه مثل حجاب‌های روز، چون این حجاب‌ها بوی حضرت زهرا(سلام الله علیها) را نمی‌دهد. جهان در حال تحول است دنیا دیگر طبیعی نیست،امام ز
با سلام خدمت شما دوستان
امروز برنامه کاری کانال تلگرام بوت ران اعلام شد که با شروع فعالیت اصلی کانال طبق آن پست گذاری های کانال صورت خواهند گرفت. برخی از بخش های کانال در همین برنامه هفتگی به مختصر توضیح داده شده بودند اما اطلاعات بیشتر را بزودی در اختیار تان قرار خواهیم داد.
در ادامه میتوانید برنامه کاری را مشاهده کنید :
#آموزش : شنبه ها
#بیوگرافی : یکشنبه ها
#روت : دوشنبه ها
#پیشنهاد : سه شنبه ها
#باب : چهارشنبه ها
#چارچت : پنجشنبه ها
#شما : جمعه ه

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها