نتایج جستجو برای عبارت :

رسید ساز جعلی بانک صادراتgo

  بانک صادرات ایران با طرح تبسم» تا دو میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود صفر درصد پرداخت می‌کند.

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از امکان دریافت تسهیلات تا سقف دو میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی با نرخ سود صفر درصد با رونمایی از طرح تبسم» (تسهیلات بدون سود مرابحه) بانک صادرات ایران خبر داد.
ادامه مطلب
بانک صادرات ایران با طرح تبسم» تا دو میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود صفر درصد پرداخت می‌کند.

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از امکان دریافت تسهیلات تا سقف دو میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی با نرخ سود صفر درصد با رونمایی از طرح تبسم» (تسهیلات بدون سود مرابحه) بانک صادرات ایران خبر داد.
ادامه مطلب
  بانک صادرات ایران با طرح تبسم» تا دو میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود صفر درصد پرداخت می‌کند.

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از امکان دریافت تسهیلات تا سقف دو میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی با نرخ سود صفر درصد با رونمایی از طرح تبسم» (تسهیلات بدون سود مرابحه) بانک صادرات ایران خبر داد.
ادامه مطلب
پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک صادرات ایران ٧ میلیارد ریال جایزه می‌گیرند.
رئیس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان بانک صادرات ایران گفت: پذیرندگان پایانه‌های فروش این بانک در شش ماه پیش رو با مشارکت در طرح فروش طلایی ٢» به قید قرعه از هفت میلیارد ریال جوایز نقدی برخوردار خواهند شد.
ادامه مطلب
خلاصه خبر: رئیس بانک مرکزی روند مثبت این منابع از بانک مرکزی این کشور گفت که بازسازی شده و به تدریج روند صادرات کالا و نفت و پیش بینی های این مرکز…
منبع:https://big-news.ir/روند-مثبت-دسترسی-به-منابع-بانک-مرکزی-در/
این نوشته در دسته اقتصادی منتشر شده است.
مشاهده مطلب در کانال
پاسخ عسگراولادی به بانک مرکزی.
به گزارش تابناک اقتصادی»؛ اسدالله عسگراولادی اظهار کرد: بنده شصت سال است که فقط با یک شرکت صادرات انجام می‌دهم و در تمام این مدت مشغول صادرات خشکبار بوده‌ام. وی در پاسخ به اینکه چرا بانک مرکزی گفته شما دو شرکت دارید و تا پایان آبان امسال بیش از ۱۶ میلیون یورو نیز صادرات داشته‌اید که هنوز وارد چرخه اقتصادی نشده است، اظهار کرد:
ادامه مطلب
 هشدار: این پیامک در خصوص رمز پویای بانکی جعلي است.
در پی شروع مرحله اطلاع‌رسانی و اقدام مشتریان بانکی برای اخذ رمز پویا، روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به اطلاع می‌رساند هموطنان عزیز نسبت به دریافت پیامک‌های جعلي نظیر نمونه فوق مراقب باشند.
ادامه مطلب
یکی تو خیابون داشت داد می‌زد. یکی بلندتر داد زد که زشته، داد نزن!

یه نصیحت کوچک اینکه اگر پولی در حساب بانکی دارید، پیشنهاد می‌کنم به بانک خاورمیانه منتقل کنید. اگر قرار باشه برای بانک‌ها اتفاقی بیفته، این بانک آخرین بانک خواهد بود. و البته تنها بانک غیرورشکسته در ایرانه. می‌تونید صورت‌های مالی این بانک رو از سایت کدال بررسی کنید.
بانک سامان : 
شعبه جام‌جم بانک سامان به نشانی خیابان ولیعصر، نرسيده به چهارراه پارک‌وی، نبش کوچه ترکش‌دوز برای این خدمت در نظر گرفته شده و دارندگان سکه یا گواهی سپرده آن می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۳ تا ۱۵:۴۵ برای تحویل و دریافت سکه به این شعبه مراجعه کنند.
بانک رفاه : 
خزانه پردیس بانک رفاه به آدرس تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی پلاک۱۸۶ ساختمان پردیس، برای انجام فرایند تحویل سکه، صرفا در روزهای شنبه، دوشنب
همیشه بانک ها محل جمع آوری پول هستند و مردم پول هایشان را در بانک نگهداری میکنند ولی ما بانک گروه داریم و شما میتوانید برای پیدا کردن گروه مد نظر خودتون به این بانک بیاین.
بانک گروه رو به دوستان و همکلاسی های خودتون معرفی کنید و لینک گروه خودتون رو در بانک گروه ثبت کنید تا ما گروه رو انتشار بدیم و شما بتونید عضو واقعی دریافت کنید.
گروههای تلگرامی در بانک گروه امن هستند و شما میتونید گروه خودتون رو در بانک ما سرمایه گذاری کنید.
درگاه‌های پرداخت اینترنتی جعلي.
با توجه به افزایش تعداد سایت های جعلي در فضای پرداخت کشور، بانک مرکزی از دارندگان کارت های بانکی درخواست می نماید هنگام انجام عملیات بانکی و خرید در فضای مجازی، توجه و دقت لازم را به عمل آورده و از ورود و افشای اطلاعات کارت خود در سایت های نامعتبر و مشکوک خودداری نمایند.
ادامه مطلب
رسيد ساز جعلي بانک ها*آپدیت شد*
برنامه ساخت و ویرایش رسيد جعلي برنامه آپ بسیار شبیه به رسيد اصلی امکان ویرایش همه قسمت ها کاملا راحت و تنها با یک کلیک با استفاده از این برنامه میتوانید رسيد های برنامه پرداخت آپ رو جعل کرده و با ان با دوستانتان شوخی کنید کار با برنامه راحت بوده و نیاز ب هیچ آموزشی نمی .
دریافت فایل
نحوه فعال کردن رمز دوم پویا برای کاربران بانک صادرات
دانلود اپلیکیشن رمزساز ریما” بانک صادرات
امروز در سایت لیموناپ قصد داریم تا نحوه فعال کردن رمز دوم پویا را برای شما کاربران عزیز توضیح بدیم.
حتما اطلاع دارید که در تغییرات اخیر، دیگه نمیتونید از رمز دوم های ثابتتون استفاده کنید و برای انتقال پول و یا هر کاری دیگه ای که نیاز به رمز دوم داشتید، باید رمز دوم پویا را فعال کرده باشید.
چطور باید رمز دوم بانک صادرات را فعال کرد؟
اگر شما از گوشی
امور بین الملل بانک تجارت:خیابان شهید طالقانی، تقاطع استاد نجات الهی، شماره ۱۳۰
امور بین الملل بانک سپه: میدان آرژانتین، روبروی پارکینگ بیهقی، پلاک ۷- طبقه ۶
امور بین الملل بانک پارسیان: شهرک غرب-بلوار فرحزادی-خیابان زرافشان- پلاک ۴-ساختمان مرکزی بانک پارسیان-طبقه ششم
امور بین الملل بانک ملی ایران: خیابان میرداماد-بعد از بانک مرکزی -شعبه مهر ملی-طبقه دوم
امور بین الملل بانک صادرات: خیابان سمیه، نرسيده به خیابان شهید مفتح، برج سپهر، طبقه ۱۸
پنجشنبه 10/5/1395صبح با باباجونت رفتیم بانک صادرات سر کوچه تا برات حساب باز کنیم،اول قرار بود مشترک با حساب من باشه ولی کارمند بانک گفت با باباش باشه بهتره و این شد که شما با حساب بابا و خودت صاحت یک عدد عابر بانک شدی و وقتی اسم و فامیلت رو روی کارت دیدم کلی ذوق کردم ان شاءالله همیشه حسابت پر پول باشه و تنت سلامت دلت خوش.بهترین ها رو برات آرزو میکنم عشق مامان
تفاوت اول سود بورس و بانک:
تضمین سود
 بانک به سپرده شما سودی تضمین شده ولی در مقایسه با بازه زمانی که این پول در اختیار بانک است، سودی پایین پرداخت می‌کند. اما سودی که می‌توانید از بورس به دست بیاورید، در مقایسه با بانک بسیار بالاتر بوده ولی مثل بانک تضمینی برای کسب آن وجود ندارد
تهران- ایرنا- بانک مرکزی براساس بخشنامه ای به همه بانک‌ها برای اخذ شناسه اختصاصی از این بانک ۶ ماه مهلت تعیین کرد.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه‌ای به همه بانک‌ها و شعب تابعه  به استفاده از شناسه اختصاصی اخذ شده از بانک مرکزی در همه اسناد، مکاتبات، سامانه‌های خدماتی و پرداختی، صدور دسته چک، کارت، سربرگ و سردرب شعب و باجه‌ها مم کرد.
براساس این بخشنامه بانک مرکزی ۶ ماه برای اقدام در این مورد به بانک‌ها مهلت داده است و اعلام ک
  آغاز پرداخت سود سهام شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران» در شعب بانک صادرات ایران.

‌سهامداران حقیقی و حقوقی شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران» با نماد مادیرا» می‌توانند جهت دریافت سود سهام سال مالی منتهی به ٢٩ اسفندماه ١٣٩٧ به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
ادامه مطلب
علامت روشن و خاموش شدن باتری در بالای نمایشگر دستگاه رمزیاب سخت افزاری نشان دهنده اینه که عمر باتری دستگاه رو به اتمام هستش و بعد از مدت کمی (کمتر از یکماه) باتری تمام شده و دستگاه دیگر روشن نمی شود. برای دستگاه جدید باید از طریق سایت اینترنت بانک صادرات و یا مراجعه به شعب این بانک اقدام کنید.همچنین شما می توانید در صورت نیاز از نوع رمزیاب " نرم افزاری ussd " و یا " ایستا با پیامک " بجای نوع سخت افزاری استفاده کنید که به مراتب هزینه کمتری برای شما د
استفاده از رمز یکبار مصرف اجباری است و احتمالا پیامک بانک هایی که در آنها حساب دارید تا کنون چندین بار برای شما ارسال شده است تا در اسرع وقت اقدام به گرفتن رمز دوم پویا نمایید. برخی از افراد که اطلاعی در این خصوص نداشته اند یا به دلیل مشغله کاری هنوز به بانک مراجعه نکرده اند ، توصیه می کنیم در اسرع وقت نسبت به فعال سازی رمز دوم پویا اقدام نمایند.
واقعیت اینجاست ، با دریافت رمز دوم پویا بانک صادرات یا سایر بانک ها گامی محکم در راستای محافظت از ح
جریان ادغام بانک قوامین و سپه سال 97 | اخرین خبر از ادغام بانک های نظامی
 ادغام بانک ها : بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه) بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه ادغام می‌شوند
اخرین خبر از ادغام بانک قوامین
گفته می‌شود برخی از این بانک‌ها با این ادغام موافقت کرده‌اند. اگر این اتفاق عملی شود پنج بانک انصار، مهر اقتصاد؛ حکمت ایرانیان؛ قوامین وکوثر به بان
  ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح با بانک سپه.
 بانک‌های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر در قالب یک بانک واحد در بانک سپه به‌عنوان نخستین بانک ایرانی و یکی از بانک‌های معتبر دولتی در عرصه بانکداری کشور ادغام می‌شوند.
ادامه مطلب
بانک اطلاعاتی مجموعه ای سازمان یافته از داده های ساختاری است که بصورت الکترونیکی در یک سیستم کامپیوتری ذخیره می شوند. در این مقاله قصد داریم تا به یک سوال مهم پاسخ دهیم. بانک اطلاعات اوراکل چیست؟ بانک های اطلاعاتی تاثیر بسزایی در طبقه بندی اطلاعات و داده ها دارند و نیاز به این بانک …https://blog.iranserver.com/oracle/
برای دریافت پاسخ لطفا به این مطلب مراجعه کنید:
تمام شدن شارژ باتری دستگاه رمزیاب OTP بانک صادرات ایران
علامت روشن و خاموش شدن باتری در بالای نمایشگر دستگاه رمزیاب سخت افزاری نشان دهنده اینه که عمر باتری دستگاه رو به اتمام هستش و بعد از مدت کمی (کمتر از یکماه) باتری تمام شده و دستگاه دیگر روشن نمی شود. برای دستگاه جدید باید از طریق سایت اینترنت بانک صادرات و یا مراجعه به شعب این بانک اقدام کنید.همچنین شما می توانید در صورت نیاز از نوع رمزیاب " نر
رمز یکبار مصرف بانکی (پویا) از امروز جایگزین رمز ایستا در برخی بانک‌های کشور شده و از این به بعد، مشتریان این بانک‌ها باید ااما از این نوع رمز برای تراکنش‌های غیرحضوری (اینترنتی) و بالای ۱۰۰ هزار تومان استفاده کنند.
بر اساس ترتیبی که بانک مرکزی اعلام کرده، رمز دوم ایستای کارت‌های بانکی در بانک‌های صادرات و پاسارگاد از امروز و‌ بانک‌های قرض‌الحسنه رسالت و ایران-ونزوئلا در روز دهم و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در روز دوازده بهمن‌ماه غ
خرید بانک شماره موبایل یکی از راه‌های تبلیغات پیامکی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی و مجازی است، اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی را داشته باشید در اکثر پنل اس ام اس بانک شماره موبایل برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید به شماره های موجود در سامانه پیامکی پیامک ارسال کنید اما شما مجاز به مشاهده بانک شماره یا خروجی بانک شماره نیستید اگر هدف شما بازاریابی تلفنی، ایجاد گروه‌های تلگرامی، تبلیغات اینس
تحقیق بررسی عوامل مؤثر بر کاهش میزان رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات ایران
دانلود تحقیق بررسی عوامل مؤثر بر کاهش میزان رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات ایران، در قالب فایل word. در تحقیقی که توسط یکی از کارمندان کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با مدرک کارشناسی ارشد صورت گرفته است. عوامل موثر بر میزان رضایت شغلی کارکنان با توجه به متغیرهای مستقلی مانند امنیت شغلی و .
دانلود پروژه عملیات بانکی شعب بانک صادرات بصورت جامع
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش پروژه عملیات بانکی شعب بانک صادرات در 75 صفحه آماده دانلود شده است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمائید.
بخشی از متن پروژه عملیات بانکی شعب بانک صادرات :
مقدمه:
اقتصاد کنونی جهان اقتصاد پولی است . اغلب معاملات و مبادلات با پول صورت می پذیرد  . پول در فعالیتهای اقتصادی نقش بسیار تعین کننده ای دارد .بدون استفاده از آن هزا
قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران درباره امضای تفاهم‎نامه با بانک صادرات به عنوان بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران توضیحاتی ارایه کرد. به گزارش ستاد خبری سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران، قادر آشنا با تشکر از خدمات و زحمات بانک شهر در چهار دوره گذشته برپایی نمایشگاه کتاب تهران درباره انتخاب بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران گفت: بانک صادرات در تفاهم‎نامه‎ای که به امضا رسيد به عنوان بانک عامل و یکی از حامیان نمایشگ
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: ادغام بانک های نظامی در راستای ساماندهی وضعیت سرمایه بانک ها و کاهش هزینه های بانکی با کاهش تعداد شعب انجام می شود.

متن کامل خبر: چرا بانک های نظامی ادغام می شوند؟
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، به اطلاع عموم هموطنان گرامی می‌رساند، بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی(سران سه قوه) در ارتباط با ادغام بانک‌ها و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، این مهم با اتخاذ تمهیدات مناسب و اطمینان بخش برای مشتریان، سپرده‌گذاران، سهامداران، کارکنان و سایر ذینفعان مد‌نظر قرار گرفته و پس از انجام بررسی‌های کارشناسی گسترده با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط، برنام
شما برای دسترسی به لینک های تلگرامی کافی هست که یک بانک لینک تلگرام داشته باشید، در این بانک لینک گروه ها و کانالهای نگهداری میشه و شما میتونید عضو هر کدوم از گروههایی که دوست داشتین بشین.
این لینک ها رو البته خود شما دوستان به این بانک معرفی کردین و شما به عنوان اصلی ترین بانک داران این لینک ها هستین و البته اگر شما لینک دارین و دوست دارید که لینکتون داخل این بانک گذاشته میشه میتونید به پشتیبان ما پیام بدین تا اینکار رو براتون انجام بده.
شما
وام بانک ملی یکی از تسهیلاتی است که بانک ملی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. وام بانک ملی در قالب تسهیلات مختلفی ارائه می‌شود؛ تسهیلات مشارکت حقوقی، تسهیلات مساقات، تسهیلات مشارکت مدنی، تسهیلات قرض‌الحسنه و سپرده‌گذاری، تسهیلات مزارعه، تسهیلات سلف، تسهیلات فروش اقساطی، تسهیلات اجاره به شرط تملیک، تسهیلات جعاله، تسهیلات مسکن، تسهیلات ازدواج، تسهیلات خرید کالای بادوام، تسهیلات خرید خودرو و تعویض خودرو فرسوده، تسهیلات سرمایه‌گذ
می گویند وقتی رضا شاه تصمیم گرفت بانک ملّی را تأسیس کند، برای بازاری های تهران و اطراف پیغام فرستاد که از بانک ملّی اوراق قرضه بخرند. هیچ کدام از تجّار بازار حاضر به این کار نشد. 
وقتی خبر به خانم فخرالدّوله، مالک بسیار ثروتمند، خواهر مظفّر الدین شاه و مادرمرحوم دکتر امینی رسيد، به رضاشاه پیغام فرستاد که: 
مگر من مرده ام که می خواهی از بازاریان پول قرض کنی ؟ من حاضرم در بانک ملّی سرمایه گذاری کنم. 

ادامه مطلب
وخاور در پنج ماه ابتدائی سال جاری به صورت میانگین، ماهانه 118 میلیارد تومان درآمد تسهیلات و 70 میلیارد تومان سود سپرده داشته است. (48 میلیارد تومان تراز بانک)
بانک خاورمیانه در شهریور ماه 125 میلیارد تومان درآمد تسهیلات و 75 میلیارد تومان سود سپرده داشته است. در نتیجه تراز عملیاتی بانک 50 میلیارد تومان بوده که نسبت به میانگین امسال بهبود یافته است. با اینحال نزدیکی این عدد با میانگین تراز ماه های گذشته نشان از ثبات عملکرد بانک در درآمد های مشاع می
 
ساعت کاری بانک‌ها در هفته آینده اعلام شد. براساس تصمیم شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی ساعت کاری بانک های عضو شورا در سطح کشور از ١٧ تا ٢٢ اسفند ٩٨ پس از هماهنگی با استانداران برای کارکنان بانک از ٨ صبح تا ساعت ١٣ و برای مشتریان ساعت ٨:٣٠ تا ١٢:٣٠ خواهد بود
اولین روش: نوسان قیمت سهام
 اولین روش سود کردن در بازار بورس، نوسان قیمت سهام است که امروزه نسبت به گذشته رواج بیشتری پیدا کرده است. اگر سهام یک شرکت را به قیمت ۱۰۰ تومان خریداری کنید و بعد از مدتی به قیمت ۱۴۰ تومان آن را بفروشید، طی این مدت که ممکن است از چند روز تا چند ماه طول بکشد توانسته‌اید ۴۰% بازدهی از پول خود به دست آورید. به عنوان یک مثال واقعی، همان طور که در تصویر زیر می‌بینید سهام بانک صادرات در تاریخ ۱۹ دی ماه ۱۳۹۴ ۸۹۰ قیمت ریال
بانک مرکزی بخشنامه‌ای را به بانک‌ها و موسسات اعتباری برای نظارت بیشتر بر افراد دارای بیش از ۲۰ فقره چک برگشتی ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی ، مدیریت کل نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری با صدور بخشنامه‌ای تاکید کرد: مطابق با بند ج ماده ۳۵ قانون پولی و بانکی کشور، هر بانک در مقابل خسارتی که براثر عملیات آن متوجه مشتریان می‌شود مسئول و متعهد جبران خواهد بود.
ادامه مطلب
در تابستان امسال ، شعبه عابر بانک میانرود بانک ملت افتتاح شد و همزمان با راه اندازی آن دو دستگاه عابر بانک نیز نصب و در خدمت مردم ساکن منطقه میانرود قرار گرفت .
افتتاح یک شعبه از یک بانک یکی از نیازمندیهای بحق این منطقه نوپا می باشد که شایسته است اقدام سریع صورت گیرد و با بالا رفتن جمعیت میانرود ، از سالها پیش این نیاز احساس می گردید ولی متاسفانه هیچکدام از بانکا چنین اقدام خداپسندانه تا کنون انجام نداده بودند تا اینکه مدیریت استان فارس بانک
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه با پیگیری حقوقی این بانک، تلاش آمریکا برای توقیف و انتقال وجوه بانک مرکزی ایران در اروپا خنثی شد،گفت:‌مبلغ ۱.۶ میلیارد دلار متعلق به بانک مرکزی نزد کلیراستریم لوکزامبورگ که از تاریخ ۱۳۹۴.۱۰.۲۵در توقیف بود رفع توقیف شد.
پنج شنبه ، ۲۱فروردین ۹۹@IrNews_24
[عکس 980×678]
مشاهده مطلب در کانال
بانک شماره موبایل چیست ؟
بانک های اطلاعاتی یا همان بانک شماره موبایل اصطلاحا به شماره موبایل های جمع آوری و یا خریداری شده با موضوعات و کاربردهای صنفی مختلف می باشد که گاها به آن دیتا شماره همراه نیز می گویند.
بانک های اطلاعاتی متعددی وجود دارد و ما تمام تلاشمان را برای جمع آوری و خریداری این بانک اطلاعاتی انجام داده ایم که ما یک مرجع کاملی از بانک شماره ها را گرد هم آورده ایم تا رضایت شما عزیزان را در فروشگاهمان جلب کنیم. 
mobile118.net
امروز دراین پست تصمیم داریم تا در خصوص نحوه دریافت رمز دوم پویا بانک کشاورزی و اپلکیشن ارائه و معرفی شده در این مزینه ، تحت عنوان برنامه ریما بانک کشاورزی بپردازیم.
با توجه به اینکه اخیرا ، سرقت ها و ی های اینترنتی رواج زیادی پیدا کرده و روز به روز نیز در زمینه ی های این چنینی پیشرفت حاصل می شود ، برای جلوگیری از عملیات هایی چون فیشینگ که نتایجی جز انجام خریدهای غیر مجاز ، سرقت پول ، دسترسی به اطلاعات و حساب های بانکی افراد و . ند
ردیف
نام شعب
آدرس شعب بانک شهر در کرج
شماره تماس


1
بانک شهرشعبه گلشهر(265)
کرج، خیابان 45 متری گلشهر ،آبان شرقی، پلاک 2/603
026-34643188026-34643194

2
بانک شهرشعبه عظیمیه  (268)
کرج، بلوار 45 متری کاج، پلاک303
026-32512519026-32512601

3
بانک شهرشعبه میدان توحید (286)
کرج، میدان توحید، بلوار بلال حبشی، پلاک72
026-32279247

4
بانک شهر شعبه هفت تیر(307)
کرج، بلوار هفت تیر، حد فاصل چهارراه کارخانه قند و چهاراه مصباح 
026-32262820

5
بانک شهر شعبه شهید بهشتی (367)
کرج، خیابان شهید بهشتی، نرسيده ب
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، بانک مرکزی درباره بخشودگی سود و جرایم تسهیلات دامن یک میلیارد ریال سررسيد شده تا سال ۱۳۹۷» اعلام کرد: براساس اجرای بند ل» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور، موضوع بخشودگی سود تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریال که از سال ۱۳۹۵ تاکنون در حال انجام است.  با توجه به آمار شهود شده در سال ۱۳۹۵، کلیه مطالبات ناچیز از یک میلیارد ریال سیستم بانکی، محتوی زیاد از ۲۶ میلیون بایگانی با مانده اصل بدهی بیش از
انتقال وجه
کارت به کارت
از طریق همراه بانک تا سقف ده میلیون تومان
حساب به حساب
از طریق همراه بانک تا سقف صد میلیون تومان 
حواله ساتنا و پایا و پل
از طریق همراه بانک تا سقف صد میلیون تومان 
ادامه دارد. 
 
 چگونه در بانک سود می‌کنیم؟ وقتی پول خود را در بانک سپرده گذاری می‌کنید، سالیانه مبلغی را به عنوان بهره از بانک می‌گیرید. این بهره در واقع همان اجاره پول شما است که بانک در عوض مدت زمانی که از پولتان استفاده کرده به شما پرداخت می‌کند. مثلا اگر یک میلیون تومان در حساب بانکی خود سپرده گذاری کنید با نرخ بهره فعلی (۱۸%) در انتهای سال مبلغ ۱۸۰ هزار تومان به عنوان بهره یا همان سود بانکی دریافت خواهید کرد. یعنی با گذشت یک سال ۱۸% بازدهی از پول خود ب
گزارش جدید سهولت انجام کسب و کار بانک جهانی 
(Doing Business 2020)
 
بر اساس آخرین گزارش سهولت انجام کسب و کار بانک جهانی (DB 2020)که توسط بخش کسب و کار بانک جهانی منتشر شد، نمره سهولت کسب وکار امسال ایران با بهبود ۱.۵ واحدی به ۵۸.۵ افزایش یافته است و با یک رتبه صعود در رده ۱۲۷ در میان ۱۹۰ کشور قرار گرفته است. 
 
ادامه مطلب
❓برخی می گویند: حرم ها را چرا می بندید ولی بانک ها را نه؟ 
✅جواب: 
ورود زوار به حرم های مطهر هیچگونه #اضطرار و یا #ضرورت روزانه ندارد. اما بانک ها پاسخگوی نیازهای ضروری مردم هستند که بدون فعالیت ،#اختلال در #زندگی_عادی مردم را ایجاد می کند. 
  با تسهیلات کارت اعتباری بانک گردشگری سفر کن.
گردش کارت اعتباری بانک گردشگری؛ یک کارت اعتباری (Credit Card) است که دارنده آن می تواند تا سقف معینی نسبت به خرید خدمات سفر از مراکز طرف قرارداد بانک (آژانس، هتل و ) اقدام نماید.
ادامه مطلب
تمدید یکساله کارت های نقدی بانک سینا در فروردین ماه 99

به منظور کاهش مراجعات به شعب بانک با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و حسب اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تاریخ انقضای کارت نقدی منقضی شده مشتریان بانک سینا در فروردین ماه تا پایان سال جاری تمدید شد.
ادامه مطلب
عضو هیات مدیره انجمن فولاد دلایل زیر را برای کاهش صادرات فولاد اعلام کرد هر چند با وجود تحریم ها و بر اثر آن کاهش صادرات نفت باید در راستای صادرات محصولات غیر نفتی جایگزین شود:
خوب است بخوانید : بروزترین قیمت آهن
افزایش هزینه های مربوط به تولید و بی ثبات بودن بازار.
افزایش نرخ ارز ، که باعث افزایش قیمت فولاد شده است
تحریم ها به عنوان یک عامل خارجی تمایل خریداران را به خرید اجناس ارزان افزایش داده است
طرح پیمان سپاری ارز : این طرح صادرکنندگان
سوالات دعوت به همکاری بانک پاسارگاد(اسفند 98)
سوالات دعوت به همکاری بانک پاسارگاد(اسفند 98) با پاسخ
سوالات بانک پاسارگاد در سال ۹۸ (جدید اسفند 98)
نمونه سوالات بانکها در سال 98 (عمومی و تخصصی)

نمونه سوالات بانکی


سوالات دعوت به همکاری بانک پاسارگاد(اسفند ۹۸ (جهت دانلود کلیک کنید)
برندگان قرعه کشی بانک مسکن ۹۸.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مربوط به سال 1397 با حضور اعضای هیات نظارت بر انجام قرعه کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور ، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی ، نمایندگان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، عضو هیات مدیره بانک و نیز مدیران امور ، روسا و کارشناسان ادارات برگزار شد .
ادامه مطلب
بانک ایمیل بازاریاب های فعال اینترنتی
قیمت: 55000 تومان

23556 ایمیل کاملا فعال بازاریاب های فعال اینترنتی
این ایمیل ها مستقیم از دیتابیس سایت های فعال در زمینه بازاریابی محصولات و خدمات فعال در اینترنت خروجی گرفته شده است و با استفاده از سیستم ارسال کد و پنل ایمیل مارکتینگ فعال بودن ایمیل ها بررسی و تضمین شده استسایت ایران سی ان تنها عرضه کننده این دیتابیس فعال می باشد و باتوجه به قیمت درنظر گرفته شده مناسب برای استفاده به صورت حرفه ای در تبلی
به استناد سایت عقود و قراردادهای دینا رئیس کل بانک مرکزی از صاحبان کسب و کارهایی که به تشخیص خود مشمول تعویق اقساط وام هایشان به مدت سه ماه می شوند خواست از مراجعه به شعب بانک ها خودداری کنند و تاکید کرد بانک ها اطلاع رسانی ضروری را خواهند داشت . برای مشاهده عدم مراجعه به بانک ها برای تعویق سه ماه اقساط بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/52/عدم-مراجعه-به-بانک-ها-برای-تعویق-سه-ماه-اقساط.html
اسامی برندگان سی و سومین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه کارگران اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک می توانند با مراجعه به شعب و پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir از نتیجه این قرعه کشی مطلع شوند.
ادامه مطلب
رفتم بانک که یه مقدار پول بریزم به حساب
داخل بانک مثل تنور گرم بود ! بعد کلی انتظار ، صندوقدار بانک گفت کسی
نمی خواد پول واریز کنه ؟ من و یکی دیگه از مشتریها اعلام کردیم که واریزی
داریم . ظاهرا پول نداشت به یکی از مشتری ها بده !!!
رفتم جلو باجه که واریز رو انجام بدم نسیم خنکی حس کردم . نگو کولر رو
برای خودشون تنظیم کردن فقط !!! ما رو باش پولمون رو دست کی می سپریم !
ساعت 10:بانک ملت در حال مثبت شدن ولی مهم یک ساعت پایانی بازار است.
***
 ساعت 12 : تا اینجای کار روند معاملات عالی بوده بعد جمع اوری صفهای فروش در سهام ارزنده، نوبت به کفسازی و پیاده کردن نوسانگیرها خواهد رسيد. بعد بمرور محرکهای بنیادی  پتانسیل رشد را فراهم خواهد کرد.
وام فوری و بدون ضامن با سود ترجیحی بانک تجارت.
این طرح اشخاص حقیقی می توانند با افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری بلند مدت، ضمن نگهداری وجوه خود در بانک و اخذ سود سپرده، از تسهیلات متعلقه موضوع این طرح با نرخ سود ترجیحی (نرخهای کمتر از نرخ مصوب بانک مرکزی) استفاده کنند.
ادامه مطلب
به گفته یکی از کاربران سایت ما برای حل مشکل تمام شدن شارژ باطری دستگاه رمزیاب سخت افزاری بانک صادرات از راه حل زیر استفاده کنید ببینید جواب میگیرید؟

قراردادن توکن درسا یا رهسا در نور خورشید منجر به شارژ باطری ان میشود 
امیدوارم تونسته باشم به هموطنانم کمکی کرده باشم
سوالات استخدامی بانک اطلاعاتی Access
 
a4- نمونه سوالات  بانک اطلاعاتی Access – تعداد 500 سوال با جواب
[purchase_link id="22638" text="خرید" style="button" color="blue"]

سوالات استخدامی بانک اطلاعاتی Acces کلیک کنید
سوالات استخدامی بانک اطلاعاتی Acces کلیک کنید
سوالات استخدامی بانک اطلاعاتی Acces کلیک کنید
سوالات استخدامی بانک اطلاعاتی Acces کلیک کنید
اگر ۳ مرتبه رمز کارت را
اشتباه وارد کردید و دستگاه عابر بانک کارت راخارج نکرد
کافیست کلید انصراف رو بزنید سپس کلید صفر را فشار دهید کارت عابر بانک تون خارج میشود و دیگر نیاز نداری صبر کنی تا بانک باز بشه
ممکنه مسافر باشی و وقت آنرا نداشته باشی تا فردایش صبر کنی
 
سوالات ثبت نام کارگزاری +جواب(جهت دانلود کلیک کنید)
 
سوالات ثبت نام کارگزاری   آگاه
سوالات ثبت نام کارگزاری   پارسیان
سوالات ثبت نام کارگزاری   بانک ملت
سوالات ثبت نام کارگزاری   بانک سپه
سوالات ثبت نام کارگزاری   بانک پاسارگاد
سوالات ثبت نام کارگزاری   بانک صادرات
سوالات ثبت نام کارگزاری   حافظ
سوالات ثبت نام کارگزاری   مفید
سوالات ثبت نام کارگزاری   بانک کشاورزی
سوالات ثبت نام کارگزاری   تامین سرمایه نوین
سوالات ثبت نام کارگزاری   تد
واریز وام یک میلیون تومانی، ۲۴ ساعت بعد از اعلام لیست به بانک مرکزی.
پیرو انتشار اخباری مبنی بر واریز وام یک میلیون تومانی، روابط عمومی بانک مرکزی به اطلاع هموطنان عزیز می رساند در حال حاضر لیست سرپرستان خانوار متقاضی از طرف وزارت کار در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها قرار گرفته است.

لازم به ذکر است طبق توافق انجام شده چنانچه لیست مذکور تا ظهر چهارشنبه به بانک مرکزی ارسال شود، این بانک با هماهنگی بانک های عامل طی حداقل ۲۴ ساعت نسبت به وا
فرآیند پرداخت خسارت به مالکان خانه های آسیب دیده در سیل های اخیر که برای خرید خانه ها از تسهیلات بانک مسکن استفاده کرده‌اند.
پایگاه خبری بانک مسکن
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مطابق با ضوابط و مقررات بانک مسکن، تمامی واحدهای مسی کشور که به طریقی از تسهیلات خرید یا ساخت این بانک استفاده کرده و همچنان در حال پرداخت اقساط ماهانه به شعب سراسر کشور هستند، تحت پوشش بیمه قرار دارند.
ادامه مطلب
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای بانک‌ها را مکلف به رفع سوءاثر آن دسته از چک‌های برگشتی کرد که سه سال از تاریخ صدور آنها گذشته و شکایت نداشته باشند.
به گزارش روابط عمومی تجارت‌نیوز، براساس بخشنامه جدید بانک مرکزی که به شبکه بانکی ابلاغ شده است، بانک‌ها مکلف شده‌اند با مراجعه به سامانه طراحی‌شده از سوی قوه قضائیه (عدل ایران) به‌صورت آن‌لاین استعلام گرفته و در صورت عدم شکایت، با اعمال کد ۶ در سامانه بانک مرکزی بلافاصله از چک‌ها رفع سوءاثر نما
در حمایت از کار و سرمایه ایرانی،
راه اندازی طرح کالا کارت بانک مهر ایران
 به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، بانک مهرایران با راه اندازی طرح کالا کارت» بار دیگر به حمایت تولید کننده و مصرف کننده کالای ایرانی آمد.
ادامه مطلب
سوالات استخدامی برگزارشده ی بانکها عمومی و تخصصی سال 1398
سوالات استخدامی بانک * سال 1398 با پاسخنامه تشریحی
مفاد آزمون کتبی شامل: معارف اسلامی و زبان و ادبیات فارسی – زبان انگلیسی -آشنایی با کامپیوتر در سطح ICDL – هوش و استعداد تحصیلی و اطلاعات عمومی –
اطلاعات بانکی
سوالات بخش اول شامل سوالات  اطلاعات بانکی  :
سوالات استخدامی بانک * سوالات  اطلاعات بانکی  : 
سوالات استخدامی بانک * درس علوم بانکی 850 سوال به همراه پاسخنامه
سوالات استخدامی بانک *
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، روابط عمومی بانک مرکزی به اطلاع مشتریان محترم شبکه بانکی کشور می‌رساند که بانک‌ها و موسسات اعتباری در راستای ارتقاء سطح امنیت تراکنش‌های بدون حضور کارت در اینترنت، امکان دریافت رمز دوم پویا را فراهم نموده‌اند.
 

متن کامل خبر: اطلاعیه شماره یک روابط عمومی بانک مرکزی در مورد رمز پویا
به نام خدایی که جان را در جسم قرار داد. ❣️ 
دوستان عزیزم سلاااااام. امیدوارم خدا بهترین ها رو براتون در نظر بگیره❣️
من یه بانکی رو میشناسم که 24 ساعت کار میکنه و موجودی شما هر روز 86400 هست. این بانک یه تفاوتی داره با بانک های دیگه اینکه هر روز باید موجودیش رو استفاده کنی و نمیشه پس اندازش کنی.اگه برای فردا موجودی موند موجودی داخلش می سوزه. حالا به نظر شما من چی رو به بانک تشبیه کردم؟؟؟؟؟؟
ادامه مطلب
اگر ۳ مرتبه رمز عابر بانک تون را
اشتباه وارد کردید و کارت عابر بانک
از دستگاه خارج نشد ; 
کافیست کلید انصراف رو بزنید سپس کلید صفر را فشار دهید کارت عابر بانک تون خارج میشود و دیگر نیاز نداری صبر کنی تا بانک باز بشه
ممکنه مسافر باشی و وقت آنرا نداشته باشی تا فردایش صبر کنی
وام با ضامن یا با چک یا سفته با ۲۰ سال سابقه بانکی تمام مراحل کاری در بانک طی خواهد شد 》زیرمجموعه بانک های دولتی《 وام بانکی بدون نوبت+ بدون پیش پرداخت+ بدون رابطه و ضابطه (مدت زمان تحویل ۷ روزه) (بدون سپرده در بانک) و( بدون بلوکه شدن) وام با چک* وام های بدون مسدودی* وام های خرید ملک( وام اوراق) ضامن با ما وام سند ملکی در رهن بانک ¤وام تنفس دار تمام وام ها دولتی با تنفس بالایعنی تا ۳ ماه اول قسط نمیدید $$*بدون رابطه و ضابطه.مستقیمم از خود بانک با مد
وام با ضامن یا با چک یا سفته با ۲۰ سال سابقه بانکی تمام مراحل کاری در بانک طی خواهد شد 》زیرمجموعه بانک های دولتی《 وام بانکی بدون نوبت+ بدون پیش پرداخت+ بدون رابطه و ضابطه (مدت زمان تحویل ۷ روزه) (بدون سپرده در بانک) و( بدون بلوکه شدن) وام با چک* وام های بدون مسدودی* وام های خرید ملک( وام اوراق) ضامن با ما وام سند ملکی در رهن بانک ¤وام تنفس دار تمام وام ها دولتی با تنفس بالایعنی تا ۳ ماه اول قسط نمیدید $$*بدون رابطه و ضابطه.مستقیمم از خود بانک با مد
با بسته حمایتی بانک بانک پاسارگاد آشنا شوید.
بانک پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی صنایع داخلی و چرخه اقتصاد کشور بسته حمایتی ویژه خدمات بانکی را ارائه می‌نماید. این بسته شامل موارد زیر می باشد :
اعطای تسهیلات ارزان قیمت، 
گشایش اعتبار اسنادی داخلی
، صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی
.
ادامه مطلب
دقیقا روز بیستم هر ماه از بانک سینا برام پیامک میاد که:
مشترک گرامی سر رسيد قسط این ماه شما فرارسيده لطفا به نزدیک‌ترین شعب بان سینا مراجعه فرمایید. از همکاری و خوش عهدی شما سپاسگزاریم.
(بعد من که اهمیتی نمی‌دم ماه بعد می‌گه)
مشترک گرامی یک ماه از سر رسيد قسط شما گذشته است و لطفا هرچه زودتر به نزدیک‌ترین.(لحنش تهدید گونه ست)
(و من میگم برو بابا ندارم. و باز در ماه دیگر روز بیستم میگه)
آشغال مشترک گرامی دو ماه از سر رسيد
(بلافاصله پدرم و برا
وام با ضامن یا با چک یا سفته با ۲۰ سال سابقه بانکی تمام مراحل کاری در بانک طی خواهد شد 》زیرمجموعه بانک های دولتی《 وام بانکی بدون نوبت+ بدون پیش پرداخت+ بدون رابطه و ضابطه (مدت زمان تحویل ۷ روزه) (بدون سپرده در بانک) و( بدون بلوکه شدن) وام با چک* وام های بدون مسدودی* وام های خرید ملک( وام اوراق) ضامن با ما وام سند ملکی در رهن بانک ¤وام تنفس دار تمام وام ها دولتی با تنفس بالایعنی تا ۳ ماه اول قسط نمیدید $$*بدون رابطه و ضابطه.مستقیمم از خود بانک با مد
وام با ضامن یا با چک یا سفته با ۲۰ سال سابقه بانکی تمام مراحل کاری در بانک طی خواهد شد 》زیرمجموعه بانک های دولتی《 وام بانکی بدون نوبت+ بدون پیش پرداخت+ بدون رابطه و ضابطه (مدت زمان تحویل ۷ روزه) (بدون سپرده در بانک) و( بدون بلوکه شدن) وام با چک* وام های بدون مسدودی* وام های خرید ملک( وام اوراق) ضامن با ما وام سند ملکی در رهن بانک ¤وام تنفس دار تمام وام ها دولتی با تنفس بالایعنی تا ۳ ماه اول قسط نمیدید $$*بدون رابطه و ضابطه.مستقیمم از خود بانک با مد
 آغاز پنجمین دوره جشنواره سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده.

بانک آینده در سال رونق تولید» و در راستای اشاعه سنت نیک قرض‌الحسنه و ارج نهادن به کرامت والای انسانی، برگزاری پنجمین دوره جشنواره سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز را در دستور کار، قرار داده است.
ادامه مطلب
*لینک دانلود اپلیکیشن‌های رمز دوم پویای همه بانک‌ها و موسسات اعتباری* 
➖➖➖➖➖➖➖➖
 
بانک ملی / اپلیکیشن ۶۰
https://bmi.ir/landing/60
 
بانک صادرات ایران / اپلیکیشن ریما
https://apps.bsi.ir/rima.html
 
بانک ملت / اپلیکیشن رمزنگار
https://bankmellat.ir/ramznegar.aspx
 
بانک سپه / اپلیکیشن رمزساز سپه
https://www.banksepah.ir/2326/رمزساز-سپه-(OTP).aspx
 
بانک تجارت / اپلیکیشن تولید رمز یک‌بار مصرف همراز
https://www.tejaratbank.ir/web_directory/2424-OTP.html
 
بانک اقتصاد نوین / اپلیکیشن رمزساز ارس
https://www.enbank.ir/Site.aspx?ParTree=1116121Q
 
 
یک روز خانم مسنی با یک کیف پر از پول به یکی از شعب بزرگترین بانک کانادا مراجعه نمود و حسابی با موجودی 1 میلیون دلار افتتاح کرد. سپس به رئیس شعبه گفت به دلایلی مایل است شخصاً مدیر عامل آن بانک را ملاقات کند. و طبیعتاً به خاطر مبلغ هنگفتی که سپرده گذاری کرده بود، تقاضای او مورد پذیرش قرار گرفت. قرار ملاقاتی با مدیر عامل بانک برای آن خانم ترتیب داده شد. پیرزن در روز تعیین شده به ساختمان مرکزی بانک رفت و به دفتر مدیر عامل راهنمایی شد. مدیر عامل ب
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ساسان شیردل از راه اندازی یک سرویس ارزش افزوده جدید در اینترنت‌بانک مسکن در حوزه کنترل درآمد-هزینه شخصی از سوی مشتریان خبر داد.

متن کامل خبر: اینترنت‌ بانک مسکن به امکان حسابداری شخصی مجهز شد
احتمالا تا به حال شنیده‌اید که دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف از ابتدای دی ماه اجباری می‌شود و خریدهای اینترنتی تنها با رمز دوم یک‌بارمصرف امکان‌پذیر خواهند بود. بانک مرکزی نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مردم به‌منظور دریافت رمز و تأیید شماره‌ی تلفن همراه خود باید به بانک صادرکننده‌ی کارت مراجعه کنند. البته این خبر جدید نیست و استفاده از رمز دوم پویا از سال گذشته در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفته بود و قرار بود از خرداد ماه سال جاری،
  هفتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین با جوایز ارزنده آغاز شد
.
همزمان با هجدهمین سالگرد تاسیس بانک اقتصادنوین به‌عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ترویج سنت پسندیده "قرض‌الحسنه"، هفتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) این بانک با جوایز ارزنده آغاز شد.
ادامه مطلب
  تسهیلات با سود ۶درصد طرح کارا:
در طرح کارا کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی که دارای یکی از انواع حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، جاری یا سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی نزد بانک آینده می‌باشند، بر اساس میانگین موجودی، از امتیاز اعطای تسهیلات ارزان قیمت بانک آینده برخوردار می‌شوند.

ادامه مطلب
شاید شما بخواهید بدانید که یک شماره حساب مربوط به کدام بانک می باشد و یا مثلا زمانی که می خواهید پول نقد را به شماره حساب کسی واریز کنید اما فقط شماره کارت او را دارید و نیاز دارید تا بدانید که این شماره کارت مربوط که کدام بانک می باشد تا به همان بانک مراجعه کنید و پول را واریز کنید. در اینجا لیست پیش شماره کارتهای بانکها (6 رقم اول) را به همراه بانک مربوطه را مشاهده بفرمایید:
ادامه مطلب
Mobile Business یکی از سایتهای اصلی مرجع در دایرکتوری شماره بانکداری موبایل و Business Banking است.
تیم ما توانسته است در ماه های اخیر بیش از 1 میلیون بانک شماره تلفن همراه را به روز کند. ما فروش خود را با بانک شماره موبایل تضمین می کنیم.
ما توانسته ایم بیش از 500 عنوان شغلی را در این سایت جمع آوری کنیم و مفتخریم که بزرگترین سایت برون سپاری برای بانکهای شماره تلفن و بانکهای شماره تلفن همراه هستیم.
شما می توانید با خرید شماره تلفن بانک مرکزی ما تبلیغات خود را م
Mobile Business یکی از سایتهای اصلی مرجع در دایرکتوری شماره بانکداری موبایل و Business Banking است.
تیم ما توانسته است در ماه های اخیر بیش از 1 میلیون بانک شماره تلفن همراه را به روز کند. ما فروش خود را با بانک شماره موبایل تضمین می کنیم.ما توانسته ایم بیش از 500 عنوان شغلی را در این سایت جمع آوری کنیم و مفتخریم که بزرگترین سایت برون سپاری برای بانکهای شماره تلفن و بانکهای شماره تلفن همراه هستیم.شما می توانید با خرید شماره تلفن بانک مرکزی ما تبلیغات خود را مو
فشار بانک‌ها بر بانک مرکزی برای کاهش کارمزدتراکنش‌های شاپرکی تازگی ندارد و در سال‌های اخیر بانک‌ها بارها نسبت به بالا بودن هزینه رسوب پول ناشی ازتراکنش‌های شاپرکی در سیستم بانکی اعتراض داشته‌اند. بر این اساس ریسک کاهش کارمزد برای شرکت‌های PSP به فضای کنونی مرتبط نمی‌شود. بانک‌ها به هزینه‌های بالای رسوب در سیستم بانکی در سال‌های اخیر اشاره کرده و این بخش از فعالیت خود را زیان‌ده عنوان کرده‌اند.
ادامه مطلب
دانلود نمونه سوالات آزمون مصاحبه استخدامی بانک ملی
امروز و در این جا قصد معرفی مجموعه ای استثنایی تحت عنوان دانلود نمونه سوالات مصاحبه استخدامی بانک ملی را داشته و امیدواریم با تهیه و مطالعه آن بتوانید از قبول شدگان در آزمون گزینش حضوری این بانک باشید.
اهمیت آزمون های مصاحبه استخدامی در چیست ؟
همانگونه که می دانید آخرین مرحله برای استخدام یا عدم استخدام مهری است که مبنی بر قبولی یا عدم قبولی شما بر پای برگه مصاحبه استخدامی شما توسط شخص مص
دانلود نمونه سوالات آزمون مصاحبه استخدامی بانک ملی
امروز و در این جا قصد معرفی مجموعه ای استثنایی تحت عنوان دانلود نمونه سوالات مصاحبه استخدامی بانک ملی را داشته و امیدواریم با تهیه و مطالعه آن بتوانید از قبول شدگان در آزمون گزینش حضوری این بانک باشید.
اهمیت آزمون های مصاحبه استخدامی در چیست ؟
همانگونه که می دانید آخرین مرحله برای استخدام یا عدم استخدام مهری
است که مبنی بر قبولی یا عدم قبولی شما بر پای برگه مصاحبه استخدامی شما
توسط شخص م
این سخن یکی ازکارمندان موسسات غیرمجازساماندهی شده بوددرحالیکه بانک مرکزی ازموسسه بابت ضمانت پول موسسه34درصدسودمیگیردوسپرده گذارهم درسال30درصدسودمیگیردبایدنرخ بهره وام چنددرصدباشد؟بااحتساب هزینه انبارداری کالاودیگرهزینه های موسسه که ازجمله حقوق کارمندان وقبض های عمومی وبروزرسانی دستگاه هاودیگرمواردهمچون استخدام نگهبان جهت محافظت ازپول برای جلوگیری ازسرقت پول ازبانک؟!
تمام کارمندان بانک هامعتقدبودندکه سپرده گذاربیشترازآنچه که
  وام فوری و بدون ضامن با سود ترجیحی بانک تجارت.
این طرح اشخاص حقیقی می توانند با افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری بلند مدت، ضمن نگهداری وجوه خود در بانک و اخذ سود سپرده، از تسهیلات متعلقه موضوع این طرح با نرخ سود ترجیحی (نرخهای کمتر از نرخ مصوب بانک مرکزی) استفاده کنند.
ادامه مطلب
به اطلاع اهالی محترم محله علیا می رساند
پایگاه بهداشتی محله علیا با همکاری شورای اسلامی خرو
از تاریخ ۲۳ فروردین از (( نختران ))
به محل جدید واقع در جنب بانک ملی (( ساختمان قبلی بانک صادرات )) منتقل شده است .
از ساکنین محترم محله علیا خواهشمند است جهت دریافت خدمات به محل جدید مراجعه فرمایند .
✅ کانال خرو آنلاین
@Kharv_Online
مشاهده مطلب در کانال
پاور بانک خورشیدی که به آن پاور بانک سولار نیز می گویند در حقیقت ابزاری است که به شما اجازه می دهد، با کمک نور خورشید برق مورد نیاز گوشی و تبلت خود را تامین کنید. مثلا فرض کنید که در کوهنوردی، شارژ گوشی و پاور بانک شما تمام می شود. مطمئنا در کوه خبری از پریز برق نیست اما نور خورشید مشکل شما را حل می کند چرا که به همراه خود یکی از پاور بانک های خورشیدی را دارید.
ادامه مطلب
  عرضه اوراق گواهی سپرده مدت دار ریالی بانک پارسیان، تا روز پنج شنبه 27 تیرماه تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، فروش اوراق گواهی سپرده یکساله با نام و الکترونیکی (از طریق سامانه سیما) با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با نرخ سود 18 درصد علی الحساب و قابل پرداخت در مقاطع ماهانه و با نرخ بازخرید 10 درصد سالانه قبل ازسررسيد خواهد بود.
ادامه مطلب
 
خرید فوری امتیاز بانک قرض الحسنه رسالت در شهرستان یزد استان یزدمبلغ امتیاز : 74 میلیون تومانشهر : یزدکارمزد : 2 درصدتعداد قسط : 26 ماهنحوه معامله : توافقیجهت فروش امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت
ساعت پاسخگویی پشتیبانی آی‌کاپ همه روزه از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۲۴ می‌باشد.در صورتی که با نح
نمونه سوالات ثبت نام کارگزاری بهمراه پاسخ (ثبت نام)سوالات ثبت نام کارگزاری +پاسخ (جهت دانلود کلیک کنید )
نمونه سوالات ثبت نام کارگزاری بهمراه پاسخنامه (ثبت نام آنلاین)
نمونه سوالات کارگزاری
سوالات ثبت نام کارگزاری +پاسخ (جهت دانلود کلیک کنید )سوالات ثبت نام کارگزاری +پاسخ (جهت دانلود کلیک کنید )
سوالات ثبت نام کارگزاری +پاسخ (جهت دانلود کلیک کنید )

سوالات ثبت نام کارگزاری   آگاه
 

سوالات ثبت نام کارگزاری   پارسیان
 

سوالات ثبت نام کارگزاری  
برای داشتن بانک کانال تلگرام نیاز هست تا عضو کانال تلگرامی بشید که داخل اون لینک کانال های تلگرامی گزاشته شده باشه و بهتون پیشنهاد میدم که حتما یک بانک جامع کانال تلگرام داشته باشید.
در این بانک که به شما معرفی میکنم انواع کانال های تلگرامی با موضوعات متفاوت گزاشته شده و شما با توجه به نیاز و کارتون میتونید به کانال مورد علاقه خودتون برید.
این بانک کانال حاصل تلاش روزها و ساعت ها کار شبانه روزی هست و امیدوارم که بتونه به شما در رسيدن به کانا
طرح آذین بانک سینا، وام با سود ۵ درصد.
بانک سینا به منظور توانمندسازی و کمک به اقتصاد خانواده، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به بانوان درقالب طرح آذین را در دستور کار قرار داده است.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا، بر اساس این طرح، بانوان در سراسر کشور می‌توانند از مزایای در نظرگرفته شده شامل اعطای تسهیلات با نرخ سود ۵ درصد استفاده کنند.
ادامه مطلب
براساس این لایحه صدور و تحویل چک‌های تضمین شده توسط بانک‌ها به مشتری، مستم تکمیل فرم درخواست توسط متقاضی در شعبه بانک در حضور متصدی بانکی، درج مشخصات دقیق گیرنده بر روی چک تضمین شده براساس ضوابط اعلامی توسط بانک مرکزی و نیز ثبت علت درخواست صدور چک مزبور نزد بانک صادرکننده چک خواهد بودهمچنین وصول مبلغ چک تضمین شده توسط بانک، صرفاً در وجه گیرنده (ذی نفع) که مشخصات وی بر روی چک تضمین‌شده درج گردیده، امکان‌پذیر است و ظهرنویسی و انتقال چک ت
  
بانک آینده ایران مال خود را به مرکز مدرن درمانی کرونائی تبدیل کرد.
 بانک آینده در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، مرکز نمایشگاه بین‌المللی بازار بزرگ ایران(ایران‌مال) خود را به بیمارستانی مدرن جهت نگهداری بیماران مبتلا به کرونا، تبدیل کرد.
ادامه مطلب
 
روش های پرداخت حق بیمه
 
برای پرداخت اقساط حق بیمه راه های گوناگون ومتنوعی پیش بینی شده است تا شما سروران گرامی با کمترین دغدغه و درکمترین زمان ممکن قادر به پرداخت اقساط حق بیمه خود باشید.روشهای موجود، شرح مختصر و فرآیند هریک به شرح زیر می باشد:1)مراجعه به هریک از شعب بانک صادرات ایران و واریز فیش نقدی با استفاده از شناسه قبض و پرداخت2)درگاه اینترنتی، به این منظور کافی است تا بر روی عبارت پرداخت حق بیمه، در صفحه اصلی پورتال کلیک فرمائید و با
دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک آینده

 
دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک آینده
 پکیج نمونه سوالات استخدامی بانک به شما کمک می کند در آزمون استخدامی بانک موفق شوید
پکیج نمونه سوالات استخدامی بانک به صورت کامل برای شما قرار داده شده است. امیدواریم با این نمونه سوالات در آزمون استخدامی مد نظرتان موفق شوید.
لازم به ذکر است که نمونه سوالات استخدامی بانک زیر به صورت کامل همراه نمونه سوالات و جزوات مورد نیاز شما برای قبولی در آزمون بوده
   بانک تجارت حداقل مانده برای دارندگان حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و قرض الحسنه در این بانک را افزایش داد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، از روز سه شنبه 10 اردیبهشت ماه ، حداقل موجودی حساب های سپرده کوتاه مدت مشتریان در این بانک از 50.000 ریال به 100.000 ریال افزایش یافت.
ادامه مطلب
دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک آینده

 
دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک آینده
 پکیج نمونه سوالات استخدامی بانک به شما کمک می کند در آزمون استخدامی بانک موفق شوید
پکیج نمونه سوالات استخدامی بانک به صورت کامل برای شما قرار داده شده است. امیدواریم با این نمونه سوالات در آزمون استخدامی مد نظرتان موفق شوید.
لازم به ذکر است که نمونه سوالات استخدامی بانک زیر به صورت کامل همراه نمونه سوالات و جزوات مورد نیاز شما برای قبولی در آزمون بوده

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها