نتایج جستجو برای عبارت :

رسانه های دیجیتال سلامت

این بیماری واقعیت هايی داره:1.شیوع بالا2.حاد شدن افرادی که مشکل تنفسی و یا بیماری زمینه ای دارند3.رعایت بهداشت و جلوگیری از انتشار هم به وضعیت جامعه کمک می کنه
اما دو چیز قطعیه که جنگ رسانه ای:
1-ایجاد رعب و وحشت بین مردم و تشدید بیماری2-حمله به دین و مذهب و قم هراسی
حواسمون به توصیه هاي بهداشتی پزشکان باشهو از جنگ رسانه ای دشمن هم غافل نباشیم.
ان شاالله همیشه سلامت و شاد و خوشبخت باشیدو این وضعیت بزودی به سلامت رد بشه.
 
اخلاق رسانه به حوزه ارزش شناسی رسانه می پردازد؛ اینکه چه اموری در رسانه خوب است و چه اموری در رسانه خوب نیست؟
اخلاق رسانه (ارزش ها)، مبنای نظریه هنجاری رسانه ها (بایدها و نبایدها) قرار می گیرد.
بحث اخلاق رسانه در بسیاری از آثار غربی، ذیل فلسفه رسانه طرح شده است.
 
در فقه نظام رسانه و طراحی نظام رسانه دینی، طبعا استفاده از مباحث اخلاق رسانه (ارزش شناسی رسانه)، در کنار فقه رسانه (بایدها و نبایدهاي رسانه) و فلسفه رسانه (هستی شناسی رسانه)،ضرورت دا
” ارتقاء سلامت روان ، نشاط اجتماعی ”
اسامی روزهاي هفته سلامت روان؛
1. پنجشنبه ۱۸ مهر : نقش خود مراقبتی در نشاط اجتماعی
2. جمعه ۱۹ مهر : نقش آموزه هاي دینی، فرهنگ و معنویت در ارتقاء سلامت روان و نشاط اجتماعی
3.شنبه ۲۰ مهر: تحکیم خانواده، جامعه با نشاط
4. یکشنبه ۲۱ مهر : ارتقای سلامت روان و نشاط اجتماعی
5. دوشنبه ۲۲ مهر : نقش مهارت هاي زندگی در ارتقاء سلامت روان و نشاط اجتماعی
6. سه شنبه ۲۳ مهر: عوامل اجتماعی تعیین کننده هاي سلامت و نقش آن در نشاط اجتما
✅ فقه نظام رسانه و رابطه فقه رسانه، فلسفه رسانه و اخلاق رسانه
 
فقه نظام در اندیشه نظام سازی و طراحی نظام هاي اجتماعی جدید مبتنی بر دین و در راستای تمدن نوین اسلامی است.
در نظام سازی، صرفا از فقه به معنای مصطلح استفاده نمی شود، بلکه از ظرفیت هاي سایر علوم نیز بهره گرفته می شود.
در این صورت و برای طراحی نظام رسانه ای دینی، فلسفه رسانه  (هستی شناسی رسانه) و اخلاق رسانه (ارزش شناسی رسانه) نیز به تعامل با فقه رسانه می پردازند.
تروریسم رسانه‌ای ضدانقلاب با جلیقه خبرنگاری +عکس و فیلم
مرور و البته بررسی دقیق خط رسانههايی که با پول‌هاي سعودی و لندنی، آرامش و سلامت مردم ایران را نشانه گرفته‌اند، نشان خواهد داد که آن‌ها تکه‌هاي دیگر پازل آمریکایی‌ها در انتقام‌گیری و عقده‌گشایی علیه مردم ایران هستند.
❇️ببینید تا هجمه روانی رسانه ای دشمن را باور کنیم.
سایت مشرق نیوز
 
حواسمان باشد کرونا دو چیز است:
1.ویروس
2.جنگ رسانه ای
با گسترش رادیو و تلویزیون و قبل از توسعه‌ی علم الکترونیک و ديجيتال، اصطلاح رسانه هاي الکتریکی یا Electric Media مطرح شد.بزرگان و تحلیل‌گران رسانه از همان زمان، بحث فراگیر شدن رسانه و دسترسی انبوه به محتوا و رسانه را مورد توجه قرار دادند.نورمن آنجل، مارشال مک لوهان،  ژان بودریار، نیل پستمن و اروینگ گافمن از جمله افرادی بودند که چالش محتوا را در عصر رسانه هاي الکتریکی مطرح می‌کردند.اما طبیعتاً چون در آن مقطع، تولید محتوا هم‌چنان محدود به بخش کو
رسانه جمعی(mass communication): رسانه ای که به وسیله آن یک یا چند نفر با تعدادکثیری از افراد ارتباط برقرار میکنند.مثل رادیو و تلویزیون
رسانه ارتباط نظیر به نظیر(peer-to-peer communication): رسانه ای که امکان دونفر با یکدیگر را برقرار میکند.مثل نامه، تلفن و.
رسانه هاي اجتماعی(social media): هم ویژگی هاي رسانه هی جمعی را دارند هم رسانه هاي ارتباط نظیر به نظیر. مثل  اینستاگرام، تلگرام و.
رسانه جمعی(mass communication): رسانه ای که به وسیله آن یک یا چند نفر با تعدادکثیری از افراد ارتباط برقرار میکنند.مثل رادیو و تلویزیون
رسانه ارتباط نظیر به نظیر(peer-to-peer communication): رسانه ای که امکان ارتباط دونفر با یکدیگر را برقرار میکند.مثل نامه، تلفن و.
رسانه هاي اجتماعی(social media): هم ویژگی هاي رسانه هی جمعی را دارند هم رسانه هاي ارتباط نظیر به نظیر. مثل  اینستاگرام، تلگرام و.
معرفی کتاب: خانواده، سواد رسانه ای و رسانه هاي ديجيتال: محسن میر بهرسی
.
کتاب خانواده، سواد رسانه ای و رسانه هاي ديجيتال» مخاطب را با مفاهیمی چون: هرمه، فیشینگ، ویروس رایانه ای، ارتباطات فیس بوکی، خرید اینترنتی و ی آنلاین آشنا می سازد. این آشنایی یک ضرورت برای تمامی کاربران اینترنتی است تا از امتزاج و فریفتگی در برابر فن آوری جدید ارتباطی ممانعت شود.
.
مطالب مرتبط:
سیر مطالعاتی سواد رسانه ای
معرفی کتاب رویکردهايی به سواد رسانه
تاثیر ساخت اپ خبرخوان بر رسانه ها
با گسترش عصر ارتباطات ديجيتال و کاهش نقش رومه هاي کاغذی در اطلاع رسانی، خبر نیز به یک کد ديجيتال تبدیل شده است که با ساخت اپ موبایل به راحتی در دسترس تمام اقشار جامعه قرار می گیرد. در چند سال اخیر بیشتر رسانه هاي خبری معتبر با طراحی اپلیکیشن خبررسان توانسته اند ارتباطی نزدیک و هوشمندانه ای با مخاطبان خود ایجاد کنند و به صورت شبانه روز اطلاعات و اخبار جهان را در دسترس آنها قرار دهند. 
ادامه مطلب
در مطالعه ای که با همکاری شرکت رش Roche انجام شده آمار و اطلاعات جالبی درباره اپلیکشن هاي این حوزه تهیه شده اند منتشر شده: 
325.000 اپلیکشن سلامت در سال 2017 در دسترس بوده اند.
78.000 اپلیکشن سلامت جدید به فروشگاه هاي بزرگ نرم افزار اضافه شده اند. 
 اندروید در تعداد اپلیکشن هاي در دسترس سلامت از اپل پیشی گرفت.

84.000 تولید کننده اپلیکشن سلامت، محصولات خود را منتشر کرده اند.
Gap of demand and supply widening with high number of developers, low downloads growth rates
5.4میلیارد دلار روی استارتاپ ها
فایل دانلود پاورپوینت پنجگانه سواد رسانه ای 2 درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم در دسته بندی #آموزش_و_پرورش در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------دانلود پاورپوینت پنجگانه سواد رسانه ای 2 درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم
دانلود فایل دانلود پاورپوینت پنجگانه سواد رسانه ای 2 درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم
عنوان فایل : دانلود پاورپوینت پنجگانه سواد رسانه ای 2 درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم
دسته بندی : آموزش و پر
دانلود آهنگ مستان سلامت میکنند + متن و بهترین کیفیت
هم اکنون رسانه جاز موزیک برای شما کاربران ترانه رندان مست با صدای محمدرضا شجریان را آماده کرده است
Download New Song BY : MohammadReza Shajarian | Rendan Mast With Text And Direct Links In jazzMusic.blog.ir
متن آهنگ مستان سلامت میکنند
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
رندان سلامت می کنند جان را غلامت می کنندرندان سلامت می کنند جان را غلامت می کنند ♩♬♫مستی ز جامت می کنند مستان سلامت می کنندغوغای نگر سیلاب طوفانی نگر ♩♬♫خورشید ربانی نگر
دانلود کتاب مقدمه روانشناسی سلامت دکتر احمد علی پور
دانلود کتاب مقدمه روانشناسی سلامت دکتر احمد علی پور chr(8211) روانشناسی پیام نور chr(8211) pdf دانلود کتاب مقدمه روانشنØ.
 
دانلود جزوه مقدمه روانشناسی سلامت دکتر احمد علی پور 
دانشجویان گرامی،محتوای این فایل شامل جزوه و خلاصه فصول کتاب مقدمه روانشناسی سلامت دکتر احمد علی پور منبع رشته روانشناسی پیام نور بصورت .
 
دانلود کتاب مقدمه روانشناسی سلامت دکتر احمد علی پور 
دانلود کتاب مقدمه
مسئله‌ی سلامت، جزو مسائل درجه‌ی یک هر کشوری است.» ۱۳۹۱/۱۰/۱۱ این عبارت رهبر انقلاب اسلامی به روشنی نشان دهنده‌ی اهمیت سلامت مردم نزد ایشان بعنوان یکی از مسائل اساسی و حیاتی کشور است و در زمینه‌ی ارتقای سطح سلامت عمومی یکی از مسائل مهم نقش بی‌بدیل پزشکان و فداکاری پرستاری است. پایگاه اطلاع‌رسانی  حضرت آیت‌الله ‌ای را در خصوص سلامت مردم و اهمیت نقش پزشکان و پرستاران در این زمینه بازخوانی می‌کند.
در رابطه با آموزش صبحانه سلامت و ترویج غذاهاي سنتی در طی سال تحصیلی دو برنامه صبحانه سلامت در آموزشگاه داشتیم و دانش آموزان در برنامه هاي آغازین توجیه شدند نسبت به صبحانه سلامت و غذاهاي سنتی و در نماز خانه آموزشگاه با همکاری فاطمه دهقان کمیته بهداشت آموزشگاه و مدیر و معاونین و همکاران طرح صبحانه سلامت برگزار گردید و سفیران سلامت و کمیته بهداشت مسئول نظارت بر تغذیه دانش آموزان در زنگهاي استراحت بودند.
بسم الله الرحمن الرحیم
مدیاطوری»
قسمت1
   رسانه. بله، رسانه! کلمه‌ای که در دنیای کنونی مکرر می‌شنویم. چیزی که چپ می‌رویم، راست می‌رویم، می‌گویند دنبال ماست و مانند غولی بی شاخ و دم می‌خواهد ما را ببلعد. اما واقعا رسانه چیست؟
   پس از خلقت انسان، اولین گفت و گوی حضرت آدم با حضرت حوا را می‌توان اولین رسانه نامید. در واقع، چیزی که باعث هرگونه انتقال اطلاعات بین افراد شود را رسانه می‌توان نامید. ولی در دنیای حاضر، رسانه همان رسانه جمعی است
اولین نمایشگاه رسانه هاي ديجيتال و بازی هاي رایانه ای استان البرز 8 تا 11 مرداد ماه 98 برگزار می شود.

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اعلام این
خبر گفت: این نمایشگاه در هشت بخش اصلی شامل تارنماهاي اینترنتی،
وبلاگ‌ها، بازی‌هاي رایانه‌ای و سرگرمی‌هاي ديجيتال، تلفن‌هاي همراه
هوشمند، محصولات نرم افزاری، سواد رسانه‌ای، اپراتورها و خدمات فروشگاه‌هاي
اینترنتی و سایت‌هاي تجاری برگزار می‌شود.»

به گفته‌ی مقدمشناسایی تول
همه به دنبال سلامت جسمانی خود هستند. همه مردم سلامت جسمانی را در اولویت قرار میدهند اما فارغ از اینکه سلامت روان هم می تواند بر روی کیفیت زندگی آنها تاثیر زیادی بگذارد.
سلامت جسمانی در حقیقت از سلامت روان نشات می گیرد. این موضوعی است که در این پست از وبلاگ روانشناسی به آن میپردازیم.
یعنی اگر فردی از سلامت روان کامل برخوردار باشد سلامت جسمانی حقیقی را هم به دست می آورد.
سالها تجربیات علمی ثابت کرده است که ذهن تاثیر کاملی بر جسم و نحوه فعالیت آ
یکی دیگر از مولفه هاي سواد رسانه ای بعد شناختی سواد رسانه می باشد که به طور کلی می توان اینگونه تعریف کرد: افزایش دانش افراد و کسب دانش لازم درباره یک موضوع از چند منبع مختلف.  هدف اصلی سواد رسانه‌ای می تواند این باشد که بر اساس آن بتوان محصول نهايی یک رسانه را از این جنبه شناخت که آیا بین محتوای یک رسانه به مثابه یک محصول نهايی با عدالت اجتماعی رابطه‌ای وجود دارد یا خیر.
ادامه مطلب.
 
یکی از پروژه هاي شرکت مهندسی برنا گستران دانش نصب و راه اندازی سیستم اطلاع رسانی یکپارچه یا ديجيتال ساینیج برنا رسانه در سازمان برنامه و بودجه کشور می باشد. در دنیای تکنولوژی امنیت یک نرم افزار اهمیت بسیار بالایی دارد و اولین موردی که کاربران یک نرم افزار به خصوص برای استفاده در سازمان هاي دولتی مورد بررسی قرار میدهند مبحث امنیت آن نرم افزار میباشد و با وجود اینکه محصول دانش بنیان شرکت مهندسی برنا گستران دانش تا کنون در حدود 70 نقطه اعم ا
فکر نکنید که امام زمان ( عج ) ما حتما در زمانی ظهور خواهد کرد که آشوب ، بی قانونی و ظلم و ستم جهان را فرا بگیرد .ندید در زمانی که بنی اسرائیل 400 سال تنبیه شدند و وعده داده شدند که تا 400 سال خبری از منجی _ حضرت موسی (ع) _ نیست ولی چون گریه کردند ، دعا کردند و توبه کردند خیلی زودتر از موعد منجی آنها ظهور کرد.ما باید به فکر این نباشیم که با تنها گذاشتن جهان اسلام امام زمان ما ظهور کرده و به داد ما میرسد. ما بلکه باید با حمایت از مظلوم و دفاع در  برابر ظالم 
در راستای طرح ها و برنامه هاي گروه آموزشی تفکر و سواد رسانه ای وکارشناسی سلامت و آسیب هاي اجتماعی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمیرم و به منظور گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب هاي اجتماعی در مدارس با محوریت سواد رسانه ای, کارگاه آموزش و توانمندسازی کارکنان با حضور مدیران دوره ابتدایی و متوسطه دوم، مراقبین سلامت،معاونین و مربیان پرورشی،مشاوران مدارس،دبیران درس تفکر و سواد رسانه ای ودبیران تربیت بدنی در سالن اجتماعات دبیرستان کوی ماندگ
روان شناسی معاصر، برای روابط سالم و انسانی میان والدین و فرزندان اهمیت بسیاری قائل است و آن را اساس سلامت روانی اعضای خانواده در نظر می گیرد.
سلامت روانی در رویکردهاي مختلف روان شناسی، تعاریف متفاوتی دارد که این تعاریف به رغم تفاوت ظاهری، با یکدیگر در تناقض نیستند و هر یک از آن ها به بعد خاصی از ابعاد سلامت روان توجه دارند.

ادامه مطلب
سوالات مهم درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات مهم درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات امتحانی درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوال هاي مهم درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات متن درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات متن درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
نمونه سوالات درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم

به نام خدا

ادامه مطلب
دانلود رایگان کتاب روانشناسی سلامت پیام نور  
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
روانشناسی پیام نور - pdf - خلاصه کتاب و جزوات درسیirjozveh.ir › دانلود-کتاب-مقدمه-روانشناسی-سلامت-دکتر-احمد-علی-پو.دانلود کتاب مقدمه روانشناسی سلامت دکتر احمد علی پور - روانشناسی پیام نور - pdf به همراه 25 دوره نمونه سوال دانلود . دانلود رایگان کتاب روانشناسی سلامت پیام نور.
دریافت رایگان فایل دانلود کتاب مقدمه روانشناسی سلامت .affecting.dambook.ir › affecting › htmlدریافت رایگان فای
 
روشهاي بررسی سلامت جنین قبل از زایمان با تاکید بر تفسیر 
مهمی برای ارزیابی سلامت جنین استفاده کرد. تنفس جنین به یکی از اجزای پروفیل بیوفیزیکی تبدیل شده است. توصیه. هايی برای ش. روع تستهاي قبل از زایمان. AFI.
 
روش هاي بررسی سلامت جنین 
 تست بدون استرس(NST)این تست جهت ارزیابی واکنش جنین در طی دوره قبل از زایمان است. تست برسی سلامت جنین می باشد.در این تست ارتباط بین .
 
پاورپوینت ارزیابی سلامت جنین 
 پاورپوینت ارزیابی سلامت جنین پاورپوینت
در راستای طرح ها و برنامه هاي گروه آموزشی تفکر و سواد رسانه ای وکارشناسی سلامت و آسیب هاي اجتماعی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمیرم و به منظور گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب هاي اجتماعی در مدارس با محوریت سواد رسانه ای, کارگاه آموزش و توانمندسازی کارکنان با حضور جمعی از مدیران،مراقبین سلامت،معاونین و مربیان پرورشی،مشاوران مدارس،دبیران درس تفکر و سواد رسانه ای در سالن اجتماعات دبیرستان کوی ماندگار با حضور مهرانی کارشناس ارشد سواد رس
با سلام . از این رسانه در خدمت شما خواهم بود تا .
1 - به روز ترین اطلاعات و اخبار دنیای رمز ارزها
2 - نوسانات قیمت ارزهاي ديجيتال
3 - آگهی هاي خرید و فروش انواع ارز ديجيتال
4 -  و ارائه قیمت لحظه ای رمز ارز ها
و کلی اتفاق هاي جالب در این زمینه 
را به اطلاع شما برسانیم .
فایل مدیریت بازاریابی و علم بازاریابی در سلامت اجتماعی در دسته بندی #سایر_محصولات در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------مدیریت بازاریابی و علم بازاریابی در سلامت اجتماعی
دانلود فایل مدیریت بازاریابی و علم بازاریابی در سلامت اجتماعی
عنوان فایل : مدیریت بازاریابی و علم بازاریابی در سلامت اجتماعی
دسته بندی : سایر محصولات
برچسب ها:
مدیریت بازاریابی و علم بازاریابی در سلامت اجتماعینام فایل : مدیریت بازاریابی و علم بازاریابی در سلامت اجت
نمونه سوالات درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوال هاي مهم درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
 درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
نمونه سوالات امتحانی درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات مهم درس 3 سلامت و بهداشت دوازدهم
درس 3 سلامت و بهداشت دوازدهم

به نام خدا


ادامه مطلب
به مناسبت هفته سلامت از کارشناسان بهداشت دعوت به عمل آمد تا درباره بهداشت عمومی و شعار هفته سلامت برای دانش آموزان صحبت کنند و نیز برنامه صبحانه سلامت با همکاری انجمن اولیا و مربیان مدرسه اجرا شد همچنین دانش آموزان در این خصوص ویژه برنامه ای اجرا کردند دعوت از اولیا به مناسبت هفته سلامت و اجرای پیاده روی به مناسبت هفته سلامت
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
 
دانلود پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم درس دوازدهم 
دانلود پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم درس دوازدهم در 32 اسلاید که قابل ویرایش میباشد و شما عزیزان می توانید به راحتی تغییرات خود .
 
دانلود پاورپوینت درس 12 کتاب تفکر و سواد رسانه ای 
 از درس دوازدهم وارد فصل چهارم کتاب تفکر و سواد رسانه ای می شویم. فصلی با . پاورپوینت درس 6 کتاب تفکر و سواد رسانه
 
 
کتاب روان شناسی سلامت ~ادوارد سارافینو، الهه میرزایی 
روان شناسی سلامت ~ادوارد سارافینو، الهه میرزایی (مترجم)، علی منتظری مقدم (مترجم)، غلامرضا گرمارودی (مترجم)، پریوش قوامیان (مترجم)، فروغ شفیعی (مترجم)، ابوالقاسم .
 
روانشناسی سلامت سارافینو انتشارات رشد
کتاب روانشناسی سلامت سارافینو انتشارات رشد الهه میرزایی نشر رشد شامل 7 بخش زیر می باشد: موضوعات وفرایند هاي اساسی; ​استرس ، بیماری وتطابق یافتن; شیوه .
 
کتاب روانشناسی سلامت (رش
دانلود کتاب روانشناسی سلامت پیام نور
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jangalban.net › downloads › جزوه-روانشناسی-سلامت-پیام-نورجزوه روانشناسی سلامت پیام نور – جنگلبان۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - دانلود جزوه روانشناسی سلامت پیام نور آخرین نسخه جزوه درس روانشناسی سلامت برای استفاده دانشجویان دانشگاه پیام نور. دانشگاه پیام نور در مهر ماه سال .www.bookgolden.ir › page › دانلود-رایگان-پاورپوینت-خلاصه-دروس-.دانلود رایگان پاورپوینت خلاصه دروس پیام نور - فروشگا
دانلود کتاب روانشناسی سلامت پیام نور
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jangalban.net › downloads › جزوه-روانشناسی-سلامت-پیام-نورجزوه روانشناسی سلامت پیام نور – جنگلبان۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - دانلود جزوه روانشناسی سلامت پیام نور آخرین نسخه جزوه درس روانشناسی سلامت برای استفاده دانشجویان دانشگاه پیام نور. دانشگاه پیام نور در مهر ماه سال .www.bookgolden.ir › page › دانلود-رایگان-پاورپوینت-خلاصه-دروس-.دانلود رایگان پاورپوینت خلاصه دروس پیام نور - فروشگاه .لیست دانلود ر
تعداد چهل دانش آموز در پایه هاي پنجم و ششم به صورت داوطلبانه و علاقمند به فعالیتهاي فرهنگی تربیتی با موضوع سفیران سلامت ، در طرح سفیران سلامت این آموزشگاه شرکت نمودند ابتدا اهداف ، شرایط ، وظایف سفیران سلامت برای ایشان شرح داده شد سپس الگو بودن رفتار و منش دانش اموز عضو سفیران سلامت مورد تاکید بود و در جلسه ی دوم برای هر دانش آموز کارت سفیر سلامت صادر شد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها