نتایج جستجو برای عبارت :

بازی جی تی ای وی موبایل

نگهداری باتری موبايل یا تبلت درمواقع مهم وضروری
براي مصرف كم تر باتری در موبايل و تبلت بهتر است ابتدا روشنايی صفحه نمايش آن را بانرم افزار هاي مربوط به كاهش روشنايی صفحه به حداقل ممكن كاهش میدهیم. مانند night mode
صداهاي صفحه كلید را خاموش میكنیم.
ويبره،صداي هشدار دهنده ، پیام، تماس، را كم كرده درصورت امكان قطع صدا می كنیم.
نرم افزار ها را از قسمت اصلی متوقف میكنیم.با نرم افزار هاي مربوطه میتوان با یك كلیك تمام نرم افزار ها را متوقف كرد.مانند نر
۵ مزیت بازي هاي موبايل براي سلامت و بهداشت مغز و ذهن
 
 ۰
 اشتراک‌گذاری
اگر کمی در مورد بازي هاي ويدیويی تحقیقات علمی را دنبال کرده باشید احتمالا متوجه شده ايد که مزیت بازي موبايل و بازي هاي ويدیويی براي موارد مختلف شناخته شده است.
اين مزیت ها شامل:
ادامه مطلب
در کال آف دیوتي موبايل می توانید در تيم هاي یک تا چهار نفره بازي کنید و رقیبان و دشمنان خود را از سر راه بردارید ، آن ها را از دور بازي خارج کنید و سعی کنید با از پاي در آوردن تمام بازيکنان در بازي خود را به صدر برسانید و تيم اول یا نفر اول در بازي شويد .
ادامه مطلب
اگر اهل بازي پابجي موبايل باشید حتما می دانید که اين بازي ترفند هاي فراوانی را در اختيار کاربران خود قرار داده است یکی از دلايلی که اين بازي را پر طرفدار و محبوب کرده است همین است تا هر بازيکن بتواند به بهترین نحو به بازي خود بپردازد و رقابت هاي سر سخت را با یکدیگر تجربه کنند.
ادامه مطلب
پابجي موبايل و پابجي لايت دو بازي اندرويد می باشند که شما در آن به صورت آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازي رفته و بازي کرده در اين بازي هدف شما بايد زنده ماندن باشد و با ساير افراد موجود در بازي رقابت کنید و در نهايت جايزه اي را دریافت کنید در بازي ۱۰۰ نفر در یک نقشه بازي میکنند.
ادامه مطلب
خرید ۲۴۰۰ سی پی کال اف دیوتي موبايل ايران موجو
۲۴۰۰ سی پی کال اف دیوتي موبايل و ساير بسته‌هاي اين بازي را از فروشگاه iranmojo خریداری کنید.
اين نسخه از بازي کال اف دیوتي که براي موبايل عرضه شده‌است
در بین کاربران‚ بسیار سر و صدا به پا کرده و طرفدارانی از گروه‌هاي سنی مختلف جذب کرده‌است.
یک بازي پر از سلاح‌هاي متنوع و تفنگ‌هاي جذاب و واقعی.
جالب است بدانید که اين بازي اين روزها در تلفن همراه بسیاری از مردم پیدا می‌شود.
اگرچه اين بازي داراي امک
یک بازي اکشن و پرطرفدار ، بازي کال اف دیوتي موبايل نداي وظیفه” یک براي فوق العاده جذاب و هیجانی . اگر عاشق مبارزه و رقابت هاي سخت هستيد ، اين بازي موبايل را حتما تجربه کنید.بازي call of duty موبايل بسیار خاص و حرفه اي است؛ به طوری که شما را غافل گیر می کند. بسیاری از افراد با آمدن بازي کال اف duty و تجربه محیط جذاب و چالشی اين بازي، دیگر به بازي هاي دیگر فکر نمی کنند؛ بازي هايی مثل پاپ جي و فری فاير از دسته بازي هايی هستند که در اين رسته قرار دارند ، کا
بازي هاي Casual در ترجمه ی فارسی بازي هاي تفننی رواج یافته اند. اين سبک از بازي ها ويژگی هاي مشترک عدم نیاز به توانايی خاص، سادگی و پیچیدگی بسیار پايین و مناسب براي همه ی رده هاي سنی را دارند. دسته بندی تفننی برخلاف سادگی در بازي کردن، اعتياد عمیقی را ايجاد می کنند.براي مطالعه بیشتر به مقاله ۴ زیر دسته بندی بازي هاي تفننی موبايل در اپ آفرینی مراجعه کنید.
پابجي موبايل نام بازي است که به راحتي توانست خود را در اکثر دستگاه ها ی اندرويدی و ios جاي دهد و کمتر کسی پیدا می شود که اهل بازي باشد ولی با بازي پابجي موبايل آشنايی نداشته باشد. در اين بخش از آموزش ها می خواهیم شما را با روشی آشنا کنیم که بتوانید با افرادی که هم زبان شما هستند بازي کنید.
ادامه مطلب
بازي هاي ويدئويی با جذابیت هاي بصری ما را به دنیاي دیگری می برند. دنیايی که بسته به سلیقه دیگر نمی خواهیم از آن خارج شويم. می خواهیم تا ابد قهرمان آن دنیا بمانیم. هر چقدر آزادی تصمیم گیری بازي کننده در دنیاي بازي ويدئويی بیشتر باشد، خارج شدن از آن دنیا برايش سخت تر می شود. یکی از موفق ترین شرکت هاي سازنده  بازي هاي ويدئويی که دنیاهاي بی نظیری روي موبايل ساخته Supercell است.
اين شرکت فنلاندی در سال 2010 تاسیس شد که اولین بازي خود را در سال 2011 منتشر شد ک
با دانلود بازي پوکر بر روي موبايل و کامپیوتر خود میتوانید به راحتي با باز کردن اپلیکیشن بازي پوکر بر روي سیستم عامل اندرويد یا اپل ios موبايل خود به صورت آنلاين با بازيکنان دیگر در سرتاسر جهان پوکر آنلاينبازي کنید و از رقابت با پوکر بازان جهان و چت کردن با آن ها حس و حال بازي کردن بر روي میز پوکر واقعی را تجربه کنید.ما در اين پست ابتدا بهترین بازي هاي پوکر آنلاين براي اندرويد و ios که با پول غیر واقعیمیباشند را معرفی میکنیم براي افرادی که تازه
Gameloop گیم لوپ شرکتي است که در پشت یکی از بهترین بازي‌هاي آنلاين موبايلی قرار دارد که ما می‌توانیم براي اندرويد دانلود کنیم که به پابجي موبايل نیز مشهور است. شبیه‌ساز گیم لوپ Gameloop – در حال حاضر، چنین چیزی به عنوان یک نسخه PC از بازي PUBG MOBILE وجود ندارد اما ما می‌توانیم با استفاده از اين شبیه‌ساز بازي پابجي موبايل را در کامپیوتر اجرا کنید.
ادامه مطلب
شیامی 9 درکنار پشتيبانی نرم‌افزاری، پرچمداری قدرتمند از لحاظ سخت‌افزار را براي تجربه بازي‌هاي موبايل منتشر کرده است.
رونمايی از اسنپ دراگون ۸۵۵ و به طبع تولید گوشی‌هايی که اين پردازنده قدرتمند را در قلب خود دارند، باعث شده است تا اکنون توسعه‌دهندگان بازي‌هاي موبايل آسان‌تر به سمت افزايش کیفیت بازي‌هاي خود فکر کنند؛ جايی که می‌توانند به آسانی بافت گرافیکی و
ادامه مطلب
PUBG Mobile PC پابجي یک بازي اندرويد می باشد که شما در آن به صورت آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازي رفته و بازي کرده در اين بازي هدف شما بايد زنده ماندن باشد و با ساير افراد موجود در بازي رقابت کنید و در نهايت جايزه اي را دریافت کنید در بازي ۱۰۰ نفر در یک نقشه بازي میکنند که در اين پست بازي بدون دیتا موبايل براي کامپیوتر را دانلود کنید.
ادامه مطلب
PUBG Mobile – پابجي موبايل نام بازي جذاب، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازي هاي اکشن و بقا از استودیوي بازي سازی Tencent Games می باشد که براي اندرويد و ios منتشر شده است. اين بازي در کامپیوتر هاي خانگی از محبوبیت بالايی برخوردار می باشد و میلیون ها بار دانلود شده است. در اين بازي زیبا و اعتيادآور 100 بازيکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار میگیرند و اين میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند. بازي شامل طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتياداوری
پابجي موبايل یک بازي با سبک Battle Royal می باشد که شما می توانید در نقشه هاي آن آزادانه بازي کنید و به هر سمتي که دوست دارید برويد . اما هدف اصلی در اين بازي زنده ماندن است که شما می توانید به کمک سلاح سرد و گرمی که در خانه ها و مکان هاي مختلف بازي به دست می آورید از خود دفاع کنید یا دیگر حریفانتان را از پاي در آورید .
ادامه مطلب
۶۰ UC بازي PUBG MOBILE ارزان و در دسترس
براي خرید ۶۰ UC بازي PUBG MOBILE ارزان عجله کنید و همین حالا خرید خود را ثبت کنید.
اگر شما از گروه محدود افرادی باشید که هنوز نام اين بازي را نشنیده‌اند
شايد حالا از خودتان بپرسید که اصلا بازي پابجي موبايل چیست؟
و چه ژانری دارد و در کدام گروه از بازي‌ها قرار می گیرد؟
با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید.
بايد به شما بگويیم که بازي محبوب پابجي موبايل یک بازي بسیار خاص و جذاب است
که در گروه بازي‌هاي اکشن و بق
 
 
 
بازي‌هاي بتل رويال اين روزها محبوبیت زیادی را در بین بازيبازها به‌دست آورده و شاهد گسترش اين سبک در بین علاقه‌مندان هستيم. در طول سال‌هاي اخیر شاهد انتشار بازي‌هايی چون بازي پابجيبودیم که از اين دو، به‌عنوان موفق‌ترین بازي‌هاي اين سبک یاد می‌شود و در طول ماه‌هاي گذشته نیز بازي Apex Legends و حالت بتل رويال Blackout براي بازي Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شده‌اند و به نظر نمی‌رسد که سرعت انتشار اين بازي‌ها حداقل در کوتاه مدت کاهش پیدا کند. گسترش
بازي زیباي دبل دراگون یک بازي زیبا و خاطره انگیز از کنسول نینتندو یا میکرو براي موبايل
 
 
 
اگر شما هم از گیمرهاي قدیمی باشید حتما سری بازي هاي دابل دراگون را به خاطر دارید، اين بازي یکی از خاطره انگیز ترین بازي هاي دوران کودکی ماست که تقىیم شما میشود.
شما هم اکنون می توانید اين بازي زیبا و جذاب را  دریافت کرده و از بازي لذت ببرید . 
 
نوع فايل : apk فرمت مخصوص دستگاه هاي اندرويدی
قابلیت اجراي روي موبايل و تبلت با اندرويد نسخه 1.5 به بالا
 
لینک د
Call of Duty Mobile
بازي آنلاين است.
کال آو دیوتي موبايل را احتمالا می‌توانیم مورد انتظارترین بازي سال 2019 بنامیم. اکتيويژن بالاخره امسال فرنچايز محبوب خود را به گوشی‌هاي موبايل آورد تا شاهد تجربه جدیدی از اين شوتر اول شخص باشیم. تمرکز در نسخه موبايل کال آو دیوتي روي بخش چند نفره گذاشته شده و مدهاي دث مچ و 5 در برابر 5 در کنار حضور زامبی مد و البته پشتيبانی از کنترل فیزیکی می‌تواند دوستداران اين سری را کاملا راضی نگه دارد. کال آو دیوتي موبايل امسال ب
پابجي یک بازي اندرويد می باشد که شما در آن به صورت آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازي رفته و بازي کرده در اين بازي هدف شما بايد زنده ماندن باشد و با ساير افراد موجود در بازي رقابت کنید و در نهايت جايزه اي را دریافت کنید در بازي ۱۰۰ نفر در یک نقشه بازي میکنند.
ادامه مطلب
CoD: Warzone Mobile – کالاف دیوتي وارزون با بهترین کیفیت براي علاقه مندان اين سبک از بازي هاي تيراندازی و اکشن ارائه شده, گیم پلی منحصر به فرد وارزون که امکان حضور 120 بازيکن زنده را در یک مسابقه فراهم می کند، در بازي انواع مختلفی ار سلاح و مهمات قرار داده شده، وسايل نقلیه متعددی براي جابه جايی و حمله به سوي دشمن قرار گرفته, شما در اين بازي شاهد نقشه Verdansk می باشید که براي نسخه موبايل هم اضافه شده اما با بروزرسانی هاي زیادی که قرار است اين مپ داشته باشد
تغییر اسم پابجي موبايل – پابجي موبايل بازي است که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است شما در جزیره اي رها می شويد که بايد براي زنده ماندن تلاش کنید در صورتي که هنگام ورود به بازي اسم مناسبی براي خود انتخاب نکرده ايد نگران نباشید شما میتوانید به راحتي نام خود ا به اسم دلخواه مورد نظر تغییر دهید.
ادامه مطلب
هر روز موبايل ها سهم بیشتری از دسکتاپ ها می گیرند. موبايل ها همیشه همراه ما هستند و اين ويژگی کلیدی کاربران را به استفاده بیشتر از موبايل ترغیب می کند. در سه سال گذشته استفاده از موبايل ها بیش از 5 برابر شده است. همچنین 80 درصد زمان استفاده از موبايل ها صرف اپلیکیشن ها می شود.
اگر شما هم می خواهید از اين بازار پرطرفدار سهمی داشته باشید، اين مقاله می تواند به شما کمک کند.
چگونه اپلیکیشن موبايل بسازیم؟
پابجي یک بازي اندرويد می باشد که شما در آن به صورت آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازي رفته و بازي کرده در اين بازي هدف شما بايد زنده ماندن باشد و با ساير افراد موجود در بازي رقابت کنید و در نهايت جايزه اي را دریافت کنید در بازي ۱۰۰ نفر در یک نقشه بازي میکنند.
ادامه مطلب
بازي "پابجي موبايل" یک بازي رزمی سلطنتي است که در آن بازيکنان مبارزه می‌کنند تا آخرین فرد حاضر در صحنه باشند. اين می‌تواند براي بازيکنان جدید سخت باشد، پر از سلاح‌هاي مختلف براي انتخاب و مکانیک کوچک‌تر که به آسانی آشکار نیستند. اين نکات به شما کمک خواهند کرد که از مبارزه سلطنتي جان سالم به در ببرید و یک شام با شکوه مرغ به دست آورید. ​
آماده از دست دادن
 
در حالی که شما همیشه بايد بازي کنید مهم‌ترین چیز براي دانستن اين است که you بیشتری را از د
Durango بازي MMO دايناسور است که نامزد E3 "بهترین موبايل / دستي" در جوايز منتقدین Game!
دورنگو تکامل بعدی MMO هاي کاملاً برجسته در موبايل است! اين MMO با دنیاي آزاد به شما امکان می دهد آزادی کامل براي پرسه زدن از یک سرزمین وسیع و پیش از تاریخ پر از دايناسورها را تجربه کنید. ماجراجويی را از طریق سرزمین هاي وحشی انجام دهید ، راه خود را بازي کنید ، کاوش کنید ، صنايع دستي کنید و یک زندگی و تمدن جدید ايجاد کنید.
ادامه مطلب
پابجي موبايل یک بازي است که شما در آن آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازي رفته و براي زنده ماندن بايد براي خود اسلحه ، لباس ، جلیقه ی ضد تير و … پیدا کنید تا بتوانید از خود در برابر دشمنان و حریفان از خود دفاع کنید. شما بايد در اين بازي تا آخر دور زنده بمانید تا نفر اول از میان ۱۰۰ بازيکن آنلاين شويد و بهترین امتياز ها را از آن خود نمايید .
ادامه مطلب
پابجي یک بازي اندرويد می باشد که شما در آن به صورت آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازي رفته و بازي کرده در اين بازي هدف شما بايد زنده ماندن باشد و با ساير افراد موجود در بازي رقابت کنید و در نهايت جايزه اي را دریافت کنید در بازي ۱۰۰ نفر در یک نقشه بازي میکنند.
ادامه مطلب
پابجي موبايل یک بازي تير اندازی مهیج و جنگی می باشد که در سبک   قرار گرفته است . در اين سبک شما می توانید در تيم هاي تک نفره ، دو نفره یا چهار نفره قرار بگیرید و به نبرد با تيم هاي دیگر بپردازید و در نهايت تيمی که بتواند افراد آن تا آخر بازي زنده بمانند و بقیه دشمنان خود را از پاي در آورند برنده آن دور بازي خواهد بود و امتياز بیشتری نسبت به دیگر بازيکنان کسب خواهد کرد.
ادامه مطلب
آیا به دنبال بهترین راه براي کسب درآمد از طریق بازي موبايل تان هستيد؟ کسب درآمد با تبلیغات درون برنامه اي به کاربران شما اجازه می دهد که بطور رايگان بازي کنند و در عین حال شما درآمد کسب می کنید. ادامه مطلب را بخوانید تا بیشتر درمورد اين بدانید که چرا برنامه سازان کسب درآمد از طریق تبلیغات را انتخاب می کنند و بهترین روش ها براي پیاده سازی تبلیغات در بازي موبايل تان را کشف کنید.
چرا برنامه سازان کسب درآمد از طریق تبلیغات درون بازي ها را برمی گز
1-سرزمین دانلوداين سايت یکی از بهترین سايت در دانلود برنامه هاي موبايل و کامپیوتر هستش که وقتي میخواد فايلی مثل یک بازي را در سايت قراره بده ابتدا فايل را تست میکند و بعد در سايت قرار می دهد2-فارسرويداين سايت مخصوص دانلود بازي و برنامه براي موبايل است که میتوانید بهترین بازي ها و برنامه ها را از اين سايت دانلود کنید3-تماشا اين سايت یک سايت اشتراک گذاری فیلم است که میتوانید فیلم هاي مورد نظرتان را در اين سايت به اشتراک بگذارید از اين سايت فیلم
چیت حذف چمن پابجي موبايل
چیت انتي بن و بدون نیاز به روت براي پابجي موبايل بدون یک درصد خطر بن شدن 
بازي رو بدون چمن و بدون کمپر تجربه کن 
از دست چمن هاي سانهوک کلافه شدی؟؟؟ راه حلش دست منه وارد ادامه ی مطلب شو تا راه حلش رو ببینی
 
ادامه مطلب
پابجي یک بازي اندرويد می باشد که شما در آن به صورت آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازي رفته و بازي کرده در اين بازي هدف شما بايد زنده ماندن باشد و با ساير افراد موجود در بازي رقابت کنید در اين بازي شما می توانید براي راحتي کار مسیر هاي بازي را با خودرو طی کنید اما گاهی ممکن است مسیرتان طولانی باشد و خودروي شما متوقف شود و دیگر از جاي خود حرکت نکند
ادامه مطلب
بازي PUBG قلب همه گیمرهاست. از زمانی که اين بازي وارد بازار شد، در صدر جدول هاي جهانی قرار گرفت. با افزايش محبوبیت اين بازي و انتشار نسخه موبايل تعدادی از بهترین بازيکنان جهان خلق شد . رقابت در زمینه ورزش هاي الکترونیکی به خصوص در پابجي موبايل روز به روز در بین بازيکنان بیشتر می شود. تعدادی از بازيکنان برتر ايرانی در سراسر جهان وجود دارند که هر روز براي تبدیل شدن به فاتح بازي با یکدیگر رقابت می کنند. در اينجا لیستي از 10 بازيکن برتر PUBG موبايل اير
دهه ۲۰۱۰، تغیرات زیادی در نحوه ارتباطات ما با یکدیگر ايجاد کرد. امروز ما در قالب سرويس‌هاي تاکسی آنلاين، سوار ماشین‌هاي متفرقه می‌شويم یا به کمک سرويس‌هاي اجاره منزل آنلاين، در خانه‌هاي افراد دیگر اقامت می‌کنیم. همچنین در اين دهه شاهد آمدن بازي‌هايی با کیفیت بسیار بالا روي پلتفرم‌هاي موبايل بودیم. مهم‌ترین دلیل اين اتفاقات هم چیزی نبود جز برنامه هاي موبايل. اما در اين بین برنامه‌اي که بیش از همه در اين دهه دانلود شده، فیسبوک است.
اد
امام ابو الحسن علی النقی هادی(ع)در روز سه شنبه یا جمعه پانزدهم ذی حجه و به قولی دوم یا پنجم رجب سال 212هجری و یا به نقلی سال 214، در اطراف مدینه، در محلی به نام حریا یا صریا به دنیا آمد. پدر بزرگوارشان پیشواي نهم امام جواد(ع)و مادرش بانوي گرامی سمانه، بانويی با فضیلت و با تقوا بود. مشهورین القاب آن حضرتنقی و هادی»است.[1] القاب دیگر آن حضرت عبارتند از: نجيب، مرتضی، عالم، فقیه، امین، مؤمن، طیب، متوکل، و عسکری.[2]
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها