نتایج جستجو برای عبارت :

زندگی برایم حاشیه ای شده است.

در آیه اي از آیات سوره ی طه  آمده است : هر که گنهکار به پیشگاه پروردگارش درآید، بی تردید او را جهنمی است که در آن نه بمیرد و نه زندگي یابد .
.

.
آن آتش و لهیب هايش هنوز برايم عینیت ذهنی پیدا نکرده اند. اين تصویر اما برايم آشناست. بویی از همین دنیا دارد . انگار تجربه اش را دارم. 
جايی که در آن نه می‌میری، نه زندگي می‌کنی.
وقتی تو باشی ؛ زندگي برايم زیباست ؛ عاشقی برايم با معناست !وقتی تو باشی ؛ قلبم بی آرزوست ، اي تنها آرزوی من در لحظه هاي تنهايی !وقتی تو عزیز دلم باشی ؛ همدمم باشی ؛ سر پناهم باشی ؛ طلوع آفتاب برايم آغاز یک روز پر خاطره دیگر با تو است !تو هستی ، براي من هستی ، تا آخرش همه هستی ام هستی !!!حالا من هستم و یک عشق پاک در قلبم !
ادامه مطلب
اگر بخواهم بگویم تنها کار مثبت امروزم ، اين بوده که به یاد حرف مولايم کارم را نگذاشتم براي فردا و انجامش دادم، به قدری حس خوب و دور از تباهی دارم که آن کار فقط مرتب کردن کمد لباس هايم بوده، از حس خوبش هیچ برايم کم نمی شود!
وقتی تو باشیزندگي برايم زیباست ؛ عاشقی برايم با معناستوقتی تو باشیقلبم بی آرزوست ، اي تنها آرزوی من در لحظه هاي تنهايیوقتی تو عزیز دلم باشیهمدمم باشیسر پناهم باشیطلوع آفتاب برايم آغاز یک روز پر خاطره دیگر با تو استتو هستی ، براي من هستی ، تا آخرش همه هستی ام هستیحالا من هستم و یک عشق پاک در قلبم !وقتی تو باشیعشق در وجودم همیشه زنده است
بوستان حاشيه اي بهارستان در سمت غربی منطقه میانرود و در کنار فاز سه و در حاشيه رودخانه چنار راهدار واقع است . اين پارک که در استمرار ت ايجاد کمر بند سبز جنوب شیراز می باشد جزء پروژه بزرگ ايجاد پارک حاشيه اي رودخانه چنار راهدار به طول ۱۴ کیلومتر می باشد . 
ادامه مطلب
باااايد شروع کنم و مطمعنم که میتونم و میشه :)
بااايد حاشيه ها رو حذف کنم و به هدف اصلی فک کنم و براي رسیدن بهش تلاش کنم و از همه چیز بگذرم . 
اگه براي مثال میخواي دندانپزشکی دانشگاه تهران قبول بشی، بايد مثل یه آدمی که دانشگاه تهران قبول شده زندگي کنی و تلاش کنی و درس بخونی و تو حاشيه نباشی. 
پاشووووو
 ظاهراً قبل از شروع نمايشگاه CES 2020 شمايل تلویزیون بدون حاشيه #سامسونگ لو رفته است. سايت آلمانی 4KFilme با انتشار تصاویر زیر، مدعی شده آنها اولین عکس هاي تلویزیون 8K و بدون حاشيه سامسونگ هستند.اگر تصاویر فوق صحت داشته باشند، تلویزیون جدید سامسونگ کاملاً بدون حاشيه» نخواهد بود؛ چون اگر دقت کنیم در لبه پايینی حاشيه باریکی به چشم می خورد. اين محصول احتمالاً با پايه هاي اسپیکردار سازگار خواهد بود و به نظر می رسد قابلیت نصب شدن روی دیوار را هم دارد.
ماه رمضان همیشه براي من ماه خاصی بوده. ماهی که با تمرکز بر روی خودم برايم معنی پیدا کرده است. زیارت هم براي من همین حس را دارد. جايی که می‌روم و به حاشيه‌ها فکر نمی‌کنم و فقط به حال خودم و درونم توجه می‌کنم. انگار هر جا و هر زمانی فرصت اين کار براي انسان فراهم نیست یا حداقل من بلد نیستم که همه جا و در همه‌ی لحظات به حاشيه‌هاي زندگي دل نبندم و حواسم را جمع آن مهم‌ترهاي وجودم کنم. 
امسال اما رمضان طور دیگری است. نمی‌توانم روزه بگیرم و یک عزیز ک
خب حالا بعد مدت هاي خیلی طولانی حاشيه هام حذف شدن و بايد برگردم به زندگي
دوباره گشتن توی آگهی هاي استخدام و فرستادن رزومه و روبرو شدن با ترس زنگ زدن واسه کار و حتی حضوری رفتن و ترس از خارج شدن از محیط امن و سرکار رفتن و استرس اينکه نکنه خراب کنم نکنه دعوام کنن. منتها حالا نسبت به چند وقت قبل تر یه دلیل محکم پیدا کردم که چرا بايد کار کنم و شرايط سخت الان و حتی سخت تر از اين رو تحمل کنم. امیدوارم هدفم یادم نره و دوباره که حاشيه ها پیش اومدن ( چون زند
و
جز از کل
جز از کل یکی از شیرین ترین کتاب هايی بود که به عمرم خوانده ام.من در طول کتاب با جسپر و خانواده اش زندگي کردم. من یک زندگي جداب داشتم. یک زندگي شیرین مکتوب. من عاشقانه کتاب را دنبال کردم. خندیدم، ناراحت شدم، یکه خوردم. کتاب جذابی بود. اين کتاب نامزد جايزه من بوکر شد. برايم جالب بود که چگونه می شود اولین اثر یک نویسنده ی گمنام در استرالیا به اين زیبايی باشد و سپس خود را با اين کتاب آنقدر در جهان معروف کند که به ايران هم آوازه کتابش برسد و ب
آمده ام چیز خیلی خیلی مهمی به شما بگویم. یک بار سال نود و شیش و یک بار سال نود و هفت در اين وبلاگ در مورد روح الله مطلب نوشته ام.
یکی اين و یکی ام اين .
اگر کسی از قدیم برايم باقی مانده باشد، حتما او را یادش هست.
قرار من در مورد دیدن روح الله با خودم ادام داشت. در فضاي مجازی دنبالش کردم. گاهی خیلی کوتاه حرف میزدیم. تا چند وقت پیش که برايم پیغوم نوشت دوست دارد من را از نزدیک ببیند. برايم نوشت به نظرش آدم درستی هستم. برايم نوشت امیدوار است حالم خوب باش
تو فوتبال کشور خودمون خیلی از بازیکن ها هستن که نوید یه آینده درخشان رو میدن،بازیکن هاي با استعداد،اما معمولا خیلی زود فراموش میشن
یا درگیر حاشيه میشن یا انتخاب هاي اشتباهی میکنن و خیلی راحت توانايی هاي خودشون رو نابود میکنن
به خاطر همینه که یه سری از بازیکن ها سعی میکنن مشاور داشته باشن و از حاشيه ها هم دوری کنن تا استعدادی که دارن نابود نشه
حاشيه و انتخاب غلط دو تا فاکتور مهمه که نه تنها براي فوتبالیست ها که براي زندگي ما هم میتونه دردسر س
✨﷽✨ ✍روزی حاکمی به وزیرش گفت: امروز بگو بهترین قسمت گوسفند را برايم کباب کنند و بیاورند.
وزیر دستور داد خوراک زبان آوردند. چند روز بعد حاکم به وزیر گفت: امروز میخواهم بدترین قسمت گوسفند را برايم بیاوری و وزیر دستور داد باز هم خوراک زبان آوردند.
حاکم با تعجب گفت: یک روز از تو بهترین خواستم و یک روز بدترین هر دو روز را زبان برايم آوردی چرا؟؟؟ وزیر گفت: "قربان بهترین دوست براي انسان زبان اوست و بدترین دشمن نیز باز هم زبان اوست"
قدر 4 چیز را پیش از
روزی حاکمی به وزیرش گفت:امروز بگو بهترین قسمت گوسفند را برايم کباب کنند و بیاورند.
وزیر دستور داد خوراک زبان آوردند.چند روز بعد حاکم به وزیر گفت:امروز میخواهم بدترین قسمت گوسفند را برايم بیاوری و وزیر دستور داد باز هم خوراک زبان آوردند.حاکم با تعجب گفت:یک روز از تو بهترین خواستم و یک روز بدترین هر دو روز را زبان برايم آوردی چرا؟؟؟وزیر گفت: "قربان بهترین دوست براي انسان زبان اوست و بدترین دشمن نیز باز هم زبان اوست"  
قدر 4 چیز را پیش از از دست
ال از سفرش برايم یک دستبند با صدفهاي یاسی رنگ سوغات اورد. درست شبیه دستبند قدیمی تری که سالها پیش از سفرش به جنوب برايم اورده بود. صدف‌هاي یاسی! خندیدم و گفتم سلیقه‌ات در اين سالها هیچ عوض نشده! همان صدفها، همان رنگ. یادش نبود. گفت راستش برايم مهم نبوده چه طرح و شکل یا قیمتی باشد آخرش یک یاسی را برمیدارم براي تو. یاسی مرا یاد تو میاندازد. صدف باشد یا مايو یا دمپايی ابری.
همیشه دوست دارم بدانم آدمها با چه چیزهايی یادم میافتاند. وقتی آهنگی از قم
همه ما آدم ها یک حاشيه امن داریم که باعث می‌شه از تجربه هاي جدید خودمونو دور نگه داریم. خارج شدن از حاشيه امن زندگي مون به معنی قبول ریسک هاي مختلفه
ولی به نظرم اصلی ترین دلیلی که بعضی ها رشد می کنند و بعضی ها فقط در آرزوی رشد هستن اين مسئله س! بعضی ها قبول می کنن از حاشيه امن زندگي شون خارج بشن و قدم در دنیاي ناشناخته بگذارند در حالی که بعضی ها ترجیح می دهند همچنان در همون حاشيه امن خودشون زندگي کنند.
وقتی پس از یک ماه کار کردن در شرکت تونستم تر
سلام!!!!!!
آن یو سا !!!!(کره اي)!!!:)))))
یه چند وقتیه دارم روی یه سری تغییرات درونیه خودم کار میکنم!!!
مثلا کلاس نقاشی میرم.راستش واقعا دوسش دارم.تو دوران مدرسه اينجور کلاسا تو خونه ی ما غدقن بود!!
در واقع تو خونه ی ما درس مهم ترین فاکتور زندگي محسوب میشه و از نون شب واجب تره!!!متاسفانه یا خوشبختانه؟؟؟
به نظر من متاسفانه!
آخه بابا چقد درس؟یه خورده هم زندگي کنی جاي دوری نمیره
یا مثلا نجوم و ستاره شناسی که بهش علاقه دارمخانواده مخالفت میکنن که بچ
بسم الله
 
امروز بعد از چهار روز جسد فرناز دولتخواه کوهنوردی که در جبهه ی شمال شرقی دماوند گم شده بود پیدا شد.صفحه اينستاگرامش را بالا پايین میکنم و شوقِ زندگي را از عکس هايش میبینم.شوقی که خودم هم خوب میفهمم و درکش میکنم.اين مرگ برايم لذت بخش ترین مرگ دنیاست.مردن در راهی که برايم معنی بزرگی در اين روزگارِ بی معنی دارد.در صفحه اش اين جمله تحت تاثیرم قرار داد:
✨محبوب همه باش،معشوق یکی.مهرت را به همه هدیه کن،عشقت را به یکی.
 
شب به خیر خانم دول
دین و زندگي را براي کنکور چگونه بايد مطالعه کنیم که آیه ها و احادیث را باهم اشتباه نگیریم؟
١. دین و زندگي از نوع مباحث خواندنی می باشد، یعنی براي یادگیری اين درس نیاز به استدلال و حفظ کردن مطالب دارید. 
٢. در قسمت آیات اين درس، در مرحله اول به تسلط در ترجمه آیه رسیده سپس تمرکز خود را روی مفهوم آیه و ارتباط آن با متن بگذارید. 
٣. متن هاي اين درس را بايد به شیوه لايه اي مطالعه کرد، به اين صورت که ابتدا یک پاراگراف را مطالعه کرده و حاشيه نویسی آن را
نمیدونم چه علتی داره
که بین اين هیاهوی زندگي
بین اين گیر ودار ذهنی
بین اين آرزوهاي تموم نشدنی
دل وامانده
چرا نامه عاشقانه
پروردگارم رو باز نمیکنم
چرا شوقی برايم نمانده است
که ببینم چه پیغامی
از سوی دوست برايم 
آمده است
چرا کتاب
نور
هدايت
شفابخش
رو
نمیخوانم
حتما شیطان حسابی
در دلم تخم گذاری
کرده
حتما تمام تخم ها 
جوجه شده اند
و تمام دلم رو 
پر کرده اند
که دیگر برايش
رمقی نمانده
است.
متاثر ازآخرین پست وبلاگ عاشقی به سبک بی بی در مورد مهجوریت ق
نترس، طلاق بِده!
کم نیستند افرادی که در مسیر تلاش، از حاشيه‌ها می‌نالند و باز هم کم نیستند آنانی که در حاشيه‌ها گرفتار می‌شوند و تلاش هوشمندانه در راه هدف را به تلاش سختکوشانه در راه حاشيه بدل می‌کنند!
هنگامی که تصمیم می‌گیریم و قدم در راه می‌گذاریم، هر چیزی و هر راهی غیر از آن، حاشيه است. بله هر چیزی».
براي موفقیت در مساله‌اي مانند کنکور و آزمون وکالت و.، وارد مسیری می‌شویم که نیازمند آن است که چند ماه از عمر را به سبک دیگری سپری کنیم
آسمان همچنان حوالی ساعت ۹ روشن می‌شود و البته گاهی خورشیدی هم به آن معنا طلوع نمی‌کند. اکثر روزها، ابری خاکستری که در افق‌هاي دور محو می‌شود، آسمان‌ را می‌پوشاند. یک روزهايی هم، برفی با دانه‌هاي ریز می‌بارد و بعد از چند ساعت قطع می‌شود. اما آنچه ثابت است گذر زندگي و عبور پرسرعت روزهاست. 
یک هفته‌اي می‌شود که براي عبور روزهايم ترمز گذاشته‌ام. فکر نکنید زودتر از خواب بیدار می‌شوم یا برنامه‌ریزی‌ام براي زندگي بهتر از قبل شده است نه ات
توی بالکن کوچک اتاق، به پشتی شکسته صندلی چوبی تکیه زده‌ام، سیگار می‌کشم، به کاج‌هايی که در اين سرماي پیل‌افکن همچنان سبز مانده‌اند نگاه می‌کنم و بعد با خودم فکر می‌کنم که چقدر کلیشه می‌توان از اين منظره خارج کرد. کلیشه‌ها را از بالکن تف می‌کنم در چند متری مرد رهگذر و آخرین کام را از سیگار می‌گیرم. به حرف‌هايِ پیش از رفتنِ او فکر می‌کنم و سیگار را کف زمین بالکن رها می‌اندازم. یک سیگار دیگر بیشتر برايم باقی نمانده است، اما هنوز بايد به
نام کتاب: #بوف_کور | نویسنده: #صادق_هدايت | #موسسه_مطبوعاتی_امیر_کبیر | ۱۲۸ صفحه.در اينجور مواقع هرکس به یک عادت قوی زندگي خودش، به یک وسواس خود پناهنده می شود: عرق خور می رود مست می کند، #نویسنده می نویسد، حجار سنگتراشی می کند و هرکدام دق دل و عقده خودشان را بوسیله فرار در محرک قوی زندگي خود خالی می کنند و در اين مواقع است که یک نفر #هنرمند واقعی می تواند از خودش شاهکاری بوجود بیاورداين احتیاج به #نوشتن بود که برايم یکجور وظیفه ی اجباری شده بود. م
سامسونگ Q950TS معرفی شد؛ تلویزیون بدون حاشيه 8K با هوش مصنوعی
اين محصول به غیر از حاشيه باریکی که در لبه پايینی دارد، بدون فریم بوده و به گفته سازنده کره اي ضخامت پنل آن تنها 15 میلیمتر است.
رابط کاربری تلویزیون جدید سامسونگ به کمک هوش مصنوعی توانايی ارتقاء رزولوشن (Upscale) تمام محتواها به 8K، دسترسی به کانال هاي تلویزیون از طریق آنتن یا سرویس هاي استریم به کمک راهنماي بین المللی را دارد.
به روز هايی که هنوز پايش به زندگي ام باز نشده بود فکر میکنم.به روزهايی که نفس هاي گرمش،دست هاي یخ زده از هیاهوی مرا در خودش گرم نمی کرد به همان روزهايی که تکیه گاهی نداشتم‌.همان روزهايی که ولوله اي درونم بود که خودم هیچگاه بلد نبودم آرامش کنم .دلم میخواهد راه بروی،از پشت نگاهت کنم .دلم میخواهد نماز بخوانی،پشت سرت بايستم دلم میخواهد تک تک روزهايم را کنارت نفس بکشم .اصلا دوست دارم تمام زندگي ام را به تو اقتدا کنم .راستی؛من ِ بدون ِ تو
نوع خودرو
قیمت کارخانه
قیمت بازار دیروز
قیمت بازار امروز

دنا - تیپ 1
حاشيه بازار
۱۱۹٫۷۰۰٫۰۰۰
۱۱۹٫۰۰۰٫۰۰۰

دنا - تیپ 2
توقف فروش
۱۲۵٫۵۰۰٫۰۰۰
۱۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰

دنا پلاس - تیپ 1
۱۱۰٫۹۳۴٫۰۰۰
۱۴۲٫۰۰۰٫۰۰۰
۱۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰

دنا پلاس - تیپ 2
توقف فروش
۱۶۲٫۳۰۰٫۰۰۰
۱۶۱٫۰۰۰٫۰۰۰

دنا پلاس توربو
توقف فروش
۱۷۶٫۶۰۰٫۰۰۰
۱۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰

رانا LX
۶۷٫۲۰۳٫۰۰۰
۸۸٫۱۰۰٫۰۰۰
۸۷٫۶۰۰٫۰۰۰

سمند EF7
۶۹٫۷۷۳٫۰۰۰
۹۸٫۰۰۰٫۰۰۰
۹۴٫۰۰۰٫۰۰۰

سمند EF7 دوگانه سوز کد 16
حاشيه بازار
۱۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰
۱۱
احساسِ فوق العاده اي ته قلبم است، احساسی که مرا به شوق واداشته است، الان که دارم می نویسم، یک چیزی مثل یک رویاي شیرین، توی وجودم نقش بسته است، اغراق نکرده ام، اگر بگویم،زندگي در بند بند وجودم به جریان آمده است،احساسم را کنار لبخندم میگذارم، آرام میگیرم، انگار که به رقص آمده باشم، هیجانم قابل توصیف نیست.
خداي قشنگم امروزم را با حالِ خوشی که برايم به ارمغان آورده اي شروع کردم، گوشه ی تقویمم نوشتم، آذر را خواهم زیست، آن گاه خندیدم، بلند و از س
به عنوان یک جوان مسلمان همیشه می پرسیدم با اين قرآن که خدا در اختیار ما قرار داده است چند چندیم؟
افرادی هستند که اين قرآن را صرفا براي پاک کردن گناهان در شب هاي قدر میخواهند. عده اي هستند که صرفا براي ثوابش میخوانند بی آن که بخواهند آن را در زندگي شان پیاده کنند.
پیامبر (ص) در روز قیامت از ما شاکی خواهد بود که چرا نخواستیم آن را در متن زندگي مان قرار دهیم و زندگي مان را بر اساس آن بچینیم:
وَقَالَ الرَّسُولُ یَا رَبِّ إِنَّ قَوْمِی اتَّخَذُوا هَ
همه چیز عادی می شود. یا لااقل من سعی می کنم اينطور‌ وانمود کنم. سعی میکنم برايم مهم نباشد در زندگيش چه خبر است. یا اينکه من تنها شده ام. سعی میکنم انقدر دورم را با پسر شلوغ کنم که به خودم ثابت کنم به او نیاز ندارم. ولی راستش را بگویم، هر روز صبح که بیدار می شوم یک لحظه به اين فکر میکنم که دیگر نیست، و خیلی برايم غیر قابل باور است.
متعجبم از کسانی که دغدغه مالی و معیشتی ندارن ولی خودشون رو وقف فضاي بی روح و سرد مجازی می کنن و اونو به ساختن و تجربه فضاي گرم و روح بخش خانواده ترجیح میدن.
زندگي در خانواده خلاصه میشه و باقی ماجرا ها فقط حاشيه هاي زندگي هستند
دیروز تولدم بود. الآن دقیقاً هفده سال و یک روز دارم! سال‌هاي قبل روز تولد و جشن تولد و تبریک تولد و همه‌ی اين تشریفات برايم بی‌معنا بود. طوری که راحت از کنارش می‌گذشتم و گمان هم می‌کردم به نقطه‌ی خاصی رسیده‌ام که روز تولد برايم جذابیتی ندارد. اما اين گرايش به بی‌تفاوتی، طی زمان برعکس شد و حالا حس خوب و شادتری نسبت به متولد شدنم در یک روز خاص دارم. حالا اينکه سال‌ها درگذر اند و اينکه هرسال به همان روز منحصرد بفردِ یادآور زايیده شدنم باز می
خواننده موزیک توی گوشم میخونه : (اين زندگي سر گذر ندارد)
زیر لب تکرار میکنم اين زندگي سر گذر ندارد، وقتی با همه توانش جلوت ايستادهو بهت اجازه نمیده بدون آسیب ازش بگذری
سخته
مردد میشی
بین موندن تو حاشيه امن یا رفتن و اتفاقات غیر منتظرهاينجاست که فقط میتونی بگی براي اينکه جنگجو خوبی بشی بايد کتک خور خوبی هم باشی.!
پ ن : از ذهن آشفته و خسته امروز همینم زیاده.
6
چند وقت قبل بود که سرِ مزارش رفتم و گفتم که برايم پدری کند. براي خودم و دوستم. بیشتر دوستم، بعد خودم. شهید دستش باز است! خیلی باز. میتواند. یقین دارم. امشب یاد اين افتادم که گفته بودم برايم پدری کند. خب، اگر سپرده ام برايم پدری کند و میدانم که پدری میکند و همیشه به چشم یک پدر به او نگاه کرده ام، نبايد به او بگویم پدر روزت مبارک»؟! بعد حالا ماجرا جالب تر هم میشود. کادو چه چیزی بگیرم خوشحال میشود؟! چیزی که ندارم ببرم. همین که خوب باشم راضی میشوی؟! چر
بايد برگردم به خودم. و یادم باشد همین طور آبکی خودم را از دست ندهم. حوصله‌ ی آدم ها را ندارم. اينها را اينجا می‌گویم وگرنه بیرون از اينجا قضاوتی روی آدم ها ندارم. اينجا اين طوری است . بیرون از اين‌ جا کاری به کار کسی ندارم. عادت گرفته‌ ام حرف دیگران را که می‌شنوم سکوت کنم. به گوش‌هايم هم عادت داده ‌ام کمتر بشنوند. فقط توی خودم هستم. شايد اينطور برايم بهتر باشد که سکوت کنم. شايد بهتر باشد باز سعی کنم زندگي کنم. شايد بهتر باشد دست و پا بزنم. ورز
هنوز هم زیباترین آواي دنیا برايم شنیدن خنده هاي توستهنوز هم زیباترین طلوع برايم طلوع چشمان زیباي توستهنوز هم غم انگیز ترین اتفاق برايم صورت اندوه ناک توستهنوز هم آغوشت برايم مقدس و دستانت زندگي بخش به جان من استهنوز هم در کوچه هاي خلوت عاشقی ، در میان سکوت بوسه هايمان زندگي میکنم
جمله هاي عاشقانه براي شریک زندگي
چه لحظه قشنگیه اون لحظه کهمن میگم نفس من کیه ؟و تو با تمام وجود میگی منم
جملات عاشقانه براي همسرم
زندگي مثل بازی حکمهحتماً لازم ن
حقیقت زندگي      ۵۳/۱/۲۲
در حاشيه زندگي به زیست ادامه دادن و با احتیاط کامل از خطر لغزیدن گام برداشتن در واقع در سايه زندگي بودن تا در متن آن قرار گرفت و با امواج سهمگین و خروشان دریاي زندگي که در هر قدم انسان چون کوه قد برافراشته اند و در مبارزه و جدال بودن، مقايسه اش مانند بهار و زمستان است.
زمستان در حال احتزاز است. آخرین نفس ها را در سکوت و س کامل می کشد. و حال آنکه بهار در رگ هايش خون جوانی جریان دارد و باد عشق همه جا را سرسبز و شادمان می کن
بنام پدید آورنده ی هر چه زیباست .
سلام و عرض ارادت و احترام
هنرکده ی نقش  آفرینی آرشیدکاشی ، بافت و دکوراسیون داخلی با سابقه ی 30 سال در زمینه ی گرافیک و انواع روشهاي چاپ . آماده ی همکاری با صنايع کاشی و سرامیک . ام دی اف . کاغذ دیواری . نساجی . لوازمالتحریر ، انواع متد چاپ ، لیزر ، دکوراسیونداخلی و  هر صنعت و هنری که نیازمند طرح و نقش باشد .آی دی تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید طرح : همراه ما باشید کانال تلگرام @arshid_studio

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها