نتایج جستجو برای عبارت :

دیوار ایرانشهر

✔️چهارمین دوره مسابقات سخنرانی،
 مقاله‌نویسی و سرود ویژۀ طلاب مدارس دینی شهرستان ايرانشهر، دیروز پنجشنبه (25 بهمن) به میزبانی حوزه علمیه حقانیه در ايرانشهر برگزار شد.
به گزارش دریافتی شریعت نیوز ، در این دوره از مسابقات که به زبان‌های فارسی، بلوچی و عربی برگزار شد، بیش از 30 شرکت‌کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند.
براساس این گزارش علاوه بر طلاب مدارس دینی شهرستان ايرانشهر، تعدادی از طلاب ايرانشهری محصل در دارالعلوم زاهدان و عزیزیۀ انزا
⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگی های محصول:
قطع: رقعی
نوع جلد: شومیز
خرید با تخفیف ویژه کتاب بابل دل ايرانشهر و قطب جهان اثر علیقلی محمودی بختیاری
دسته بندی محصول :
#کتاب_لوازم_تحریر_و_هنر
برای خرید با تخفیف ویژه کتاب بابل دل ايرانشهر و قطب جهان اثر علیقلی محمودی بختیاری یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.کتاب بابل دل ايرانشهر و قطب جهان اثر علیقلی محمودی بختیاری
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و خرید با تخفیف ویژهمشاهده مطلب در کان
*اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام قراردادی دانشگاه علوم پزشکی ايرانشهر
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبین استخدام قراردادی دانشگاه علوم پزشکی ايرانشهر می رساند پیرو آگهی استخدام و با توجه به ارتقاء سامانه ثبت نام آزمون و تغییر زمان دریافت کارت ورود به جلسه ، داوطلبین می توانند در تاریخ های ۹۸/۱/۲۲ و  ۹۸/۱/۲۳جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی ايرانشهر اقدام نمایند .
لازم به ذکر است زمان و مکان ب
لباس گرفتم، حرف زدم، راه رفتم. سیگار کشیدم سوار ماشین شدم و رسیدم خونه. کمی فیلم دیدم بعد خوابیدم، خوابیدم، خوابیدم. (!؟)
به رد دست های تو روی ديوار سوگند. به رد دست های تو روی ديوار سوگند. به رد دست های تو روی ديوار سوگند. به رد دست های تو روی ديوار سوگند. به رد دست های تو روی ديوار سوگند. به رد دست های تو روی ديوار سوگند. به رد دست های تو روی ديوار سوگند. به رد دست های تو روی ديوار سوگند. به رد دست های تو روی ديوار سوگند. به رد دست های تو روی ديوار سوگ
مراسم هفته کتاب مشترک بین اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ايرانشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره زندان با برنامه های متنوع فرهنگی بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور روسای ادارات مذکور و اعضای کتابخانه مشارکتی شهید دژکام زندان مرکزی ايرانشهر برگزار شد که در پایان از اعضای فعال این کتابخانه تجلیل بعمل آمد.
مراسم هفته کتاب مشترک بین اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ايرانشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره زندان با برنامه های متنوع فرهنگی بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور روسای ادارات مذکور و اعضای کتابخانه مشارکتی شهید دژکام زندان مرکزی ايرانشهر برگزار شد که در پایان از اعضای فعال این کتابخانه تجلیل بعمل آمد.
امام جمعه اهل‌سنت ايرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عزت، کرامت، شرافت و کامیابی امت اسلامی در پیروی از دستورات نبی مکرم اسلام (ص) است
به گزارش  شریعت نیوز ،مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت ايرانشهر اظهار داشت: قرآن کریم یکی از عمده‌ترین و سازنده‌‏ترین اهداف رسالت رسول اکرم(ص) را تالیف قلوب و ایجاد انس و تفاهم به جای خصومت و دشمنی بیان می‏‌دارد .
وی ادامه داد: اگر کسی در تاریخ به دیده عبرت بنگرد این م
امام جمعه اهل سنت ايرانشهر گفت: کشور‌های مستکبر تصور می‌کنند با اقداماتی مانند تحریم می‌توانند ملت ایران را تسلیم کنند، اما امروز مردم بار دیگر نشان دادند در هر شرایطی پای نظام هستند.
به گزارش شریعت نیوز ، مولوی عبدالصمد کریم‌زایی امام جمعه اهل سنت ايرانشهر  در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن  اظهار داشت: ۲۲ بهمن امسال مصادف شده با چهلم شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همین امر موجب شده مردم با حال و هوای دیگری در راهپیمایی حضور یابند.
امام جمعه
در ادامه سری نوشته های "ديوار" اکنون می خواهم در مورد آن سوی ديوار بنویسم:ديوار نوشته ی امروز "توانایی مالی برای از بین بردن این عدم راحتی و آسودگی خاطر حاصل از اضطراب عدم توانایی در تامین نیاز های اولیه می باشد" 
یا به طور خلاصه این سوی ديوار (نداشتن پول به اندازه کافی ) و آن سوی ديوار (داشتن پول به اندازه کافی) است
حالا تصور اینکه این طرف ديوار با آن سوی ديوار چه تفاوتی دارد :
این طرف ديوار مهمانت را خودت به ترمینال میرسانی و حدود 4 ساعت زمانت را
امام جمعه اهل‌سنت ايرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: رعایت حقوق شهروندی و قوانین راهنمایی و رانندگی از نظر شرعی واجب است و همگان باید به این قوانین احترام بگذارند.
به گزارش شریعت نیوز مولوی عبدالصمد کریم زائی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت ايرانشهر اظهار داشت: آموزش اقشار و گروه‌های مختلف مردم می‌تواند راهکاری مناسب برای جلوگیری از تصادفات باشد.
وی مرگ و میر ناشی از تصادفات در جاده‌های سیستان و بلوچستان را نگران کننده خوا
*اطلاعیه مجتمع آموزشی دبیرستان های دانشگاه ولایت ايرانشهر جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی پایه دهم ۹۹-۹۸*
داوطلبان آزمون  ورودی سال ۹۸ دبیرستان های پسرانه و دخترانه ی وابسته به دانشگاه ولایت ايرانشهر می توانند از روز دوشنبه مورخ ۹۸/۲/۹  لغایت پایان روز پنجشنبه مورخ۹۸/۲/۱۲  با وارد کردن مشخصات فردی و رمز ورود خود از طریق سایت رسمی مجتمع آموزشی دبیرستان های دانشگاه به آدرسwww.dpdi.ir  نسبت به دریافت کارت ورد بجلسه خود اقدام نمایند 
لازم
نحوه اجرای ديوار سبزديوار سبز از جمله فناوری هایی است که در سال های اخیر در ایران رواج پیدا کرده است. ديوار سبز اهمیت فراوانی هم از نظر زیست محیطی و هم از لحاظ زببایی بصری دارد. مهم ترین عاملی که در ديوار سبز به چشم می خورد نحوه اجرا و نگهداری از آن است که فاکتورهای فراوانی را در برمیگیرد. در ادامه به فاکتورهای نحوه اجرای ديوار سبز و نگهداری از آن و مراحل ساخت ديوار سبز می پردازیم.
خب ظاهرا دوران ديوار اشعار هم داره به پایان میرسه. البته این به معنی تعطیلی ديوار اشعار نیست به معنی ساده تر شدن سبک ديوار ه این طور که من شعر یا داستان نمیارم و فقط طرح بحث میکنم و بقیه اش با خودتون البته طرح بحث هم با شما باشه بهتره. 
زاهدان- ایرنا- عملیات اجرایی خط انتقال لوله گاز از ايرانشهر به خاش به طول 147 کیلومتر و پیش بینی اعتبار 270 میلیارد تومان روز پنجشنبه با حضور استاندار سیستان و بلوچستان کلنگ زنی شد.
http://www.irna.ir/sb/fa/News/83243540استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان اجرای این پروژه 15 ماه تعیین شده اما تاکید کرده ایم این پروژه در بازه زمانی کمتر از 12 ماه به پایان برسد.احمد علی موهبتی اظهار داشت: هزار و 415 کیلومتر خط انت
وقتی با فشار دو دست رو شونه م خوردم به ديوار بغضم ترکید . بخاطر سال ها ديوار بودن برای رویاها . بخاطر تلاش هایی که کرده بودم تا ديوارهای زندگی چیده شن بیان بالا . بخاطر رنج و تلاشی که خودم رو به داشتنشون مجبور کرده بودم تا آینده جای بهتر و قشنگ تری بشه . بخاطر نداشتن ِ هیچ کس به جز همون ديوار برای تکیه کردن بهش . بخاطر ِ خودم . خودم که فقط خدا میدونه چقدر صادقانه تلاش میکنم تا هیچکس بخاطر من سختی نکشه . فکر نمیکنم اون ديوار رو هیچوقت فراموش کنم . دیو
ديوار یکى دیگر از آیتم هاى مهم در دکوراسیون داخلى است که به وسیله ديوار کاذب تغییرات مختلفى را در دکوراسیون داخلى ساختمان به عمل مى آید. طراحى دکوراسیون داخلى ، ديوار کاذب و ديوار دکوراتیو به دلیل مزیت ها و استاندارد های ديوار کاذب می توان در مکان های گوناگون ؛ ساختمان های تجاری، اداری و مسی، اجرای ديوار کاذب اتاق خواب, اجرای ديوار کاذب پذیرایی , اجرای ديوار کاذب سالن ها ، ديوار کاذب کافى شاپ ، اجرای ديوار کاذب رستوران ، اجرای ديوار کاذب
ديوار

یکى دیگر از آیتم هاى مهم در دکوراسیون داخلى است که به وسیله ديوار کاذب
تغییرات مختلفى را در دکوراسیون داخلى ساختمان به عمل مى آید.
طراحى دکوراسیون داخلى ، ديوار کاذب و ديوار دکوراتیو
به دلیل مزیت ها و استاندارد های ديوار کاذب می توان در مکان های
گوناگون ؛ ساختمان های تجاری، اداری و مسی، اجرای ديوار کاذب اتاق خواب,
اجرای ديوار کاذب پذیرایی , اجرای ديوار کاذب سالن ها ، ديوار کاذب کافى
شاپ ، اجرای ديوار کاذب رستوران ، اجرای ديوار ک
❆ #ديوار:
 
ديوار سکوت کردوقتی که قاب کردمنبودن هایت رابر ديوار دلم #سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)#شعر_سپکو@ZanaKORDistani63سپرای میخانهکانال شعرهای سپکو(سپید کوتاه) سعید فلاحی(زانا کوردستانی)https://t.me/sepkomikhanehhttps://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametaghttp://mikhanehkolop3.blogfa.com
آنقدر وجودم درد می کند که گویی ديوار برای تلافی خودش را روی من ویران کرده!اما هردو حفظ ظاهر می کنیم.؛ ديوار برای ديوار بودنش و من برای من بودنم.؛آنقدر به پای حرفهایم نشسته که مرا بلد شده؛ اینکه چگونه از درون ویران شود ولی حفظ ظاهر کند!
هم نشینی بی اثر نیست.؛ ديوار شبیه من شده و من شبیه او. .درحالِ تبدیل شدنم.؛ گوشت و خونم به سنگ وسیمان. .
شاید ديوار تلافی نمی کند.؛ شاید می خواهد رفاقت را در حقِ من تمام کند.؛می خواهد مثل خودش سنگی شوم تا درد
گردهمایی ائمه جمعه و جماعات، مدیران و مدرسان مدارس دینی اهل سنت شهرستان های ايرانشهر، بمپور، دلگان، فنوج و بخش های لاشار وآهوران نیکشهر در دانشگاه ولایت ايرانشهر برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز به نقل از صداوسیما، نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در این همایش با بیان این که اسلام، دین انسان ساز و قرآن، کتاب انسان سازی است، گفت: خداوند پیامبرش (ص) را برای هدایت مردم فرستاد و امام حسین (ع) کار جدش را ادامه داد.
حجت ‌الا
زاهدان- شریعت نیوز- امام جمعه اهل سنت ايرانشهر گفت:کسب علم و دانش مورد تاکید ویژه دین مبین اسلام و یکی از نیازهای امروز جامعه است.
به گزارش شریعت نیوز  مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد اهرا اهل سنتايرانشهر بابیان اینکه ترویج علم و معنویت سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود، افزود: در دین مبین اسلام در خصوص ارزش و جایگاه علم و دانشسفارشات فراوانی شده که باید به آن توجه و عنایت ویژه شود. 
وی با بیان اینکه علم همراه مع
خرید سنگ درپوش ديواردر صورتی که از سنگ مالون برای ديوار چینی استفاده نموده اید و به سنگ ورقه برش خورده برای درپوش نیاز دارید ما به شما سنگ ونگه روستیم را معرفی مینماییم.خرید سنگ درپوش ديوار مالونبرای خرید سنگ درپوش ديوار مالون میتوانید با ما در ارتباط باشیدما سنگ مالون ورقه ای قهوه ای را به صورت برش خورده برای درپوش تولید مینماییم.جهت مشاوره برای خرید سنگ درپوش ديوار مالون با ما تماس بگیرید.09135566477
 
معاون  استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ايرانشهر به همراه رئیس اداره کابخانه های عمومی این شهرستان از پروژه احداث کتابخانه عمومی این شهرستان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان؛ معاون استاندار سیستان و بلوچستان ؛ ابوذر کوثری  فرماندار ویژه شهرستان ايرانشهر به همراه رئیس اداره کابخانه های عمومی این شهرستان از پروژه احداث کتابخانه عمومی این شهرستان بازدید کردند.
وی با اشاره به آغاز بکار احد
 
ديوار برلین
ديوار برلین نام ديواری به طول ۱۵۵ کیلومتر و به ارتفاع ۳/۶ متر بود که پس از پایان جنگ جهانی دوم و شکست حزب نازی (حزب حاکم بر آلمان) ساخته شد. ديوار برلین در سال‌های ۱۹۶۱ تا ۱۹۸۹ به‌مدت ۲۸ سال شهر برلین را به دو منطقهٔ شرقی و غربی تقسیم کرده‌بود. این ديوار اصلی‌ترین نماد جنگ سرد بود که به پردهٔ آهنین مشهور شد.

ادامه مطلب
مراسمی بمناسبت هفته کتاب با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ايرانشهر و مدرسه نمونه دولتی صدیقه طاهره برگزار شد که زنگ کتاب و کتابخوانی توسط جناب آقای بامری در این مدرسه نواخته شد.
از برنامه های مهم این جشن، مراسم حاملان قرآن،برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی همراه با اجرا سرود ملی، نقالی، مسابقه مشاعره، نقاشی روی ديوار توسط دانش آموزان بود.
مراسمی بمناسبت هفته کتاب با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ايرانشهر و مدرسه نمونه دولتی صدیقه طاهره برگزار شد که زنگ کتاب و کتابخوانی توسط جناب آقای بامری در این مدرسه نواخته شد.
از برنامه های مهم این جشن، مراسم حاملان قرآن،برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی همراه با اجرا سرود ملی، نقالی، مسابقه مشاعره، نقاشی روی ديوار توسط دانش آموزان بود.
رنگ و کاغذ ديواری از معمول‌ترین روش‌های پوشش ديوار‌ها به منظور طراحی دکوراسیون داخلی هستند. اما امروزه شیوه‌ی جدید دیگری به دنیای معماری وارد شده و آن هم ديوارپوش‌ها هستند. ديوار پوش، پوششی از نوع پی وی سی، سنگ یا چوب است که بدون هیچ گونه آسیب یا اشغال فضا ديوار را پوشش زیبایی می‌دهند. البته به علت هزینه‌ی بالای استفاده از ديوارپوش‌ها، معمولا به افرادی که با محدودیت بودجه روبرو هستند توصیه می‌شود تنها یک ديوار یا قسمتی از ديوار را با
متقاضیان امریه سرباز مربی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای برای شهریور ماه، تا سوم خرداد می توانند در پورتال آموزش فنی و حرفه ای ثبت نام نمایند.
شرایط 
مدرک تحصیلی :کارشناسی، کارشناسی ارشد
جنسیت: آقا
مهلت ثبت نام: تا 3 خرداد 98
شروع ثبت نام مرحله اول آزمون الکترونیکی جذب سرباز مربی مراکز آموزش فنی و حرفه ای سراسر کشور جهت متقاضیان اعزامی ۹۸/۶/۱
 ضروری است کلیه رشته های متقاضیان امریه (لیسانس به بالا) جهت ثبت نام تا تاریخ۹۸/۳/۳ 
قابل ذکر است تاریخ و
یک ديوار مهربانی کاش راه اندازی میشد که هرکسی احوالش  بهتره بزاره روی ديوار .
اونوقت اگه دل گرفته ای از کنار ديوار مهربانی رد میشد میتونست یکم از اون حال خوب رو برداره .
اینجوری اسراف هم نمیشد .
حال دل همه به یک اندازه خوب بود.
- من حالم خوبه 
اضافه ی خوبی حالمو گذاشتم رو ديوار مهربانی 
هرکی پیداش کرد برداره :))
- این مدت نبودم ولی به یادتون بودم ممنون از پیام هایی که برام گذاشته بودین 
ممنون اشنا خانوم ممنون گلشید خانوم.
ديوار جدا کننده کناف چیست : درزهای موجود میان این صفحات مذکور با مصرف از نوار و بتونه مخصوص درزگیری شده و در پایان کار سطحی یکپارچه و مهیا برای رنگ آمیزی  برپایی میشود. علاوه بر رنگآمیزی میتوان ازطرح ها و پوششهای گوناگونی برای زیبایی ظاهری کار مصرف کرد.
در قسمتهای خالی درون این ديوار میتوان ازانواع عایقهای حرارتی و صوتی مصرف کرد. مصرف و دسترسی به فضای پشتی و داخلی ديوار یکی ازامکانات مهم ديوار جدا کننده هست.
 
این نوع ديوار کناف جز ديوارهای
ماجرای رابطه دخترها و پسرها در سایت ديوار
سایت ديوار سایت بسیار خوبی است به شرط آنکه در دام سوءاستفاده گران نیفتیم.در اینجا ماجرای رابطه من و امیر حسین که در سایت ديوار پیام گذاشته بود را برایتان آورده ایم که در ادامه می خوانید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
ديوار پیش‌ ساخته
بیش از یک قرن است که از ديوار پیش‌ ساخته در صنعت انبوه‌سازی و ساختمان‌سازی استفاده می‌گردد. استفاده گسترده از این پانل‌های پیش‌ ساخته به زمانی برمی‌گردد که کشورها می‌خواستند در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه بناهای ویرانه جنگ جهانی دوم را بازسازی کنند.
ديوار پیش‌ ساخته بتنی
ديوارهای پیش‌ ساخته بتنی که در دو نوع یکرونما و دو رونما تولید می‌گردند، قابلیت احداث ديوار با ارتفاع‌های مختلف را دارا می‌باشند. سرعت ن
دانلود آهنگ رودرو ديوار این شهر سیاوش قمیشی 320
دانلود رو در و ديوار این شهر سیاوش قمیشی
سیاوش قمیشی رو درو ديوار
دانلود اهنگ رو درو ديوار این شهر با کیفیت 320

دانلود آهنگ رو در و ديوار این شهر مجتبی کبیری
دانلود آهنگ کیارش قمیشی رو درو ديوار
متن آهنگ رو در و ديوار این شهر
دانلود آهنگ رودرو ديوار این شهر با صدای سیاوش قمیشی
رو به روی ديوار ایستاد و با ناخن خط عمیق دیگری روی آن کشید . در ذهنش شمرد : 2677 این ديوار حالا دو هزار و ششصد و هفتاد و هفت خط عمیق داشت . چشمانش را به ديوار کناری دوخت که بر خلاف این ديوار خطوط نامنظم و درهمی داشت . خط های روی آن ديوار اثر ناخن های هر ده انگشتش می شد که گهگاه با نهایت خشم و عصبیت روی آن می کشید . خط های منظم این ديوار اما حکایت دیگری داشت . خطوط عمیقی که روی این ديوار با ناخن سنگی انگشت اشاره اش حک می شد نشان از روزهایی داشت که در این چ
در هرچیزی استثنایی وجود داره، مثل سطح اامی شیشه وقتی تمام پنجره‌های یه فضا، روی یه ديوار باشن و فاصلهٔ اون ديوار تا ديوار روبرو بیش از ۴/۵ متر باشه. 
منتها این فکر که با خودت بگی من تو فلان چیز استثنام، بهمان قانون شامل من نمی‌شه، گاهی وقتا نتیجهٔ مخرب داره و باعث می‌شه به اندازهٔ پنجره‌های ديوارای دیگه تلاش نکنی برای جذب نور؛ گاهی وقتا هم به خودت می‌باوَرونی که بهرحال وظیفه‌ت ایجاد نورگیری و تهویه‌س، تحت هر شرایطی، اونوقته که چه رو پ
سلامی به زیبائیهای تمام ایران
به اونجایی رسیدیم که ساعت 1 بامداد 18 بهمن حرکت کردیم و مقصد اول رو بم و بازدید از ارگ بم تعیین کردیم
بعد از 740 کیلومتر رانندگی و گذر از نیریز و سیرجان به بم رسیدیم(تو مسیر دوبار راننده تعویض کردیم و اون یکی استراحت)که بالاخره ساعت حدود 8 صبح به بم رسیدیم و پس از صرف صبحانه در یکی از پارک های بم حدود 9:30 صبح ورودی ارگ بم بودیم .
ابهتی که از بیرون پنهان شده بود .
تاریخی که در زله دی ماه 82 کاملا تخریب شده بود و مجدد باز
یه مرضی هم هست، به نام مرض ديوار!
بیمار مبتلا به، ابتدا کاملا تفننی و صرفا برای وقت گذروندن هی میره تو ديوار، منظورم برنامه ی ديواره ها!!
کم کم بهش اعتیاد پیدا میکنه، و برای دیدن قیمت اجناس، وقت و بی وقت باز هی میره تو ديوار.
یه کم که بیشتر میگذره، دیگه حس میکنه بدون ديوار استخون درد میگیره، در اینجا بیمار ما دچار وابستگی جسمی شده!! و باید ببریدش کمپ و ترکش بدید!
پ.ن۱: ام شهرآشوب هستم، یه ساعته که پاک پاکم! به خودم قول میدم دیگه نرم تو ديوار!
پ.ن۲:
مدیر مرکز حوادث فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ریزش آوار یک ساختمان نیمه کاره در خاش 2 کشته و یک مجروح برجا گذاشت.
دکتر فریبرز راشدی اظهار داشت: مصدوم این حادثه با بالگرد اورزانس هوایی به بیمارستان خاتم النبیاء زاهدان متتقل شد.

وی بیان کرد: نیروهای اورژانس خاش در کمترین زمان با چند دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گر
به گزارش میراث آریا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ولی تیموری در دیدار با اعضای هیات مدیره  تشکل جامعه حرفه ای اقامتگاه های بومگردی» و همچنین انجمن بانوان فعال در صنعت گردشگری و صنایع دستی» گفت: جامعه حرفه ای اقامتگاه های بومگردی یکی از تشکل های تخصصی است که بر اساس مقررات و ضوابط ابلاغی از سوی سازمان تشکیل شده و انصافا در پیشبرد ت های کار‌ساز ما در حوزه اقامتگاه های بوم گردی تاث

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها