نتایج جستجو برای عبارت :

راز یک سناریو

درست نشدن وضع 6 ماه گذشته فارغ از بی عرضگی یا خیانت مسئولین و یا جنگ هیبریدی علیه ایران و یا هر سناريو دیگر می تواند موجب جنگ جهانی سوم که با نابودی کامل اسرائیل شروع می شود باشد.
هر سناريو که مورد برسی قرار گرفته جه از اقتصاد و یا حمله عربستان و . ثابت بودن جواب است که تمام پاسخ با تمام توان متوجه اورشلیم است.
سناريو و الگوی تدریس
در
رابطه با سناريو و الگوی تدریس چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ،
برخلاف گذشته ، کلاسهای درس تا حدود زیادی اعتبار خود را به عنوان تنها
منبعی که در آن دانش آموزان قادرند دانش و آگاهیهای لازم را کسب نمایند ،
از دست داده است . پیشرفت در کل زمینه های فن آوری آموزشی موجب گردیده که
همه روزه اطلاعات جدید و فراوانی در اختیار افراد جامعه قرار گیرد . میزان و
ماهیت چنین اطلاعات با آنچه که معلمان و کتابهای درسی و در سناريو و
متا تگ عنوان برگه (Meta title tag) برای گزینش تیتر صفحات تارنما بکار می رود و نشان دهنده نسبی محتوای ورقه می باشد . 
چرا 
بایستی به عنوان کاغذ اهمیت بدهیم؟ عنوان ورقه تاثیر زیادی بر سئو وبسایت شما خواهد داشت و می‌توانید با توصیف صحیح آن مقدار محل ورود تارنما خود از گوگل را افزایش دهید . 
سئو در مشهد
در ادامه عوارض اینکه چرا می بایست به سئو تیتر ورقه اهمیت بدهیم را ذکر ميکنیم: 
نمایش 
تیتر برگه در مرورگرها مرورگرهای مالامال استعمال مثل فایرفاکس، گو
متا تگ عنوان برگه (Meta title tag) برای گزینش تیتر صفحات تارنما بکار می رود و نشان دهنده نسبی محتوای ورقه می باشد . 
چرا 
بایستی به عنوان کاغذ اهمیت بدهیم؟ عنوان ورقه تاثیر زیادی بر سئو وبسایت شما خواهد داشت و می‌توانید با توصیف صحیح آن مقدار محل ورود تارنما خود از گوگل را افزایش دهید . 
سئو سایت
در ادامه عوارض اینکه چرا می بایست به سئو تیتر ورقه اهمیت بدهیم را ذکر ميکنیم: 
نمایش 
تیتر برگه در مرورگرها مرورگرهای مالامال استعمال مثل فایرفاکس، گوگل
يکی از روشهای تدوین استراتژی سازمانی روش سناريو نویسی می باشد.
یعنی استراتژی را در قالب يک داستان زمان دار به نگارش در می آورند که این داستان از يک نقطه ی ابتدایی شروع میشود و به يک انتهایی که همان چشم انداز یا vision  است ختم میشود .
در این داستان یا سناريو تمام عوامل و اهداف و اتفاقات با قلمی شیوا و به سبک جذابِ رمان نویسی به صورت ملموس ارائه می شوند.
حالا باید دید که استراتژی را چگونه تدوین کنیم که پایدار باشد یعنی تحت هر شرایطی ما را به هدف نها
1 چاپ افست، دست‌کم چاپ 1000 عددی می باشد و ارزش آن مناسب خیس است 2 چاپ دیجیتال در تیراژ ناچیز تولید می شود . 12 عدد از آن در هر ورق A4 قرار می گیرد و مقدار آن 5*9 است 3 در چاپ افست، کد رنگ ها بایستی از روی کتاب منحصر آن انتخاب شود . پس از چاپ، رنگ آن پاره ای برجسته خیس می شود  طراحی کارت ویزیت4 در چاپ دیجیتال، رنگ ها به رنگی که در صفحه نمایش چشم می شوند دوچندان نزديک خیس از افست است 
*** فرمت فولدر کارت ویزیت Tiff و Jpg یا این که کورلی می باشد و رنگ آن CMYK هست .
چند سناريو مهم تست برای برنامه های Android و IOS
موبایل ها و برنامه های موبایل روز به روز و به سرعت در حال توسعه هستند. از آنجا که دستگاه ها و فرم سیستم عامل ها طی چند ماه راه اندازی می شوند ، بنابراین برنامه نویسان سعی ميکنند با ارائه برنامه های جدید در هفته از سرعت آن آگاه شوند.
در نتیجه ، تست برنامه های موبایل پیچیده و چالش برانگیز خواهد بود. برنامه های تلفن حول يک عملکرد خاص متمرکز شده اند و به آنها جهت برتر شدن نیاز است. هر گونه خطایی که توسط م
نامجون*
ھى آیا آرمی داریم اینجا؟
جین*
آقا اون دستکش ضرف شوى صورتیا چندھ؟
جى ھوپ*
از مال چین بھترھ
شوگا*
≪رو موج جمعیت‌ خابیدھ≫
تھ تھ*
اگ میزاشتن ،،،،می رفتم زنونھ
کوکى*
ھیونگآ منو گم نکنینننن
جیمین*
ھھ ھھ ھھ من ى صندلی دارم ھھ ھھ ھھ
 
مستندی که "بی‌بی‌سی" علیه حاج قاسم سلیمانی ساخته بود به ضرر این شبه رسانه معاند تمام شد.
 اخیراً دستگاه تبلیغاتی - امنیتی بی‌بی‌سی، اقدام به پخش سناريویی به اسم مستند، در مورد سرلشکر حاج قاسم سلیمانی کرده است؛ در این سناريو که برگرفته از اوهام سازندگان صهیونیستی آن است، تلاش شده تا وجه پرصلابت حاج قاسم تخطئه شود، اما بالعکس این به اصطلاح مستند بر ابهت سردار دل‌ها افزوده است.
سناريویی صهیونیستی
در بخشی از سناريو اخیر بی بی سی به نقل از
داشتم میرفتم سمت ایستگاه اتوبوس . از پله های زیر گذر مترو که بالا میرفتم یه پسر که تقریبن همسن خودم بود نشسته بود لبه ی پله ی کنار آسانور زیرگذر . نمیدونم چی شد همینجوری که از کنارش رد شدم یه سناريو شروع شد تو مغزم به تصور شدن . سناريو این بود که رفتم نزديکش نشستم کنارشو دستمو انداختم تو گردنشو بش گفتم آقا پسر خوشتیپ ، میای با هم دوست شیم ؟ بعد اونم با یه لبخند تمسخر آمیز که این رو بم بفهمونه که فکر ميکنه دارم باش شوخی ميکنم بم جواب بده آره بیا دو
داشتم میرفتم سمت ایستگاه اتوبوس . از پله های زیر گذر مترو که بالا میرفتم یه پسر که تقریبن همسن خودم بود نشته بود لبه ی پله ی کنار آسانور زیرگذر . نمیدونم چی شد همینجوری که از کنارش رد شدم یه سناريو شروع شد تو مغزم به تصور شدن . سناريو این بود که رفتم نزديکش نشستم کنارشو دستمو انداختم تو گردنشو بش گفتم آقا پسر خوشتیپ ، میای با هم دوست شیم ؟ بعد اونم با یه لبخند تمسخر آمیز که این رو بم بفهمونه که فکر ميکنه دارم باش شوخی ميکنم بم جواب بده آره بیا دوس
چند سناريو دیگر مهم تست برای برنامه های Android و IOS
Regression Testing Scenarios
1- بررسی کنید که حتی با تغییر کوچکی در کدهای برنامه ، برنامه ما بطور جامع کار ميکند یا خیر؟
2- مطمئن شوید که با کليک بخشی و وارد شدن به آن ، آن صفحه پس از انتقال نیز کار ميکند.
Monkey Test Scenarios
1- تایید کنید که برنامه در حالی که بطور مداوم صفحه را بالا – پایین ميکنید با تاخیر همراه است یا خیر؟
2- تایید کنید که با ضربه زدن های مداوم بر روی فیچری ایجاد سوابق تکراری میشود.
3- تایید کنید که آیا
من نمیدونم این اساتید محترمی که در این يک ماه و نیمی که فرصت داشتن هیچ کاری نکردن حالا که داره مهلت تموم میشه همشون ریختن رو سر ما بدبختا . تو این يک و ماه نیم دقیقا داشتین چيکار ميکردین.
 
این استادمون هم اول میگه که کلاس مجازی و گذراندن جلسه ها اجباری هست بعد يک ماه میاد میگه که نه اجباری نیست باز دیروز اومده در سایتش که گالری تصاویر خودش رو گذاشته داخلش میگه که اجباریه و تا 5 اردیبهشت وقت دارین.
 
اساتید دیگه هم تازه به فکر گروه مجازی افتادن و
⭕️وضعیت بازار ارز در سال 1399
در صورتی که جریانات ی بر خلاف مذاکره عمل کند قیمت دلار به احتمال 95 %تا محدوده 22600 تومان افزایش را تجربه خواهد کرد و اگر تنش های نظامی هم به وجود بیاید با همین احتمال سقف افزایش دلار 29000 تومان خواهد بود. 
در شرایطی که نه تنش و نه مذاکره باشد و شرایط همراه با تحریمها به همین ترتیب ادامه یابد استقرار قیمت دلار در کانال 15 تا 18 هزار تومان محتمل است. این سناريو محتمل ترین سناريو برای قیمت دلار در سال آینده است. 
به دلی
هی سناريو‌  میچینم که چه کاری !کدوم انتقام دلمو خنک می‌کنه ،جیگرمو.هیچی انگار.خدایا میشه يک بار هم که شده به خاطر جشن و پايکوبی و از خوشحالی بریزیم تو خیابونا.
بیا و بزرگی کن همین روزا تشکیل حکومت مهدوی رو جشن بگیریم.خسته ایم.خسته ی تمام کارایی که نکردیم.
بازی مافیا در آبادان: طبق بررسی های کافه خور ،مافیا يک بازی جذاب و هیجان انگیز است که در سراسر جهان محبوبیت دارد. این بازی با استفاده از تعدادی کارت و نقش بازيکنان از طریق روایت داستانی یا سناريو ها، تعاملات اجتماعی و به کارگیری استراتژی‌های مختلف انجام می‌شود. در ادامه، در مورد بازی مافیا در شهر آبادان صحبت خواهیم کرد.
آبادان، شهری در استان خوزستان واقع در جنوب غربی ایران است و با برخورداری از منابع طبیعی غنی، شهری پر از زندگی و فعالیت‌
قبل از تصمیم گیری برای خرید یا فروش يک سهم بنشینید و سناريوهای مختلف پیش روی سهم رو بررسی کنید.
اگر شاخص کل مثبت باشد، شاخص کل روی حمایت یا مقاومت باشد، اگر سهم هم چنان اصلاح داشته باشد یا اگر اصلاح سهم تمام باشد و قیمت برگردد.
سناريونویسی و پیش بینی سناريو های پیش رو در يک ورود و خروج موفق بسیار ضروری است.
نقدینگی
تکنيکال
سناريونویسی
بالاخره انیمیشن How to train your dragon3 رو دیدم، 
چقدر خوشگل بود، 
هم سناريو تر و تمیز، هم گرافيک انیمیشن درست و جذاب،
چطور انقدر بلدن عالی از آب درآرن، 
قشنگ مبهوتِ ریش و سبیلایِ پرپشتِ وايکینگ‌ها، زشتیِ هر چه تمام‌ترِ اژدهاها، 
چشم‌نوازیِ مناظرِ زیبای درخت‌ها، ابرها، دریاها، زمین و آسمان‌ها شدم.
و این اژدها کوچولوی هيکاپ، خشمِ شب، هم مثل سری ۱ و ۲ بسی از ما دل برد. 
و
این که چه فکر و تخیل‌پردازی و استعدادی پشت این انیمیشن بوده، مثل همیشه منو ش
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از دیجیاتو : اگر مدام درگیر برقراری تعادل بین کار و زندگی شخصی هستید و فکر می‌کنید این قضیه بر روابط خانوادگی شما تأثیر منفی می‌گذارد، برای حل این وضعیت بغرنج، لازم است اقداماتی را انجام دهید. این سناريو را تجسم کنید:
ادامه مطلب
سلام.
مشخص نیست هدف برخی، با وجود اعتراف سخت و قاطع سپاه پاسداران به ساقط کردن هواپیمای مسافربری اوکراین بدست آنها، از اینکه سناريویی به راه انداخته اند که این را به آمريکا و اسرائیل نسبت می دهند چیست؟!
گویا آنها می خواهند از زیر بار مسئولیت همه مشکلات شان شانه خالی کنند پس آنها را به آمريکا و اسرائیل نسبت می دهند!
استنادشان ویدیوی مربوط به این عکس است که منتشر شده بود.

آنها می گویند: چطور ممکن است کسی قبل از اینکه موشک به هواپیما اصابت کند،
  سمینار معوقه تجزیه‌وتحلیل حملات سایبری و سناريو‌های نفوذ به صنعت برق در دوشنبه 18 آذر ماه، ساعت 16 الی 18 در سالن فردوسی پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد.
نظر بر اهمیت فراوان مقوله امنیت سایبری سامانه‌های کنترل، اتوماسیون صنعتی و اسکادای صنعت برق، مرکز توسعه امنیت اطلاعات، ارتباطات و تجهیزات صنعت برق در نظر دارد سمیناری با موضوع تجزیه‌وتحلیل حملات سایبری و سناريو‌های نفوذ به صنعت برق» را در سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی برق برگزار ن
فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا در صورت اعلام پایان لیگ‌ها به خاطر کرونا ۴ سناريو برای مشخص کردن تیم قهرمان دارد. سناريویی‌هایی که صورت اجرا شدن در لیگ ایران، شانس پرسپولیس را برای معرفی بعنوان قهرمان فصل جاری بیشتر از سایر تیم‌ها می‌کند.
به نقل از یورو اسپورت عربی، ویروس کرونا تقریبا همه کشور‌های جهان را گرفتار خود کرده است و به معضلی بزرگ تبدیل شده است. معضلی که ورزش جهان و خصوصا فوتبال را نیز گرفتار کرده است. لیگ‌های مختلف در سراسر ج
می کوش به خر ورق که خوانی تا معنی آن تمام دانی
می باش طبیب عیسوی هُش اما نه طبیب مردمی کُش
 
این بیت موقع درس خواندن همیشه در ذهنم تکرار میشود و بلافاصله بعدش به این فکر ميکنم که چقدر سخت است واقعا. بعدش هم باز به خودم دلداری میدهم که حتما در توانم هست که در این راه قرار گرفته ام و تابه حال دوام آورده ام و به روز های خوبی که مثلا در آینده می آیند فکر ميکنم. چون کسب این علم هرچقدر که سخت و خانمان برانداز (دیگه ینی خیلی سخت) باشد ارائه اش شیرین است
 ارتش جمهوری اسلامی امروز شایعات پیرامون حادثه شناور کنارک را تکذیب کرد. مهمترین شایعه‌ای که این روز‌ها دست به دست می‌شود این است که کنارک توسط قایق‌های تندرو سپاه هدف قرار گرفته شده است. البته این شایعه و ادعا هیچ همخوانی با شواهد ندارد.شليک موشک کروز به سمت ناوچه "کنارک" از سوی ناو "جماران" که موجب به شهادت رسیدن جمعی از نیرو‌ها ارتش شده است، گمانه‌زنی‌ها و بحث‌های فراوانی را برانگیخته است. این که چگونه این خطا رخ داده است پرسش اصلی اس
از لحظه ای که خبرداده اند پسرک از دوچرخه پرت شده پایین تا امروز چند روز میگذرد ؟ پسرک هنوز روی تخت بیمارستان است و من هنوز احساس ميکنم در يکی از سریال های آبکی صدا و سیما گیرافتادم  و اینقدر سناريو اش آبکی ست که دکتر ها مثل همه ی دکتر های سینمایی میگویند فقط معجزه 
میشود برای پسرکمان دعا کنید؟ خواهش ميکنم :( 
+میترسم خیلی زیاد سین اگه چیزی برای داداشش اتفاق بی افته دووم نمیاره
بالاخره بعد از تعلل 3 ساله ایران در اصلاح قوانین مرتبط با پولشویی و مباره با تروریسم، ایران در لیست سیاه FATF قرار گرفت. این موضوع میتواند باعث فشار فروش در بازار امروز شود. البته کد جدیدی های بورس، عملا تحلیلی از عواقب این موضوع ندارند! اما اقتصاد دانان، به خوبی میدانند که این لیست سیاه، میتواند چه تاثیراتی در اقتصاد ایران بگذارد! از سوی دیگر، انتشار ویروس کرونا در ایران و آماری که روز به روز بیشتر میشود، موضوعی است که آن هم میتواند به جو منف
شبکه‌های اجتماعی را که باز می‌کنم، هشتگ و مطلبِ #دختر_آبی را بیشتر از عاشورا و امام حسین(ع) می‌بینم. فوتبال و استادیوم رفتن هیچ‌وقت دغدغه‌ام نبوده. اولش هم خودسوزی دختر برای رسیدن به خواسته‌اش برایم معنادار نبود. که چی؟ واقعا يک استادیوم رفتن ارزشش را داشت؟ راه‌های دیگری برای اعتراض و درخواست نبود؟». حرف‌های خواهرش را پاسخم می‌کردم که گفته بود: سلامت روانش کامل نبوده و حکمی که دادگاه برایش بریده بود بر اساس حکم يک شخص با سلامت روان ک
نشستم دارم به عظمتی که موسیقی می‌تونه داشته باشه فکر می‌کنم، [رفتم ظرف بشورم، که دیگه تقریبا حجم زیادی از حرفایی که می‌خواستم بزنم یادم رفت.] همیشه از این حافظه نباتی در عذابم، بیشترین جایی که اذیت می‌کنه تو روابطم با آدماس، بگذریم. امروز لا به لای غصه‌ها و خنده‌ها و س‌هایی که زندگی فراهم کرده بود،‌ باز تلاش کردم افکار پراکنده‌ام رو جمع کنم تا شاید بالاخره بتونم یه نتیجه گیری داشته باشم و بعدش بتونم بخش زیادی از افکارم رو بریزم دور (
مور هم لانه کند خانه شاهی گاهی!نایب ایاره تان هستم در بهشت علی ابن موسی الرضا.
.
پ ن: باز در يک شبکه مجازی يک صفحه ساختم (به عاریت) و رفتم يک صفحه را نظر انداختم (به کنجکاوی)
و مغشوش شد ذهنم چنان که به کلام نیاید!
باز ایستادم جلو آیینه و خوب سناريو های مختلف را زیر و رو کردم! هی با خودم حرف زدم چنان که گویی مجنونم!
باز این چهه صحنه آرایی است؟!
تعرفه ساخت انیمیشن
پویانمایی یا نقاشی متحرک یا انیمیشن (Animation) نمایش تند و پیوسته تصاویری دوبعدی یا موقعیت‌های مدل‌های واقعی، برای ایجاد توهم حرکت است. وب سایت انیم استار با سابقه فعالیت در زمینه تولید انیمیشن، موشن گرافيک، جلوه های ویژه، تدوین، طراحی و مدلسازی قادر به ساخت انواع انیمیشن با سبک های مختلف دو بعدی و سه بعدی (سینمایی، مجموعه سریال، تبلیغاتی، موشن گرافيک و …) با بهترین کیفیت و ارزانترین و مناسب ترین قیمت ممکن می باشد. برای سا
سلام . با قسمت بیست و يکم از سری مقالات آموزشی CCNA Collaboration در خدمت شما عزیزان هستیم . آموزش TRANSLATION PROFILE در روتر سیسکو در این قسمت از سری مقالات آموزش CME سیسکو می‌خواهیم بحث جلسه بیستم را ادامه داده و در مورد دستکاری شماره‌ها به کمک Translation Profile در روتر سیسکو صحبت کنیم . پس با ما همراه باشید .نحوه کار با TRANSLATION PROFILE در روتر سیسکو :
برای این که بتوانیم به کمک Translation Profile ، شماره‌های مورد نظر خودمان را دستکاری کنیم باید سه مرحله‌ی ذیل را پشت سر بگذاریم
سلام . با قسمت بیست و يکم از سری مقالات آموزشی CCNA Collaboration در خدمت شما عزیزان هستیم . آموزش TRANSLATION PROFILE در روتر سیسکو در این قسمت از سری مقالات آموزش CME سیسکو می‌خواهیم بحث جلسه بیستم را ادامه داده و در مورد دستکاری شماره‌ها به کمک Translation Profile در روتر سیسکو صحبت کنیم . پس با ما همراه باشید .نحوه کار با TRANSLATION PROFILE در روتر سیسکو :
برای این که بتوانیم به کمک Translation Profile ، شماره‌های مورد نظر خودمان را دستکاری کنیم باید سه مرحله‌ی ذیل را پشت سر بگذاریم
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیش بینی و تحلیل ستاد ملی کرونا از چگونگی شیوع این بیماری را اعلام کرد و گفت: براساس برآورد این تحلیل و پیش بینی ایران را از نظر زمانی تا اوایل تابستان درگیر این ویروس است و میزان مداخله دولت و محدودیت‌ها را در کاهش نرخ مرگ و میر به شدت تاثیرگذار ارزیابی می شود.
 
پرویز کرمی سخنگو و رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پست اینستاگرام خود درباره پیش بینی و تحلیل ستاد ملی کرونا
این روزها کسی فیلم ِ زندگی‌م را روی دور تند گذاشته و من مثل همیشه نمیدانم که چه خواهد کرد با ما عشق! فقط می دوم تا از تصاویری که با سرعت میگذرند جا نمانم.
پاهایم دارند ذوق ذوق ميکنند ، ترس، خوشحالی، ناراحتی، نگرانی و همه چیز در این روزهای پرسرعت به غایت خودشان رسیده‌اند و من نمیدانم کجا قرار است کارگردان بگوید" کات، خسته نباشید، یه استراحت ميکنیم دوباره برمیگردیم." فقط امیدوارم در آنجا ، حال دلم خوب تر از امروز باشد نه بد تر.
الغرض ، التماس د
 
نظر بر اهمیت فراوان مقوله امنیت سایبری سامانه‌های کنترل، اتوماسیون صنعتی و اسکادای صنعت برق، مرکز توسعه امنیت اطلاعات، ارتباطات و تجهیزات صنعت برق در نظر دارد سمیناری با موضوع تجزیه‌وتحلیل حملات سایبری و سناريو‌های نفوذ به صنعت برق» را در سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی برق برگزار نماید. در این سمینار حدودا 120دقیقه‌ای اهم حملات و رخدادهای سایبری در صنایع برق دنیا ( در حوزه‌های تولید، انتقال، توزیع و حوزه ستادی وزارت‌‌خانه‌) نظی
دانلود پاورپوینت پروژه مکانیزه سازی سیستم داروخانه
صورت مسئله : يک سیستم دریافت نسخه و تحویل دارو هدف : کنترل و مدیریت مراجعه کنندگان ، دارو و امور مالی معرفی سیستم نیازهای عملیاتی نیاز های کیفی موجودیت های خارجی موجودیت های داخلی تحلیل نیازمندیها و شناسایی اکتورها { سلسله مراتب } شرح وظایف اکتورها عملیات پایه عملیات مدیرسیستم عملیات ورود اطلاعات عملیات گزارشات مدل طراحی کلاسها سناريو ایجاد کاربران سیستم سناريو پرداخت ارسال نسخه های ب
موشن گرافيک چیست؟
به طور خلاصه و ساده می توان گفت که موشن گرافيک به معنی حرکت و انیمیت دادن به گرافيک است و یا به عبارت دیگر ویدئوهایی که پیام و محتوا را به صورت متحرک منتقل ميکنند. موشن گرافيک ها که اغلب به صورت دوبعدی ساخته می شوند امروزه از پرکاربردترین روش های تبلیغاتی هستند.به دلیل جذابیت بالا در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی، میزان استفاده از موشن در بین صاحبان کسب و کارها بسیار بالا رفته است. انتتقال محتوا با این روش مزیت های زی
 FATF به زبان ساده چیست و ماجرای آن با ایران
نهاد FATF يک نهاد مالی در ظاهر بین المللی است که ذیل گروه G7 شکل گرفته و
کارویژه خود را پیگیری شفافیت مبادلات مالی برای مبارزه با پولشویی خصوصا
در قالب معاملات مواد مخدر و مقابله با تامین مالی تروریسم اعلام کرده است،

این نهاد در سال 2012 چهل و نه توصیه، را به عنوان استانداردهای خود ابلاغ
کرد که شامل 9 توصیه مبارزه با تروریسم و 40 توصیه برای شفافیت مالی است.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها