نتایج جستجو برای عبارت :

راهنمای گردشگری دفاتر

نکات بسیار مهم درباره نحوه نگهداری دفاتر / سانیران
۱- چنانچه ثبت عملیات فروردین ماه و تراز افتتاحیه قبل از تاریخ پلمپ دفاتر قانونی باشد، چه اشکالی دارد؟ چنانچه شرکت ۱۰۰% متعلق به دولت باشد چه حکمی دارد؟
ج – هرگونه ثبت عملیات در دفاتر باید بعد از پلمب دفاتر صورت گیرد و از این بابت تفاوتی بین شرکتهای دولتی و خصوصی وجود ندارد. چنانچه عملیاتی در دفاتر پلمب شده به تاریخ قبل از پلمب ثبت گردد، مشمول مقررات تاخیر ثبت و پلمب خواهد بود.
ادامه مطلب
راهنماي نحوه چیدمان دفاتر جهت صحافی
 
مجموعه ای که در پیش رو دارید ،شامل گزیده ای از اهم نکات راهبردی در تهیه و تنظیم دفاتر امتحانات و دفاتر ریز نمرات می باشد. که بر اساس نیاز مدارس و مشکلات آ نها در سال جاری و سالهای قبل فراهم شده است .سعی شده که با مستند کردن موارد به شماره بخشنامه های وزارتی و استانی و یا آیین نامه های موجود ،مسیری هموار فراهم شود تا معاونین و مدیران مدارس  بتوانند با رعایت دقیق ضوابط برای تهیه و تنظیم دفاتر مذ کور اقدام نم
کانکس اداری کانکسی است که جهت دفاتر کار، دفاتر مدیریت، دفاتر کار سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی طراحی و مورد استفاده قرار میگیرد.
در کانکس های اداری اسکان سپهر میتوان امکاناتی از قبیل اتاق های پرسنل، نمازخانه یا آبدارخانه، سرویس بهداشتی یا اتاق مدیریت و غیره تعبیه نمود. در این نوع کانکس ها از دیوارپوش و کفپوش مناسب محیط های اداری استفاده می شود.
ادامه مطلب
شروع طرح آمایش 14 از 7 خرداد در کلیه دفاتر خدمات اتباع خارجی
به گزارش رنا کانون کشوری انجمن های صنفی کارفرمایی دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی با نشر اطلاعیه ای خبر از شروع طرح آمایش 14 از 7 خرداد در کلیه دفاتر خدمات اتباع خارجی داده است .
متن اطلاعیه : ضمن آرزوی بهره مندی از فیوضات لیالی ارزشمند قدر و تسلیت شهادت مولی الموحدین امیرمومنان حضرت امام علی (ع)به موجب ابلاغیه وزارت کشور طرح آمایش 14 در بخش فراخوان از مورخ 7 خرداد در کلیه دفاتر
شرکت های تجاری طبق قانون تجارت مم به داشتن دو دفتر می باشند .شرکت هایی که دربرگیرنده قوانین مالیاتی هستند باید به پلمپ دفاتر مالیاتی خود بپردازند .
دفتر رومه :دفتری که در آن همه ی اطلاعات از قبیل داد و ستد ها ، بدهی ها ، مطالبات و … نوشته می شود .
دفتر کل :به دفتری که در آن کلیه اطلاعات شامل معاملات انجام گرفته در طول ۱ هفته توسط تاجر به صورت خلاصه وارد می شود .
نحوه پلمپ دفاتر مالیاتی
شرکت های تجاری برای ثبت بسیاری از اطلاعات به دفاتر کا و
دفاتر پلمپ
دفاتر پلمپ
اام تهیه ی  دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت برای همه ی  اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی بعد از به ثبت رساندن شرکت برای ارائه تمامی هزینه ها نیز وجود دارد.
ثبت بینش در این مقاله به پیگیری پلمپ دفاتر و همچنین هزینه دفاتر پلمپ قانونی خواهد پرداخت.روند آن به این صورت است که نخست همه صفحات شماره‌گذاری خواهد شد.
هزینه دفاتر پلمپ
هزینه های آن را میتوان به شکل اینترنتی و از طریق سامانه ثبت شرکت ها پرداخت کرد.
در گام اول پرداخت
به استناد سایت آیین دادرسی دینا بر اساس تصمیم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مقرر شده است تا اطلاع و ابلاغ بعدی، از روز چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ دفاتر اسناد رسمی با شماره زوج در روزهای زوج و دفاتر اسناد رسمی با شماره فرد در روزهای فرد فعالیت داشته باشند . برای مشاهده فعالیت دفاتر اسناد رسمی به صورت زوج و فرد از 6 فروردین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/59/فعالیت-دفاتر-اسناد-رسمی-به-صورت-زوج-و-فرد-از-6-فروردین.html
به استناد سایت آیین دادرسی دینا دفاتر اسناد رسمی برای ارائه خدمات در زمینه های مختلف مستحق دریافت حق التحریر می باشند . البته باید تنها به میزان مشخص شده در تعرفه حق التحریر دفاتر اسناد رسمی 99 از مراجعان خود هزینه دریافت کرده و مجاز به دریافت مبلغی بیش از تعرفه نیستند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه حق التحریر دفاتر اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1977/تعرفه-حق-التحریر-دفاتر-اسناد-رسمی.html
همه ی موسسات غیرتجاری و سازمان هایی که
قوانین مالیاتی شامل آنها میشود باید دفاتر قانونی که دفتر کل و
دفتر رومه میشود را از سازمان امور مالیاتی تحویل بگیرند و کلیه امور و
فعالیت های مالی خود را در آن بنویسند.
شرکت ها و موسسات غیر تجاری باید با در
نظر گرفتن آیین نامه های تحریر دفاتر قانونی ٫ تراکنش های مالی خود را
کاملا خوانا و بدون هیچگونه خط خوردگی به تحریر در بیاورند (این دفاتر
قانونی در اداره ی ثبت موسسات غیر تجاری و ثبت شرکت ها پلمپ
مراکز پلیس + 10 بوشهر کجاست؟
دفاتر پلیس +10 خدمات گوناگون و گسترده ای را ارائه می دهند  و برای هر کدام از ما حداقل یکبار اتفاق افتاده که برای انجام خدمات خاصی به این دفاتر مراجعه کنیم.در جدول زیر آدرس پلیس+10 بوشهر برای راحتی هرچه تمام تر شما، به همراه تلفن پلیس+10 بوشهر جمع آوری شده است
 
اداره ی ثبت شرکت ها بصورت پیشفرض زمان
اخذ دفاتر پلمپ در شرکتهای تاسیس شده را فعال میسازنند و شرکت های تازه
تاسیس کافی است فقط مدارک خود را تکمیل کنند و اوراق و اسناد لازم را ارسال
نمایند.شرکت هایی که یک سال از تاسسیشان میگذرد باید دفاتر خود را تا پیش
از اتمام اسفند ماه اخذ و سپس پلمپ نمایند.
تحقیق آماده دفاتر عمومی و دفاتر اختصاصی - 4 برگ وورد قابل ویرایش
تحقیق آماده دفاتر عمومی و دفاتر اختصاصی - 4 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده دفاتر عمومی و دفاتر اختصاصی - 4 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده دفاتر عمومی و دفاتر اختصاصی - 4 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده دفاتر عمومی و دفاتر اختصاصی - 4 برگ وورد قابل ویرایش بخش اول: دفاتر عمومی مبحث اول: انواع دفاتر 1-دفتر اندیکتاتور – دفتر ابلاغ برگها – دفتر ثبت لوایح: این دفتر که به آن دفتر ثبت
طبق ماده ۶ قانون تجارت هر تاجری، به استثناء کسبه جزء بازار، مکلف است ۲ دفتر داشته باشد و آن‌ها را به مراجع تحویل دهد.
۱- دفتر رومه
۲- دفتر کل
از این رو پلمب دفاتر تجاری برای تمامی شرکت‌ها اامی است.
در این مطلب با تعریف پلمب دفاتر تجاری و نحوه انجام آن آشنا می‌شویم.
پلمب دفاتر تجاری چیست؟
طبق قانون، هر مؤسسه یا شرکت یا سازمانی که مشمول قوانین مالیات است باید دفاتر قانونی خود را جهت ثبت تمامی فعالیت‌های مالی خود تحویل بگیرد. طبق ماده ۷ قا
طبق ماده ۶ قانون تجارت هر تاجری، به استثناء کسبه جزء بازار، مکلف است ۲ دفتر داشته باشد و آن‌ها را به مراجع تحویل دهد.
۱- دفتر رومه
۲- دفتر کل
از این رو پلمب دفاتر تجاری برای تمامی شرکت‌ها اامی است.
در این مطلب با تعریف پلمب دفاتر مالیاتی و نحوه انجام آن آشنا می‌شویم.
پلمب دفاتر تجاری چیست؟
طبق قانون، هر مؤسسه یا شرکت یا سازمانی که مشمول قوانین مالیات است باید دفاتر قانونی خود را جهت ثبت تمامی فعالیت‌های مالی خود تحویل بگیرد. طبق ماده ۷
به گزارش رنا؛ روابط عمومی کانون انجمنهای صنفی دفاتر اقامت و اشتغال اتباع خارجی با نشر اطلاعیه ای خبر از شروع طرح سرشماری مشاغل اتباع خارجی در سطح کلیه دفاتر در 15 استان ایران از ۲۳ بهمن به مدت یک ماه داده است.متن اطلاعیه :
ادامه مطلب
آیا اشتباه حسابداری که در خلال سال کشف نشده باقی بماند در سال بعد موجب رد دفاتر است؟ طبق تبصره ماده 11 و بند 10 ماده 20 آئین نامه تنظیم دفاتر (تبصره 2 ماده 95) موجب رد دفاتر است ولی با استاندارد حسابداری و اصلاح اشتباهات مغایر است.
خبرگزاری میزان- مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگري گفت: به‌زودی ثبت تور‌های گردشگري در سامانه ta.ichto.ir محقق می‌شود.»
به‌گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به‌نقل از مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگري و صنایع‌دستی، سید جواد ، امروز چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸ با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت سامان‌دهی انواع تور‌های داخلی و خارجی، جلوگیری از برگزاری تور توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و سایت‌های غیرمجاز و نیز
سوال اولی که در ذهن افراد جای می گیرد این است که دفاتر پلمپ یعنی چه ؟در واقع تمامی شرکت هایی که به ثبت رسیده اند در بازه های روزانه ، هفتگی ، ماهانه و سالیانه موظف به وارد کردن اطلاعات مربوط به حساب و کتاب های خود در این دفاتر می باشند .دفاتر حاوی اطلاعات مالی شرکت برای رسمیت شناخته شدن توسط ادراه دارایی ، باید پلمپ شوند .در واقع دفاتر زمانی پلمپ می شوند که توسط نماینده اداره ثبت شرکت ها امضا شوند .
 با پلمپ شدن دفاتر اطمینان حاصل می شود که گزار
به استناد سایت آیین دادرسی دینا رئیس مرکز فناوری و آمار قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به تمهیدات برخط در نظرگرفته شده برای کاهش مراجعات مردمی به محاکم قضایی ، از ایجاد امکان نوبت دهی برخط برای کاهش معطلی مراجعان به دفاتر خدمات الکترونیک و همچنین تکمیل سامانه خودکاربری وکلا خبر داد . برای مشاهده امکان نوبت دهی بر خط دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/54/امکان-نوبت-دهی-بر-خط-دفاتر-خدم
مجموعه مقالات گردشگري
مجموعه مقالات گردشگري شامل انواع مباحث گردشگري (حمل و نقل و.)شهرهای گردشگري ایران و جهانبانک دفاتر گردشگري و
تمامی شرکت ها
موظف به دریافت پلمپ دفاتر پس از اتمام سال مالی میباشند تنها کسبه مکلف به دریافت
پلمپ دفاتر نیستند
برای اخذ پلمپ
دفاتر میتوانید از طریق سامانه اداره ثبت شرکت ها اقدام نمایید. مراحل اخذ پلمپ
دفاتر بسیار تخصصی میباشند که میتوانید این مراحل را در موسسه ی حقوقی و ثبتی
تکسفیر به نحو احسنت به پایان برسانید.
برای اینکه در
انجام مراحل اخذ پلمپ دفاتر با مشکل مواجه نشوید می توانید با همکاران ما در ثبت شرکت
تکسفیر تماس حاصل فرمایید
ادامه
 ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م می گوید.
دفاتر ، صورت درآمد و هزینه ماهانه ، خلاصه درامد و هزینه سالانه و اسناد و مدارک حسب مورد با درخواست کتبی اداره امور مالیاتی و یا گروه رسیدگی در روز و محل تعیین شده در برگ درخواست ارائه دفاتر و یا اسناد و مدارک ( محل اقامتگاه قانونی مودی و یا محلی که قبلاً به صورت مکتوب به اداره امور مالیاتی اعلام شده است و یا محل اداره امور مالیاتی حسب مورد با توجه به نوع حسابرسی مالیاتی )
تحویل و توسط اداره امور م
شهرداری ها به عنوان سازمان های عمومی و بر حسب قانون شهرداری ها عهده دار وظایف متعددی در زمینه مسائل شهری و ارائه خدمت بهینه به شهروندان از جمله صدور مجوزات ساختمانی و کنترل ساخت و ساز ها در سطح شهرها می باشد. تفکر مدیران عالی شهرداری همواره بهره گیری از امکانات، مومات و دانش های به روز در ارائه خدمات سالم و در زمان مناسب به شهروندان می باشد . در این راستا برنامه های مدونی طراحی و به اجرا در می آید که بیشتر این برنامه ها تاکید بر کاهش زمان و ا
با استناد به اعلام اداره کل امور مالیاتی یزد؛ لیست مشاغل مشمول نصب و راه اندازی سامانه صندوق فروش به شرح ذیل به اطلاع میرسد؛
تالار پذیرایی، رستوران، چلوکبابی، اغذیه فروشی، فست فود، سفره خانه‌های سنتی و کافی شاپ‌ها، کترینگ‌ها و تهیه غذا، قهوه خانه، سالن غذا خوری و باغ تالارها، باغ سرا، طباخی، آش و حلیم پزی، جگرکی، کته کبابی، بریانی فروشی و مشاغل مشابه
مراکز اقامتی از قبیل هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر، مهمان سرا، مسافر خانه، باغ ویلا، ا
به استناد سایت آیین دادرسی دینا خداییان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز به صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع اجرای اسناد تهران بازدید کرد و ضمن دیدار با کارکنان و ارزیابی نحوه کار، در واحد‌های مختلف این مجتمع حضور یافت . برای مشاهده جزئیات اجرای اسناد از طریق دفاتر اسناد رسمی کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/84/اجرای-اسناد-از-طریق-دفاتر-اسناد-رسمی.html
در دفاتر ترجمه رسمی ، مدارک و اسناد مهمی اعم از تحصیلی ، هویتی و ازدواج ترجمه می شود و همراه با مهر و امضا قوه قضائیه به مشتری تحویل داده می شود. اما ترجمه غیر رسمی شامل ترجمه مفالات ، ترجمه کتاب و. می شود. 
بنابراین با توجه به هدف خود از ترجمه ، مخصوصا در ترجمه رسمی که نیاز به حساسبت و دقت بالایی دارد لازم است مدارک خود را مترجم مورد اعتماد قوه فضائیه بسپارید. یکی زا دفاتر ترجمه رسمی که سال هاست در زمینه خدمات ترجمه به سایر زبان ها و مخصوصا ترج
ظر به اینکه مقرر است ثبت نام اعتراض حذف یارانه ها در سال 98 از طریق شبکه دفاتر پیشخوان خدمات دولت انجام پذیرد ضرورت دارد تا دفاتر بر اساس اطلاعیه ها و رویه هایی که براساس اعلام رسمی دولت و همچنین صدا و سیما ، پذیرای متقاضیان اعتراض در این خصوص باشند.ثبت  اعتراض از طریق شبکه پیشخوان و ااما در دفاتر پیشخوان دولت  از روز شنبه مورخ 30/06/98 انجام خواهد شد.
 
شهروندان شهرستان ایرانشهربا توجه به اطلاعیه دفتر پیشخوان کردی واقع در بلوار بلوچ  نسبت به
 آیا شرکتها پس از تسلیم اظهارنامه انحلال موضوع مواد  114 و 116 مکلف به اخذ دفاتر قانونی هستندیاخیر؟با توجه به ماده 208 قانون تجارت شخصیت حقوقی شرکتهای منحله تا ختم امر تصفیه به قوت خود باقی می باشد، بنابراین اخذ دفاتر قانونی اامی است.
پلمپ دفاتر
جهت پیگیری می بایست به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir ( قسمت پیگیری دفاتر پلمپ ) مراجعه نمایید.
دفاتر پلمپ
اام وجود دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پس از ثبت شرکت برای اظهار هزینه ها و درآمدهای خود وجود دارد. پس از آن شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره ثبت شرکت‌ها در آن درج می گردد. بنابراین امکان هیچ‌گونه جابجایی و تغییر اطلاعات در آن وجود نخواهد داشت.
ثبت بینش در ا
سامانه سجام از 22 فرودین 1397 طبق مصوبه سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور یکپارچه سازی و ثبت اطلاعات مشتریان راه اندازی شد و همه فعالان بازار بورس ، مدیران نهادهای مالی ، کارگزاری ها و . موظف به ثبت اطلاعات در این سامانه هستند ، کاربران بعد از ثبت اطلاعات در سامانه ، انجام احراز هویت سیستمی و اعلام نتایج از طریق پیامک ، چنانچه مشکلی در روند انجام کار نداشته باشند موفق به دریافت کد پیگیری سجام می شوند و پس از آن برای ثبت چهره و امضای خود باید ب
جهت اخذ ویزای سنگاپور میتوانید از طریق آژانس ها و دفاتر گردشگري بصورت الکترونیکی اقدام نمایید.مدت زمان اخذ ویزا از زمان اقدام ۳ الی ۵ روز کاری می باشد .مدارک مورد نیاز: *تصویر پاسپورت امضا شده*تکمیل فرم مربوط به ویزا*تصویر عکس رنگی ۳*۴ پشت زمینه سفید*پرداخت هزینه*ووچر هتل *بلیط
دفاتر مشاوره Boston که در بمبئی هندوستان قرار دارد که در سال 2018، دکوراسیون اداری شرکت با یک طراحی منحصر به فرد با دمیدن روح بمبئی در دیزاین البته با حفظ شخصیت بین المللی دفاتر BCG در سراسر دنیا ، بسیار چشم نواز گردیده است.
در دکوراسیون اداری انجام گرفته این دفاتر انتخاب مناسب سبک مدرن ، طراحی به شکل سالن باز و استفاده بهینه از نور طبیعی از اهداف اصلی تیم طراحی بوده است.
برای طراحی و اجرای معماری داخلی حرفه ای و ایده آل فضای اداری خود با کارشناسان
سایت ابلاغیه الکترونیک قوه قضاییه از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سامانه خدمات الکترونیک قضایی
مشاهده ابلاغیه های قضایی از ساخت سایت به منظور مشاهده راهنماي مشاهده راهنماي ثبت عنوان سر سیستم ابلاغ الکترونیک قضایی نبود دفاتر سر کشور شما به دادگاه حوزه قضایی بازگشت و ثبت عنوان خود را پایان .
ادامه مطلب
سر همه مسائل به توافق رسیدیم کلاسهای مشاوره هم رفتیم نامه عدم سازش هم گرفتیم حالا خواستم ببینم بعد از دادن دادخواست طلاق از طریق دفاتر قضایی چقدر طول میکشه تا رأی دادگاه صادر بشه؟

شما کدام شهر هستید چون شهر به شهر متفاوت است .
حدودا یک هفته.
منبع: سایت وکالت دادراه
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
PES 2019 PRO EVOLUTION SOCCER v3.1.1 – بازی فوتبال فوق العاده پی اس 2019 اندروید همراه دیتابازی پی اس 2019 مخصوص اندروید تقدیم شما عزیزانپیشنهاد ویژه
PES 2019 PRO EVOLUTION SOCCER نسخه 2019 از بازی خارق العاده و بی نظیر فوتبال پی اس (PES) از استودیوی KONAMI برای دستگاه های اندرویدی است که ساعت ها پیش شاهد منتشر شدن ان در وبسایت اصلی امی بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان دوستداران بازی های فوتبالی معرفی کنیم و شما را به وجد بیاوریم. پس از عرض

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها